Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σε σας ηρθε κανονικα ο λογαρισμος? Εμενα δεν μου ηρθε και στο καταστημα που ρωτησα μου ειπαν οτι εχουν προβληματα με την acs και γιαυτο απο δω και περα δεν θα ερχεται εντυπος ο λογαρισμος !!

Ισχυει ή μου λενε παπατζες ?

 

Εάν θέλεις έντυπο λογαριασμό, επιβεβαίωσε ότι δεν σου ενεργοποίησαν τον ηλεκτρονικό λογαριασμό, γιατί κάτι τέτοιο κατάλαβα...

Link to comment
Share on other sites

Πες οτι μου τον κανανε ηλεκτρονικο τον λογαρισμο, αν συμβαινει αυτο τοτε οταν μου λενε οτι εχουν προβλημα με την acs αυτο δειχνει μια εταιρια που προασπιζει την αληθεια ή το ψεμα? ( admin δεν χαρακτηρισα, ερωτηση εκανα και περιμενω την απαντηση απο εσας )
Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα κοίταξε αν έχει ενεργοποιηθεί e-bill. Υποθέτω θα το λέει στο my account. Ωστόσο αυτό είναι κάτι που δεν το κάνει μια εταιρεία χωρίς να ενημερώσει. Υπάρχει αντίστοιχη περίπτωση εταιρείας που το έκανε σε όλους, αλλά ενημέρωσε με ένα σωρό τρόπους ότι θα προχωρήσει σε αυτήν την κίνηση(και αρκετό καιρό πριν το πραγματοποιήσει), και όποιος έχει αντίρρηση να το απενεργοποιήσει. Αν το έκανε υπάλληλος σε κατάστημα χωρίς να σε ενημερώσει, το βρίσκω λίγο χοντρό. Δεν ξέρω αν έχουν στόχους για κάτι τέτοιο, αλλά δε μου φαίνεται πιθανό. Αλλά ότι και να λέμε, χωρίς να ξέρεις αν έχεις e-bill ή απλά υπάρχει όντως πρόβλημα με την εταιρεία που παραδίδει τους λογαριασμούς, δεν έχει νόημα. Μάθε τι συμβαίνει, και αν είναι το πρώτο έχεις κάθε δίκιο να διαμαρτυθείς(από τη στιγμή που δεν το έχει κάνει η εταιρεία μαζικά και δεν είχες καμία ενημέρωση). Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Πάρε την εξυπηρέτηση και ρώτα.Αδυνατο να μην μπορούν να στείλουν λογαριασμό..... οικονομία χαρτιού, μελανιού και γραμματοσήμου λέγεται.... όπως έκανε ή νοβα .......

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Ωστόσο αυτό είναι κάτι που δεν το κάνει μια εταιρεία χωρίς να ενημερώσει.

Εδω αλλαξαν τις τιμες και δεν μου εδωσε το δικαιωμα να σπασω το συμβολαιο και δεν θα εκαναν αυτο? Μη τους δικαιολογουμε παιδια! Κοιτανε ολοι πλεον να βγαλουν τα σπασμενα τους απο εμας και το δειχνουν μπροστα στα μουτρα μας χωρις να ντρεπονται!

Link to comment
Share on other sites

Δεν δικαιολογούμε κανέναν όταν κάνει κάτι που δεν πρέπει. Στην περίπτωσή σου, όπως είπα ξανά, βρες πρώτα τι συμβαίνει και μετά να διαμαρτυρηθείς. Γιατί στην περίπτωση που δεν είναι έτσι όπως φαντάζεσαι(e-bill) και υπάρχει ένα απλό πρόβλημα με την παράδοση του λογαριασμού, θυμίζει λίγο το γνωστό ανέκδοτο με το γρύλο.
Link to comment
Share on other sites

Πριν απο μερικους μηνες πηραν απο την vodafone τον συνεργατη μου (ασχετος απο συμβολαια και μεγαλος σε ηλικια) και του κανανε με το ετσι θελω το καρτοπρογραμμα παρουσιαζοντας το σαν καρτοκινητο. Και μαλιστα η κοπελα του ειπε ειναι δοκομαστικα και μετα απο 6 μηνες το ακυρωνει αν θελει.

