Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λίγο προσοχή με την απειλή της φορητότητας. Κάποιοι έκαναν ένα βήμα παραπάνω από το να απειλήσουν το cc με φορητότητα και έκαναν αίτηση φορητότητας, με αποτέλεσμα να βρεθούν σε άλλο δίκτυο αντί να λάβουν μεγαλύτερη επιδότηση!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Σαν να ανακαλύψατε την αμερική κάνετε μερικοί...

Ποια εταιρεία δεν επικοινωνεί με τους πελάτες της όταν φευγουν?

Και ενοοείται σου κάνουν αντιπροταση για να μεινεις, η οποία στις περισσότερες περιπτωσεις ειναι αρκετα δελεαστική και σίγουρα συμφέρουσα για την τσέπη σου.

 

Προσωπική μου άποψη ειναι οτι κερδίζεις τον πελάτη απο πριν.

όταν φτάσεις στο σημείο να σε απειλεί με φορητότητα, μπορεί να μην έχεις χάσει το παιχνίδι και να τον κρατήσεις, αλλά έχεις χάσει την αξιοπρέπειά σου.

 

παντως θα ηθελα να δώ που θα οδηγήσει αυτό το σκηνικό.

Είναι πλεον κοινό μυστικό οτι αν κάνεις πως φευγεις, θα σου δώσουν τα πάντα για να μεινεις.

Θα οδηγήσει άραγε σε αλλαγές όπως πχ μειωμένο πάγιο μετά τον πρωτο χρόνο?

Η σε ικανοποιητικές επιδοτήσεις?

Γενικότερα σε κάποια κίνητρα για να μείνεις?

 

Ή μάλλον σε ακόμη πιο μειωμένες επιδοτήσεις νέων συνδέσεων? Σε ακριβότερα πάγια για τους νέους πελάτες?

 

θα δείξει...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια η υποθεση εχει καταντησει γελοια και κωμικοτραγικη.

 

Είχαμε το εταιρικό μας πακέτο στη Wind και όταν έφτασε η ώρα της αναβάθμισης μας πρότειναν πολύ μικρη επιδότηση σε σχέση με τους λογαριασμούς μας.

 

Τους πήρα ένα τηλέφωνο και τους είπα ότι η επιδότηση είναι πολύ μικρή και τους ζήτησα να μας δώσουν την καλύτερη δυνατή προσφορά. Μου απάντησαν οτι η προσφορά που είχα ήδη στα χέρια μου ήταν η καλύτερη δυνατή.

 

 

Πήγα λοιπόν με τον συνέταιρο και κάναμε αίτηση φορητότητας στη Vodafone για όλο το εταιρικό πακέτο καθώς υπήρχε καλύτερη επιδότηση και συνεκτιμήσαμε το Passport (πολλές κλησεις μέσω roaming) και την καλύτερη υποστήριξη συσκευών Blackberry από Cosmote.

 

Πέντε μέρες μετά την αίτηση φορητότητας με πήραν τηλέφωνο απο τη Wind για να μου πουν ότι μας αυξάνουν το συνολικό ποσο επιδότησης ανα γραμμή κατά 60% .

 

Τους ευχαρίστησα και τους είπα ότι αυτό έπρεπε να το είχαν κάνει όταν τους ζήτησα να μου δώσουν την καλύτερη δυνατή προσφορά.

 

 

Για μένα φταίει η λάθος νοοτροπία του Έλληνα. Είναι ικανός για μερικά ευρω να ξεφτυλίζεται και να ρίχνει μέχρι εκεί οπου δεν πάει το επίπεδό του.

 

 

Εγώ στην επιχείρηση μου όταν μπαίνει κάποιος πελάτης και μου ζητάει μια προσφορά , του δίνω πάντα την καλύτερη δυνατη. Όταν μάλιστα είναι και παλιός πελάτης , του κάνω και ένα συγκεκριμένο ποσοστό έκπτωσης ακόμα και αν δεν το ζητήσει.

