Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

απλά μην πας σε κατάστημα κατά όλα on line...Vodafone επειδή ήθελα να μην πληρωσω την ανανέωση έκανα ολόκληρη διαδικασία και μ πήρε μια βδομάδα να γίνει κιόλας...μια εβδομάδα εννοώ 5+ εργάσιμες
Αν δεν κάνεις θυσίες για τις ιδέες σου ή εσύ δεν αξίζεις ή οι ιδέες σου. Έζρα Πάουντ
Link to comment
Share on other sites

Φορητότητα καρτοκινητου όπως είπα και πριν δεν έχει να κερδίσει τίποτα η εταιρία γιαυτό και δεν έχουν στοχο τα καταστήματα σε αυτά. Αν ζηταγες φορητότητα σε κάποιο πρόγραμμα με πάγιο τοτε θα κανανε κωλοτουμπες.

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα.

Γιατί τότε παρακαλάνε να σου δώσουν "νουμεράκι" οι εταιρίες στους σταθμούς του μετρό;

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα.

Γιατί τότε παρακαλάνε να σου δώσουν "νουμεράκι" οι εταιρίες στους σταθμούς του μετρό;

 

Σε παρακαλανε στα καταστήματα μονο με τη προϋπόθεση να βάλεις και τουλάχιστον 5 ευρώ για να μετρήσει για τη στοχοποίηση τους.

Σαν εταιρία Vodafone, αυτό που θέλουν να κερδισουν ειναι να προσπαθήσουν απο κάποιον που έχει καρτοκινητο της εταιρίας να τον περάσουν πιο "εύκολα" μετά σε κάποιο καρτοπρογραμμα ή ακόμα και σύνδεση με πάγιο, παρακολουθώντας πόσα χρήματα χαλάει κάθε μήνα στο καρτοκινητου του κανοντας του κάποια αντίστοιχη "δελεαστική" προσφορά. Με αυτον τον τρόπο μετα ξέρει οτι τον έχει κλειδώσει τον πελάτη μετα.

 

Γενικά αυτό το μοτίβο ακολουθούν όλες οι εταιρίες κινητής.

Όλοι οι κάτοχοι των καρτοκινητων της κάθε εταιρίας είναι εν δυναμη πελάτες για συμβόλαιο.

Προσπαθούν να γεμίσουν τον κουβά των συνδρομητών που φεύγουν ειτε για αλλη εταιρία ειτε διακόπτοντας το συμβολαιο τους μετατρέποντας το σε καρτοκινητο.

Όταν είναι ηδη πελάτες τους σε καρτοκινητο είναι πιο εύκολα στοχευμενα να τους μετατρέψουν σε πάγιο αποτι να κερδίσουν συνδρομητές απο αλλη εταιρία.

Edited by Mamouhalos
Link to comment
Share on other sites

Κανε μια δωρεαν κληση στο 13894 για φορητοτητα.

Παιδιά μην το παιδευετε.

Δωρεάν κλήση εδώ και σε 1 εβδομάδα το αργότερο έχει γίνει Cu με 0 ευρώ!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό σίγουρα δεν ισχύει. Αν κάποια καταστήματα όντως το κανουν αυτό το μονο λογο που μπορω να σκεφτώ είναι για να αποτρέψουν τον πελάτη να το κάνει. Δεν έχει κανένα κέρδος το κατάστημα σε θέματα στοχοποίησης για φορητότητα καρτοκινητου και απλα δεν θέλουν να ασχοληθούν.

 

αφήστε τα ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ γιατι καποιοι το εχουμε γραψει εδώ μεσα με παραδείγματα και ονομαστικα ποια καταστήαμτα είναι.

αν δεν πιστευεις, περνα μια από το κατάστημα στου Γκύζη να το διαπιστώσεις μονος σου

:D

Link to comment
Share on other sites

αφήστε τα ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ γιατι καποιοι το εχουμε γραψει εδώ μεσα με παραδείγματα και ονομαστικα ποια καταστήαμτα είναι.

αν δεν πιστευεις, περνα μια από το κατάστημα στου Γκύζη να το διαπιστώσεις μονος σου

:D

ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ και στο τεκμηριωσα γιατί. Δεν είπα οτι δεν συμβαίνει.

Αν ίσχυε τοτε και τηλεφωνικά στη εξυπηρέτηση ειτε μέσω internet το ίδιο θα σου ζηταγανε.

Edited by Mamouhalos
Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ και στο τεκμηριωσα γιατί. Δεν είπα οτι δεν συμβαίνει.

Αν ίσχυε τοτε και τηλεφωνικά στη εξυπηρέτηση ειτε μέσω internet το ίδιο θα σου ζηταγανε.

