Jump to content

Ενημέρωση υπολοίπου δωρεάν χρόνου ομιλίας


Mendrinos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έστειλα και εγώ μην.με εταιρικό και μου ήρθε απάντηση: Η υπηρεσία έλεγχος υπολοίπου θα είναι διαθέσιμη από τις 01/11/2008! Άντε με το καλό και για τα εταιρικά!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 526
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

να ενημερωσω οτι υπηρεσια ειναι διαθεσιμη και για τους συνδρομητες με all in one πακετο...

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Αισθάνομαι βαθιά συγκινημένος για την υπηρεσία αυτή. Μου θυμίζει τότε που η τελεταία εταιρεία κινητής στην Ελλάδα έδωσε την αναγνώριση κλήσεων δωρεάν ενώ οι άλλοι την είχαν από καιρό πριν. Τι μου θύμισε τώρα... Μετά από τόσα χρόνια επιτέλους και στην cosmote.

Το καλό είναι ότι η υπηρεσία δουλεύει on line με καθυστέρηση λίγων λεπτών. Περίπου 20 λεπτά.

 

Οταν λες Online?

Μπορούμε μέσο ιντερνετ να βλέπουμε τι έχουμε μιλήσει και όχι με μήνυμα?

http://i18.tinypic.com/5zbc3mu.jpg...Κωστής

iPhone 6 64GB-Mac Mini 2011-iPad Air 2 64GB

"Απο τη Χώρα το Σφακιό να πάει στο Τυμπάκι, με έβαλε να τσι κουβαλώ νερό με ένα σταμνάκι"

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες Online?

Μπορούμε μέσο ιντερνετ να βλέπουμε τι έχουμε μιλήσει και όχι με μήνυμα?

 

Μέσω internet δεν ξέρω τι γίνεται διότι αυτή την στιγμή δεν έχω ebill λόγω προσθήκης αριθμού στο λογαριασμό μου (οικογενειακό πρόγραμμα). Φαντάζομαι πως δεν γίνεται μέσω internet.

Λέγοντας online εννοώ ότι η υπηρεσία ενημερώνεται άμεσα και μέσω μηνύματος ξέρεις τι έχεις μιλήσει με καθυστέρηση λίγων λεπτών.

Link to comment
Share on other sites

ειναι με χρεωση?

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

Λειτουργει και στα εταιρικα και μαλιστα με ξεχωριστα μηνυματα........

για τον ενδοεταιρικο χρονο , για τον υπολοιπομενο χρονο του προγραμματος , και για το business προς σταθερα...... τουλαχιστον σε εμενα ερχονται αυτα τα τρια μηνυματα

1

Link to comment
Share on other sites

Ενας φιλος μου στελνει μηνυμα στο 1256 την λεξη "ΕΥ" και του ερχεται απαντηση οτι "Η υπηρεσία Υ δεν βρεθηκε" (Και το "Υ" ειναι και με 2 οριζοντιες γραμμες) και το κινητο γραφει οτι του ηρθε απο το 125 (λυπει το 6).

 

Ειναι ενα νοκια, λετε να φταιει το κινητο;

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Ενας φιλος μου στελνει μηνυμα στο 1256 την λεξη "ΕΥ" και του ερχεται απαντηση οτι "Η υπηρεσία Υ δεν βρεθηκε" (Και το "Υ" ειναι και με 2 οριζοντιες γραμμες) και το κινητο γραφει οτι του ηρθε απο το 125 (λυπει το 6).

 

Ειναι ενα νοκια, λετε να φταιει το κινητο;

 

Σίγουρα αυτό είναι. Ας στείλει το μήνυμα με Αγγλικούς χαρακτήρες. Όταν η απάντηση είναι από το125 σημαίνει ότι η υπηρεσία δεν υπάρχει ή ότι δεν διάβασε καλά το μήνυμα λόγω κωδικοποίησης.

 

Φίλε dogane μήπως γύρισες πίσω για να πω το "Καλώς ήρθες" ;

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα αυτό είναι. Ας στείλει το μήνυμα με Αγγλικούς χαρακτήρες. Όταν η απάντηση είναι από το125 σημαίνει ότι η υπηρεσία δεν υπάρχει ή ότι δεν διάβασε καλά το μήνυμα λόγω κωδικοποίησης.

