xristos330 Δημ. July 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2016 Όχι, θα πρέπει να πληρώσεις όση έκπτωση έχει πάρει μέχρι σήμερα. Ευχαριστώ Sent from my Phone Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelfeather Δημ. July 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2016 Ξερει κανεις αν μπορεί να τερματιστει συμβόλαιο Vodafone University πριν το 12μηνο ; Εχω μια γραμμή αλλά επειδή θα φύγω εξω δεν θελω να το κρατήσω, δεν εχει νοημα. Μιλάω για οριστική διακοπή της γραμμης (οχι φορητότητα). Ναι, μπορείς, το έχω κάνει. Το πρόγραμμα αυτό δεν έχει έκπτωση παγίου ή επιδότηση, οπότε πληρώνεις λογαριασμό και το τέλος απενεργοποίησης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
telis71 Δημ. July 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2016 Καλησπέρα σε όλους, Λήγει το 18μηνο συμβόλαιο RED1 (1500 προς όλους, 1500sms,2giga) και μου κάναν προσφορά για ανανέωση 44€ ενσωματωμένης της επιδότησης και της εκπτωσης 5€ για το σταθερό. Τους είπα ότι φεύγω και ότι θα κάνω αίτηση φορητότητας. Όταν θα ξαναπάρουν τηλέφωνο για να αποσύρω την αίτηση φορητότητας κανοντάς μου καλύτερη αντιπροσφορά, ποιο πιστεύετε ότι είναι το μηνιαίο ποσό που θα μου προτείνουν για το Red1; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. July 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2016 Καλησπέρα σε όλους, Λήγει το 18μηνο συμβόλαιο RED1 (1500 προς όλους, 1500sms,2giga) και μου κάναν προσφορά για ανανέωση 44€ ενσωματωμένης της επιδότησης και της εκπτωσης 5€ για το σταθερό. Τους είπα ότι φεύγω και ότι θα κάνω αίτηση φορητότητας. Όταν θα ξαναπάρουν τηλέφωνο για να αποσύρω την αίτηση φορητότητας κανοντάς μου καλύτερη αντιπροσφορά, ποιο πιστεύετε ότι είναι το μηνιαίο ποσό που θα μου προτείνουν για το Red1; Αν εχεις μια γραμμη μονο γυρω στα 30 το λιγτερο πιστευω . Εγω με 3 γραμμες στο ιδιο προγραμμα εκανα πριν μερικους μηες στην τιμη που το ειχα 17 ευρω η καθε γραμμη τελικη τιμη. Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
telis71 Δημ. July 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2016 Αν εχεις μια γραμμη μονο γυρω στα 30 το λιγτερο πιστευω . Εγω με 3 γραμμες στο ιδιο προγραμμα εκανα πριν μερικους μηες στην τιμη που το ειχα 17 ευρω η καθε γραμμη τελικη τιμη. 30 ευρώ νομίζω είναι καλά. Ευχαριστώ για την πληροφορία. Θα ενημερώσω μόλις ανανεώσω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pantierakos Δημ. July 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2016 Γεια σας, ξέρετε στο RED 1 με πάγιο 68.55€ 24μήνο πόσο είναι το το πέναλτι για πρόωρη διακοπή; π.χ στον 3ό μήνα διακοπή. (επιδότηση συσκευής) ψάχνω τους τιμοκατάλογους της Vodafone αλλά δε το βρίσκω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
