Jump to content

Ερωτήσεις για τη φορητότητα


ael1964
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω σύνδεση Cosmote και σκέφτομαι να μεταπηδήσω σε Wind...Έχω πρόγραμμα ομιλίας 210 λεπτά τα οποία και θέλω να διατηρήσω..Τι δίνει σαν bonus η Wind?Εννοώ έκπτωση σε κάποιες συσκευές?!?

2 hearts are beating together,

I'm in love I'm in love

Is this forever and ever ??

I'm in love I'm in love

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ποσο καιρο σας πηρε μεχρι να σας στειλουν την καρτα? Μου ειπε 10 εργασιμες αλλα..θελω περιπου να ξερω.
Link to comment
Share on other sites

Πόσο αρχικό χρόνο ομιλίας δίνει στο f2g όταν ερχόμαστε από φορητότητα;

Είναι σαν να αγοράζεις ένα πακέτο Wind F2G.Έχει αρχικό χρόνο ομιλίας 12€*.

 

*1€ κάθε μήνα.:)

Link to comment
Share on other sites

ναι υπαρχει. μεταξυ μας δεν εχω κανει καμια φορητοτητα που να μου πηρε λιγοτερο απο 15 εργασιμες μερες...

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Για όσες άργησαν σε καταστήματα την κάνατε ή τηλεφωνικώς βρε παιδιά;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα τηλεφωνικως.

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

απο cosmote σε Q 9 εργασιμες μερες συμπεριλαμβανομενης και της μερας της τηλεφωνικης αιτησης, παρελαβα την καρτα

 

η ενεργοποιηση ερχεται 3 εργασιμες μερες μετα

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Είχα κάνει αίτηση για φορητότητα από κόσμοκάρτα σε f2g σε ένα κατάστημα wind με ημερομηνία ενεργοποίησης 12-3.. Μέχρι σήμερα όμως δεν έχει γίνει τίποτα..

Ο αριθμός είναι της μητέρας μου και μου είπε ότι την πήραν τηλέφωνο από την cosmote να τη ρωτήσουν γιατί έφυγε.. Αυτό δε σημαίνει ότι η αίτηση έχει εγκριθεί και προχωρά κανονικά;

Πήρα σήμερα στο 13846 να ρωτήσω γιατί είχα την εντύπωση ότι μπορείς να ελέγχεις την πορεία της διαδικασίας.. Μου είπαν όμως ότι δεν μπορούν να μου πουν τίποτα και ότι πρέπει να περάσω τη Δευτέρα από το κατάστημα.. Καμία ιδέα; Αυτό που μου είπαν ισχύει; Πράγματι δεν μπορούν αυτοί να μου πουν τίποτα από το τηλέφωνο;

Link to comment
Share on other sites

νομιζω πως πορουν να το δουν τηλεφωνικα απο το συστημα.. εβαλες την καινουργια καρτα;

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

νομιζω πως πορουν να το δουν τηλεφωνικα απο το συστημα.. εβαλες την καινουργια καρτα;

 

ναι την έβαλα και δεν έχει ενεργοποιηθεί.. Δεν έχει σημα..

Και εγώ έτσι νόμιζα αλλά αυτός στο τηλ μου είπε ότι μόνο το κατάστημα από Δευτέρα μπορεί να μου πει τι συμβαίνει..

Link to comment
Share on other sites

Να ξαναπάρεις τηλέφωνο και να επιμείνεις να κοιτάξουν γιατί δεν έχει γίνει ακόμα η φορητότητα. Είναι δικό τους λάθος και είναι ασυνεπής. Να τους το πεις ;-)

Στο τηλ 13ΤΙΜ από το το κινητό σου κάλεσε!!!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Να ξαναπάρεις τηλέφωνο και να επιμείνεις να κοιτάξουν γιατί δεν έχει γίνει ακόμα η φορητότητα. Είναι δικό τους λάθος και είναι ασυνεπής. Να τους το πεις ;-)

Στο τηλ 13ΤΙΜ από το το κινητό σου κάλεσε!!!

 

Ξανακάλεσα και μου είπε να πάρω αύριο γιατί δε λειτουργεί τα σαββατοκύριακα το τμήμα φορητότητας..

