Jump to content

Μετρό Θεσσαλονίκης


para5
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Νομίζω ότι το πρόβλημα της Θεσσαλονίκης (και όχι μόνο...) είναι πρόβλημα χώρου. Τραμ απλά δεν χωράει. Η "συμπυκνωμένη" φυσιογνωμία των Ελληνικών πόλεων είναι αρκετά διαφορετική από τις "απλωμένες" Ευρωπαϊκές.

 

Επίσης η νοοτροπία μας, που θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα στην κίνησή του (όπως έγινε και στην Αθήνα). Ο καθένας αφήνει το αυτοκίνητο όπου να'ναι. Ένα λεωφορείο μπορεί να στρίψει λίγο, να βγει από την (μονίμως καταπατημένη) λεωφορειολωρίδα του, να αλλάξει δρόμο όταν 100-200 "αγωνίζονται" για τα δίκαια αιτήματά τους...

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Σιγά σιγά ξεκινάνε οι μετατοπίσεις των δικτύων στον Σταθμό και στην Βενιζέλου.

 

Μετροπόντικες θα έρθουν κατά το τέλος της χρονιάς.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι το πρόβλημα της Θεσσαλονίκης (και όχι μόνο...) είναι πρόβλημα χώρου. Τραμ απλά δεν χωράει. Η "συμπυκνωμένη" φυσιογνωμία των Ελληνικών πόλεων είναι αρκετά διαφορετική από τις "απλωμένες" Ευρωπαϊκές.

 

Επίσης η νοοτροπία μας, που θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα στην κίνησή του (όπως έγινε και στην Αθήνα). Ο καθένας αφήνει το αυτοκίνητο όπου να'ναι. Ένα λεωφορείο μπορεί να στρίψει λίγο, να βγει από την (μονίμως καταπατημένη) λεωφορειολωρίδα του, να αλλάξει δρόμο όταν 100-200 "αγωνίζονται" για τα δίκαια αιτήματά τους...

 

μην είμαστε μοιρολάτρες...τις ελληνικές πόλεις μετά τον πόλεμο η αντιπαροχή τις ρήμαξε...που σημαίνει ότι είναι θέμα πολιτικής βούλησης να ομορφύνουν έστω και λίγο...υπάρχουν δημοσκοπήσεις στα συρτάρια του ΥΠΕΧΩΔΕ που δείχνουν ότι ο κόσμος προτιμά στο κέντρο της πόλης πεζούς, ποδηλάτες και δημόσια συγκοινωνία...τόσο δύσκολο θα ήταν να πάρουν περιοριστικά μέτρα για το ΙΧ; Απλά ο Σουφλιάς είναι άσχετος σε θέματα περιβάλλοντος και αστικού σχεδιασμού...πιο άσχετος και από τους προκατόχους του ακόμη!:cool:

Link to comment
Share on other sites

Που σημαίνει;Να αρχίσουμε να γκρεμίζουμε ολόκληρα οικοδομικά τετράγωνα;Γιατί ο XPhys πιο πριν είπε ότι δεν χωράει και δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς με αυτό.Δεν καταλαβαίνω γιατί είστε τόσο φανατικά υπέρ του τραμ.Αν είχαν σχεδιαστεί οι πόλεις μας με το σκεπτικό του να περνάει το τραμ χωριστά σε κάθε δρόμο ναι να συμφωνήσω και γω.Όμως δεν είναι έτσι δομημένες οι μεγάλες πόλεις και αυτό δεν αλλάζει. :confused:

Link to comment
Share on other sites

Να αρχίσουμε να γκρεμίζουμε ολόκληρα οικοδομικά τετράγωνα;

 

Πλάκα πλάκα αν μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο (έστω σιγά σιγά) θα μπορούσαν να στρώσουν οι πόλεις μας...δυστυχώς και μόνο η σκέψη είναι τρελλή...:blink:

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Πλάκα πλάκα αν μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο (έστω σιγά σιγά) θα μπορούσαν να στρώσουν οι πόλεις μας...δυστυχώς και μόνο η σκέψη είναι τρελλή...:blink:

