Jump to content

Πλαίσιο: Σχόλια και απόψεις


circi
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγώ τόση απρέπεια δεν έχω συναντήσει ποτέ σε οποιοδήποτε Πλαίσιο και αν έχω πάει.

Φαντάζει υπερβολή όλο αυτό που διάβασα. Φαντάζει είπα. Δεν κρίνω την κοπέλα και την αξιοπιστία της.

BRAZILEIROS - Hellas

 

Video-Sakis :respect:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 67
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εγώ τόση απρέπεια δεν έχω συναντήσει ποτέ σε οποιοδήποτε Πλαίσιο και αν έχω πάει.

Φαντάζει υπερβολή όλο αυτό που διάβασα. Φαντάζει είπα. Δεν κρίνω την κοπέλα και την αξιοπιστία της.

 

+1 και από μένα! Και μιλάμε για συχνές επισκέψεις επί χρόνια σε πολλά καταστήματα σε Ηράκλειο , Αθήνα ... Καλή εξυπηρέτηση και αρκετά κατατοπιστικοί και ευγενικοί οι υπάλληλοι!

Ίσως φταίει και το υφάκι(:nagger:) που ζητήθηκαν οι πληροφορίες ... :whistle::frog:

Link to comment
Share on other sites

δεν χρειαζεται να στηριζεσαι παντα στους αλλους.

Internet φανταζομαι εχεις.

Ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ να βρεις αφου καταληξεις τι θελεις να αγορασεις (στην προκειμενη περιπτωση monitor)

και ΣΥΚΡΙΤΙΚΑ ΤΕΣΤ και ΜΟΝΤΕΛΑ (απο τις σελιδες των εταιριων)

και ΑΤΟΜΙΚΑ ΤΕΣΤ και VIDEOS και UNBOXING και ΤΙΜΕΣ και

ο,τι αλλο θελεις ΟΣΟ ΑΣΧΕΤΗ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ...

 

αυτο κανω εγω χρονια τωρα για ο,τιδηποτε θελω να αγορασω

και παντα πιανει...

Ειδικα για Ελληνικα μαγαζια (αν καταληξω εκει και δεν παραγγειλω ONLINE) πηγαινω μονο κατευθειαν για αγορα του μοντελου στο ΟΠΟΙΟ ΕΧΩ ΗΔΗ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ή για χαζεμα :)

 

και πιστεψε με και εγω ετσι ασχετος ημουν οσο και εσυ οπως τονιζεις...

ONE PLUS 2 * MAZE ALPHA * UMI SUPER * LG G3* NEXUS 6* XIAOMI MI MAX * MEIZU M3 NOTE*

NOKIA 808 * NOKIA N9 * HTC HD2 * LUMIA 930 * BLACKBERRY Z30 *

ONDA V919 WINDOWS * SAMSUNG TAB S2

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα έχει τεθεί στη σωστή του βάση από την Freak of nature. Το ξέρει φαντάζομαι ότι μπορεί να ψάξει στο internet και να βρει πληροφορίες αλλά δεν είναι και υποχρεωμένη να το κάνει αν δε θέλει.

Ο πωλητής αντιθέτως είναι υποχρεωμένος να ξέρει τη δουλειά του.

 

Ένας καταναλωτής που δεν γνωρίζει καλά το προϊόν που θέλει να αγοράσει μπορεί να μη φύγει από το κατάστημα με το καλύτερο μοντέλο στην καλύτερη τιμή όπως αυτός που έκανε την έρευνά του αλλά δικαιούται να απαιτεί μια αξιοπρεπή καθοδήγηση από τον επαγγελματία.

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή όμως που ο πελάτης είναι αδαής (και στην περίπτωσή μας παντελώς άσχετος με οθόνες) τότε ο πωλητής ακόμα και γνώστης να είναι θα σου πουλήσει αυτό που τον συμφέρει εκείνον και το κατάστημα στο οποίο εργάζεται.Πράγμα που δεν θα συνέβαινε αν ήσουν στη θέση να τον αντικρούσεις αν σου παρουσίαζε το άσπρο μαύρο όσον αφορά δυνατότητες/χαρακτηριστικά μιας συγκεκριμένης οθόνης που θα γνώριζες.

με την μονη διαφορα οτι δεν ανεφερε καν χαρακτηριστικα..πεταξε ενα "η φιλιπς..και καλη και οικονομικη" και με το νου του εξυπηρετησε.

