Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πάλι η υπηρεσία ενημέρωσης λειτουργεί με καθυστέρηση 3 ημερών...Αίσχος...Να δούμε μέχρι πότε θα κάνουμε υπομονή...Επειδή αρχίζει και εξαντλείται...

 

Είχε καθυστέρηση και η ενημέρωση 80% ;;;

Link to comment
Share on other sites

Είχε καθυστέρηση και η ενημέρωση 80% ;;;

 

ναι όταν καθυστερούν να ανανεώσουν τον υπολειπόμενο χρόνο καθυστερεί να σου έρθει και το μνμ του 80%

Link to comment
Share on other sites

Για κάτι τόσο σοβαρά ζητήματα, γιατί δεν στέλνετε μια επιστολή, και αν γίνεται όσο πιο πολλοί μπορείτε; Θα βοηθούσα κι εγώ αλλά έχω Καρτοπρόγραμμα. Γιατί πολύ σανό μασάμε...
Link to comment
Share on other sites

Παντως το 1212 στην Wind δουλευει αψογα..

 

Αλλα δεν ειναι συμβατο με συμβολαια Vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Παντως το 1212 στην Wind δουλευει αψογα..

Πού "κολλάει" αυτό στο παρόν θέμα;:confused:

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Πού "κολλάει" αυτό στο παρόν θέμα;:confused:

 

:lol::lol::lol: Πολλές φορές με πιάνει νευρικό από κάτι τέτοια :lol::lol: Mήπως έγινε η συγχώνευση και δεν το καταλάβαμε?

 

Και σε μένα μεγάλη καθυστέρηση με αποκορύφωμα γύρω στα 15αυγουστο.. μέχρι και 4 μέρες καθυστερηση.. Πολλές φορές κολλάει το σύστημα και κολλάει και το μύνημα με το 80% που διαφημίζουν..

Link to comment
Share on other sites

Για κάτι τόσο σοβαρά ζητήματα, γιατί δεν στέλνετε μια επιστολή, και αν γίνεται όσο πιο πολλοί μπορείτε; Θα βοηθούσα κι εγώ αλλά έχω Καρτοπρόγραμμα. Γιατί πολύ σανό μασάμε...

 

:lol::lol::lol: Πολλές φορές με πιάνει νευρικό από κάτι τέτοια :lol::lol: Mήπως έγινε η συγχώνευση και δεν το καταλάβαμε?

 

Και σε μένα μεγάλη καθυστέρηση με αποκορύφωμα γύρω στα 15αυγουστο.. μέχρι και 4 μέρες καθυστερηση.. Πολλές φορές κολλάει το σύστημα και κολλάει και το μύνημα με το 80% που διαφημίζουν..

 

το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι μαζικό απ' ότι φαίνεται, όχι μεμονομένο. οπότε όπως λέει και ο soublaki παραπάνω, γιατί δε μαζευόμαστε να αποστείλουμε μια επιστολή διαμαρτυρίας; ακόμη και στην ΕΕΤΤ γίνεται πιστεύω. η εταιρεία που δε μας επέτρεπε στο παρελθόν να φύγουμε χωρίς να επιστρέψουμε αναπόσβεστη επιδότηση παρόλο που άλλαξε έτσι εύκολα τις χρεώσεις τις ακόμη και στα παλιά συμβόλαια, τώρα δεν ανταποκρίνεται και στις υπηρεσίες που χιλιοδιαφημίζει. Οκ, δεν είναι real time, αλλά όχι και τόσες μέρες καθυστέρηση. τι να κάνω δηλαδή; να μυρίζω τα νύχια μου για το πόσα λεπτά έχω, να μη μιλάω για να μη χρεωθώ ή να μιλάω και μετά να αρνηθώ να πληρώσω το λογαριασμό της vodafone επειδή θα μου έχει έρθει το μήνυμα του 80% μια εβδομάδα μετά;

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι σημερα πηγα ειδα επιδοτηση 67€ σε unlimited 35 12μηνο με 60αρια λογαριασμους καθε μηνα... και στην κοπελα μου με πιο λιγους μηνιαιους λογαριασμους 37€... εχουν ξεφυγει... και εφυγα για φορητοτητα....να δουμε τι θα δουμε...