optostyle Δημ. July 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2016 Το 100% της συσκευης Opto Παράθεση Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg Σταθερο FTTH 200Mbps Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pantierakos Δημ. July 11, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2016 Το 100% της συσκευης Opto Ευχαριστώ για την απάντηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
astra_21 Δημ. July 12, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 12, 2016 Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Έχω το Red1 με δυο νούμερα στα 25 ευρώ το καθένα, και θέλω να έρθει και η αρραβωνιαστικιά μου από Vodafone μεριά. Πήγαμε σε ένα κατάστημα και μας είπαν για το Red1 40 ευρώ. Πως μπορούμε να πάρουμε τιμή γύρω σε αυτή που έχω εγώ; Μπορώ να την βάλω σαν τρίτο νούμερο σε μένα; Που πρέπει να απευθυνθώ; Πρέπει να μιλήσω με το τμήμα προσφορών της Vodafone; Αν ναι ποιο είναι το νούμερο; Ευχαριστώ πολύ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. July 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 13, 2016 Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Έχω το Red1 με δυο νούμερα στα 25 ευρώ το καθένα, και θέλω να έρθει και η αρραβωνιαστικιά μου από Vodafone μεριά. Πήγαμε σε ένα κατάστημα και μας είπαν για το Red1 40 ευρώ. Πως μπορούμε να πάρουμε τιμή γύρω σε αυτή που έχω εγώ; Μπορώ να την βάλω σαν τρίτο νούμερο σε μένα; Που πρέπει να απευθυνθώ; Πρέπει να μιλήσω με το τμήμα προσφορών της Vodafone; Αν ναι ποιο είναι το νούμερο; Ευχαριστώ πολύ. Ισως αν παρεις την γραμμη στο ονομα σου και πετυχεις την ιδια τιμη.Παρε 2106702000 Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
smerliao Δημ. July 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 13, 2016 Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Έχω το Red1 με δυο νούμερα στα 25 ευρώ το καθένα, και θέλω να έρθει και η αρραβωνιαστικιά μου από Vodafone μεριά. Πήγαμε σε ένα κατάστημα και μας είπαν για το Red1 40 ευρώ. Πως μπορούμε να πάρουμε τιμή γύρω σε αυτή που έχω εγώ; Μπορώ να την βάλω σαν τρίτο νούμερο σε μένα; Που πρέπει να απευθυνθώ; Πρέπει να μιλήσω με το τμήμα προσφορών της Vodafone; Αν ναι ποιο είναι το νούμερο; Ευχαριστώ πολύ. παρόμοια φάση , προσπάθησα πριν κανα μήνα να πάρω τιμή, ήδη εγώ με οικογενειακο με 4 γραμμές. Δεν κάταφερα να την φέρω αφού το καλύτερο που έπαιρνα ήταν στα 33 περιπου για το red1. δοκίμασα και το τμήμα προσφορών. αυτό που έκανα ήταν να την πάω απο wind σε cosmocarta ώστε όταν τρέξει μια καλή προσφορά να επανέρθει με συμβόλαιο vodafone. νομ΄ζιω είναι να πέσεις στην περίοδο που κοντράρονται και να κάνουν καλές προσφορές οι εταιρίες. Αν καταφέρεις κάτι πάντως ενημέρωσε νατο δοκιμάσουμε και εμείς Παράθεση Xalllara! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