 

Έτσι ο πελάτης ξέρει ότι δε θα χρειαστεί να γίνει μπαλάκι μεταξύ εμού και των όποιων ανταγωνιστών . Όπως επίσης θα με προστατέψει και από πελάτες που θα θελήσουν να με εκμεταλευτούν και να με βάλουν στη λογική του πλειστηριασμού για μερικά ευρώ. Αν δω ότι σε βάθος χρόνου δεν είναι ικανοποιήτικές οι πωλήσεις μου , αναπροσαρμόζω την τιμολογιακή πολιτική μου συνολικά.

 

Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και με τις εταιρίες κινητής. Εγώ προτίμησα να κρατήσω το λόγο μου και να επιβραβεύσω τη Vodafone που μου έκανε μια προσφορά καλύτερη απο την αρχικη της Wind και όχι να κάνω στροφή 180 μοιρών για μερικά ευρώ παραπάνω. Κάποιοι άλλοι καθονται και καυχιούνται οτι κατάφεραν να "εκβιάσουν" της εταιρίες κινητής για μερικά ευρώ παραπάνω.

 

Την καινουργια προσφορά της Wind την ζήτησα γραπτώς και την πέρασα με fax στη Vodafone για να την έχουν υπόψιν τους. Του χρόνου θα είναι στο χέρι τους αν θα με κρατήσουν ή οχι. Και μιλαμε για λογαριασμούς άνω των 2000 μηνιαίως συνολικα.

 

 

Εγώ πάντως πιστεύω ότι ο καθένας στο τελος παιρνει αυτο που του αξίζει....

 

 

 

Φιλικά

Are you with Us?
Link to comment
Share on other sites

θα ειναι μικρή η προσφορά Lord...

δυστυχως θα πρέπει να γκρινιάξεις για να παρεις κατι παραπανω (=ισως αυτο που αξίζεις)

 

Δεν ειναι ομως τόσο απλά όπως τα λές...

Εσυ οκ μπορει να εχεις την δυναμη να πληρωνεις και 2000 ευρω καθε μηνα, οπότε για μια διαφορά 10-20 ευρω συνολικα στα πάγια δεν θα σου φανει πολυ.

 

Καποιος που θα παρει πχ 100€ παραπανω για συσκευή και θα γλυτωσει και άλλα 50€ σε παγια γιατι να μην δεχθεί την προσφορά...

Δεν ειναι το καλύτερο πράγμα, και ναι θα σκεφτείς οτι σε υποτιμάνε και κατόπιν εορτής σε εκτιμάνε ως πελάτη, αλλά δεν θα πρέπει να κοιταξεις και το συμφέρον σου?

Δυσκολος καιρός για πριγκηπες Lord :P

Link to comment
Share on other sites

Φιλε εισαι τελειως λαθος αν νομιζεις οτι δεν σκεφτομαι και το τελευταιο ευρω που δινω επειδη κανουμε συνολικα 2000 ευρω λογαριασμο .

 

Το θεμα ειναι οι εταιριες οταν τους ζητας μια προσφορα (ποσο μαλλον οταν εισαι και παλιος πελατης) να σου δινουν παντα την καλυτερη δυνατη.

 

Αν η δικια σου λογικη ειναι να βαζεις σε πλειστηριασμο τις εταιριες και να γινεσαι μπαλακι μεταξυ αυτων για να κερδισεις μερικα ευρω χάνοντας την αξιοπρέπειά σου , προβλημα σου.

 

Το να μη σε ικανοποιει μια προσφορα και να ζητας μια δευτερη ειναι απολυτα θεμιτο. Το να πηγαινεις να κανεις φορητοτητα επειδη μια αλλη εταιρια σου δινει εξ αρχης μια καλυτερη προσφορα απο τις παραπανω ειναι απολυτα θεμιτο επισης.

