Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά! 

Μια ερώτηση μήπως γνωρίζει κάποιος! 

Έχω 4 CU (δικό μου, σύζυγος και 2 παιδιά) και σε όλα ενεργοποιώ το ίδιο πακέτο (MeApola 11.5). Με τις διάφορες προσφορές την περίοδο των γιορτών (kalokairistes, εκπτωτικά κουπόνια) μάζεψα αρκετούς κρυστάλλους για όλους μας. Εγώ κσι η σύζυγος περίπου από 170000 κρυστάλλους και τα παιδιά από 85000 περίπου. Σήμερα μπαίνω στους λογαριασμούς των παιδιών και δεν έχουν ούτε ένα κρύσταλλο!!

Σε μένα και τη σύζυγο υπάρχουν κανονικά. Μπαίνω σχεδόν κάθε μέρα και μέχρι προχθές οι κρύσταλλοι υπήρχαν. 

Αυτό μου το ξαναέκανε και πριν κανένα τρίμηνο! Οι κρύσταλλοι στα παιδιά μηδενιζουν ενώ οι δικοί μας όχι! 

Λήγουν και οι κρύσταλλοι ρε παιδιά;; 

Και γιατί μηδενιζουν μόνο των παιδιών; 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Titarasaudi said:

Καλημέρα παιδιά! 

Μια ερώτηση μήπως γνωρίζει κάποιος! 

Έχω 4 CU (δικό μου, σύζυγος και 2 παιδιά) και σε όλα ενεργοποιώ το ίδιο πακέτο (MeApola 11.5). Με τις διάφορες προσφορές την περίοδο των γιορτών (kalokairistes, εκπτωτικά κουπόνια) μάζεψα αρκετούς κρυστάλλους για όλους μας. Εγώ κσι η σύζυγος περίπου από 170000 κρυστάλλους και τα παιδιά από 85000 περίπου. Σήμερα μπαίνω στους λογαριασμούς των παιδιών και δεν έχουν ούτε ένα κρύσταλλο!!

Σε μένα και τη σύζυγο υπάρχουν κανονικά. Μπαίνω σχεδόν κάθε μέρα και μέχρι προχθές οι κρύσταλλοι υπήρχαν. 

Αυτό μου το ξαναέκανε και πριν κανένα τρίμηνο! Οι κρύσταλλοι στα παιδιά μηδενιζουν ενώ οι δικοί μας όχι! 

Λήγουν και οι κρύσταλλοι ρε παιδιά;; 

Και γιατί μηδενιζουν μόνο των παιδιών; 

Στο live chat τι σου λένε;;;;Την προηγούμενη φορά επιστράφηκαν;;;;

Link to comment
Share on other sites

Λήγουν αλλα δε θυμάμαι το χρονικο διάστημα. Το εγραφε νομίζω στην εφαρμογή. Ή τρίμηνο ή εξάμηνο πρέπει να είναι.

Update το γράφει στις σημειώσεις των πακέτων του big bang. Εξάμηνο είναι από τη στιγμή που έπαιξες το τελευταίο παιχνίδι

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε sms που λέει: ανανέωσε μέχρι Δευτέρα και πάρε δώρο.

Στο 1252 λέει: ανανέωσε μέχρι Κυριακή και πάρε δώρο 

On 28/1/2024 at 10:33 ΠΜ, blizard said:

 

 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Titarasaudi said:

Καλημέρα παιδιά! 

Μια ερώτηση μήπως γνωρίζει κάποιος! 

Έχω 4 CU (δικό μου, σύζυγος και 2 παιδιά) και σε όλα ενεργοποιώ το ίδιο πακέτο (MeApola 11.5). Με τις διάφορες προσφορές την περίοδο των γιορτών (kalokairistes, εκπτωτικά κουπόνια) μάζεψα αρκετούς κρυστάλλους για όλους μας. Εγώ κσι η σύζυγος περίπου από 170000 κρυστάλλους και τα παιδιά από 85000 περίπου. Σήμερα μπαίνω στους λογαριασμούς των παιδιών και δεν έχουν ούτε ένα κρύσταλλο!!