boban3 Δημ. July 14, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 14, 2016 (edited) Καλησπέρα παίδες.Έχω 2 γραμμές red1 old με 17,80 έκαστη.Σε λογαριασμό που εκδόθηκε σήμερα μου έχουν αφαιρέσει την προνομιακή έκπτωση 68% στη μία γραμμή.Τα συμβόλαια και για τις 2 γραμμές έχουν λήξει εδώ και 2 χρόνια αλλά διατηρώ τις εκπτώσεις εφόσον δεν αλλάξω πρόγραμμα ή δεν ανανεώσω(κάτι που αρνούμαι αφού έχω έγγραφη διαβεβαίωση για τα ανωτέρω μέσω email).Με την εξυπηρέτηση πελατών δε μπορώ να βρω άκρη(μου προτείνουν απλά ανανέωση με τους ίδιους όρους). Το ερώτημά μου να προχωρήσω άμεσα σε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή ή να περιμένω την έγγραφη απάντησή τους στο email διαμαρτυρίας που τους έστειλα και να προβώ σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ?Δεν πιστεύω να αντιμετωπίσω δυσκολίες με την καταγγελία.Γνωρίζετε να έχει αλλάξει κάτι πρόσφατα? ΥΓ.Πρέπει να προβώ και σε αμφισβήτηση λογαριασμού ή αρκεί η εμπλοκή του συνηγόρου καταναλωτή? Edited July 14, 2016 by boban3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. July 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 15, 2016 Καλησπέρα παίδες.Έχω 2 γραμμές red1 old με 17,80 έκαστη.Σε λογαριασμό που εκδόθηκε σήμερα μου έχουν αφαιρέσει την προνομιακή έκπτωση 68% στη μία γραμμή.Τα συμβόλαια και για τις 2 γραμμές έχουν λήξει εδώ και 2 χρόνια αλλά διατηρώ τις εκπτώσεις εφόσον δεν αλλάξω πρόγραμμα ή δεν ανανεώσω(κάτι που αρνούμαι αφού έχω έγγραφη διαβεβαίωση για τα ανωτέρω μέσω email).Με την εξυπηρέτηση πελατών δε μπορώ να βρω άκρη(μου προτείνουν απλά ανανέωση με τους ίδιους όρους). Το ερώτημά μου να προχωρήσω άμεσα σε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή ή να περιμένω την έγγραφη απάντησή τους στο email διαμαρτυρίας που τους έστειλα και να προβώ σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ?Δεν πιστεύω να αντιμετωπίσω δυσκολίες με την καταγγελία.Γνωρίζετε να έχει αλλάξει κάτι πρόσφατα? ΥΓ.Πρέπει να προβώ και σε αμφισβήτηση λογαριασμού ή αρκεί η εμπλοκή του συνηγόρου καταναλωτή? Οι δυο γραμμες εληγαν μαζι ? Εχεις ονομα αυτου που σου εστειλε το email ? Γιατι δεν πας με εκτυπωμενο το email σε κατάστημα VODAFONE ? Εγω εχω 3 γραμμες με τους ορους που λες αλλα πριν ληξουν κανω τηλεφωνικη ανανεωση αλλα γραφω σε χαρτι με ποιον μιλησα και ποτε και ποια ωρα . Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
boban3 Δημ. July 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 15, 2016 Οι δυο γραμμες εληγαν μαζι ? Εχεις ονομα αυτου που σου εστειλε το email ? Γιατι δεν πας με εκτυπωμενο το email σε κατάστημα VODAFONE ? Εγω εχω 3 γραμμες με τους ορους που λες αλλα πριν ληξουν κανω τηλεφωνικη ανανεωση αλλα γραφω σε χαρτι με ποιον μιλησα και ποτε και ποια ωρα . Φυσικά έχω τα ονόματα(2 για την ακρίβεια).Πάντα τα email είναι ενυπόγραφα.Εγώ δεν κάνω πλέον τηλεφωνικές ανανεώσεις αφού δε χρειάζεται.Και οι 2 γραμμές έχουν συμβόλαιο που έχει λήξει από τον Ιούνιο του 2013!!!Ακόμα περιμένω τη γραπτή τους απάντηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. July 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 15, 2016 (edited) Φυσικά έχω τα ονόματα(2 για την ακρίβεια).