 

Το να παιρνεις ομως τον πελατη κατοπιν εορτης και να του προσφερεις περισσοτερα ειναι αθεμιτος ανταγωνισμος αν δεν το καταλαβαινεις. Δεν ειναι αδικο για την νεα εταιρια που σου εκανε μια καλυτερη προσφορα ; Πως θα λειτουργησει ο ανταγωνισμος αν εσυ δεν επιβραβευσεις την εταιρια που σου κανει εξ αρχης την καλυτερη προσφορα;

 

Εσυ αν θα πας αυριο για να κανεις μια νεα συνδεση θα περιφερεσαι απο καταστημα σε καταστημα για ζητωντας καλυτερες και καλυτερες τιμες; Αλλο η ερευνα αγορας και αλλο το να προσπαθεις να βαζεις τα καταστηματα σε αναγκαστικο πλειστηριασμο.

 

Καποια στιγμη επινα καφε στο μαγαζι ενος φιλου που ασχολειται με τη λιανικη.

 

Ερχεται λοιπον ενας πελατης και ζητα μια προσφορα για ενα προϊον. Του δινει λοιπον ο φιλος μου μια προσφορά . Πριν φυγει ο πελατης , ρωτησε το φιλο μου αν η προσφορα που του έδωσε ηταν η καλυτερη δυνατη. Ο φιλος μου του απαντησε οτι αν αγοραζε το προϊον επιτοπου , θα του εκανε επιπλεον 10% εκπτωση (ηταν πολυ πιεστικος ο πελατης).

 

Ο πελατης εφυγε και γυρισε μετά απο μιση ώρα λέγοντας ότι βρήκε στο ταδε καταστημα προσφορα μικροτερη κατα 10-15 ευρω απο την τελικη τιμη (μετα το 10%) που του ειχε κανει ο φιλος μου. Ο φιλος μου του θυμισε με οτι η δευτερη προσφορα που του εκανε ισχυε μονο στην περιπτωση που θα δεχοταν να παρει το προϊον επιτοπου οταν πρωτομπηκε στο καταστημα. Ο πελατης εφυγε φωναζοντας για αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα , αθετηση του λογου του καταστηματαρχη και μπλα μπλα μπλα.

 

Μετά απο μια βδομάδα εμαθα απο το φιλο μου ότι το ίδιο απόγευμα είχε στειλει τη γυναικα του στο καταστημα για να αγορασει το ιδιο προϊον καθως τον αναγνωρισαν οι πωλητες στο αμαξι του.

 

Αυτη ειναι η ξεφτυλα του Ελληνα για μερικα ευρω. Αυτο που δεν καταλαβαινει ομως ειναι οτι οσο περισσοτερο ρίξει το επιπεδο του , τοσο περισσοτερο εδαφος θα υπαρχει για να τον κοροϊδεψουν και να τον εκμεταλευτουν....

 

 

Φιλικα.

Are you with Us?
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.

 

Είχα την ίδια ιστορία από cosmote σε vodafone (ακόμα δεν έχει τελειώσει).

Μου έκανε για εταιρικό πακέτο η cosmote μία γελοία επιδότηση. Τους πήρα τηλέφωνο και μου το ανέβασαν 10 ευρώ για κάθε γραμμή βάζοντας και μεγαλύτερα προγράμματα (άρα μεγαλύτερα πάγια). Τους είπα ότι θέλω και μηνιαίο internet στα κινητά απεριόριστες ενδοεταιρικές κλπ, τίποτα δεν έγινε έδιναν μόνο για άλλο προγραμμα ομιλίας 10 ευρώ παραπάνω.

Με πήραν από τη vodafone και αφού στην αρχή μου πρόσφεραν σχεδόν την ίδια επιδότηση και τους είπα ότι δεν αξίζει, μου έκαναν δεύτερη προσφορά 2/3 μεγαλύτερη από της cosmote. Η κοπέλα όταν έκανε τη δεύτερη προσφορά με παρακάλεσε να μη πάω με αυτή στη cosmote και να τους την πω διεκδικώντας κάτι καλύτερο. Βασίστηκε στο λόγο μου και έκανε μια πολύ καλή προσφορά. Και επειδή όταν μου δίνει κάποιος το λόγο του θέλω να τον κρατάει, θα ηταν τουλάχιστον αναξιοπρεπές και γελείο να πάω αλλού για καλύτερη προσφορά κι ας ήταν και διπλάσια. Το να είναι κάποιος τουλάχιστον αξιοπρεπής και επαγγελματίας έχει χαθεί στις μέρες μας, γι αυτό πάμε κατά διαόλου (κι όχι μόνο).