Σε μένα και τη σύζυγο υπάρχουν κανονικά. Μπαίνω σχεδόν κάθε μέρα και μέχρι προχθές οι κρύσταλλοι υπήρχαν. 

Αυτό μου το ξαναέκανε και πριν κανένα τρίμηνο! Οι κρύσταλλοι στα παιδιά μηδενιζουν ενώ οι δικοί μας όχι! 

Λήγουν και οι κρύσταλλοι ρε παιδιά;; 

Και γιατί μηδενιζουν μόνο των παιδιών; 

Μηδενίζουν αλλά πρέπει να το αφήσεις πάρα πολύ καιρό για να γίνει αυτό. Πόσο καιρό πριν μπήκαν οι τελευταίοι κρύσταλλοι στα παιδιά; θυμάσαι;

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, aektzhs 1 said:

Στο live chat τι σου λένε;;;;Την προηγούμενη φορά επιστράφηκαν;;;;

Την πρώτη φορά που έγινε δε ρώτησα στο live chat. Τώρα που ρώτησα μου είπαν θα ενημερώσουν το τμήμα του Bing Bang και θα καλέσουν εντός 5 εργάσιμων.... 

16 minutes ago, kalitexnis_g said:

Μηδενίζουν αλλά πρέπει να το αφήσεις πάρα πολύ καιρό για να γίνει αυτό. Πόσο καιρό πριν μπήκαν οι τελευταίοι κρύσταλλοι στα παιδιά; θυμάσαι;

Σχεδόν όλους τους είχα μαζέψει την περίοδο των γιορτών! 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Titarasaudi said:

Σχεδόν όλους τους είχα μαζέψει την περίοδο των γιορτών! 

Τότε δεν τίθεται θέμα.. θα σου επιστραφούν..

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, Titarasaudi said:

 

Σχεδόν όλους τους είχα μαζέψει την περίοδο των γιορτών! 

Άρα τους έσβησαν μέσα σε 1μισο μήνα. 

Edited by VIPdriver

RIP Cashback...1485709620_Screenshot_20241105_MyVodafone.thumb.jpg.b2cbc5c521f81c29c403b7ca2f7b0b43.jpg

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, blizard said:

 

11.png

Μήπως περάσουν και κανένα ηχείο στο big bang. Έχουν πολλούς μήνες να προσθέσουν εκεί προϊόντα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, EllinikoNisi said:

Μήπως περάσουν και κανένα ηχείο στο big bang. Έχουν πολλούς μήνες να προσθέσουν εκεί προϊόντα.

Πάντως το τελευταίο ηχείο που έλαβα ήταν ξεφτίλα.. έκανε 5€ στο skroutz και όταν πήγα να βάλω το usb έφυγε η υποδοχή και έπεσε εσωτερικά του ηχείου!!!

Αντίθετα από BB μόνο με κρυστάλλους έχω πάρει το power bank και τα earbuds που είναι αξιοπρεπέστατα!!

Edited by kalitexnis_g
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, Titarasaudi said:

Αυτό μου το ξαναέκανε και πριν κανένα τρίμηνο! Οι κρύσταλλοι στα παιδιά μηδενιζουν ενώ οι δικοί μας όχι! 
Λήγουν και οι κρύσταλλοι ρε παιδιά;; 
Και γιατί μηδενιζουν μόνο των παιδιών; 

Θυμασαι αν έχει αλλάξει το όνομα του λογαριασμού big bang ? (αν του είχες δώσει όνομα) 

Σε κάθε περίπτωση κράτα μια εικόνα με το όνομα - αριθμό που έχεις  , όπως και στο cashback (αν σε ενδιαφερει αυτο) τον αριθμό που έχει εκει γιατί ακουσα μια περίπτωση που χωρίς λόγο έγινε αλλαγη και έδωσαν νέο σε καποιο χρήστη οπότε τα λεφτα ειχαν μεινει στον παλιό ...  έκανε χρήση πρώτη φορά μετά απο 1-2 χρόνια αυτός και μετά απο λίγο έγινε η αλλαγη, μπας είχαμε  κάτι ανάλογο και εδω . Τον βοήθησε να βρεθει το λαθος ευκολα.