 

Εγώ πάλι μετά από επίσκεψη σε κατάστημα έμαθα και την "μηδενική" επιδότηση , γιατί και στο my account έδειχνε μηδενική επιδότηση.

Ο λόγος δεν διευκρινίστηκε . Με πάγιο 35 unlim. κλπ. αμέσως έκανα την "γνωστή" κίνηση, φορητότητα!

Αποτέλεσμα :234€ επιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω να μας έχουν μάθει με τα nickname εκεί...Θα πιάσουμε καμια δουλειά στη Vodafone, και θα μάθουν το nickname μας και θα μας δώσουν γερό πόδι...
Link to comment
Share on other sites

το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι μαζικό απ' ότι φαίνεται, όχι μεμονομένο. οπότε όπως λέει και ο soublaki παραπάνω, γιατί δε μαζευόμαστε να αποστείλουμε μια επιστολή διαμαρτυρίας; ακόμη και στην ΕΕΤΤ γίνεται πιστεύω. η εταιρεία που δε μας επέτρεπε στο παρελθόν να φύγουμε χωρίς να επιστρέψουμε αναπόσβεστη επιδότηση παρόλο που άλλαξε έτσι εύκολα τις χρεώσεις τις ακόμη και στα παλιά συμβόλαια, τώρα δεν ανταποκρίνεται και στις υπηρεσίες που χιλιοδιαφημίζει. Οκ, δεν είναι real time, αλλά όχι και τόσες μέρες καθυστέρηση. τι να κάνω δηλαδή; να μυρίζω τα νύχια μου για το πόσα λεπτά έχω, να μη μιλάω για να μη χρεωθώ ή να μιλάω και μετά να αρνηθώ να πληρώσω το λογαριασμό της vodafone επειδή θα μου έχει έρθει το μήνυμα του 80% μια εβδομάδα μετά;

 

Μα τι να κάνει η ΕΕΤΤ ρε παιδιά?? Δικαίωμά της δεν είναι ? Υπάρχει κάποιος κανόνας ή νόμος που να λέει ότι πρέπει αναγκαστικά να είναι real time?? Αν υπάρχει τότε πάω πάσο... διαφορετικά δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι.. Όπως και τη μη ενημέρωση μέχρι και πριν λίγους μήνες για τον όγκο δεδομένων στο mobile internet..

 

 

Εγώ πάλι μετά από επίσκεψη σε κατάστημα έμαθα και την "μηδενική" επιδότηση , γιατί και στο my account έδειχνε μηδενική επιδότηση.

Ο λόγος δεν διευκρινίστηκε . Με πάγιο 35 unlim. κλπ. αμέσως έκανα την "γνωστή" κίνηση, φορητότητα!

Αποτέλεσμα :234€ επιδότηση.

 

Sorry ... δηλαδή έτσι απλά στην πήγαν 234 ευρώ? Μήπως άλλαξες και πρόγραμμα? ή μήπως άλλαξες διάρκεια ? πχ 18 ή 24μηνο? Περίεργο μου φαίνεται τόσο μεγάλη αύξηση..

Edited by Alex0077
Link to comment
Share on other sites

Μα τι να κάνει η ΕΕΤΤ ρε παιδιά?? Δικαίωμά της δεν είναι ? Υπάρχει κάποιος κανόνας ή νόμος που να λέει ότι πρέπει αναγκαστικά να είναι real time?? Αν υπάρχει τότε πάω πάσο... διαφορετικά δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι.. Όπως και τη μη ενημέρωση μέχρι και πριν λίγους μήνες για τον όγκο δεδομένων στο mobile internet..