 

Στις πόλεις των πρώην ανατολικών χωρών έτσι έφτιαξαν δρόμους... π.χ. το Βουκουρέστι. Τρελό αλλά αποτελεσματικό:p

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα πλάκα αν μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο (έστω σιγά σιγά) θα μπορούσαν να στρώσουν οι πόλεις μας...δυστυχώς και μόνο η σκέψη είναι τρελλή...:blink:

 

Δεν διαφωνούμε.Δεν το ανέφερα για πλάκα,είναι η μόνη αποτελεσματική λύση.Είναι όμως και η πλέον ανεφάρμοστη.Όπως ανεφάρμοστη είναι και η ιδέα προώθησης του τραμ ως βασικό μέσο μεταφοράς καταργώντας ταυτόχρονα οτιδήποτε άλλο έχει 2 ή 4 ή 14 ρόδες..

Link to comment
Share on other sites

Χεχε... ποιο τραμ ρε παιδια :D Δυο δρομους εχουμε (Εγνατια&Τσιμισκη αντε και Μ.Αλεξανδρου). Εκτος αν θελετε να γινει τραμ με δυο γραμμες και να κανει οτι κανουν και τα λεωφορια.
Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνούμε.Δεν το ανέφερα για πλάκα,είναι η μόνη αποτελεσματική λύση.Είναι όμως και η πλέον ανεφάρμοστη.Όπως ανεφάρμοστη είναι και η ιδέα προώθησης του τραμ ως βασικό μέσο μεταφοράς καταργώντας ταυτόχρονα οτιδήποτε άλλο έχει 2 ή 4 ή 14 ρόδες..

 

 

προφανώς ξεχνάτε ότι πόλεις όπως η Αθήνα και η θεσσαλονίκη είχαν κάποτε πολεοδομική και αρχιτεκτονική αισθητική και πυκνό δίκτυο τραμ. Ιδιαίτερα η Αθήνα...δεν χρειάζεται να γκρεμιστούν οικοδομικά τετράγωνα απλά να περιοριστεί η χρήση του ΙΧ στο κέντρο ειδικά...αυτό το "δεν χωράει" είναι αυθαίρετο και εξωπραγματικό...όλα είναι ζήτημα πολιτικής βούλησης...το δε Μετρό θα ακαθυστερήσει πολύ λόγω τεχνικών δυσκολιών, αρχαιοτήτων και σαθρών εδαφών...και ως τότε τι γίνεται; τα ΙΧ ακίνητα στους δρόμους; χώρια που το δίκτυο του Μετρό (όταν και αν γίνει) θα είναι εξαιρετικά περιορισμένο...:lol:

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μελέτη για κατασκευή ΤΡΑΜ περιφερειακά του μετρό.

 

Μια γραμμή ξεκινά από τα ΚΤΕΛ και καταλήγει στο Επταπύργιο (Δενδροποτάμου, Ακριτών, Δαβάκη, Ελπίδος, Επταπυργίου).

 

Μια δεύτερη ξεκινά από Πυλαία και φτάνει (μέσα από την Τούμπα, Αγ. Δημητρίου, Κασσάνδρου) στα Δικαστήρια.

 

Μια ακόμα, συνεχίζει από Πυλαία προς Θέρμη, βγαίνει αεροδρόμιο και κάνει κύκλο από την Γεωργικής Σχολής για να βγεί μέσα από την Καλαμαριά πάλι στην Πυλαία.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μελέτη για κατασκευή ΤΡΑΜ περιφερειακά του μετρό.

 

Μια γραμμή ξεκινά από τα ΚΤΕΛ και καταλήγει στο Επταπύργιο (Δενδροποτάμου, Ακριτών, Δαβάκη, Ελπίδος, Επταπυργίου).

 

Μια δεύτερη ξεκινά από Πυλαία και φτάνει (μέσα από την Τούμπα, Αγ. Δημητρίου, Κασσάνδρου) στα Δικαστήρια.

