Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να πας σε ένα κατάστημα cosmote ή άλλης εταιρείας και να πάρεις ένα καρτοκινητό για να μπορείς να τηλεφωνάς.

Δυστυχώς η cosmote δεν έχει κανέναν άλλο αριθμό εκτός από την εξυπηρέτηση πελατών. Δεν δίνουν ούτε το λογιστήριο...

Θα ήταν επίσης καλό να πληρώσεις το χρέος με κάποια πιστωτική η οποία θα σου έκανε περισσότερες δόσεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να μην εμπιστευτείτε κάτι τέτοιο! Πρόσφατα έκανα μια παραγγελία από το site της vodafone για νέο αριθμό. Η εξυπηρέτηση αν και καλή κάναμε την διαδικασία 3 φορές μέχρι που πήρα κωδικό αίτησης και ήμασταν σίγουροι ότι η αίτηση μου καταχωρήθηκε! Όσο για το ΑΦΜ όταν με κάλεσε ο εκπρόσωπος της vodafone για επαλήθευση στοιχείον και να κανονίσουμε "ραντεβού" με τον κούριερ όπως μου είπε στο τηλέφωνο, μου ζήτησε όλα τα στοιχεία για επαλήθευση που ζητούσε και η ηλεκτρονική φόρμα καθώς και το ΑΦΜ μου που η φόρμα δεν το ζητούσε. Το ίδιο και στην cosmote όταν έκανα μεταφορά του αριθμού μου στο όνομα μου ήθελαν να καταχωρήσουν το ΑΦΜ.
Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα τι είναι η ευρωπαϊκή κάρτα νέων;

Την Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων μπορούν να έχουν όλοι οι νέοι, ηλικίας 13 - 30 ετών. Ισχύει για ένα χρόνο, στοιχίζει 10 ευρώ και μπορείς να την ανανεώνεις κάθε χρόνο μέχρι να κλείσεις τα 30. Πρόκειται για εκπτωτική και όχι πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κάρτα νέων εδώ: europeanyouthcard.gr

 

Που μου χρησιμεύει σαν συνδρομητής της Cosmote;

Η Cosmote παρέχει στους ενήλικους κατόχους της ευρωπαϊκής κάρτας νέων τα παρακάτω προνόμια:

1.Έκπτωση 10% σε πάγιο του προγράμματος για 12 μήνες σε συνδρομητές συμβολαίου ή καρτοσυμβολαίου Cosmote. (1)

2.Δώρο 600 λεπτά προς προορισμούς What's Up και 600ΜΒ internet απο το κινητό κάθε μήνα σε συνδρομητές What's Up. (2)

3.Έκπτωση 4% σε όλα τα κινητά τηλέφωνα.(3)

4.Έκπτωση 4% σε όλα τα Tablets.(3)

5.Έκπτωση 5% σε όλα τα πακέτα καρτοκινητής με συσκευή.(3)

6.Έκπτωση 5% σε όλα τα πακέτα Cosmote Prepaid Internet On The Go Full Pack.(4)

7.Έκπτωση 5% σε όλα τα Laptops Toshiba και Sony Vaio.(3)

 

Οι κάτοχοι της Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων θα μπορούν να αποκτούν τις παραπάνω προσφορές

καταχωρώντας τον αριθμό της κάρτας τους στο δίκτυο καταστημάτων ΟΤΕ, COSMOTE, ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

 

1) Η έκπτωση σε συνδρομητές Συμβολαίου ή ΚαρτοΣυμβολαίου Cosmote, δεν θα παρέχεται επιπλέον οποιωνδήποτε ειδικών

προσφορών ή προγραμμάτων της Cosmote για φοιτητές ή ανέργους.

2) Το δώρο για συνδρομητές What's Up αποδίδεται με την πρώτη ανανέωση 10€ που θα γίνεται κάθε μήνα, για 12 μήνες μετά την

εγγραφή του κατόχου της Κάρτας Νέων στην προσφορά. H προσφορά δεν ισχύει για τους κατόχους της Κάρτας Νέων που είναι

συνδρομητές καρτοκινητής What's Up της Cosmote και λαμβάνουν οποιαδήποτε προσφορά της Cosmote για φοιτητές.

