nucleogenesis Δημ. November 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2008 Σορρυ κιόλας, αλλά έλεος... Με τα 10 cents θα γίνεις πλούσια? Αυτο ξεφεύγει απ'τα όρια της τσιγγουνιάς.. πάμε στην μιζέρια... Παράθεση Porphyrion - Electronic music Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xenopoulos Δημ. November 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2008 Μπράβο tseapis!!! Πολύ καλά κάνεις και τους ζητάς πίσω τα χρήματα! Ούτε cents να μην τους χαρίζουμε! Αν τους τα χάριζες αδιαμαρτύρητα τα 0,10€ τότε θα ήταν ανοησία και χαζομάρα! Βέβαια πάντα οι έξυπνοι κερδίζουν χάρη στην ύπαρξη χαζών! Οπότε αν μαζευτούν 1000 χαζοί που δεν θα ζητήσουν πίσω τα 0,10€ τότε η εταιρεία κέρδισε 0,10 Χ 1000 = 100€ από το τίποτα (από την χαζομάρα των άλλων δηλαδή που δεν μιλάνε γιατί είναι... υπεράνω των 0,10€ ) Και εγώ να ήμουν εταιρεία θα μου άρεσε να ήσασταν όλοι υπεράνω των 0,10€ και όταν θα περνούσα από το μέρος που θα πίνατε τον καφέ σας θα σας κόρναρα από την BMW μου... την BMW των δικών σας χρημάτων! Στην υγεία των κορόιδων!!! :lol: Παράθεση . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelfeather Δημ. November 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2008 Τόσο πια από τη μύγα ξίγκι? Εννοείται θα τα δώσουν πίσω τα λεφτά αν γκρινιάξεις γιατί η κάθε κοπελίτσα/νεαρός που απάντησε την κλήση θα έλεγε το εξής στον προιστάμενο: έχω μια βλαμμένη που γκρινιάζει για τα 10 cents της κλήσης στα 13830, κι ο προιστάμενος θα έλεγε, σημείωσε να της τα δώσουμε να ησυχάσουμε. Ποτέ δε θα έπεφτα σε αυτό το επίπεδο, και xenopoulos, δεν είναι θέμα αν είμαι κοροιδο η οχι. (Βεβαια το να με θεωρεις κοροιδο δεν με ενδιαφερει και καθολου...) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
navi55 Δημ. November 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2008 Αυτή είναι η προϋπόθεση για να πάρεις τηλ στο 13830. Όποιος δεν θέλει να εξηπυρετείτε από το σπίτι του, ας πηγαίνει σε ένα κατάστημα vodafone! :rolleyes: Τόσο απλό! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. November 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2008 Κατα τη γνώμη μου πάντως θα πρεπε να είναι δωρεάν η εξυπηρέτηση πελατών όχι γιατί το ποσό που πληρώνουμε για το 13830 είναι τπτ σημαντικό, αλλά πχ αν έχεις καρτοκινητή και θες να καλέσεις την εξυπηρέτηση πελατών γιατί να μην μπορείς να το κάνεις?? Κάτι μπορεί να χρειαστεί και να μην έχεις κάρτα εκείνη την ώρα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelfeather Δημ. November 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2008 Alex007, μια χαρα συνδεεσαι με το 13830 αν δεν εχεις καρτα. Οταν προσπαθεις να κανεις κληση και δεν εχεις καρτα βγαινει μηνυμα που λεει πατηστε 1 για ανανεωση η το 2 για να συνδεθειτε με την εξυπηρετηση. Και υπαρχει και το 1283 που ειναι δωρεαν και μπορεις και απο κει να συνδεθεις με οποιο τμημα θελεις. Κι οπως ειπε και ο navi, αυτη ειναι η προυποθεση. Σε οποιον δεν αρεσει ας μην παρει! Δεν ειναι οτι μας εξαπατουν λεγοντας πως ειναι δωρεαν! Εν γνωσει μας ο καθενας παιρνει, ειτε προκειται για προβλημα ειτε οχι. Απο οσο ξερω το ποσο ειναι συμβολικο και μπηκε γιατι οταν η εξυπηρετηση ηταν δωρεαν απασχολουσαν τις γραμμες ενα σωρο βλαμμενοι που δεν ειχαν τι να κανουν και επαιρναν τηλεφωνο να πουν το μακρυ τους και το κοντο τους... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. November 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2008 Alex007' date=' μια χαρα συνδεεσαι με το 13830 αν δεν εχεις καρτα. Οταν προσπαθεις να κανεις κληση και δεν εχεις καρτα βγαινει μηνυμα που λεει πατηστε 1 για ανανεωση η το 2 για να συνδεθειτε με την εξυπηρετηση. .[/quote'] Αυτό μου το βγάζει όταν έχω ελάχιστη κάρτα.. Όταν όμως έχω αρνητικό υπόλοιπο ή κάτω από 5 λεπτά μου λέει ότι δεν μπορώ να πραγματοποιήσω την κλήση προς το 13830.. ΤΟ έχω δοκιμάσει πολλές φορές... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelfeather Δημ. November 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2008 OK, σε αυτην την περιπτωση παιρνεις το 1283. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tseapis Δημ. November 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2008 Όσα χρόνια είχα μόνο σύνδεση με συμβόλαιο και πλήρωνα τις τιμές του συμβολαίου για κλήσεις και SMS και δεν ήξερα "τι γίνεται στον κόσμο" δεν ήμουν (τόσο) τσίπης. Δεν γνώριζα τότε ότι αν έχεις καρτοκινητό μπορείς να έχεις SMS με 0,000001€ και να μιλάς με 0,00001€ το λεπτό (λέμε τώρα, έτσι; ) -έστω με ορισμένους αριθμούς (CU, f2g, Q, klp). Όταν είδα, λοιπόν, ότι οι πρώτοι τσίπηδες είναι οι εταιρείες, που δίνουν στον "πιτσιρικά" τη δυνατότητα να μιλάει "ασταμάτητα" με την παρέα του με ελάχιστα χρήματα, ενώ εμάς με το συμβόλαιο μας χρεώνει με τιμές "κυριλέ" πελατείας, αποφάσισα κι εγώ να γίνω πιο διεκδικητική και τσίπης (και πήρα και καρτοκινητά, φυσικά). Όταν έχω πρόβλημα που οφείλεται στην εταιρεία δεν δέχομαι να με χρεώνει για να μου το επιλύσει -αρκεί που μου τρώει το χρόνο μου και την ενέργεια μου! Ένω, όταν θέλω πχ να πάρω πληροφορίες, βεβαίως να με χρεώσει, καμία αντίρρηση! Όσο για τα καταστήματα Vodafone, 4 στις 5 φορές που έχω πάει για να ρωτήσω για κάποιο πρόβλημα, μού έχουν πει "να πάρετε το 13830 γι΄αυτό το θέμα" ή ακόμα χειρότερα, μου έχουν πει λάθος πληροφορίες. Και τέλος, τα 13σεντς εννοείται πως δεν είναι τίποτα για μένα και για σένα. Άλλα γιατί να εισπράττει η Εταιρεία 100 ή 1000 ή 10.000€ την ημέρα, από κλήσεις που γίνονται στην Εξυπηρέτηση Πελατών εξαιτίας προβλημάτων που είναι υπαιτιότητα της Εταιρείας; :wacko: Έμενα ΑΥΤΟ μου φαίνεται τσίπικο και προκλητικό! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
navi55 Δημ. November 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2008 Αυτό με τα καταστήματα που σου λένε πάρε τηλ στο 13830 είναι όντως πολύ εκνευριστηκό. Βασικά μια φορά μου έχει τύχει, και μάλιστα η υπάλληλος μου είχε δώσει και μένα λάθος πληροφορίες.. αλλά δεν είπα τίποτα γιατί δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ εκείνη τη στιγμή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xaxa1982 Δημ. November 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2008 Όσα χρόνια είχα μόνο σύνδεση με συμβόλαιο και πλήρωνα τις τιμές του συμβολαίου για κλήσεις και SMS και δεν ήξερα "τι γίνεται στον κόσμο" δεν ήμουν (τόσο) τσίπης. Δεν γνώριζα τότε ότι αν έχεις καρτοκινητό μπορείς να έχεις SMS με 0,000001€ και να μιλάς με 0,00001€ το λεπτό (λέμε τώρα, έτσι; ) -έστω με ορισμένους αριθμούς (CU, f2g, Q, klp). Όταν είδα, λοιπόν, ότι οι πρώτοι τσίπηδες είναι οι εταιρείες, που δίνουν στον "πιτσιρικά" τη δυνατότητα να μιλάει "ασταμάτητα" με την παρέα του με ελάχιστα χρήματα, ενώ εμάς με το συμβόλαιο μας χρεώνει με τιμές "κυριλέ" πελατείας, αποφάσισα κι εγώ να