 

όταν το διαφημίζεις δεν πρέπει να το εφαρμόζεις κιόλας; αν δεν το εφαρμόζεις το θέμα παίρνει άλλες διαστάσεις....

 

 

Στο θέμα που με ταλαιπωρεί τώρα το τελευταίο διάστημα, έκανα φορητότητα προς Cosmote! ραντεβού με κούριες όρισαν στις 5/9 (πολύ μακρινό δεν είναι; όχι ότι με χαλάει βέβαια). κανονικά σε πόσες μέρες περιμένω τηλέφωνο από τους κόκκινους;αααν αξιωθούν δηλαδή!

Link to comment
Share on other sites

όταν το διαφημίζεις δεν πρέπει να το εφαρμόζεις κιόλας; αν δεν το εφαρμόζεις το θέμα παίρνει άλλες διαστάσεις....

 

 

Στο θέμα που με ταλαιπωρεί τώρα το τελευταίο διάστημα, έκανα φορητότητα προς Cosmote! ραντεβού με κούριες όρισαν στις 5/9 (πολύ μακρινό δεν είναι; όχι ότι με χαλάει βέβαια). κανονικά σε πόσες μέρες περιμένω τηλέφωνο από τους κόκκινους;αααν αξιωθούν δηλαδή!

 

Μα δεν διαφημίζει ότι είναι real time.. Τεσπα εννοείται ότι κι εγώ συμφωνώ με εσάς και είναι απαράδεκτο αλλά δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι από νομικής πλευράς παρά μόνο να στείλουμε παράπονο..

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν διαφημίζει ότι είναι real time.. Τεσπα εννοείται ότι κι εγώ συμφωνώ με εσάς και είναι απαράδεκτο αλλά δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι από νομικής πλευράς παρά μόνο να στείλουμε παράπονο..

 

φυσικά και δε λέει ότι είναι realtime. λέει όμως πως "κάθε φορά που εξαντλείς το 80% των δωρεάν λεπτών" στέλνουν μήνυμα! ΟΥΤΕ αυτό δε γίνεται όταν κολλάει το σύστημα. Αν είναι να μου έρχεται αφού έχω χρεωθεί άλλα 10 ευρώ από κλήσεις εκτός δωρεάν λεπτών να τους βράσω. νομικά προφανώς και δεν τους ακουμπάμε, αλλά μια διαμαρτυρία/παράπονο (συλλογική όμως) είναι αναγκαία πιστεύω! είναι δυνατόν μια εταιρεία με το μέγεθος της vodafone να μην έχει realtime σύστημα το 2011; και άντε δεν έχει, το χωνεύω, είναι δυνατόν να μην ενημερώνεται ούτε μια φορά την ημέρα επειδή κολλάει το σύστημα για μια βδομάδα; έλεος

Link to comment
Share on other sites

Απλά, μην τους κάνετε τη χάρη να ξεφύγετε απ'το χρόνο σας, ώστε να μην τους δώσετε ούτε cent παραπάνω. Όσο μπορείτε βέβαια.

 

Σε μένα συνέβη το άλλο απίστευτο. Είχα 2 μητρώα συνδρομητή, με 2 αριθμούς το καθένα. Στο ένα μητρώο έγινε διακοπή του ενός συμβολαίου και (πολύ λογικά βεβαίως) ο μοναδικός αριθμός που απέμεινε, μεταφέρθηκε στο άλλο μητρώο και το ένα μητρώο έκλεισε. Η ημερομηνία έκδοσης λογαριασμών ήταν διαφορετική για το κάθε μητρώο.

