Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Άρα βλακείες μου έλεγε...!Θα ήθελα την γνώμη σου φιλε..τι θα έκανες στη θέση μου?Εντάξει δεν είναι μόνο τα 10 λεπτά παραπάνω προς όλους,είναι και τα 7€ για τα sms κλπ κ είναι πιο φθηνό μέσω ίντερνετ..εσύ τι θα έκανες?
Link to comment
Share on other sites

Εχουν περάσει τρεις εβδομάδες και οι τεχνικοί ακόμη το κοιτάζουν... (Προφανώς απλά το κοιτάζουν)

Κάλεσα πάλι σήμερα και αφού ενημερώθηκα ότι το πρόβλημα ακόμη... κοιτάζεται, ζήτησα να μου διαγράψουν τελείως το account.

Μόλις με διαγράψουν θα δοκιμάσω να ξανακάνω εκ νέου αίτηση εγγραφής για νέο account στο όνομά μου μπας και λυθεί έτσι το πρόβλημα...

 

Εννοείται πως μόλις λήξει το συμβόλαιό μου έφυγα για Wind...

 

τους ζήτησα και εγω να μου διαγράψουν το λογαριασμό,έφτιαξα καινούργιο αλλά τπτ. Εμένα το προβλημα μου είναι οτι απο τον υπολογιστή μπορώ να μπω στο My cosmote, απο το android κινητό όμως μου λεει οτι είναι λάθος το Username ή password

Link to comment
Share on other sites

Άρα βλακείες μου έλεγε...!Θα ήθελα την γνώμη σου φιλε..τι θα έκανες στη θέση μου?Εντάξει δεν είναι μόνο τα 10 λεπτά παραπάνω προς όλους,είναι και τα 7€ για τα sms κλπ κ είναι πιο φθηνό μέσω ίντερνετ..εσύ τι θα έκανες?

 

Από τη στιγμή που το Καρτοσυμβόλαιο σε συμφέρει, κάν'το και καλύτερα μέσω διαδικτύου καθώς δεν είναι σίγουρο αν θα βρεις αντίστοιχη προσφορά σε κατάστημα Cosmote.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι το σκέφτομαι κ γω,απλά με φοβισμαν λέγοντάς μου οτι θα είμαι μόνος μου...μάλλον προχωράω κ ας ελπίσουμε όλα να είναι οκ!Σ ευχαριστώ
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε και πες τους πως αν θέλουν να πουλάνε συνδέσεις, καλά θα κάνουν να μάθουν να τις πουλάνε έντιμα και χωρίς να τρομοκρατούν τους συνδρομητές. Άσε που είναι καλύτερα να μιλάς με την εξυπηρέτηση πελατών, σε πολλούς τομείς.
Link to comment
Share on other sites

Πηγα κ γω να μάθω κάποια πράγματα παραπάνω,και με το που είπα οτι θελω να το κάνω online για ποιο φθηνα,με κοίταξε με μια απορία κ μου λέει μετά ποιος θα σε εξυπηρετεί?θα είσαι μόνος σου...!Σίγουρα καλύτερα στα Κεντρικα να μιλάω...να σαι καλα φιλε!
Link to comment
Share on other sites

Μου έχει μαμησει την μπαταρία τον τελευταίο μηνα μάλλον αυτό το fast dormancy. ..Υπάρχει οδηγός να το απενεργοποιώ σε note 2?
Link to comment
Share on other sites

αυτο που σου προτεινω ειναι να το κανεις απο το σιτε.δεν θα εχεις κανενα προβλημα.εγω εκανα την αιτηση πεμπτη το βραδυ και το σαββατο υπεγραψα τα χαρτια.και σημερα ενεργοποιηθηκε η συνδεση.
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.. ειχα ενα κινητο το οποιο χαλασε και τωρα ειμαι αναγκασμενος να χρισημοποιησω ενα galaxy young της αδελφης μου το οποιο ομως ειναι αγωρασμενο απο γερμανια!! το θεμα ειναι οτι δε μπορω να χρισημοποιησω την sim.. Ψαχνω 3 μερες για να βρω το "εισαγωγη αριθμου-κλειδιου συνδεσης δικτυου" αλλα δε γινεται τπτ!!

