myescapology Δημοσιεύτηκε August 14, 2006 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε August 14, 2006 Ξεκίνησα να καλώ από το κινητό μου σε τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών Cosmote (συγκεκριμένα στο 1313 - για χρήστες καρτοκινητών) στις 12 το μεσημέρι. Μετά από 2 ώρες προσπαθειών συνέχισα με τα υπόλοιπα τηλέφωνα όπως 1212 και 13838. Η ώρα έχει φτάσει πλέον 23:00 και δεν έχει απαντηθεί καμία κλήση μου. Δοκίμασα να καλέσω απο σταθερό άπειρες φορές και κανένα αποτέλεσμα. Η πολύωρη αναμονή με έκανε να αγανακτήσω και να ψάχνω τουλάχιστον ένα τηλ για γραφείο παραπόνων αλλά φυσικά δεν απαντούσαν ούτε εκεί... Έχουν περάσει 11 ώρες με εκατοντάδες προσπάθειες από μέρους μου και έχω μάθει πλέον όλες τις ενοχλητικές διαφημίσεις της αναμονής απέξω. Τα σχόλια δικά σας... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. August 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2006 Δυστυχώς τον τελευατίο χρόνο το πρωσοπικό του cc της Cosmote δεν επαρκεί με αποτέλεσμα να υπάρχουν τρελές αναμονές. Υπομονή χρειάζεται! Ή αλλαγή δικτύου! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
crazy_4 Δημ. August 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2006 μην ξεχνάμε...δεκαπενταύγουστος! φύγανε τριήμερο... χαχαχαχαχαχα Παράθεση You'll remember me...//For the rest of you Life!// <------------------------------------------> Amanitou City Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
myescapology Δημ. August 14, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2006 Δυστυχώς τον τελευατίο χρόνο το πρωσοπικό του cc της Cosmote δεν επαρκεί με αποτέλεσμα να υπάρχουν τρελές αναμονές. Υπομονή χρειάζεται! Ή αλλαγή δικτύου! Δεν υπάρχει περίπτωση... Από αύριο κιόλας φεύγω για Vodafone. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petros the Great Δημ. August 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2006 Δυστυχώς τον τελευατίο χρόνο το πρωσοπικό του cc της Cosmote δεν επαρκεί με αποτέλεσμα να υπάρχουν τρελές αναμονές. Υπομονή χρειάζεται! Ή αλλαγή δικτύου! Δυστυχώς δεν είναι μόνο τον τελευταίο χρόνο. Και πριν δύο χρόνια (δούλευα στο Γερμανό τότε και καλούσαμε συχνά το 1212) η κατάσταση ήταν τραγική... Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
myescapology Δημ. August 14, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2006 μην ξεχνάμε...δεκαπενταύγουστος! φύγανε τριήμερο... χαχαχαχαχαχα Έχεις δίκιο σ'αυτό που λες αλλά αδιαφορώ. Υποτίθεται ότι σε εξυπηρετούν 24/7/365 ή τουλάχιστον αυτό διαφημίζουν... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petros the Great Δημ. August 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2006 Είναι ακριβώς όπως το είπες: Υποτίθεται ότι σε εξυπηρετούν 24/7/365 ή τουλάχιστον αυτό διαφημίζουν... Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Motorhead Δημ. August 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2006 Οποτε καλεσα την εξυπηρετηση πελατων ειτε με συμβολαιο ειτε με καρτα δεν ειχα προβλημα και με εξυπηρετησανε μια χαρα τωρα εαν υπαρχουν ορισμενα ατομα στην εξυπηρετηση πελατων που δεν κανουν σωστα τη δουλεια τους συμβαινουν αυτα και καλο θα ειναι να απομακρυνονται,αυτα συμβαινουν σε ολες τις εταιριες,σε μενα τουλαχιστον δεν ετυχε αλλα εχει τυχει σε γνωστους μου Το δημοσιουπαλληλικι της cosmote δεν ισχυει,ψευδονται οσοι τα λενε και προσπαθουν να βγαλουν τα αποθημενα τους στην cosmote επειδη ο "μερικως" κρατικος τηλεποικινωνιακος φορεας της χωρας (ΟΤΕ) την εχει δει βεντετα και κανει οτι θελει ολες τις εταιριες τηλεποικινωνιων που δραστηριοποιουνται στην Ελλαδα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. August 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2006 Οποτε καλεσα την εξυπηρετηση πελατων ειτε με συμβολαιο ειτε με καρτα δεν ειχα προβλημα και με εξυπηρετησανε μια χαρα τωρα εαν υπαρχουν ορισμενα ατομα στην εξυπηρετηση πελατων που δεν κανουν σωστα τη δουλεια τους συμβαινουν αυτα και καλο θα ειναι να απομακρυνονται,αυτα συμβαινουν σε ολες τις εταιριες,σε μενα τουλαχιστον δεν ετυχε αλλα εχει τυχει σε γνωστους μου Το δημοσιουπαλληλικι της cosmote δεν ισχυει,ψευδονται οσοι τα λενε και προσπαθουν να βγαλουν