Jump to content

Συζήτηση για τις πανεπιστημιακές καταλήψεις


haris84
 Κοινοποίηση

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?  

189 members have voted

  1. 1. ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?

    • Ναι
      80
    • Οχι
      109


Recommended Posts

Εκεί τα πανεπιστήμια είναι Πανεπιστήμια, όχι άντρα χασικλήδων...

 

Και άντρα εμπόρων ναρκωτικών, και άντρα ασύλου αναρχικών και πολλά άλλα...

 

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο: Στην Ευρώπη, και ειδικά στη Γαλλία, στην οποία είχαμε πρόσφατα την παλλαϊκή και παμφοιτητική εξέγερση, η οποία υποτίθεται ότι ενέπνευσε την εξέγερση-και-καλά των δικών μας "περήφανων νιάτων", τι επικρατεί από άποψη νομοθεσίας για κρατικά-ιδιωτικά πανεπιστήμια, άσυλο και παραβίασή του και όλα τα σχετικά???? Η απάντηση αυτονόητη...

 

Τι θέλω να πω με τα παραπάνω??? Μα φυσικά ότι ορισμένοι στο όνομα της "εναρμόνισής" μας με την Ευρώπη σε όλους τους τομείς, μιμούνται αυτά που γουστάρουν. Στα υπόλοιπα???? Καφριστάν!

 

Ουστ!

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εδώ νομίζω πως είσαι τελείως λάθος, φίλε THEjB...

 

Υπάρχει κάποια πολιτικοκοινωνική εκλογική διαδικασία στην οποία οι διοργανωτές να είναι ουδέτεροι...Πάρε πχ τις εθνικές εκλογές...Την διοργάνωσή τους αναλαμβάνει η εκάστοτε κυβέρνηση η οποία φυσικά σε καμία περίπτωση δεν είναι ουδέτερη έτσι;; Ακόμα όμως και τα μέλη της εφορευτικής επιτροπής δεν είναι καθόλου "ουδέτερα" αφού, αν μιλάμε για συνειδητοποιημένους πολίτες, είναι άνθρωποι πολιτικοποιημένοι, που σαφώς δεν θα νοθέψουν τις εκλογές (αν είναι όντως έντιμοι και δίκαιοι) αλλά δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να τους θεωρήσουμε ουδέτερους,αφού άλλωστε και αυτοί ψηφίζουν...

 

Υπό αυτήν την έννοια λοιπόν, ποτέ ΕΚΛΟΓΕΣ ή οποιαδήποτε άλλη διαδικασία γίνεται με ψήφο, δεν μπορεί να θεωρηθεί απόλυτα "δημοκρατική" αν θεωρήσουμε την ουδετερότητα των διοργανωτών ως βασικό κριτήριο.

 

Όσο για την μυστική ψηφοφορία εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου. Δεν υπάρχει λόγος να ψηφίζει κανείς φανερά ή με ανάταση χεριών για πολλούς λόγους, με βασικότερη τον στιγματισμό από τους αντιφρονούντες... Και τα συμφέροντα είναι πάντα μεγάλα...στα πανεπιστήμια αφορούν τα μαθήματα και τις εξεταστικές, στις εθνικές εκλογές πάλι τις θέσεις στο δημόσιο και τα διάφορα άλλα συνηθισμένα οφέλη...:)

 

Κατ΄αρχήν , χαίρομαι που συμφωνούμε ως προς το ένα σκέλος:) και νομίζω ότι δίνοντας μερικές εξηγήσεις θα μπορέσουμε να συμφωνήσουμε και στο δεύτερο(για την ουδετερότητα)

Λοιπόν φίλε μου , αυτά που λες τα καταλαβαίνω , αλλά κοίταξε ποιες είναι , κατά την άποψή μου βέβαια , οι λεπτές διαφορές:

Τις εθνικές εκλογές δεν τις οργανώνει η κυβέρνηση , αλλά το κράτος , δλδ ο κρατικός μηχανισμός , αλλά θα μου πείς ότι πάνω κάτω στην πράξη ταυτίζονται.(θεωρητικά πάντως όχι)

Γι αυτό , υπάρχει η δεύτερη ασφαλιστική δικλείδα που είναι η εξής:

όταν γίνεται καταμέτρηση των ψήφων , είναι παρόντα μέλη από τα περισσότερα κόμματα.(για να ελέγχουν ας πούμε το έργο της εφορευτικής).

