Jump to content

Μετρό Θεσσαλονίκης


para5
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Νέα προβλήματα στην κατασκευή του σταθμού του μετρό «Παπάφη». Μετά τη διοίκηση του Παπαφείου, η «Αττικό Μετρό ΑΕ» θα πρέπει να αντιμετωπίσει ακόμη ένα εμπόδιο, καθώς οι απόφοιτοι του ιδρύματος προσφεύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας, καταθέτοντας αίτηση ακύρωσης τόσο για την απαλλοτρίωση 907,16 τ.μ. από τον αύλειο χώρο του ιδρύματος, όσο και για την κοπή δέντρων από την αυλή του Παπαφείου!

 

Την προηγούμενη Πέμπτη, έπειτα από συνάντηση που είχαν η διοίκηση της «Αττικό Μετρό ΑΕ» και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης με τον πρόεδρο του Παπαφείου, μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθιμο, υπήρξε αισιοδοξία ότι το θέμα της κατασκευής του σταθμού του μετρό οδεύει προς επίλυση. Κι αυτό καθώς διαφάνηκε ότι υπό ορισμένες προϋποθέσεις, η διοίκηση του ορφανοτροφείου θα άρει τις προσφυγές της από το ΣτΕ, οι οποίες είναι προγραμματισμένο να εκδικαστούν στις 2 Μαΐου.

 

«Είμαστε αντίθετοι...»

 

Ωστόσο, οι απόφοιτοι του ορφανοτροφείου δεν έχουν πει ακόμη την... τελευταία τους λέξη. «Ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης μπορεί να συμφωνεί για την κατασκευή του σταθμού και να αίρει τις αιτήσεις ακύρωσης. Για μας όμως δεν αλλάζει τίποτα. Είμαστε αντίθετοι σε οποιαδήποτε παραχώρηση, έστω και ενός μέτρου του Παπαφείου», δηλώνει ο εκπρόσωπος των αποφοίτων του ιδρύματος στην υπόθεση του μετρό, Αναστάσιος Ζώτος. Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι οι απόφοιτοι ζητούν να δημιουργηθεί σταθμός μετρό στην περιοχή, αλλά όχι εντός του Παπαφείου. «Προτείνουμε την κατασκευή του σταθμού εξήντα μέτρα ανατολικότερα, στη συμβολή της Κ. Καραμανλή με την Κατσιμίδη», καταλήγει ο κ. Ζώτος.

 

Οπως εξηγεί ο δικηγόρος των αποφοίτων, Βασίλης Φραντζής, ταυτόχρονα με τις αιτήσεις ακύρωσης θα κατατεθεί και αίτηση αναστολής, ώστε μέχρι τη συζήτηση της υπόθεσης να μην μπορεί να μπει η «Αττικό Μετρό ΑΕ» στο χώρο του ιδρύματος και να κόψει τα δέντρα, προκειμένου να εκτελέσει εργασίες. «Οι απόφοιτοι δεν εναντιώνονται στο μετρό, αφού υπάρχει δυνατότητα να κατασκευαστεί σταθμός λίγα μέτρα παρακάτω, κάτι το οποίο έχει επισημανθεί από παλιά. Αυτό που ζητούν είναι να μη θιγεί το ορφανοτροφείο. Εξάλλου, τα κληροδοτήματα προστατεύονται από το Σύνταγμα», υπογραμμίζει ο κ. Φραντζής.

 

Η «Αττικό Μετρό»

 

«Δεν ξέρω αν οι απόφοιτοι έχουν έννομο συμφέρον στην όλη υπόθεση. Σε κάθε περίπτωση, το θέμα είναι νομικό. Προσωπικά, ενδιαφέρομαι να ξέρω ότι ο πρόεδρος του ιδρύματος, ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος, θέλει και στηρίζει το μετρό. Από εκεί και πέρα, ο οποιοσδήποτε άλλος είναι δευτερεύουσας ή και τριτεύουσας σημασίας», αναφέρει ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό ΑΕ», Χρήστος Τσίτουρας.

 

«Το μετρό δεν είναι... μονόπολη, για να μετακινεί κάποιος τους σταθμούς του όπως τον βολεύει. Αν ο σταθμός στο Παπάφειο μπλοκαριστεί, τότε οι κάτοικοι της Τούμπας θα μείνουν χωρίς μετρό. Αλλά και το Παπάφειο δεν πρόκειται να πάρει χρήματα από την απαλλοτρίωση και έτσι θα καταρρεύσει, αφού δεν θα μπορέσει να συντηρηθεί. Και αναρωτιέμαι πώς θα νιώθουν οι απόφοιτοι του ιδρύματος βλέποντάς το να καταρρέει; Διότι με την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, δύσκολα θα βρεθούν χρήματα για τη συντήρησή του, υπογραμμίζει το μέλος του δ.σ. της «Αττικό Μετρό ΑΕ», αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Ποιότητας Ζωής και Ελεύθερων Χώρων Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας.

