Jump to content

Συζήτηση για τις πανεπιστημιακές καταλήψεις


haris84
 Κοινοποίηση

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?  

189 members have voted

  1. 1. ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?

    • Ναι
      80
    • Οχι
      109


Recommended Posts

κατα τη γνωμη μου, τα οποια επιχειρηματα παραθετουμε και τους οποιους αγωνες εχουμε κανει εχουν διαστρεβλωθει κατα κορον και ακομα και τωρα απο καποιους ..καταλαβαινεις τι θελω να πω...

 

οσον αφορα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για τις πρυτανικες εκλογες και παντα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ειπα και προηγουμενως οτι το θεμα δεν με ενδιαφερει και συνεπως δεν εχω πολυψαχτει..ο λογος που μπηκα στην κουβεντα ηταν να δωσω ενα στιγμα αντιπαραθεσης για να γινει διαλογος...

 

δεν ανηκω σε καμια παραταξη ουτε δεξια αλλα ουτε και αριστερη (επειδη ακριβως αυτο που αναφερεις ως αντιδραση για την αντιδραση το εχω παρατηρησει και στην δικια μου σχολη) και προφανως δεν ειμαι κατα της οποιαδηποτε αλλαγης χωρις να την εχω μελετησει και να εχω σκεφτει το γενικοτερο καλο μονο και μονο για να το παιξω επαναστατης..δεν ειμαι επισης βολεμενος και ναι χρωσταω ηδη αρκετα μαθηματα και ξερω καλα -εχω ζησει- τις συνεπειες των καταληψεων...παραδεχομαι οτι υπαρχουν και καλα σημαδια στο νομο πλαισιο, αλλα δεν μπορω να κλεισω τα ματια στα ψεγαδια του.

αυτα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Επειδη μερικοι με ρωτησαν με πιον τροπο τα ιδιωτικα πανεπιστημια θα βοηθησουν τη βελτιωση των δημοσιως Πανεπιστημιων, Θα ηθελα να περιγραψω την περιπτωση της Τουρκιας.

 

http://www.eliamep.gr/eliamep/content/home/media/opinions/2007/higher_education_in_turkey/el/

 

Επειδη το εχω δει να δουλευει απο κοντα, σας λεω οτι το συστημα που υιοθετησε η Τουρκια λειτουργει αψογα με τεραστιες οφελειες για τη δημοσια εκπαιδευση.

Επισης, απο ο,τι εχω καταλαβει το συστημα που προωθειται στην Ελλαδα προβλεπεται να εχει περιπου την ιδια δομη. Το βασικο ειναι οτι τα χρηματα που κερδιζουν τα πανεπιστημια πρεπει να επανεπενδυονται στην εκπαιδευση (εκει κολλαει και το μη κερδοσκοπικα). Ως εκ τουτου, αυτα που ακουγονται για κολλεγια που ανοιγουν παραμαγαζα και πουλανε πτυχια, μαλλον προσφερονται για ευκολη καταναλωση στους αδαεις. Οπως και πολλα αλλα απο αυτα που ακουμε απο τους φοιτητες και τους καθηγητες τους, οι οποιοι εχοντας καβατζωσει μια θεση ΔΥ φυσικα και δεν θελουν να περνανε απο διαδικασιες αξιοποιησης κτλ.

 

Αν εχεις μαθει να δεχεσαι οτι σου δινουν χωρις να αντιδρας με το προσχημα οτι το ελεγε η κυβερνηση ή ο ταδε μην μας το λες με τροπο τετοιο που θα πρεπει να το αποδεχτουμε ολοι μας.Παντως και αλλα ειπωθηκαν απο την κυβερνηση και δεν εγιναν και αλλα που δεν ειπωθηκαν εγιναν.Για πες μου πως η ιδρυση ιδιωτικων θα βελτιωσουν τα δημοσια(the innovation of dap)?Εγω παντως καταλαβαινω οτι στοχος ειναι το λουκετο στα δημοσια με την συνεχη καθε χρονο μειωμενη χρηματοδοτηση.

@ vaggelis_22

Οχι! Εφοσον ομως το θεμα ειναι οι καταληψεις, ηθελα να πω δωσω εμφαση στο πως δεν θα πρεπει η μειοψηφια να γινεται ομηρος της πλειοψηφιας. Κατα τη γνωμη μου οι περισσοτεροι φοιτητες θελουν να μενει το πανεπιστημιο ανοιχτο. Αλλα και ολοι να ηθελαν να κλεισει παλι δεν μπορουν κατα τη γνωμη μου γιατι το Πανεπιστημιο ανηκει σε ολους. Σαφως και ολοι εχουν το δικαιωμα στην αντιρρηση μεχρι το βαθμο ομως που δεν πληγουν την ελευθερια των αλλων.

A man is walking home one dark night in Belfast. Suddenly a figure with a gun moves out of the shadows and says:

"What religion are you?"

The fellow replies "I'm an atheist", to which the gunman replies,

"Yeah, but a catholic or protestant atheist?"

Link to comment
Share on other sites

@ vaggelis_22

Οχι! Εφοσον ομως το θεμα ειναι οι καταληψεις, ηθελα να πω δωσω εμφαση στο πως δεν θα πρεπει η μειοψηφια να γινεται ομηρος της πλειοψηφιας. Κατα τη γνωμη μου οι περισσοτεροι φοιτητες θελουν να μενει το πανεπιστημιο ανοιχτο. Αλλα και ολοι να ηθελαν να κλεισει παλι δεν μπορουν κατα τη γνωμη μου γιατι το Πανεπιστημιο ανηκει σε ολους. Σαφως και ολοι εχουν το δικαιωμα στην αντιρρηση μεχρι το βαθμο ομως που δεν πληγουν την ελευθερια των αλλων.

