Jump to content

Μετρό Θεσσαλονίκης


para5
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Υπεγράφη επιτέλους η σύμβαση για την κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο προβλέπεται να είναι ακόμα πιο σύγχρονο από αυτό της Αθήνας.

 

Τα βασικά χαρακτηριστικά του δικτύου Μετρό στην Θεσσαλονίκη είναι τα εξής:

 

- 13 σύγχρονοι Σταθμοί με κεντρική αποβάθρα

 

- 9,6 χλμ. Γραμμής (με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς), που θα κατασκευαστεί στο μεγαλύτερο τμήμα της (7,7 χλμ.) από δύο Μηχανήματα Ολομέτωπης Διάνοιξης. Το υπόλοιπο τμήμα της Γραμμής θα κατασκευαστεί με την μέθοδο του Ανοικτού Ορύγματος.

 

- 18 υπέρ-αυτόματοι συρμοί τελευταίας τεχνολογίας πλήρως κλιματιζόμενοι, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό.

 

- Αμαξοστάσιο στην περιοχή της Πυλαίας (Βότση) σε έκταση 50.000τμ.

 

- Οι σημαντικές τεχνικές διαφορές του Μετρό Θεσσαλονίκης, που αποτελούν βελτιώσεις σε σχέση με τις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό της Αθήνας, είναι ότι θα υπάρχουν δύο μονές ανεξάρτητες σήραγγες (αντί της μίας σήραγγας διπλής τροχιάς στο Μετρό της Αθήνας) καθώς και σύστημα θυρών επί των αποβαθρών κάθε Σταθμού για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού. Η κατασκευή των δύο σηράγγων θα πραγματοποιηθεί με δύο Μηχανήματα Διάνοιξης Σηράγγων («μετροπόντικες»).

 

- Η αρχαιολογική ανασκαφή προβλέπεται να καλύψει συνολική έκταση 20.000 τ.μ. και η Αττικό Μετρό ΑΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού θα αναδείξει τα σημαντικότερα αρχαιολογικά ευρήματα σε κεντρικούς Σταθμούς του δικτύου.

 

«Ιστορική μέρα για τη συμπρωτεύουσα» χαρακτήρισε τη σημερινή υπογραφή της σύμβασης για το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, δηλώνοντας περήφανος που επί υπουργείας του ξεκινά η κατασκευή του μεγαλύτερου δημόσιου έργου -όπως επισήμανε- που έχει γίνει ποτέ στη Θεσσαλονίκη.

 

Όπως είπε ο κ. Σουφλιάς, σε πρώτη φάση, το έργο περιλαμβάνει 9,6 χιλιόμετρα Μετρό και 13 σταθμούς, ενώ υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί 250.000 επιβάτες ημερησίως.

 

Παράλληλα ο υπουργός σημείωσε ότι θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η όχληση των πολιτών από τα έργα να είναι η μικρότερη δυνατή. Μάλιστα, όπως είπε, για τον σκοπό αυτό εκπονείται και ειδική μελέτη.

 

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4769&subid=2&pubid=231283

 

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4667&subid=2&pubid=231233

Link to comment
Share on other sites

Με την επίβλεψη της "Αττικό Μετρό". Ακόμη και τα σαλονικιώτικα έργα, οι Αθηναίοι έρχονται και τα φτιάχνουν!! Τι λέει ο νομάρχης? Τι λέει ο δήμαρχος? Ο Μητροπολίτης? :p

 

Να θυμίσω απλώς ότι το συγκεκριμένο έργο πρέπει να κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ προσφυγών σε δικαστήρια και ευρωπαϊκή ένωση (από τις κοινοπραξίες που έχασαν το διαγωνισμό κλπ) και χρειάστηκαν πάνω από 5 χρόνια για να εκδικαστούν όλες.

 

Το επόμενο βήμα θα είναι, φυσικά, αρχαία που δεν ξέραμε ότι υπήρχαν, περίπτερα που πέφτουν (όπως Πανεπιστημίου), κλειστές λεωφόροι (να δείτε τι πραγματικά σημαίνει κυκλοφοριακό) και φυσικά γκρίνια απίστευτη από το ξεβόλεμα (όπως Αθήνα).