 

Σημερα μιλουσα με Vodafone και μου ειπαν κατι τετοιο δεν ισχυει και αν θελει να διακοψει πρεπει να επιστρεψει καποιο ποσο εκπτωσεων ουτε εγω καταλαβα τι. Ακομα μου ειπαν να παω σε καταστημα γιατι δεν ξερουν τηλεφωνικα αυτοι τι μπορει να γινει ουτε μπορουν να κανουν διακοπη. Και μαλιστα του ειπαν 11 Ευρω το μηνα και τωρα του ερχονται 20αρια.

 

Δεν εχει υπογρψει τιποτα,δεν εχει δωσει ταυτοτητα.

 

Τι μπορω να κανω; Καμια συμβουλη;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα κοίταξε αν έχει ενεργοποιηθεί e-bill. Υποθέτω θα το λέει στο my account. Ωστόσο αυτό είναι κάτι που δεν το κάνει μια εταιρεία χωρίς να ενημερώσει. Υπάρχει αντίστοιχη περίπτωση εταιρείας που το έκανε σε όλους, αλλά ενημέρωσε με ένα σωρό τρόπους ότι θα προχωρήσει σε αυτήν την κίνηση(και αρκετό καιρό πριν το πραγματοποιήσει), και όποιος έχει αντίρρηση να το απενεργοποιήσει. Αν το έκανε υπάλληλος σε κατάστημα χωρίς να σε ενημερώσει, το βρίσκω λίγο χοντρό. Δεν ξέρω αν έχουν στόχους για κάτι τέτοιο, αλλά δε μου φαίνεται πιθανό. Αλλά ότι και να λέμε, χωρίς να ξέρεις αν έχεις e-bill ή απλά υπάρχει όντως πρόβλημα με την εταιρεία που παραδίδει τους λογαριασμούς, δεν έχει νόημα. Μάθε τι συμβαίνει, και αν είναι το πρώτο έχεις κάθε δίκιο να διαμαρτυθείς(από τη στιγμή που δεν το έχει κάνει η εταιρεία μαζικά και δεν είχες καμία ενημέρωση).

 

Παιδιά μπορεί να το κάνει αυτό εταιρεία; Η εταιρεία που λές ήταν εταιρία κινητής ή από άλλο κλάδο; Νομίζω ότι δεν επιτρέπεται από μόνη της μία εταιρεία ακόμα και αν ενημερώσει με οποιοδήποτε τρόπο έστω και τηλεφωνικά έναν έναν τους πελάτες να κάνει κάτι τέτοιο

Link to comment
Share on other sites

Η Nova ήταν, αλλά τι σημασία έχει; Αν θες εξήγησε το σκεπτικό σου, γιατί μπορεί να μην επιτρέπεται. Παράνομο δεν το κόβω να είναι σε κάτι. Αν αποφάσιζε και κάποια εταιρεία κινητής να κάνει ακριβώς το ίδιο, το πρόβλημα δεν βλέπω. Νομίζω η Vodafone κάνει και έκπτωση στο λογαριασμό 1€;
Link to comment
Share on other sites

Η χρεώση σε χώρα Ε.Ε. μετά την κατανάλωση των MB πόσο είναι σε Red πρόγραμμα? Για 7mb με έχουν χρεώσει 4,58 ευρώ με ΦΠΑ.

 

Επίσης είδα στο site στον έλεγχο κόστους για το Roaming ότι σε ειδοποιούν στο 80% και 100% και μετά όταν φτάσει ο λογαριασμός στα 100 ευρω 200 ευρω 4000 , 5000 κτλ κτλ.. Και για να συνεχίσεις πρέπει να στείλεις ένα μύνημα με την ένδειξη YES κτλ.

 

Εμένα μου ήρθε sms ότι κατανάλωσα τα mb του προγράμματός μου και θα χρεωνόμουν με τις βασικές χρεώσεις περιαγωγής.. Από εκεί και πέρα το χρησιμοποίησα ελάχιστα αλλά συνέχιζα να έχω κανονικά ίντερνετ χωρίς να στείλω κάποιο sms για να συνεχίσω.