οταν ρωτησα "που συνισταται το καλη" ΠΡΟΦΑΝΩΣ ζητωντας του λεπτομερειες με παρεπεμψε στη τιμη...:worry:

επισης να προσθεσω πως η αγνοια (η δικη μου και αλλων) δεν ακυρωνεται απο καταστημα σε καταστημα.δεν γινεται δλδ να εχω αυτη την αντιμετωπιση στο συγκεκριμενο καταστημα και σε αλλα να με εξυπηρετουν ταχιστα και να με ενημερωνουν,κατανοωντας μαλιστα πως δεν γνωριζω απο οθονες;)

 

+1 και από μένα! Και μιλάμε για συχνές επισκέψεις επί χρόνια σε πολλά καταστήματα σε Ηράκλειο , Αθήνα ... Καλή εξυπηρέτηση και αρκετά κατατοπιστικοί και ευγενικοί οι υπάλληλοι!

Ίσως φταίει και το υφάκι(:nagger:) που ζητήθηκαν οι πληροφορίες ... :whistle::frog:

δεν νομιζω να εισουν εκει για να ειδες το "υφακι".και χαμογελασα(πιο λεπτομερη αναφορα στο αρχικο ποστ δεν μπορω να κανω) και ευγενικα μιλησα..

και κοιτα να δεις ενα περιεργο πραγμα...δεν ειμαι η μονη που εχω αρνητικη αποψη για το συγκεκριμενο τμημα του συγκεκριμενου καταστηματος..

 

Το θέμα έχει τεθεί στη σωστή του βάση από την Freak of nature. Το ξέρει φαντάζομαι ότι μπορεί να ψάξει στο internet και να βρει πληροφορίες αλλά δεν είναι και υποχρεωμένη να το κάνει αν δε θέλει.

Ο πωλητής αντιθέτως είναι υποχρεωμένος να ξέρει τη δουλειά του.

 

Ένας καταναλωτής που δεν γνωρίζει καλά το προϊόν που θέλει να αγοράσει μπορεί να μη φύγει από το κατάστημα με το καλύτερο μοντέλο στην καλύτερη τιμή όπως αυτός που έκανε την έρευνά του αλλά δικαιούται να απαιτεί μια αξιοπρεπή καθοδήγηση από τον επαγγελματία.

με καλυψες απολυτα:)

αν ολοι ξεραμε τα παντα ή αν καναμε ερευνες επι των ερευνων για κατι το οποιο ειναι εκτος του πεδιου γνωσεως μας οι επαγγελματιες θα ηταν περιττοι...

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Παντως και εγω εχω παει στο Πλαισιο της Καλαμαριας 15+ φορες και ποτε δεν ειχα προβλημα με καποιον πωλητη. Παντα ολοι τους ευγενεστατοι και με εχουν βοηθησει εξαιρετικα σε καποιες αγορες εκ των οποιων η τελευταια ηταν η ψηφιακη μου καμερα λιγο πριν τα Χριστουγεννα. Και ειμαι και 17αρης! :p Ισως εκεινη τη μερα να ετυχε.:)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έχεις κι εσύ ευθύνη~

Έπρεπε να επικοινωνήσεις από την αρχή με τη SONY ERICSSON και να το πας εκεί που θα σου πουν εκείνοι~

πχ.με ένα πρόβλημα που είχα , επικοινώνησα μαζί τους και με έστειλαν σε εξουσιοδοτημένο service κι όχι στο ΠΛΑΙΣΙΟ από όπου είχα αγοράσει το κινητό~

