Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εγώ έστειλα 3 στο 1256 που έλεγε και απαντησαν αμέσως ότι θα ειδοποιηθώ με νέο μήνυμα. μετά ξαναέστειλαν μήνυμα που έλεγε ότι το σ/κ πλησιάζει και ακομη αναμένω μήνυμα ότι ενεργοποιήθηκε ο χρόνος...
Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια και σε μενα που εχω καρτοσυμβολαιο, θα τους παρω τηλεφωνο ολους το Σ/Κ που ερχεται.
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έπεσα και εγώ θύμα των εισπρακτικών εταιρειών της Cosmote. Με έπαιρναν καθημερινά για διακανονισμό, 4 με 5 τηλέφωνα. Το θέμα είναι ότι από το τμήμα παραπόνων της cosmote, με είχαν ενημερώσει ότι θα υπάρχει κάποια μηνιαία αποπληρωμή σε 2-3 μήνες, αλλά όταν επικοινώνησαν μαζί μου, ζητούσαν αποπληρωμή 5 ημερών, το πολύ σε δύο δόσεις 5 και 10 ημερών. 1ο φάουλ:!:

 

Έχω μια απορία: εμένα με χρέωσαν 600 ευρώ για δύο κινήσεις δεδομένων, που δεν αποδέχθηκα ποτέ, ωστόσο μου έλεγαν ότι της έκανα. Γιατί στην ερώτηση που της έκανα, δεν μπορούσαν να μου απαντήσουν. Αν έπαιρνα κάποιο τηλέφωνο, μπορούσαν να μου πουν, σε ποιον το έκανα. Αλλά από που κατέβασα δεδομένα, δεν μπορούσαν. 2ο φάουλ:!:

 

Στην επικοινωνία τους, χρησιμοποιούσαν την απειλή διακοπής των εξερχομένων κλήσεων. Γιατί να πληρώνω πάγια κανονικά, αν δεν μου παρέχουν όλες τις υπηρεσίες. Γιατί, όταν ζήτησα, την οριστική διακοπή, μέχρι να βρεθεί λύση, είτε δεν απαντούσαν σε αυτό το μήνυμα, αλλά υπήρχε η επανάληψη των ίδιων copy paste απαντήσεων. Σε αυτό δεν έλαβα απάντηση ποτέ! 3ο Φάουλ:!:

 

Μετά από περίπου14 χρόνια συνδρομητής, αποχωρώ, έχοντας πληρώσει τέτοιες ημέρες, ένα υπέρογκο ποσό, ως δυσαρεστημένος πελάτης, αλλά τουλάχιστον, να ενημερωθούν άλλοι διαδικτυακοί επισκέπτες, ότι τέτοιες μέρες, το μήνυμα της εταιρείας Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΣΥ, είναι Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΜΕΙΣ!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έπεσα και εγώ θύμα των εισπρακτικών εταιρειών της Cosmote. Με έπαιρναν καθημερινά για διακανονισμό, 4 με 5 τηλέφωνα. Το θέμα είναι ότι από το τμήμα παραπόνων της cosmote, με είχαν ενημερώσει ότι θα υπάρχει κάποια μηνιαία αποπληρωμή σε 2-3 μήνες, αλλά όταν επικοινώνησαν μαζί μου, ζητούσαν αποπληρωμή 5 ημερών, το πολύ σε δύο δόσεις 5 και 10 ημερών. 1ο φάουλ

 

Δεν έπεσες θύμα κανενός, απλά έγινε προσπάθεια για τη καλύτερη εξυπηρέτησή σου, κάτι που με βάση τη τιμολογιακή πολιτική της Cosmote, κανονικά δεν γίνεται. Όμως, δεν έγινε αποδεκτό το αίτημά σου για κατ'εξαίρεση διακανονισμό τέτοιου τύπου.