Ο κάθένας τους φυσικά μόνο αδιάφορος δεν είναι , αλλά τα μεταξύ τους συμφέροντα είναι προφανώς αντίθετα(του εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ από αυτού της ΝΔ για παράδειγμα)και έτσι υπάρχει μια ισορροπία.(όταν εξουδετερώνονται τα αντίθετα τι απομένει? ουδετερότητα!;) )

Αλλά ,στην προκειμένη περίπτωση , αυτοί που διοργανώνουν τις "εκλογές" για το αν θα γίνει ή όχι κατάληψη , είναι όλοι τους μόνο υπέρ.Και συχνά οι διαφωνούντες απέχουν.

Άρα, Γιάννης κερνάει ,Γιάννης πίνει.

 

 

Με λίγα λόγια , στις κανονικές εκλογές η ύπαρξη αντικρουόμενων συμφερόντων οδηγεί σε μια κάποια ισορροπία.Αλλά εδώ , στα παν/μια , αυτοί που διοργανώνουν , αυτοί που καταμετρούν , αυτοί που ανακοινώνουν τα αποτελέσματα είναι όλοι υπερ της κατάληψης.Ε, πώς περιμένεις μετά να βγεί αποτέλεσμα κατά?

Άρθρο 5 παρ.4 εδ.2 του Ν.2251/94:

 

"Σε περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ή ανταλλακτικού του , η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προιόν ή το ανταλλακτικό ."

 

:up:

Link to comment
Share on other sites

Επανεκκίνηση θέματος.

 

Από ότι έχω ακούσει, οι σχολές θα ανοίξουν για μαθήματα και ακολούθως θα γίνει εξεταστική για τους επί πτυχίω και επί διδακτορικώ. Αληθεύει;

 

Επίσης άκουσα σήμερα πως το Πάντειο πρόκειται να έχει εξεταστική από τις 10/7 μέχρι τις 28/7 για όλους τους φοιτητές όχι μόνο για επί πτυχίω/διδακτορικώ... Επειδή με ενδιαφέρει προσωπικά το θέμα, μήπως υπάρχει κάποια περαιτέρω πληροφορία;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Επανεκκίνηση θέματος.

 

Από ότι έχω ακούσει, οι σχολές θα ανοίξουν για μαθήματα και ακολούθως θα γίνει εξεταστική για τους επί πτυχίω και επί διδακτορικώ. Αληθεύει;

 

Επίσης άκουσα σήμερα πως το Πάντειο πρόκειται να έχει εξεταστική από τις 10/7 μέχρι τις 28/7 για όλους τους φοιτητές όχι μόνο για επί πτυχίω/διδακτορικώ... Επειδή με ενδιαφέρει προσωπικά το θέμα, μήπως υπάρχει κάποια περαιτέρω πληροφορία;

κι αυτοί που είναι στο μεταπτυχιακό??

απο παν.πειραιά εμείς δεν είχαμε καμία ενημέρωση πάντως.

και δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε και με κάποιον να μας πεί τι θα κάνουμε κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

Η τραγωδία και η φάρσα...

 

Το είδαμε κι αυτό την εβδομάδα που πέρασε: «?γνωστοι», καλυπτόμενοι από το «άσυλο», μπαίνουν σε γραφεία Πανεπιστημιακών καθηγητών, σπάνε τα πάντα, καταστρέφουν ηλεκτρονικούς υπολογιστές με εργασίες φοιτητών και καθηγητών και φεύγουν ανενόχλητοι αφήνοντας στου τοίχους απειλητικά συνθήματα. Μιλώντας για τις περιπέτειές τους, έντρομοι καθηγητές αποκάλυψαν και τούτο: Σε πολλές περιπτώσεις, οι αποφάσεις των Πανεπιστημιακών αρχών λαμβάνονται σε συνθήκες ομηρείας των καθηγητών! «Οργανωμένοι» φοιτητές (ή και εξωπανεπιστημιακά στοιχεία) «μπουκάρουν» στην αίθουσα όπου συνεδριάζουν και τους ζητούν να αποφασίσουν καθ’ υπαγόρευσιν, αλλιώς είτε «δεν πρόκειται να τους αφήσουν να φύγουν» είτε θα τους κάνουν «γιαλιά καρφιά» τη Σχολή.