Link to comment
Share on other sites

Απο τότε που μετέτρεψα το κοσμοτέ μου σε CU με παιρνουν τηλ σταθερα νούμερα που το ηχογραφημένο μήνυμα λέει "πάτησε 1 για να κερδισεις τα ψώνια 3 μηνών ". Εντωμεταξύ το νούμερο είναι πολύ παλιό και οσο ήταν κοσμοτέ δεν είχα ποτέ τέτοιες κλήσεις. Επίσης κατα τη διαρκεια της φορητοτητας επελεξα να μην είμαι σε κανέναν τηλεφωνικό κατάλογο και να μη δεχομαι τιποτα απο συνεργάτες της βονταφον. 

RIP Cashback...1485709620_Screenshot_20241105_MyVodafone.thumb.jpg.b2cbc5c521f81c29c403b7ca2f7b0b43.jpg

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, VIPdriver said:

Απο τότε που μετέτρεψα το κοσμοτέ μου σε CU με παιρνουν τηλ σταθερα νούμερα που το ηχογραφημένο μήνυμα λέει "πάτησε 1 για να κερδισεις τα ψώνια 3 μηνών ". Εντωμεταξύ το νούμερο είναι πολύ παλιό και οσο ήταν κοσμοτέ δεν είχα ποτέ τέτοιες κλήσεις. Επίσης κατα τη διαρκεια της φορητοτητας επελεξα να μην είμαι σε κανέναν τηλεφωνικό κατάλογο και να μη δεχομαι τιποτα απο συνεργάτες της βονταφον. 

Είδες που η Vodafone σου προσφέρει ακόμα και τα ψώνια 3 μηνών;; Περίμενε εσύ από την Cosmote τέτοια προσφορά.. 😉😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, VIPdriver said:

Απο τότε που μετέτρεψα το κοσμοτέ μου σε CU με παιρνουν τηλ σταθερα νούμερα που το ηχογραφημένο μήνυμα λέει "πάτησε 1 για να κερδισεις τα ψώνια 3 μηνών ". Εντωμεταξύ το νούμερο είναι πολύ παλιό και οσο ήταν κοσμοτέ δεν είχα ποτέ τέτοιες κλήσεις. Επίσης κατα τη διαρκεια της φορητοτητας επελεξα να μην είμαι σε κανέναν τηλεφωνικό κατάλογο και να μη δεχομαι τιποτα απο συνεργάτες της βονταφον. 

Μάλλον το κάνουνε για να σε εκδικηθούν που έφυγες 😉 ...  Ειχα ακούσει οτι η μεγάλη κλοπή στοιχείων συνδρομητών που έγινε πριν λόγα χρόνια στην cosmote ήταν εσωτερική δουλειά.
Θα μπορούσε να ήταν και τυχαίο αν έχεις ακόμα αριθμό που φέρνει σε cosmote ... εκει χτυπάνε όσοι μπορούν να ξεφύγουν απο την φραγή (ίδια σε όλους ειναι αυτη) γιατί ξέρουν οτι τα ατομα εχουν λεφτά και δεν ειναι ψαγμένα να πανε vodafone. ΄)

Boήθησε μας με λεπτομέριες, δείξε και το σμσ να ξέρουμε ακριβώς τι λέει και τι αριθμό έχει .. εγώ δεν θυμαμαι να εχω κόψει τίποτα και εκτος απο λίγες κλησεις για προσφορές εταιριών τηλεφωνίας και ρέυματος και κατι σμσ για τοπικες εκλογές δεν θυμάμαι τίποτα αλλο.

Edited by blizard
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, Titarasaudi said:

Την πρώτη φορά που έγινε δε ρώτησα στο live chat. Τώρα που ρώτησα μου είπαν θα ενημερώσουν το τμήμα του Bing Bang και θα καλέσουν εντός 5 εργάσιμων.... 

Σχεδόν όλους τους είχα μαζέψει την περίοδο των γιορτών! 

Πέρα από το 6μηνο που μηδενίζονται οι κρύσταλοι BigBang, εάν στων παιδιών δεν είχες παίξει καμιά φορά από τις πίστες τις κανονικές παρά μόνο kalokairistes κλπ, ενώ στο δικό σου και της γυναίκας σου είχες παίξει "κανονική πίστα" έστω και μια φορά:
Τότε στων παιδιών μηδενίζονται σε περίπου 1 μήνα.