 

Έχω μια απορία: εμένα με χρέωσαν 600 ευρώ για δύο κινήσεις δεδομένων, που δεν αποδέχθηκα ποτέ, ωστόσο μου έλεγαν ότι της έκανα. Γιατί στην ερώτηση που της έκανα, δεν μπορούσαν να μου απαντήσουν. Αν έπαιρνα κάποιο τηλέφωνο, μπορούσαν να μου πουν, σε ποιον το έκανα. Αλλά από που κατέβασα δεδομένα, δεν μπορούσαν. 2ο φάουλ

Οι κλήσεις που κάνεις καταγράφονται σαν κίνηση του λογαριασμού σου γιατί με φυσικό τρόπο εσύ καλείς κάποιους αριθμούς. Δεν είναι το ίδιο με τη κίνηση δεδομένων που αυτό που μετρά είναι ο όγκος που διακινείται και όχι οι σελίδες που επισκέπτεσαι. Δεν ελέγχονται καν και με βάση το σκεπτικό σου, θα έπρεπε να ανέλυαν τις κινήσεις του λειτουργικού συστήματος του κινητού σου, τα updates που ενδεχομένως έχουν σημειωθεί κλπ.

 

Στην επικοινωνία τους, χρησιμοποιούσαν την απειλή διακοπής των εξερχομένων κλήσεων. Γιατί να πληρώνω πάγια κανονικά, αν δεν μου παρέχουν όλες τις υπηρεσίες. Γιατί, όταν ζήτησα, την οριστική διακοπή, μέχρι να βρεθεί λύση, είτε δεν απαντούσαν σε αυτό το μήνυμα, αλλά υπήρχε η επανάληψη των ίδιων copy paste απαντήσεων. Σε αυτό δεν έλαβα απάντηση ποτέ! 3ο Φάουλ

 

Δεν μπορεί να θεωρηθεί απειλή η υπενθύμηση / επισήμανση μιας διαδικασίας για την οποία έχεις ενημερωθεί ακόμα και με το συμβόλαιο που έχεις υπογράψει ( αναφέρεται ξεκάθαρα ότι είναι υποχρέωσή μας η πληρωμή των λογαριασμών και σε αντίθετη περίπτωση περιορίζεται η χρήση της σύνδεσης ). Αξίζει να ληφθεί υπ'όψιν ότι όταν πλησιάζει η οριστική διακοπή της σύνδεσης ( όντας πολλές ημέρες σε φραγή ), το πρόγραμμα αλλάζει σε "ΜΗΔΕΝ", ακριβώς για να μη χρεώνεσαι τα πάγια ( τώρα, για ποιο λόγο εξακολουθεί να χρεώνεται το πάγιο κανονικά μέχρι την αλλαγή σε ΜΗΔΕΝ και ενώ είσαι σε φραγή, είναι κάτι που κι εγώ δεν κατανοώ ).

 

Για να σου λυθεί η απορία πάντως, θα σου πρότεινα να εξέταζες τον ογκομετρητή του κινητού σου στη περίοδο που προέκυψαν οι υπέρογκες χρεώσεις ( ή τη λειτουργία "χρήση" αν έχεις internet on the go ). Εφ'όσον αμφισβητείς τη χρήση, θα πρέπει σε εκείνη τη τιμολογιακή περίοδο να μετράς μέχρι τον διαθέσιμο όγκο του προγράμματός σου. Αν μετρήσεις κάτι διαφορετικό, τότε όπως καταλαβαίνεις, έχει γίνει η χρήση και δεν φέρει ευθύνη η Cosmote.

Link to comment
Share on other sites

εγώ έστειλα 3 στο 1256 που έλεγε και απαντησαν αμέσως ότι θα ειδοποιηθώ με νέο μήνυμα. μετά ξαναέστειλαν μήνυμα που έλεγε ότι το σ/κ πλησιάζει και ακομη αναμένω μήνυμα ότι ενεργοποιήθηκε ο χρόνος...

 

και σε μένα!