Όταν οι πανεπιστημιακοί «όμηροι» αλλάξουν γνώμη και ικανοποιήσουν τους εκβιαστές τους, τελειώνει η περιπέτειά τους. Τελειώνει για όλους; Όχι ακριβώς. Αυτοί που αρνήθηκαν να υποταχθούν και μειοψήφησαν, σύντομα θα δούν τα γραφεία τους να παραβιάζονται, τις βιβλιοθήκες τους να καταστρέφονται και τους υπολογιστές τους να εξαφανίζονται μαζί με τον μόχθο - τον δικό τους και των φοιτητών τους. Μερικοί θα προπηλακιστούν κι όλα στους διαδρόμους...

Αυτά είναι σήμερα τα ελληνικά πανεπιστήμια. Αυτή είναι η «ελεύθερη διακίνηση των ιδεών που κατοχυρώνει» το «άσυλο» - που κατήντησε πλέον, θλιβερή πατέντα ελληνικής οπισθοδρόμησης.

Αν αληθινά θέλουμε να μεταρρυθμίσουμε την Παιδεία, πρίν συζητήσουμε το νομοσχέδιο της κας Γιαννάκου απαιτείται μια νομοθετική πράξη που θα θεσπίζει τρία απλά πράγματα:

-- Πρώτον, την αξιολόγηση των καθηγητών, όπως γίνεται στα καλύτερα – δημόσια και ιδιωτικά - Πανεπιστήμια του εξωτερικού.

-- Δεύτερον, την κατάργηση της συμμετοχής φοιτητών στη διοίκηση του Πανεπιστήμιου. Για την ακρίβεια, την ευθυγράμμιση των Ελληνικών Πανεπιστημίων, με τον τρόπο που λειτουργούν τα καλύτερα δημόσια Πανεπιστήμια στον κόσμο.

-- Τρίτον, την κατάργηση του ασύλου και τη θέσπιση υπηρεσίας εσωτερικής ασφαλείας των Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Η οποία σε ακραίες περιπτώσεις, αν δεν μπορεί να αντιμετωπίσει έκνομες ενέργειες με δικά της «ήπια» μέσα, θα καλεί τις αστυνομικές αρχές.

Αυτές οι τρείς τομές επείγουν σήμερα. Η πρώτη, θα σπάσει τα κυκλώματα στο χώρο των διδασκόντων και θα καταστήσει τους καθηγητές πιο υπεύθυνους – και λιγότερο φοβισμένους. Η δεύτερη, θα σπάσει τα κυκλώματα από το χώρο των οργανωμένων φοιτητών και θα απελευθερώσει την Πανεπιστημιακή κοινότητα από κομματικές και συντεχνιακές συμμορίες. Η τρίτη θα εξοβελισει τις μαφιόζικες ομάδες από τα Πανεπιστήμια και θα απελευθερώσει την Πανεπιστημιακή κοινότητα από το φόβο, την ομηρεία και τον εκβιασμό.

Βεβαίως, όλα αυτά δεν λύνουν το πρόβλημα των Πανεπιστημίων. Αλλά επιτρέπουν να ανοίξει ο διάλογος. Γιατί μέχρι να γίνουν τα ανωτέρω, δεν συζητάμε για την Ανώτατη Εκπαίδευση. Συζηταμε για το πόσα «λύτρα» πρέπει να πληρώνουμε σε πάσης φύσεως «προστάτες», νταβαντζήδες και «νονούς» κακοποιών ομάδων, για να μη μας κάνουν, κάθε τόσο, γιαλιά καρφιά τα αστικά κέντρα της χώρας...

Όποιος προωθήσει τέτοιες αλλαγές θα έχει μαζί του τη μεγάλη πλειοψηφία των απελπισμένων φοιτητών, των τρομοκρατμημένων καθηγητών και του απηυδισμένου ελληνικού λαού.