Αυτό στέκει; Τότε τι νόημα έχει ο αριθμός αυτός που λένε ότι μπορείς να κανείς αίτηση οποία στιγμή θέλεις; Τέλος πάντων.. Θα πάρω πάλι αύριο κ ελπίζω να μην μου πουν να περιμένω πάλι 2 εβδομάδες!!

Link to comment
Share on other sites

Τραγικό και αυτό να μην μπορούν οι υπάλληλοι της εξυπηρέτησης να διαχειριστούν και τις φορητότητες... :) Υπομονή μέχρι αύριο!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Τι ειναι αυτα που λετε ρεεεεε.....

Τι ειναι το τραγικο? Ποσα πραγματα δηλαδη θα πρεπει να κανει η εξυπηρετηση πελατων?

Το ΣΚ μονο η εξυπηρετηση πελατων δουλευει. Δεν νοειται να αναλαμβανει τα χρεη του τμηματος φορητοτητας, τμηματος λογαριασμων, τμηματος πιστωτικου ελεγχου, πωλησεων και δεν ξερω εγω τι αλλο!!!!

Δηλαδη οκ, η θα δουλεουν τα παντα 7 ημερες την βδομαδα, η μονο η εξυπηρετηση πελατων, που χειρειζεται ορισμενα πραγματα μονο ( οχι πως ειναι λιγα αυτα που χειριζεται, αλλα τελοσπαντων) .

 

Δηλαδη κατσε, δεν το καταλαβαινω αυτο, επειδη θελει ο αλλος να κανει αιτηση φορητοτητας κυριακατικα, πρεπει ντε και καλα να τον εξυπηρετησει η εξυπ. πελατων?!Ειναι αλλα τμηματα, με διαφορετικες αρμοδιοτητες! Αν δηλαδη εγω ηθελα να κανω πληρωμη κυριακατικα, τι επρεπε να πω, πωπω, τραγικο να μην μπορω να κανω πληρωμη επειδη οι υπάλληλοι της εξυπηρέτησης να μην μπορουν να διαχειριστούν και πληρωμες??

Link to comment
Share on other sites

Έλα μου ντέ... που ακούστηκε η εξυπηρέτηση πελατών να μην μπορεί να εξυπηρετήσει ένα μελλοντικό πελάτη. Εγώ σκέφτομαι να σταματήσουν να δίνουν και πληροφορίες για νέες συνδέσεις και προγράμματα χρήσης, να φτιάξουν νέο τμήμα και γιαυτό!

Άλλη ευθύνη και δουλειά κάνει ο πιστωτικός έλεγχος που αποφασίζει για το εαν θα δώσει σύνδεση σε ένα νέο πελάτη και άλλο το τμήμα φορητότητας που θα δει στο σύστημα σε ποιό στάδιο βρίσκεται η αίτηση και τυχόν σχόλια. Δεν τους ζητάμε να καταχωρήσουν αιτήσεις στο σύστημα των παρόχων αλλά να δουν στο δικό τους. Από το νόμο είναι υποχρεωμένοι να ολοκληρώσουν την φορητότητα μέσα σε 15 ημερολογιακές μέρες από τη μέρα κατάθεσης της αίτησης! Ζητάμε αυτά που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν όχι κάτι παραπάνω :-P

Επίσης, στις άλλες εταιρείες τα τμήματα φορητότητας λειτουργούν και τις 7 μέρες της βδομάδας και τα βράδια, δεν έχουν τηλεφωνητές για να αφήνει ο ενδιαφερόμενος συνδρομητής το τηλέφωνό του για να τον καλέσουν να του πουν να πάει σε κατάστημα...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Έλα μου ντέ... που ακούστηκε η εξυπηρέτηση πελατών να μην μπορεί να εξυπηρετήσει ένα μελλοντικό πελάτη. Εγώ σκέφτομαι να σταματήσουν να δίνουν και πληροφορίες για νέες συνδέσεις και προγράμματα χρήσης, να φτιάξουν νέο τμήμα και γιαυτό!