 

Ο Ανθιμος

 

«Θέλουμε να κατασκευαστεί σταθμός μετρό στο Παπάφειο και η προσπάθεια φαίνεται ότι θα ευοδωθεί. Ομως δεν θα επιτρέψουμε να αδικηθεί το ίδρυμα, που αυτήν τη στιγμή έχει τεράστιες υποχρεώσεις και δαπάνες», δηλώνει στον «Α» ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι το θέμα θα είχε λυθεί προ καιρού. Ωστόσο, «απόφαση της πρώην υπουργού Υγείας, Μαριλίζας Ξενογιαννακοπούλου, με βάση την οποία τα περιουσιακά στοιχεία των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου που ενισχύονται από το κράτος ανήκουν στη δικαιοδοσία του Δημοσίου δημιούργησε εμπλοκή. Κι αυτό καθώς την αποζημίωση από την απαλλοτρίωση τμήματος του αύλειου χώρου του Παπαφείου θα έπρεπε να την εισπράξει η 4η Υγειονομική Περιφέρεια Μακεδονίας και Θράκης. Οπως καταλαβαίνετε, ήμουν υποχρεωμένος και νομικά, αλλά και ηθικά, να υπερασπιστώ τα δικαιώματα του ιδρύματος», καταλήγει ο μητροπολίτης.

 

Σχολιάζοντας ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος δηλώσεις του προέδρου του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης, Παναγιώτη Τσαραμπουλίδη, με τις οποίες στρέφεται εναντίον του μητροπολίτη για το θέμα του μετρό, αλλά και για τη στάση που κράτησε με τους μετανάστες απεργούς πείνας, δηλώνει: «Με εξέπληξαν οι απόψεις και οι εκφράσεις του προέδρου του ΕΚΘ, διότι αγνοεί παντελώς την υπόθεση του Παπαφείου και προσπαθεί αναιτίως και ανεπιτυχώς να προσβάλει το μητροπολίτη. Το γεγονός ότι έχω βάλει την υπογραφή μου για να γίνει ο σταθμός του μετρό στο Παπάφειο εξουδετερώνει όλα όσα λέει. Οσο για τους μετανάστες απεργούς πείνας που είχαν καταφύγει στο ΕΚΘ, δεν μας έγινε καμία ενημέρωση από το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο, το οποίο έδειξε ότι δε χρειάζεται την Εκκλησία».

 

Πηγή: agelioforos.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

"Αράζουν" για τουλάχιστον ένα χρόνο οι μετροπόντικες της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι αναμένεται να αρχίσουν να δουλεύουν και πάλι το καλοκαίρι του 2013! Ενώ αρχικά...

 

είχε αποφασστεί οι δύο μετροπόντικες να πάνε στο τέρμα της βασικής γραμμής του μετρό, δηλαδή στη Νέα Ελβετία, για να αρχίσουν να δουλεύουν αντίστροφα τελικά θα οδηγηθούν στο Καλοχώρι, σε αποθήκες όπου μέχρι σήμερα πηγαίνουν αρχαιολογικά ευρήματα, τα οποία προβλέπεται μελλοντικά να κοσμήσουν τους σταθμούς του μετρό.

 

Τα δύο μηχανήματα ολομέτωπης διάνοιξης σηράγγων παραμένουν ακινητοποιημένα και ουσιαστικά παροπλισμένα από τον περασμένο Απρίλιο, λίγο έξω από το σταθμό «Ανάληψη», καθώς ανατολικότερα, δηλαδή στους σταθμούς Πατρικίου, Βούλγαρη και Νέα Ελβετία, ούτε οι απαλλοτριώσεις έχουν συντελεστεί, ούτε βέβαια έχουν εκτελεστεί οι εργασίες που πρέπει να προηγούνται της υπόγειας κατασκευής των σηράγγων.