 

Τα έβαλες ανάποδα. :) Εγώ θέλω να ρωτήσω, ποιοι ακριβώς ψήφιζαν μέχρι τώρα στις πρυτανικές εκλογές;

Μη γκρινιάζεις που δε σου 'ρθε η ζαριά, τζογάρισε στο όνειρο κι είσαι έτοιμος για όλα!
Link to comment
Share on other sites

Εκπρόσωποι των κομματικών φοιτητικών παρατάξεων σε ποσοστό 85% επί των μελών ΔΕΠ.

 

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τα εξής 2:

-Γιατί να μην ψηφίζουν όλοι οι φοιτητές στις πρυτανικές εκλογές; Όταν διευρύνουμε τις δημοκρατικές διαδικασίες είναι λάθος; Ή οι Εκπρόσωποι των κομματικών φοιτητικών παρατάξεων είναι πεφωτισμένοι και θαπρεπε να ψηφίζουν αυτοι και μόνο;

 

-Όταν λέμε αξιολόγηση, βαθμολήγηση των πανεπιστημίων και διδασκόντων γιατί οι φοιτητές είναι αντίθετοι; Επειδή ξεβολέυει τους "μέντορες" καθηγητές τους γιατί έτσι θα φανεί η γύμνια και ασχετοσύνη μερικών (όχι όλων);

Γιατί δηλαδή εγώ π.χ. που τελείωσα στο Χ ελληνικό πανεπιστήμιο και ξεπατώθηκα, ενώ ο άλλος στο Υ πέρναγε τα μαθήματα αέρα, να μην έχω τουλάχιστον την αναγνώριση ότι τελείωσα σε μία σχολή καλύτερη; Είναι κακό;

Είναι καλό δηλαδή που τώρα για περάσεις με κατατακτήριες σε άλλη σχολή, μετράει (σε πολλά πανεπιστήμια, Πάτρα τουλάχιστον, που το ξέρω σίγουρα) ο βαθμός του πτυχίου. Έχει περάσει άνθρωπος Πολ. Μηχανικούς με βαθμό 9,5 από ΤΕΙ Νοσηλευτικής !!!!!!! που στη δικιά μου σχολή, το άριστα ήταν το 7 άντε 7,5. Είναι δίκαιο αυτό;

 

Οι βλακείες πρέπει να τελειώνουν κάποια στιγμή σε αυτή τη χώρα. Δεν λέω ότι η κυβέρνηση στο σύνολο της πράττει σωστά αλλά τουλάχιστον για τα 2 παραπάνω με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

Για μένα, ναι, και ιδιωτικά πανεπιστήμια υπό προϋποθέσεις, και αξιολόγηση, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ σε καθηγητές και τμήματα. Να μπαίνει λουκέτο και να απολύονται οι άχρηστοι που πληρώνουμε αδρότατα για παρουσιάζουν 1 εργασία την πενταετία σε ημερίδα, και να προάγονται σε καθηγητές.

 

Η επιστημονική γνώση είναι για να εξυπηρετεί τον άνθρωπο, την ζωή του, το περιβάλλον του. Δεν είναι αυτό σύνδεση με την αγορά, αλλά σύνδεση με την πραγματικότητα. Έτσι κι αλλιώς σε άλλες χώρες που πολλοί από εμάς έχουν σπουδάσει, τελειώνουν σε 3 χρονάκια, κάνουν το μαστεράκι τους και έρχονται εδώ 23 και πιάνουν δουλειά με καλύτερες προοπτικές. Το κόστος; Όσο να πας να σπουδάσεις σε μία πόλη της Ελλάδας. Άμα ξεκίναγα τώρα τις σπουδές μου, σίγουρα θα είχα φύγει, για να γλυτώσω από την παράνοια των χρόνων που με πήγε, χωρίς να το θέλω αλλά και χωρίς να αλλάξει τίποτε, τόσο πίσω.

 

Συνεχίστε μερικοί να εξυπηρετήτε τα συμφέροντα των βολεμένων, παρακαλάτε να σας βάλουν στο δημόσιο και αγωνιστείτε να κάνετε μαστερ, διαδακτορικά για πάρετε μόρια (χαχαχαχαχαχαχα)!!!!!!!!!! Άκου ρε, κάνει μάστερ ο άλλος για μπει στο δημόσιο!!!!!!!!!!! Λες και σου είπε κανένας Μήτσο ότι είμαι υποχρεωμένος σαν κράτος να σε προσλάβω επειδή σπούδασες. Ας συμπλήρωνες καλύτερα το μηχανογραφικό σου και ας μάθαινες υδραυλικός να τα κονομας χωρίς να σπουδάσεις τίποτα.

 

Συνεχίστε καταλήψεις, να μπείτε στο πάνθεον των ηρώων του Πολυτεχνείου. Άλλες εποχές όμως τότε, καμία σχέση, ούτε ποιοτικά ούτε ποσοτικά.

http://briefcases.pathfinder.gr/download/597036If you are not paying for it, you're not the customer; you're the product being sold.
Link to comment
Share on other sites

προσωπικα θεωρω την υπαρξη βουλευτικων εκλογων αρα και κυβερνησης λαθος αλλα αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα

 

αρα, veco, ναι να μην υπαρχει ψηφοφορια :)

για σκεψου...αν δεν υπηρχαν παραταξεις στα πανεπιστημια, θα καναμε αυτη την κουβεντα?