τα αποθημενα τους στην cosmote επειδη ο "μερικως" κρατικος τηλεποικινωνιακος φορεας της χωρας (ΟΤΕ) την εχει δει βεντετα και κανει οτι θελει ολες τις εταιριες τηλεποικινωνιων που δραστηριοποιουνται στην Ελλαδα Το δημοσιουπαλληλίκι ισχύει και στη Cosmote, μία σιγουριά την έχουν οι υπάλληλοι της. Απλά δεν υπάρχει σε τέτοιο βαθμό όπως στον ΟΤΕ! ;) Αλλά το πρόβλημα είναι ότι το προσωπικό της δεν επαρκεί για να καλύψει της αυξημένες ανάγκες του customer care της Νο1 εταιρείας κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα μεγάλες αναμονές. Αν ο φίλος μας είχε χάσει το κινητό του και ήθελε να βάλει φραγή τι θα έκανε όταν δεν μπορούσε να επικοινωνήσει καν με την εταιρεία? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
myescapology Δημ. August 15, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. August 15, 2006 Το δημοσιουπαλληλίκι ισχύει και στη Cosmote, μία σιγουριά την έχουν οι υπάλληλοι της. Απλά δεν υπάρχει σε τέτοιο βαθμό όπως στον ΟΤΕ! ;) Αλλά το πρόβλημα είναι ότι το προσωπικό της δεν επαρκεί για να καλύψει της αυξημένες ανάγκες του customer care της Νο1 εταιρείας κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα μεγάλες αναμονές. Αν ο φίλος μας είχε χάσει το κινητό του και ήθελε να βάλει φραγή τι θα έκανε όταν δεν μπορούσε να επικοινωνήσει καν με την εταιρεία? ΕΛΕΟΣ!!!!!!! Μου απάντησαν τελικά μετά από 27 ώρες. Βρήκα επιτέλους κάποιον να παραπονεθώ για την ταλαιπωρία μου. Δεν φαντάζεσται την απάντηση που πήρα... Μου μίλησαν με απίστευτα ειρωνικό ύφος και μου είπαν κατα λέξη "ΨΕΥΔΕΣΤΑΙ ΚΥΡΙΕ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ". Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω. Ούτε καν μια δικιολογία, ούτε καν ένα συγνώμη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_2005 Δημ. August 15, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 15, 2006 Να προσθέσω και εγώ το πόσο ΧΑΛΙΑ είναι η εξυπηρέρτησή τους. Παρόμοια εμπειρία είχα και εγώ όταν προσπαθούσαν να ενημερωθούν υπαλληλοι ενός καταστήματος (!) όταν τους ζήτησα αλλαγή κάρτας SIM σε USIM... Έφαγα μια ολόκληρη ημέρα σε ένα κατάστημα γιατί; γιατί δεν απαντούσαν σε κανένα από τα τηλέφωνά τους. + άλλες δύο φορές που προσπαθούσα να επικοινωνήσω για άλλα θέματα και τελικά κατέληξα να το βάλω σε ανοιχτή ακρόαση ενώ εγώ έπλενα τα δόντια μου για ύπνο... :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. August 15, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 15, 2006 Μήπωs δεν υπάρχουν θέσειs εργασίαs; Πέρσι δεν είχε τοοόσο μεγάλη αναμονή!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Motorhead Δημ. August 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2006 Oρισμενοι ειστε υπερβολικοι εχω συναντησει αναμονες και στην τιμ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petros the Great Δημ. August 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2006 Oρισμενοι ειστε υπερβολικοι εχω συναντησει αναμονες και στην τιμ Όχι όμως τόσο μεγάλες... Επειδή όπως είπα και πιο πάνω, δούλεψα σε Γερμανό και καλούσα καθημερινά τα cc και των τριών εταιριών, τις αναμονές που έχει το 1212 δεν τις έχει κανένα άλλο cc :mad: Εκτός αυτού είναι και οι πιο αγενείς από όλους... Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_2005 Δημ. August 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2006 Εκτός αυτού είναι και οι πιο αγενείς από όλους... Αυτό ξαναπέσ' το (ΜΗ :lol: )! Μόνο αν πέσεις σε νέο μπορεί να σου μιλήσει ευγενικά... Αλλά αν πέσεις σε νέο μπορεί να μην εξυπηρετηθείς... καλή ώρα! Γενικότερα το cs τους είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. August 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2006 Σήμερα πρέπει να είναι η τυχερή μου μέρα!!! Ξέρειs τι είναι να παίρνειs τηλέφωνο στο cs και να έχει ΜΌΝΟ 2 λεπτά αναμονή; Είναι θαύμα! (πήρα τηλέφωνο 2 φορέs. Την πρώτη φορά είχε 10 λεπτά αναμονή και το έκλεισα. Όταν πήρα ξανά επιτέλουs σε 2 λεπτά απάντησαν! Τουs αξίωσε ο κύριοs {μεγάλη η χάρη του!} Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_2005 Δημ. August 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2006 Το τελευταίο καιρό πάντως νομίζω έχουν γίνει (λίγο) καλύτερα τα πράγματα... Κι εγώ που προσπάθησα να επικοινωνήσω με το cs μία φορά περίμενα μόλις 5 λεπτά ενώ πριν 2 μέρες περίμενα μόλις 10 δευτερόλεπτα!!!! Πρόοδος μεγάλη... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nosferatu Δημ. August 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2006 Αν και εφόσον μπορείς, το κόλπο είναι να καλείς σε ώρες μη αιχμής. Πολύ νωρίς το πρωί, αργά το μεσημέρι, κτλ. Δεν είναι βέβαια λύση... Το χειρότερο απ'όλα είναι ότι όλες οι εταιρείες κινητής τα έκαναν πλακάκια και χρεώνουν το customer care. Γιατί να πληρώνω για να εξυπηρετηθώ για ένα πρόβλημα που δεν δημιούργησα; Η δικαιολογία ότι κάποιοι τους "ενοχλούσαν" όταν ήταν δωρεάν μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει ! Παράθεση "Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες." Βολταίρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_2005 Δημ. August 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2006 Στην Cosmote πάντως η χρέωση ισχύει μόνο όταν απαντηθεί η κλήση. Αυτό είναι πολύ καλό... Αν ξέρει κάποιος, στις υπόλοιπες εταιρίες τι συμβαίνει; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
titinaki_1 Δημ. August 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2006 Στην Cosmote πάντως η χρέωση ισχύει μόνο όταν απαντηθεί η κλήση. Αυτό είναι πολύ καλό... Αν ξέρει κάποιος, στις υπόλοιπες εταιρίες τι συμβαίνει; Νομίζω οτι εδώ κάνεις λάθος.Ειδικά στο 1212 χρεώνεσαι από το πρώτο δευτερόλεπτο ακόμα και στην αναμονή ενώ στο 1313 χρεώνεσαι το 0,10 cent/κλήση. Στις υπόλοιπες εταιρίες χρεώνεσαι με 0,10cent/κλήση είτε σε καρτοκινητό είτε σε συμβόλαιο. Παράθεση http://www.eppforum.org/gkr41/eye2.pngΤα μάτια καθρέφτες και φως της ψυχής.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_2005 Δημ. August 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2006 Νομίζω οτι εδώ κάνεις λάθος.Ειδικά στο 1212 χρεώνεσαι από το πρώτο δευτερόλεπτο ακόμα και στην αναμονή ενώ στο 1313 χρεώνεσαι το 0,10 cent/κλήση. Στις υπόλοιπες εταιρίες χρεώνεσαι με 0,10cent/κλήση είτε σε καρτοκινητό είτε σε συμβόλαιο. Όχι είμαι 1000% σίγουρος. Τουλάχιστον στο 1313 που καλώ εγώ η χρέωση ισχύει μόνο όταν απαντήσει ο/η υπάλληλος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
titinaki_1 Δημ. August 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2006 Κ τότε γιατί όταν είχα καλέσει από καρτοκινητό κοσμοτέ στο 1212 μου είχε "φάει" όλη την κάρτα από την αναμονή χωρίς να μου απαντήσουν τελικά;;; Παράθεση http://www.eppforum.org/gkr41/eye2.pngΤα μάτια καθρέφτες και φως της ψυχής.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. August 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2006 Αν και εφόσον μπορείς, το κόλπο είναι να καλείς σε ώρες μη αιχμής. Πολύ νωρίς το πρωί, αργά το μεσημέρι, κτλ. Δεν είναι βέβαια λύση... Το χειρότερο απ'όλα είναι ότι όλες οι εταιρείες κινητής τα έκαναν πλακάκια και χρεώνουν το customer care. Γιατί να πληρώνω για να εξυπηρετηθώ για ένα πρόβλημα που δεν δημιούργησα; Η δικαιολογία ότι κάποιοι τους "ενοχλούσαν" όταν ήταν δωρεάν μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει ! Άσε δεν ξέρεις τι γινότανε. Γνωρίζω άτομα από το customer care της Vodafone, το 1/3 των κλήσεων που δέχονταν ήταν βρισιές, φάρσες... Και η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη αν σκεφτείς ότι απαγορεύεται αυστηρά να το κλείσουν σε συνδρομητή ακόμα και αν τους βρίζει! Όταν άρχισαν να λένε όμως "δεν ξέρω αν γνωρίζετε ότι η κλήση πλέον χρεώνεται" για πότε το έκλειναν. Σε ένα μήνα οι κλήσεις αυτές ελαχιστοποιήθηκαν! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. August 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2006 Το τελευταίο καιρό πάντως νομίζω έχουν γίνει (λίγο) καλύτερα τα πράγματα... Κι εγώ που προσπάθησα να επικοινωνήσω με το cs μία φορά περίμενα μόλις 5 λεπτά ενώ πριν 2 μέρες περίμενα μόλις 10 δευτερόλεπτα!!!! Πρόοδος μεγάλη... Πάρα πολύ μεγάλη. Εγώ από την frog είχα άμεση απάντηση! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TakeOverNet Δημ. August 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2006 Εχει αλλαξει. Η αναμονη ειναι χωρις χρεωση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.