 

Παρακαλω HELP!!!

Link to comment
Share on other sites

Συμπληρώσαμε μήνα που δεν έχω πρόσβαση αλλά ούτε και το account μου έχουν κλείσει.

Κάλεσα λοιπόν πάλι σήμερα (€) για να δω τι έχει γίνει και μου είπαν πως...

πρέπει να στείλω ενυπόγραφο φαξ και φωτοτυπία της ταυτότητάς μου για να μπορέσουν να το κάνουν...

Τα έστειλα λοιπόν και περιμένω (πάλι)

 

-------------

 

Kάλεσα ξανά σήμερα (€)... Μαντέψτε... έχασαν το φαξ...

Το ξαναέστειλα αλλά θέλουν άλλες 24 ώρες για να το επιβεβαιώσουν.

Είπαν να καλέσω πάλι αύριο...

Edited by Yoda
May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Ίσως μπορείς να περάσεις πειραγμένη rom, οπότε να ξεπεράσεις το κλείδωμα. Είναι λίγο απαιτητική διαδικασία και έχει κινδύνους για το κινητό αν κάνεις λάθος κατά την εγκατάσταση. Αρκετές android συσκευές υποστηρίζονται απο το xda forum. Κοίταξε μήπως βρεις κάτι και για τη δική σου.
Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που είναι κλειδωμένο σε πάροχο και άλλη ρομ να περάσεις δεν θα δείς αποτέλεσμα. Ψάξε στο ebay να αγοράσεις κωδικό κλειδώματος με βάση το imei. Το κόστος είναι ελάχιστο.
Link to comment
Share on other sites

xaras την υπομονη σου, εγω τα παρατησα, έτσι και αλλιώς δε μπορείς πλέον να πειράξεις τπτ στο λογαριασμό σου,έχουν αφαιρεθεί όλα αυτά που μπορούσαμε να πειράξουμε κάποτε
Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα Μακάριε!Σε λιγες μέρες θα κάνω την αίτηση!
Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα Μακάριε!Σε λιγες μέρες θα κάνω την αίτηση!

 

Φιλε οποιο σε βολευει περισοτερο καντο οπως νομιζεις ειτε απο online ειτε απο το καταστημα ειναι το ιδιο και αυτο που σου λενε οτι δεν θα σε εξυπηρετει κανεις δεν θα το χρειαστεις.

 

Απλα Να ξες οτι το μηνιαιο παγιο σου στο 25αρι θα ειναι 18,75 και αν εχεις καρτα ανεργιας ειναι -15% (δηλαδη 2,81 ευρω λιγοτερο= 15,93) + 12% τελη κινητις τηλεφωνιας ( δηλαδη 1.91ευρω) το τελικο σου παγιο που θα πληρωνεις καθε μηνα ειναι 17,85

 

Απλα να ξερεις οτι στο 20αρι σε συμβολαιο (δεν ξερω στο καρτοσυμβολαιο) αν πας απο καταστημα και το κανεις δινουν εκπτωση αντι επιδοτης σε 12μηνο συμβολαιο 2,5 ευρω καθε μηνα και βγαινει 17,5 μιον 15% καρτα ανεργιας βγαινει 14,87 και +12% τελη κινιτης βγαινει μινιαια 16,60 και αν υσχιει ακομα η προσφορα διπλασιων mb και λεπτων προς αλλα δικτυα θα εχεις διπλασια ολα στο 20αρι

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ φιλε,να και κατι που δεν ήξερα!!Θα το ψάξω λιγο ακόμα,σ ευχαριστώ
Link to comment
Share on other sites

Αν και πλέον το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να μην το κάνω γιατι εκτός του οτι είναι για 1,5 χρόνο το συμβόλαιο,κάποιοι φίλοι κ δικοί μου άνθρωποι κατάλαβαν την κοροϊδία του What's up και άρχισαν να αλλάζουν,οπότε μάλλον σε λιγο καιρό δεν θα με συμφέρει....σας ευχαριστώ πάντως όλους!! :)
Link to comment
Share on other sites

Πήρα προχθές τηλέφωνο έναν αριθμό από τις επαφές μου (όχι πληκτρολογώντας τον αριθμό αλλά κάλεσα την επαφή) και μου το σήκωσε άγνωστος! Μετά από 15 δευτερόλεπτα ξανακαλώ τον ίδιο αριθμό και βγήκε αυτός που έπρεπε να βγει στη γραμμή!

