emperor69 Δημ. August 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2006 Δεν υπάρχει περίπτωση... Από αύριο κιόλας φεύγω για Vodafone. symperasma: sthn cosmote perimenw 2 wres, sthn tim 2 lepta, kai sth vodafone 2 deyterolepta. Παράθεση http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo.gif Α proud member of the Alliance, opposed to members of the Horde! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagioths Δημ. August 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2006 Εχμ.. δεν ειναι ακριβως ετσι... Και στην βονταφον περιμενεις οταν εχεις καρτοκινητο (μου εχει τυχει να περιμενεις 30λεπτα) και στην ΤΙΜ επισης... Παντα και παντου υπαρχει διαφορα μεταξυ καρτοκινητου και συμβολαιου ακομα και στην εξ. πελατων. Ειδικα πριν κανα μηνα επρεπε να ειχαν ολες προβληματα (τιμ+κοσμοτε τουλαχιστον) μιας και εληγαν πολλες 6μηνες συμβασεις... Παράθεση Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;" Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nosferatu Δημ. August 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2006 Δεν νομίζω ότι οι χρόνοι της vodafone είναι απειροελάχιστοι σε σχέση με την κοσμοτέ οπότε σίγουρα αυτός και μόνο δεν είναι αρκετά καλός λόγος για να φύγει κανείς. Έχω φάει αναμονές και με vodafone, μέχρι που έπεφτε η γραμμή αφού είχες ακούσει τα αηδιαστικά τραγούδια αναμονής, πάντα με handsfree! Παράθεση "Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες." Βολταίρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NiKant Δημ. August 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2006 Έχω φάει αναμονές και με vodafone, μέχρι που έπεφτε η γραμμή αφού είχες ακούσει τα αηδιαστικά τραγούδια αναμονής, πάντα με handsfree! κι εγώ όταν είχα CU.. πάντως ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί τρωγόμαστε.. καμία εταιρεία δεν είναι τέλεια.. όλες έχουν τα προβλήματα τους.. Παράθεση :: what locks... unlocks! © :: κάθε λαός έχει την κινητή τηλεφωνία που του αξίζει..:: :: SY1EBE :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_2005 Δημ. August 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2006 πάντως ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί τρωγόμαστε.. καμία εταιρεία δεν είναι τέλεια.. όλες έχουν τα προβλήματα τους.. Η Cosmote όμως ένα παραπάνω... Αν είναι δυνατόν! Για να επικοινωνήσεις να τρως 30 λεπτά το λιγότερο... (κατά μέσο όρο. υπάρχουν και εξαιρέσεις φυσικά...) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
poseidon2004 Δημ. August 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2006 Η Cosmote όμως ένα παραπάνω... Αν είναι δυνατόν! Για να επικοινωνήσεις να τρως 30 λεπτά το λιγότερο... (κατά μέσο όρο. υπάρχουν και εξαιρέσεις φυσικά...) ελεος!οσοι λετε αυτα εχετε δοκιμασει τωρα τελευταια?εμενα γτ ποτε δε κανει πανω απο 1 λεπτο? Παράθεση Κυνήγα το λευκό της ζωής σου Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_2005 Δημ. August 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2006 ελεος!οσοι λετε αυτα εχετε δοκιμασει τωρα τελευταια?εμενα γτ ποτε δε κανει πανω απο 1 λεπτο? Μόλις χθες... 10 λεπτά αναμονής... Όντως έλεος με την cosmote! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TakeOverNet Δημ. August 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2006 Δεν νομίζω ότι οι χρόνοι της vodafone είναι απειροελάχιστοι σε σχέση με την κοσμοτέ οπότε σίγουρα αυτός και μόνο δεν είναι αρκετά καλός λόγος για να φύγει κανείς. Έχω φάει αναμονές και με vodafone, μέχρι που έπεφτε η γραμμή αφού είχες ακούσει τα αηδιαστικά τραγούδια αναμονής, πάντα με handsfree! Καμία σχέση. Ακόμα και στα καρτοκινητά! Το χάλι της Cote δεν το εχει. Σε συμβόλαιο Cote πρεπει να παρω αρκετες φορες, γιατι κλείνει. Σε καρτοκινητο Vodafone, τους τελευταιους μηνες, δεν περιμενεις καθολου. (Και δεν ειναι outsoursing οπως στην ΤΙΜ). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