Link to comment
Share on other sites

Η χρεώση σε χώρα Ε.Ε. μετά την κατανάλωση των MB πόσο είναι σε Red πρόγραμμα? Για 7mb με έχουν χρεώσει 4,58 ευρώ με ΦΠΑ.

 

Επίσης είδα στο site στον έλεγχο κόστους για το Roaming ότι σε ειδοποιούν στο 80% και 100% και μετά όταν φτάσει ο λογαριασμός στα 100 ευρω 200 ευρω 4000 , 5000 κτλ κτλ.. Και για να συνεχίσεις πρέπει να στείλεις ένα μύνημα με την ένδειξη YES κτλ.

 

Εμένα μου ήρθε sms ότι κατανάλωσα τα mb του προγράμματός μου και θα χρεωνόμουν με τις βασικές χρεώσεις περιαγωγής.. Από εκεί και πέρα το χρησιμοποίησα ελάχιστα αλλά συνέχιζα να έχω κανονικά ίντερνετ χωρίς να στείλω κάποιο sms για να συνεχίσω.

Μήπως τα 4,58 είναι η ημερήσια χρέωση όταν είσαι εξωτερικό;

 

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα πρόβλημα με αυτό και δεν μπορώ να βγάλω άκρη..

 

Ήμουν εξωτερικό σε χώρα της Ε.Ε. οπότε είχα δωρεάν roaming με το red. 4 ώρες περίπου πριν φύγω μου ήρθε μύνημα ότι έφτασα στο 100% των mb του προγράμματός μου οπότε από εκεί και πέρα θα πάει με τη βασική χρέωση περιαγωγής. Αμέσως έκλεισα τα data και τα άνοιξα πολύ λίγο για κάποιες φορές.. Οπότε σίγουρα δεν καταναλώθηκε μεγάλος όγκος.

 

Στην ανάλυση του λογαριασμού μου, στα εκτός παγίου mb φαίνεται ότι για αυτές τις ώρες καταναλώθηκαν 530mb και με έχουν χρεώσει 4,069 προ ΦΠΑ

 

Screenshot_4.png

 

Το πιο περίεργο είναι.. βλέποντας την εκτενέστερη ανάλυση..

 

Πάνω λέει στον πίνακα εκτός από την ώρα , ημερομηνία κτλ,... Λέει όγκος (KB)

 

Οπότε λέει στην πρώτη εγγραφή στον όγκο 522,860 και χρέωση προ ΦΠΑ 0,3670

 

Στην δεύτερη εγγραφή στον όγκο λέει 7,010 και χρέωση προ ΦΠΑ 3,6980

 

Πώς γίνεται αυτό????

 

Screenshot_5.png

 

 

Kάλεσα την εξυπηρέτηση αλλά δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη. Αφενός μου είπαν δεν έχουν προσβαση στην δεύτερη εικόνα με τις αναλυτικές εγγραφές λόγο προσωπικών δεδομένων, αφετέρου όταν εξηγούσα όλα αυτά πάλι δεν έβγαλα άκρη.

Edited by Alex0077
Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα πρόβλημα με αυτό και δεν μπορώ να βγάλω άκρη..

 

Ήμουν εξωτερικό σε χώρα της Ε.Ε. οπότε είχα δωρεάν roaming με το red. 4 ώρες περίπου πριν φύγω μου ήρθε μύνημα ότι έφτασα στο 100% των mb του προγράμματός μου οπότε από εκεί και πέρα θα πάει με τη βασική χρέωση περιαγωγής. Αμέσως έκλεισα τα data και τα άνοιξα πολύ λίγο για κάποιες φορές.. Οπότε σίγουρα δεν καταναλώθηκε μεγάλος όγκος.

 

Στην ανάλυση του λογαριασμού μου, στα εκτός παγίου mb φαίνεται ότι για αυτές τις ώρες καταναλώθηκαν 530mb και με έχουν χρεώσει 4,069 προ ΦΠΑ

 

Screenshot_4.png

 

Το πιο περίεργο είναι.. βλέποντας την εκτενέστερη ανάλυση..