Μην ασχολείσαι άλλο με chat κλπ για αυτό το θέμα: Ούτε ξέρουν ούτε μπορεί να βρουν πόσους επακριβώς κρυστάλλους είχαν τα παιδιά πριν μηδενιστούν: Μην αναλώνεσαι άλλο με το θέμα. Άκρη δε θα βρεις και μόνο εάν δουν ότι πας "για τον ψυχίατρο" για το θέμα μπορεί να σου βάλουν καμιά 100 χιλιάδες χαριστικά να σε "σώσουν απ'τα έξοδα".

Απλά την άλλη φορά να το ξέρεις να παίζεις έστω 1 "κανονική" πίστα να τους διατηρείς ανά 6μηνο.

Ρεεεε "που" μας φτάσαν για τους κρυστάλους οικογενιεάρχες ανθρώπους!!!! Ρεεεε πάτε καλά; Ό,τι θέλουν σας κάνουν;

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Pppe said:

Πέρα από το 6μηνο που μηδενίζονται οι κρύσταλοι BigBang, εάν στων παιδιών δεν είχες παίξει καμιά φορά από τις πίστες τις κανονικές παρά μόνο kalokairistes κλπ, ενώ στο δικό σου και της γυναίκας σου είχες παίξει "κανονική πίστα" έστω και μια φορά:
Τότε στων παιδιών μηδενίζονται σε περίπου 1 μήνα.

Μην ασχολείσαι άλλο με chat κλπ για αυτό το θέμα: Ούτε ξέρουν ούτε μπορεί να βρουν πόσους επακριβώς κρυστάλλους είχαν τα παιδιά πριν μηδενιστούν: Μην αναλώνεσαι άλλο με το θέμα. Άκρη δε θα βρεις και μόνο εάν δουν ότι πας "για τον ψυχίατρο" για το θέμα μπορεί να σου βάλουν καμιά 100 χιλιάδες χαριστικά να σε "σώσουν απ'τα έξοδα".

Απλά την άλλη φορά να το ξέρεις να παίζεις έστω 1 "κανονική" πίστα να τους διατηρείς ανά 6μηνο.

Ρεεεε "που" μας φτάσαν για τους κρυστάλους οικογενιεάρχες ανθρώπους!!!! Ρεεεε πάτε καλά; Ό,τι θέλουν σας κάνουν;

Πάντως σε ένα νούμερο που μάζεψα μόνο στις γιορτές (γι' αυτό και ο στρογγυλός αριθμός κρυστάλλων), είναι εκεί ακόμα.

IMG_20240202_231446.jpg

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, Titarasaudi said:

Την πρώτη φορά που έγινε δε ρώτησα στο live chat. Τώρα που ρώτησα μου είπαν θα ενημερώσουν το τμήμα του Bing Bang και θα καλέσουν εντός 5 εργάσιμων.... 

Βλέπω πριν από λίγο βάλανε από 10000 κρυστάλλους στα νούμερα των παιδιών..... 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Titarasaudi said:

Βλέπω πριν από λίγο βάλανε από 10000 κρυστάλλους στα νούμερα των παιδιών..... 

Ζήτα τους και το xp!! 😉😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, konstantinos77 said:

Αποφεύγω να διαβάζω τόσο μακροσκελής αναρτήσεις, έκανα το λάθος και την διάβασα...
Για να καταλάβω καλύτερα, έστειλες την μητέρα σου προς COTE με γνώμονα την "εξυπηρέτηση";;; 😳
Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, αλλά την έχεις ρίξει στα βαθιά... 😂😉

Είναι γνωστή η εξυπηρέτηση της Vodafone, εξαιρέσεις υπάρχουν πάντα.
Όπως είναι γνωστή και η εξυπηρέτηση της COTE... Ανύπαρκτη!! 😊
Δεν θα το έκανα, αν αυτός ήταν ο λόγος...