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Καλησπέρα και απο μένα.. Πολύ προσοχή σε όλους όσους αγοράσουν από το plaisio οι άνθρωποι είναι μεγάλοι καραγκιόζηδες! Πήρα το Asus 1000Η και σε δύο ώρες που το άνοιξα είδα ότι η μισή οθόνη δεν δούλευε.. Πήγα στο μαγαζί για άμεση αντικατάσταση και μου είπαν “πάρτο σπίτι και βγάκε άκρη, έχει σφραγίδα κύριε η απόδειξη για την συμφωνία μας με την Asus(σφραγίδα δεν υπάρχει πουθενά). Το πήρα λοιπόν και επί δύο μέρες παίρνω την Asus χωρίς καμία τύχη. Τους το ξαναπήγα και είπα στον Κύριο υπεύθυνο άκου δύο λύσεις: Αν πιάσεις γραμμή από το σπίτι σου στο χαρίζω, αν όμως γυρίσουν και μου πούν ότι η εγγύηση έληξε για την οθόνη (αναφέρει μέσα στην εγγύηση 3 μέρες) θα το πληρώσεις από την τσέπη σου, μια που είσαι τόσο σίγουρος για την αξιοπιστία και τις συνεργασίες σας. Το άφησα αφού μάλωσα και τους είπα οτι θα παραμείνει εκεί και περιμένω ειδοποίηση για νεότερα. Αυτό είναι το Plaisio παιδιά.. Προ ημερών τους πήγα ένα πολυμηχάνημα Cannon, 2 ωρών δεν δούλεψε ποτέ.. Μαλώσαμε και μας το άλλαξαν.. Έτσι το plaisio.. Συμβουλή φορτώστε με καντίλια γιατί είναι απατεώνες.. Θα σας πω ένα απλό πράγμα αν αγοράσω απο το εξωτερικό έχω εγγύηση 2 έτη σωστά? Σωστά.. Πιος μου λέει εμένα ότι δεν τα αγοράσαν απο το εξωτερικό με κόστος 140 ευρώ το καθένα τα πουλάνε 449 και όταν πάθει κάτι πάρτε την Asus.(Της οποίας το service εδρεύει μόνο στην Ιταλία παράξενο ε?) Όσο για τους πωλητές πρέπει κάποτε να γίνουν υπεύθυνα άτομα και να ενημερώνουν τον πελάτη για τις εγγυήσεις και για τα προβλήματα που μπορεί να έχει, όχι μόνο να πουλάνε προϊόντα.. Πήγα απο το Public επειδή αγανάκτησα και ρώτησα ένα πωλητή και του λεώ αν το αγοράσω και επιστρέψω σε δύο ώρες και σου πω ότι έχει πρόβλημα, τι γίνετε σε αυτήν την περίπτωση? Μου απαντάει ότι σου επιστρέφω τα χρήματα ή σου κάνω άμεση αντικατάσταση με άλλο.. Καταλαβαίνετε τι απατεώνες είναι στο Plaisio.. Πρέπει να ξυπνήσουμε και να μην ξανα αγοράσουμε τίποτα απο κει..
Link to comment
Share on other sites

Το αστείο της υπόθεσης είναι το εξής: Μόλις ανέβασα τους τόνους και ήμουν έτοιμος να αρχίσω τα καντήλια μου λέει είναι η συμφωνία μας με την Asus αυτή.. Του λέω οι πελάτες σας το ξέρουν για αυτές τις ωραίες συμφωνίες που κάνετε? Και έλεγε τα δικά του.. Τώρα περιμένω τηλέφωνο απο το Plaisio. Αν πάω και δεν δω καινούργιο κλειστό κουτί τους πάω δικαστικά.
Link to comment
Share on other sites

Παντως εγω 3 φορες που εχω επιστρεψει προιον στο Πλαισιο μου το αλλαξαν αμεσως.Μαλιστα σε μια motherboard Asus εφταιγα εγω αφου ειχε πεσει μια βιδα απο πισω και την ειχε καψει και παροοτι το ειδαν μου την αλλαξαν.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Ειναι το πως θα συμπεριφερθουν οι υπαλληλοι του καθε καταστηματος.Στην καλαμαρια για παραδειγμα ειναι εντελως ασχετοι και μη εξυπηρετικοι.Στο κεντρο,ειναι πιο ψαγμενοι και ευγενεις.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: - κανενα παραπονο απο το Πλαισιο με κερδισαν σαν πελατη σε σχεση με τα Μουλτιραμα που ημουν αρχικα ,τωρα το Πλαισιο στην στουρναρη δεν υπαρχει ομως (!)

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

επισης και γω κανενα παραπονο απο το πλαισιο.ισα-ισα ειναι απο τα λιγα καταστηματα που εμπιστευομαι για αγορες.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
καλησπερα σε ολους,θελω και εγω να αναφερω απαραδεκτη και προκλητικη συμπεριφορα πωλητριας απο το πλαισιο στην Ευκαρπια Θεσσαλονικης στο τμημα με τα μελανια,καθολου εξυπηρετικη και με υφος αφεντικου,ασε που ειναι και 2-3 ευρω ακριβοτεροι απο το e-shop sστο καθε μελανι.

N95///N96///8800///8910i

NOKIA N96 FOR SALE

Link to comment
Share on other sites

Με 650 ευρώ μισθούς, μόνο οι άσχετοι δουλεύουν.