myescapology Δημ. August 24, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2006 ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΔΗΣΗ ΣΤΟ MYPHONE.GR. ΤΟ ΒΑΖΩ ΕΔΩ ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟ ΛΟΓΟ ΤΗΝ ΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΔΙΚΤΥΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ. ΗΠΑ: Ελλιπές και αγενές το CS των παρόχων κινητής Σύμφωνα με έρευνα της Accenture που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.000 ατόμων, έξι στους δέκα Αμερικανούς συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας αλλάζουν πάροχο υπηρεσιών κάθε χρόνο, με κύρια αιτία απομάκρυνσης να είναι η δυσαρέσκειά τους όσον αφορά το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και ειδικότερα τα αυτοματοποιημένα μηνύματα που χρησιμοποιούνται. Μόλις 15% δηλώνει ικανοποιημένο από τη βοήθεια που λαμβάνει μέσω αυτών των μηνυμάτων, κάτι απολύτως κατανοητό μιας και κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικό πρόβλημα και τα αυτόματα φωνητικά μηνύματα δεν αρκούν για να δώσουν απαντήσεις σε όλες τις απορίες του. Η έρευνα φέρνει στο προσκήνιο και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία: οι γυναίκες φαίνεται ότι είναι πιο αποφασισμένες από τους άνδρες να «βρουν το δίκιο» τους. Περίπου 60% αυτών ζητά να μιλήσει με τον προϊστάμενο του CS αν οι απαντήσεις που παίρνει από τον εργαζόμενο δεν την καλύπτουν, σε αντίθεση με τους άνδρες, οι οποίοι το πιο πιθανό είναι να κλείσουν το τηλέφωνο από τα νεύρα τους και να καλέσουν ξανά αργότερα. Επίσης, για τις γυναίκες μετράει περισσότερο η ευγένεια, ο τρόπος προσέγγισης, αλλά και η κατάρτιση, του εκάστοτε εκπροσώπου στην εξυπηρέτηση πελατών, ενώ οι άνδρες δείχνουν να ανησυχούν πιο πολύ για τη διεκπεραίωση του προβλήματός τους. Όσον αφορά το ποια άτομα είναι περισσότερο υπομονετικά, οι νεότεροι άνθρωποι, ανεξαρτήτως φύλου φαίνεται ότι «δεν το βάζουν κάτω» όταν τύχουν σε αγενή ή ανίδεο εκπρόσωπο του CS και ξανατηλεφωνούν ελπίζοντας να τύχουν σε κάποιον άλλο, ενώ οι μεγαλύτεροι δεν μπαίνουν στη διαδικασία αυτή. Σύμφωνα με την έρευνα, οι τέσσερις πλέον εκνευριστικοί παράγοντες σε σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών είναι: α. το να βρίσκονται σε αναμονή για πολλή ώρα (72% των ερωτηθέντων), β. το να χρειάζεται να επαναλαμβάνουν το πρόβλημα ή τα στοιχεία τους κάθε φορά που ο εκάστοτε εκπρόσωπος τους συνδέει με άλλο συνάδελφο (70%), γ. η αδυναμία απάντησης σε ερωτήσεις (66%) και δ. η επιμονή των εκπροσώπων να διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες στους καλούντες (60%). Ειδικότερα για το θέμα της αναμονής, ο μέσος όρος που οι συνδρομητές περιμένουν καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι επτά λεπτά. Τέλος, οι υπεύθυνοι για την έρευνα τονίζουν πως η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς ενός παρόχου κινητής τηλεφωνίας και δε θα πρέπει σε καμία περίπτωση να παραμελείται. ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΣΚΕΦΤΗΤΕ... ΤΟΣΟΣ ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΕΠΤΑ ΛΕΠΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ... ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ COSMOTE ΜΕ "ΕΠΤΑ" ΩΡΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ...! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sado Δημ. August 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2006 Αλήθεια; Γιατί δεν καλείτε τα CC σε ώρες μη αιχμής; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_2005 Δημ. August 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2006 Δηλαδή μας λες να κοιτάμε τα χειρότερα και να μην κοιτάμε τα καλύτερα; Αυτό δηλαδή εσένα ως πελάτη σε καθησυχάζει που το άκουσες; Επειδή υπάρχουν και χειρότερα σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και τα δικά μας τα προβλήματα; Εγώ από την άλλη να σου πω εταιρίες ευρωπαϊκές (και ελληνικές) που κερδίζουν πελάτες από εξυπηρέτηση ΚΑΙ ΜΟΝΟ (σχεδόν μόνο. ας μην είμαι και απόλυτος :p)! Και εκτός αυτού ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ από την 1η ελληνική εταιρία ΠΡΕΠΕΙ να περιμένεις αν μη τι άλλο καλύτερη εξυπηρέτηση... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alany Δημ. August 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2006 Παίδες όντως δεν υπάρχει και η καλύτερη εξηπηρέτηση στο cc όλων των εταιρειών. Θα πρέπει όμως να πούμε ότι και οι κρίνοντες κρίνονται. Εξηγούμε και λέω ότι αν και εχει γίνει συγκεκριμενο ερώτημα στο myphone.gr για ποιό λόγο δεν δουλεύει σωστά το wap και imode site απάντηση δεν έχουμε πάρει ακόμα. Το ερώτημα έχει γίνει εδώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
myescapology Δημ. August 24, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2006 Δηλαδή μας λες να κοιτάμε τα χειρότερα και να μην κοιτάμε τα καλύτερα; Αυτό δηλαδή εσένα ως πελάτη σε καθησυχάζει που το άκουσες; Επειδή υπάρχουν και χειρότερα σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και τα δικά μας τα προβλήματα; Εγώ από την άλλη να σου πω εταιρίες ευρωπαϊκές (και ελληνικές) που κερδίζουν πελάτες από εξυπηρέτηση ΚΑΙ ΜΟΝΟ (σχεδόν μόνο. ας μην είμαι και απόλυτος :p)! Και εκτός αυτού ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ από την 1η ελληνική εταιρία ΠΡΕΠΕΙ να περιμένεις αν μη τι άλλο καλύτερη εξυπηρέτηση... ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ. ΛΕΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΚΑΙ ΓΩ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΣ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ. ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ ΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ. ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΑΖΗ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ. ΚΑΙ ΑΠ'ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΕΠΤΑ ΛΕΠΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΜΟΝΟ. ΣΚΕΨΟΥΝ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΙΣ ΠΟΛΥΩΡΕΣ ΑΝΑΜΟΝΕΣ ΤΗΣ COTE... ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΦΥΓΕΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ... ΜΑΓΑΖΙ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikospar Δημ. August 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2006 ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ. ΛΕΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΚΑΙ ΓΩ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΣ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ. ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ ΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ. ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΑΖΗ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ. ΚΑΙ ΑΠ'ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΕΠΤΑ ΛΕΠΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΜΟΝΟ. ΣΚΕΨΟΥΝ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΙΣ ΠΟΛΥΩΡΕΣ ΑΝΑΜΟΝΕΣ ΤΗΣ COTE... ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΦΥΓΕΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ... ΜΑΓΑΖΙ. Συμφωνώ απολύτως! Η εταιρία πρέπει να κρίνεται βάσει των υπηρεσιών που παρέχει στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών. Πιστεύω ότι αν δεν είναι ο βασικότερος, είναι σίγουρα ένας από τους πιο βασικούς λόγους να αλλάξει κάποιος δίκτυο αν δεν είναι ευχαριστημένος. Το θέμα με την Cosmote έχει παραγίνει και θα πρεπε να το γνωρίζουν και οι ίδιοι τους. Αν δεν αλλάξει η κατάσταση που επικρατεί θα έχει σίγουρα αντίκτυπο για την εταιρία και ύστερα δεν την σώζουν ούτε οι διαφημίσεις, ούτε κόλπα τύπου... Frog Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