 

Και ρωτάω λοιπόν υπάρχει περίπτωση να μπερδευτεί η γραμμή έτσι; Γιατί ο φίλος λέει πως δεν είχε άλλη κλήση από εμένα.

Link to comment
Share on other sites

οχι απο την στιγμη που οι γραμμες οι ειναι ψηφιακες
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

 

Επαναφέρω το θέμα, γιατί έχω την ίδια απορία. Ποια ακριβώς είναι η διαδικασία για να μεταφέρω το υπόλοιπό μου από τον αριθμό μου, που είναι καρτοσυμβόλαιο σε κάποιο άλλο καρτοκινητό;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μπάινω κατευθείαν στο ¨ψητό".

Προ εβδομάδας με κάλεσε κυρία από το 210 8006300 (από Κοσμοτέ μου είπε), με σκοπό να μεταφέρω τις 2 γραμμές μου από την Vodafone στο δικό τους δίκτυο.

Μου προσέφερε 2χ "Απεριόριστα 45" με διπλασιασμό των παροχών (1500' +sms σε Cosmote και σταθερά, 300' προς άλλα δίκτυα, 75 sms προς άλλους καθώς και 600MB για ιντερνετ).

Τελική τιμή και για τις 2 γραμμές (οικογενειακό) με τελη και φπα= 44,80€

 

Δέσμευση για 18μηνο αλλά στους 12 μπορώ να φύγω αν δεν είμαι ευχαριστημένος(!) αλλιώς μπορεί να "βγει" και η επιδότηση στο 12μηνο και να έχω επιπλέον έκπτωση(!).

 

Σε όλα αυτά που μου πρότεινε, δεν θα αναφέρεται ΤΙΠΟΤΑ στο συμβόλαιο που ΘΑ κληθώ να υπογράψω (την Τρίτη). Όταν ρώτησα πως εγώ καλύπτομαι εφόσον δεν αναφέρεται τίποτα στο συμβόλαιο, μου είπε ότι εφόσον η κλήση ηχογραφείται, ισχύουν ότι είπαμε.

Για τον φόβο των Ιουδαίων, την ηχογράφησα και εγώ.

 

Ρωτάω λοιπόν:

- αν έχετε ξανακούσει τέτοια προσφορά

- αν το τηλεφωνικό νούμερο ανήκει στην Κοσμοτέ (προφανώς όχι άμεσα)

- αν πρέπει οι (συγκεκριμένοι) όροι να αναγράφονται στο συμβόλαιο που θα υπογράψω

- αν καλύπτομαι από την ηχογράφηση της συνομιλίας

 

Αναμένω άμεσες απαντήσεις μια και το θέμα "πιέζει"!!

 

ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχω λαβει και εγω απο την ιδια την vodafone προσφορα τηλεφωνικη, 2 φορες κιολας , απλα δινω συγκαταθεση απο την κληση που μου κανουν και τιποτα αλλο.Κανενα προβλημα μετα.Προφανως πιστευω οτι υπογραφεις συμβολαιο με το δικτυο για τα βασικα και τα υπολοιπα μερη ειναι μαλλον προσφορα απο το γραφειο που κανει την προωθηση εκ μερους του παροχου και για αυτο εγγραφως δεν φαινονται πουθενα.

 

Δεν λεω οτι ειναι ψεματα κλπ.Αλλα ετσι συνηθιζεται να ειναι η τακτικη αυτη.

Link to comment
Share on other sites

Προχθές μου έσβησαν επιτέλους το account και έφτιαξα επιτόπου νέο.

Τώρα λειτουργούν ΟΛΑ κανονικά...

 

Τους πήρε κάτι παρά πάνω από ένα μήνα να ΜΗ μου διορθώσουν το πρόβλημα αλλά να μου κλείσουν το account κατόπιν δικής μου απαίτησης...

Αν το άφηνα να το δουν οι τεχνικοί θα το έβρισκαν τα εγγόνια μου...

May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...