3) Οι εκπτώσεις σε κινητά, Tablets και Laptops ισχύουν στα καταστήματα ΟΤΕ, COSMOTE (ιδιόκτητα καταστήματα) , ΓΕΡΜΑNΟΣ μόνο

για αγορά σκέτης συσκευής και όχι για νέα σύνδεση ή μεταφορά αριθμού σε συμβόλαιο Cosmote ή για μετατροπή καρτοκινητού

Cosmote σε συμβόλαιο Cosmote. Επιπλέον, δεν συνδυάζονται με τυχόν άλλες ισχύουσες ή μελλοντικές προσφορές ή εκπτώσεις,

στα αντίστοιχα είδη και για όσο διάστημα ισχύουν αυτές.

4) Πλην του πακέτου Cosmote Internet On The Go Student Full Pack.

 

Προσωπικά έχω την προσφορά για What's Up όπου με μία ανανέωση 10€ το μήνα μου δίνει τα 600' + 600ΜΒ και τον επόμενο μήνα με τα 10€ που έχουν μείνει στην κάρτα ενεργοποιώ κάποιο άλλο πακέτο και έτσι βάζω μήνα παρά μήνα κάρτα. Όσο για την ενεργοποίηση πρέπει ο κάτοχος του αριθμού να είναι και ο κάτοχος της κάρτας, πηγαίνεις σε ένα από τα καταστήματα που λέει και η λίστα βγάζουν μία φωτοτυπία την ταυτότητα και την κάρτα νέων και σε λίγες μέρες γίνεται ενημέρωση με sms. Το θέμα είναι ότι εμένα έκανε σχεδόν 15 μέρες να ενεργοποιηθεί και ποτέ δεν έμαθα το γιατί αν και ρώτησα στο κατάστημα Γερμανός που υπέβαλα την αίτηση για την προσφορά.

Link to comment
Share on other sites

To ΑΦΜ, μου το έχει ζητήσει και μένα η κοσμοτε σε ένα επίσημο κατάστημα της, όταν πήγα να αλλάξω τα στοιχεία ταυτότητας μου σε έναν αριθμό καρτοκινητού που έχω.
Link to comment
Share on other sites

εγω ειχα ρωτησει πριν 3 χρονια και ειχα πει οτι δεν υποστηριζει η cosmote fast dormancy μακαρι να αλλαξε
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Η Cosmote το υποστηρίζει εδω και αρκετο καιρο. Νομιζω οτι ειναι και η μόνη.

 

 

Τι είναι τελικά αυτό το fast dormacy;

 

http://www.sharetechnote.com/html/Handbook_UMTS_FastDormancy.html

Edited by fanatikos

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια πως βλεπεις ποτε ληγει το πακετο που εχει ενεργοποιησει;; Δε το λεει στο 1252 ουτε στο σχετικο application, οπως επισης δε λεει και ποτε ληγει η συνδεση(καρτα)
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια πως βλεπεις ποτε ληγει το πακετο που εχει ενεργοποιησει;; Δε το λεει στο 1252 ουτε στο σχετικο application, οπως επισης δε λεει και ποτε ληγει η συνδεση(καρτα)

Καλείς 1252 και πατάς 12

ή πας στο APPLICATION και κοιτάς μέσα στο ενεργοποιημένο πακέτο ( πας να κάνεις νέα ενεργοποίηση και σου το λέει, χωρίς να κάνεις. )

Να σημειώσω ότι ακούς, ή βλέπεις την ημέρα λήξης, ενώ την ακιβή ώρα δεν την βλέπεις ούτε την ακούς.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ ευχαριστώ! το 12 δεν το λέει στις επιλογές για κάποιο λόγο.. Επίσης η προσφορά που δίνει 600mb και 600 σε CU κάθε μήνα έχει κάποια προϋπόθεση;
Link to comment
Share on other sites

Γρήγορη ερώτηση : 4G έχει το φοιτητικό πακέτο της CosmOTE;
Για ενεργοποίηση του 4G καλείς 13838 ή από άλλο δίκτυο με δωρεάν χρόνο 6971013838

 

Απλή και γρήγορη ενεργοποίηση για cosmote .Στείλε 4G στο 1333 για να ενεργοποιηθει το 4G.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως θα ηταν λγικοτερο να μας πεις τι σου ειπαν σχετικα με το roaming? Επελεξες καποιο πακετο και δεν σε καλυψε? Σε ποιια χωρα πηγες?