 

Αναρωτιέμαι αν θα αντέξει η χαλλλαρή Σαλονίκη τέτοιο "οργασμό" έργων. :p

 

Σοβαρά τώρα, εύχομαι να γίνει γρήγορα και να ανακουφίσει την κατάσταση. Θα προτιμούσα, ωστόσο, να γινόταν με πρωτοβουλίες και ενέργειες της τοπικής κοινωνίας και όχι μετά από δεκαετίες "παρακάλια" προς την εκάστοτε κεντρική κυβέρνηση. Αλίμονο αν μια πόλη ενός εκατομ κατοίκων να μην μπορεί να θέσει σε κίνηση μηχανισμούς και έργα που σε άλλες πόλεις ανάλογου μεγέθους θεωρούνται αυτονόητα.

 

Αλλά ας μην γκρινιάζω. Καλές βόλτες εύχομαι σε όλους.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

όλα καλά,όλα ωραία αλλά εγώ σαν οδηγός θα έχω τα νευράκια μου μέχρι να τελειώσει...

defy+

LG G2

XZ1

Poco F2 pro

Link to comment
Share on other sites

Ego giati exo thn entyposh pos otan eimoun paidaki to eixan ksekinhsei to metro(epi koubela an 8umamai kala) kai to stamathsan epeidh brhkan leei arxaia?
:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

ρε συ θα εχουμε νευρα μεχρι να γινει...αλλα μετα καλαμαρια-ηλιουπολη 10 λεπτα με το μετρο και θα δινεις 1 ευρω

θα παρατησεις το αμαξι στην ακρη.

μακαρι να γινει εστω και το 2012 αλλα χλωμο το κοβω...

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

ρε συ θα εχουμε νευρα μεχρι να γινει...αλλα μετα καλαμαρια-ηλιουπολη 10 λεπτα με το μετρο και θα δινεις 1 ευρω

θα παρατησεις το αμαξι στην ακρη.

μακαρι να γινει εστω και το 2012 αλλα χλωμο το κοβω...

Θα γινει. Αυτο ειναι σιγουρο πια. Και συνηθως αυτα τα εργα ειναι αρκετα ακριβη στα χρονοδιαγραμματα τους, πολλες φορες δε και νωριτερα απο αυτα. :)

 

Ego giati exo thn entyposh pos otan eimoun paidaki to eixan ksekinhsei to metro(epi koubela an 8umamai kala) kai to stamathsan epeidh brhkan leei arxaia?

Η τρυπα ακριβως απενατι απο το Διοικητηριο ειναι ενα σουβενιρ απο τοτε ;)

Link to comment
Share on other sites

kai tora ti egine?de 8a pernaei apo ekei?

 

ego 8umamai pos legane pos de 8a ginei metro giati h mish polh exei apo kato arxaia

de ksero alh8eia-psemata alla ayto legotan tote

epishs kati gia upo8alassio parking 8umamai...mporei kaneis na mou ta 8umisei ligo kalutera?

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Η Αθήνα είναι ΟΛΗ αρχαία και έχει τρεις γραμμές μετρό. Για να μην μιλήσω για τη Ρώμη. Τα αρχαία είναι μεν λόγος καθυστέρησης αλλά σε καμία περίπτωση δεν καθιστούν το έργο αδύνατο.

 

Η τρύπα του Κούβελα ήταν απλώς μία τρύπα του Κούβελα και τίποτε παραπάνω. Χωρίς μελέτη, χωρίς ανάθεση, χωρίς τιποτε, άρχισε να σκάβει. Ήταν ένα ακόμη γελοίο προεκλογικό πυροτέχνημα.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Η τρύπα του Κούβελα ήταν απλώς μία τρύπα του Κούβελα και τίποτε παραπάνω. Χωρίς μελέτη, χωρίς ανάθεση, χωρίς τιποτε, άρχισε να σκάβει. Ήταν ένα ακόμη γελοίο προεκλογικό πυροτέχνημα...

 

... που δειχνει ξεκαθαρα οτι η τοπικη κοινωνια δεν θα μπορουσε να κανει πολλα (οπως θα επιθυμουσες, συμφωνα μ'αυτα που ειπες νωριτερα).

Οι λογοι πολλοι (ελλειψη κονδυλιων, αρμοδιοτητων, κλπ, κλπ). Η συγκριση με το εξωτερικο δεν ειναι δοκιμη, αφου εκει και αρμοδιοτητες υπαρχουν και κονδυλια. Για να σε προλαβω, ΚΑΙ σοβαροτεροι τοπικοι αρχοντες :lol:

Link to comment
Share on other sites

kai tora ti egine?de 8a pernaei apo ekei?

