Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πες τους ότι στην Cosmote έχει καλύτερο σήμα στο σπίτι σου και για να σε κρατήσουν ως πελάτη θες πολύ καλύτερη προσφορά από την Cosmote.
Link to comment
Share on other sites

στο Vodafone Unlimited 20 , αν μιλησεις ακριβως 20 λεπτα εκτος vodafone και δεν στειλεις κανενα sms εκτος vodafone, ποιο ειναι το τελικο ποσο που θα πληρωσεις με φορους, τελη συνδρομητων και ολα τα συναφη?
Link to comment
Share on other sites

Παντως νομιζω οτι ειναι πληρες διαθεσιμα τα προγραμματα για iphone. Μιλουσα σημερα με την εξυπηρετηση πελατων, και μου ανεβασαν και την επιδοτηση μετα απο χιλια ζορια και απο 190 επιδοτηση θα δωσω για το iphone μονο 90 ευρώ και μπαινω στο iphone 150plus.
Link to comment
Share on other sites

στο Vodafone Unlimited 20 , αν μιλησεις ακριβως 20 λεπτα εκτος vodafone και δεν στειλεις κανενα sms εκτος vodafone, ποιο ειναι το τελικο ποσο που θα πληρωσεις με φορους, τελη συνδρομητων και ολα τα συναφη?

 

22,40€ Μέχρι 50 ευρώ, το τέλος είναι 12%

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ο φόρος , δηλαδή ο Φ.Π.Α. είναι πλέον υποχρεωτικό από τον νόμο να αναφέρετε στον επίσημο τιμοκατάλογο και όχι χώρια.

Όταν λοιπόν αναφερόμαστε στο Unlimited 20 εννοούμε 20 ευρώ μαζί με τον Φ.Π.Α.

Link to comment
Share on other sites

Θα μας κάνει την τιμή η Vodafone να λειτουργήσει κάποια στιγμή η υπηρεσία ενημέρωση υπολοίπου;Έχει που υπολειτουργεί από τις 15 του μήνα. :mad:

 

Να πω ότι έκαναν καμιά αναβάθμιση για σχεδόν real-time ενημέρωση ή για ενημέρωση υπολειπόμενων mb ,άντε,να πάει στα κομμάτια.

 

Αλλά να μην παρέχουν τίποτα από τα παραπάνω και παράλληλα να υπολειτουργεί συχνά,πάει πολύ...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει νόμος που προκαθορίζει τις μέγιστες διάρκεις ιδιωτικών εμπορικών συμβάσεων;
2μηνο ειναι το υποχρεωτικό συμβόλαιο.

το οτι υπάρχει πριν το 12μηνο απόσβεση επιδότησης ή σε άλλες περιπτώσεις τέλος διακοπής υπηρεσίας είναι άλλο καπέλο

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω, στην ιστοσελίδα της Vodafone σχετικά με τα προγράμματα συμβολαίου Vodafone Unlimited http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1531 , στα 15 + 20 ευρώ πάγιο λέει απεριόριστα

προς Vodafone, ενώ στο 25 γιατί λέει απεριόριστα

προς 1 Vodafone αριθμό ?? και είναι το μόνο πρόγραμμα που βλέπω ότι το λέει.. Tέλος στο πρόγραμμα 25 πόσο είναι το τελικό πάγιο με τ φπα κτλ??

Link to comment
Share on other sites

Θα μας κάνει την τιμή η Vodafone να λειτουργήσει κάποια στιγμή η υπηρεσία ενημέρωση υπολοίπου;Έχει που υπολειτουργεί από τις 15 του μήνα. :mad:

 

Να πω ότι έκαναν καμιά αναβάθμιση για σχεδόν real-time ενημέρωση ή για ενημέρωση υπολειπόμενων mb ,άντε,να πάει στα κομμάτια.

 

Αλλά να μην παρέχουν τίποτα από τα παραπάνω και παράλληλα να υπολειτουργεί συχνά,πάει πολύ...

 

Σε μένα λειτουργεί όπως λειτουργούσε πάντοτε.

Link to comment
Share on other sites

Όντως λειτουργεί και άλλωστε αλλάζουν τον τρόπο υπολογισμού του χρόνου ομιλίας.

Κάποτε ήμουν moderator. Τώρα απλώς μεγάλωσα 😎

Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα είναι "κολλημένο" στις 15/11.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Και μένα κολλημένο στις 15 του μήνα είναι,όπως επίσης και των υπολοίπων μελών της οικογένειας και άλλων 4 γνωστών μου.
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα είναι κολλημένο στις 15:mad: Ελπίζω να ξεκολλήσει μέχρι τις 21 γιατί από 22 ανανεώνεται ο χρόνος ομιλίας μου και δεν θα ξέρω πόσο χρόνος θα περάσει τον επόμενο μήνα:angry:
ΦΤΑΙΕΙ, που είμαστε αυτοί που είμαστε. Και που δεν θ' αλλάξουμε ποτέ.
Link to comment
Share on other sites