Και κάτι πιο προσωπικό: Οι σημερινές ταραχές δεν έχουν καμία σχέση με το φοιτητικό κίνημα της δεκαετίας του ’70. Τότε παλεύαμε για να απελευθερωθούν τα Πανεπιστήμια από το αστυνομικό κράτος. Σήμερα τα πανεπιστήμια ελέγχονται από το παρακράτος μαφιόζικων κυκλωμάτων.

Τότε περιφρουρούσαμε τις κινητοποιήσεις μας. Κατεβάζαμε στους δρόμους εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους και δεν έσπαγε ούτε καθρεφτάκι αυτοκινήτου. Σήμερα, καίγεται η πόλη από τις κινητοποιήσεις μερικών εκατοντάδων ή λίγων χιλιάδων.

Τότε ήταν αδιανόητο να μπούν «γνωστοί άγνωστοι» σε Πανεπιστημιακά ιδρύματα και να τα καταστρέψουν. Σήμερα είναι θλιβερή καθημερινότητα.

Τότε παλεύαμε για να υπάρξει πνευματική ελευθερία στα Πανεπιστημιακά ιδρύματα. Σήμερα «παλεύουν» για να διαιωνιστεί καθεστώς ιδεολογικής τρομοκρατίας.

Ο Κάρολος Μάρξ έγραψε κάποτε ότι τα μεγάλα γεγονότα συμβαίνουν την πρώτη φορά ως τραγωδία, ενώ τη δεύτερη επαναλαμβάνονται σαν φάρσα.

Το φοιτητικό κίνημα, δυστυχώς, δεν ξέφυγε από αυτό τον κανόνα...

 

 

Νομιζω οτι το κειμενο αθτο λεει πολλα. α! ειναι copy paste αλλα διαβαστε το αξιζει και πριν απαντησετε καλο ειναι να σκεφτειτε.

Link to comment
Share on other sites

Η τραγωδία και η φάρσα...

 

Το είδαμε κι αυτό την εβδομάδα που πέρασε: «?γνωστοι», καλυπτόμενοι από το «άσυλο», μπαίνουν σε γραφεία Πανεπιστημιακών καθηγητών, σπάνε τα πάντα, καταστρέφουν ηλεκτρονικούς υπολογιστές με εργασίες φοιτητών και καθηγητών και φεύγουν ανενόχλητοι αφήνοντας στου τοίχους απειλητικά συνθήματα. Μιλώντας για τις περιπέτειές τους, έντρομοι καθηγητές αποκάλυψαν και τούτο: Σε πολλές περιπτώσεις, οι αποφάσεις των Πανεπιστημιακών αρχών λαμβάνονται σε συνθήκες ομηρείας των καθηγητών! «Οργανωμένοι» φοιτητές (ή και εξωπανεπιστημιακά στοιχεία) «μπουκάρουν» στην αίθουσα όπου συνεδριάζουν και τους ζητούν να αποφασίσουν καθ’ υπαγόρευσιν, αλλιώς είτε «δεν πρόκειται να τους αφήσουν να φύγουν» είτε θα τους κάνουν «γιαλιά καρφιά» τη Σχολή.

Όταν οι πανεπιστημιακοί «όμηροι» αλλάξουν γνώμη και ικανοποιήσουν τους εκβιαστές τους, τελειώνει η περιπέτειά τους. Τελειώνει για όλους; Όχι ακριβώς. Αυτοί που αρνήθηκαν να υποταχθούν και μειοψήφησαν, σύντομα θα δούν τα γραφεία τους να παραβιάζονται, τις βιβλιοθήκες τους να καταστρέφονται και τους υπολογιστές τους να εξαφανίζονται μαζί με τον μόχθο - τον δικό τους και των φοιτητών τους. Μερικοί θα προπηλακιστούν κι όλα στους διαδρόμους...

Αυτά είναι σήμερα τα ελληνικά πανεπιστήμια. Αυτή είναι η «ελεύθερη διακίνηση των ιδεών που κατοχυρώνει» το «άσυλο» - που κατήντησε πλέον, θλιβερή πατέντα ελληνικής οπισθοδρόμησης.

Αν αληθινά θέλουμε να μεταρρυθμίσουμε την Παιδεία, πρίν συζητήσουμε το νομοσχέδιο της κας Γιαννάκου απαιτείται μια νομοθετική πράξη που θα θεσπίζει τρία απλά πράγματα:

-- Πρώτον, την αξιολόγηση των καθηγητών, όπως γίνεται στα καλύτερα – δημόσια και ιδιωτικά - Πανεπιστήμια του εξωτερικού.

