Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να την πάρεις την γραμμή μαζί σου αποκλείεται ( την γραμμή του τηλεφώνου )

Μπορείς να αγοράσεις μέχρι 20 κάρτες SIM στην Vodafone, αλλά η κάθε μία έχει τον δικό της αριθμό κινητής τηλεφωνίας, και φυσικά μπορείς να καλέσεις όπου θές όταν δεν είσαι στο σπίτι, χρεώνοντας τον λογαριασμό τη SIM. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να ρωτήσεις στα καρτοκινητά.

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=913

Όσο αφορά τις εισερχόμενες κλήσεις , μέσω της υπηρεσίας εκτροπής μπορείς να τις στέλνεις στο κινητό , με την ανάλογη χρέωση.

 

Θα γίνεται η χρέωση όμως στον λογαριασμό της σταθερής;

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Επίσης Vassileios δεν έχω πρόβλημα αν το βάλεις

Link to comment
Share on other sites

αφου ληγει σε ενα μηνα (αρα δεν εχει γινει ακομα αοριστου χρονου με τις νεες ανακοινωσεις) και ζητας διακοπη δεν πληρωνεις τελος διακοπης κανα 20αρικο;
Μα το 20ρικο τέλος διακοπής δεν καταργήθηκε μετά τις ανακοινώσεις της ΕΕΤΤ από 1/10 και μετά ???

 

Στάλθηκε από το E2105 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

πηγα σημερα...και εβαλα μονο μια υπογραφη οτι το κανω καρτα.

δεν μου ζητησανε κατι αλλο.

απλως πρεπει να το κανεις 1 μηνα πριν τελειωσει το συμβολαιο σου.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μα το 20ρικο τέλος διακοπής δεν καταργήθηκε μετά τις ανακοινώσεις της ΕΕΤΤ από 1/10 και μετά ???

 

Στάλθηκε από το E2105 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

ΕΛΛΑΔΑ 03.10.2018

Διευκρινίσεις της ΕΕΤΤ για το τέλος διακοπής συμβολαίου στα κινητά

 

kinhtaneolaia

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

 

Σε διευκρινίσεις προχώρησε, μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσε, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, σχετικά με το τέλος διακοπής-καταγγελίας σύμβασης από τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας.

 

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της ΕΕΤΤ, η μη επιβολή τέλους αποσύνδεσης δεν αφορά τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου, στις οποίες ο συνδρομητής δεσμεύεται να παραμείνει στον πάροχό του για συγκεκριμένο διάστημα (π.χ. 12, 18 ή 24 μήνες), αλλά μόνο για συμβάσεις αορίστου χρόνου και συνδέσεις καρτοκινητής τηλεφωνίας.

 

Στην ανακοίνωσή της η ΕΕΤΤ αναφέρει αναλυτικά: «Διευκρινίζεται ότι η υποχρέωση των παρόχων να μην επιβάλουν τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής /καταγγελίας σύμβασης (σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας) δεν αφορά σε συμβάσεις ορισμένου χρόνου, αλλά μόνο συμβάσεις αορίστου χρόνου και συνδέσεις καρτοκινητής τηλεφωνίας, όπως αναφέρεται και στο σχετικό δελτίο τύπου της ΕΕΤΤ (01/10/18): «Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου, είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας.»

 

Στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου, ο συνδρομητής δεσμεύεται να παραμείνει στον πάροχό του για συγκεκριμένο διάστημα (π.χ. 12, 18 ή 24 μήνες).

 

Συνεπώς, σε περίπτωση που διακόψει ή καταγγείλει τη σύμβαση πριν την παρέλευση του ορισμένου χρόνου, ο πάροχος έχει δικαίωμα να επιβάλει το τέλος διακοπής/καταγγελίας.

 

Σημειώνεται ότι, από την 1η Οκτωβρίου 2018, το συγκεκριμένο τέλος πρέπει να αναγράφεται, με σαφήνεια, στην πρώτη σελίδα όλων των συμβάσεων που συνάπτονται.

 

Επισημαίνεται ότι συνδρομητής που έχει σύμβαση ορισμένου χρόνου την οποία ανανεώνει συνεχώς, κατά τη λήξη της, με νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου, σε περίπτωση που τη διακόψει ή την καταγγείλει πριν την παρέλευση του ορισμένου χρόνου (της νέας πλέον σύμβασης), θα επιβαρυνθεί με το τέλος διακοπής/καταγγελίας που ορίζεται στη νέα σύμβαση.

