Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από όσο έχω καταλάβει τα χαρτιά που μου δώσανε να υπογράψω μεταφέρονται από της ελληνικές ραδιοϋπηρεσιες στη Vodafone κι από εκεί σε εμένα.

 

πηγαινε σε ενα καταστημα vodafone με ολα τα χαρτια και επιβεβαιωσε οτι θα ειναι στο ονομα σου. Μολις φανει στο ονομα σου, το κάνεις ο'τι θελεις.

Link to comment
Share on other sites

Και στο κατάστημα που πήγα δεν ξέρουνε και μου είπανε κι αυτοί για συμβόλαιο vodafone. Μου φαίνεται παράξενο πάντως γιατί να μπορώ να κάνω συμβόλαιο και να μη μπορώ να το πάρω ως καρτοκινητό.
Link to comment
Share on other sites

Οι γονείς μου είναι συνδρομητές vodafone τουλάχιστον 7 χρόνια έχοντας μάλιστα υψηλά πάγια. Πέρυσι τον Μάρτιο πείστηκαν από μια προσφορά που τους έκανε κάποιος πωλητής και υπέγραψαν 18μηνο συμβόλαιο έχοντας ως όφελος πάρα πολλά δωρεάν μηνύματα και MB για ίντερνετ, που ποτέ όμως δεν χρησιμοποίησαν.

 

Τώρα λόγω μεγάλων οικονομικών δυσκολιών και πραγματικής αδυναμίας πληρωμής θέλουν να διακόψουν το συμβόλαιο και να το γυρίσουν σε καρτοκινητή αλλά τους είπαν σε κατάστημα vodafone ότι εάν το διακόψουν πριν παρέλθει το 18μηνο είναι υποχρεωμένοι να καταβάλλουν μεγάλο πρόστιμο (250 ευρώ!).

 

Πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιος τρόπος να αποφευχθεί αυτό ή τουλάχιστον να καταβληθεί με δόσεις; Ή έστω να γίνει μείωση της τιμής του παγίου με αντίστοιχη αφαίρεση αυτών που δεν χρειάζονται;

Xiaomi Mi9 Lite

Samsung A5 2016

Link to comment
Share on other sites

Μπορούν να ζητήσουν να αλλάξουν σε χαμηλότερο πρόγραμμα με ελάττωση του παγίου. Ίσως κάποιος να έχει καμιά καλύτερη ιδέα...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Πριν από λίγες μέρες μου ήρθε ο λογαριασμός για 2 red1. Η αλλαγή του προγράμματος έγινε 26/9.

Την ημέρα εκείνη στο 1 νούμερο μου χρέωσαν τρεις συνεχόμενες κλήσεις σε σταθερά αξίας 3,9ευρώ +φπα, ενώ είχα δωρεάν χρόνο. Το άλλο που πρόσεξα στις χρεώσεις ήταν και στα δύο νούμερα για το διάστημα 26/9 - 10/10 που βγαίνει ο λογαριασμός δεν μου είχαν βάλει την προνομιακή έκπτωση που μου 'δώσαν 60%. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και το είπα, για το πρώτο μου είπαν ότι θα μου πιστωθει ο επόμενος λογαριασμός με το ποσό (λογω λάθος του συστήματος είπαν) και για το δεύτερο θέμα θα το επεξαργαστούν και θα μου απαντήσουν. Οπότε καλό είναι όταν βλέπουμε φουσκωμένους λογαριασμούς απ' ότι περιμένουμε πάντα, να βλέπουμε και την ανάλυση του για να ξέρουμε;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Πριν από λίγες μέρες μου ήρθε ο λογαριασμός για 2 red1. Η αλλαγή του προγράμματος έγινε 26/9.

Την ημέρα εκείνη στο 1 νούμερο μου χρέωσαν τρεις συνεχόμενες κλήσεις σε σταθερά αξίας 3,9ευρώ +φπα, ενώ είχα δωρεάν χρόνο. Το άλλο που πρόσεξα στις χρεώσεις ήταν και στα δύο νούμερα για το διάστημα 26/9 - 10/10 που βγαίνει ο λογαριασμός δεν μου είχαν βάλει την προνομιακή έκπτωση που μου 'δώσαν 60%. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και το είπα, για το πρώτο μου είπαν ότι θα μου πιστωθει ο επόμενος λογαριασμός με το ποσό (λογω λάθος του συστήματος είπαν) και για το δεύτερο θέμα θα το επεξαργαστούν και θα μου απαντήσουν. Οπότε καλό είναι όταν βλέπουμε φουσκωμένους λογαριασμούς απ' ότι περιμένουμε πάντα, να βλέπουμε και την ανάλυση του για να ξέρουμε;)