 

Νομίζω πως θα μπορούσαν κάλλιστα να υπάρχουν εκλογές - κυβέρνηση, χωρίς να υπήρχαν παρατάξεις στα πανεπιστήμια...

 

Τώρα αυτό που πιστεύεις εσύ, δεν το ενστερνίζομαι κι εγώ, αλλά περί ορέξεως ουδείς λόγος. :)

 

και εγω αυτο λεω....ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ

 

Σημασία δεν έχει το αποτέλεσμα, σημασία έχει ότι το σύστημα δίνει στον οποιοδήποτε την ευκαιρία να εκφράσει την άποψη του. Οπότε πράγματι υποτίθεται ότι επιλέγεται η βέλτιστη λύση, αλλά αυτό που μετράει είναι ότι δίνεται στο λαό η ευκαιρία να διαλέξει τη λύση που επιθυμεί. Το τι θα επιλέξει είναι δικό του θέμα.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Η εκπαιδευση ειναι αναφαιρετο συνταγματικο δικαιωμα και καμια αποφαση εστω και πλειοψηφικη δεν μπορει να αποφασισει για καταληψη. Δηλαδη αν αυριο ψηφισουμε να πλακωσουμε εναν και το ψηφισουμε ολοι , θα μπορουμε? Ας γινονται οι καταληψεις στα υπουργεια, οπου εκει θα ενοχλησουμε μονο τους αμεσα ενδιαφερομενους!

 

Και εγω συμφωνω με την αξιολογηση αλλα απο ποιους θα γινεται ? απο τους φοιτητες? Στη σχολη μου το 90% θελει να διωξει εναν καθηγητη ο οποιος κανει το μαθημα δυσκολο (το οποιο αμα το εκανε ευκολο , απλα θα μας κοροιδευε) και βαζει και πολλες εργασιες!!! Ειναι νοοτροποια αυτη? Μαλλον δεν εχουν ιδεα του τι θα πει Πανεπιστημιο . Επειδη θελουν να χαζευουν , θα χαντακωναν ανετα πολυ καλους καθηγητες. Οποτε η αξιολογηση ας γινεται απο καπου αλλου και επισης οι καθηγητες να εχουν απουσιολογιο... δεν μπορουν να πατανε στις σχολες καθε 32 του μηνα...

 

 

Τελος, ζω για τη μερα που οι παραταξασεις θα βρουν το θαρρος να συζητησουν στις συνελευσεις κατι σχετικο για το πανεπιστημιο και τις σχολες και οχι για το ασφαλιστικο και το τι εκανε το καθε κομα στη Βουλη:mad:

Link to comment
Share on other sites

Άνετα, με αντικειμενικότατα κριτήρια. Δεν ανακαλύπτουμε την Αμερική εδώ, υπάρχουν κριτήρια σε όλες σχεδόν τις χώρες γι' αυτό το ζήτημα:

 

  • Πόσες δημοσιεύσεις έχουν παρουσιάσει σε εγκριτα επιστημονικά περιοδικά. Αν δεν τους φτάνουν τα λεφτά για έρευνα, να κόψουν το λαιμό τους να βρουν θέματα και προτάσεις για να χρηματοδοτηθούν. Πρέπει για παράδειγμα να έχεις 2-3 το χρόνο, να φαίνεται η έρευνα τους. Παγκόσμια, δεν ζούμε μόνοι. Από εκεί να κρίνεται και η προαγωγή, όχι από κολλεγιές.
  • Πόσοι φοιτητές, αν το μάθημα είναι επιλογής, πήραν το μάθημα. Αν δεν το παίρνει κανένας, έχει ο καθηγητής που το διδάσκει πρόβλημα. Ή το αλλάζει ή τον αλλάζουν.
  • Έχει γράψει βιβλία;; ή μοιράζει μπακαλόχαρτα με κλεμμένες ιδέες, κακομεταφρασμένα εγχειρίδια.
  • Βαθμολογία από φοιτητές στο τέλος του εξαμήνου για την ποιότητα του μαθήματος. Θα κλάψουν μανούλες!!!!
  • Ποσοστό επιτυχίας φοιτητών στις εξετάσεις. 7 στους 450 είναι δυνατόν να παιρνούν το μάθημα και ο καθηγητής να διδάσκει σωστά;;; Ή χαζέψαμε όλοι ξαφνικά. Έφυγες την επαύριο.
  • Διπλωματικές, διδακτορικά που έχει δώσει. Κοιμάσαι άρχοντα μου; Έφυγες!!!
  • Όλα τα παραπάνω στο ίντερνετ. Έμεις τα πληρώνουμε ρε Π****η μου! Θέλω να τα βλέπω και να έχω γνώμη (IBIZA)
  • και άλλα μικρά πραγματάκια...

 

Αν αυτά περάσουν σε νομοσχέδιο και είναι προαπαιτούμενα, ξέρεις πόσοι θα φύγουν από τα δωρεάν, κρατικά πανεπιστήμια μας???? Μισοί και βάλε τρανοί καθηγητάδες. Μετά βέβαια θα βγουν οι φοιτητές (οι γνωστοί), υποκινούμενοι όπως φαίνεται πάντα από τους τελειωμένους κοπρίτες και θα κάνουν καταλήψεις γιατί ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Και γιατί υποκεινούμενοι; Αν ήταν η κίνηση αυτή από το σύνολο των φοιτητών, με πραγματικά αιτήματα, δεν θα είχαμε καταλήψεις καθε 2 χρόνια (μετρημένο από το 1993 μέχρι σήμερα, κάθε 2 χρόνια έχουμε καταλήψεις), αλλά θα το είχαν κλείσει το πανεπιστήμιο από τότε και δεν θα άνοιγε ώσπου να λυθεί. Είμαστε όλοι εμεις ηλίθιοι και αδρανεις και δεν ξέρουμε το συμφέρον μας; το ξέρει ο φοιτητοπατέρας!