 

Προς αποσαφήνιση παρατίθενται σχετικά παραδείγματα:

 

Παράδειγμα 1: Συνδρομητής με σύμβαση ορισμένου χρόνου διάρκειας 24 μηνών (για σταθερή ή/και κινητή σύνδεση), επιθυμεί να διακόψει τη σύμβαση και να καταργήσει τη σύνδεσή του στον 20ο μήνα.

 

Ο συνδρομητής θα επιβαρυνθεί με τέλος διακοπής/καταγγελίας σύμβασης, το ύψος του οποίου καθορίζεται στη σύμβαση.

 

Το ίδιο ισχύει και εάν επιθυμεί να μεταφέρει τη σύνδεσή του σε νέο πάροχο.

 

Επίσης, σε περίπτωση που ο παραπάνω συνδρομητής έχει λάβει εξοπλισμό με χρησιδάνειο, οφείλει να τον επιστρέψει ή, εάν επιθυμεί να τον κρατήσει, να καταβάλει το σχετικό τέλος που προβλέπεται στη σύμβασή του.

 

Παράδειγμα 2: Σύμβαση ορισμένου χρόνου και διάρκειας 18 μηνών (για σταθερή ή/και κινητή σύνδεση), έχει λήξει εδώ και ένα μήνα, χωρίς να έχει ανανεωθεί, και συνεπώς, έχει καταστεί αορίστου χρόνου.

 

Ο συνδρομητής μπορεί να διακόψει τη σύμβαση και να καταργήσει τη σύνδεσή του, χωρίς να επιβαρυνθεί με τέλος διακοπής/καταγγελίας, δεδομένου ότι η σύμβαση έχει πλέον καταστεί αορίστου χρόνου.

 

Το ίδιο ισχύει και εάν επιθυμεί να μεταφέρει τη σύνδεσή του σε νέο πάροχο.

 

οπως το ειπε ο φιλος το συμβολαιο του ηταν στο πρωτο παραδειγμα (δηλ δεν ειχε ληξει ακομη) και οχι στο 2ο.

δηλαδη οπως ειπα δεν ειχε καταστει πλεον αοριστου χρονου.

Alcatel One Touch Easy,Nokia 8210,Sharp GX15/GZ100,Samsung duos gt-b5722,Lumia640,Xiaomi MiA1,Redmi Note 10Pro

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα

Έχω 3red1 τα οποία λήγουν τον 8/19

Απο τον Ιούνιο στην περιοχή που μένω αντιμετωπίζω σοβαρό προβλημα με το ιντερνετ. Το σήμα παιζει απο E έως H+

Μετα απο αλεπάλληλες επικοινωνίες με το 13830 δεν έχω βγάλει άκρη. Πλέον σκέφτομαι σοβαρά να αναζητήσω αλλο πάροχο που με καλύπτει.

Το θεμα ειναι μπορω να σπάσω το συμβόλαιο μου χωρίς να πληρώσω την ποινή;

Ενδεχομένως κάνοντας καταγγελία στην ΕΕΤΤ μιας και ο πάροχος μου δε με καλύπτει πλέον;

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Μόλις με κάλεσαν από την vodafone για αίτημα που είχα κάνει ώστε να μετατρέψω το συμβόλαιο σε καρτοκινητό... Από ότι μου είπαν, το 20ευρω ισχύει κανονικά. Δεν δέχονται πως έχει καταργηθεί, αλλά δέχονται πως δεν το πληρώνεις μόνο σε περίπτωση που είναι για διακοπή σύνδεσης, επομένως και χάνετε ο αριθμός.

 

Τελικά, τι ισχύει; Σε περίπτωση μετατροπής από συμβόλαιο σε καρτοκινητό πληρώνουμε το 20ευρω νταβατζιλίκη ή όχι;

 

Μπορώ να μετακινηθώ σε καρτοκινητή άλλης εταιρείας αλλά να κρατήσω τον ίδιο αριθμό;

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν πρέπει να πληρώσεις.

Μπορείς να κάνεις φορητότητα προς άλλο δίκτυο εννοειται.

 

Sent from my Redmi Note5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ξαναπήρα στην voda... σκίζουν τα ρούχα τους πως υπάρχει χρέωση κανονικά... και πως δεν υπάρχει χρέωση μόνο αν καταργηθεί εντελώς ο αριθμός.