 

ego 8umamai pos legane pos de 8a ginei metro giati h mish polh exei apo kato arxaia

de ksero alh8eia-psemata alla ayto legotan tote

epishs kati gia upo8alassio parking 8umamai...mporei kaneis na mou ta 8umisei ligo kalutera?

Υποθαλάσσια αρτηρία λένε για Αρετσού - Κέντρο. Δεν υπογράφτηκε ακόμη αλλά αναφέρεται πολλές φορές μαζί με το μετρό.

Link to comment
Share on other sites

Η τρυπα ακριβως απενατι απο το Διοικητηριο ειναι ενα σουβενιρ απο τοτε ;)

 

Η τρύπα αυτή είναι σουβενίρ απο το υποτιθέμενο τετραόροφο υπόγειο parking! Τα σουβενίρ του μετρό είναι μια πινακίδα μπροστά από το σιδ. σταθμό και ένα τουνελάκι 100 μέτρων κάτω από την Εγνατία, μπροστά από το 424 στρατιωτικό νοσοκομείο. :lol: :lol: :lol:

 

@Billakosss: Πότε είπες ότι το θες; το 2012; να κάνω αναγραμματισμό; ίσως το 2102 :p

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Αρχίζουν τα έργα για την κατασκευή του τώρα, ενώ θα ολοκληρωθεί το 2012.

 

Επιπλέον, νομίζω ότι καλώς αναλαμβάνει η Αττικό Μετρό την επίβλεψη, διότι μπορώ με βεβαιότητα ότι το αθηναϊκό Μετρό ήταν ένα πολύ δύσκολο έργο, και έτσι η εταιρεία έχει εμπειρία. Χώρια που το Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι πολύ πιο προηγμένο τεχνολογικά, ενώ στα σχέδια είναι ότι στις αποβάθρες, θα διαθέτει και γυάλινες πόρτες, που θα ανοίγουν παράλληλα με αυτές του συρμού, στα πρότυπα του Μετρό του Λονδίνου...

Link to comment
Share on other sites

Χρονια και χρονια ακουω για το "περιφημο" μετρο Θεσσαλονικης...εχει τεινει πλεον να αναφερεται ως ανεκδοτο.:p

Θ' ασπρισουν τα μαλλια μας κι ακομα για την κατασκευη του μετρο θα συζηταμε.:happy:

Εμεις φταιμε που ανεχομαστε την κοροιδια και τον εμπαιγμο των πολιτικαντιδων!:mad:

http://new.koolart.co.uk/catalog/images/1822.jpg

http://www.msprotege.com/vbb225/images/smilies/drive.gif

My love for you insatiable, not superficial

You 'LL never waLk aLone!

Link to comment
Share on other sites

Zήσε Μάι να φας τριφύλλι...

 

Κρίμα για την συμπρωτεύουσα :(

 

 

giati krima!?

i8eles na anakoinonotan to metro , kai na teliwne se 2 xronia!? me ena pasalima , kai ena proxeiro metro?!

 

afou ksekinise ayto einai to kalytero neo , to krima pou kolaei!?

krima eprepe na peis , an ksekinouse kai ekane na teliwsei se 2 3 xronia , kai itan kanena ypodeestero apo tis a8inas,, edw sou lene 8a einai akoma kalytero apo tis a8inas , kai les krima!? i8eles na telione grigorotera!? ayto einai to problima ?

So this is how liberty dies, with thunderous applause
Link to comment
Share on other sites

http://www.agelioforos.gr/agelioforos.gr/archive/article.asp?date=4/7/2006&page=5

 

O προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1,2 δισ.

 

ευρώ.

 

tis a8inas poso stoixise!?

So this is how liberty dies, with thunderous applause
Link to comment
Share on other sites

Ναι, θα ήθελα να ξεκινούσε πολύ νωρίτερα (ξέρεις από πότε το ακούμε στην β.Ελλάδα; ) και να ήταν έτοιμο το πολύ μέχρι το τέλος και αυτής της δεκαετίας.

 

Με την τεχνογνωσία την σημερινή είναι εφικτό να τελειοποιηθεί και να παραδοθεί ένα τέτοιο έργο πολύ νωρίτερα, απλά είμαστε τόσο αργοί όσο θα χρειαστούμε για να το κάνουμε με το πάσο μας.Ξέρω καλά τι θα πει να υλοποιείς κάτι γρήγορα και σωστά άμα θέλεις.