Με μια κλήση στο 13830, μαθαίνεις αμέσως πόσα λεπτά ομιλίας μεταφέρθηκαν στο επόμενο μήνα.
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα είναι κολλημένο στις 15:mad: Ελπίζω να ξεκολλήσει μέχρι τις 21 γιατί από 22 ανανεώνεται ο χρόνος ομιλίας μου και δεν θα ξέρω πόσο χρόνος θα περάσει τον επόμενο μήνα:angry:

 

Και σε μενα 3 μερες τωρα κολλημενο στις 15/11 στις 12.00 :mad: το μεσημερη μεγαλη

απατη μου μυριζεται και με την αλλαγη του μεταφερομενου χρονου ομιλιας απο

τον προηγουμενο μηνα λογω τις αλλαγης τροπου ελεγχου συμφωνα με την

εκδοση λογαριασμου , Επισης προσπαθω να βρω 1 προγραμμα με μεταφορα του

χρονου ομιλιας στον επομενο μηνα και με ελαχιστη χρεωση τα 30" οπως ειχα μεχρι τωρα και δεν βλεπω τιποτα στο site τους μου αλλαζουνε το προγραμμα λογω ανανεωσης συμβολαιου αλλα δεν εχη τιποτα σωστο εγω μιλλαω προς ολους περιπου

1 ωρα τον μηνα προς voda και κανα μισαωρο προς σταθερα και 1,5-2 ωρες προς ολα τα υπολοιπα δικτια κιν.τηλ. Τι να διαλεξω σαν πιο συμφερων ? SMS καμια 5 τον μηνα ουτε που με νοιαζουνε :confused:

Υπ οψιν οτι τωρα με 33,00€ τελικη τιμη εχω 240 λεπτα προς ολους με ελ.χρεωση τα 30" και με μεταφορα υπολοιπου στον επομενο μηνα.

ΝΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Στο site διαβαζω νεα απεριοριστα ευελικτα επαγγελματικα προγραμματα που εχουν και διεθνεις κλησεις.
Link to comment
Share on other sites

Και ξανά σήμερα κολλημένο στις 15/11..

 

Αξιόπιστη υπηρεσία..:rolleyes: Και χωρίς ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο και χωρίς ενημέρωση για υπολοιπόμενα mb,για να μην ξεχνιόμαστε.

 

Υ.Γ.:Ξέρω,ξέρω,υπάρχει το 13830 για να μαθαίνουμε τα mb,αλλά η Cosmote γιατί έδωσε τέτοια ενημέρωση-και σε πραγματικό χρόνο,το κυριότερο-και η vodafone σφυρίζει αδιάφορα;

Link to comment
Share on other sites

καθε φορα που υπηρχαν τετοιες καθυστερησεις ηταν λογω αλλαγων που γινονταν στο συστημα ενημερωσης.

για να κανουμε λιγο υπομονη μηπως δουμε τιποτα καλο

Link to comment
Share on other sites

σε μενα εχει κολλήσει στις 17/11

 

θα νοσταλγήσω τις μέρες μου στην wind που ειχε ενημέρωση με ακρίβεια λεπτού

Εγώ πάντως -άω/ώ, και ας λέτε εσείς ό,τι θέλετε!!! Δε ζητώ, απλά νιώθω...και πολύ γουστάρω....;)

Link to comment
Share on other sites

Πείτε μου ένα καλό λόγο γιατί η Voda δε δίνει live ενημέρωση?

Δεν το υποστηρίζει το billing σύστημά της, κάτι το οποίο δεν αλλάζει καθόλου εύκολα, είναι πολύ χρονοβόρα διαδικασία. Λίγο υπομονή θέλει, δε χάθηκε ο κόσμος λίγες μέρες να έχει πρόβλημα μια υπηρεσία. Για να έχει πρόβλημα σημαίνει ότι αναβαθμίζεται, οπότε θα έρθουν πολύ καλύτερες μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Ας κάνουμε λίγη υπομονή λοιπόν!

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Δεν το υποστηρίζει το billing σύστημά της, κάτι το οποίο δεν αλλάζει καθόλου εύκολα, είναι πολύ χρονοβόρα διαδικασία. Λίγο υπομονή θέλει, δε χάθηκε ο κόσμος λίγες μέρες να έχει πρόβλημα μια υπηρεσία. Για να έχει πρόβλημα σημαίνει ότι αναβαθμίζεται, οπότε θα έρθουν πολύ καλύτερες μέρες.

 

Εδώ και χρόνια έχει προβλήματα, ας ελπίσουμε ότι τώρα θα προκύψει κάτι καλό.

Σχετικά με την καθυστέρηση μπορεί να αλλαχτεί αλλά προσωπικά νομίζω ότι γίνεται εσκεμμένα :X.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς αν στο vodafone 2gether θέλει κανείς να καταργήσει τον 1 αριθμό και στην θέση του να βάλει άλλο, αν γίνεται και αν πληρώνεις ξανά απο την αρχή;
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...