Καταρχάς, όπως έγραψα και στο αρχικό κείμενο, η μάνα μου είναι ήδη στην COSMOTE (FROG) και είναι συνδρομήτρια από το 1997 στο βασικό της νούμερο. Οπότε, το να μείνει στην COSMOTE δεν θα είναι "θυσία" για εκείνη.

Τώρα, όσον αφορά την εξυπηρέτηση της VF και της κάθε εταιρείας, υπάρχουν και τα καλά και τα κακά. Το θέμα, όμως, στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν ότι ήθελα να κάνουν το άσπρο μαύρο και να βρούν ίχνος λογικής στο ότι έχουν στείλει έναν αριθμό προενεργοποιημένο με πακέτο να τρέχει από πίσω. Ίσως εσύ σαν Κων/νος να το δεχόσουν να έδινες 13€ και να είχες ένα πακέτο για 16 μέρες, δεκτό, αλλά δεν είναι κάτι φυσιολογικό για να το περάσουν έτσι και να ρίξουν σε'μας το φταίξιμο.

Τώρα για τους φίλους @blizard και @aektzhs 1, δεν σας έκανα παραθεση για να μην φτιάξω σεντόνι με την απάντησή μου, απλά θα ήθελα να υπογραμμίσω 2 πράγματα.

1) Το Liquid θα το έκανε η μάνα μου για τις παροχές, όχι για το eFood καθώς στην Κέρκυρα - και ειδικά στην περιοχή μου - το delivery δεν υφίσταται σαν επιλογή. Αν θες ντελίβερι, καλείς το μαγαζί να σου στείλουν 2 σουβλάκια και πας στην ευχή της Παναγίας aka ντελίβερι από το '80 ή πας και τα παίρνεις με το αμάξι σου.

2) Είναι άλλο το "το πακέτο θα ενεργοποιηθεί από εμάς" και άλλο να σου το ενεργοποιούν αυτοί από μόνοι τους τη στιγμή που στέλνουν τη SIM επειδή "έτσι". Ακόμα και στην Αθήνα που έχω λάβει αμέτρητες SIM CU μέσω Svuum , σε περιόδους που τρέχουν προσφορές έχει τύχει να λάβω τη SIM ακόμα και μετά από 5 μέρες (και μάλιστα μια φορά μου στείλανε μήνυμα ότι θα μου βάλουν έξτρα 5€ στο υπόλοιπο λόγω καθύστερησης από μόνοι τους, χωρίς να τους ενοχλήσω καν), ενώ υπό νορμάλ συνθήκες, θέλει 2-3 εργάσιμες ΜΑΞ. 

Στην επαρχία, όμως, τα πράγματα έιναι διαφορετικά ειδικά αν σκεφτείς ότι η VF χρησιμοποίησε 2 εταιρείες κουρίερ για να πάει η κάρτα στη μάνα μου. Πρώτα έστειλε την κάρτα στην εταιρεία "COMET" όπου εκεί η κάρτα κάθισε για 2 μέρες να χαλαρώσει την πέτσα της και μετά η COMET την έστειλε στην ACS Κέρκυρας οπού κι εκεί πήραν το χρόνο τους. 

Όπως και να έχει, το αφήνω εδώ μιας και έβαλαν τα χρήματα που ζήτησα έστω και στις καθυστερήσεις, αλλά καλό θα ήταν όποιος θέλει να πάρει η SIM από τη VF (και κυρίως από επαρχία) να διαβάσει τα παραπάνω και να ΜΗΝ κάνει ταυτοποίηση των στοιχείων του για την κάρτα ΠΡΙΝ παραλάβει τη SIM - καλύτερα να περιμένει λίγες ώρες να τον ενεργοποιήσουν, παρά να λάβει SIM με πακέτο που τρέχει από πριν. 

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, ParafronGR said:

Μιας κ βρήκα λίγο χρόνο, θα σας γράψω την επιτυχημένη προσπάθεια της VF να διώξει πελάτη 

Στις 16/1 παρήγγειλε η μάνα μου ένα νούμερο CU, στις 18/1 ήρθε email "καλώς ηρθες στο CU" ενώ εκείνη παρέλαβε το φάκελο στις 22/1 !