 

δεν με απασχολει αν ισχύει, αν συμβαίνει, αν γίνεται ή όποια άλλη λεξη θελεις

 

αυτό που με απασχολεί είναι το ΓΕΓΟΝΟΣ ότι πας σε κατάστημα βοντα (γκυζη το πρωτο, χαιδάρι το δεύτερο και αλεξανδρας το τριτο) και σου ζητανε 30 ευρω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ για να κανεις φορητοτητα..

 

όλα τα αλλα εναι να εχουμε να λεμε

Link to comment
Share on other sites

Τη επόμενη φορά που θα πας και θα ζητησεις κάτι τέτοιο και σου δώσουν αυτή την απάντηση σε παρακαλώ να απαιτήσεις επιτόπου να καλέσουν τα κεντρικά να μιλησεις.

Δυστυχώς το 99% των καταστημάτων Vodafone είναι franchise και οι ιδιοκτήτες τους κυνηγάνε τις στοχοποιησεις τους για να μπορέσουν να πάρουν τα χρήματα που τους αναλογούν για τα λειτουργικά κόστη του καταστήματος με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούν μερικές φορες εμπορικές πρακτικές που δεν αρμόζουν με αυτές τις εταιρίας.

Σε ευχαριστώ πάντως για την επισήμανση των συγκεκριμένων καταστημάτων καθώς θα ελεγχθεί.

Link to comment
Share on other sites

Τη επόμενη φορά που θα πας και θα ζητησεις κάτι τέτοιο και σου δώσουν αυτή την απάντηση σε παρακαλώ να απαιτήσεις επιτόπου να καλέσουν τα κεντρικά να μιλησεις.

Δυστυχώς το 99% των καταστημάτων Vodafone είναι franchise και οι ιδιοκτήτες τους κυνηγάνε τις στοχοποιησεις τους για να μπορέσουν να πάρουν τα χρήματα που τους αναλογούν για τα λειτουργικά κόστη του καταστήματος με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούν μερικές φορες εμπορικές πρακτικές που δεν αρμόζουν με αυτές τις εταιρίας.

Σε ευχαριστώ πάντως για την επισήμανση των συγκεκριμένων καταστημάτων καθώς θα ελεγχθεί.

 

πιστεψε με ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ αλλα δυστηχώς δεν εχουμε την ορεξη-χρονο-διαθεση οπως θελεις πες το να κατσουμε να τσακωθουμε για κατι τετοιο.

πας στο καταστημα, ακους οτι εχουν να πουν και απλα φευγεις και πας σε ενα αλλο.

σε όλα τα καταστήματα παντως οταν ρωτησα απο ποτε ισχύει αυτο.... μου ειπαν εδω και λιγες εβδομαδες.

Link to comment
Share on other sites

Τη επόμενη φορά που θα πας και θα ζητησεις κάτι τέτοιο και σου δώσουν αυτή την απάντηση σε παρακαλώ να απαιτήσεις επιτόπου να καλέσουν τα κεντρικά να μιλησεις.

Δυστυχώς το 99% των καταστημάτων Vodafone είναι franchise και οι ιδιοκτήτες τους κυνηγάνε τις στοχοποιησεις τους για να μπορέσουν να πάρουν τα χρήματα που τους αναλογούν για τα λειτουργικά κόστη του καταστήματος με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούν μερικές φορες εμπορικές πρακτικές που δεν αρμόζουν με αυτές τις εταιρίας.

Σε ευχαριστώ πάντως για την επισήμανση των συγκεκριμένων καταστημάτων καθώς θα ελεγχθεί.

 

Καλα κρασια....μην ειστε τοσο αυστηροι με τους ιδιοκτητες Φραντσαιζ και τους ελεγχετε τοσο συχνα....

Link to comment
Share on other sites

Καλα κρασια....μην ειστε τοσο αυστηροι με τους ιδιοκτητες Φραντσαιζ και τους ελεγχετε τοσο συχνα....

 

Φίλε μου, αν ο πελάτης δεν θέλει να παραπονεθεί για το θέμα αυτό στα κεντρικά για τους δικούς του λογους όπως ανέφερθηκε παραπάνω, πως μπορούν τα κεντρικά να γνωρίζουν για το θέμα αυτό; Για αυτή τη πρακτική που εφαρμόζουν κάποια καταστήματα, εγώ προσωπικά στο φόρουμ αυτό το έμαθα.

Επειδή μου κάνει εντύπωση το ποσό που ζητάνε θα ενημερωσω πρώην συναδέλφους μου να δω τι θα μου που.