 

Απλά εμείς δεν είμαστε ακόμα Ευρώπη, αυτό θέλεις να ακούσεις ;

Φιλικά, γιατί λατρεύω αυτήν την πόλη και περίμενα κάτι πιο σύντομο γιατί το χρειάζεται πραγματικά αυτό το έργο :)

The Future Belongs To The Brave
Link to comment
Share on other sites

Ναι, θα ήθελα να ξεκινούσε πολύ νωρίτερα (ξέρεις από πότε το ακούμε στην β.Ελλάδα; ) και να ήταν έτοιμο το πολύ μέχρι το τέλος και αυτής της δεκαετίας.

 

Με την τεχνογνωσία την σημερινή είναι εφικτό να τελειοποιηθεί και να παραδοθεί ένα τέτοιο έργο πολύ νωρίτερα, απλά είμαστε τόσο αργοί όσο θα χρειαστούμε για να το κάνουμε με το πάσο μας.Ξέρω καλά τι θα πει να υλοποιείς κάτι γρήγορα και σωστά άμα θέλεις.

 

Απλά εμείς δεν είμαστε ακόμα Ευρώπη, αυτό θέλεις να ακούσεις ;

Φιλικά, γιατί λατρεύω αυτήν την πόλη και περίμενα κάτι πιο σύντομο γιατί το χρειάζεται πραγματικά αυτό το έργο :)

 

Συγνώμη, αλλά ούτε το μετρό της Αθήνας ήταν έτοιμο τόσο σύντομα. Μελέτες γίνονταν από τη δεκαετία του 1950 (!). To ίδιο (απλά με είκοσι χρόνια λιγότερα) και με το Μετρό του Λονδίνου που δεν έχει ούτε τα μισά αρχαιολογικά ευρήματα από αυτά που θα έρθουν στο φως στη Θεσσαλονίκη.

 

Δεν είναι "βάζω μπροστά το γνωστό τρωκτικό και σαρώνω το τούνελ". Υπάρχουν πολλά πράγματα στο υπέδαφος τόσο της Θεσ/νίκης, όπως και σε αυτό της Αθήνας. Τι να κάνουμε; Ζούμε σε χώρα με μεγάλη ιστορία.

 

Επιπλέον, όταν ακούς 34 ενστάσεις, βάλε πόσες κοινοπραξίες έκαναν ένσταση για να τα αρπάξουν για τον εαυτό τους.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, αλλά ούτε το μετρό της Αθήνας ήταν έτοιμο τόσο σύντομα. Μελέτες γίνονταν από τη δεκαετία του 1950 (!). To ίδιο (απλά με είκοσι χρόνια λιγότερα) και με το Μετρό του Λονδίνου που δεν έχει ούτε τα μισά αρχαιολογικά ευρήματα από αυτά που θα έρθουν στο φως στη Θεσσαλονίκη.

 

Δεν είναι "βάζω μπροστά το γνωστό τρωκτικό και σαρώνω το τούνελ". Υπάρχουν πολλά πράγματα στο υπέδαφος τόσο της Θεσ/νίκης, όπως και σε αυτό της Αθήνας. Τι να κάνουμε; Ζούμε σε χώρα με μεγάλη ιστορία.

 

Επιπλέον, όταν ακούς 34 ενστάσεις, βάλε πόσες κοινοπραξίες έκαναν ένσταση για να τα αρπάξουν για τον εαυτό τους.

Μερικές συγκρίσεις :

 

The Underground currently serves 275 stations and runs over 253 miles (408 km) of lines

 

Τα βασικά χαρακτηριστικά του δικτύου Μετρό στην Θεσσαλονίκη είναι:

 

- 13 σύγχρονοι Σταθμοί με κεντρική αποβάθρα

 

- 9,6 χλμ. Γραμμής (με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς), που θα κατασκευαστεί στο μεγαλύτερο τμήμα της (7,7 χλμ.) από δύο Μηχανήματα Ολομέτωπης Διάνοιξης. Το υπόλοιπο τμήμα της Γραμμής θα κατασκευαστεί με την μέθοδο του Ανοικτού Ορύγματος.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Tube_station

 

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=697402&lngDtrID=244

 

http://www.faqs.org/faqs/uk/transport-london/section-7.html

 

Aν μου βρεις πουθενά στο άρθρο του in.gr να αναγράφει και να δίνει την εντύπωση της όλης καθυστέρησης λόγω αρχαιολογικών μνημείων...μακάρι να ήταν αυτό.