Σε περίπτωση που πάω σε καρτοκινητής άλλου δικτύου, πληρώνω κάτι στο άλλο δίκτυο; (πέραν της κάρτας βέβαια που θα είναι καινούργια).

 

Ευχαριστώ

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

Ξαναπήρα στην voda... σκίζουν τα ρούχα τους πως υπάρχει χρέωση κανονικά... και πως δεν υπάρχει χρέωση μόνο αν καταργηθεί εντελώς ο αριθμός.

Σε περίπτωση που πάω σε καρτοκινητής άλλου δικτύου, πληρώνω κάτι στο άλλο δίκτυο; (πέραν της κάρτας βέβαια που θα είναι καινούργια).

 

Ευχαριστώ

Την κάρτα ανανέωσης που θα βάλεις μόνο.

 

Sent from my Redmi Note5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ξαναπήρα στην voda... σκίζουν τα ρούχα τους πως υπάρχει χρέωση κανονικά... και πως δεν υπάρχει χρέωση μόνο αν καταργηθεί εντελώς ο αριθμός.

Σε περίπτωση που πάω σε καρτοκινητής άλλου δικτύου, πληρώνω κάτι στο άλλο δίκτυο; (πέραν της κάρτας βέβαια που θα είναι καινούργια).

 

Ευχαριστώ

 

Αν καταργηθεί το νουμερο η κάνεις φορητότητα σε άλλο πάροχο τότε δεν πληρώνεις τα 20€.

Αν πας απο συμβόλαιο σε κάρτα τότε πληρώνεις αναγκαστικά τα 20€ έτσι μου είπαν σε κάταστημα της Vodafone. Μπορείς να κάνεις φορητότητα σε άλλο παροχο οπως έκανα εγω(wind) και πληρώνεις μόνο την κάρτα ανανέωσης.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ναι. Θα μεταφερθώ στη wind τελικά. Πόσο καιρό πριν την λήξη του συμβολαίου πρέπει να κάνω τις κινήσεις? Νομίζω 3 μέρες, σωστά?

 

Στάλθηκε από το Neffos Y5L μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by kogos

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

Ναι ναι. Θα μεταφερθώ στη wind τελικά. Πόσο καιρό πριν την λήξη του συμβολαίου πρέπει να κάνω τις κινήσεις? Νομίζω 3 μέρες, σωστά?

 

Στάλθηκε από το Neffos Y5L μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για μετατροπή συμβολαίου Vodafone σε καρτοκινητο cosmote το κόστος είναι 5 ευρώ, σε wind f2go δεν υπάρχει χρέωση.

 

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εχω συμβολαιο Red 1 με προνομιακη τιμη μεχρι τον Μαρτιο του 2019. Αν μετατρεψω το νουμερο αυτο σε καρτοκινητο θα εχω καποιο προστιμο; θα πληρωσω κατι επιπλεον;

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

My History:

Ericsson 337-Ericsson 768-Nokia 5110-Ericsson 788-Nokia 8210-Nokia 8510-Nokia 6510-Sharp Gx20-Sharp SH703-Nokia 6288-Samsung i560-HTC Diamond-Nokia E51-HTC Hero-HTC Legend-Sony Xperia S-Sony Xperia Z1-HTC 10-Samsung Note 9-Samsung Galaxy S23 UTRA

Link to comment
Share on other sites

Εχω συμβολαιο Red 1 με προνομιακη τιμη μεχρι τον Μαρτιο του 2019. Αν μετατρεψω το νουμερο αυτο σε καρτοκινητο θα εχω καποιο προστιμο; θα πληρωσω κατι επιπλεον;

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

 

Πώς ακριβώς θα το μετατρέψεις σε καρτοκινητό, εφόσον υπάρχει συμβόλαιο σε ισχύ;

 

Αυτό δεν γίνεται. Μόνο εάν πληρώσεις όλη τη ρήτρα που αναγράφεται στο συμβόλαιο.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Χαίρετε, μετά από μεγάλη υπέρβαση του χρόνου ομιλίας μου (πάνω από 1000 ευρώ - Vodafone Red2 με 50% εκπτωση) ζήτησα στον σύμβουλο μου να με αναβαθμίσει σε red3. Το έκανε αλλά δεν πέρασε την εκτύπωση, και βρέθηκα να πληρώνω το red3 στην αρχική του τιμή. Πλήρωσα μερικούς μήνες και τώρα έφυγα από τη Vodafone (μετά τη λήξη του συμβολαίου μου).