 

πρεπει να ειναι συνηθισμενη τακτικη να μην περνανε στον πρωτο λογαριασμο την εκπτωση του παγιου. κι εμενα θυμαμαι παλιοτερα μου ειχε ερθει ο πρωτος λογαριασμος μετα που ειχα κανει την αιτηση και δεν ειχε την εκπτωση. τους πηρα τηλ και τα πιστωσαν στον επομενο μηνα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Προσωπικά, έριξα ομηρικούς καυγάδες με τις εξυπηρετήσεις πελατών για να ενεργοποιηθούν τα 750 ΜΒ και για να επιλύσω (περιμένω να το δω βέβαια) τα προβλήματα με το λογαριασμό μου (πρόσθετες χρεώσεις κλπ). Έκανα και την καταγγελία μου στην ΕΕΤΤ.

 

Έχω όμως μια ερώτηση-εκκρεμότητα. Αληθεύει ότι έπεσε η έκπτωση για οικογενειακό πακέτο για τα Red 1 από 20% σε 15%; Κι αν ναι, που και πως ανακοινώθηκε αυτό; Γιατί στο vodafone.gr γράφει ακόμα "μέχρι 20% φθηνότερα". Έκανα παράπονο, αλλά δεν ασχολήθηκε κανείς μαζί μου.

 

Οπότε, πριν ξανακάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ, ρωτάω τι ισχύει (μην τους λέω βλακείες).

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Πριν από λίγες μέρες μου ήρθε ο λογαριασμός για 2 red1. Η αλλαγή του προγράμματος έγινε 26/9.

Την ημέρα εκείνη στο 1 νούμερο μου χρέωσαν τρεις συνεχόμενες κλήσεις σε σταθερά αξίας 3,9ευρώ +φπα, ενώ είχα δωρεάν χρόνο. Το άλλο που πρόσεξα στις χρεώσεις ήταν και στα δύο νούμερα για το διάστημα 26/9 - 10/10 που βγαίνει ο λογαριασμός δεν μου είχαν βάλει την προνομιακή έκπτωση που μου 'δώσαν 60%. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και το είπα, για το πρώτο μου είπαν ότι θα μου πιστωθει ο επόμενος λογαριασμός με το ποσό (λογω λάθος του συστήματος είπαν) και για το δεύτερο θέμα θα το επεξαργαστούν και θα μου απαντήσουν. Οπότε καλό είναι όταν βλέπουμε φουσκωμένους λογαριασμούς απ' ότι περιμένουμε πάντα, να βλέπουμε και την ανάλυση του για να ξέρουμε;)

Τα προβλήματα λογαριασμών που αναφέρω είναι ακριβώς τα ίδια με του eft. Βέβαια, τους πήρε και τους σήκωσε και μάλλον θα έχουμε συνέχεια

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Προσωπικά, έριξα ομηρικούς καυγάδες με τις εξυπηρετήσεις πελατών για να ενεργοποιηθούν τα 750 ΜΒ και για να επιλύσω (περιμένω να το δω βέβαια) τα προβλήματα με το λογαριασμό μου (πρόσθετες χρεώσεις κλπ). Έκανα και την καταγγελία μου στην ΕΕΤΤ.

 

Έχω όμως μια ερώτηση-εκκρεμότητα. Αληθεύει ότι έπεσε η έκπτωση για οικογενειακό πακέτο για τα Red 1 από 20% σε 15%; Κι αν ναι, που και πως ανακοινώθηκε αυτό; Γιατί στο vodafone.gr γράφει ακόμα "μέχρι 20% φθηνότερα". Έκανα παράπονο, αλλά δεν ασχολήθηκε κανείς μαζί μου.

 

Οπότε, πριν ξανακάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ, ρωτάω τι ισχύει (μην τους λέω βλακείες).

 

Ευχαριστώ

 

Ισχύει ακριβώς αυτό που σου έχουν πει, στο οποίο έχεις συμφωνήσει. Εάν δεν έχουν πει κάτι διαφορετικό, ισχύει ότι βλέπεις στο site. Υπενθυμίζω ότι η βάσει νόμου, ο πάροχος της υπηρεσίας έχει την πλήρη ευθύνη να αποσαφηνίσει το ακριβές κόστος της υπηρεσίας.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα..το συμβόλαιο μου έληγε 26/10 (οικονομικό 45 με 320 λεπτά προς όλους,500 προς voda και 750mb ιντερνετ) το οποίο λόγω προνομιακής έκπτωσης μου έβγαινε στα 28 ευρω.