 

Πάνω λέει στον πίνακα εκτός από την ώρα , ημερομηνία κτλ,... Λέει όγκος (KB)

 

Οπότε λέει στην πρώτη εγγραφή στον όγκο 522,860 και χρέωση προ ΦΠΑ 0,3670

 

Στην δεύτερη εγγραφή στον όγκο λέει 7,010 και χρέωση προ ΦΠΑ 3,6980

 

Πώς γίνεται αυτό????

 

Screenshot_5.png

 

 

Kάλεσα την εξυπηρέτηση αλλά δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη. Αφενός μου είπαν δεν έχουν προσβαση στην δεύτερη εικόνα με τις αναλυτικές εγγραφές λόγο προσωπικών δεδομένων, αφετέρου όταν εξηγούσα όλα αυτά πάλι δεν έβγαλα άκρη.

 

 

 

Θα κανεις αμφισβητηση λογαριασμου και θα ζητησεις να αφαιρεθουν αυτες οι χρεωσεις (αν δεν τις εχεις κανει), απο τον επομενο λογαριασμο.

Το ιδιο θα κανω και εγω μολις λαβω τον επομενο λογαριασμο, αφου μου εχει φαει σε μια ημερα 2798μβ απο το πακετο, με χρεωσε 5€ για επιπλεον πακετο 200μβ και αλλα ωραια. Πρωτη φορα αφησα το 4g συνεχεια ανοικτο αλλα δεν δικαιολογειται τετοια καταναλωση χωρις κατεβασμα ταινιων,κτλ.

 

 

Sent from my iPad Pro using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

@alex0077 Χωρις να ξερω ακριβως ποτε τελειωσανε τα ΜΒ, υποθετω με αυτα που βλεπω στην αναλυτικη οτι εχεις χρεωθει ενα ημερησιο πακετο περιαγωγης των 4,069€ προ φπα = 5,04€ δηλαδη, για τα πρωτα 50ΜΒ μετα την εξαντληση των δωρεαν. Υπαρχει ως διευκρινηση εδω http://www.vodafone.gr/portal/paspantou πατωντας το + τερμα κατω. Βεβαια ο τροπος που στο περιγραφει ειναι δυςνοητος, διοτι εχει χρεωςεις σε 3 σταδια κι οχι ενιαια. Για να σιγουρευτεις ομως περνα απο ενα καταστημα ή καλεσε την εξ. πελατων.
Link to comment
Share on other sites

@alex0077 Χωρις να ξερω ακριβως ποτε τελειωσανε τα ΜΒ, υποθετω με αυτα που βλεπω στην αναλυτικη οτι εχεις χρεωθει ενα ημερησιο πακετο περιαγωγης των 4,069€ προ φπα = 5,04€ δηλαδη, για τα πρωτα 50ΜΒ μετα την εξαντληση των δωρεαν. Υπαρχει ως διευκρινηση εδω http://www.vodafone.gr/portal/paspantou πατωντας το + τερμα κατω. Βεβαια ο τροπος που στο περιγραφει ειναι δυςνοητος, διοτι εχει χρεωςεις σε 3 σταδια κι οχι ενιαια. Για να σιγουρευτεις ομως περνα απο ενα καταστημα ή καλεσε την εξ. πελατων.

 

Την εξυπηρετηση πελατων την κάλεσα αλλά δεν έβγαλα άκρη. Εκτός του ότι ήταν πολύ αγενής δεν μπορούσε / δεν ήξερε να μου διευκρινήσει αυτή τη χρέωση.

 

Εγώ στην αρχή υποψιάστηκα ότι ήταν κάποια χρέωση από το Πας Παντού λόγω του ότι η χώρα που πήγα ήταν η Κύπρος και κάποια στιγμή εκεί κοντά στα κατεχόμενα συνδέθηκα με Vodafone Turkey. Όταν το αντιλίφθηκα (σχεδόν αμέσως ) ξαναγύρισα στο δίκτυο Voda-Cyta και καλεσα την εξυπηρέτηση και μου είπαν ότι θα μου πιστώσουν το ποσό αν έχει γίνει αυτό.