Link to comment
Share on other sites

Εκπλήσομαι που διάβασα μια σελίδα σχόλια πριν κάποιος να πει το αυτονόητο: Προφανώς και είναι παραπλανητική διαφήμιση, προφανώς και πρέπει να κανεις καταγγελία ΚΑΙ στην ΕΕΤΤ, προφανώς και πρέπει να πας σε κάποιο φορέα υποστήριξης καταναλωτή που έχει τη διάθεση να συνδράμει (οπωσδήποτε Συνήγορο του Καταναλωτή και ενδεχομένως και κανένα ΙΝΚΑ ή ότι άλλο σε βολέψει)

Συμφωνώ ότι ο καταναλωτής έχει μέρος της ευθύνης, γι' αυτό και πληρώνουμε δομές όπως το ΣτΚ για να μας προστατεύουν και να διεκδικούν τα συμφέροντά μας.

 

Ετοιμάσου να κάνεις έγγραφη καταγγελία με τα παραπάνω και αμφισβήτηση του λογαριασμού στην εταιρεία, το ΣτΚ και στην ΕΕΤΤ. Εάν η κοσμοτέ δε σου απαντήσει εγγράφως μέσα στην προθεσμία, συμπερίλαβε και αυτό σε συμπληρωματική καταγγελία.

Ο ΣτΚ θα αργήσει πολύ να φέρει αποτέλεσμα (έχω δει περιπτώσεις > 1 έτος) και η ΕΕΤΤ δεν θα σε απαλλάξει ποτέ από τη χρέωση αφού δεν είναι αρμόδια, αλλά μπορεί μονομερώς να επιβάλλει πρόστιμο για την παραπλανητική διαφήμιση.

Καλό θα είναι να φαίνονται όλοι οι αποδέκτες στο έγγραφο που θα στείλεις στην κοσμοτέ για να καταλάβουν ότι το έχεις πάρει σοβαρά.

Edited by minast
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά πριν λίγο είδα διαφήμιση Cosmote για φοιτητές με -5 ευρώ στα καρτοσυμβόλαιο και κάτι για 9 ευρώ On the go αλλά δεν το πρόλαβα καλά...

 

Ψάχνω για ανακοίνωση αλλά δεν βρίσκω κάτι.

Peugeotclub

Peugeot 406 ST 2000 1.600cc

Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο...

http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg

Link to comment
Share on other sites

Peugeotclub

Peugeot 406 ST 2000 1.600cc

Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο...

http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg

Link to comment
Share on other sites

1. Επαναλαμβάνω ο εκπρόσωπος σας, επειδή μιλάω με εκπρόσωπο σας και από εδώ, απλά πλέον δημόσια, μου είχε μιλήσει για άλλο διακανονισμο. Και ότι πλέον οι εισπρακτικές εταιρείες δεν εργάζονται με αυτό τον τρόπο. Αλλά προφανώς, έπρεπε να ζητήσω και συγνώμη, που άκουσα ψέματα από την εκπρόσωπο σας. Αλλά πραγματικά, βάζετε τις εταιρείες αυτές, για να πάρουν 1188 ευρώ σε ένα μήνμα από τους πελάτες σας, σε 10 ημέρες και το λέτε διακανονισμό και μάλιστα κατ΄εξαίρεση;

 

2. Γιατί σας φαίνεται περιέργο, να γίνεται καταγραφή; Η HOL το κάνει; Με ενημερώνει ότι μπήκατε εκεί και κατεβάσατε τόσα δεδομένα; Αυτό είναι τόσο απλό για άλλες εταιρείες, ενώ για εσάς, σας φαίνεται και περιέργο; Πάρτε το αλλιώς. Δηλαδή, έκανα μεγάλη κίνηση δεδομένων, απλά δεν ξέρω που έγινε, αλλά πότε έγινε. Ας θυμηθώ λοιπόν, εγώ και οποιδσδήποτε άλλος χρήστης, σε ποια ιστοθέση μπήκε μέσα στο μήνα. Μάλλον και εδώ δουλευόμαστε κύριοι.

 

3. Σήμερα έμαθα ότι στην φραγή εξερχομένων κλήσεων, δεν πληρώνω πάγιο; Αυτό δεν υπήρχε σε καμία επικοινωνία [δεκάδες μηνύματα] τόσους αυτούς τους δύο μήνες. Γιατί; μήπως σαν μοχλό πίεσης, για να πληρώσω αυτό το υπέρογκο και άδικο ποσό χρημάτων, νομίζοντας ότι θα πληρώνω πάγια. Και αυτό διότι εγώ το ανέφερα συνέχεια, αλλά απάντηση καμία.