-- Δεύτερον, την κατάργηση της συμμετοχής φοιτητών στη διοίκηση του Πανεπιστήμιου. Για την ακρίβεια, την ευθυγράμμιση των Ελληνικών Πανεπιστημίων, με τον τρόπο που λειτουργούν τα καλύτερα δημόσια Πανεπιστήμια στον κόσμο.

-- Τρίτον, την κατάργηση του ασύλου και τη θέσπιση υπηρεσίας εσωτερικής ασφαλείας των Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Η οποία σε ακραίες περιπτώσεις, αν δεν μπορεί να αντιμετωπίσει έκνομες ενέργειες με δικά της «ήπια» μέσα, θα καλεί τις αστυνομικές αρχές.

Αυτές οι τρείς τομές επείγουν σήμερα. Η πρώτη, θα σπάσει τα κυκλώματα στο χώρο των διδασκόντων και θα καταστήσει τους καθηγητές πιο υπεύθυνους – και λιγότερο φοβισμένους. Η δεύτερη, θα σπάσει τα κυκλώματα από το χώρο των οργανωμένων φοιτητών και θα απελευθερώσει την Πανεπιστημιακή κοινότητα από κομματικές και συντεχνιακές συμμορίες. Η τρίτη θα εξοβελισει τις μαφιόζικες ομάδες από τα Πανεπιστήμια και θα απελευθερώσει την Πανεπιστημιακή κοινότητα από το φόβο, την ομηρεία και τον εκβιασμό.

Βεβαίως, όλα αυτά δεν λύνουν το πρόβλημα των Πανεπιστημίων. Αλλά επιτρέπουν να ανοίξει ο διάλογος. Γιατί μέχρι να γίνουν τα ανωτέρω, δεν συζητάμε για την Ανώτατη Εκπαίδευση. Συζηταμε για το πόσα «λύτρα» πρέπει να πληρώνουμε σε πάσης φύσεως «προστάτες», νταβαντζήδες και «νονούς» κακοποιών ομάδων, για να μη μας κάνουν, κάθε τόσο, γιαλιά καρφιά τα αστικά κέντρα της χώρας...

Όποιος προωθήσει τέτοιες αλλαγές θα έχει μαζί του τη μεγάλη πλειοψηφία των απελπισμένων φοιτητών, των τρομοκρατμημένων καθηγητών και του απηυδισμένου ελληνικού λαού.

Και κάτι πιο προσωπικό: Οι σημερινές ταραχές δεν έχουν καμία σχέση με το φοιτητικό κίνημα της δεκαετίας του ’70. Τότε παλεύαμε για να απελευθερωθούν τα Πανεπιστήμια από το αστυνομικό κράτος. Σήμερα τα πανεπιστήμια ελέγχονται από το παρακράτος μαφιόζικων κυκλωμάτων.

Τότε περιφρουρούσαμε τις κινητοποιήσεις μας. Κατεβάζαμε στους δρόμους εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους και δεν έσπαγε ούτε καθρεφτάκι αυτοκινήτου. Σήμερα, καίγεται η πόλη από τις κινητοποιήσεις μερικών εκατοντάδων ή λίγων χιλιάδων.

Τότε ήταν αδιανόητο να μπούν «γνωστοί άγνωστοι» σε Πανεπιστημιακά ιδρύματα και να τα καταστρέψουν. Σήμερα είναι θλιβερή καθημερινότητα.

Τότε παλεύαμε για να υπάρξει πνευματική ελευθερία στα Πανεπιστημιακά ιδρύματα. Σήμερα «παλεύουν» για να διαιωνιστεί καθεστώς ιδεολογικής τρομοκρατίας.

Ο Κάρολος Μάρξ έγραψε κάποτε ότι τα μεγάλα γεγονότα συμβαίνουν την πρώτη φορά ως τραγωδία, ενώ τη δεύτερη επαναλαμβάνονται σαν φάρσα.

Το φοιτητικό κίνημα, δυστυχώς, δεν ξέφυγε από αυτό τον κανόνα...