γίνω πιο διεκδικητική και τσίπης (και πήρα και καρτοκινητά, φυσικά). Όταν έχω πρόβλημα που οφείλεται στην εταιρεία δεν δέχομαι να με χρεώνει για να μου το επιλύσει -αρκεί που μου τρώει το χρόνο μου και την ενέργεια μου! Ένω, όταν θέλω πχ να πάρω πληροφορίες, βεβαίως να με χρεώσει, καμία αντίρρηση! Όσο για τα καταστήματα Vodafone, 4 στις 5 φορές που έχω πάει για να ρωτήσω για κάποιο πρόβλημα, μού έχουν πει "να πάρετε το 13830 γι΄αυτό το θέμα" ή ακόμα χειρότερα, μου έχουν πει λάθος πληροφορίες. Και τέλος, τα 13σεντς εννοείται πως δεν είναι τίποτα για μένα και για σένα. Άλλα γιατί να εισπράττει η Εταιρεία 100 ή 1000 ή 10.000€ την ημέρα, από κλήσεις που γίνονται στην Εξυπηρέτηση Πελατών εξαιτίας προβλημάτων που είναι υπαιτιότητα της Εταιρείας; :wacko: Έμενα ΑΥΤΟ μου φαίνεται τσίπικο και προκλητικό! Αυτό με τα καταστήματα που σου λένε πάρε τηλ στο 13830 είναι όντως πολύ εκνευριστηκό. Βασικά μια φορά μου έχει τύχει, και μάλιστα η υπάλληλος μου είχε δώσει και μένα λάθος πληροφορίες.. αλλά δεν είπα τίποτα γιατί δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ εκείνη τη στιγμή. Η απάντηση που δίνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι: "Δεν έχω μονάδες για να πάρω το τμήμα εξυπηρέτησης, μπορείτε να με εξυπηρετήσετε εσείς ή να μου δώσετε να πάρω από δικό σας κινητό?" Ούτως ή άλλως εκείνοι δεν χρεώνονται! Κι αν μας θεωρήσουν τσίπηδες, ολόκληρη ντροπή δική τους και τους εαυτούς τους κοροϊδεύουν, μιας και εκείνους η εταιρεία που δουλεύουν ως πελάτες-υπαλλήλους τους βλέπει... Δεν τους βλέπει μόνο ως υπαλλήλους, για να μπορούν να μας την πουν... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. November 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2008 Όσα χρόνια είχα μόνο σύνδεση με συμβόλαιο και πλήρωνα τις τιμές του συμβολαίου για κλήσεις και SMS και δεν ήξερα "τι γίνεται στον κόσμο" δεν ήμουν (τόσο) τσίπης. Δεν γνώριζα τότε ότι αν έχεις καρτοκινητό μπορείς να έχεις SMS με 0,000001€ και να μιλάς με 0,00001€ το λεπτό (λέμε τώρα, έτσι; ) -έστω με ορισμένους αριθμούς (CU, f2g, Q, klp). Όταν είδα, λοιπόν, ότι οι πρώτοι τσίπηδες είναι οι εταιρείες, που δίνουν στον "πιτσιρικά" τη δυνατότητα να μιλάει "ασταμάτητα" με την παρέα του με ελάχιστα χρήματα, ενώ εμάς με το συμβόλαιο μας χρεώνει με τιμές "κυριλέ" πελατείας, αποφάσισα κι εγώ να γίνω πιο διεκδικητική και τσίπης (και πήρα και καρτοκινητά, φυσικά). Όταν έχω πρόβλημα που οφείλεται στην εταιρεία δεν δέχομαι να με χρεώνει για να μου το επιλύσει -αρκεί που μου τρώει το χρόνο μου και την ενέργεια μου! Ένω, όταν θέλω πχ να πάρω πληροφορίες, βεβαίως να με χρεώσει, καμία αντίρρηση! Όσο για τα καταστήματα Vodafone, 4 στις 5 φορές που έχω πάει για να ρωτήσω για κάποιο πρόβλημα, μού έχουν πει "να πάρετε το 13830 γι΄αυτό το θέμα" ή ακόμα χειρότερα, μου έχουν πει λάθος πληροφορίες. Και τέλος, τα 13σεντς εννοείται πως δεν είναι τίποτα για μένα και για σένα. Άλλα γιατί να εισπράττει η Εταιρεία 100 ή 1000 ή 10.000€ την ημέρα, από κλήσεις που γίνονται στην Εξυπηρέτηση Πελατών εξαιτίας προβλημάτων που είναι υπαιτιότητα της Εταιρείας; :wacko: Έμενα ΑΥΤΟ μου φαίνεται τσίπικο και προκλητικό! Πάντως σε περίπτωση που έχεις κάποιο πρόβλημα με τη σύνδεση σου μπορείς να καλείς δωρεάν το 1283 για εξυπηρέτηση πελατών. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Stefanos200 Δημ. November 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2008 H vodafone τελικά φαίνεται ότι δεν απάντησε στις προσφορές της WIND και Cosmote με τα 1200 και 1800 λεπτά αντίστοιχα.. Γιατί μένει έξω απ'το παιχνίδι και δεν κάνει και αυτή μια κίνηση; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nucleogenesis Δημ. November 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2008 Όντως, δεν απάντησε... ακατανόητο το γιατί... Παράθεση Porphyrion - Electronic music Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