μια μέρα πριν λήξει το συμβόλαιο, κάνω αίτηση φορητοτητας στην κοσμοτε και μετα απο μερικές ώρες με παίρνει πισω η voda για επιβεβαίωση και να μου κανει αντιπροσφορά. τους λεω στο τηλ οτι δεν επιθυμώ να συνεχίσω το ιδιο πρόγραμμα χωρίς την προνομιακή έκπτωση η οποια είχε ισχύ 1 χρόνο, μιας και το πάγιο θα ανέβαινε στα 50+ ευρω.

μου απαντάνε οκ να σας κάνουμε μια προσφορά για να συνεχίσουμε μαζι και τον επόμενο χρόνο και μου πρόσφεραν 400 λεπτά προς όλους, 500 προς voda, 50 sms προς όλους και 350mb ιντερνετ με 29,50 ευρώ τελική τιμή.

δέχομαι την προσφορά, μου λενε θα γίνει την επόμενη μέρα η αλλαγή και θα ενημερωθώ με sms. περίμενα ολη μέρα και τίποτα, παίρνω τηλέφωνο στις 27/10 και μου λενε μην ανησυχείτε εχει περαστεί στο σύστημα το νεο σας συμβόλαιο με την έκπτωση και μέχρι αύριο θα γινει η ενεργοποίηση του και θα ενημερωθείτε με sms.

σημερα 30/10, οχι μόνο δεν μου ηρθε μήνυμα για την ανανέωση, αλλα μου ηρθε και ειδοποίηση οτι εκδόθηκε ο νεος σας λογαριασμός στο my account.. μπαίνω μεσα και τι να δω..;; οφειλόμενο ποσό 77,38 ευρω:X:X

 

δηλαδή οχι μονο δε μου περάσανε το νεο συμβόλαιο, αλλά συνέχισαν το παλιο που σας ανέφερα στην αρχη με την κανονική του τιμή, χωρις την προνομιακή.

οπως καταλαβαίνετε με τα νεύρα που εχω δεν ειμαι σε θέση ακόμα να τους πάρω τηλ ή να παω σε κατάστημα..που μπορώ να τους καταγγείλω και τι με συμβουλεύετε εσεις;

δεν υπάρχει περίπτωση να τους δώσω αυτά τα 77 ευρώ :mad:

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα..το συμβόλαιο μου έληγε 26/10 (οικονομικό 45 με 320 λεπτά προς όλους,500 προς voda και 750mb ιντερνετ) το οποίο λόγω προνομιακής έκπτωσης μου έβγαινε στα 28 ευρω.

μια μέρα πριν λήξει το συμβόλαιο, κάνω αίτηση φορητοτητας στην κοσμοτε και μετα απο μερικές ώρες με παίρνει πισω η voda για επιβεβαίωση και να μου κανει αντιπροσφορά. τους λεω στο τηλ οτι δεν επιθυμώ να συνεχίσω το ιδιο πρόγραμμα χωρίς την προνομιακή έκπτωση η οποια είχε ισχύ 1 χρόνο, μιας και το πάγιο θα ανέβαινε στα 50+ ευρω.

μου απαντάνε οκ να σας κάνουμε μια προσφορά για να συνεχίσουμε μαζι και τον επόμενο χρόνο και μου πρόσφεραν 400 λεπτά προς όλους, 500 προς voda, 50 sms προς όλους και 350mb ιντερνετ με 29,50 ευρώ τελική τιμή.

δέχομαι την προσφορά, μου λενε θα γίνει την επόμενη μέρα η αλλαγή και θα ενημερωθώ με sms. περίμενα ολη μέρα και τίποτα, παίρνω τηλέφωνο στις 27/10 και μου λενε μην ανησυχείτε εχει περαστεί στο σύστημα το νεο σας συμβόλαιο με την έκπτωση και μέχρι αύριο θα γινει η ενεργοποίηση του και θα ενημερωθείτε με sms.

σημερα 30/10, οχι μόνο δεν μου ηρθε μήνυμα για την ανανέωση, αλλα μου ηρθε και ειδοποίηση οτι εκδόθηκε ο νεος σας λογαριασμός στο my account.. μπαίνω μεσα και τι να δω..;; οφειλόμενο ποσό 77,38 ευρω:X:X

 

δηλαδή οχι μονο δε μου περάσανε το νεο συμβόλαιο, αλλά συνέχισαν το παλιο που σας ανέφερα στην αρχη με την κανονική του τιμή, χωρις την προνομιακή.