Με το που μεταφέρθηκε ο ένας αριθμός στο άλλο μητρωο, το 1284 μου εμφάνιζε ως ημερομηνία ισχύος του προπληρωμένου χρόνου ομιλίας, την ημερομηνία του παλιού μητρώου. Τηλέφωνο στο 13840(ποτέ ξανά 13830, καθότι χρεώσιμο και δε γουστάρω να με δουλεύουν ψιλό γαζί, να πληρώνω δηλαδή για να αναφέρω δικά τους προβλήματα) και μου λέει η εκπρόσωπος να μην ανησυχώ και να μη λάβω υπόψη το 1284 και ότι εφόσον ο αριθμός άλλαξε μητρώο, η προπληρωμένη (και όχι δωρεάν) χρήση θα συμβαδίζει με το νέο μητρώο. Κρατάει ωστόσο trouble ticket για να ελεγχθεί και από το τεχνικό τμήμα. Απ'το τεχνικό τμήμα με ενημερώνουν πως στην προκειμένη περίπτωση, παρ'όλο που άλλαξε μητρώο ο αριθμός, η προπληρωμένη χρήση για τον τρέχον μήνα τιμολόγησης θα παραμείνει ως έχει(σύμφωνα δηλαδή με το παλιό μητρώο) και ότι απ'τον νέο μήνα θα ισχύει σύμφωνα με την ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού του τρέχοντος μητρώου. Όπως ήταν αναμενόμενο, διαμαρτυρήθηκα, διότι άλλα μου έγραφε το 1284, άλλα μου έλεγαν απ'το τεχνικό τμήμα και μου είπε πως αν γίνει επιπλέον χρήση θα μπορέσει να γίνει πίστωση, λόγω του ότι είναι όντως μπερδεμένο το θέμα με τις αλλαγές μητρώων(Σώώώώπα ρε μεγάλε πήγα να πω... Λες και δεν το ξέρουμε χρόνια τώρα :p ).

 

Αποτέλεσμα, να χρεωθώ περίπου 18 ευρώ επιπλέον. Τηλέφωνο ξανά στο 13840, κρατείται αίτημα πίστωσης και σήμερα μου έρχεται το εξής μήνυμα:

 

Vodafone: Σχετικά με αίτημά σας για πίστωση χρεώσεων του λογαριασμού σας, σας ενημερώνουμε ότι έγινε δεκτό σε ένδειξη καλής θέλησης:blink::shock::hypno::w00t:

 

Με απλά λόγια, θα πρέπει να μας χρωστάτε ευγνωμοσύνη κύριέ μου που σας πιστώσαμε ποσό το οποίο οφείλεται σε θέμα του δικού μας billing system!!:lol:

 

Δεν ήξερα πώς ν'αντιδράσω. Να γελάσω ή να κλάψω; Το θέμα είναι ότι εκνευρίστηκα άσχημα με αυτό το: σε ένδειξη καλής θέλησης. Ένδειξη καλής θέλησης, επειδή το ΔΙΚΟ ΣΑΣ billing system τα κάνει μπάχαλο σε τέτοια θέματα;;;

 

Πάντως, σε γενικές γραμμές, ακόμη και από άσχετους εντελώς ανθρώπους με την κινητή τηλεφωνία, υπάρχει η πεποίθηση ότι "Η Vodafone κλέβει". Άντε να τους εξηγήσεις πού οφείλεται αυτό και άντε να πεισθούν να πάνε σε αυτήν την εταιρία ή να μη φύγουν από εκεί(αν είναι ήδη συνδρομητές). Και η Vodafone τόσα χρόνια τον ύπνο της... Αντί να βελτιωθούν τα πράγματα τόσα χρόνια, δυσαρεστεί σε πολλές περιπτώσεις και τους ήδη ευχαριστημένους της πελάτες με τέτοιες γκάφες.

