getolika Δημ. December 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2007 Η Cosmote το δίνει στο site (1250 info express) Σου βγάζει το λάδι με τις ηχογραφημένες οδηγίες/πληροφορίες μέχρι να επιλέξεις αυτό που θέλεις! Και το καλύτερο;Αφού καθήσεις κανένα 5λεπτο να περιμένεις και να πατάς νούμερα, σου λέει επιτέλους: "Για περισσότερες πληροφορίες πληκτρολογήστε το 8 για να συνδεθείτε με κάποιον από τους εκπροσώπους μας!:happy:" Πατάω που λετε και εγώ το "8" και μου βγαίνει μια διαφορετική **-αυτή τη φορά θυμωμένη-** απότομη φωνη:"Λάθος επιλογή,ξαναπροσπαθήστε !" Περιμένεις άλλη τόση ώρα να ξανακούσεις το μακρύ και το κοντό και σου ξαναλέει καθαρά και ψύχραιμα: "Για περισσότερες πληροφορίες πληκτρολογήστε το 8 για να συνδεθείτε με κάποιον από τους εκπροσώπους μας! Πατάς και πάλι το 8 και ακολουθεί το εξής: "Ευχαριστούμε που καλέσατε την Κοσμοτέ info express!"τουτ του τουτ....:lol::lol::lol: Καλέστε και πατήστε π.χ. για την κάλυψη ώστε να το διαπιστώσετε και μόνοι σας: 7 2 1 και ακούστε τι θα σας πει.Πατήστε το 8 και θα πέσει πολύ γέλιο!!! Τώρα αυτό είναι για καταγγελία στην ΕΕΤΤ ή δεν είναι; Τους απατεώνες!!! Συγνώμη που πόσταρα εδώ, αλλά το Wind πλας δε με αφήνει να μπω στην Cosmote!:O Μετά από όσα τους έσυρα το διόρθωσαν το κατά τα άλλα "τεχνικό πρόβλημα"!!! Αυτό που μου έκανε όμως εντύπωση ήταν η ευγένεια και η άψογη εξυπηρέτηση από την υπάλληλο!!! Έφτασα στο σημείο να της πω: "τύφλα να 'χει το cs της Vodafone"! Και εκεί που είχα σχηματίσει την καλύτερη εντύπωση σήμερα που χρειάστηκε να καλέσω και πάλι την εξυπηρέτηση μίλησα με μία αγενέστατη.Μιλούσε ειρωνικά και υποτιμητικά αλλά συγχρόνως φαινόταν τυπική!Τουλάχιστον αν με έβριζε θα μπορούσα να της πω και εγώ μερικά πραγματάκια.Σε όλη τη συνομιλία πάντως αισθανόμουν ότι η συγκεκριμένη υπάλληλος δεν μου έδινε πληροφορίες, αλλά με κατσάδιαζε! τηλεφωνικη επικοινωνια με το 13838 (αν και κατοχος cosmoκαρτας) για ενα προβλημα που μου παρουσιαστηκε (το εξηγω στο τοπικ για την φορητοτητα) και αφορα ολοκληρη την cosmote και οχι μονο τα καρτοκινητα.Διαλογος με μια υπαλληλο... Υπαλληλος:Κακως πηρατε σε αυτο το τηλεφωνο (13838 ετσι...) αυτο ειναι για συμβολαια :blink: Εγω:Συγνωμη στο σιτε λεει (και μαλιστα την πηγαινα βημα βημα να τη το δειξω στο σιτε που το λεει... πατηστε εκει,μετα εκει σα τα παιδακια μιλαγαμε...) λεει πουθενα οτι ειναι μονο για συμβολαια;;;; Yπαλληλος:Συγνωμη αλλα ειστε κοσμοκαρτα :blink: Εγω:Δηλαδη δεν ειμαι κοσμοτε; Υππαλληλος:Ειστε κοσμοκαρτα :wacko: Εγω:ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΣΜΟΤΕ;;;; Υπαλληλος:Ειστε κοσμοκαρτα... Οπως καταλαβατε η κοσμοκαρτα δεν ειναι κοσμοτε... απιστευτα πραγματα... Το ίδιο είχα πάθει και εγώ αρκετό καιρό πριν. Αυτοί οι άνθρωποι είναι πραγματικά εκπαιδευμένοι για να σου τα σπάνε!