Είναι αντιδημοκρατικά, καταργούν την έννοια της δωρεάν εκπαίδευσης αυτά που γράφω;;; Δεν νομίζω.

 

edit: Βοτομ λαιν, φύγε για σπουδές έξω, κερδισμένος θα βγεις. Η απαξιώση ξεκινά από τη συνολική συμπεριφορά ΟΛΩΝ των παραγόντων, φοιτητών, καθηγητών, κράτους. Το κράτος κάνει τη δουλειά του, οι καθηγητές πληρώνονται και μένουν οι φοιτητές να νομιμοποιούν τους δύο παραπάνω. Καλό ε;

http://briefcases.pathfinder.gr/download/597036If you are not paying for it, you're not the customer; you're the product being sold.
Link to comment
Share on other sites

Άνετα, με αντικειμενικότατα κριτήρια. Δεν ανακαλύπτουμε την Αμερική εδώ, υπάρχουν κριτήρια σε όλες σχεδόν τις χώρες γι' αυτό το ζήτημα:

 

  • Πόσες δημοσιεύσεις έχουν παρουσιάσει σε εγκριτα επιστημονικά περιοδικά. Αν δεν τους φτάνουν τα λεφτά για έρευνα, να κόψουν το λαιμό τους να βρουν θέματα και προτάσεις για να χρηματοδοτηθούν. Πρέπει για παράδειγμα να έχεις 2-3 το χρόνο, να φαίνεται η έρευνα τους. Παγκόσμια, δεν ζούμε μόνοι. Από εκεί να κρίνεται και η προαγωγή, όχι από κολλεγιές.
  • Πόσοι φοιτητές, αν το μάθημα είναι επιλογής, πήραν το μάθημα. Αν δεν το παίρνει κανένας, έχει ο καθηγητής που το διδάσκει πρόβλημα. Ή το αλλάζει ή τον αλλάζουν.
  • Έχει γράψει βιβλία;; ή μοιράζει μπακαλόχαρτα με κλεμμένες ιδέες, κακομεταφρασμένα εγχειρίδια.
  • Βαθμολογία από φοιτητές στο τέλος του εξαμήνου για την ποιότητα του μαθήματος. Θα κλάψουν μανούλες!!!!
  • Ποσοστό επιτυχίας φοιτητών στις εξετάσεις. 7 στους 450 είναι δυνατόν να παιρνούν το μάθημα και ο καθηγητής να διδάσκει σωστά;;; Ή χαζέψαμε όλοι ξαφνικά. Έφυγες την επαύριο.
  • Διπλωματικές, διδακτορικά που έχει δώσει. Κοιμάσαι άρχοντα μου; Έφυγες!!!
  • Όλα τα παραπάνω στο ίντερνετ. Έμεις τα πληρώνουμε ρε Π****η μου! Θέλω να τα βλέπω και να έχω γνώμη (IBIZA)
  • και άλλα μικρά πραγματάκια...

 

Αν αυτά περάσουν σε νομοσχέδιο και είναι προαπαιτούμενα, ξέρεις πόσοι θα φύγουν από τα δωρεάν, κρατικά πανεπιστήμια μας???? Μισοί και βάλε τρανοί καθηγητάδες. Μετά βέβαια θα βγουν οι φοιτητές (οι γνωστοί), υποκινούμενοι όπως φαίνεται πάντα από τους τελειωμένους κοπρίτες και θα κάνουν καταλήψεις γιατί ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Και γιατί υποκεινούμενοι; Αν ήταν η κίνηση αυτή από το σύνολο των φοιτητών, με πραγματικά αιτήματα, δεν θα είχαμε καταλήψεις καθε 2 χρόνια (μετρημένο από το 1993 μέχρι σήμερα, κάθε 2 χρόνια έχουμε καταλήψεις), αλλά θα το είχαν κλείσει το πανεπιστήμιο από τότε και δεν θα άνοιγε ώσπου να λυθεί. Είμαστε όλοι εμεις ηλίθιοι και αδρανεις και δεν ξέρουμε το συμφέρον μας; το ξέρει ο φοιτητοπατέρας!

Είναι αντιδημοκρατικά, καταργούν την έννοια της δωρεάν εκπαίδευσης αυτά που γράφω;;; Δεν νομίζω.

 

edit: Βοτομ λαιν, φύγε για σπουδές έξω, κερδισμένος θα βγεις. Η απαξιώση ξεκινά από τη συνολική συμπεριφορά ΟΛΩΝ των παραγόντων, φοιτητών, καθηγητών, κράτους. Το κράτος κάνει τη δουλειά του, οι καθηγητές πληρώνονται και μένουν οι φοιτητές να νομιμοποιούν τους δύο παραπάνω. Καλό ε;

 

Προσωπικά το μόνο στο οποίο είμαι αντίθετος είναι στο να βαθμολογούν οι φοιτητές την ποιότητα του μαθήματος, καθώς κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος ότι θα βαθμολογούν ορθά. Τα άλλα με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να εκπλαγείς από το πόσο υπεύθυνοι γινόμαστε μερικές φορές όταν το απαιτεί η ανάγκη. Για να φερθεί κάποιος υπέυθυνα πρέπει να του δείξεις τον ανάλογο σεβασμό και να γνωρίζει ότι η γνώμη του δεν θα πάει στα σκουπίδια.