 

Βέβαια στις χρεώσεις δεν βλέπω κάτι τέτοιο.. Εκεί στο θαυμαστικό που φαίνεται στην ανάλυση σε όλες τις χρεώσεις περιαγωγής, σαν δίκτυο μου έχει το Voda-Cyta .. Δεν έχει κανένα τούρκικο

 

Θα κανεις αμφισβητηση λογαριασμου και θα ζητησεις να αφαιρεθουν αυτες οι χρεωσεις (αν δεν τις εχεις κανει), απο τον επομενο λογαριασμο.

Το ιδιο θα κανω και εγω μολις λαβω τον επομενο λογαριασμο, αφου μου εχει φαει σε μια ημερα 2798μβ απο το πακετο, με χρεωσε 5€ για επιπλεον πακετο 200μβ και αλλα ωραια. Πρωτη φορα αφησα το 4g συνεχεια ανοικτο αλλα δεν δικαιολογειται τετοια καταναλωση χωρις κατεβασμα ταινιων,κτλ.

 

 

Sent from my iPad Pro using Tapatalk

 

 

Όπως ανέφερα και πριν δυστυχώς κάλεσα την εξυπηρέτηση (μίλησα με τον προσωπικό σύμβουλο και καλά ) και δεν έβγαλα καμία άκρη. Συνολικά είχα 3 θέματα.

 

1. Το γεγονός ότι αποκλείεται να κατανάλωσα στο εξωτερικό 530mb όπως αναφέρεται στον συνοπτικό λογαριασμό στις χρεώσεις εκτός παγίου. Και αυτό διότι όταν έλαβα το μύνημα για το 100% αμέσως έκλεισα τα δεδομένα και τα άνοιξα 2-3 φορές μετά για 1-2 λεπτά για να σερφάρω/fb κτλ.. Δεν κατέβασα καμία ταινία ούτε τίποτα τέτοιο. Όταν ζήτησα πίστωση όμως μου είπε να το δικαιολογήσω. ήθελαν να τους πω ότι το είδα στον μετρητή του κινητού ή κάτι τέτοιο. Anyway άφησαν ένα έτοιμα και βλέπουμε. Αν και με τον υπάλληλο που μίλησα μου είπε ότι δεν βλέπει κάποιο λάθος.. ό,τι να ναι..

 

2, Ζήτησα να μου εξηγήσει τις χρεώσεις στον αναλυτικό λογαριασμό που παραθέτω στην δεύτερη εικόνα . Καθώς δεν συμφωνεί η χρέωση με την αναλογία των mb ή kb . Σε αυτό δεν ήξερε να μου πει τίποτα. ούτε συμφώνησε να στείλω την εικόνα αυτή στο email τους. Καθώς μου λένε είναι προσωπικά δεδομένα και δεν μπορούν την εκτενέστερη ανάλυση. Άφησαν ένα μύνημα να με καλέσουν από την ομάδα ιντερνετ λέει για να μου πουν πώς κάνουν τις χρεώσεις κτλ.. ό,τι νά ναι πάλι.

 

3. Το τελευταίο θέμα ήταν ,, όταν γύρισα Ελλάδα.. χρεώθηκα και το επιπρόσθετο πακέτο 5 ευρώ / 200 μβ που γίνεται όταν τελειώσουν τα δεδομένα.. Αυτό οκ είναι σωστό,, Αλλά δεν έλαβα κάποιο μύνημα ενεργοποίησης όπως γίνοταν άλλες φορές. Δηλαδή λαμ΄βανεις ένα μύνημα όταν τελειώσουν τα δεδομένα και λαμβάνεις και ένα δεύτερο μύνημα όταν χρεωθείς τα 5 ευρώ.. Εγώ αυτό δεν το έλαβα ποτέ. Και σε αυτό το θέμα προσπαθούσαν να με βγάλουν τρελό. Άφησαν ένα αίτημα και θα μου πουν την ημερομηνία και ώρα λέει που έλαβα αυτό το μύνημα :wacko:

 

 

 

 

Τον τελευταίο καιρό ήμουν πάντα ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση της Vodafone. Αυτό με εξεπληξε πολύ δυσάρεστα. Και είμαι και 11 χρόνια στην εταιρία και κυρίως με το ύφος της υπαλλήλου