Γιατί πρέπει να ξαναπάρω τον οποιοδήποτε να του δείξω άλλη προσφορά για να πειστεί ότι το ψάχνω κι αλλού? Αν ήταν επαγγελματίες θα το καταλάβαιναν και θα έκαναν ότι καλύτερο από την αρχή.

Ξέρω ότι όταν θα τους κάνει η vodafone την αίτηση μεταφοράς αριθμών θα με πάρουν τηλέφωνο και θα μου λένε τα δικά τους. Τους πήρα πριν με πλησιάσει η vodafone και τους έστειλα κι επιστολή με τις διαμαρτυρίες μου για τη στάση που έδειξαν σε πελάτη που τον έχουν από το 1997. Αυτοί με έγραψαν, θα τους γράψω κι εγώ. Του χρόνου τα ξαναλέμε, το ίδιο θα ισχύει του χρόνου και για τη vodafone.

H cosmote αν δεν κάνω λάθος είναι πρώτη τόσα χρόνια σε συνδρομητές και οι επιδοτήσεις που δίνει είναι ελλεεινές, δεν ξέρω οι άλλες εταιρείες τι έκαναν τόσα χρόνια, τώρα το έψαξα. Ας αλλάξει λίγο το status της αγοράς, με κάποια αναδιάταξη των αριθμών συνδρομητών, να σφίξουν λίγο οι κ.... Καλύτερα για εμάς θα είναι.

Link to comment
Share on other sites

Lord μην το παιρνεις προσωπικά, δεν αναφερόμουν σε εσένα, αλλά στον κάθε πελάτη της κάθε εταιρείας.

Και κυριως δεν αναφέρθηκα σε αυτόν που θα κάνει εσκεμένα την κίνηση αυτή στοχέυοντας στο καλύτερο δυνατό για την τσέπη του. Αναφέρθηκα σε αυτόν που φευγει χωρίς να μιλήσει.

 

Απόλυτα θεμιτό να ζητήσεις μια δευτερη προσφορα απο την στιγμή που δεν σε ικανοποιει η αρχική.

Απολυτη ξεφτίλα γι'αυτους να σου κάνουν αντιπροσφορά, ενω αρχικά σου δώσαν άκυρο.

 

Τι γίνεται όμως με αυτόν που θεωρεί ζητιανιά να ζητησει δευτερη προσφορά? που εκφράζει την δυσαρέσκεια του με άλλον τρόπο? Μια αίτηση φορητότητας ειναι μια σαφης έκφραση δυσαρέσκειας.

 

Αν εσυ πχ δεν ειχες ζητησει δευτερη προσφορά, απλά έκανες αιτηση να φύγεις και σου προτείνανε +60% που ειναι ο αθέμιτος ανταγωνισμός?

Οταν φευγει ένας πελάτης απο την εταιρεία σου, το λιγότερο που έχεις να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί του και να ενδιαφερθείς για ποιο λόγο φευγει, κι αν μπορεις να κάνεις κάτι γι'αυτόν ωστε να συνεχιστει η συνεργασία, να το κανεις.

 

Λαθος του πελάτη αν προσποιείται πως φευγει για να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω, λάθος της εταιρείας να γλύψει εκεί που πριν λίγες μέρες εφτυσε.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε δεν τιθεται θεμα ζητιανιας.

 

Αυτο που γραφεις κατα την αποψη μου ειναι τελειως λαθας.

 

Αν εμεις οι 2 εχουμε μια οποιαδηποτε εμπορικη σχεση , σε περιπτωση που δεν εισαι ικανοποιημενος με καποια προσφορα μου το ΜΟΝΟ λογικο πραγμα που υπαρχει στον κοσμο ειναι να με παρεις ενα τηλεφωνο και να μου το πεις.