Αν δεν φέρονταν ορισμένοι στους φοιτητές ως σκουπίδια με το να τους κάνουν άθλιο μάθημα, θα τύχαιναν και ίδιοι μεγαλύτερης εκτίμησης.

http://briefcases.pathfinder.gr/download/597036If you are not paying for it, you're not the customer; you're the product being sold.
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να εκπλαγείς από το πόσο υπεύθυνοι γινόμαστε μερικές φορές όταν το απαιτεί η ανάγκη. Για να φερθεί κάποιος υπέυθυνα πρέπει να του δείξεις τον ανάλογο σεβασμό και να γνωρίζει ότι η γνώμη του δεν θα πάει στα σκουπίδια.

Αν δεν φέρονταν ορισμένοι στους φοιτητές ως σκουπίδια με το να τους κάνουν άθλιο μάθημα, θα τύχαιναν και ίδιοι μεγαλύτερης εκτίμησης.

 

Το τελευταιο που λες , θα ελεγα οτι ειναι 50-50 , οι φοιτητες δεν πρεπει να σεβονται περισσοτερο τους καθηγητες, αποτι τους σεβονται αυτοι. Αλλα αμα ο καθηγητης ειναι διακεκριμενος επιστημονας, αξιζει εναν μεγαλυτερο σεβασμο. Οσο για τα βιβλια , τις επιχορηγησεις , τις διπλωματικες και τα λοιπα, αυτα ισχυουν για ενα πολυ μικρο μερος καθηγητων στις καλες σχολες . Παρακατω θα εκπλαγεις απο το τι καθηγητες μπορει να υπαρχουν. Αρα αμα η χωρα θελει να διαφυλαξει το επιπεδο της εκπαιδευσης , να επιτηρει τους καθηγητες και τους φοιτητες ως προς τη συνεπεια πχ με κανονες παρουσιολογιου, γιατι η υπευθηνοτητα ειναι υπερεκτιμημενη εννοια

Link to comment
Share on other sites

To πανεπιστήμιο φίλε μου δεν είναι φυλακή, είναι χώρος πνευματικής καλλιέργιας και το παρουσιολόγιο δεν λέει τίποτα από μόνο του. Τι να το κάνω εγώ αν είναι κάθε μέρα εκεί και δεν κάνει τίποτα; Επίσης υπάρχουν επιστήμες που απαιτούν έρευνα εκτός γραφείου, πάρα πολλές. Φυσικά η παρουσία και η εγγύτητα στο φοιτητή είναι σημαντικά αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό.

Τα παραπάνω που περιέγραψα θέλουν αφιέρωση χρόνου, περισσότερου απο 8 ώρες κάθε μέρα για να τα επιτύχει κάποιος.

http://briefcases.pathfinder.gr/download/597036If you are not paying for it, you're not the customer; you're the product being sold.
Link to comment
Share on other sites

To πανεπιστήμιο φίλε μου δεν είναι φυλακή, είναι χώρος πνευματικής καλλιέργιας και το παρουσιολόγιο δεν λέει τίποτα από μόνο του. Τι να το κάνω εγώ αν είναι κάθε μέρα εκεί και δεν κάνει τίποτα; Επίσης υπάρχουν επιστήμες που απαιτούν έρευνα εκτός γραφείου, πάρα πολλές. Φυσικά η παρουσία και η εγγύτητα στο φοιτητή είναι σημαντικά αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό.

Τα παραπάνω που περιέγραψα θέλουν αφιέρωση χρόνου, περισσότερου απο 8 ώρες κάθε μέρα για να τα επιτύχει κάποιος.

 

 

Απο που και ως που να μην γινεται ερευνα, δεν ειπα αυτο;) . Η ερευνα προσδιοριζει την επιστημη εξου και το πενεπιστημιο, αλλα στην Ελλαδα τιποτα απο αυτα δεν γινεται γιατι οι καθηγητες πασχουν απο την νοσο "δημοσιο" με αποτελεσμα να πατουν οποτε θελουν στις σχολες και επιπροσθετως δεν εχουν καμια ορεξη για ερευνα :mad: Επισης για τη συνεπεια μου μιλησα δεν εννοουσα μονο τις παρουσιες αλλα και για το αν γινεται σωστο μαθημα

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζα σημερα οτι το υπουργειο παιδειας εδωσε κατα την διαρκεια των πανελληνιων διευκρινησεις για την σημασια των λεξεων "εξοβελιστει", "παρωχημενος", κλπ.

Ομολογω οτι δεν καταλαβα αρχικα τον λογο. Αρχιζω ομως να πιστευω οτι παρομοιες κινησεις θα ηταν χρησιμες και στην τριτοβαθμια εκπαιδευση, μιας και καποιες λεξεις (επιχειρημα) εχουν χασει παντελως το νοημα τους και χρησιμοποιουνται κατα προσεγγιση.