 

Μια ακόμα, συνεχίζει από Πυλαία προς Θέρμη, βγαίνει αεροδρόμιο και κάνει κύκλο από την Γεωργικής Σχολής για να βγεί μέσα από την Καλαμαριά πάλι στην Πυλαία.

 

 

υπαρχει πιθανοτητα να κατασκευαστει ποτε αυτο το εργο? θα βολεψει παρα πολυ αλλα μαλλον στις μελετες το βλεπω να μενει.:(

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μελέτη για κατασκευή ΤΡΑΜ περιφερειακά του μετρό.

 

Μια γραμμή ξεκινά από τα ΚΤΕΛ και καταλήγει στο Επταπύργιο (Δενδροποτάμου, Ακριτών, Δαβάκη, Ελπίδος, Επταπυργίου).

 

Μια δεύτερη ξεκινά από Πυλαία και φτάνει (μέσα από την Τούμπα, Αγ. Δημητρίου, Κασσάνδρου) στα Δικαστήρια.

 

Μια ακόμα, συνεχίζει από Πυλαία προς Θέρμη, βγαίνει αεροδρόμιο και κάνει κύκλο από την Γεωργικής Σχολής για να βγεί μέσα από την Καλαμαριά πάλι στην Πυλαία.

 

Aυτό το χρειαζόμαστε εδωπέρα!

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μελέτη για κατασκευή ΤΡΑΜ περιφερειακά του μετρό.

 

Μια γραμμή ξεκινά από τα ΚΤΕΛ και καταλήγει στο Επταπύργιο (Δενδροποτάμου, Ακριτών, Δαβάκη, Ελπίδος, Επταπυργίου).

 

Μια δεύτερη ξεκινά από Πυλαία και φτάνει (μέσα από την Τούμπα, Αγ. Δημητρίου, Κασσάνδρου) στα Δικαστήρια.

 

Μια ακόμα, συνεχίζει από Πυλαία προς Θέρμη, βγαίνει αεροδρόμιο και κάνει κύκλο από την Γεωργικής Σχολής για να βγεί μέσα από την Καλαμαριά πάλι στην Πυλαία.

 

Αυτό μάλιστα.Πιστεύω πάντως τα εγγόνια μας να προλάβουν να το χαρούν...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μνημόνιο συναντίληψης και συνεργασίας υπέγραψαν την Τετάρτη 21 Μαρτίου 2007, στην Πρυτανεία του Α.Π.Θ., ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της Αττικό Μετρό Α.Ε., κ. Γιώργος Γιαννής και ο Πρύτανης του Α.Π.Θ. Καθηγητής Αναστάσιος Μάνθος, για την κατασκευή του τμήματος του Μετρό που αφορά το Α.Π.Θ., στο οποίο εμπεριέχεται και η δημιουργία υπογείων χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων για την πόλη της Θεσσαλονίκης και για το Α.Π.Θ.

 

Με βάση τη σχεδίαση του έργου του Μετρό προβλέπεται η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της Πανεπιστημιούπολης του Α.Π.Θ. με δύο σταθμούς: «Συντριβάνι» και «Πανεπιστήμιο».

 

Ο πρώτος σταθμός χωροθετείται στην πλατεία Συντριβανίου και εν μέρει σε χώρο εντός της Πανεπιστημιούπολης, πλησίον της Θεολογικής Σχολής, ενώ ο δεύτερος πλησίον της διασταύρωσης της οδού Εγνατίας με τη Λεωφόρο 3ης Σεπτεμβρίου και εν μέρει εντός της Πανεπιστημιούπολης, πλησίον της Πολυτεχνικής Σχολής. Ενδιάμεσα στους δύο σταθμούς και στο χώρο της Πανεπιστημιούπολης, έμπροσθεν της Βιβλιοθήκης του Α.Π.Θ., προβλέπεται, επίσης, η χωροθέτηση ενός φρέατος του έργου. Σε ορισμένες περιπτώσεις οι σήραγγες του Μετρό θα διέρθουν κάτω από τα κτίρια του Α.Π.Θ., σε βάθος περίπου 12-15 μ. κάτω από τα βαθύτερα θεμέλια των υπαρχόντων κτιρίων.