 

Αν εγω ειμαι τρομπας ή δεν με ενδιαφερει να σε κρατησω σαν πελατη , δε θα σου δωσω τιποτα παραπανω και θα μπορεις να φυγεις αξιοπρεπως και εχοντας τη συνειδηση σου καθαρη αφου θα ξερεις οτι δε φταις σε τιποτα. Αν ομως εχει γινει καποιο λαθος (άνθρωποι ειμαστε) , αν κρινω οτι κατι δεν εγινε σωστα ή αν στην τελικη θελω να σε ευχαριστησω , θα σου κανω μια καλυτερη προσφορα.

 

Το να κανεις αιτηση φορητοτητας γιατι μπορει να μη σε ικανοποιει μια προσφορα ειναι σαν να στελνεις αιτηση διαζυγιου στη γυναικα σου επειδη στο τηλεφωνο σου ειπε οτι σημερα θα μαγειρεψει ενα φαγητο που δε σου αρεσει.

 

Αν το κανεις 1,5,10,100 φορες θα πιασει και θα φας το φαγητο που θελεις.

Καποια στιγμη ομως θα ξεφτυλιστεις τελειως στα ματια της , δε θα πιασει και θα χασεις τη γυναικα σου.

Το αν αξιζει να χασεις την αξιοπιστια σου σαν ανθρωπος και τη γηναικα σου σε βαθος χρονου για να τρως καθε μερα το φαγητο που σου αρεσει ειναι μεταφορικα το ιδιο πραγμα με αυτο που κανεις στην εταιρια κινητης κανοντας απευθειας αιτηση φορητοτητας χωρις να επικοινωνεις μαζι τους.

 

 

Φιλικα

Are you with Us?
Link to comment
Share on other sites

Φιλε δεν τιθεται θεμα ζητιανιας.

 

Αυτο που γραφεις κατα την αποψη μου ειναι τελειως λαθας.

 

Αν εμεις οι 2 εχουμε μια οποιαδηποτε εμπορικη σχεση , σε περιπτωση που δεν εισαι ικανοποιημενος με καποια προσφορα μου το ΜΟΝΟ λογικο πραγμα που υπαρχει στον κοσμο ειναι να με παρεις ενα τηλεφωνο και να μου το πεις.

 

Αν εγω ειμαι τρομπας ή δεν με ενδιαφερει να σε κρατησω σαν πελατη , δε θα σου δωσω τιποτα παραπανω και θα μπορεις να φυγεις αξιοπρεπως και εχοντας τη συνειδηση σου καθαρη αφου θα ξερεις οτι δε φταις σε τιποτα. Αν ομως εχει γινει καποιο λαθος (άνθρωποι ειμαστε) , αν κρινω οτι κατι δεν εγινε σωστα ή αν στην τελικη θελω να σε ευχαριστησω , θα σου κανω μια καλυτερη προσφορα.

 

Το να κανεις αιτηση φορητοτητας γιατι μπορει να μη σε ικανοποιει μια προσφορα ειναι σαν να στελνεις αιτηση διαζυγιου στη γυναικα σου επειδη στο τηλεφωνο σου ειπε οτι σημερα θα μαγειρεψει ενα φαγητο που δε σου αρεσει.

 

Αν το κανεις 1,5,10,100 φορες θα πιασει και θα φας το φαγητο που θελεις.

Καποια στιγμη ομως θα ξεφτυλιστεις τελειως στα ματια της , δε θα πιασει και θα χασεις τη γυναικα σου.

Το αν αξιζει να χασεις την αξιοπιστια σου σαν ανθρωπος και τη γηναικα σου σε βαθος χρονου για να τρως καθε μερα το φαγητο που σου αρεσει ειναι μεταφορικα το ιδιο πραγμα με αυτο που κανεις στην εταιρια κινητης κανοντας απευθειας αιτηση φορητοτητας χωρις να επικοινωνεις μαζι τους.

 

 

Φιλικα

νομίζω είναι άστοχο το παράδειγμά σου.

μακάρι να έχεις πάντα τέτοιους πελάτες, που θα εκφράζουν την δυσαρέσκειά τους σε πρώτο χρόνο, με το να στο επικοινωνήσουν.