Επειδή έκανε τεστ το σήμα στις περιοχές που κινείται (επαρχία) ώστε να φέρει τον βασικό νούμερό της στο CU, χρησιμοποίησε στην αρχή το νούμερο - δώρο το οποίο, ενώ δεν το περίμενα, είχε μέσα 15gb για 3 μήνες, ΑΛΛΑ με ημερομήνια λήξης 18/4 κι όχι 22. Έτσι, με χτύπησε κάτι ότι θα έχουν κάνει μαϊμουδιά και θα έχουν ενεργοποιήσει πακέτα και προσφορές και στο βασικό νούμερο χωρίς να έχει γίνει ενεργοποίηση από εμάς.

Πράγματι, μετά από επικοινωνία με το τσατ, μου επιβεβαίωσαν ότι στο βασικό νούμερο τρέχει πακέτο από τις 18/1 και αφού της εξηγώ την κατάσταση, μου λέει ότι θα το τακτοποίησουν και την επομένη μας έρχεται μήνυμα "το αίτημά σας δρομολογήθηκε επιτυχώς κτλ" .

Χθές, 31/1, κι αφού όλα έχουν πάει καλά με το σήμα, πάμε να ενεργοποιήσουμε το βασικό νούμερο και βλέπουμε ότι εξακολουθεί να τρέχει το CU Combo μέχρι τις 17/2 και το υπόλοιπο ήταν 0,30€. Από τότε, ξεκινάει το πάρτι. Ξανα στέλνω στο τσατ απαιτώντας να μας βάλουν τα χρήματα ή να ξεκινήσουν το πακέτο από χθες για να πάρω απάντηση "θα σας καλέσουν αύριο ώς στις 17.30 για να σας ενημερώσουν από το τμήμα προσφορών". 

Εννοείται πώς δεν κάλεσε κανείς και σήμερα τους ξανάστειλα. Ξανά από την αρχή όλη η ιστορία για να πάρω απάντηση "στείλατε τα δικαιολογητικά ,οπότε και έγινε ενεργοποίηση του αριθμού. Από'κει και πέρα, είναι θέμα κούριερ για το πότε θα παραλαβετε". Και όταν την ρώτησα, με ποια λογική προενεργοποιούν αριθμούς αφού δεν έχουν καμμία εγγύηση τύπου Amazon "πάρε αριθμό μεχρι τις 12, και θα τον έχεις την ίδια μέρα" ή δεν λένε πουθενά στους όρους ότι ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ενεργοποιήσει απευθείας τον αριθμό του αλλιώς θα χάσει μέρες από το πακέτο που έχει ήδη πληρώσει, ξανα πήρα την γνωστή απάντηση "θα σας καλέσει το αρμόδιο τμήμα". 

 Αφού είχα φτιάξει, λοιπόν, μια ωραιότατη καταγγελία στην ΕΕΤΤ με όλα τα screenshot από συνομιλίες με τη VF, με το μήνυμα του κούριερ κτλ - όχι, φτου μου, η καταγγελία ήταν άψογη χωρίς ίχνος αμφισβήτησης από πλευράς VF- , λέω να ξαναπροσπαθήσω την τύχη μου με το τσατ κυριολεκτικά στο 90 στέλνοντας μήνυμα στις 23.25. Αφού ξανα εξήγησα για 4η φορά την ιστορία μου, χωρίς πολλά πολλά, η υπάλληλος μου απάντησε "σε 40 λεπτά το υπόλοιπο θα έχει πιστωθεί στον αριθμό σας" . 

Κι όντως, σε μισή ώρα το πολύ είχε έρθει μήνυμα ότι είχαν πιστωθεί 11,80€ και το πακέτο παρέμεινε ενεργό εως τις 17/2. Αλλά εννοείται πώς πλέον η μάνα μου δεν τους εμπιστεύεται και έτσι το FROG της αντί για CU Liquid, θα γίνει Cosmote NEO με 16€ και βλέπουμε... 

Well done, VF. 