Link to comment
Share on other sites

Έχω το συμβόλαιο 2 χρόνια.. 1 φορά τη μέρα στις 4 το μεσημέρι υπάρχει ενημέρωση (πάει 1 μέρα πίσω βέβαια). Τώρα κάποα κολήματα που έγιναν τον Αύγουστο ελπίζω να διορθωθούν. Ελπίζω να βάλει και real time βέβαια.. Δεν είναι λογικό να μην έχει.. (ευτυχώς έχει στην ενημέρωση του mobile internet βέβαια που είναι πιο βασικό).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι μετά από επίσκεψη σε κατάστημα έμαθα και την "μηδενική" επιδότηση , γιατί και στο my account έδειχνε μηδενική επιδότηση.

Ο λόγος δεν διευκρινίστηκε . Με πάγιο 35 unlim. κλπ. αμέσως έκανα την "γνωστή" κίνηση, φορητότητα!

Αποτέλεσμα :234€ επιδότηση.

 

234 Ευρώ????

 

Στο ίδιο πρόγραμμα ή άλλαξες πρόγραμμα και πήγες σε μεγαλύτερο???

 

Μιλάμε για 12μηνο συμβόλαιο???

Περίεργο πράγμα τα όνειρα....

Για να τα δεις πρέπει να κοιμηθείς.

Για να τα ζήσεις, πρέπει να ξυπνήσεις....

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, σε γενικές γραμμές, ακόμη και από άσχετους εντελώς ανθρώπους με την κινητή τηλεφωνία, υπάρχει η πεποίθηση ότι "Η Vodafone κλέβει". Άντε να τους εξηγήσεις πού οφείλεται αυτό και άντε να πεισθούν να πάνε σε αυτήν την εταιρία ή να μη φύγουν από εκεί(αν είναι ήδη συνδρομητές). Και η Vodafone τόσα χρόνια τον ύπνο της... Αντί να βελτιωθούν τα πράγματα τόσα χρόνια, δυσαρεστεί σε πολλές περιπτώσεις και τους ήδη ευχαριστημένους της πελάτες με τέτοιες γκάφες.

 

Γι' αυτό έχει ξεσκιστεί να δίνει προσφορές σε αίτημα φορητότητας...

Κάθε μέρα βομβαρδίζει την τηλεόραση με ΠΟΛΛΕΣ διαφημίσεις πραγματικά!

Πόσα λεφτά να έχει σαν ελληνική VODAFONE να δώσει;!

 

Λάθη γίνονται παντού και πάντα πιστώνονται. Τα συνεχή λάθη όμως είναι άλλη περίπτωση...

Link to comment
Share on other sites

σήμερα σταματάω το βρίσιμο και χαίρομαι που ξύπνησαν και μου έκαναν μια πολύ καλή προσφορά για να μείνω στο δίκτυό τους. μετά τη φορητότητα που έκανα μου έδωσαν το 45αρι unlimited με τελική τιμή γύρω στα 27 ευρώ. και το καλό είναι ότι το 45αρι έχει και σταθερά απεριόριστα, και δε συγκρίνεται με το παλιό 20άρι unlimited που είχα με το medium internet και πλήρωνα 35-37 € το μήνα!

 

είπαν ότι θα ακυρώσουν οι ίδιοι τη φορητότητα της κοσμοτέ. ισχύει κάτι τέτοιο; πρέπει να κάνω εγώ καμία επιπλέον κίνηση;

Link to comment
Share on other sites

εγώ είχα κάνει αίτηση σε κατάστημα oteshop χρειάστηκε να πάω από εκεί και να ακυρώσω την αίτηση.

ούτε από το 13897 δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα

Link to comment
Share on other sites

εγώ είχα κάνει αίτηση σε κατάστημα oteshop χρειάστηκε να πάω από εκεί και να ακυρώσω την αίτηση.