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nosferatu Δημ. December 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2007 Το χειρότερο είναι ότι τελευταίως σε βάζει στην αναμονή και στα 3 λεπτά πέφτει η γραμμή... Για να τους μιλήσω αναγκάστηκα να πάρω στις 1πμ ώστε να μην έχει κόσμο και να μου απαντήσουν πριν πέσει η γραμμή !!! Παράθεση "Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες." Βολταίρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kwstas1982 Δημ. January 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2008 Το χειρότερο είναι ότι τελευταίως σε βάζει στην αναμονή και στα 3 λεπτά πέφτει η γραμμή... Για να τους μιλήσω αναγκάστηκα να πάρω στις 1πμ ώστε να μην έχει κόσμο και να μου απαντήσουν πριν πέσει η γραμμή !!! Και πάλι τυχερός ήσουν που απάντησαν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nosferatu Δημ. January 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2008 Όχι, σε ώρες μη αιχμής δουλεύει... Απλά πρέπει να συνηθίσεις να καλείς την εξυπηρέτηση πελατών μετά ή κατά τη διάρκεια νυχτερινής εξόδου !!! Παράθεση "Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες." Βολταίρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mertz1966 Δημ. February 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2008 εμεις στα χωρια εχουμε αλλη κοσμοτε βρε παιδια?απο οσα διαβαζω εχω φρικαρη δεν ειχα ποτε τετοιο προβλημα,μαλλον πρεπει να ειμαι παρα πολλλλυ τυχερος.την συνδεση την εχω 10 χρονια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
payton_blanc Δημ. March 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2008 σημερα μου εκαναν φραγη το κινητο ενω ειχε πληρωθει ο λογαριασμος χθες και ληγει σε μερικες μερες:mad::mad: τους παιρνω τηλ και αφου με εστελνε ο ενας στον αλλον γιατι δεν ηταν ο αρμοδιος οπως ελεγαν μου λενε δεν εχει ενημερωθει το συστημα και διαφορες αλλες μ....ες και πειτε μου τον αριθμο αποδειξης? δεν τον εχω μαζι μου τους λεω... δεν ηξερα οτι πρεπει να τον κουβαλαω μαζι μου κιολας...και μου λενε θα περιμενετε τοτε μεχρι να ενημερωθει το συστημα δεν γινεται αλλιως...και απο το πρωι εχω φραγη:mad::mad::mad: ...με πιο δικαιωμα μου κοβουν την γραμμη χωρις να εχουν βεβαιωθει αν εχω πληρωσει τον λογαριασμο...και τι με ενδιαφερει εμενα αν το συστημα κανει ενα χρονο να ενημερωθει??? και δεν φτανει αυτο να ψαχνω και απο που να παρω τηλ μιας και δεν επαιρνε ουτε το 1212 γιατι ειναι με χρεωση...ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ:shoot::shoot::kill::kill::rocket: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stonebug Δημ. March 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2008 6 φορές το ίδιο πράγμα για να μου κάνουν reset το password για το ebill... ΠΡΟΣΟΧΗ μην επιχειρήσετε να αλλάξετε κωδικό πρόσβασης και βάλετε ελληνικούς χαρακτήρες (την πάτησα κατα λάθος) και δεινοπάθησα μέχρι να διορθωθεί (2 εβδομάδες) γιατί ενώ έλεγα στην εξυπηρέτηση πελατών το πρόβλημα και ζητούσα να κάνουν reset το password , εκείνοι μου έστελναν πάλι το ίδο password (λές και τους ζητούσα να μου κάνουν υπενθύμιση κωδικού). Αυτό έγινε 6 φορές μέχρι όντως να μου κάνουν reset και ενοείται αφού είχαν γίνει τα νεύρα μου κρόσια. Παράθεση stonebug... :!: https://www.stonebug.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. April 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 9, 2008 Για να λέμε και τα καλά, το τελευταίο καιρό η αναμονή έχει μειωθεί πάρα πολύ. :happy: Δεν γνωρίζω βέβαια για τη ποιότητα της εξυπηρέτησης που παρέχεται αλλά όσες φορές έχω καλέσει αυτό το μήνα έχουν απαντήσει αμέσως. Μιλάω πάντοτε για το 1212. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nosferatu Δημ. April 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2008 Ναι, είναι γεγονός ότι έχει βελτιωθεί... Και σε γενικές γραμμές την προτιμάω από εκείνη του άλλου δικτύου που σου απαντάει γρήγορα, καταγράφει το πρόβλημά σου και σε πολλές περιπτώσεις σε συνδέει με... Κάιρο... Παράθεση "Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες." Βολταίρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stifra Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Κορυφαία εξυπηρέτηση cosmote Ξαφνικά κόπηκε το cosmote TV και φυσικά έχω μιλήσει με όλους τους τεχνικούς οι οποίοι βέβαια είναι ευγενέστατοι αλλά περιορίζονται μόνο στην καταγραφή του προβλήματος Είναι τεχνικοί η απλά ψυχοθεραπευτές. Για αυτό εστειλα τα παράπονα μου γραπτός. Η απάντηση τους άμεση ......... έχουμε καταγράψει το περιστατικό σας. Δηλαδή σας γράφουμε .......... Cosmote εγγύηση σπασίματος νεύρων. Απλά απαράδεκτοι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amanitis Δημ. June 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2017 Πάντος εγώ με την τεχνική υποστήριξη έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος. Κάλεσα βράδυ γιατί είχα θέμα, ο εκπρόσωπος με βοήθησε πολύ και μου ζήτησε να το καταγράψει για να με καλέσουν αύριο το οποίο κι έγινε την ώρα που ζήτησα. Η κοπέλα μιλούσε μαζί μου 45 λεπτά και χρησιμοποίησε ακόμα και μια εφαρμογή στο κινητό που έφτιαξαν για να βλέπουν από την camera ώστε να βλέπουν ότι βλέπω. μου έλυσε το πρόβλημα και μάλιστα όταν κλείσαμε με ξαναπήρε για να δει αν όλα ήταν οκ. Παράθεση Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George6633 Δημ. June 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2017 Η αλήθεια είναι ότι και γω οσες φορές χρειάστηκε εξυπηρετήθηκα αμεσα και άψογα και στα πιο σοβαρα και σε καποια απλα ζητήματα... Αλλα ειναι σε τι υπάλληλο θα πέσεις! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amanitis Δημ. June 15, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 15, 2017 Η αλήθεια είναι ότι και γω οσες φορές χρειάστηκε εξυπηρετήθηκα αμεσα και άψογα και στα πιο σοβαρα και σε καποια απλα ζητήματα... Αλλα ειναι σε τι υπάλληλο θα πέσεις! Σίγουρα! Πάντα είναι θέμα υπαλλήλου και κατά πόσο θέλει να σε βοηθήσει και να ασχοληθεί. Παράθεση Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikifoross Δημ. June 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2017 (edited) καλημερα, και εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος, προχτες πηρα τηλ να ρωτησω κατι, μεσα σε λιγοτερο απο ωρα με ειχε παρει τεχνικος. επισης ειχα στειλει και email 2 φορες απο την φορμα στις σελιδες και μεσα σε 2 μερες την 1η φορα απαντησαν με email και την 2η χτες με πηραν τηλεφωνο στο κινητο. Το αιτημα μου μονο να δω ποσο γρηγορα θα γινει.... Παλιοτερα ομως που ειχα cosmote παγιο τηλεφωνια παλι μια χαρα, το μονο που δεν διεκοπταν συμβολαιο ενω δεν ειχα καθολου σημα στον τοπο μονιμης κατοικιας μου, κατι που αποδεικτηκε μαλιστα και απο την σελιδα του δημου Αθηναιων γιατι τοτε ο δημαρχος Κος Κακλαμανης αποξηλωνε κεραιες κινητης! ετσι εγραφε που ειναι αυτες οχι απο ποια εταιρια ειναι ομως, αλλα οταν ξηλωθηκε μια συγκεκριμενη δεν ξαναειδα σημα για χρονια... ετσι αντι να μου κοψουν το συμβολαιο οπως κανονικα οφειλαν, λογω ανικανοτητας προσφορας υπηρεσιων, τελικα με εβαλαν σε μηδενικο παγιο και δεν πληρωνα για μηνες τιποτα, εννοειτε οτι εντωμεταξυ ειχα παει σε αλλη εταιρια. Ενω οταν αυτο συνεβει στην αλλη αμεσως μου διεκοψαν το συμβολαιο. Και το σημα μπορουν να το τσεκαρουν κιολας οπως το ειδε η wind, οποτε δεν εχουν καμια απολυτως δικαιολογια. Αλλα αφου δεν πληρωνα οκ, αλλα εγινε η δουλεια μου με πολλες απειλες, πολυ προσπαθεια και πολλα τηλεφωνα, κατι που η wind εκανε ενα απογευμα σε ενα καταστημα.....