 

Συμφωνώ με τον pro, αν και νομίζω ότι το πρόβλημα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις. Δηλάδη, καλά να έχει παρανοηθεί μόνο η έννοια του επιχειρήματος, αλλά και η έννοια του Πανεπιστημίου καθεαυτού??? Είναι θέμα νοοτροπίας πιστεύω. Για μένα λ.χ., είναι λαθεμένη η νοοτροπία αυτού που καταχράται την ασυλία του δημοσίου Πανεπιστημίου (που νόημα έχει την ελεύθερη κι ανεμπόδιστη διακίνηση ιδεών), συγκαλεί συνελεύσεις για να αποφασίσει τι? Αν αυτός και 5, 105, 1005 θα καταλάβουν παράνομα το χώρο του Πανεπιστημίου, σα να ήταν χωράφι του πατέρα του. Θα πει κάποιος: "Μα ζούμε σε δημοκρατική κοινωνία και είναι επιθυμία της πλειοψηφίας...". Και τη συντριπτική <<πλειοψηφία>> του...100%, που δήλωσε εγγράφως στο ρημαδο-μηχανογραφικό του ότι επιθυμεί να φοιτήσει, ποιος τη σέβεται? Εδώ μάλλον δεν ισχύουν δημοκρατικές διαδικασίες... Νομίζω ότι κάποιοι δεν καταλαβαίνουν ή δε θέλουν να καταλάβουν κι είναι άσκοπο να προσπαθούμε να τους πείσουμε. Τουλάχιστον, πιστεύω να συμφωνείτε οι περισσότεροι ότι η παρείσφρυση των κομμάτων στα ΑΕΙ/ΤΕΙ είναι αισχρή.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να εκπλαγείς από το πόσο υπεύθυνοι γινόμαστε μερικές φορές όταν το απαιτεί η ανάγκη. Για να φερθεί κάποιος υπέυθυνα πρέπει να του δείξεις τον ανάλογο σεβασμό και να γνωρίζει ότι η γνώμη του δεν θα πάει στα σκουπίδια.

Αν δεν φέρονταν ορισμένοι στους φοιτητές ως σκουπίδια με το να τους κάνουν άθλιο μάθημα, θα τύχαιναν και ίδιοι μεγαλύτερης εκτίμησης.

 

Μακάρι. Πάντως διατηρώ τις επιφυλάξεις μου...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά το μόνο στο οποίο είμαι αντίθετος είναι στο να βαθμολογούν οι φοιτητές την ποιότητα του μαθήματος, καθώς κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος ότι θα βαθμολογούν ορθά. Τα άλλα με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.

 

Διαφωνω καθετα.Η καλυτερη αξιολογηση προερχεται απο τους ιδιους τους φοιτητες που πατανε συστηματικα στα μαθηματα.Ποιος δηλαδη να την κανει?Ολοι θα αλλοι θα την κανουν για τους δικους τους λογους (κομματικους,προσωπικους κτλ)!

 

Κατα την γνωμη μου πρεπει να ξεκαθαριστει και κατι αλλο:Υπαρχει περιπτωση ενας καθηγητης να ειναι αξιολογος και αναγνωρισμενος για την ερευνα του αλλα τι να το κανουμε αν δεν εχει μεταδοτικοτητα!Ο φοιτητης αρχικα θελει εναν καλο 'δασκαλο' για να καταλαβαινει το τι γινεται στο μαθημα και μετα αν εχει ορεξη για ερευνα βρισκει τον καταλληλο για ερευνα.

 

 

@ vaggelis_22

Οχι! Εφοσον ομως το θεμα ειναι οι καταληψεις, ηθελα να πω δωσω εμφαση στο πως δεν θα πρεπει η μειοψηφια να γινεται ομηρος της πλειοψηφιας. Κατα τη γνωμη μου οι περισσοτεροι φοιτητες θελουν να μενει το πανεπιστημιο ανοιχτο. Αλλα και ολοι να ηθελαν να κλεισει παλι δεν μπορουν κατα τη γνωμη μου γιατι το Πανεπιστημιο ανηκει σε ολους. Σαφως και ολοι εχουν το δικαιωμα στην αντιρρηση μεχρι το βαθμο ομως που δεν πληγουν την ελευθερια των αλλων.

 

Ποια μειοψηφια γινεται ομηρος στην πλειοψηφια?Πως πιστευεις οτι οι περισσοτεροι φοιτητες ηθελαν ανοιχτα τα πανεπιστημια?Ησουν ποτε μεσα σε συνελευση για ψηφισμα καταληψης?Ειδες να γινονται λαθη στην καταμετρηση ψηφων υπερ και κατα?Θα τρελαθουμε?Δεν ειδα να βλαπτεται καμια ελευθερια.Ισα ισα που οι φοιτητες που δεν στηριξαν καταληψη γεμισαν τις παραλιες.Μια χαρα τους εκατσε.Παντως ρε παιδια αυτο που βλεπω και παλαβωνω ειναι πως τα παλικαρια που δεν στηριζαν καταληψη και ηθελαν ανοιχτες τις σχολες,τωρα δεν πατανε καθολου για μαθημα!Αυτο πως εξηγειται (ρητορικη ερωτηση) ?Μηπως σνομπαρουν τα δημοσια για να ανοιξουν τα ιδιωτικα ? :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνω καθετα.Η καλυτερη αξιολογηση προερχεται απο τους ιδιους τους φοιτητες που πατανε συστηματικα στα μαθηματα.Ποιος δηλαδη να την κανει?Ολοι θα αλλοι θα την κανουν για τους δικους τους λογους (κομματικους,προσωπικους κτλ)!

 

Αν θα αξιολογούν οι φοιτητές οι οποίοι έχουν αποδεδειγμένα παρουσία στα μαθήματα έχει καλώς. Φαντάζεσαι φοιτητής ο οποίος δεν έχει πατήσει σε μάθημα να κρίνει αν ο καθηγητής δεν κάνει τη δουλειά του; Εκτός κι αν είναι του στυλ «δεν κάνει καλό μάθημα, γι' αυτό δεν ερχόμουν»...