οπως καταλαβαίνετε με τα νεύρα που εχω δεν ειμαι σε θέση ακόμα να τους πάρω τηλ ή να παω σε κατάστημα..που μπορώ να τους καταγγείλω και τι με συμβουλεύετε εσεις;

δεν υπάρχει περίπτωση να τους δώσω αυτά τα 77 ευρώ :mad:

 

Στείλε γρήγορα καταγγελία στην ΕΕΤΤ...

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα..το συμβόλαιο μου έληγε 26/10 (οικονομικό 45 με 320 λεπτά προς όλους,500 προς voda και 750mb ιντερνετ) το οποίο λόγω προνομιακής έκπτωσης μου έβγαινε στα 28 ευρω.

μια μέρα πριν λήξει το συμβόλαιο, κάνω αίτηση φορητοτητας στην κοσμοτε και μετα απο μερικές ώρες με παίρνει πισω η voda για επιβεβαίωση και να μου κανει αντιπροσφορά. τους λεω στο τηλ οτι δεν επιθυμώ να συνεχίσω το ιδιο πρόγραμμα χωρίς την προνομιακή έκπτωση η οποια είχε ισχύ 1 χρόνο, μιας και το πάγιο θα ανέβαινε στα 50+ ευρω.

μου απαντάνε οκ να σας κάνουμε μια προσφορά για να συνεχίσουμε μαζι και τον επόμενο χρόνο και μου πρόσφεραν 400 λεπτά προς όλους, 500 προς voda, 50 sms προς όλους και 350mb ιντερνετ με 29,50 ευρώ τελική τιμή.

δέχομαι την προσφορά, μου λενε θα γίνει την επόμενη μέρα η αλλαγή και θα ενημερωθώ με sms. περίμενα ολη μέρα και τίποτα, παίρνω τηλέφωνο στις 27/10 και μου λενε μην ανησυχείτε εχει περαστεί στο σύστημα το νεο σας συμβόλαιο με την έκπτωση και μέχρι αύριο θα γινει η ενεργοποίηση του και θα ενημερωθείτε με sms.

σημερα 30/10, οχι μόνο δεν μου ηρθε μήνυμα για την ανανέωση, αλλα μου ηρθε και ειδοποίηση οτι εκδόθηκε ο νεος σας λογαριασμός στο my account.. μπαίνω μεσα και τι να δω..;; οφειλόμενο ποσό 77,38 ευρω:X:X

 

δηλαδή οχι μονο δε μου περάσανε το νεο συμβόλαιο, αλλά συνέχισαν το παλιο που σας ανέφερα στην αρχη με την κανονική του τιμή, χωρις την προνομιακή.

οπως καταλαβαίνετε με τα νεύρα που εχω δεν ειμαι σε θέση ακόμα να τους πάρω τηλ ή να παω σε κατάστημα..που μπορώ να τους καταγγείλω και τι με συμβουλεύετε εσεις;

δεν υπάρχει περίπτωση να τους δώσω αυτά τα 77 ευρώ :mad:

 

να φανταστω οτι στην αναλυση λογαριασμου γραφει 50+ ευρω παγιο;

στη θεση σου θα τους επαιρνα τηλ. βαζω στοιχημα οτι θα σου πουν "ξεχασαμε να εφαρμοσουμε την προνομιακη εκπτωση απο αυτο το μηνα" και θα σου τα πιστωσουν στον επομενο

με μενα εχει γινει κατι παρομοιο οταν πρωτοηρθα στη vodafone, γι'αυτο σου λεω

Link to comment
Share on other sites

Στείλε γρήγορα καταγγελία στην ΕΕΤΤ...

έτοιμος ειμαι..

να φανταστω οτι στην αναλυση λογαριασμου γραφει 50+ ευρω παγιο;

στη θεση σου θα τους επαιρνα τηλ. βαζω στοιχημα οτι θα σου πουν "ξεχασαμε να εφαρμοσουμε την προνομιακη εκπτωση απο αυτο το μηνα" και θα σου τα πιστωσουν στον επομενο

με μενα εχει γινει κατι παρομοιο οταν πρωτοηρθα στη vodafone, γι'αυτο σου λεω

 

ναι η ανάλυση εχει τις χρεώσεις του παλιού προγράμματος χωρις τις προνομιακές εκπτώσεις

ξερει κανείς ποιο ειναι το τηλ εξυπηρέτησης απο σταθερό τηλέφωνο περα απ το 13830 που χρεώνει σαν τρελό..;;

Link to comment
Share on other sites

έτοιμος ειμαι..