 

Γιαννης

Why join the navy if you can be a pirate?
Link to comment
Share on other sites

Μενω μονιμα στο εξωτερικο εδω και 5 μηνες και δεν εχω πληρωσει 1 ευρω παραπανω στο λογαριασμο μου. Ο φιλος δυστυχως βγαινοντας εκτος ελλαδος ή αθελα του ξεχασε να απενεργοποιησει τα δεδομενα ή εν γνωση του θεωρησε οτι η χρεωση δεν θα ειναι μεγαλη αν μπει λιγο στο ιντερνετ, παρει κανενα τηλεφωνο κλπ. Δυστυχως απο τη στιγμη που δεν πληρωνει το λογαριασμο εχει μονομερως καταστρατηγησει τη συμβαση. Αρα ορθως η καθε κοσμοτε μπλοκαρει τον αριθμο με φραγη. Για να τον καλεσει δικηγορικο γραφειο παει να πει οτι εχει απληρωτο το λογαριασμο για τουλαχιστον 2 μηνες. Τα δικηγορικα γραφεια σε πρωτη φαση αυτο που θελουν ειναι να φοβισουν τον οφειλετη, ετσι ωστε να παει να εξοφλησει το χρεος του. Σε πρωτη φαση καλο θα ειναι να μιλησει με το δικηγορικο και να κανονισει να δινει καποιο ποσο το μηνα που μπορει. Σε καθε περιπτωση θα πρεπει να ξεχασει τον αριθμο του μεχρι να ξεχρεωσει το οφειλομενο ποσο. Αλλη φορα προσοχη πολυ, γιατι οι χρεωσεις εκτος ελλαδος ειναι φαρμακερες.
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα η κοσμοτέ δεν ευθύνεται για χρεώσεις υπηρεσιών που οι ίδιοι έχουμε ενεργοποιήσει και χρησιμοποιούμε.

 

Στο θέμα μας. Συνήθως σε διακανονισμούς δεν φέρνουν αντίρρηση (χαζοί είναι; τα λεφτά τους θέλουν να πάρουν) ούτε καθυστερούν να απαντήσουν. Το θέμα σου εσένα βέβαια είναι ότι δεν φεύγει η φραγή, σωστά; Ε πως θα φύγει η φραγή αν πρώτα δεν αποπληρωθεί όλο το ληξιπρόθεσμο; Μην τα θέλουμε όλα δικά μας. Αν θες να μιλήσεις, πάρε ένα καρτοκινητό εως ότου λύσεις το πρόβλημα με την κομμένη σύνδεση. Αυτό μπορεί να πάρει όσο καιρό εσύ χρειαστείς μέχρι να πληρώσεις τις οφειλές. Δεν είναι όλα μονόδρομος πάντως. Έχεις λύσεις, πέρα από τη συγκεκριμένη σύνδεση που κόπηκε.