Πάντα τα email είναι ενυπόγραφα.Εγώ δεν κάνω πλέον τηλεφωνικές ανανεώσεις αφού δε χρειάζεται.Και οι 2 γραμμές έχουν συμβόλαιο που έχει λήξει από τον Ιούνιο του 2013!!!Ακόμα περιμένω τη γραπτή τους απάντηση. Μονο σε κατάστημα αν βγαλεις ακρη....Αλοιως με καταγγελια σε Συνηγορο πολιτη κλπ . Την πρωτη φορα που εκανα τα συμβολαια μου ηρθε λογαριασμος πανω από 200 ευρω γιατι τα συμβολαια δεν γραφουν πρόγραμμα και τιμες αλλα εβγαλα τηλεφωνικα ακρη ευτυχως παντα με ονόματα , ημερες που μιλησα και ωρες για τις εκπτωσεις .Μου ειπαν για αντιλογισμο σε επομενο λογαριασμο αλλα δεν δεχτηκα αφου ηταν πολύ μεγαλο το ποσο , εκανα καταθεση οσα επρεπε με εκπτωση και στον επομενο λογαριασμο τακτοποιηθηκε. Edited July 15, 2016 by Γιάννης Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
boban3 Δημ. July 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 15, 2016 Μονο σε κατάστημα αν βγαλεις ακρη....Αλοιως με καταγγελια σε Συνηγορο πολιτη κλπ . Την πρωτη φορα που εκανα τα συμβολαια μου ηρθε λογαριασμος πανω από 200 ευρω γιατι τα συμβολαια δεν γραφουν πρόγραμμα και τιμες αλλα εβγαλα τηλεφωνικα ακρη ευτυχως παντα με ονόματα , ημερες που μιλησα και ωρες για τις εκπτωσεις .Μου ειπαν για αντιλογισμο σε επομενο λογαριασμο αλλα δεν δεχτηκα αφου ηταν πολύ μεγαλο το ποσο , εκανα καταθεση οσα επρεπε με εκπτωση και στον επομενο λογαριασμο τακτοποιηθηκε. Με πήραν σήμερα τηλέφωνο και αποδέχτηκαν ότι σβήστηκε από ΄΄λάθος του συστήματος΄΄ η έκπτωση και θα επανέλθει με τις απαραίτητες πιστώσεις στο λογαριασμό μου.Αναμένω πλέον την υλοποίησή τους.Φυσικά κράτησα τα στοιχεία και παραπονέθηκα εκ νέου για τις απαντήσεις των προηγούμενων εκπροσώπων της vodafone.Δε γίνεται να έχεις γραπτούς όρους και να σου λένε ότι η εταιρεία μπορεί να τους αλλάξει κατά την κρίση της..μην τρελαθούμε και τελείως.Ελπίζω να μη χρειαστεί να ασχοληθώ περαιτέρω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. July 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 15, 2016 Με πήραν σήμερα τηλέφωνο και αποδέχτηκαν ότι σβήστηκε από ΄΄λάθος του συστήματος΄΄ η έκπτωση και θα επανέλθει με τις απαραίτητες πιστώσεις στο λογαριασμό μου.Αναμένω πλέον την υλοποίησή τους.Φυσικά κράτησα τα στοιχεία και παραπονέθηκα εκ νέου για τις απαντήσεις των προηγούμενων εκπροσώπων της vodafone.Δε γίνεται να έχεις γραπτούς όρους και να σου λένε ότι η εταιρεία μπορεί να τους αλλάξει κατά την κρίση της..μην τρελαθούμε και τελείως.Ελπίζω να μη χρειαστεί να ασχοληθώ περαιτέρω. Μακαρι φιλε μου. Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dj kourampies Δημ. July 16, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2016 (edited) Έκανα διακοπή συμβολαίου προχθές (φορητότητα F2G). Ήμουν στον δωδέκατο μήνα, το συμβόλαιο έληγε 25/7. Άρα χρέωση διακοπής δεν υπάρχει. H Voda ως γνωστόν κάνει την αλλαγή μήνα στις 9. Οπότε αναλογικά έχει βγει μεγαλύτερο από το συνηθισμένο ποσό, λόγω έκπτωσης μέχρι τις 25. Πέρυσι, ενώ ανανέωσα το συμβόλαιο κάπου γύρω στις 20, δεν μου επέστρεψαν ποτέ το ποσό έκπτωσης 25/7 με 9/8. Πέραν αυτού με χρέωσαν και ανανέωση συμβολαίου. Επειδή όλο αυτό δεν το έχω ξεχάσει, λέω να τους πιστολίσω για πρώτη φορά στη ζωή μου το τελευτάιο πάγιο, αφού δε το χρησιμοποίησα κιόλας. Το ποσό είναι 27 ευρώ. Θα ασχοληθεί κανείς με τόσο μικρό ποσό; Τα νούμερα από πρωοθητικές/εισπρακτικές κτλ τα έχω σε block άρα και να παίρνουν δεν θα με επηρεάζει. Να αναφέρω ότι έχω και σταθερό HOL που λήγει μερικές μέρες μετά το οποίο σκέφτομαι να ανανεώσω. Edited July 16, 2016 by Dj kourampies Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. July 16, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2016 Με πήραν σήμερα τηλέφωνο και αποδέχτηκαν ότι σβήστηκε από ΄΄λάθος του συστήματος΄΄ η έκπτωση και θα επανέλθει με τις απαραίτητες πιστώσεις στο λογαριασμό μου.Αναμένω πλέον την υλοποίησή τους.Φυσικά κράτησα τα στοιχεία και παραπονέθηκα εκ νέου για τις απαντήσεις των προηγούμενων εκπροσώπων της vodafone.Δε γίνεται να έχεις γραπτούς όρους και να σου λένε ότι η εταιρεία μπορεί να τους αλλάξει κατά την κρίση της..μην τρελαθούμε και τελείως.Ελπίζω να μη χρειαστεί να ασχοληθώ περαιτέρω. Τόσο εσύ, όσο και η εταιρεία έχετε και οι δύο το δικαίωμα να καταγγείλετε ένα συμβόλαιο ( και πολύ περισσότερο ένα email ) μονομερώς οποτεδήποτε Εκτός αν πιστεύει κανείς ακόμα στις διαφημίσεις του τύπου "για πάντα" Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
boban3 Δημ. July 19, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2016 (edited) Τόσο εσύ, όσο και η εταιρεία έχετε και οι δύο το δικαίωμα να καταγγείλετε ένα συμβόλαιο ( και πολύ περισσότερο ένα email ) μονομερώς οποτεδήποτε Εκτός αν πιστεύει κανείς ακόμα στις διαφημίσεις του τύπου "για πάντα" Άλλο η καταγγελία του συμβολαίου και άλλο η διακοπή ισχύουσας έκπτωσης.(την οποία είχα απαιτήσει και στην ηχογράφηση στην ανανέωση συμβολαίου να αναφέρεται το 2013) Στην περίπτωση μου πάντως διορθώθηκε το ζήτημα και πιστώθηκαν οι λανθασμένες χρεώσεις. Καμμία διαφήμιση δεν πιστεύω.Έπετρεψε μου όμως ως νομικός να διαφωνήσω με τη δυνατότητα ενός εμπλεκομένου να καταγγείλει το οτιδήποτε μονομερώς χωρίς να έχει έννομες συνέπειες. Edited July 19, 2016 by boban3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. July 19, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2016 Νομίζω πως έχει μπερδευτεί η έννοια του συμβολαίου και της έκπτωσης. Καταρχάς μιλάμε για συμβόλαιο που έχει λήξει και έχει μετατραπεί σε αορίστου, σωστά; Από εκεί και πέρα, όταν κάνεις ένα νέο συμβόλαιο ή ανανέωση ενός παλαιού, σου δίνουν κάποια επιδότηση, όπως ξέρουμε όλοι. Είτε με τη μορφή έκπτωσης σε κάποια συσκευή, είτε σαν έκπτωση στα πάγια. Μετά το τέλος του συμβολαίου, το λογικό είναι η συγκεκριμένη