 

 

ναι η ανάλυση εχει τις χρεώσεις του παλιού προγράμματος χωρις τις προνομιακές εκπτώσεις

ξερει κανείς ποιο ειναι το τηλ εξυπηρέτησης απο σταθερό τηλέφωνο περα απ το 13830 που χρεώνει σαν τρελό..;;

 

2106702000.Πάντως νομίζω οτι θα γίνει αντιλογισμός με το νέο σου συμβόλαιο και δεν θα έχεις θέμα.Καλύτερα όμως να το σιγουρέψεςι στο παραπάνω τηλεφωνο

Link to comment
Share on other sites

θα σας πω και το δικο μου θεμα, μηπως εχει κανεις καμια ιδεα

 

στις 25/10 βραδυ εκανα μεσω myaccount αιτηση να αλλαξω προγραμμα και παρηγγειλα και νεα συσκευη. η αλλαγη προγραμματος ενεργοποιηθηκε αμεσως (φαινεται μεσω myaccount). στις 29/10 πρωι με παιρνουν απο το courier να με ρωτησουν τι ωρα με βολευει να γινει η παραδοση (super speed μεχρι τωρα!) μου λεει η κοπελα να σας πω και το ποσο που αναγραφει, ειναι "τοσο". της λεω δεν ειναι σωστο, ειναι 20 ευρω λιγοτερο. μου λεει "εγω σας λεω αυτο που βλεπω, αν ειναι λαθος πρεπει να μιλησετε με τη Vodafone"

 

τους παιρνω τηλ (Vodafone) και εξηγω τι εχει γινει. μου λεει στην αρχη ο υπαλληλος "εχετε δικιο για το ποσο, δεν υπαρχει θεμα, οταν ερθει ο courrier, δωστε του 20 ευρω λιγοτερα και πειτε του τα εχω συμφωνησει με τη vodafone". κρατιεμαι να μη βαλω τα γελια και του λεω "εκεινοι περιμενουν εντολη απο σας". λεει οτι θα μεταβιβασει το αιτημα.

ξαναπαιρνω σημερα τηλ και μιλαω με αλλο υπαλληλο, μου λεει θα σας παρουν σημερα απο το e-shop

 

προφανως δε με εχουν παρει ακομα. αποφασισα να τους δωσω διορια μεχρι την Παρασκευη. η ερωτηση ειναι η εξης:

τι πρεπει να κανω για να ακυρωσω την αλλαγη προγραμματος; συμβολαιο δεν εχω υπογραψει, θα ερχοταν μαζι με τη συσκευη

αν δε λυθει σε δυο μερες, θα κανω φορητοτητα και ειμαι σιγουρη οτι θα μου πουν "μα εχετε δεσμευτει στο καινουριο προγραμμα κλπ"

Link to comment
Share on other sites

εκανα αιτηση φορητοτητας στην cosmote τωρα τι θα πρεπει να κανω?θα μου στειλουν τα συμβολαια και θα πρεπει να υπογραψω???η δεν τα υπογραφω και περιμενω τηλ της vodafone??
Link to comment
Share on other sites

αν την εκανες τηλεφωνικος την φορητοτητα θα περιμενεις να ερθει με courier την μερα που συμφωνησες το συμβολαιο και η καρτα sim.αφου υπογραψεις την επομενη μερα η vodafone εκτος παντα απροοπτου θα σε παρει τηλ να σε ρωτησει γιατι φευγεις και να σου κανει νεα προσφορα.αν την δεχτεις πρεπει να κανεις ακυρωση φορητοτητας με fax και ενα τηλεφωνο στο 5φηφιο νουμερο που θα σου πουν.αν δεν δεχτεις υπαρχει ενδεχομενο την επομενη να επανερθουν με νεα προσφορα αλλιως θα γινει κανονικα η φορητοτητα

bill εκανες ακυρωση φορητοτητας?