 

Κατα την γνωμη μου πρεπει να ξεκαθαριστει και κατι αλλο:Υπαρχει περιπτωση ενας καθηγητης να ειναι αξιολογος και αναγνωρισμενος για την ερευνα του αλλα τι να το κανουμε αν δεν εχει μεταδοτικοτητα!Ο φοιτητης αρχικα θελει εναν καλο 'δασκαλο' για να καταλαβαινει το τι γινεται στο μαθημα και μετα αν εχει ορεξη για ερευνα βρισκει τον καταλληλο για ερευνα.

 

Αυτό είναι αλήθεια. Υπάρχουν καθηγητές οι οποίοι έχουν να επιδείξουν και εργασίες και έρευνες και δεν ξέρω και γω τι, αλλά στην αίθουσα δεν τους αντέχεις ούτε πεντάλεπτο. Δεν κάνουν όλοι για καθηγητές και δεν κάνουν οι γνώσεις τον καθηγητή...

 

Ποια μειοψηφια γινεται ομηρος στην πλειοψηφια?Πως πιστευεις οτι οι περισσοτεροι φοιτητες ηθελαν ανοιχτα τα πανεπιστημια?Ησουν ποτε μεσα σε συνελευση για ψηφισμα καταληψης?Ειδες να γινονται λαθη στην καταμετρηση ψηφων υπερ και κατα?Θα τρελαθουμε?Δεν ειδα να βλαπτεται καμια ελευθερια.Ισα ισα που οι φοιτητες που δεν στηριξαν καταληψη γεμισαν τις παραλιες.Μια χαρα τους εκατσε.Παντως ρε παιδια αυτο που βλεπω και παλαβωνω ειναι πως τα παλικαρια που δεν στηριζαν καταληψη και ηθελαν ανοιχτες τις σχολες,τωρα δεν πατανε καθολου για μαθημα!Αυτο πως εξηγειται (ρητορικη ερωτηση) ?Μηπως σνομπαρουν τα δημοσια για να ανοιξουν τα ιδιωτικα ? :lol::lol:

 

Πιστεύω δεν μιλάς σοβαρά. Στο τμήμα μου, τμήμα 2000 φοιτητών, οι συνελεύσεις για τις καταλήψεις πέρσι είχαν 300 άτομα. Πως είναι λοιπόν απόφαση πλειοψηφίας να γίνει κατάληψη; Θα μου πεις σαν πήγαιναν. Σε αυτό συμφωνώ. Αν είσαι αντίθετος από το σπίτι σου είναι σαν να είσαι υπέρ, οπότε πράγματι, σε αυτή τη περίπτωση είναι απόφαση πλειοψηφίας.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Ποια μειοψηφια γινεται ομηρος στην πλειοψηφια?Πως πιστευεις οτι οι περισσοτεροι φοιτητες ηθελαν ανοιχτα τα πανεπιστημια?Ησουν ποτε μεσα σε συνελευση για ψηφισμα καταληψης?Ειδες να γινονται λαθη στην καταμετρηση ψηφων υπερ και κατα?Θα τρελαθουμε?Δεν ειδα να βλαπτεται καμια ελευθερια.Ισα ισα που οι φοιτητες που δεν στηριξαν καταληψη γεμισαν τις παραλιες.Μια χαρα τους εκατσε.

@Vaggelis_23

Εσυ τι πιστευεις? Εμεις δεν εχουμε παει Πανεπιστημιο?? Εγω λοιπον τελιωσα ΠαΜΑΚ, και ξερω πολυ καλα τι γινοτανε και στις συνελευσεις και στη πρυτανεια και παντου. Θα σου πω λοιπον οτι σε στην υστατη προσπαθεια να κλεισει το Πανεπιστημιο, αριστερες παραταξεις εφεραν 100αδες ατομα απο το αριστοτελειο να ψηφισουν (εφοσον ηταν δεδομενο οτι δεν θα επερναν τις ψηφους που ηθελαν- Το να φερνεις ατομα απο αλλα πανεπιστημια νομιζω οτι γινεται απο ολες τις παραταξεις). Αφου και παλι εχασαν, καθε 2-3 μερες συγκαλουσαν νεες συνελευσεις, μαλλον οχι συμφωνα με τους κανονισμους, με το ιδιο θεμα -καταληψη-. Οριστε λοιπον, σου εδειξα πως η πλειοψηφια γινεται ομηρος, ακομα και στην περιπτωση που θεωρησουμε οτι ολοι οσοι δεν πηγαν στη συνελευση θα ψηφιζαν λευκο, που φυσικα δεν ειναι ετσι.

 

Φυσικα, το θεμα ειναι οτι εχεις χασει το δασος εξαρχης. Εδω λεμε οτι και ολοι οι φοιτητες να ψηφιζαν υπερ παλι δεν εχουν το δικαωμα να αποφασισουν καταληψη, γιατι το Πανεπιστημιο δεν τους ανηκει! Δεν νομιζω οτι μπορω να γινω πιο σαφης.

 

Παντως ρε παιδια αυτο που βλεπω και παλαβωνω ειναι πως τα παλικαρια που δεν στηριζαν καταληψη και ηθελαν ανοιχτες τις σχολες,τωρα δεν πατανε καθολου για μαθημα!Αυτο πως εξηγειται (ρητορικη ερωτηση) ?Μηπως σνομπαρουν τα δημοσια για να ανοιξουν τα ιδιωτικα ?