 

 

Νομιζω οτι το κειμενο αθτο λεει πολλα. α! ειναι copy paste αλλα διαβαστε το αξιζει και πριν απαντησετε καλο ειναι να σκεφτειτε.

Κατάπτυστο

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το δικό μου ερώτημα, τελικά επικοινώνησα σήμερα με την γραμματεία του τμήματος, και μου είπαν το εξής κουφό. Θα γίνει τελικά εξεταστική από τις 10/7 μέχρι τις 28/7, αλλά μόνο για επί πτυχίω και μάλιστα θα είναι εθελοντική. Θα γίνει διπλή και τον Σεπτέμβρη για όλους και όποιος θέλει δίνει τώρα, όποιος θέλει μετά...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

τι εννοεις? γενικως θελω να δω πως αντιδραμε.

 

Διαφωνώ στο ότι οι φοιτητές είναι υπεύθυνοι για τα επεισόδια και τις καταστροφές που γίνονται στις πορείες.Θα πρέπει βέβαια να περιφρουρούν τις πορείες , αλλά θα πρέπει και η αστυνομία να κάνει καλά την δουλειά της.

Σε ότι αφορά τις 3 προυποθέσεις που έθεσες , με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο:)

Άρθρο 5 παρ.4 εδ.2 του Ν.2251/94:

 

"Σε περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ή ανταλλακτικού του , η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προιόν ή το ανταλλακτικό ."

 

:up:

Link to comment
Share on other sites

τι εννοεις? γενικως θελω να δω πως αντιδραμε.

 

Κανω πλακα. Μετα απο ενα κειμενο μιας σελιδας και το μονολεκτικο σχολιο 'καταπτυστο', εγω απανταω εμ κι εμ. Θα μπορουσα να βαλω και splendid, ή grooooooovy ή suxxxxxxx.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
μιλαγα με εναν αγγλο καθηγητη ενος αγγλικου πανεπιστημιου και προσπαθουσα να του εξηγησω τι σημαινουν οι καταληψεις.Τελικα μεχρι να το καταλαβει ειχε περασει αρκετη ωρα και ξαφνικα μου λεει το κορυφαιο :"καλα που είναι η αστυνομια ;;;;;"το θεωρουν αδιανοητο "φοιτητες" (σε εισαγωγικα γιατι στην ουσια κομματοσκυλα και δημοσιουπαλληλοι και συνδικαλιστες βολεμενοι ειναι που τις υποκινουν) με το ετσι θελω να κλεινουν τη σχολη και να κανουν ο,τι γουσταρουν.Του λεω αν ερθει και η αστυνομια θα πεσει η κυβερνηση.
Link to comment
Share on other sites

μιλαγα με εναν αγγλο καθηγητη ενος αγγλικου πανεπιστημιου και προσπαθουσα να του εξηγησω τι σημαινουν οι καταληψεις.Τελικα μεχρι να το καταλαβει ειχε περασει αρκετη ωρα και ξαφνικα μου λεει το κορυφαιο :"καλα που είναι η αστυνομια ;;;;;"το θεωρουν αδιανοητο "φοιτητες" (σε εισαγωγικα γιατι στην ουσια κομματοσκυλα και δημοσιουπαλληλοι και συνδικαλιστες βολεμενοι ειναι που τις υποκινουν) με το ετσι θελω να κλεινουν τη σχολη και να κανουν ο,τι γουσταρουν.Του λεω αν ερθει και η αστυνομια θα πεσει η κυβερνηση.

 

Συμπληρωνω σε παρομοια συζητηση που ειχα και εγω ... τα συμπερασματα του αγγλου καθηγητη μου.

1. Ο ανθρωπος νομιζε πως δεν υπηρχαν πια πανεπιστημια στην Ελλαδα αφου απο τα 78 ατομα στο τμημα του τα 46 ημασταν ελληνες!!!