Ελάχιστοι είναι οι σχετικοί γνώστες του (κάθε) αντικειμένου που θα δουλέψουν ως πωλητές με χαμηλό μισθό.

Κι αν το κάνουν, θα το κάνουν 1-2 χρόνια το πολύ μέχρι να συμπληρώσουν το βιογραφικό τους και να πάνε κάπου αλλού καλύτερα.

Φαύλος κύκλος είναι που ανανεώνεται και γι'αυτό την πατάει στην πλειονότητα ο καταναλωτής.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Γεια σας. Προσπαθώ να βρω μια συζήτηση που είχε γίνει παλαιότερα σχετικά με τα λάθη που κάνει το πλαίσιο στο site του αλλα δεν τη βρίσκω. Δηλαδή βάζει κάποιες πολύ χαμηλές τιμές και αφού κανεις την παραγγελια σου σε περνούν τηλέφωνο και σου λένε ότι έχει γίνει λάθος, όμως η παραγγελια σου έχει προχωρήσει στο σύστημα τους, απλά αυτοί δεν την συνεχίζουν.. Μπορεί να μου πει κάποιος τι ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις? Παραθέτω και το mail που στέλνει το πλαίσιο μετά από κάθε ολοκλήρωση παραγγελίας. Τους απαλλάσσει αυτό το mail από οποιαδήποτε υποχρέωση τους ως προς την εκτέλεση της παραγγελίας?

 

Y.G. Συγγνώμη αν είναι off topic αλλα δεν ήξερα που να το κάνω post.

 

***************************************************************

Ευxαριστούμε πού επιλέξατε το ηλεκτρονικό κατάστημα της Πλαίσιο Computers για τις αγορές σας.

σημειώσεις

1. Η παρούσα επιβεβαίωση της παραγγελίας σας έχει εκτελεστεί αυτόματα και μηχανικά από το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και δεν έχει ελεγχθεί ως προς την εγκυρότητα και ορθότητα των στοιχειών της από υπάλληλο της εταιρείας μας.

2. Η Πλαίσιο Computers δεν δεσμεύεται σε καμιά περίπτωση στην αποστολή της παραγγελίας των προϊόντων, τα οποία προσφέρονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους παρουσιάζονται σε διαφορετική τιμή από την ισχύουσα τιμή στο τιμοκατάλογο.

3. Οι τιμές στις Web προσφορές (Top Web offers) ισχύουν μόνο για online αγορές με αποστολή των προϊόντων στο χώρο σας. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας περιέχει προϊόντα τα οποία είνα σε Web προσφορά, και επιλέξατε να τα παραλάβετε από κάποιο από τα καταστήματά μας, τότε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας θα χρεωθείτε με την κανονική τιμή του προϊόντος.

4. Αν παραστεί ανάγκη, ο υπεύθυνος του Τμήματος Ηλεκτρονικών Αγορών θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας για τις λεπτομέρειες εκτέλεσης της παραγγελίας σας και τυχόν κόστος μεταφορικών. Εάν η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί μέχρι τις 15:00 η επικοινωνία μαζί σας θα γίνει την ίδια εργάσιμη μέρα, διαφορετικά θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εργάσιμη μέρα.

****************************************************************

Phillips Diga-->Panasonic GD52-->Motorola C33-->Nokia 5210-->Nokia 6600-->HP iPaq 6515-->HP iPaq 6915-->Fujitsu Siemens T830-->HTC TyTn-->Nokia 6110 Nav-->Samsung i900 Omnia-->Nokia 5800XM-->Samsung Omnia i8910 HD-->HTC Hero-->Samsung i900 Omnia(again)-->HTC HD2 Leo-->HTC Desire-->Samsung Galaxy S2 i9100 --> :X
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας. Προσπαθώ να βρω μια συζήτηση που είχε γίνει παλαιότερα σχετικά με τα λάθη που κάνει το πλαίσιο στο site του αλλα δεν τη βρίσκω.

 

Το ΠΛΑΙΣΙΟ τρελαθηκε!..

&

Παλι λάθος απο το Πλαισιο [?]

 

στα βάζω μόνο για να τα διαβάσεις και να βρεις κάτι που μπορεί να σε βοηθήσει..οτιδήποτε σχόλιο θα γίνει σε αυτό το thread καθώς τα 2 παραπάνω είναι κλειδωμένα στο chat & fun.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...