 

Η λύση της αποσυναρμολόγησης των μετροπόντικων και της μεταφοράς τους στη Νέα Ελβετία, προκειμένου να αρχίσουν να δουλεύουν με αντίστροφη κατεύθυνση, είχε προκριθεί ώστε να κερδηθεί λίγος χρόνος, μέχρι να προχωρήσουν οι διαδικασίες των απαλλοτριώσεων στους τρεις επόμενους σταθμούς. Ομως ούτε στη Νέα Ελβετία υπάρχει χώρος για να φιλοξενηθούν τα δύο γιγαντιαία μηχανήματα, βάρους 400 τόνων και μήκους 90 μέτρων το καθένα...

 

Και κάπως έτσι, φτάσαμε στη λύση του Καλοχωρίου. Οι μετροπόντικες, λοιπόν, θα αποσυναρμολογηθούν υπογείως και, κομμάτι - κομμάτι θα μεταφερθούν στα δυτικά της πόλης. Οταν με το καλό γίνουν οι εργασίες που απαιτούνται στη Νέα Ελβετία και κατασκευαστεί το φρεάτιο υποδοχής τους και το σκάμμα επανεκκίνησης, θα μεταφερθούν εκεί.

 

Και βέβαια όλη αυτή η διαδικασία θα κοστίσει όχι μόνο σε χρήμα, αλλά και σε χρόνο, αφού θα πάει πίσω συνολικά το χρονοδιάγραμμα του έργου. Αυτοί που ξέρουν, λένε ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης αποκλείεται να λειτουργήσει το 2015. Ετσι, μετά από το αισιόδοξο σενάριο που θέλει τους δύο μετροπόντικες να πιάνουν και πάλι δουλειά το καλοκαίρι του 2013, θα αναμένουμε την επόμενη επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών -την πέμπτη κατά σειρά- για την αλλαγή του χρόνου ολοκλήρωσης της κατασκευής του μετρό της Θεσσαλονίκης. Υπενθυμίζεται ότι το μετρό προβλεπόταν να ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο του 2012. Το έργο πήρε παράταση για το 2013, μετά για το 2014 και ακολούθως για το 2015.

Οι γνώστες λένε ότι με τα σημερινά δεδομένα, αν δεν υπάρξουν νέα απρόβλεπτα δεδομένα και άλλες δυσάρεστες εκπλήξεις, το ρεαλιστικό σενάριο είναι το υπόγειο μέσο σε σταθερή τροχιά της Θεσσαλονίκης να λειτουργήσει το 2017. Πώς προκύπτει αυτό το έτος; Οπως εξηγούν, από τη στιγμή που θα τελειώσουν τα έργα πολιτικού μηχανικού, δηλαδή όταν ολοκληρωθούν οι σήραγγες και οι σταθμοί, απαιτείται τουλάχιστον ενάμισι έτος, προκειμένου να εγκατασταθεί ο ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός και να γίνουν οι δοκιμαστικές λειτουργίες. Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα είναι απολύτως αναγκαίο. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι στο μετρό της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να εγκατασταθούν 49 διαφορετικά ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα, τα οποία θα πρέπει να συντονιστούν μεταξύ τους και να λειτουργούν στην εντέλεια, πριν το έργο να παραδοθεί προς χρήση στους πολίτες. Επιπλέον, το μετρό της Θεσσαλονίκης δεν θα έχει οδηγό, αφού θα είναι πλήρως αυτοματοποιημένο.

 

Οι μετροπόντικες θα ξαναρχίσουν να σκάβουν, στην καλύτερη των περιπτώσεων, το δεύτερο εξάμηνο του 2013. Μέχρι να φτάσουν από τη Νέα Ελβετία στην Ανάληψη, θα απαιτηθεί εύλογο χρονικό διάστημα, ενώ αντίστοιχος χρόνος θα απαιτηθεί και για την κατασκευή των τριών σταθμών.

 

Υπάρχει βέβαια και ένα σενάριο το οποίο προβλέπει ότι το μετρό θα αρχίσει να λειτουργεί νωρίτερα, αλλά σε μια γραμμή που θα εκτείνεται από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι την Ανάληψη. Μια γραμμή κουτσουρεμένη όχι μόνο σε μήκος, αλλά και σε σταθμούς, αφού δεν θα περιλαμβάνει ούτε το σταθμό στο Παπάφειο (με τον οποίο δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη το τοπίο), αλλά ούτε το σταθμό της Αγίας Σοφίας, όπου οι αρχαιολογικές ανασκαφές δεν έχουν ακόμη ορατό ορίζοντα ολοκλήρωσης.

 

πηγή:εδώ

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Androidoθαυμάστρια.

Link to comment
Share on other sites

Τραγικό...

Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει!