 

Ναι κύριοι, έπεσα θύμα σας, γιατί μόνο με μια επικοινωνία με τις υπόλοιπες εταιρείες επικοινωνίας, κατάλαβα αρκετά πράγματα. Όπως ότι με τα δικά σας προγράμματα ογκοχρέωσης, πέρνεις 2GB με 20 ευρώ και στην wind με 25 ευρώ, πέρνεις 30GB. Αλλά πέρα από το οικονομικό κόστος, το ψυχολογικό, είναι που με ώθησε, να σας <ξεμπροστιάζω> στο διαδίκτυο!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα ότι δεν χρεώνεται το πάγιο μόλις ενεργοποιείται η φραγή, αλλά μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα απο την ενεργοποίησή της, περνά αυτόματα σε μηδενική χρέωση παγίου.

 

Τώρα, καλά τα σχόλια, καλή και η αναφορά στα πάγια των άλλων εταιριών ( αν και αυτό που έχει σημασία δεν είναι τι παρέχουν οι άλλοι, αλλά τι εσύ έχεις συμφωνήσει να έχεις, καθώς και ποιες θα είναι οι επιπλέον χρεώσεις αν υπερβείς τις παροχές του προγράμματος ), αλλά δεν βλέπω κανένα σχόλιο σχετικό με τον ογκομετρητή. Έστω ότι η Cosmote και η οποιαδήποτε άλλη εταιρία κινητής τηλεφωνίας είναι άχρηστη ή έχει συμφέροντα να σου αποκρύψει τα sites που επισκέφθηκες. Αυτό που έχει σημασία όμως, δεν είναι οι σελίδες αλλά ο όγκος που διακινήθηκε. Και έχεις το αναφαίρετο δικαίωμα να υποβάλεις αίτημα αμφισβήτησης λογαριασμού στη περίπτωση που διαπιστώσεις εσφαλμένες χρεώσεις σε σχέση με τις μετρήσεις της εφαρμογής του ογκομετρητή. Αφού θεωρείς ότι σε κλέβουν λοιπόν, γιατί δεν κάνεις αυτόν τον απλούστατο έλεγχο; Ή μήπως υποψιάζεσαι πως θα έχουν πειράξει και την εφαρμογή του ογκομετρητή...?

Link to comment
Share on other sites

Πριν δέκα ημέρες αποφάσισα να χρησιμόποιήσω μια επιδότηση που είχα από Cosmote και αγόρασα το MLS iq talk σαν δευτερη συσκευή αλλά και ως συσκευή gps.Tις τελευταίες δύο ημέρες έπαψε να λειτουργει το ηχείο του και έτσι απευθυνθηκα στο κατάστημα Γερμανός της Καλαμάτας που το αγόρασα από και όπου διαπίστωσα ότι υπήρχε DOA 14 ημερών.Ο πωλητής αρνήθηκε να κάνει την αντικατάσταση του τηλεφώνου,γιατί ήταν σκισμένο ελαφρά το κουτί της βάσης του αυτοκινήτου που δίνουν μαζί με την συσκευή.Μήπως ξέρει κανείς τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές και τι γίνεται γενικά σε τέτοιες περιπτώσεις?
Link to comment
Share on other sites

Ειναι υποχρεωμενος να στο αντικαταστησει.ας σου δωσει κινητο και ας κρατησει τη βαση.μη το αφησεις ετσι.τι δουλεια εχει το δωρο με το κινητο;;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η βάση καλή ήταν,το κουτί που την περιείχε ήταν σκισμένο.Δεν θα το αφήσω έτσι θα έχουμε συνέχεια αλλά έχω την εντύπωση ότι κάπου εδώ μέσα θα έπρεπε να υπάρχει καποιος οδηγός για τέτοιες περιπτώσεις αλλά και γενικότερα για τα δικαιώματα του καταναλωτή
Link to comment
Share on other sites

Είμαι χρήστης what's up αλλά παρ' όλα αυτά ... πιστεύω πως αυτή η προσφορά είναι απλά ακόμα μια "στάχτη" στα μάτια μιας και είδαν την δυσαρέσκεια του κόσμου...