επιβεβαιωνω και εγω σε νοκια με αγγλικους χαρακτηρες.....

LG G4
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα αυτό είναι. Ας στείλει το μήνυμα με Αγγλικούς χαρακτήρες. Όταν η απάντηση είναι από το125 σημαίνει ότι η υπηρεσία δεν υπάρχει ή ότι δεν διάβασε καλά το μήνυμα λόγω κωδικοποίησης.

 

Φίλε dogane μήπως γύρισες πίσω για να πω το "Καλώς ήρθες" ;

 

 

Ευχαριστώ για την απαντηση ρε αλανι.. :)

 

Οχι alany δεν γυρισα.. θα σε ενημερωσω ομως οταν γυρισω να κανουμε κανενα παρτυ! :p :cool:

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Bug !!! Μετά από αλλαγή οικονομικού προγράμματος, ακριβώς 1 μέρα μετά την έκδοση του λογαριασμού, ΔΕΝ έχεις δυνατότητα ενημέρωσης υπολοίπου μέχρι την... έκδοση του επόμενου λογαριασμού !!! Να θέλει 1-2 μέρες για να υπολογίσει πόσο έχεις καταναλώσει και να ενημερώνει σωστά να το δεχτώ, ένας μήνας όμως πάει πολύ! Θερμά συγχαρητήρια για την πρωτόγονη υλοποίηση!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

μην είμαστε και παράλογοι!!! Εντάξει μπορεί να είναι πολύ αλλα μέχρι πριν μια εβδομάδα δεν είχαν ούτε την ίδια την υπηρεσία...Πιστεύω οτι αφου έγινε η αρχη οι βελτιώσεις θα έρθουν!!!
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι γίνεται όταν αλλάζει κάποιος οικονομικό πακέτο αλλά η υπηρεσία δεν έχει δοθεί ακόμα επίσημα. Καλό είναι να περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση. Απλά το αναφέρω.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι γίνεται όταν αλλάζει κάποιος οικονομικό πακέτο αλλά η υπηρεσία δεν έχει δοθεί ακόμα επίσημα. Καλό είναι να περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση. Απλά το αναφέρω.

 

Τι εννοείς δεν έχει δοθεί επίσημα;;

Αν δε κάνω λάθος στείλανε μηνύματα σε συνδρομητές για τη λειτουργία της υπηρεσίας, ανεπίσημα ήταν αυτά τα μηνύματα;;;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι γίνεται όταν αλλάζει κάποιος οικονομικό πακέτο αλλά η υπηρεσία δεν έχει δοθεί ακόμα επίσημα. Καλό είναι να περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση. Απλά το αναφέρω.

 

Μα το έχω μόλις αναφέρει! Στέλνεις μήνυμα και σου λέει πως, επειδή άλλαξες οικονομικό πρόγραμμα, θα πρέπει να περιμένεις ενημέρωση υπολοίπου ΜΕΤΑ την έκδοση του επόμενου λογαριασμού. Εντελώς απαράδεκτο, δείγμα προχειρότητας της υλοποίησης της υπηρεσίας! Κρίμα, μετά από ...3χρόνια ανάπτυξης περίμενα κάτι καλύτερο!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Μα το έχω μόλις αναφέρει! Στέλνεις μήνυμα και σου λέει πως, επειδή άλλαξες οικονομικό πρόγραμμα, θα πρέπει να περιμένεις ενημέρωση υπολοίπου ΜΕΤΑ την έκδοση του επόμενου λογαριασμού. Εντελώς απαράδεκτο, δείγμα προχειρότητας της υλοποίησης της υπηρεσίας! Κρίμα, μετά από ...3χρόνια ανάπτυξης περίμενα κάτι καλύτερο!

 

Δεν το αναφέρεις πουθενά αυτό. Δηλαδή την απάντηση που έρχεται από το σύστημα. Τώρα για το αν είναι πρόχειρα φτιαγμένη η υπηρεσία είναι άλλο θέμα. Να θυμίσω ότι έχεις απεριόριστη και δωρεάν on line ενημέρωση κάτι που δεν δίνει ο ανταγωνισμός. Καλό είναι να μας πουν και τα παιδιά από τα άλλα δίκτυα τι γίνεται στις περιπτώσεις αυτές στα δίκτυα τους.