 

Δεδομένου ότι ένα σημαντικό τμήμα του έργου του Μετρό πραγματοποιείται εντός των χώρων της Πανεπιστημιούπολης ή υπογείως των εγκαταστάσεων του Α.Π.Θ., κρίθηκε σκόπιμο να ρυθμισθούν, με την υπογραφή του Μνημονίου, θέματα συνεργασίας μεταξύ των δύο μερών, ώστε αφενός να διασφαλισθεί η εύρυθμη, απρόσκοπτη και ασφαλής λειτουργία του Α.Π.Θ. κατά τη διάρκεια τόσο της κατασκευής όσο και της λειτουργίας του έργου με την έγκαιρη αντιμετώπιση των ζητημάτων που θα προκύψουν, και αφετέρου να διευκολυνθούν και να επιταχυνθούν οι εργασίες κατασκευής του έργου. Με το παρόν Μνημόνιο ρυθμίζονται ζητήματα όπως:

 

Η οργάνωση των εργοταξιακών χώρων

Η Αττικό Μετρό θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ελαχιστοποίηση της αναπόφευκτης όχλησης εντός του ΑΠΘ από τις κατασκευαστικές εργασίες του Μετρό Θεσσαλονίκης. Η ανάπτυξη των εργοταξιακών χώρων θα πραγματοποιηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην υπάρξει μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας στην οδό Εγνατίας, ενώ αμέσως μετά την ολοκλήρωση των εργασιών η Αττικό Μετρό θα καταβάλει προσπάθεια για την αισθητική/λειτουργική αναβάθμιση των υπό κατάληψη χώρων, ύστερα από τη σχετική έγκριση του ΑΠΘ.

 

Η ασφάλεια των κτιρίων του Πανεπιστημίου

Η Αττικό Μετρό θα αναλάβει το κόστος ειδικής μελέτης για την ασφάλεια συγκεκριμένων κτιρίων του ΑΠΘ και στη συνέχεια θα πραγματοποιήσει την υλοποίηση όλων των ενδεδειγμένων μέτρων σε συνεργασία με το ΑΠΘ.

 

Οι απαλλοτριώσεις

Η Αττικό Μετρό θα προβεί στην ελαχιστοποίηση των προς απαλλοτρίωση εκτάσεων του ΑΠΘ.

 

Τα εργαστήρια της Πολυτεχνικής Σχολής

Η Αττικό Μετρό θα αναλάβει το κόστος εξειδικευμένης μελέτης για τις επιπτώσεις από την διέλευση των συρμών του Μετρό υπογείως των εργαστηρίων της Πολυτεχνικής Σχολής και στη συνέχεια θα πραγματοποιήσει την υλοποίηση όλων των μέτρων που ενδεχομένως απαιτηθούν, σε συνεργασία με το ΑΠΘ.

 

Οι χώροι στάθμευσης

Η Αττικό Μετρό θα προχωρήσει στην εκπόνηση μελετών σε συνεννόηση με το ΑΠΘ με στόχο την κατασκευή υπόγειων χώρων στάθμευσης, χωρητικότητας 2.000 θέσεων ΙΧ οχημάτων, στην περιοχή του ΑΠΘ για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού του Μετρό και της Πανεπιστημιακής Κοινότητας.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