Edited by Alex0077
Link to comment
Share on other sites

1. Το γεγονός ότι αποκλείεται να κατανάλωσα στο εξωτερικό 530mb όπως αναφέρεται στον συνοπτικό λογαριασμό στις χρεώσεις εκτός παγίου. Και αυτό διότι όταν έλαβα το μύνημα για το 100% αμέσως έκλεισα τα δεδομένα και τα άνοιξα 2-3 φορές μετά για 1-2 λεπτά για να σερφάρω/fb κτλ.. Δεν κατέβασα καμία ταινία ούτε τίποτα τέτοιο. Όταν ζήτησα πίστωση όμως μου είπε να το δικαιολογήσω. ήθελαν να τους πω ότι το είδα στον μετρητή του κινητού ή κάτι τέτοιο. Anyway άφησαν ένα έτοιμα και βλέπουμε. Αν και με τον υπάλληλο που μίλησα μου είπε ότι δεν βλέπει κάποιο λάθος.. ό,τι να ναι..

 

Πιςτευω ειναι λαθος ετσι οπως το εχει διατυπωμενο στην αναλυτικη σου για τα εκτος παγιου. Οταν ελαβες το μηνυμα για τα 100% του προγραμματος και μετα το ξανανοιξες για λιγο χρεωθηκες αμεσως τα 5€ με φπα για το πακετο μεχρι τα πρωτα 50mb, οπως λεει και στο site. Απλα στην αναλυτικη φαινεται οτι εκανες 522mb εκτος παγιου + ακομα 7mb αλλα λογικα ειναι λαθος καταγραφη στο συστημα. Σαν να μην καταγραφηκε οτι εληξε το αρχικο session των δωρεαν και τα 22mb παραπανω προστεθηκαν εκει κι οχι στο επομενο session μαζι με τα 7mb. Καπως ετσι το σκεφτομαι δηλαδη. Οποτε λογικα ειναι σωστη σα χρεωση, αλλα οχι κατανοητη.

Link to comment
Share on other sites

Πιςτευω ειναι λαθος ετσι οπως το εχει διατυπωμενο στην αναλυτικη σου για τα εκτος παγιου. Οταν ελαβες το μηνυμα για τα 100% του προγραμματος και μετα το ξανανοιξες για λιγο χρεωθηκες αμεσως τα 5€ με φπα για το πακετο μεχρι τα πρωτα 50mb, οπως λεει και στο site. Απλα στην αναλυτικη φαινεται οτι εκανες 522mb εκτος παγιου + ακομα 7mb αλλα λογικα ειναι λαθος καταγραφη στο συστημα. Σαν να μην καταγραφηκε οτι εληξε το αρχικο session των δωρεαν και τα 22mb παραπανω προστεθηκαν εκει κι οχι στο επομενο session μαζι με τα 7mb. Καπως ετσι το σκεφτομαι δηλαδη. Οποτε λογικα ειναι σωστη σα χρεωση, αλλα οχι κατανοητη.

 

Αυτό ακούγεται πολύ λογικό. 4,069 που γράφει στα επιπλέον παγίου προ ΦΠΑ. με το ΦΠΑ 24% βγαίνει ακριβώς 5,04 ευρώ.. Όσο αναφέρεται ότι κοστίζει και το ημερήσιο πακέτο. Δε θα έπρεπε να έχω λάβει κάποιο μύνημα ότι ενεργοποιήθηκε αυτό όμως? Και να μην το έλαβα όμως οκ δε θα με πείραζε τόσο από τη στιγμή που αναφέρεται στον τιμοκατάλογο.

 

Το θέμα είναι ο τρόπος που αναφέρεται στο λογαριασμό και πώς εξηγούνται. Γι αυτό κάλεσα και την εξυπηρέτηση. Και η υπάλληλος προσπαθούσε να με πείσει ότι ξόδεψα 530 μβ επιπλέον. Όταν τη ρώτησα πόσο είναι η χρέωση μετά τα mb του προγράμματος μου είπε ένα ποσό ανά mb και δεν μου ανέφερε καν το ημερήσιο πακέτο δεδομένων περιαγωγής και ότι θα έπερεπε να έχω χρεωθεί τόσο.