2. Νομιζε πως ημαστε χωρα ακαδημαικων καθως απο το μεταπτυχιακο τμημα των 6 ατομων οι 4 ηταν ελληνες

 

Ακομα δεν εχει καταλαβει πως γινονται καταλήψεις ο δικος μου και γιατι δεν θελουμε ιδιωτικα πανεπιστημια... :lol: Ενδεχομενως καποιος μεταγενεστερος να τα εξηγησε καλητερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ρε παιδιά, για να καταλάβω: οι φοιτητές κάνουν κατάληψη επειδή τους δίνεται το δικαίωμα να ψηφίζουν στις πρυτανικές εκλογές, ενώ παλιά ψήφιζαν μονο τα κομματόσκυλα;;

 

Γιατί δε βγαίνουν οι πραγματικοί φοιτητές να τους πάρουν όλους με τις πέτρες;

Link to comment
Share on other sites

καταρχας, αυτος ο τροπος εκλογης πρυτανεων υπαγεται στις ρυθμισεις του νεου νομου πλαισιου για τον οποιο τα τελευταια χρονια παλευουνε(-με) εναντια.

 

σε δευτερη θεση, η καθολικη ψηφοφορια δινει ουσιαστικα μεγαλη εξουσια στους πρυτανεις και τους προεδρους απομακρυνοντας τους απο τον ελεγχο της υπολοιπης πανεπιστημιακης κοινοτητας. Αρα, με την προφαση της καθολικης ψηφοφοριας αναγορευονται σε

'ανωτατους αρχοντες', εξω απο τον ελεγχο των διαδικασιων του φοιτητικου κινηματος.

 

Συνεπως, αυτη η διαδικασια της καθολικης ψηφοφοριας ειναι ακομα πιο διαβλητη σε πελατειακες σχεσεις με παραταξεις (ολες τους) με την επιφαση της δημοκρατικοτητας και της 'συμμετοχης'

 

καταργειται δλδ η λογικη των φοιτητικων συλλογων

Link to comment
Share on other sites

καταρχας, αυτος ο τροπος εκλογης πρυτανεων υπαγεται στις ρυθμισεις του νεου νομου πλαισιου για τον οποιο τα τελευταια χρονια παλευουνε(-με) εναντια.

 

σε δευτερη θεση, η καθολικη ψηφοφορια δινει ουσιαστικα μεγαλη εξουσια στους πρυτανεις και τους προεδρους απομακρυνοντας τους απο τον ελεγχο της υπολοιπης πανεπιστημιακης κοινοτητας. Αρα, με την προφαση της καθολικης ψηφοφοριας αναγορευονται σε

'ανωτατους αρχοντες', εξω απο τον ελεγχο των διαδικασιων του φοιτητικου κινηματος.

 

Συνεπως, αυτη η διαδικασια της καθολικης ψηφοφοριας ειναι ακομα πιο διαβλητη σε πελατειακες σχεσεις με παραταξεις (ολες τους) με την επιφαση της δημοκρατικοτητας και της 'συμμετοχης'

 

καταργειται δλδ η λογικη των φοιτητικων συλλογων

 

Κατα την γνωμη σου δημοκρατια=ψηφιζουν τα κομματοσκυλα απ οτι καταλαβαινω.Εγω δηλαδη που δεν ειμαι σε καμια παραταξη γιατι να μην ψηφισω?Ολοι οι φοιτητες τα ιδια δικαιωματα δεν εχουν?Αλλα απ οτι καταλαβαινω ετσι θα σταματησουν τα 'δωρακια' μεταξυ των 'μεγαλων' και των συνδικαλιστων-φοιτητων οπως να παρει καποιος πτυχιο χωρις να ανοιξει το βιβλιο του,να μπει σε καποιο μεταπτυχιακο και αλλα τετοια αφου δεν θα ελεγχουν τον αριθμο των ψηφων.Βαση αυτων που λες 'ανωτατοι αρχοντες' τελικα ειναι οι προνομιουχοι συνδικαλιστες που κοιτανε μονο το τομαρι τους και του κομματος στο οποιο ανηκουν!