απλώς ενημερωτικά να ξέρετε ότι η χάραξη κάτω από το ΑΠΘ κ το μνημόνιο συνεργασίας έχουν αρκετές τρυπούλες που "μπάζουν..." :rolleyes:;)

defy+

LG G2

XZ1

Poco F2 pro

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
εδω κ δυο μερες οσοι εχετε περασει απο εγνατια θα εχετε δει στο υψος της βενιζελου τι γινετε. εχει μεινει μια λοριδα με τα εργα που γινονται. ξερετε μεχρι ποτε θα κρατησει? γιατι η ουρα φτανει μεχρι την καμαρα.:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Την Τρίτη αρχίζουν και οι εργασίες για την κατασκευή του φρέατος στον σιδηροδρομικό σταθμό, απ'όπου και θα μπούν οι μετροπόντικες στο τέλος του έτους για να σκάψουν. Πάντως σύμφωνα με άρθρο μέχρι το 2013 θα είναι έτοιμη η κύρια γραμμή μαζί με τις επεκτάσεις σε Καλαμαριά και Σταυρούπολη. Όλα μαζί 19,6 χλμ :)

 

Η τρύπα απο την οποία θα βγαίνουν τα μπάζα στο πανεπιστήμιο, θα έχει βάθος 30 μέτρων, δηλαδή περίπου όσο μια δεκαόροφη πολυκατοικία!

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιό άρθρο το διάβασες αυτό; Θα είναι το η βασική γραμμή και η επέκταση έτοιμα το 2013;

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιό άρθρο το διάβασες αυτό; Θα είναι το η βασική γραμμή και η επέκταση έτοιμα το 2013;

 

Ναί μέχρι το 2013 θα είναι έτοιμες οι επεκτάσεις σε Καλαμαριά και Σταυρούπολη. Θα οριστεί ανάδοχος το 2008 (για τις επεκτάσεις)

 

Εδώ ανακοινώθηκε πρίν απο καιρό η επέκταση της Καλαμαριάς:

 

http://metrothessalonikis.blogspot.com/2007/03/blog-post_16.html

 

Η επέκταση της Σταυρούπολης ανακοινώθηκε αργότερα, χθές συγκεκριμένα, απο μία τοπική εφημερίδα των δυτικών συνοικιών:

 

http://img240.imageshack.us/img240/1848/1000973eq8.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σε τι φαση βρισκονται αυτη η στιγμη οι εργασιες του μετρο;

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Σε τι φαση βρισκονται αυτη η στιγμη οι εργασιες του μετρο;

Ολοκληρώνεται και ο τελευταίος σταθμός στη Φλέμινγκ σε 4 μέρες και το παρθενικό δρομολόγιο θα γίνει την Πρωτομαγιά :lol: :p :rolleyes:

 

Βασικά είναι στην φάση μετακίνησης δημόσιων δικτύων και σ' αυτή θα παραμείνει μέχρι τα τέλη του χρόνου που υπολογίζεται να ξεκινήσουν τα ροκανίσματα οι 2 μετροπόντικες από τον Ν.Σ. Σταθμό για τις 2 σήραγγες. Όσο ολοκληρώνονται οι εργασίες μετακίνησης δημόσιων δικτύων σ' αυτούς τους σταθμούς, θα ξεκινούν κι οι εργασίες στους επόμενους. Φυσικά στις 9μιση απ' τις 10 τρύπες που ανοίγουν μέχρι στιγμής βρίσκουν αρχαία, αλλά σε αντίθεση με αυτό που τουλάχιστον εγώ περίμενα και φανταζόμουν, ξεκινούν οργανωμένες εντατικές αρχαιολογικές έρευνες!

Link to comment
Share on other sites

Παρθενικο δρομολογιο με τι; Με τα ποδια;

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Παρθενικο δρομολογιο με τι; Με τα ποδια;

 

Μάλλον δεν κατάλαβες ότι η πρώτη γραμμή ήταν αστείο..

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν κατάλαβες ότι η πρώτη γραμμή ήταν αστείο..

 

Γιατί το αστείο;Θεωρείς ότι δεν θα ολοκληρωθεί ποτέ το μετρό;Οτι έχουν πέσει έξω στους χρόνους παράδοσης και έπρεπε ήδη να είχαμε δοκιμαστικά δρομολόγια;

Μετρό φτιάχνεται, ας κάνουμε λίγη παραπάνω υπομονή τώρα που τα πράγματα μπήκαν σε μια σειρά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...