 

 

Kαι κάτι άλλο που παρατήρησα όταν έψαχνα στο site .

Αυτή η υπηρεσία ελέγχου http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=9092 δε θα έπρεπε να είχα στείλει μύνημα για να με αφήσει να έχω ιντερνετ όταν έφτασα στο 100%?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακούγεται πολύ λογικό. 4,069 που γράφει στα επιπλέον παγίου προ ΦΠΑ. με το ΦΠΑ 24% βγαίνει ακριβώς 5,04 ευρώ.. Όσο αναφέρεται ότι κοστίζει και το ημερήσιο πακέτο. Δε θα έπρεπε να έχω λάβει κάποιο μύνημα ότι ενεργοποιήθηκε αυτό όμως? Και να μην το έλαβα όμως οκ δε θα με πείραζε τόσο από τη στιγμή που αναφέρεται στον τιμοκατάλογο.

 

Το θέμα είναι ο τρόπος που αναφέρεται στο λογαριασμό και πώς εξηγούνται. Γι αυτό κάλεσα και την εξυπηρέτηση. Και η υπάλληλος προσπαθούσε να με πείσει ότι ξόδεψα 530 μβ επιπλέον. Όταν τη ρώτησα πόσο είναι η χρέωση μετά τα mb του προγράμματος μου είπε ένα ποσό ανά mb και δεν μου ανέφερε καν το ημερήσιο πακέτο δεδομένων περιαγωγής και ότι θα έπερεπε να έχω χρεωθεί τόσο.

 

 

Kαι κάτι άλλο που παρατήρησα όταν έψαχνα στο site .

Αυτή η υπηρεσία ελέγχου http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=9092 δε θα έπρεπε να είχα στείλει μύνημα για να με αφήσει να έχω ιντερνετ όταν έφτασα στο 100%?

 

Υποτιθεται οτι εισαι ενημερωμενος και καλα οτι χρεωνεσαι τα 5€ οταν υπογραφεις τους ορους του συμβολαιου, τεσπα μην επεκταθουμε, κανενας μας λογικα δεν τους διαβαζει, οποτε και δε λαμβανεις μηνυμα. Η αλλη υπηρεσια που λες ειναι οταν κανεις χρηση αποκλειςτικα στο εξωτερικο (εκτος παγιου χρεωςεις) κι ενημερωνεσαι επειτα αν ξεπερασεις καποιο οριο τιμων.

 

Υγ. Μπορει να ητανε νεα υπαλληλος και να μην τα ηξερε ολα :cool:

Edited by geofak
Link to comment
Share on other sites

Υποτιθεται οτι εισαι ενημερωμενος και καλα οτι χρεωνεσαι τα 5€ οταν υπογραφεις τους ορους του συμβολαιου, τεσπα μην επεκταθουμε, κανενας μας λογικα δεν τους διαβαζει, οποτε και δε λαμβανεις μηνυμα. Η αλλη υπηρεσια που λες ειναι οταν κανεις χρηση αποκλειςτικα στο εξωτερικο (εκτος παγιου χρεωςεις) κι ενημερωνεσαι επειτα αν ξεπερασεις καποιο οριο τιμων.

 

Υγ. Μπορει να ητανε νεα υπαλληλος και να μην τα ηξερε ολα :cool:

 

Συνήθως είμαι ενημερωμένος για όλα αυτά. Και φυσικά διαβάζω πριν υπογράψω.. Αν και συνέχεια αλλάζουν αυτά από τη στιγμή που υπογράφεις κάτι οπότε δεν μπορείς να είσαι σίγουρος . Δεν παραπονιέμαι βέβαια για τα 5 ευρώ που χρεώθηκα που είναι λογικό. (αν και πάντα από όσο ξέρω σε ενημερώνουν με μύνημα όταν ενεργοποιείται μια υπηρεσία ή λαμβάνεις ένα sms όταν φτάνεις στο εξωτερικό με τις χρεώσεις όπως γίνονταν παλιά. Εγώ όταν συνδέθηκα με Κυπριακό δίκτυο απλά ενημερώθηκα ότι έχω δωρεάν roaming με ό,τι έχω στο προγραμμά μου χωρίς κόστος και δεν ανέφερε τη χρέωση μόλις καταναλώσω τα mb ή ομιλία κτλ που πιστεύω θα έπρεπε να αναφέρεται) Το τραγικό ήταν η υπάλληλος που δεν μπορούσε να με εξυπηρετήσει να μου πει για τις εγγραφές στο λογαριασμό και τσακωνόμασταν τόση ώρα αν ξόδεψα 530μβ αφού μου τελείωσε το πακέτο ή όχι. Νέα δεν νομίζω να είναι , γιατί υποτίθεται ότι από τότε που υπάρχει η υπηρεσία με τους προσωπικούς σύμβουλους είναι και εκείνη για τη σύνδεσή μου.