Δυστυχως δεν λειτουργουν όλοι οι πελάτες έτσι. Ειμαι σίγουρος οτι έχεις χάσει πελάτη χωρίς να σου πει κουβέντα, χωρίς να ξέρεις το γιατί.

 

anyway ειμαστε εντελώς οφ τόπικ, θα μείνω στην τελευταία μου πρόταση στο προηγούμενο ποστ.

Link to comment
Share on other sites

Καποιους εδω μεσα, τους φαινετε σαν να κλεψαμε, σαν να ζητιανεψαμε ,σαν να και εγω δεν ξερω τι, επειδη καναμε αιτηση φορητοτητας.

Στο κατω-κατω ειναι δικαιωμα μου να την κανω.

Μην μου πειτε οτι επρεπε να ρωτησω πρωτα την εταιρεια , γιατι δεν νομιζω οτι αυτη με ρωτησε ποτε θα κανει αυξησεις.

Δεν θα με πειραζε καθολου αν δεν με επαιρναν τηλ.και πηγαινα στον ανταγωνιστη.

Απλα εκανα αιτηση γιατι ο ανταγωνισμος εδινε περισσοτερα .Τελικα αν σε θεωρει σιγουρο η "καλη" σου εταιρεια ,δεν σε προσεχει.

Και οταν εγω ειμαι δυσαρεστημενος με το καθε "μαγαζι" , παω κατευθειαν στο αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς αν στην υπηρεσια 2gether χρειάζεται ρύθμιση η υπηρεσία κάθε φορά που απενεργοποιώ και επανενεργοποιώ το τηλέφωνο? Ή ότι ρύθμιση έχει γίνει διατηρείται?
Link to comment
Share on other sites

Καποιους εδω μεσα, τους φαινετε σαν να κλεψαμε, σαν να ζητιανεψαμε ,σαν να και εγω δεν ξερω τι, επειδη καναμε αιτηση φορητοτητας.

Στο κατω-κατω ειναι δικαιωμα μου να την κανω.

Μην μου πειτε οτι επρεπε να ρωτησω πρωτα την εταιρεια , γιατι δεν νομιζω οτι αυτη με ρωτησε ποτε θα κανει αυξησεις.

Δεν θα με πειραζε καθολου αν δεν με επαιρναν τηλ.και πηγαινα στον ανταγωνιστη.

Απλα εκανα αιτηση γιατι ο ανταγωνισμος εδινε περισσοτερα .Τελικα αν σε θεωρει σιγουρο η "καλη" σου εταιρεια ,δεν σε προσεχει.

Και οταν εγω ειμαι δυσαρεστημενος με το καθε "μαγαζι" , παω κατευθειαν στο αλλο.

εσυ βασικά εκτός απο το οτι συνεχιζεις το οφ τόπικ δεν κατάλαβες και τίποτα απο την συζητηση που καναμε.

Ποιός είπε οτι ζητιανευει όποιος κάνει αίτηση φορητότητας? ποιός ειπε οτι δεν ειναι δικαίωμά σου?

Αν διαβάσεις παραπάνω, επειδη εγω ανέφερα τη συγκεκριμένη λέξη, αναφέρθηκα σε πελάτες σαν κι εσένα, που αν δεν τους αρέσει κάτι που τους δίνει η εταιρεία, δεν θα παραπονεθούν ή θα καλεσουν να ζητησουν 2η προσφορά. Εκεί πήγαινε η "ζητιανιά".

Πάνε απ'ευθείας στο άλλο μαγαζί και τέλος. (Lord Βritish, να αυτό που σου έλεγα)

 

Γνωρίζει κανείς αν στην υπηρεσια 2gether χρειάζεται ρύθμιση η υπηρεσία κάθε φορά που απενεργοποιώ και επανενεργοποιώ το τηλέφωνο? Ή ότι ρύθμιση έχει γίνει διατηρείται?
οχι δεν χρειάζεται, διατηρείται η ρυθμιση ανεξαρτήτως συσκευής/επανεκκινησης κτλ. αποθηκευεται στην sim
Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα. ηθελα να ρωτησω κατι. εχω επιδοτηση τωρα σε δεκα μερες αλλα το κινητο που θελω δεν υπαρχει διαθεσιμο. μπορω να κανω προπαραγγελια ετσι ωστε οταν ερθει η μερα επιδοτησης να ειναι εκει κατευθειαν η οχι ?