Άλλη ευθύνη και δουλειά κάνει ο πιστωτικός έλεγχος που αποφασίζει για το εαν θα δώσει σύνδεση σε ένα νέο πελάτη και άλλο το τμήμα φορητότητας που θα δει στο σύστημα σε ποιό στάδιο βρίσκεται η αίτηση και τυχόν σχόλια. Δεν τους ζητάμε να καταχωρήσουν αιτήσεις στο σύστημα των παρόχων αλλά να δουν στο δικό τους. Από το νόμο είναι υποχρεωμένοι να ολοκληρώσουν την φορητότητα μέσα σε 15 ημερολογιακές μέρες από τη μέρα κατάθεσης της αίτησης! Ζητάμε αυτά που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν όχι κάτι παραπάνω :-P

Επίσης, στις άλλες εταιρείες τα τμήματα φορητότητας λειτουργούν και τις 7 μέρες της βδομάδας και τα βράδια, δεν έχουν τηλεφωνητές για να αφήνει ο ενδιαφερόμενος συνδρομητής το τηλέφωνό του για να τον καλέσουν να του πουν να πάει σε κατάστημα...

 

Κοιτα, επειδη σχολιαζεις πραγματα για τα οποια ειναι προφανες οτι δεν εχεις την γνωση για να εκφερεις σωστη τοποθετηση, να ξερεις οτι τα πραγματα δεν ειναι οπως τα παρουσιαζεις. Σαν γενικοτερο σχολιο ομως, να μου επιτρεψεις να πω οτι σαν λειτουργια και διαδικασια, φορητοτητες ΔΕΝ γινονται τα ΣΚ. Οποτε και τα αντιστοιχα τμηματα δεν λειτουργουν, και τηρουν εβδομαδα 5 εργασιμων. Δεν θα σου ενεργοποιηθει σιμ απο φορητοτητα κυριακατικα, και οχι μονο στην Wind αυτο, αλλα σε οποιαδηποτε εταιρεια. Τωρα, ο υπαλληλος του CS, μπορει να σε εξυπηρετησει σε πολλα πραγματα, ακομα και κυριακη. Μπορεις να αλλαξεις παγιο, υπηρεσιες και πολλα αλλα πραγματα που δεν μπορεις να κανεις κυριακατικα σε κλειστο καταστημα. Ομως, στα πολλα πραγματα που εξυπηρετει ο υπαλληλος του CS, ενα απο αυτα ΔΕΝ ειναι οι φορητοτητες. Μπορει να σε ενημερωσει τι χρειαζεται για να γινει μια φορητοτητα, και γενικες πληροφοριες για την ολη διαδικασια, αλλα δεν εχει συστεμικες γνωσεις για μια φορητοτητα,γιατι πολυ απλα δεν χειριζεται τα συστηματα της φορητοτητας και δεν εχει προσβαση. Αυτες τις γνωσεις τις εχουν οι υπαλληλοι στην φορητοτητα, που εχουν προσβαση στα συστηματα, και μπορουν να δουν και να ερμηνευσουν σωστα αυτα που βλεπουν και να σου δωσουν μια απαντηση. Οι υπαλληλοι του CS, εχουν ηδη υποχρεωση να γνωριζουν καλα εναν απιστευτο ογκο πληροφοριας, σχετικα με αμετρητες υπηρεσιες, διαδικασιες, προιοντα, προσφορες κτλ, που δεν μπορεις να διανοηθεις. Ειναι παρα πολλα. Γιαυτο και υπαρχουν ξεχωριστα τμηματα για φορητοτητες, λογαριασμους κτλ, γιατι ειναι too much για εναν υπαλληλο να μπορει να εξυπηρετησει, ποσο μαλλον σωστα, ολα αυτα.

Καλως η κακως, οταν φορητοτητες ΔΕΝ γινονται ΣΚ, η εταιρεια επιλεγει να μην βαζει ατομα απο την φορητοτητα να δουλευει ΣΚ . Οτι προβλημα υπαρχει, ουτως η αλλως θα λυθει εργασιμη ημερα.

 

Η εξυπηρετηση λειτουργει 24/7. Φραγες απο κλοπη, αλλαγες, πληροφοριες και ενα σωρο αλλα πραγματα, καταγραφη αιτηματων, γινονται οποτε θελουμε. Καποια πραγματα, που εμπλεκουν και αλλα τμηματα, τα οποια δεν εχει προσβαση ή γνωση το CS, δεν υπαρχουν το ΣΚ.