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

πόσο άκυρο μπορεί να είναι το μετρό στη Θεσσαλονίκη ρε παιδιά; θέλω να δω ποιος θα παίρνει το μετρο και όχι το αμάξι του για να κινηθεί στο κέντρο :lol:
Link to comment
Share on other sites

Γραμμένους μας έχουν εμάς εδώ πάνω.

όλο το κέντρο έιναι ένα μεγάλο εργοτάξιο κι έτσι θα μέινει.

Αληθεύει πως θα αρχίσουν εργασίες για το μετρό του Πειραιά.........;;

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Androidoθαυμάστρια.

Link to comment
Share on other sites

Γραμμένους μας έχουν εμάς εδώ πάνω.

όλο το κέντρο έιναι ένα μεγάλο εργοτάξιο κι έτσι θα μέινει.

Αληθεύει πως θα αρχίσουν εργασίες για το μετρό του Πειραιά.........;;

Λογικά αναφέρεσαι στην επέκταση της γραμμής 3 (μπλε γραμμή) του Μετρό από το σταθμό του Αιγάλεω στον Πειραιά. Αν ναι, είναι γεγονός. Μάλιστα το έργο υπεγράφη στις 15 Μαρτίου και οι προκαταρκτικές εργασίες έχουν ήδη αρχίσει.

 

πόσο άκυρο μπορεί να είναι το μετρό στη Θεσσαλονίκη ρε παιδιά; θέλω να δω ποιος θα παίρνει το μετρο και όχι το αμάξι του για να κινηθεί στο κέντρο :lol:

Κάποτε θα πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία των πολιτών.

Edited by Itchrist86

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Oρίστε. γραμμή για τον πειραιά και εμείς με τα σκαμμένα-παρατημένα.

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Androidoθαυμάστρια.

Link to comment
Share on other sites

Oρίστε. γραμμή για τον πειραιά και εμείς με τα σκαμμένα-παρατημένα.

 

Aν και απ ότι ξέρω η γραμμή αυτή έπρεπε να έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό αλλά καθυστερούσε λόγω Siemens..

Πραγματικά η κατάσταση πάνω είναι τραγική. Ανέβηκα πριν 3 μήνες σχολική εκδρομή και είναι πολύ χάλια.. Όλη η πόλη σκαμμένη και σε κάθε τρύπα, άντε να δούλευαν 2 εργάτες (ή μάλλον έκαναν πως δούλευαν..)

Link to comment
Share on other sites

όχι, δεν κατάλαβες... μέσα σε κάθε τρύπα υπάρχουν πάνω από 100 άτομα. συγκεκριμένα τους "μέτρησα" 3-4 φορές στην μοναστηρίου (στα ξενοδοχεια μπροστα). από τους (ας πούμε) 100 οι 70 αραζαν για καφε σε παρεάκια, οι 20 αράζαν μόνοι τους για καφέ, οι 5 εκοβαν βόλτες εκεί μέσα με ύφος(χέρια πίσω, βάδισμα λόρδου :p), οι άλλοι 5 υποτίθεται ότι δούλευαν!

τραγική κατάσταση! πως να προχωρήσει το μετρό μετά; :(

Link to comment
Share on other sites

όχι, δεν κατάλαβες... μέσα σε κάθε τρύπα υπάρχουν πάνω από 100 άτομα. συγκεκριμένα τους "μέτρησα" 3-4 φορές στην μοναστηρίου (στα ξενοδοχεια μπροστα). από τους (ας πούμε) 100 οι 70 αραζαν για καφε σε παρεάκια, οι 20 αράζαν μόνοι τους για καφέ, οι 5 εκοβαν βόλτες εκεί μέσα με ύφος(χέρια πίσω, βάδισμα λόρδου :p), οι άλλοι 5 υποτίθεται ότι δούλευαν!

τραγική κατάσταση! πως να προχωρήσει το μετρό μετά; :(

 

Eκεί είχαμε μείνει (στο Holiday Inn συγκεκριμένα) και τα πράγματα είναι όπως λες αν και δεν κάθισα να μετρήσω τα άτομα. Εγώ έβλεπα 2-3 άτομα να κάνουν κάτι στα τοιχώματα των τρυπών.. Τώρα τι κάνανε, δε ξέρω..

Link to comment
Share on other sites

Aν και απ ότι ξέρω η γραμμή αυτή έπρεπε να έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό αλλά καθυστερούσε λόγω Siemens..

Πραγματικά η κατάσταση πάνω είναι τραγική. Ανέβηκα πριν 3 μήνες σχολική εκδρομή και είναι πολύ χάλια.. Όλη η πόλη σκαμμένη και σε κάθε τρύπα, άντε να δούλευαν 2 εργάτες (ή μάλλον έκαναν πως δούλευαν..)