όπως και να χει σίγουρα είναι καλύτερα γιατι πριν θα έδινες 7 ευρω για 600' και 600 sms ενώ τώρα θα δίνεις 7 ευρω για 1200' , 600 sms και 600MB αν είσαι φοιτητής..

ΑΛΛΑ:

Προϋποθέτει να κάνεις ανανέωση με 10ευρη κάρτα κάθε φορά , και από κει που έβαζες 10+5 ευρώ στο δίμηνο για να κάνεις 2 PLUS τώρα σε δεσμεύουν να δίνεις 20 ευρω στο δίμηνο και όλα αυτά γιατί;;; για να έχεις 1200' και 600 sms και 600ΜΒ μόνο που ακόμα και με αυτή την προσφορά πάλι συμφέρει να φύγουμε προς Q!

(προσωπικά δεν με αφορούν τα mb γιατι βρίσκω wifi)

Γιατί εκεί με 1 ευρω αν κανεις αγορα πακετου απο το ιντερνετ σου δινουν 400'

με αλλο 1 ευρω αν κανεις παλι αγορα απο το ιντερνετ σου δινουν και 400sms

Μπορείς όμως να κάνεις ότι συνδυασμό θες . Παραδειγμα : να βάλεις 3 ευρώ και θα έχεις 1200' και αλλα 2 ευρω για να έχεις 800 sms για εναν μηνα

, δηλαδη στο σύνολο 5 ευρω για τα παραπανω... ή 4 ευρω αν βάλεις μονο 400 sms που δεν φευγουν τοσο εύκολα οσο τα λεπτα ομιλιας...

 

οπότε συμφέρει και μάλιστα με το παραπάνω..

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα !

 

Γινεται με την επιδοτηση που εχω απο την Cosmote να αγορασω Ipad 4G? Στο Γερμανο που ρωτησα μου ειπαν δε γινεται.

Πριν απο λιγο διαβασα οτι η Vodafone σου δινει αυτη τη δυνατοτητα και μαλιστα συνεργαζεται και με γνωστη αλυσιδα καταστηματων οπου μπορεις να εξαργυρωσεις την επιδοτηση και να αγορασεις οτι θελεις.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν το φέρνει επίσημα, μπορείς όμως να βρεις συνεργαζόμενο κατάστημα που θα σου το φέρει.
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Με τα δεδομενα γινεται λιγο τις κακομοιρας..Εχουν βρει τροπο οι εταιριες να μας ρουφαν το αιμα.. Εκτος απο τις υπερβολικες χρεωσεις και τα μικρα πακετα με δωρεαν ιντερνετ γινονται κ διαφορα αλλα.

Προσωπικά θα αναφερω κατι που συνεβει πριν καμια βδομαδα. Νοκια κινητό της μητερας μου.Με διεγραμμενα ΟΛΑ τα σημεια προσβασης απο τις ρυθμισεις και που ποτε δεν ειχε προβλημα. Ξαφνικά ανοιγει το κινητο και μου λεει ελα να δεις ενα μυνημα που μου εστειλαν..

Το μυνημα ελεγε: Μετα απο την χρηση δεδομενων που κανατε ενεργοποιηθηκε το internet day pass και χρεωθηκατε 1 ευρω..

Και ερωτω οσους λενε οτι δε γινεται να κανει λαθος η οποια εταιρεια. Πως γινεται κινητο χωρις ρυθμισεις να μπει στο ιντερνετ?

Για αυτο το λογο κυριως εχω καρτοκινητα για να ξερω τι μου γινεται και να μη μπορουν να με χρεωσουν οτι θελουν. Οκ μου εφαγε 1 ευρω..Δεν ασχοληθηκα,και να τους την ελεγα τι θα εβγαινε;

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...