Edited by Mamouhalos
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, αν ο πελάτης δεν θέλει να παραπονεθεί για το θέμα αυτό στα κεντρικά για τους δικούς του λογους όπως ανέφερθηκε παραπάνω, πως μπορούν τα κεντρικά να γνωρίζουν για το θέμα αυτό; Για αυτή τη πρακτική που εφαρμόζουν κάποια καταστήματα, εγώ προσωπικά στο φόρουμ αυτό το έμαθα.

Επειδή μου κάνει εντύπωση το ποσό που ζητάνε θα ενημερωσω πρώην συναδέλφους μου να δω τι θα μου που.

 

Μαλλον οτι δεν γνωριζουν τιποτα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούν αυτοί να ελέγξουν τους συνεργάτες τους με δική τους πρωτοβουλία (πχ στελνοντας ελεγκτή ο οποίος προσποιείται τον πελάτη για τις αναγκες του ελέγχου);
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούν αυτοί να ελέγξουν τους συνεργάτες τους με δική τους πρωτοβουλία (πχ στελνοντας ελεγκτή ο οποίος προσποιείται τον πελάτη για τις αναγκες του ελέγχου);

 

Δυστυχώς η εταιρία δεν εφαρμόζει πρακτικές mystery shopping.

Αυτό που κάνει είναι να διαλέγει random πελάτες που έχουν επισκεφτεί κατάστημα και τους παιρνει τηλ αν έμεινε ευχαριστημένος απο την εξυπηρέτηση να βαθμολογήσουν το κατάστημα και να ρωτήσουν αν θα πρότειναν τη Vodafone και το συγκεκριμένο κατάστημα σε γνωστούς/φιλους κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς η εταιρία δεν εφαρμόζει πρακτικές mystery shopping.

Αυτό που κάνει είναι να διαλέγει random πελάτες που έχουν επισκεφτεί κατάστημα και τους παιρνει τηλ αν έμεινε ευχαριστημένος απο την εξυπηρέτηση να βαθμολογήσουν το κατάστημα και να ρωτήσουν αν θα πρότειναν τη Vodafone και το συγκεκριμένο κατάστημα σε γνωστούς/φιλους κτλ.

 

 

"να διαλέγει random πελάτες" που έχουν αγοράσει από κατάστημα.

Όχι εκείνους που ήλθαν ζήτησαν απογοητεύτηκαν και απήλθαν.

 

Για κοιτάξτε το.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις άδικο στον συλλογισμό που κάνεις. Πόσο εύκολο είναι όμως να μάθουν ποιοι είναι οι δυσαρεστημένοι; Πάω στοίχημα πως ελάχιστοι θα μπουν στον κόπο να στείλουν κάποιο παράπονο.
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς η εταιρία δεν εφαρμόζει πρακτικές mystery shopping.

Αυτό που κάνει είναι να διαλέγει random πελάτες που έχουν επισκεφτεί κατάστημα και τους παιρνει τηλ αν έμεινε ευχαριστημένος απο την εξυπηρέτηση να βαθμολογήσουν το κατάστημα και να ρωτήσουν αν θα πρότειναν τη Vodafone και το συγκεκριμένο κατάστημα σε γνωστούς/φιλους κτλ.

και εμένα με πήρανε τηλέφωνο αν και όχι 100% ευχαριστημενος από το κατάστημα σε όλα 10 έβαλα επαρχεία και χάρη μας κάνουν που υπάρχει στο χωριό Vodafone

Link to comment
Share on other sites

"να διαλέγει random πελάτες" που έχουν αγοράσει από κατάστημα.

Όχι εκείνους που ήλθαν ζήτησαν απογοητεύτηκαν και απήλθαν.

 

Για κοιτάξτε το.

 

Δεν υπαρχει κανενας ελεγχος και φυσικα οι δυσαρεστημενοι πελατες απλα ΔΕΝ υπαρχουν για καμια εταιρεια.Μονο ευχαριστημενοι σε συντριπτικο ποσοστο παντα!! Ειναι αφελης οποιος νομιζει οτι λειτουργει το συστημα υπερ μας...

Link to comment
Share on other sites

Για να ανανεωθεί το τρίμηνο για το υπόλοιπο της κάρτας, δεν αρκεί μεταφορά ενός ποσού στον αριθμό αυτό από ένα άλλο νούμερο; Πρέπει να γίνει κανονική ανανέωση από κατάστημα ή μέσω internet;
Link to comment
Share on other sites

σε cosmote που είχα στείλει αρκούσε από έναν αριθμό σε άλλον.έχει και τι cu τέτοια επιλογή;
Αν δεν κάνεις θυσίες για τις ιδέες σου ή εσύ δεν αξίζεις ή οι ιδέες σου. Έζρα Πάουντ
Link to comment
Share on other sites

Σε Vodafone απαιτείται ανανέωση κανονική, η μεταφορά χρόνου δεν ανανεώνει την ημερομηνία λήξης.
Link to comment
Share on other sites

Ενημερωση για αλλαγες σε πακετα.