αυτο μονο εχω παραπονο για εξυπηρετηση. Edited June 19, 2017 by Nikifoross Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. June 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2017 καλημερα, και εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος, προχτες πηρα τηλ να ρωτησω κατι, μεσα σε λιγοτερο απο ωρα με ειχε παρει τεχνικος. επισης ειχα στειλει και email 2 φορες απο την φορμα στις σελιδες και μεσα σε 2 μερες την 1η φορα απαντησαν με email και την 2η χτες με πηραν τηλεφωνο στο κινητο. Το αιτημα μου μονο να δω ποσο γρηγορα θα γινει.... Παλιοτερα ομως που ειχα cosmote παγιο τηλεφωνια παλι μια χαρα, το μονο που δεν διεκοπταν συμβολαιο ενω δεν ειχα καθολου σημα στον τοπο μονιμης κατοικιας μου, κατι που αποδεικτηκε μαλιστα και απο την σελιδα του δημου Αθηναιων γιατι τοτε ο δημαρχος Κος Κακλαμανης αποξηλωνε κεραιες κινητης! ετσι εγραφε που ειναι αυτες οχι απο ποια εταιρια ειναι ομως, αλλα οταν ξηλωθηκε μια συγκεκριμενη δεν ξαναειδα σημα για χρονια... ετσι αντι να μου κοψουν το συμβολαιο οπως κανονικα οφειλαν, λογω ανικανοτητας προσφορας υπηρεσιων, τελικα με εβαλαν σε μηδενικο παγιο και δεν πληρωνα για μηνες τιποτα, εννοειτε οτι εντωμεταξυ ειχα παει σε αλλη εταιρια. Ενω οταν αυτο συνεβει στην αλλη αμεσως μου διεκοψαν το συμβολαιο. Και το σημα μπορουν να το τσεκαρουν κιολας οπως το ειδε η wind, οποτε δεν εχουν καμια απολυτως δικαιολογια. Αλλα αφου δεν πληρωνα οκ, αλλα εγινε η δουλεια μου με πολλες απειλες, πολυ προσπαθεια και πολλα τηλεφωνα, κατι που η wind εκανε ενα απογευμα σε ενα καταστημα.....αυτο μονο εχω παραπονο για εξυπηρετηση. Απο εξυπερετηση,στη κινητη μια φορα που χρειαστηκα για λαθος αγορα πακετου σε whats up ηταν μια χαρα.Στη σταθερη ηταν απαραδεκτοι.Πηραν γραμμη χωρις προειδοποιηση,την επομενη μερα φυγαμε και ζητανε και 140€ γιατι μειναμε μια μερα,και δεν ειχαμε ουτε ιντερνετ.Κοβουν γραμμη τη πεμπτη και τον εξοπλισμο απο δευτερα.Λες και το ιντερνετ το εχουμε για πλακα. Το μονο καλο ηταν σε ολο αυτο οτι εβαλαν καλυτερο ζευγος στη γραμμη μας. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikifoross Δημ. June 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2017 καλησπερα και σταθερο που ειχα και ΙSDN και PSTΝ ηταν παντα αψογοι 100% απεναντι μου και σε δοκιμες που ζητουσα και αλλαγη ζευγους 2 φορες το εκαναν αμεσως, και απο interleaved σε fast path και το αναποδο και ολα αυτα. Αν ηταν και οι τιμες τους αναλογες δεν θα εφευγα ποτε! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lux Δημ. April 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2018 Αυτό που μιλάς με φωνητική εντολή δεν είναι πολύ κουραστικό; Πήρα την πρώτη φορά και το έκλεισα και μετά ξαναπήρα και πάτησα # κατά λάθος και με έβαλε να μιλήσω με κάποιον υπάλληλο.. Αλλιώς ακόμα θα μιλούσα με τις φωνητικές εντολές.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.