1. Έχετε κάποια άποψη για το θέμα - πως θα μπορούσα να απαιτήσω να πιστωθω την διαφορά της έκπτωσης που έχασα;

2. Υπάρχει κάποιος δικηγόρος που διαβάζει το φόρουμ και ασχολείται με τη Vodafone?

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως στις υπερβασεις μπαίνει όριο στα 300-400 ευρώ, δεν σε έκοψε;

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είμαι με vodafone καρτοσυμβόλαιο (καρτοπρόγραμμα) και θέλω να μεταφερθώ σε Q. Στις 19/11 λήγει το συμβόλαιό μου. Πόσες μέρες πριν πρέπει να κάνω αίτημα φορητότητας για να μην χρεωθώ τίποτα παραπάνω από την vodafone?

 

Θυμάμαι πως παλαιότερα ήταν μόλις 3 ημέρες, μετά άλλαξε ο κανονισμός και έγινε λίγες ώρες... ισχύει ακόμα κάτι τέτοιο;

 

Ευχαριστώ

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

Στις 19 θα κάνεις και θα ζητήσεις να γίνει άμεσα. Θα χρεωθείς τις 1-2 μέρες εκτός συμβολαίου.

 

Sent from my Redmi Note5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στις 19 θα κάνεις και θα ζητήσεις να γίνει άμεσα. Θα χρεωθείς τις 1-2 μέρες εκτός συμβολαίου.

 

Sent from my Redmi Note5 using Tapatalk

 

κανονικα δεν πρεπει να κανει διακοπη 1 μηνα πριν ληξει το συμβολαιο για να μην συνεχιστει; .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έκανα αίτημα φορητοτητας προς wind σε κατάστημα εδώ και μια εβδομάδα και η Vodafone ακόμα να με απελευθερώσει... Για καρτοπρογραμμα που έχει λήξει.

 

Με επιβεβαίωσαν από την Vodafone την ίδια μέρα ότι συνεχίζουν την διαδικασία, και από την wind έλεγαν ότι θα πάρει το πολύ μια μέρα. Αλλά η Voda επέλεξε να μην ελευθερώσει τον αριθμό, και μάλιστα χωρίς να έχω καμία ενημέρωση

Edited by kogos

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

Έκανα αίτημα φορητοτητας προς wind σε κατάστημα εδώ και μια εβδομάδα και η Vodafone ακόμα να με απελευθερώσει... Για καρτοπρογραμμα που έχει λήξει.

 

Με επιβεβαίωσαν από την Vodafone την ίδια μέρα ότι συνεχίζουν την διαδικασία, και από την wind έλεγαν ότι θα πάρει το πολύ μια μέρα. Αλλά η Voda επέλεξε να μην ελευθερώσει τον αριθμό, και μάλιστα χωρίς να έχω καμία ενημέρωση

Οταν λες απελευθερωσει;

Σε 6 ωρες το πολυ εχεις πάρει έγκριση.

Το πότε θα το τραβήξει η Wind είναι υποθεση της Wind. Δεν απελευθερωνει κάποιος κάτι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα,

Την προηγούμενη εβδομάδα και σήμερα έλαβα κάποια email από 5 ψηφία νούμερα. Σε επικοινωνία μου με την Vodafone, με ενημέρωσαν ότι αυτά μπορεί να έχουν χρεώσεις, χωρίς να κάνεις τίποτα εσύ.

Μάλιστα μου είπαν ότι ήδη υπάρχει χρέωση στον λογαριασμό μου 10 €, χωρίς να μπορούν να με ενημερωσουν από που είναι γιατί ακόμα δεν έχει εκδοθεί ο λογαριασμός.

Προεβησα ήδη σε σχετική φραγή των SMS αυτών και αναμένω την έκδοση του λογαριασμού να δω τι έχει γίνει.

Τι πρέπει να κάνω εφόσον υπάρχουν αυτές οι έξτρα χρεώσεις, από τη στιγμή μάλιστα που εγώ δεν έχω ζητήσει κανένα τέτοιο μήνυμα;

 

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Βρίσκεις την εταιρεία που τα έστειλε, κάνεις καταγγελία ΑΜΕΣΑ στην ΕΕΤΤ και απαιτείς από την εταιρεία που σου έστειλε τα μηνύματα να σε πιστώσει.

 

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...