 

Όπως και να έχει ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια :)

Edited by Alex0077
Link to comment
Share on other sites

Τελικά να αναφέρω την εξέλιξη.. Μόλις είχα αυτή την άσχημη επικοινωνία με την "προσωπική σύμβουλο" μου ήρθε το κλασικό μύνημα να αξιλογήσω πόσο ικανοποιημένος έμεινα κτλ. Όπως είναι φυσικό δεν άφησα και καλά σχόλια. Με κάλεσαν την επόμενη μέρα για να με ρωτήσουν τι συνέβη (άλλος υπάλληλος).

Του εξήγησα, αποδέχτηκα ότι οι χρεώσεις λογικά είναι σωστές. Παρόλα αυτά μου ήρθε μήνημα ότι θα μου πιστώσουν στον επόμενο λογαριασμό τη χρέωση αυτή ( 5 ευρώ περίπου με ΦΠΑ) Οπότε πολύ θετική κίνηση τη βλέπω

 

 

1 GB δώρο κάθε ΣΚ μέχρι 4/12 http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=12666

Edited by Alex0077
Link to comment
Share on other sites

Παιδια αν καποιος εχει επαγγελματικο συμβολαιο μπορει να δει καπως το υπολοιπο χρονου,sms,mb?

Eννοω χωρις την εφαρμογη γιατι ειναι ολοκληρη διαδικασια για να την ενεργοποιησεις.

Για παραδειγμα με μηνυμα σε καποιον αριθμο.

Link to comment
Share on other sites

Κενό SMS στο 1284 αλλα μου δείχνει μόνο mb. Για δοκίμασε ομως και εσύ.

 

Σε ευχαριστω! :)

Εμενα μου τα δειχνει ολα (ομιλια, sms, mb). :blink:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είχα κάνει διετές πρόγραμμα red1 με την vodafone σε δυο αριθμους και δίνω 54 ευρώ μετά απο χρόνια εκτώσεων κλπ. Με πήρε τώρα η cosmote και μου έκανε καλύτερη προσφορά στα 46 ευρώ για τους 2 αριθμούς. Το συμβόλαιο μου τελειώνει τον Νοέμβρη του 2017 σε ένα χρόνο περίπου. Αν φύγω για κοσμοτέ θα πρέπει να πληρώσω ρήτρα; Αν ναι πόσο περίπου;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είχα κάνει διετές πρόγραμμα red1 με την vodafone σε δυο αριθμους και δίνω 54 ευρώ μετά απο χρόνια εκτώσεων κλπ. Με πήρε τώρα η cosmote και μου έκανε καλύτερη προσφορά στα 46 ευρώ για τους 2 αριθμούς. Το συμβόλαιο μου τελειώνει τον Νοέμβρη του 2017 σε ένα χρόνο περίπου. Αν φύγω για κοσμοτέ θα πρέπει να πληρώσω ρήτρα; Αν ναι πόσο περίπου;

 

Θα πληρώσεις ένα ποσο που θα αντιστοιχει στην έκπτωση που εχεις παρει ως επιδοτηση ολους αυτους τους μηνες από την εναρξη του νεου συμβολαιου σου. Επειδή και εγω είμαι στα ιδια με εσένα περίπου αλλα το συμβολιαο μου ληγει αρχες Μαρτη πεσ'μου αν σου είναι ευκολο από που σου εγινε αυτή η προσφορα της κοσμοτε? Από τα κεντρικά ή από αντιπρόσωπο?

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...