ένα μόνο θα σου πω ,αν το ίδιο γινόταν με κοτε αν έπαιρνες ποτέ απάντηση ,ένας από τους λόγους που μένω πίστος στην voda είναι αυτός και μόνο,σήματα υπάρχουν πολλά και καλύτερα αλλά εξυπηρέτηση σαν την voda πουθενα

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, akalos said:

ένα μόνο θα σου πω ,αν το ίδιο γινόταν με κοτε αν έπαιρνες ποτέ απάντηση ,ένας από τους λόγους που μένω πίστος στην voda είναι αυτός και μόνο,σήματα υπάρχουν πολλά και καλύτερα αλλά εξυπηρέτηση σαν την voda πουθενα

Φίλε μου, αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό και είναι αναλόγως το τί πρόβλημα έχει ο καθένας. Και η μάνα μου που είναι από το 97 στη COTE αν την ρωτήσεις ποιος είναι ο αριθμός εξυπηρέτησης, θα σου πει "δεν ξέρω" γιατί δεν έχει καλέσει ποτέ. 

Το θέμα είναι, ασχέτως εταιρείας, να μην δημιουργούνται προβλήματα από εκεί που δεν υπάρχουν. Στη δική μας περίπτωση θεώρησα απαράδεκτο ένα τόσο απλό πρόβλημα που δεν βγάζει λογική να το τραβάνε τόσο πολύ. Αν δεν είχε βάλει τα χρήματα η τελευταία κοπέλα του τσατ, τώρα θα είχε φύγει ήδη καταγγελία.

Και για τα πρακτικά, μέχρι και σήμερα, ποτέ κανείς δεν πήρε τηλ από το τμήμα προσφορών της VF. Εννοείται πώς δεν θα ξανασχοληθώ με το συγκεκριμένο περιστατικό, αλλά ακόμα και τώρα να έστελνα στο τσατ την ιστορία από την αρχή, είμαι 99% σίγουρος ότι θα μου λέγανε πάλι "θα περιμένετε κλήση από εμάς". Όπως διευθέτησαν και το θέμα από τις 23/1 και στείλανε και μήνυμα ενώ δεν είχαν κάνει τίποτα. 

Όλα αρχίζουν και τελειώνουν με το πόση όρεξη έχει ο υπάλληλος να σε εξυπηρετήσει (πάντα σε νορμάλ πράγματα) και λιγότερο έχει να κάνει με την εταιρεία, αυτή τουλάχιστον είναι η άποψη μου. 

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

η κοτε λειτουργεί σαν το Λίντλ καμία απολύτως εξυπηρέτηση ,αυτό ξέρω εγώ και δεν είναι θέμα υπαλλήλων αλλά εντολών που έχουν λάβει από πάνω

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, ParafronGR said:

Και για τα πρακτικά, μέχρι και σήμερα, ποτέ κανείς δεν πήρε τηλ από το τμήμα προσφορών της VF.

On 16/1/2024 at 10:09 ΜΜ, thanos678 said:

Εφερα ενα νουμερο στο cu με το bring a friend. O xmas διαγωνισμος εδινε 1 gb για αυτο το λογο. Μια εβδομαδα τωρα οποτε μιλαω στο chat γιατι δεν εχει μπει ακομα το 1gb, η απαντηση τους ειναι οτι περιμενουν απαντηση απο το τμημα προσφορων. Το εχει παρει κανενας αυτο το gb η μας δουλευουν?

To τμημα προσφορων της VF...

Στις 16/1 εγραψα το παραπανω.

23 ημερες και ακομα η ιδια απαντηση...

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παίδες.  Για συμβόλαιο Vodafone της κόρης μου, που λήγει στις 8 Φεβρουαρίου, βρήκα αυτό:

https://www.vodafonecu.gr/ela-sto-cu/gine-cu-offer600/?i_source=tile&i_medium=banners&i_term=nominal-offer&i_content=xiaomi-gift&i_owner=mk-cu&i_name=20201218-cudigitalsales

Προφανώς είναι 6μηνο συμβόλαιο ή καρτοκινητό;

Δεν έχω μελετήσει ακόμα πως δουλεύει το Cu MeApOla 11.5, αλλά με ενδιαφέρει να πάμε αύριο από καταστημα για αίτηση.

Γίνεται επί τόπου αγορά και ενεργοποίηση,  αφού ήδη είναι στη Vodafone;;;

Κάθε πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ. 

Edited by green dragon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...