emperor69 Δημ. August 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2006 egw eilikrina milaw sxedon synexeia gia provlhmata pu prokyptun me ta cc. kai EPIMENW (gia osus diafwnhsan) legontas to ejhs: shmera kalesa th vodafone gia allagh programmatos kai thn cosmote sxetika me ena symvolaio pu 8a eprepe na exei kleisei. h vodafone opws kai ka8e allh fora pu exw kalesei, su leei to diafhmistiko gia eley8erus epaggelmaties (5 deyterolepta) kai amesws xtypaei kai apantietai. den exw perimenei oute mia fora! den jerw vevaia ti ginotan palia. anti8etws me thn cosmote AN KATAFERW KAI MPW STHN ANAMONH GIATI SYNH8WS MU VGAZEI 'OLES OI GRAMMES EINAI APASXOLHMENES KALESTE ARGOTERA' (ELEOS) perimenw kana 10lepto opws shmera 12 lepta.. den einai tyxaia ayta ta pragmata, h cosmote exei SOVAROTATO provlhma ejyphrethshs, gia ta evrwpaika dedomena tulaxiston den me endiaferei ti kanun sthn amerikh pu exun ena diktyo gia ka8e geitonia.. Παράθεση http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo.gif Α proud member of the Alliance, opposed to members of the Horde! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliakos Δημ. August 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 28, 2006 Αυτα που λετε βρε παιδια μου φενονται αστια! Οποτε εχω καλεσει μεσα σε ενα λεπτο με εξηπηρετουνε!!!;) Εισαστε ατυχοι τι να σας κανω?????:lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nosferatu Δημ. August 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 29, 2006 Δεν επιθυμώ σε καμμία περίπτωση να υποβαθμίσω το θέμα, αλλά δεν έχω υποστεί μεγάλο χρόνο αναμονής στην κοσμοτέ. Συνήθως 1-2λεπτά. Καθυστέρηση έχω δει κατά περιπτώσεις και στη vodafone, οπότε δεν μπορώ να υποστηρίξω ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μείνει έτσι. Καλό θα ήταν, μόλις καλείς την εξυπηρέτηση,να σου απαντούν άμεσα, ειδικά στη μπανανία όπου ζούμε και χρεώνουν την εξυπηρέτηση πελατών, ακόμα και χωρίς την αναμονή. Και πέραν του χρόνου αναμονής, η εξυπηρέτηση πελατών για όλα τα δίκτυα θα έπρεπε να είναι ΔΩΡΕΑΝ !!! Παράθεση "Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες." Βολταίρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
peramatz Δημ. September 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 19, 2006 To cc tis Cosmote milame oti einai APARADEKTO! Prospa8o edo & 2 ores na miliso me kapoion sto 1313 gia metafora ypoloipou & oles oi grammes einai katilimenes. Hmarton.., an yparxei anagki diladi & o allos xreiazetai epeigontos tis monades apo tin metafora, ti prepei na kanoume? Na kalesoume to 100 na mas metaferei to ypoloipo? :p Toso dyskolo einai diladi na kanoun tin ypiresia afti na doulevei me 1 aplo sms? Opos stin TIM as poume? Prepei na perimenoume me tis ores opote mas eksypiretisei kapoios ypallilos? & ektos aftou, einai dorean to 1313 'i mipos yparxei xreosi? Giati kati vlepo gia 0,119e/klisi ston timokatalogo: http://www.cosmote.gr/cosmote/portlets/ForYou/pricelist.jsp?locale=el_GR&pricelistType=whatsup&breadcrumbTitle=%CE%A4%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82 :mad: :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vangelakis4 Δημ. September 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 19, 2006 To cc tis Cosmote milame oti einai APARADEKTO! Prospa8o edo & 2 ores na miliso me kapoion sto 1313 gia metafora ypoloipou & oles oi grammes einai katilimenes. Hmarton.., an yparxei anagki diladi & o allos xreiazetai epeigontos tis monades apo tin metafora, ti prepei na kanoume? Na kalesoume to 100 na mas metaferei to ypoloipo? :p Toso dyskolo einai diladi na kanoun tin ypiresia afti na doulevei me 1 aplo sms? Opos stin TIM as poume? Prepei na perimenoume me tis ores opote mas eksypiretisei kapoios ypallilos? & ektos aftou, einai dorean to 1313 'i mipos yparxei xreosi? Giati kati vlepo gia 0,119e/klisi ston timokatalogo: http://www.cosmote.gr/cosmote/portlets/ForYou/pricelist.jsp?locale=el_GR&pricelistType=whatsup&breadcrumbTitle=%CE%A4%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82 :mad: :mad: Το κοστος της κλησης ειναι 0,11 Ευρω ανεξαρτητα απο την διαρκεια της. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι περιμενες τοση ωρα.Εμενα με με εξυπηρετησαν κατευθειαν. Μηπως επεσες σε ωρες αιχμης? Παράθεση Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