Βασικά αυτό που αναφέρεις αφορά την επέκταση της γραμμής 2 (κόκκινη) προς Ελληνικό.

Τα έργα πολιτικού μηχανικού έχουν τελειώσει ήδη από το καλοκαίρι του 2010 και η γραμμή δεν έχει δοθεί ακόμη λόγω το γεγονότος πως κανένας υπουργός δεν υπέγραφε τη σύμβαση ώστε να αρχίσει η εγκατάσταση των ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Προφανώς αυτό το έργο δεν έπρεπε να ξεκινήσει.Ούτε να μελετηθεί καν,αφού η μελέτη βιωσιμότητος ή όπως αλλοιώς λέγεται,είχε δείξει ότι δε μπορεί να βγει κάτι τέτοιο,δεν έχει πελάτες.Αλλά έχει και Αρχαία.

Τελικά όμως,επικράτησε ο λαϊκισμός των πολιτικών,και η γνωστή νοοτροπία των εκεί κατοίκων,που κοιτάνε τι γίνεται στην Αθήνα και σαν τα μικρά παιδάκια,το θέλουν κι αυτοί το ίδιο,γίνεται δεν γίνεται αυτό.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς αυτό το έργο δεν έπρεπε να ξεκινήσει.Ούτε να μελετηθεί καν,αφού η μελέτη βιωσιμότητος ή όπως αλλοιώς λέγεται,είχε δείξει ότι δε μπορεί να βγει κάτι τέτοιο,δεν έχει πελάτες.Αλλά έχει και Αρχαία.

Τελικά όμως,επικράτησε ο λαϊκισμός των πολιτικών,και η γνωστή νοοτροπία των εκεί κατοίκων,που κοιτάνε τι γίνεται στην Αθήνα και σαν τα μικρά παιδάκια,το θέλουν κι αυτοί το ίδιο,γίνεται δεν γίνεται αυτό.

 

Καλα εκανε και ξεκινησε.Ο σκοπος ειναι να τελειωσει καποτε.Σημερα οι οδηγοι του ΟΑΣΘ κανουν επισχεση εργασιας.Απο αυτους κρεμομαστε για να μετακινουμαστε οσοι δεν εχουμε αμαξια/μηχανακια.Λεωφορεια εχει οχι μονο στη Θεσσαλονικη αλλα και στα περιχωρα. Καλυπτει σχεδον ολο το νομο Θεσσαλονικης και μπορεις να πας απο κεντρο εως και εκτος πολης.Προσωπικα ειμαι 16 αλλα λεωφορεια συχνα δεν παιρνω αλλα και παλι,δεν πρεπει να σταματησει η εξαρτηση ολης της πολης απο μια εταιρεια.Μη μιλησω για τον χαμο που εγινε παλι οταν εκαναν επισχεση τον Σεπτεμβριο και βγηκαν ολοι με τα αμαξια στο δρομο και εβαζες μονο 1η-2α στις ταχυτητες και να ψαχνεις παρκινγκ,κανοντας κυκλους παρακαλωντας να βρεις θεση.

Εγω περιμενω να γινω 18 και να παρω ενα μηχανακι.Μικρο,ευελικτο και γρηγορο χωρις να εξαρτιωμαι απο τα λεωφορεια.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς αυτό το έργο δεν έπρεπε να ξεκινήσει.Ούτε να μελετηθεί καν,αφού η μελέτη βιωσιμότητος ή όπως αλλοιώς λέγεται,είχε δείξει ότι δε μπορεί να βγει κάτι τέτοιο,δεν έχει πελάτες.Αλλά έχει και Αρχαία.

Τελικά όμως,επικράτησε ο λαϊκισμός των πολιτικών,και η γνωστή νοοτροπία των εκεί κατοίκων,που κοιτάνε τι γίνεται στην Αθήνα και σαν τα μικρά παιδάκια,το θέλουν κι αυτοί το ίδιο,γίνεται δεν γίνεται αυτό.

 

Θεόδωρε δεν έχει να κάνει με βιωσιμότητα και έσοδα, εδώ μιλάμε για κράτος πρόνοιας .. Και στην Αθήνα το μετρό μπαίνει 200 εκατομμύρια μέσα ανά χρόνο .. Εκτός αυτού, η Θεσσαλονίκη έχει μεγαλύτερο θέμα κίνησης από εμάς, αν είχες ανεβεί θα το γνώριζες .. Έχει μεγαλύτερη ανάγκη το μετρό αυτό, όχι επειδή θα είναι 9 στάσεις, αλλά επειδή οι υποδομές των λεωφορείων τους είναι τραγικές ..