Link to comment
Share on other sites

ουσιαστικα δικιο εχεις...αυτο που λεω ομως ειναι οτι η καθολικη ψηφοφορια ειναι χειροτερη απο το υπαρχον συστημα...το οποιο βεβαια και αυτο ειναι οτι να ναι...απλα επιλεγεις το λιγοτερο βλαβερο...τωρα αν θελουμε αξιοκρατια νομιζω τοτε θα μιλαμε για καταργηση του θεσμου των παραταξεων...κανω λαθος?
Link to comment
Share on other sites

ουσιαστικα δικιο εχεις...αυτο που λεω ομως ειναι οτι η καθολικη ψηφοφορια ειναι χειροτερη απο το υπαρχον συστημα...το οποιο βεβαια και αυτο ειναι οτι να ναι...απλα επιλεγεις το λιγοτερο βλαβερο...τωρα αν θελουμε αξιοκρατια νομιζω τοτε θα μιλαμε για καταργηση του θεσμου των παραταξεων...κανω λαθος?

 

Οι οποίες παρατάξεις σε τι εξυπηρετούν και ποιό ακριβώς σκοπό ύπαρξης έχουν; Γιατί στα 5 χρόνια που βρίσκομαι στο πανεπιστήμιο, μόνος σκοπός ύπαρξης τους είναι οι εκλογές, τα πάρτυ και τα «δωράκια»...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

ουσιαστικα δικιο εχεις...αυτο που λεω ομως ειναι οτι η καθολικη ψηφοφορια ειναι χειροτερη απο το υπαρχον συστημα...το οποιο βεβαια και αυτο ειναι οτι να ναι...απλα επιλεγεις το λιγοτερο βλαβερο...τωρα αν θελουμε αξιοκρατια νομιζω τοτε θα μιλαμε για καταργηση του θεσμου των παραταξεων...κανω λαθος?

 

Εδω συμφωνουμε 100%.Αξιοκρατια ομως δεν θελουμε οποτε θα συνεχισουν οι παραταξεις να υπαρχουν.

Link to comment
Share on other sites

καταρχας, αυτος ο τροπος εκλογης πρυτανεων υπαγεται στις ρυθμισεις του νεου νομου πλαισιου για τον οποιο τα τελευταια χρονια παλευουνε(-με) εναντια.

 

σε δευτερη θεση, η καθολικη ψηφοφορια δινει ουσιαστικα μεγαλη εξουσια στους πρυτανεις και τους προεδρους απομακρυνοντας τους απο τον ελεγχο της υπολοιπης πανεπιστημιακης κοινοτητας. Αρα, με την προφαση της καθολικης ψηφοφοριας αναγορευονται σε

'ανωτατους αρχοντες', εξω απο τον ελεγχο των διαδικασιων του φοιτητικου κινηματος.

 

Συνεπως, αυτη η διαδικασια της καθολικης ψηφοφοριας ειναι ακομα πιο διαβλητη σε πελατειακες σχεσεις με παραταξεις (ολες τους) με την επιφαση της δημοκρατικοτητας και της 'συμμετοχης'

 

καταργειται δλδ η λογικη των φοιτητικων συλλογων

 

Εγω αυτο που καταλαβαινω, ειναι οτι για μια ακομη φορα οι φοιτητες κανουν καταληψη οντας παραπληροφορημενοι, ή ημιπληροφορημενοι - καθοδηγουμενοι απλως απο παραταξεις και φοιτητοπατερες. Επαναλαμβανουν τσιτατα, και απιστευτα ξυλινο λογο. Πετανε ενα "αρα" και ενα "συνεπως" και καταληγουν σε συμπερασματα ( ; ), χωρις προηγουμενως να πουνε ουτε μισο επιχειρημα, ή αφου εχουν πει αντικρουομενα επιχειρηματα.

Link to comment
Share on other sites

ε καλα..αν συμφωνουσαμε ολοι δεν θα ειχαμε λογο διαφωνιας για το αν οι καταληψεις ειναι σωστες ή οχι

μου θυμιζεις και μενα το 'κλασικο' μοτο των Δαπιτων προς τους αριστερους...'δεν εχετε προτασεις' :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ε καλα..αν συμφωνουσαμε ολοι δεν θα ειχαμε λογο διαφωνιας για το αν οι καταληψεις ειναι σωστες ή οχι

μου θυμιζεις και μενα το 'κλασικο' μοτο των Δαπιτων προς τους αριστερους...'δεν εχετε προτασεις' :rolleyes:

 

Εχετε; Εγω ακουω ενα μονιμο οχι, ακομα και σε θεματα οπως η καθολικη ψηφοφορια που ηταν παγιο αιτημα παλαιοτερων αγωνων.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...