ευχαριστω

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/6396my_car.jpg

 

https://www.facebook.com/JpaulsCarWash?ref=hl

^^Autoglym Detail Center^^

βιολογικοί καθαρισμοί, γυάλισμα-κέρωμα

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα. ηθελα να ρωτησω κατι. εχω επιδοτηση τωρα σε δεκα μερες αλλα το κινητο που θελω δεν υπαρχει διαθεσιμο. μπορω να κανω προπαραγγελια ετσι ωστε οταν ερθει η μερα επιδοτησης να ειναι εκει κατευθειαν η οχι ?

ευχαριστω

 

Μπορείς να πας σε κάποιο Vodafone shop και να παραγγείλεις το κινητό που θέλεις και να τους ρωτήσεις πότε θα έρθει και όταν έρθει να πας να χαλάσεις και την επιδότηση σου.Την επιδότηση σου μπορείς να τη χαλάσεις όποτε θες.:cool:

Link to comment
Share on other sites

α ωραια... οκ.ευχαριστω πολυ για την γρηγορη απαντηση :))

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/6396my_car.jpg

 

https://www.facebook.com/JpaulsCarWash?ref=hl

^^Autoglym Detail Center^^

βιολογικοί καθαρισμοί, γυάλισμα-κέρωμα

Link to comment
Share on other sites

Ή αλλιώς μπορείς να πας στο πλαίσιο να πάρεις την επιδότηση (ίδια θα είναι) και να πάρεις από κει τη συσκευή.

ex - BlackBerry moderator @ myphone.gr

Th|eF

Link to comment
Share on other sites

Ή αλλιώς μπορείς να πας στο πλαίσιο να πάρεις την επιδότηση (ίδια θα είναι) και να πάρεις από κει τη συσκευή.

 

υπαρχει καποιο πλεονεκτημα το να παρω την συσκευη απο εκει ? η συσκευη μου παλι vodafone θα γραφει πανω ε ?

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/6396my_car.jpg

 

https://www.facebook.com/JpaulsCarWash?ref=hl

^^Autoglym Detail Center^^

βιολογικοί καθαρισμοί, γυάλισμα-κέρωμα

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει καποιο πλεονεκτημα το να παρω την συσκευη απο εκει ? η συσκευη μου παλι vodafone θα γραφει πανω ε ?

 

Νομίζω ότι στο Πλαίσιο σου δίνουν συσκευές που δεν είναι ''κλειδωμένες'' στο δίκτυο της Vodafone (Vodafone Live! κ.α) και ας χαλάσεις επιδότηση της Vodafone.Άν μένεις Αθήνα επιβεβαίωσε το με ένα τηλέφωνο στο:210 2892000 ή αν είσαι εκτός Αθήνας μπες ΕΔΩ και στείλε τους email για να σου επιβεβαιώσουν το παραπάνω 100% γιατί μπορεί να κάνω και λάθος.:)

Link to comment
Share on other sites

Τελικα η "απειλη" της φορητοτητας διπλασιαζει την επιδοτηση!

Το διαβαζα και δεν το πιστευα μεχρι που το εκανα .

Οχι μονο διπλασιασανε το ποσο , αλλα μου εκαναν και εκπτωση για τον επομενο χρονο 20% στο παγιο!;)

Τι τους είπες γιατί πλησιάζει η επιδότησή μου, οπότε κάτι παρόμοιο θα κάνω και εγώ.

Και κάτι άλλο, κάπου είχε πάρει το μάτι μου, ότι αν κάνεις την παραγγελία μέσω της ιστοσελίδας, κερδίζεις κάτι;

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Τι τους είπες γιατί πλησιάζει η επιδότησή μου, οπότε κάτι παρόμοιο θα κάνω και εγώ.