έκπτωση να αφαιρεθεί εαν δεν υπάρχει ανανέωση. Τουλάχιστον έτσι είχε συμβεί σε εμένα έστω και για 1 μήνα πριν το διακόψω. Τώρα αν μιλάμε για άλλη έκπτωση, πέραν αυτής από την επιδότηση, δεν ξέρω πως μπορεί και σε αυτήν την περίπτωση να είναι εξασφαλισμένος κανείς. Δηλαδή αν αποφασίσει μια μέρα η εταιρεία να την κόψει, εφόσον δεν υπάρχει ανανέωση και το συμβόλαιο είναι πλέον αορίστου χρόνου, δεν βλέπω που έχει θέμα νομικό από την πλευρά της για να έχει πιθανότητες για να πετύχει κανείς κάτι μέσω ΕΕΤΤ και συνήγορο του καταναλωτή, όπως αναφέρθηκε. Το πιθανότερο, για μένα, είναι να κρατάει το λογαριασμό ως είχε γιατί δεν θέλει να χάσει 2 γραμμές. Αλλά πιστεύω πως τίποτα δεν εξασφαλίζει ότι θα μπορεί να υπάρχει αυτή η έκπτωση επ'άπειρον χωρίς ανανέωση συμβολαίου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. July 19, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2016 Νομίζω πως έχει μπερδευτεί η έννοια του συμβολαίου και της έκπτωσης. Καταρχάς μιλάμε για συμβόλαιο που έχει λήξει και έχει μετατραπεί σε αορίστου, σωστά; Από εκεί και πέρα, όταν κάνεις ένα νέο συμβόλαιο ή ανανέωση ενός παλαιού, σου δίνουν κάποια επιδότηση, όπως ξέρουμε όλοι. Είτε με τη μορφή έκπτωσης σε κάποια συσκευή, είτε σαν έκπτωση στα πάγια. Μετά το τέλος του συμβολαίου, το λογικό είναι η συγκεκριμένη έκπτωση να αφαιρεθεί εαν δεν υπάρχει ανανέωση. Τουλάχιστον έτσι είχε συμβεί σε εμένα έστω και για 1 μήνα πριν το διακόψω. Τώρα αν μιλάμε για άλλη έκπτωση, πέραν αυτής από την επιδότηση, δεν ξέρω πως μπορεί και σε αυτήν την περίπτωση να είναι εξασφαλισμένος κανείς. Δηλαδή αν αποφασίσει μια μέρα η εταιρεία να την κόψει, εφόσον δεν υπάρχει ανανέωση και το συμβόλαιο είναι πλέον αορίστου χρόνου, δεν βλέπω που έχει θέμα νομικό από την πλευρά της για να έχει πιθανότητες για να πετύχει κανείς κάτι μέσω ΕΕΤΤ και συνήγορο του καταναλωτή, όπως αναφέρθηκε. Το πιθανότερο, για μένα, είναι να κρατάει το λογαριασμό ως είχε γιατί δεν θέλει να χάσει 2 γραμμές. Αλλά πιστεύω πως τίποτα δεν εξασφαλίζει ότι θα μπορεί να υπάρχει αυτή η έκπτωση επ'άπειρον χωρίς ανανέωση συμβολαίου. Θα συμφωνουσα μαζι σου αν ο φιλος boban3 δεν εγραφε ότι : Τα συμβόλαια και για τις 2 γραμμές έχουν λήξει εδώ και 2 χρόνια αλλά διατηρώ τις εκπτώσεις εφόσον δεν αλλάξω πρόγραμμα ή δεν ανανεώσω(κάτι που αρνούμαι αφού έχω έγγραφη διαβεβαίωση για τα ανωτέρω μέσω email). Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. July 19, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2016 Ναι, αλλά γιατί να σε εξασφαλίζει η συγκεκριμένη διαβεβαίωση από το e-mail, από τη στιγμή που δεν υπάρχει συμβόλαιο σε ισχύ; Θέλω να πω, από ότι λέει η έκπτωση ξεκίνησε το 2013 με συμβόλαιο που έγινε τότε. Όταν λήξει αυτό, δεν πιστεύω πως είναι βέβαιο ότι θα την έχεις για πάντα, και ο μόνος λόγος που του την παρέχουν μέχρι τώρα είναι για καλή θέληση και να μην χάσουν 2 γραμμές. Μπορεί με ανανέωση να πετύχαινε την ίδια τιμή, και για αυτό να μην είχε νόημα να του κόψουν την έκπτωση. Αυτό που απλά λέω είναι ότι δεν είναι απίθανο μια μέρα να ξυπνήσουν και να πουν ότι τέρμα οι εκπτώσεις σε γραμμές που λειτουργούν υπό το συγκεκριμένο καθεστώς(αορίστου με έκπτωση που συνεχίζεται). Και απλά δεν πιστεύω ότι έχουν κάποια νομική δέσμευση. Επαναλαμβάνω, αν μιλούσαμε για κάποιο συμβόλαιο που είναι σε ισχύ (π.