ούτε από το 13897 δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα

 

θα πάρω ένα τηλ αύριο αν είναι στο 210.. που έχουν στο site τους (εκεί έκανα την αίτηση) να τους ρωτήσω αν έλαβαν την ακύρωση! το πολύ πολύ δεν υπογράφω! σιγά. η vodafone πάντως μια φορά δεν πρόκειται να με αφήσει να φύγω πλέον :P

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα συμβόλαιο vodafone και έναν αριθμό wu για γνωστούς λόγους νομίζω που δεν το χρησιμοποιώ και πολύ βέβαια.. Στη vodafone είχα παρατηρήσει τόσο καιρό ότι όταν μιλαγε με έναν αριθμό και σε καλούσε και ένας άλλος την ώρα εκείνη, δεν σου έβγαινε η κλήση να την απαντήσεις.. απλώς εμφάνιζε ότι είναι απασχολημένος και σου έρχονταν sms με την κλήση. .Με το wu της cosmote όταν μίλαγα με έναν αριθμό και με καλούσε ένας άλλος, μου έβγαζε την κλήση κανονικά και μπορούσα να βάλω σε αναμονή με αυτόν που μίλαγα για να απαντήσω στον άλλον... Υπάρχει κάποια δυνατότητα να το ενεργοποιήσω και στο συμβόλαιο vodafone αυτο? Ελπίζω να μην τα είπα πολύ μπερδεμένα :p
Link to comment
Share on other sites

Λάθη γίνονται παντού και πάντα πιστώνονται. Τα συνεχή λάθη όμως είναι άλλη περίπτωση...

 

Μα δεν υπονοησα ότι κλέβουν.Λάθος κατάλαβες.Αυτό για το οποίο την κραζω είναι που τόσα χρόνια δεν κάνουν κάτι να βελτιώσουν τα συστήματά τους,με αποτέλεσμα οι πελάτες να δυσαρεστούνται και οι πιο αδαείς να νομίζουν ότι κλέβει.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα συμβόλαιο vodafone και έναν αριθμό wu για γνωστούς λόγους νομίζω που δεν το χρησιμοποιώ και πολύ βέβαια.. Στη vodafone είχα παρατηρήσει τόσο καιρό ότι όταν μιλαγε με έναν αριθμό και σε καλούσε και ένας άλλος την ώρα εκείνη, δεν σου έβγαινε η κλήση να την απαντήσεις.. απλώς εμφάνιζε ότι είναι απασχολημένος και σου έρχονταν sms με την κλήση. .Με το wu της cosmote όταν μίλαγα με έναν αριθμό και με καλούσε ένας άλλος, μου έβγαζε την κλήση κανονικά και μπορούσα να βάλω σε αναμονή με αυτόν που μίλαγα για να απαντήσω στον άλλον... Υπάρχει κάποια δυνατότητα να το ενεργοποιήσω και στο συμβόλαιο vodafone αυτο? Ελπίζω να μην τα είπα πολύ μπερδεμένα :p

 

και η vodafone τη δίνει αυτή τη δυνατότητα. απλά ενεργοποιείς την υπηρεσία αναμονής κλήσεων από το μενού της συσκευής σου!

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν υπονοησα ότι κλέβουν.Λάθος κατάλαβες.Αυτό για το οποίο την κραζω είναι που τόσα χρόνια δεν κάνουν κάτι να βελτιώσουν τα συστήματά τους,με αποτέλεσμα οι πελάτες να δυσαρεστούνται και οι πιο αδαείς να νομίζουν ότι κλέβει.

 

Και εγώ δεν είπα πως κλέβουν, προς θεού δεν είναι μπακάλικο...

Αλλά στην περίπτωση τη δική σου αυτά τα 18€ που ζήτησες να πιστωθούν θα έμπαιναν στα ταμεία της.

 

Και εμένα μου έτυχε μια περίπτωση σε δική μου γραμμή με WIND (με προσφορά διπλασιασμού MB) που αν δεν παρατηρούσα τον αναλυτικό θα έβαζε στα ταμεία της 7-8€

 

Μπορεί να φαίνονται μικρά νούμερα αλλά όταν μιλάμε για εταιρίες με 1.000.000 συνδρομητές για παράδειγμα, είναι μεγάλο ποσό το συστημικό λάθος!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...