 

Και εγω με την ιδια λογικη δεν μπορω να καταλαβω πως ατομα που ποτε δεν ειχαμε ξαναδει ηρθαν στο πανεπιστημιο (για πρωτη φορα στη ζωη τους ισως?)

μονο για να ψηφισουν καταληψη.

A man is walking home one dark night in Belfast. Suddenly a figure with a gun moves out of the shadows and says:

"What religion are you?"

The fellow replies "I'm an atheist", to which the gunman replies,

"Yeah, but a catholic or protestant atheist?"

Link to comment
Share on other sites

@diplomat..φιλε μου σορυ κιολας αλλα πηρες μια ακραια περιπτωση του ΠΑΜΑΚ οπου η ΔΑΠ εκει μεσα πραγματικα κανει οτι θελει...ολοι ξερουν για τις νοθειες στις εκλογες και πολλα αλλα τετοια..δεν ειναι μονο οι αριστερες παραταξεις...και το οτι γινεται συνελευση καθε λιγο και λιγακι ΕΦΟΣΟΝ εχουν μαζευτει υπογραφες ΔΕΝ ειναι παρανομο!
Link to comment
Share on other sites

.και το οτι γινεται συνελευση καθε λιγο και λιγακι ΕΦΟΣΟΝ εχουν μαζευτει υπογραφες ΔΕΝ ειναι παρανομο!

 

Παράνομο ίσως όχι, γελοίο μόνο: θα κάνουμε συνέλευση συνέχεια μέχρι να βγει το αποτέλεσμα που μας αρέσει/συμφέρει...:worry:

Link to comment
Share on other sites

@diplomat..φιλε μου σορυ κιολας αλλα πηρες μια ακραια περιπτωση του ΠΑΜΑΚ οπου η ΔΑΠ εκει μεσα πραγματικα κανει οτι θελει...ολοι ξερουν για τις νοθειες στις εκλογες και πολλα αλλα τετοια..δεν ειναι μονο οι αριστερες παραταξεις...και το οτι γινεται συνελευση καθε λιγο και λιγακι ΕΦΟΣΟΝ εχουν μαζευτει υπογραφες ΔΕΝ ειναι παρανομο!

 

Το θέμα δεν είναι ποια παράταξη κάνει τις περισσότερες απατεωνίες, αλλά το τι νοιώθεις εσύ ως φοιτητής, όταν κάποιοι συνάδελφοί σου αποφασίζουν να καταλάβουν το χώρο όπου σπουδάζεις. Και σε ρωτάω εγώ, νομίζεις ότι είναι σωστό προς τους υπόλοιπους συναδέλφους σου που καταψήφισαν την κατάληψη? ή μάλλον, θεωρείς ότι είναι ο κατάλληλος τόπος να το κάνεις αυτό?

Έχουν κάνει το φοιτητή να σκέφτεται σαν οπαδός ποδοσφαιρκής ομάδας... Αυτό λέγεται αποχαύνωση, όχι πλουραλισμός.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αυτο ισχυει και για τις δυο πλευρες οποτε δεν στεκει σαν επιχειρημα

 

και νταξ, δεν εχουν ολες οι σχολες καταληψη...η δικια μου δεν εχει ας πουμε γιατι ετσι αποφασιστηκε στην συνελευση...και χωρις 'απατεωνιες'....δεν ειναι ολες οι καταληψεις παρανομες,(εφοσον τιθεται τετοιο ερωτημα) εκει θελω να καταληξω.

Link to comment
Share on other sites

Η κατάληψη φίλε μου, είναι πράξη παράνομη, είτε αποφασίζεται απο την πλειοψηφία είτε και ομόφωνα από όλους τους φοιτητές. Αυτό είναι το θέμα...

 

Και επίσης το ''νταξ, δεν έχουν όλες οι σχολές κατάληψη...'' δεν είναι επιχείρημα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η κατάληψη φίλε μου, είναι πράξη παράνομη, είτε αποφασίζεται απο την πλειοψηφία είτε και ομόφωνα από όλους τους φοιτητές. Αυτό είναι το θέμα...

 

Και επίσης το ''νταξ, δεν έχουν όλες οι σχολές κατάληψη...'' δεν είναι επιχείρημα.

Εντάξει μην πάμε και στο άλλο άκρο, την απαγόρευση κάθε κατάληψης.

Link to comment
Share on other sites

νταξ, γελοιο ειναι επισης η ΔΑΠ να βαζει συνελευση μετα απο 2 μηνες :ninja: :down:

 

αυτο ισχυει και για τις δυο πλευρες οποτε δεν στεκει σαν επιχειρημα

 

και νταξ, δεν εχουν ολες οι σχολες καταληψη...η δικια μου δεν εχει ας πουμε γιατι ετσι αποφασιστηκε στην συνελευση...και χωρις 'απατεωνιες'....δεν ειναι ολες οι καταληψεις παρανομες,(εφοσον τιθεται τετοιο ερωτημα) εκει θελω να καταληξω.

 

Ποιες 2 πλευρές; Γιατί ποιος σου είπε ότι εδώ συζητάμε για ΔΑΠ εναντίων των αριστερών παρατάξεων; :confused:

 

Εντάξει μην πάμε και στο άλλο άκρο, την απαγόρευση κάθε κατάληψης.

 

Μα δεν είναι άκρο, η κατάληψη δημοσίου κτιρίου αποτελεί πράξη παράνομη. Και με τη συχνότητα που γίνεται στην Ελλάδα, και γελοία/άσκοπη πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...