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα παιδιά. Λοιπόν Vasileios μου έδωσες ιδέες θα σας πω τελικά τι έγινε τελικά. Και αφου σας ευχαριστήσω για τις ιδέες που ρίξατε. Σαφώς και ευθύνομαι εγώ για το χρεός (όπως περίπου τα λεει ο Gataros το roaming είναι ο ένοχος) αλλά το πρόβλημα μου με την cosmote είναι η ΚΑΚΙΣΤΗ εξυπηρέτηση διότι έφαγα όλη την προηγούμενη εβδομάδα να τηλεφωνώ και να δίνω αιτήματα (να παρακαλάω στην ουσία) για να με καλέσουν για να συνενοηθούμε το πως θα αποπληρώσω χρέος που ουδέποτε αμφισβήτησα. Και τελικά κατέστη δυνατό αυτό σήμερα (να βρούμε μια συνενόηση και όχι δεν με εξυπηρετεί αλλά δεν δέχονται κάτι άλλο). αυτό είναι το πρόβλημά μου και αυτό σας μεταφέρω. δεν ξέρω αν διανοείστε την διαστροφή...να σας παρακαλάει πελάτης που χρωστάει να συνενοηθείτε να σας πληρώσει και εσείς να πνίγεστε από τις διαδικασίες "εξυπηρέτησης". και ναι είμαι σε φραγή ακόμα και θα βγει όταν με το καλό εξοφλήσω. εδώ kostas_v έχω μια αντίρρηση σε όσα λες. αν εγώ εξοφλήσω σε 5 δόσεις τι θα γίνει δηλαδή είναι λογικό να είμαι σε φραγή τόσο καιρό; ε τότε να αλλάξω νούμερο από τώρα να τελειώνουμε μια και καλή!

 

UPD: εξέλιξη της τελευταίας στιγμής. μετά από τα τόσα τηλέφωνα αναγκάστηκα να γράψω και ένα σχετικά αιχμηρό email. δεν έχω παράπονο η ανταπόκριση είναι πολύ πιο γρήγορη και αισιοδοξώ ότι θα βρεθεί λύση (λογικός διακανονισμός και άρση φραγής). τελικά ίσως υπάρχει θεός!

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως το παρουσιάζεις, έχεις δίκιο και κανονικά θα έπρεπε να μην ασχοληθείς άλλο και να κάνεις αμέσως φορητότητα σε άλλο δίκτυο, δίνοντας ένα μάθημα στην κοσμοτε για την κάκιστη εξυπηρέτηση που σου έδωσε. Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα.
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδιά έχω μια χαζή απορία αυτήν την στιγμή έχω βάλει προώθηση κλήσεων από την cosmote σε έναν αριθμό wind αλλα η κλήση πάει κατευθείαν στο wind, Εγώ θέλω να χτυπάνε και τα 2 κινητά και οποιο από τα 2 σηκώσω πρώτο ας πούμε σε αυτό να "πηγαίνει" η κλήση, γίνετε κάτι τέτοιο ?
Link to comment
Share on other sites

Με *61*69ΧΧΧΧΧΧΧΧ# θα χτυπάει πρώτα το δικό σου και μετά αν δεν το σηκώσεις θα πηγαίνει στο άλλο .
Link to comment
Share on other sites

Με *61*69ΧΧΧΧΧΧΧΧ# θα χτυπάει πρώτα το δικό σου και μετά αν δεν το σηκώσεις θα πηγαίνει στο άλλο .

 

το δοκίμασα αυτό αλλά δεν νομίζω να περιμένει καπιος μέχρι το τέλος της κλήσης για να μπεi η προώθηση, συνήθως μετά τα 6-7 "μπιπ" το κλείνουν. Kαι κάτι άλλο υπάρχει χρέωση ανά προώθηση?

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει τρόπος να χτυπούν και τα δύο τηλέφωνα μαζί σε διαφρειτικό δίκτυο.

Στο ίδιο δίκτυο μόνο με dual SIM ( ίδιο νούμερο )

Υπάρχει κανονική χρέωση στην προώθηση .Δηλαδή είτε από τα δωρεάν λεπτά ομιλίας είτε με κανονική χρέωση όταν δεν έχεις δωρεάν λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει τρόπος να χτυπούν και τα δύο τηλέφωνα μαζί σε διαφρειτικό δίκτυο.

Στο ίδιο δίκτυο μόνο με dual SIM ( ίδιο νούμερο )

Υπάρχει κανονική χρέωση στην προώθηση .Δηλαδή είτε από τα δωρεάν λεπτά ομιλίας είτε με κανονική χρέωση όταν δεν έχεις δωρεάν λεπτά.