Το θέμα είναι να μπορέσουν να τελειώσουν αυτά τα 10χμ εγκαίρως.

Γιατί να μην δουλέψουν στο έργο 10.000 κόσμος και όχι μόνο 3.000; Μας λείπουν άνεργοι με πτυχία ή άτομα που θέλουν να δουλέψουν;:X

 

Κανονικά θα το είχαμε στα χέρια μας πέρυσι,όχι το 2012...δες λίγο παλιά ψέματα

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_1/04/01_I7064236%3DI7064236%3D|01%2601-0401!cod10401$30784.html

 

Μετρό ζητήσαμε, όχι εξέδρα εκτόξευσης πυραύλων για διαστημικές αποστολές :ninja:

The Future Belongs To The Brave
Link to comment
Share on other sites

...Με την τεχνογνωσία την σημερινή είναι εφικτό να τελειοποιηθεί και να παραδοθεί ένα τέτοιο έργο πολύ νωρίτερα...

Έξω απ΄το χορό......

 

Επίσης κάνεις κάτι τραγικό: Συγκρίνεις τα 400χλμ του υπερ-εκατόχρονου λονδρέζικου μετρό της πόλης των 12 εκατομμυρίων με την αρχή μόνο του θεσσαλονικιώτικου. Μερικές φορές αναρωτιέμαι αν η κοινή λογική είναι είδος εν ανεπαρκεία.

 

Το αθηναϊκό μετρό ξεκίνησε ως Σύνταγμα-Πεντάγωνο και σήμερα είναι Μοναστηράκι (Σύντομα Αιγάλεω)-Αεροδρόμιο, ενώ στην άλλη γραμμή θα είναι σύντομα Ανθούπολη-Ελληνικό.

 

Κάθε μετρό ξεκινά να καλύπτει τα απολύτως βασικά και στη συνέχεια επεκτείνεται. Δεν είναι δυνατόν να φτιάξεις 30χλμ μετρό σε 5 χρόνια όσο κι αν διάφοροι τύποι σε κάποιο φόρουμ υποστηρίζουν ότι αυτό είναι απολύτως εφικτό.

Γιατί να μην δουλέψουν στο έργο 10.000 κόσμος και όχι μόνο 3.000;

Για τον ίδιο λόγο που μία γυναίκα γεννάει σε εννέα μήνες και δεν είναι δυνατόν εννέα γυναίκες να γεννήσουν σε ένα μήνα. Κατάλαβες?

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Λίγο οφφ-τόπικ (με την έννοια ότι δεν αφορά το μετρό της Θεσ/νίκης), ισχύει αυτό που έχω ακούσει για επέκταση του μετρό μέχρι τον Παράδεισο και σύνδεσή του με Μαρούσι? ή κάποιο σταθμό ψηλά στην Κηφίσιας τελοσπάντων?

Wendy let me in I wanna be your friend

I wanna guard your dreams and visions

Link to comment
Share on other sites

Ναι, θα ήθελα να ξεκινούσε πολύ νωρίτερα (ξέρεις από πότε το ακούμε στην β.Ελλάδα; ) και να ήταν έτοιμο το πολύ μέχρι το τέλος και αυτής της δεκαετίας.

 

aaa!!de prosexeis ti grafoume edo mou fainetai

to metro ksekinhse prin dekaeties!!

apodeiksh h gnosth se olous trupa(kat allous einai ergo gia thn ypo8alassiaa rthria),h diashmh tampela mprosta sto sta8mo

ta prota 100 metra alloste exoun skaftei!!

 

ego pantos prosopika de to blepo sto 2012...:mad:

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Λίγο οφφ-τόπικ (με την έννοια ότι δεν αφορά το μετρό της Θεσ/νίκης), ισχύει αυτό που έχω ακούσει για επέκταση του μετρό μέχρι τον Παράδεισο και σύνδεσή του με Μαρούσι? ή κάποιο σταθμό ψηλά στην Κηφίσιας τελοσπάντων?

Δες εδώ

 

Και της Θεσσαλονίκης εδώ

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Οβελίξ.

 

Έχοντας δεινοπαθήσει χρόνια με τον ΗΣΑΠ, την ονειρευόμουν τη γραμμή αυτή :)

Φαντάζομαι βέβαια μιλάμε για το 2020.

Wendy let me in I wanna be your friend

I wanna guard your dreams and visions

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...