 

Πειτε μου κατι ρε παιδια.

Πως υποτιθεται οτι ενημερωνεται ο 'χρηστης' ενος πακετου, για τυχον αλλαγες/εξελιξεις αναφορικα με το πακετο;

Οκ, ειμαι τακτικος στο myphone, κι εδω τα μαθαινω ολα.

Αλλα πες ρε αδερφε οτι για οποιονδηποτε λογο, τυχει και δεν μπω εδω για ενα δεκαημερο, και στο μεταξυ αλλαξει κατι.

Πως υποτιθεται οτι το μαθαινω;

 

Πχ εγω πολυ περιστασιακα (4-5 φορες το χρονο) χρησιμοποιω το surf n mail 100(500mb).

Επειδη ακριβως ειναι αραιη η χρηση, καθε φορα αναρωτιεμαι ως χρηστης, αν το πακετο ειναι οπως το ηξερα, αν αλλαξε κατι κλπ.

 

Υπαρχει τροπος;

Οκ, θα πει καποιος, τηλεφωνησε στο helpdesk να ρωτησεις. Δεκτο.

Εναλλακτικα ομως:

Αν πχ κανω bookmark τη σελιδα του πακετου, ειναι 'ασφαλες', να την τσεκαρω πριν κανω χρηση του πακετου/υπηρεσιας, και αν ειναι οπως τα ξερα, οκ, προχωραω;

 

Θα μπορουσε παντως η εταιρια να ενημερωνει με ενα sms αν αλλαξε κατι, οποιος εκαναν χρηση μιας υπηρεσιας πχ το τελευταιο ετος.

 

Πειτε γνωμες.

Edited by karib
Link to comment
Share on other sites

Ενημερωση για αλλαγες σε πακετα.

 

 

Θα μπορουσε παντως η εταιρια να ενημερωνει με ενα sms αν αλλαξε κατι, οποιος εκαναν χρηση μιας υπηρεσιας πχ το τελευταιο ετος.

 

Πειτε γνωμες.

 

Θα μπορούσε, ΝΑΙ.

 

Πέρσι χρησιμοποίησα το surf&mail με ανανέωση και έγραφε στο vodafonecu.gr ότι ίσχυε ως πχ 30/3 και ήταν Μάης.

Μίλησα με εκπρόσωπο και μου είπε ότι ισχύει ακόμα το 1GB (αντί για 500ΜΒ απλής ενεργοποίησης).

Αυτά.

 

Μόνο ρωτώντας αν έχεις υποψία ότι μπορεί να άλλαξε.

 

Αν και μπορεί να "άλλαξε" , αλλά να μην άλλαξε (πχ το 3μηνο κάρτας που άργησε 3 μήνες να εφαρμοστεί πρακτικά στο CU).

Ρωτάς αν θες να είσαι σίγουρος.!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να αναφέρω πρώτον Και εμένα μου ζήτησαν σε ένα κατάστημα που πήγα για φορητότητα 20 ευρώ σε κάθε νούμερο και θα μπούνε μέσα τα λεφτά.

Τώρα 2 ερωτήσεις για να μεταφερθούν τα λεπτά η τα μηνύματα η τα mb πρέπει να κάνω ανανέωση μια μέρα πριν με οποιονδήποτε Πόσο; η την τελευταία μέρα της λήξης του πακέτου;

Μετά πρέπει να ενεργοποιήσω και πακέτο η δεν χρειάζεται;

Και τι πακέτο οποιοδήποτε η κάποιο συγκεκριμένο για να μεταφερθούν τα λεπτά;

Πχ έχω μηνύματα οπότε πρέπει να βάλω και κάποιο πακέτο πριν την λήξη του που να έχει μέσα και μηνύματα;

NOKIA 5800,HTC HD2,SAMSUNG GALAXY Ace, Samsung GALAXY NOTE 2,

LG G2 μπράβο στην lg για το δώρο που μου έκανε...:D

Iphone 5c, Iphone 6,Iphone 7 plus,Xiaomi mi 8 lite,Xiaomi redmi note 9s

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone
  • The topic was locked
  • The topic was unlocked
  • This topic was locked and unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...