 

Λαϊκισμός είναι να λέμε ότι δεν το χουν ανάγκη και ότι μας αντιγράφουν, τους Αθηναίους (γιατί και εγώ Αθηναίος είμαι) .. Η πραγματικότητα είναι ότι σαν μέγεθος ούτε εμείς "το είχαμε ανάγκη" (γιατί ζούσαμε χωρίς αυτό και γιατί τώρα είναι ζημιογόνος εταιρία), αλλά αποσυμφόρησε κατά πολύ τους δρόμους της Αθήνας, ομοίως έτσι και στην Θεσσαλονίκη, λέγεται κράτος πρόνοιας ξαναλέω ...

Nokia N9 & S.E.X. Play User x )

 

Απελπισμένες ρητορικές διαστρεβλώσεις !

Link to comment
Share on other sites

Θεόδωρε δεν έχει να κάνει με βιωσιμότητα και έσοδα, εδώ μιλάμε για κράτος πρόνοιας .. Και στην Αθήνα το μετρό μπαίνει 200 εκατομμύρια μέσα ανά χρόνο .. Εκτός αυτού, η Θεσσαλονίκη έχει μεγαλύτερο θέμα κίνησης από εμάς, αν είχες ανεβεί θα το γνώριζες .. Έχει μεγαλύτερη ανάγκη το μετρό αυτό, όχι επειδή θα είναι 9 στάσεις, αλλά επειδή οι υποδομές των λεωφορείων τους είναι τραγικές ..

 

Λαϊκισμός είναι να λέμε ότι δεν το χουν ανάγκη και ότι μας αντιγράφουν, τους Αθηναίους (γιατί και εγώ Αθηναίος είμαι) .. Η πραγματικότητα είναι ότι σαν μέγεθος ούτε εμείς "το είχαμε ανάγκη" (γιατί ζούσαμε χωρίς αυτό και γιατί τώρα είναι ζημιογόνος εταιρία), αλλά αποσυμφόρησε κατά πολύ τους δρόμους της Αθήνας, ομοίως έτσι και στην Θεσσαλονίκη, λέγεται κράτος πρόνοιας ξαναλέω ...

Και πόσα μαγαζιά έκλεισαν από την αιωνιότητα που κρατάει το έργο,από τη στιγμή που δεν περνούσε τίποτα με τους σκαμμένους δρόμους;Πόσες γειτονιές διαλύθηκαν;

Και δεν έχεις υπ' όψιν σου τη μελέτη που έλεγε ότι δεν πρέπει να γίνει,αλλά οι πολιτικοί επέμεναν για τα ψηφαλάκια;

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Και πόσα μαγαζιά έκλεισαν από την αιωνιότητα που κρατάει το έργο,από τη στιγμή που δεν περνούσε τίποτα με τους σκαμμένους δρόμους;Πόσες γειτονιές διαλύθηκαν;

Και δεν έχεις υπ' όψιν σου τη μελέτη που έλεγε ότι δεν πρέπει να γίνει,αλλά οι πολιτικοί επέμεναν για τα ψηφαλάκια;

 

Πες μου εσυ λοιπόν ποσά μαγαζιά έκλεισαν και πόσες γειτονιές διαλύθηκαν ... Και έχε υπόψιν σου, πριν απαντήσεις, ότι αυτή ακριβώς η στάση που κρατάς ειναι η πεμπτουσία του λαϊκισμού, στον οποίο αναφέρθηκες στο προηγούμενο σου μήνυμα ...

 

Οι μελέτες λαμβάνουν υπόψιν πολλούς παράγοντες προκειμένου να καταλήξουν σε ενα ασφαλές συμπέρασμα ... Το να υπάρχει ένας επιπλέον τρόπος μετακίνησης, ειδικά απο την στιγμή που οι προϋπάρχοντες ειναι ελλειπεστατοι, και απο την στιγμή που η υποδομή της Θεσσαλονίκης (3 αρτηρίες) δεν μπορει να καλύψει την υπάρχουσα ροη, ειναι κράτος πρόνοιας ... Μπορω να σε παραπέμψω σε έρευνες που συνιστούσαν ότι μέτρο δεν έπρεπε να είχε δημιουργηθεί ούτε στην Αθηνα ... Και ?