Edited by dim74
Link to comment
Share on other sites

2106702000.Πάντως νομίζω οτι θα γίνει αντιλογισμός με το νέο σου συμβόλαιο και δεν θα έχεις θέμα.Καλύτερα όμως να το σιγουρέψεςι στο παραπάνω τηλεφωνο

τους πήρα και μου ειπαν θα γινει εκκαθάριση στον επόμενο λογαριασμό και τετοια, οταν τους ρώτησα γιατι αφήσατε να περάσουν τόσες μέρες και δεν ενεργοποιήσατε άμεσα τη νεα προσφορά οπως κάνατε πέρσι (και τοτε ειχα κάνει αίτηση φορητοτητας και με κράτησαν με έκπτωση ενεργοποιώντας την άμεσα) και αφήσατε να συνεχιστεί το παλιο συμβόλαιο χωρις την έκπτωση ομως και προλάβατε και με χρεώσατε 77 ευρώ; σε κατι τετοια είσαστε μανούλες λεω..δεν ήξερε τι να απαντήσει..της ειπα μιλήστε με τον προϊστάμενο σας και παρτε με τηλέφωνο να λυθεί το ζήτημα, εγω 77 ευρώ απ το πουθενα δεν πληρώνω. αντε να δούμε ποτε θα επικοινωνήσουν μαζι μου.

bill εκανες ακυρωση φορητοτητας?

ναι φίλε πηγα στο κατάστημα κοσμοτε που ειχα κάνει αίτηση και την ακύρωσα λιγες ώρες μετα που μίλησα με την τηλεφωνήτρια της voda που μου πρότεινε το νεο συμβόλαιο. δε με ''φρέναρε'' η κοτε δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

η εικόνα που έχω για Vodafone χάλασε πολύ...

μίλαγα με έναν γνωστό που δουλεύει εκεί και μου είπε ότι έπεσαν πολύ οι μισθοί και ότι φέραν κόσμο με βασικό...

και γενικά το επίπεδο έχει πέσει...

και μέχρι να μάθουν διαδικασίες κτλ οι νέοι .... γίνονται όλα μαντάρα!

 

κρίμα πάντως!

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος αν στο vodafone university http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=11675 το συμβόλαιο είναι για 12 ή για 18 μήνες και αν γράφει σε κάποιο τιμοκατάλογο εάν η χρέωση είναι ανά λεπτό?το έψαξα στο site αλλά δεν το βρήκα.
Link to comment
Share on other sites

Απο το site της Vodafone:

 

H Vodafone δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους συνδρομητές Συμβολαίου, Καρτοκινητής & ΚαρτοΣυμβολαίου που διαθέτουν συσκευή 4G/LTE και κάνουν χρήση Mobile Internet να ζητήσουν δωρεάν την ενεργοποίηση της χρήσης του δικτύου Vodafone 4G. Η περίοδος της προσφοράς δωρεάν ενεργοποίησης της χρήσης του δικτύου Vodafone 4G παρατείνεται πέραν της 31.10.2013 και μέχρι την 30.11.2013.

Link to comment
Share on other sites

Οι γονείς μου είναι συνδρομητές vodafone τουλάχιστον 7 χρόνια έχοντας μάλιστα υψηλά πάγια. Πέρυσι τον Μάρτιο πείστηκαν από μια προσφορά που τους έκανε κάποιος πωλητής και υπέγραψαν 18μηνο συμβόλαιο έχοντας ως όφελος πάρα πολλά δωρεάν μηνύματα και MB για ίντερνετ, που ποτέ όμως δεν χρησιμοποίησαν.

 

Τώρα λόγω μεγάλων οικονομικών δυσκολιών και πραγματικής αδυναμίας πληρωμής θέλουν να διακόψουν το συμβόλαιο και να το γυρίσουν σε καρτοκινητή αλλά τους είπαν σε κατάστημα vodafone ότι εάν το διακόψουν πριν παρέλθει το 18μηνο είναι υποχρεωμένοι να καταβάλλουν μεγάλο πρόστιμο (250 ευρώ!).

 

Πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιος τρόπος να αποφευχθεί αυτό ή τουλάχιστον να καταβληθεί με δόσεις; Ή έστω να γίνει μείωση της τιμής του παγίου με αντίστοιχη αφαίρεση αυτών που δεν χρειάζονται;

 

Επικοινώνησα 2 φορές μέχρι τώρα και το μονο που μπορούν να κάνουν είναι να δώσουν λιγα περισσότερα λεπτά ή MB αλλά όχι μείωση

Δηλαδή κάποιος που δεν μπορεί να αποπληρώσει δεν μπορεί να κάνει τίποτα?

Xiaomi Mi9 Lite

Samsung A5 2016

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...