χ. κάποια προσφορά που θα ήταν από την αρχή αορίστου με σταθερή τιμή για πάντα) εκει θα είχε βάση κάποια προσφυγή στις αρμόδιες υπηρεσίες σε περίπτωση που προχωρούσαν σε αύξηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. July 19, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2016 Ναι, αλλά γιατί να σε εξασφαλίζει η συγκεκριμένη διαβεβαίωση από το e-mail, από τη στιγμή που δεν υπάρχει συμβόλαιο σε ισχύ; Θέλω να πω, από ότι λέει η έκπτωση ξεκίνησε το 2013 με συμβόλαιο που έγινε τότε. Όταν λήξει αυτό, δεν πιστεύω πως είναι βέβαιο ότι θα την έχεις για πάντα, και ο μόνος λόγος που του την παρέχουν μέχρι τώρα είναι για καλή θέληση και να μην χάσουν 2 γραμμές. Μπορεί με ανανέωση να πετύχαινε την ίδια τιμή, και για αυτό να μην είχε νόημα να του κόψουν την έκπτωση. Αυτό που απλά λέω είναι ότι δεν είναι απίθανο μια μέρα να ξυπνήσουν και να πουν ότι τέρμα οι εκπτώσεις σε γραμμές που λειτουργούν υπό το συγκεκριμένο καθεστώς(αορίστου με έκπτωση που συνεχίζεται). Και απλά δεν πιστεύω ότι έχουν κάποια νομική δέσμευση. Επαναλαμβάνω, αν μιλούσαμε για κάποιο συμβόλαιο που είναι σε ισχύ (π.χ. κάποια προσφορά που θα ήταν από την αρχή αορίστου με σταθερή τιμή για πάντα) εκει θα είχε βάση κάποια προσφυγή στις αρμόδιες υπηρεσίες σε περίπτωση που προχωρούσαν σε αύξηση. Αν ομως εχει αυτή την διαβεβαιωση με email δεν είναι ισχυρη ??? Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. July 19, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2016 Να πω ότι υπάρχει κάποια σύβμαση με όρους που έχει υπογραφεί και από τις 2 πλευρές, το καταλαβαίνω. Μπορεί να έχει αντίστοιχη ισχύ η διαβεβαίωση ενός υπαλλήλου από το customer care σε ένα e-mail; Μακάρι, αλλά με βάση τη λογική δεν μου φαίνεται τόσο εύκολο. Ακόμη και να υπήρχε κάποιος τρόπος να πατήσεις νομικά σε αυτό το e-mail, έχω την εντύπωση πως μπορούν να βρουν πατέντες να στο αυξήσουν αν θέλουν. Για παράδειγμα όπως γράφει ο φίλος ότι το πακέτο λέγεται red 1 old, αν σου πουν ότι καταργείται το συγκεκριμένο και έχεις επιλογή είτε να πας σε κάποιο άλλο με νέα σύμβαση είτε να φύγεις και να αλλάξεις εταιρεία. Υ.Γ. δεν είμαι με τη μεριά της εταιρείας εννοείται, απλά εξηγώ τους λόγους που εγώ δεν θα "κοιμόμουν ήσυχος" απλά και μόνο με τη διαβεβαίωση από το e-mail. Και επαναλαμβάνω, δεν λέω ότι σκοπεύουν να του το αυξήσουν. Απλά η πιθανότητα να γίνει κάποτε δεν είναι, κατά τη γνώμη μου πάντα, μηδενική. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.