peramatz Δημ. September 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 19, 2006 Htan se ores aixmis ontos alla akomi kai tora synexizoun na me geionoun kanonika (17:15). To 8ema einai oti eprepe na steilo kapoies monades se enan filo pou eixe amesi anagki na kanei kapoies kliseis kai perasan idi sxedon 4 ores! To 8eoro APARADEKTO mias kai stin TIM estelnes 1 aplo sms & ginotan i metafora amesos me xreosi 0,1785e. Tora, se xreonoun 0,12e alla perimeneis me tis ores kai den ginetai amesa i douleia sou!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. September 22, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2006 Παιρνω τηλεφωνο για να ρωτησω ποση επιδοτηση εχει η μητερα μου cc: <Σηκωνει το τηλεφωνο τρωγοντας κατι, μαλλον φρουτο!> Εγω: Γεια σας ειναι η εποχη για να παρω επιδοτηση μπορειτε να μου πειτε αν δικαιουμαι? cc < Συνεχιζει να τρωει> Τηλεφωνο; Εγω : 697..... cc: Ονομα; Eγω : Ταδε.. cc: Αριθμος ταυτοτητας; Εεεε... οχι. Που ειναι; Εγω: Ποιος; cc: Η κυρια που εχει το τηλεφωνο. Εγω. Δεν ειναι εδω, πειτε μου απλα αν υπαρχει επιδοτηση. cc: Ναι υπαρχει Και κλεισαμε συνεχιζοντας η "κυρια" στην αλλη γραμμη να τρωει το (πιθανον) μηλαρακι της... Δεν προσθεσα ουτε λεξη, ακριβως ετσι μιλουσε λες και ημουν στο γκισε της εφοριας!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_2005 Δημ. September 22, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2006 :lol: :lol: :lol: Είναι γελοίο!!!! :lol: :lol: :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
antonis_wrx Δημ. September 22, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2006 καλά τι τραγικό είναι αυτό που για να σου πουν πόση επιδότηση έχει κάποιος από την οικογένεια σου πρέπει και καλά να μιλήσει ο ίδιος αυτοπροσώπως; Δεν τους αρκεί που τους δίνει αριθμό ταυτότητας, ΑΦΜ, Δίευθυνση, Ημ. Γεννήσεως; Παράθεση http://antonis-wrx.blogspot.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
emperor69 Δημ. September 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 28, 2006 καλά τι τραγικό είναι αυτό που για να σου πουν πόση επιδότηση έχει κάποιος από την οικογένεια σου πρέπει και καλά να μιλήσει ο ίδιος αυτοπροσώπως; Δεν τους αρκεί που τους δίνει αριθμό ταυτότητας, ΑΦΜ, Δίευθυνση, Ημ. Γεννήσεως; εδώ μας τα πρήζουν ακόμα και όταν είναι δικό μας το νούμερο! :mad: ΕΥΤΥΧΩΣ που βγήκε αυτό το άγιο πράγμα (sorry για το off-topic) στη Vodafone το Smart Code και με το που πάνε να μου αρχίσουν την ανάκριση λέω σας 'δίνω smart code' και ΣΚΑΝΕ! Ούτε φαξ πια ούτε τίποτα! :) :lol: :p :D Παράθεση http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo.gif Α proud member of the Alliance, opposed to members of the Horde! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasulm Δημ. October 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2006 καλά τι τραγικό είναι αυτό που για να σου πουν πόση επιδότηση έχει κάποιος από την οικογένεια σου πρέπει και καλά να μιλήσει ο ίδιος αυτοπροσώπως; Δεν τους αρκεί που τους δίνει αριθμό ταυτότητας, ΑΦΜ, Δίευθυνση, Ημ. Γεννήσεως; εχουνε αναγνωριση φωνης, καθε CSR εχει απομνημονευσει στο μυαλο του την φωνη του καθε συνδρομητη την επεξεργαζεται με ιλιγγιωδη ταχυτητα, και αν καταληξει στο συμπερασμα οτι δεν εισαι ο ιδιος δεν σου λεει. αστεια εως τραγικα πραγματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.