Γενικα δεν συμφωνω με την αποψη οτι επειδη σηκωνουμε το τηλεφωνο κυριακη, εχουμε και την απαιτηση να λυθει και το οποιοδηποτε προβλημα/ερωτημα μας.

Link to comment
Share on other sites

Γνώση έχω και μάλιστα πολύ καλύτερη απ' όσο κάποιος που εργάζεται σε κατάστημα. Το θέμα δεν είναι για ποιούς λόγους δεν γίνεται να υπάρχει η εξυπηρέτηση για τις φορητότητες αλλά γιατί δεν υπάρχει αυτή η εξυπηρέτηση. Καλά τα λες από την μεριά του εργαζομένου στο cs αλλά εδώ μιλάμε για την μεριά του πελάτη. Και όταν η εταιρεία λέει οτι την τάδε του μηνός θα γίνει η φορητότητα είναι υποχρεωμένη να την κάνει. Και επειδή τις περισσότερες φορές δίνουν ημερομηνία μετά από 15 μέρες (αρκεί να είνα εργάσιμη), οι οποίες 15 μέρες είναι και το μέγιστο νόμιμο όριο τότε το να μην κάνει την φορητότητα είναι εκτός από ασυνέπεια της εταιρείας και παραβίαση του κανονισμού της ΕΕΤΤ οπότε το λιγότερο που μπορεί να κάνει είναι να εξηγήσει στον πελάτη γιατί δεν έγινε.

Καθημερινές γίνονται πάντα οι φορητότητες για πολλούς λόγους. Είναι κοινή συνθήκη των τριών εταιρειών γιατί η βάση που τρέχει η κάθε μία (με τις φορητότητες) ανανεώνεται και επανεκινείται χειροκίνητα (γιαυτό υπάρχει και ένα χρονικό κενό όταν μεταφερθεί ο αριθμός όπου η η τρίτη εταιρεία βλέπει ακόμα ως πάροχο τον δότη και όχι τον νέο) καθώς και γιατί την ώρα της φορητότητας ενεργεί το τμήμα των νέων συνδέσεων/ενεργοποιήσεων όπου περνάει και από αυτό για να ενταχθεί στο σύστημα χρεώσεων η νέα σύνδεση. Και δεν γίνονται απλά τις καθημερινές αλλά καθημερινές 9 το πρωί με 9 το βράδυ.

 

Κάποτε δηλαδή γιατί δεχόντουσαν όλο το 24ωρο αιτήσεις φορητότητας και ενημέρωναν γιαυτές; Δεν συζητάμε γιατί δεν παρέχουν αυτές τις πληροφορίες αλλά για το ότι θα έπρεπε να τις παρέχουν. Ας βάλουν περισσότερους υπαλλήλους, ας ανοίξουν την πρόσβαση στο cs, ας κάνουν ό,τι νομίζουν, δεν μας ενδιαφέρει ο τρόπος αλλά να υπάρχει η ενημέρωση. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη γνώση ή προσπάθεια για τον υπαλληλο να μπει και να δει σε ποιό στάδιο είναι η φορητότητα ή εαν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το τι συμβαίνει θα την δει σαν σχόλιο δίπλα, μια απλή ανάγνωση θα κάνει.

Εαν το βλέπουμε από την πλευρά του εργαζόμενου είναι άλλο θέμα αλλά άσχετο με τον καταναλωτή.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Ποιος εργαζεται σε καταστημα?Τι σχεση εχει καταστημα?:wacko:Εδω μου μπλεκεις δυο διαφορετικα πραγματα...αλλο εαν γινεται εξυπηρετηση κυριακατικα, και αλλο εαν η εταιρεια υπερβαινει τις 15 νομιμες ημερες...καμια σχεση το ενα με το αλλο. Εαν οντως υπερβαινουν τις 15 ημερες, μαζι σου, χιλια δικαια, απαραδεκτο. Αλλα, μπορει ευκολα να σου δωθει ημερα που δεν υπερβαινει τις 15 ημερολογιακες, και δεν πεφτει ΣΚ.

Η λυση δεν ειναι να γινονται οι εργασιες ΚΑΙ κυριακατικα, η λυση ειναι να γινεται ορθη επιλογη ημερας μεταφορας, δηλαδη να οριζεται ημερα που δεν ειναι ΣΚ, και δεν υπερβαινει τις 15.