Τέλος καλό είναι να σταλεί ένα email στην εταιρεία για να το έχουν υπ' όψιν τους. Πολλές λεπτομέρειες δεν τις ξέρουν μιας και το τεχνικό τμήμα για τις υπηρεσίες αυτές λειτουργεί ανεξάρτητα και κλειστά για λόγους ανταγωνισμού. Να πω ότι 3 μέρες πριν δοθεί η υπηρεσία υψηλόβαθμος υπάλληλος της cosmote μου έλεγε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δοθεί η υπηρεσία λόγω κόστους.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ήταν ο λόγος που έφυγα από την Cosmote και πήγα WIND, σε συνδυασμό και με το wind plus non stop. Τωρα πλέον που άλλαξαν τα δεδομένα ήρθε η ώρα για να επιστρέψω
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν το αναφέρεις πουθενά αυτό. Δηλαδή την απάντηση που έρχεται από το σύστημα. Τώρα για το αν είναι πρόχειρα φτιαγμένη η υπηρεσία είναι άλλο θέμα. Να θυμίσω ότι έχεις απεριόριστη και δωρεάν on line ενημέρωση κάτι που δεν δίνει ο ανταγωνισμός. Καλό είναι να μας πουν και τα παιδιά από τα άλλα δίκτυα τι γίνεται στις περιπτώσεις αυτές στα δίκτυα τους.

Τέλος καλό είναι να σταλεί ένα email στην εταιρεία για να το έχουν υπ' όψιν τους. Πολλές λεπτομέρειες δεν τις ξέρουν μιας και το τεχνικό τμήμα για τις υπηρεσίες αυτές λειτουργεί ανεξάρτητα και κλειστά για λόγους ανταγωνισμού. Να πω ότι 3 μέρες πριν δοθεί η υπηρεσία υψηλόβαθμος υπάλληλος της cosmote μου έλεγε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δοθεί η υπηρεσία λόγω κόστους.

 

Στο #340 μήνυμα ακριβώς αυτό αναφέρω... Αδιαφορώ για το τί δίνει ο ανταγωνισμός, δεν είναι άλλοθι για ατέλειες/προχειρότητα, ειδικά όταν τους πήρε 3 ολόκληρα χρόνια να το υλοποιήσουν !!!

Να ρωτήσω λοιπόν εσένα και όλους τους υπόλοιπους: πόσο λογικό το βρίσκετε να ΧΑΝΕΙΣ την υπηρεσία ενημέρωσης υπολοίπου κάθε φορά που αλλάζεις οικονομικό πακέτο μέχρι την έκδοση του... επόμενου λογαριασμού;;;

Να τους στείλω mail; Για να το... μάθουν; Γνωρίζουν πολύ καλά πως συμβαίνει, αφού έχουν φτιάξει ειδικό μήνυμα του συστήματος το οποίο σε ενημερώνει πως λόγω αλλαγής οικονομικού πακέτου δεν έχεις ενημέρωση υπολοίπου μέχρι την έκδοση του επόμενου λογαριασμού. Τα παιδιά βαρέθηκαν να κάνουν κάτι για την περίπτωση αυτή. Κρίμα, αφού έχουν καταγραφή των λεπτών που μίλησες πριν αλλάξεις πακέτο, θα μπορούσαν να τα αφαιρούν από το νέο πακέτο και να έχεις ενημέρωση για το υπόλοιπο. Για μένα κάποιος βαρέθηκε να κάνει τη δουλειά που έπρεπε και είναι εντελώς απαράδεκτο όταν τους πήρε 3 χρόνια. Θα έπρεπε ΟΛΑ να είναι ΑΨΟΓΑ !!!

Όσο για την ενημέρωση που δεν έχουν τα υψηλόβαθμα και μη στελέχη, θα τους... φτιάξουν σύντομα οι φίλοι μας οι Γερμανοί...

Λυπάμαι γιατί μέχρι τώρα η cosmote αργούσε αλλά έδινε ολοκληρωμένη μια υπηρεσία. Τώρα αποδεικνύεται ότι και αργεί και μόνο ολοκληρωμένη δεν είναι... :mad:

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...