 

Κάποια πράγματα πρέπει να τα κοιτάμε εμπειρικά και οποία έρευνα και να μου δείξεις θα εχει το εμπειρικό chapter το οποιο θα εναντιώνεται σε οποιονδήποτε λεει ότι δεν πρέπει να χτιστεί μέτρο .. Παρέπεμψε με σε συγκεκριμένη έρευνα να σε παραπεμψω στο κομμάτι που λεει ότι υπάρχει σαφέστατο πρόβλημα στις μετακινήσεις στην Θεσσαλονίκη ...

 

Υ.Γ. Απο τα λεγόμενα σου κατάλαβα ότι δεν εχεις ζήσει ποτέ σου Θεσσαλονίκη, μάλλον δεν την εχεις επισκεφθεί και ποτέ ... Ας μην μιλάμε για πράγματα που δεν γνωρίζουμε ..

Nokia N9 & S.E.X. Play User x )

 

Απελπισμένες ρητορικές διαστρεβλώσεις !

Link to comment
Share on other sites

Πες μου εσυ λοιπόν ποσά μαγαζιά έκλεισαν και πόσες γειτονιές διαλύθηκαν ... Και έχε υπόψιν σου, πριν απαντήσεις, ότι αυτή ακριβώς η στάση που κρατάς ειναι η πεμπτουσία του λαϊκισμού, στον οποίο αναφέρθηκες στο προηγούμενο σου μήνυμα ...

 

Οι μελέτες λαμβάνουν υπόψιν πολλούς παράγοντες προκειμένου να καταλήξουν σε ενα ασφαλές συμπέρασμα ... Το να υπάρχει ένας επιπλέον τρόπος μετακίνησης, ειδικά απο την στιγμή που οι προϋπάρχοντες ειναι ελλειπεστατοι, και απο την στιγμή που η υποδομή της Θεσσαλονίκης (3 αρτηρίες) δεν μπορει να καλύψει την υπάρχουσα ροη, ειναι κράτος πρόνοιας ... Μπορω να σε παραπέμψω σε έρευνες που συνιστούσαν ότι μέτρο δεν έπρεπε να είχε δημιουργηθεί ούτε στην Αθηνα ... Και ?

 

Κάποια πράγματα πρέπει να τα κοιτάμε εμπειρικά και οποία έρευνα και να μου δείξεις θα εχει το εμπειρικό chapter το οποιο θα εναντιώνεται σε οποιονδήποτε λεει ότι δεν πρέπει να χτιστεί μέτρο .. Παρέπεμψε με σε συγκεκριμένη έρευνα να σε παραπεμψω στο κομμάτι που λεει ότι υπάρχει σαφέστατο πρόβλημα στις μετακινήσεις στην Θεσσαλονίκη ...

 

Υ.Γ. Απο τα λεγόμενα σου κατάλαβα ότι δεν εχεις ζήσει ποτέ σου Θεσσαλονίκη, μάλλον δεν την εχεις επισκεφθεί και ποτέ ... Ας μην μιλάμε για πράγματα που δεν γνωρίζουμε ..

 

Συμφωνω με οτι λες για τα προβληματα στις μετακινησεις.Εγω ειμαι ανατολικα,προς Χαριλαου και οσες φορες εχω παει κεντρο,καλυτερα ηταν με το λεωφορειο.Με το αμαξι ηταν αρκετα δυσκολο ειδικα στο θεμα παρκινγκ.Ηθελε 4-5 κυκλους να κανεις.Προς Αριστοτελους οταν πηγαιναμε καναμε κυκλο απο την Ιωνος Δραγουμη στη Μητροπολεως και απο εκει ξανανεβαινε στην Τσιμισκη μετα την Αριστοτελους,νομιζω απο Καρολου Ντηλ.Προς Καρολου Ντηλ και παραλια στο υψος που ειναι μητροπολη τα ιδια.Με μηχανακι καμια σχεση,πιο ευκολα παρκαρεις.Θυμαμαι μια μερα ειχε κλεισει η τσιμισκη στο υψος της Χανθ απο την τροχαια και ολος ο κοσμος πηγαινε Αγγελακη και Εγνατια.Ειχα μπει στην τσιμισκη απο τα στενα και μεσα απο τα στενα βγηκαμε Προξενου Κορομηλα και φτασαμε εως την Αγιας Σοφιας.Εγω το εχω παρει αποφαση,μηχανακι θα παρω για να κινουμαι μεσα στην πολη.