 

δεν το ηξερα αυτο για την χρέωση, και μου έφαγε το υπολίπο (παρολο που ηταν μονο αναπαντητες).. Τέλος πάντων σε ευχαριστώ πολύ. :)

Link to comment
Share on other sites

Οι αναπάντητες δεν χρεώνονται , όμως η προώθηση σε τηλεφωνητή χρεώνεται .....
Link to comment
Share on other sites

Τελικά έκανα φορητότητα έναν αριθμό στην Cosmote και έστειλα και τα δικαιολογητικά για την φοιτητική προσφορά από το Σάββατο 25/10. Ακόμα δεν την έχουν ενεργοποιήσει την προσφορά. Δύο τηλέφωνα, e-mail και συνέχεια μου λένε θα το κοιτάξουμε. Δεν υπάρχουν οι τύποι.

Είχε κακή φήμη η εξυπηρέτηση της Cosmote αλλά δυστυχώς τώρα το είδα και από κοντά. Στη Vodafone θέλει κανα 10λεπτο για να ενεργοποιηθεί και αυτοί ακόμα ψάχνουν.

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοιο πρόβλημα είχα και εγώ πριν τρία χρόνια. Δεν απαντούσανε με τίποτα όσες φορές και αν είπα ότι θέλω διακανονισμό. Τελικά μετά από μήνες συνενοηθήκαμε αφού με πήραν από το νομικό τμήμα για να με ψαρώσουν (και αφού ήδη είχαν δώσει τα στοιχεία μου σε εισπρακτική εταιρεία). Μου είπαν να ξαναζητήσω διακανονισμό και αρνήθηκα να το ξανακάνω. Μόνο όταν είπα ότι θα φύγω από πελάτης τους δεχτήκαν να συνεργαστούμε. "Συνεργαστούμε" εννοώ να με πάρουν τηλέφωνο και να με ρωτήσουν τι διακανονισμός θα με βόλευε. Όταν ξεπλήρωσα δεν ξαναέκανα ανανέωση και τέλος μετά από λίγο καιρό πήγα στον ανταγωνισμό.

Πιστεύω ότι όλες τις φορές που ζητούσα διακανονισμό μιλούσα με τρίτη εταιρεία εξωτερικό συνεργάτη (πωλήσεις ή εξυπηρέτηση) ο οποίος ούτε μετέφερε, ούτε κατέγραψε το αίτημά μου, ούτε έκανε τον κόπο να μου πει να πάρω σε άλλο νούμερο.

Αλλά το χειρότερο που τα ξεκίνησε όλα ήταν ότι με πήρε το τμήμα ανανέωσης (εταιρεία πωλήσεων; ) και μου είπε να πληρώσω ένα μέρος του λογαριαμού και μετά αμέσως να πάρω τηλέφωνο ένα συγκεκριμένο νούμερο και να ζητήσω διακανονισμό. Ποια μ......η ήταν αυτή για ποιον δούλευε και γιατί μου είπε κάτι τέτοιο δεν ξέρω αλλά έτσι ξεκίνησαν όλα.

 

Το συμπέρασμα είναι ότι έτσι και ανακύψει πρόβλημα με την comsote δεν λύνεται.

Link to comment
Share on other sites

Κατέβασε την εφαρμογή του whats up να δεις αν υπάρχουν (αν σου εμφανίζει) τα φοιτητικά πακέτα η πάρε στο 1330 να ακούσεις αν σου τα έχει σαν επιλογή. Με τον ίδιο τρόπο είχα δηλώσει τον αριθμό μου για φοιτητικό και δεν με πείραν ποτέ να μου πουν οτι ενεργοποιήθηκε. Το κατάλαβα όταν μου εμφάνισε τα πακέτα στην εφαρμογή. Επίσης στις 31 έκανα άλλο ένα νούμερο φοιτητικό σε φίλου μου το οποίο ενεργοποιήθηκε την αμέσως επόμενη μέρα Σάββατο 1 Νοεμβρίου και η πωλήτρια μου είπε ότι πήραν παράταση τα φοιτητικά.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...