Και κάτι άλλο, κάπου είχε πάρει το μάτι μου, ότι αν κάνεις την παραγγελία μέσω της ιστοσελίδας, κερδίζεις κάτι;

 

για τι πραγμα μιλατε ρε παιδια γιατι ερχεται κ η δικια μου ?

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/6396my_car.jpg

 

https://www.facebook.com/JpaulsCarWash?ref=hl

^^Autoglym Detail Center^^

βιολογικοί καθαρισμοί, γυάλισμα-κέρωμα

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστευω οτι πέφτει πολύ χαμηλά (δεν θελω να χρησιμοποιήσω άλλη φράση) οποιος κάνει αίτηση να φυγει καθαρά για να πάρει το κάτι παραπάνω.

 

Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε σε υποθετικό επίπεδο πλέον, ειναι στανταρ οτι οποιος κάνει αίτηση φορητότητας θα δεχθεί καλή πρόταση για να παραμείνει, ανεξαρτητως δικτυου.

 

Για μένα αν θέλετε να ειστε σωστοί, και για όσους θέλουν καααααποια στιγμη να αλλάξουμε νοοτροπία σαν λαος:

-Δείτε τι προσφορά εχετε για να ανανεώσετε το συμβόλαιό σας

-Ψαξτε τον ανταγωνισμό, να δείτε τί καλύτερο μπορεί να σας δώσει.

-Αν βρείτε αυτό το κάτι καλύτερο, απευθύνεστε στον πάροχο σας, πιστευω δεν λυνονται ετσι απλα οι συνεργασιες. Καλέστε και πειτε τους οτι το και το βρηκα αυτό και πιστευω οτι με συμφερει. Εχετε κάτι καλύτερο να μου προτείνετε? Αν σας ικανοποιησουν μένετε, διαφορετικά φευγετε κύριοι και δεν δεχεστε εκ των υστερων καμια πρόταση, για να μαθουν να εκτιμουν και εκείνοι τις καλες συνεργασιες σε πρώτο χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους σας. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Ένας φίλος μου έβαλε πριν από 1 μήνα το Vodafone 300 ή 400 (δεν θυμάμαι τώρα) και του έκαναν δώρο μια συσκευή Nokia. Το σημαντικό είναι αυτό το εξωφρενικό που μου είπε ότι στον πρώτο λογαριασμό που του ήρθε του χρέωσαν 1 sms με 1,6€!!! Είναι δυνατόν αυτό; Έστειλε γύρω στα 6 sms και συνολικά η χρέωση στον πρώτο λογαριασμό του ήταν 7€ περίπου μόνο για τα sms... Μου φαίνεται κάπως παράλογο και γι' αυτό ρωτάω την γνώμη σας.
Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους σας. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Ένας φίλος μου έβαλε πριν από 1 μήνα το Vodafone 300 ή 400 (δεν θυμάμαι τώρα) και του έκαναν δώρο μια συσκευή Nokia. Το σημαντικό είναι αυτό το εξωφρενικό που μου είπε ότι στον πρώτο λογαριασμό που του ήρθε του χρέωσαν 1 sms με 1,6€!!! Είναι δυνατόν αυτό; Έστειλε γύρω στα 6 sms και συνολικά η χρέωση στον πρώτο λογαριασμό του ήταν 7€ περίπου μόνο για τα sms... Μου φαίνεται κάπως παράλογο και γι' αυτό ρωτάω την γνώμη σας.

 

Που το εστειλε αυτο το *sms??? Μηπως σε κανενα τετραψηφιο?

Link to comment
Share on other sites

Δικαιουμαι επιδοτηση απο την vodafone 180€. Θέλω να πάρω το NokiaE51. Ερώτηση1: Μπορώ να αποκτήσω την συσκευή στην τιμή ''web offer'' που αναφέρεται στο site του πλαισίου? Ερώτηση2: Η vodafone με ενημέρωσε 1/10 για το ποσό της επιδότησης. Θα υπάρξει κάποια αλλαγή στο ποσό της επιδότησης αν πάω να πάρω την συσκευή στις 15/11 γιατί δεν ευκαιρώ νωρίτερα?

Ευχαριστώ προκαταβολικά και περιμένω την βοήθειά σας.:D

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...