Edited by Nikolas14

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Και πόσα μαγαζιά έκλεισαν από την αιωνιότητα που κρατάει το έργο,από τη στιγμή που δεν περνούσε τίποτα με τους σκαμμένους δρόμους;Πόσες γειτονιές διαλύθηκαν;

Και δεν έχεις υπ' όψιν σου τη μελέτη που έλεγε ότι δεν πρέπει να γίνει,αλλά οι πολιτικοί επέμεναν για τα ψηφαλάκια;

Θυμάμαι αρχές 00' όταν στη Νέα Σμύρνη είπε ο δήμαρχος θα πεζοδρομηθει η πλατεία

 

Φωνές, γκρίνια, διαμαρτυρίες, πορείες στο δημαρχείο οι καταστηματάρχες γιατί δε θα έρχεται κανένας πλέον (ο δρόμος ήταν με 4 σειρές παρκαρισμένα) και θα κλείσουν

 

Τελικό αποτέλεσμα; Τρελή ανάπτυξη και πάρα πολύς περισσότερος κόσμος

 

Με το μετρό Δεν αναπτύχθηκαν εξάλλου Κεραμεικός και Πανόρμου; Τι είχε πιο πριν ο Κεραμεικός ειδικά;

 

Όχι μόνο δε πιστεύω ότι έχουν κλείσει μαγαζιά λόγω μετρό, αλλά ίσως να είναι ευκαιρία να ανοίξουν μερικά και αλλου Μόλις ολοκληρωθεί

 

Ίσως καλύτερα να είχε ένα τραμ η Θεσσαλονίκη με τη μορφολογία της, και ίσως μελλοντικά να γίνει ειδικά παραλία ή ψηλά. Αλλά μια χαρά χρήσιμο θα είναι το μετρό

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που υπεγράφει η σύμβαση. Δε λέω ότι δεν έπρεπε να ξεκινήσει, αλλά έπρεπε να έχουν λύσει όλα τα προβλήματα με τα αρχαία, πριν υπογράψουν.

Κάθε λίγο σταματάει το έργο επειδή βρίσκουν αρχαία, αν είναι δυνατόν. Όλη η πόλη άλλωστε έχει αρχαία από κάτω το ξέραμε όλοι αυτό. Από τη στιγμή που δε διευθετήθηκε το συγκεκριμένο θέμα, κακώς υπογράψανε τη σύμβαση και πολύ κακώς ξεκίνησε το έργο. Αυτό το αποδεικνύει η δεκαετία που πέρασε...

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Σημερα οι οδηγοι του ΟΑΣΘ κανουν επισχεση εργασιας.Απο αυτους κρεμομαστε για να μετακινουμαστε οσοι δεν εχουμε αμαξια/μηχανακια.

 

Είναι άλλο να θες να πάρεις μετρό επειδή δεν σε βολεύουν τα λεωφορεία ή επειδή δεν είναι αρκετά για το επιβατικό κοινό κι είναι πήχτρα, και άλλο να περιμένεις ότι επειδή θα υπάρχει μετρό θα σταματήσουν οι απεργίες, επισχέσεις, στάσεις εργασίας κτλ ή ακόμα χειρότερα ότι θα έχει απεργία ο ένας και θα δουλεύει ο άλλος. Στην πράξη αυτό που συμβαίνει είναι ότι οι απεργίες είτε ενορχηστρωμένες και απεργούν όλοι, είτε όταν δεν απεργούν όλοι αυτοί που μένουν είναι ανεπαρκείς για να εξυπηρετήσουν το σύνολο του επιβατικού κοινού.

 

Το θέμα είναι να μην υπάρχουν οι συνθήκες που οδηγούν σε απεργίες, όχι να έχεις δέκα μετρό, σιδηρόδρομους, τραμ, λεωφορεία κάθε είδους κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που υπεγράφει η σύμβαση. Δε λέω ότι δεν έπρεπε να ξεκινήσει, αλλά έπρεπε να έχουν λύσει όλα τα προβλήματα με τα αρχαία, πριν υπογράψουν.

Κάθε λίγο σταματάει το έργο επειδή βρίσκουν αρχαία, αν είναι δυνατόν. Όλη η πόλη άλλωστε έχει αρχαία από κάτω το ξέραμε όλοι αυτό. Από τη στιγμή που δε διευθετήθηκε το συγκεκριμένο θέμα, κακώς υπογράψανε τη σύμβαση και πολύ κακώς ξεκίνησε το έργο. Αυτό το αποδεικνύει η δεκαετία που πέρασε...

Αθήνα δε φαντάζεσαι τι αρχαίο θάφτηκε στη ζουλα από εργάτες για να μη σταματάει συνέχεια το έργο..

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...