Ειμαι καθετος σε αυτο. Απο την στιγμη που δεν πραγματοποιουνται φορητοτητες ΣΚ, το μονο που χρειαζεται ειναι συνεπεια απο ολες τις εταιρειες στην διαχειρηση καθε φορητοτητας. Το οτι προβλεπονται μεχρι 15 ημερες δεν σημαινει οτι δεν μπορει να γινει σε 7 σε 5 η σε 1(ξερω..ουτοπικο για Ελλαδα..). Εαν ολες οι φορητοτητες ειναι εντος 15 ημερων και εργασιμη, δεν βλεπω που ειναι το προβλημα.

Δεν ειναι η λυση να βαζουμε παραπανω ατομα να δουλευουν κυριακατικα οταν μπορει ευκολα να υπαρξει λυση.

Γιατι δηλαδη πρεπει καθε φορα η απαντηση να ειναι να δουλευει περισσοτερος κοσμος σε αργιες? Δεν υπαρχουν αλλες λυσεις?

Δηλαδη, σε αλλες χωρες που πραγματοποιουνται οι φορητοτητες σε 1 η 2 ημερες, τι εφτιαξαν εκει? καλο συστημα! και ειναι φυσικο το γεγονος οτι ουτε εκει πραγματοποιουν τις φορητοτητες κυριακατικα!

 

anyway....

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τον εργαζόμενο σε κατάστημα ήταν ένα μέτρο σύγκρισης.

Συμφωνώ οτι μπορούν να ορίζουν την φορητότητα σε λιγότερες μέρες και να μην εξαντλούν πάντα το μέγιστο. Καλύτερα και για τον μεταφερόμενο θα είναι. Το παιδί που διαμαρτυρήθηκε πιο πάνω είχε κανονιστεί να γίνει η φορητότητα Πέμπτη 12 του μηνός και δεν έγινε και προφανώς δεν έγινε ούτε την Παρασκευή και κανείς δεν τον ενημέρωσε... Και εγω είμαι κατά του να δουλεύει κάποιος περισσότερες ώρες του 8ώρου αλλά αντί γιαυτό θα μπορούσε η εταιρεία να βάλει περισσότερο κόσμο όχι περισσότερες ώρες στον ίδιο κόσμο (κανείς δεν το θέλει αυτό).

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει παιδιά ηρεμήστε.. Εμένα απλώς μου φάνηκε παράξενο που η εξυπηρέτηση δεν μπορούσε απλά να σε ενημερώσει εάν έχει εγκριθεί ή όχι η φορητότητα.. Δε ζήτησα ούτε να λυθεί Κυριακάτικα το οποίο πρόβλημα ούτε τίποτα άλλο.. Θεωρώ ότι δεν είναι τόσο δύσκολο και δε θέλει τόση μεγάλη εξειδίκευση να μπορεί να σου δώσει κάποιες πληροφορίες από τα συστήματα τους..

Τέλος πάντων.. Τέλος καλό, όλα καλά.. Πηγα σήμερα στο κατάστημα που είχα κάνει την αίτηση και η κοπέλα είδε ότι όλα ήταν οκ.. Προώθησε λοιπόν τη διαδικασία και σε λιγότερο από μισή ώρα έγινε η ενεργοποίηση.. Δεν κατάλαβα βέβαια γιατί έγινε αυτή η καθυστέρηση αλλά σημασία έχει που λύθηκε τόσο απλά και γρήγορα..

Η απορία μου εμένα είναι η εξής: μπορούν από τα καταστήματα να προωθήσουν οποιαδήποτε στιγμή να γίνει η αλλαγή, ακόμα και πριν τις 10-15 ημέρες;

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που το λες, εδώ και καιρό έχει αλλάξει η διαδικασία διεκπεραίωσης των φορητοτήτων μέσω καταστήματος και νομίζω πρέπει να επικοινωνήσεις με το κατάστημα τη μέρα της φορητότητας γα να δώσει κάποια επιβεβαίωση το κατάστημα για να γίνει η αλλαγή ή κάτι τέτοιο... Δεν ξέρω γιατί το κάνουν έτσι αλλά πρέπει να ισχύει νομίζω..

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...