navi55 Δημ. November 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2008 Η απάντηση που δίνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι: "Δεν έχω μονάδες για να πάρω το τμήμα εξυπηρέτησης, μπορείτε να με εξυπηρετήσετε εσείς ή να μου δώσετε να πάρω από δικό σας κινητό?" Ούτως ή άλλως εκείνοι δεν χρεώνονται! Κι αν μας θεωρήσουν τσίπηδες, ολόκληρη ντροπή δική τους και τους εαυτούς τους κοροϊδεύουν, μιας και εκείνους η εταιρεία που δουλεύουν ως πελάτες-υπαλλήλους τους βλέπει... Δεν τους βλέπει μόνο ως υπαλλήλους, για να μπορούν να μας την πουν... Ναι.. αλλά το σωστό (και λογικό), από τη στιγμή που πηγαίνεις στο κατάστημα, είναι να σε εξυπηρετούν οι ίδιοι και αν δεν ξέρουν να καλούν αυτοί στο τμήμα εξυπηρέτησης. Πίστεψέ με.. αν είχα όρεξη εκείνη τη στιγμή θα καθόμουν να ασχοληθώ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. November 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2008 Μου ήρθε πρίν λίγο ένα μήνυμα που έλεγε:''Τώρα με το Vodafone CU μιλάς και γράφεις 40% φθηνότερα προς όλα τα δίκτυα.Για εγγραφή στις νέες μειωμένες χρεώσεις στείλε δωρεάν κενό sms στο 1288.''Ξέρει κανείς τι παίζει??:confused: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. November 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2008 Μου ήρθε πρίν λίγο ένα μήνυμα που έλεγε:''Τώρα με το Vodafone CU μιλάς και γράφεις 40% φθηνότερα προς όλα τα δίκτυα.Για εγγραφή στις νέες μειωμένες χρεώσεις στείλε δωρεάν κενό sms στο 1288.''Ξέρει κανείς τι παίζει??:confused: Αυτό είχε γίνει πριν από κανα χρόνο νομίζω.. Είναι νέες χρεώσεις του CU... Μάλλον δεν είχες εγγραφεί τότε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. November 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2008 Αυτό είχε γίνει πριν από κανα χρόνο νομίζω.. Είναι νέες χρεώσεις του CU... Μάλλον δεν είχες εγγραφεί τότε... Μαλλόν επειδή σήμερα το αγόρασα.:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nucleogenesis Δημ. November 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2008 Καλά , ένα χρόνο αργότερα θα έπρεπε να είναι ήδη ενεργοποιημένες αυτές οι χρεώσεις, και να μη ζητάνε απο τους συνδρομητές να στείλουν μήνυμα... Πολύ χαζό απο πλευράς vodafone Παράθεση Porphyrion - Electronic music Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tseapis Δημ. November 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2008 Πάντως σε περίπτωση που έχεις κάποιο πρόβλημα με τη σύνδεση σου μπορείς να καλείς δωρεάν το 1283 για εξυπηρέτηση πελατών. :) Η αλήθεια είνα πως δεν το ήξερα αυτό. Από δω και πέρα 1283 σε αυτές τις περιπτώσεις! thnx guys! Και σχετικά με αυτό "Η απάντηση που δίνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι: "Δεν έχω μονάδες για να πάρω το τμήμα εξυπηρέτησης, μπορείτε να με εξυπηρετήσετε εσείς ή να μου δώσετε να πάρω από δικό σας κινητό?" " στο κατάστημα της γειτονιάς μου έχει σε ένα στάντ ένα κινητό διαθέσιμο που γράφει "ΕΔΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ" ή κάπως έτσι και από το οποίο καλείς απευθείας την Εξυπηρέτηση Πελατών. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. November 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2008 στο κατάστημα της γειτονιάς μου έχει σε ένα στάντ ένα κινητό διαθέσιμο που γράφει "ΕΔΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ" ή κάπως έτσι και από το οποίο καλείς απευθείας την Εξυπηρέτηση Πελατών. Το ίδιο στάντ έχουν και στα Vodafone Shop της Κέρκυρας και άν θυμάμαι καλά είναι ένα Sharp GX17 το οποίο είναι πάντα κλειστό λογώ μπαταρίας.Βλέπεις δεν μπορούν να τα φορτίσουν.Αλλά δεν καταλαβαίνω ποιος ο λόγος να βάλουν κινητό απο τη στιγμή που σε εξυπηρετούν live στο κατάστημα.:cool: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xtrmsnpr Δημ. November 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2008 Το ίδιο στάντ έχουν και στα Vodafone Shop της Κέρκυρας και άν θυμάμαι καλά είναι ένα Sharp GX17 το οποίο είναι πάντα κλειστό λογώ μπαταρίας.Βλέπεις δεν μπορούν να τα φορτίσουν.Αλλά δεν καταλαβαίνω ποιος ο λόγος να βάλουν κινητό απο τη στιγμή που σε εξυπηρετούν live στο κατάστημα.:cool: lol χαχα...άπαιχτο σχόλιο!:D Παράθεση - - - - Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tseapis Δημ. November 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2008 ΤΑλλά δεν καταλαβαίνω ποιος ο λόγος να βάλουν κινητό απο τη στιγμή που σε εξυπηρετούν live στο κατάστημα.:cool: Πλάκα κάνεις, ε? :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nucleogenesis Δημ. November 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2008 Προσφορά TALK A LOT 600+600 SMS από την Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008 έως τις 30 Νοεμβρίου 2008, οι υφιστάμενοι καθώς και οι νέοι συνδρομητές της καρτοκινητής Vodafone CU, θα έχουν στη διάθεσή τους μια νέα προσφορά στο μηνιαίο πακέτο ομιλίας και μηνυμάτων TALK A LOT 600+600 SMS. Συγκεκριμένα, οι συνδρομητές που θα αγοράσουν το μηνιαίο πακέτο TALK A LOT 600+600 SMS, για την πρώτη τους ενεργοποίηση σε αυτό το διάστημα θα έχουν διαθέσιμα 1.800 λεπτά ομιλίας/βίντεο-κλήσεων και 1.800 μηνύματα SMS/MMS προς συνδρομητές CU με χρέωση 7€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Το πακέτο προσφοράς TALK A LOT 600+600 SMS έχει διάρκεια 30 ημέρες και επιτρέπεται μια ενεργοποίηση από τις 10/11/08 έως τις 30/11/08. Τα λεπτά που δεν καταναλώνονται εντός 30 ημερών δεν μεταφέρονται σε επόμενους μήνες. Κατά τη διάρκεια χρήσης των 600 λεπτών ομιλίας, η ελάχιστη διάρκεια χρήσης ανά κλήση είναι τα 3 λεπτά. Μετά την πάροδο των 3 πρώτων λεπτών ανά κλήση, η χρήση υπολογίζεται ανά δευτερόλεπτο. Έπειτα από την κατανάλωση των διαθέσιμων λεπτών ή μηνυμάτων του πακέτου, η χρέωση πραγματοποιείται σύμφωνα με το βασικό πρόγραμμα χρεώσεων του συνδρομητή. Δεν συμπεριλαμβάνονται κλήσεις και γραπτά μηνύματα προς το εξωτερικό καθώς και κατά τη διάρκεια περιαγωγής. Οι συνδρομητές Vodafone CU θα μπορούν να ενεργοποιήσουν την νέα προσφορά στο πακέτο TALK A LOT 600+600 SMS καλώντας δωρεάν στο 1286. Παράθεση Porphyrion - Electronic music Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. November 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2008 Το CU all day ισχύει και για υπεραστικές κλήσεις? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.