Jump to content

Ερωτήσεις για τη φορητότητα


ael1964
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

.. Είπα λοιπόν και εγώ ψέματα. ..

Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται ότι δεν είναι σωστά ενημερωμένοι στα καταστήματα ακόμα και για μερικά βάσιμα πράγματα..

 

Εμενα μου φαίνεται ότι σε εξυπηρετήσαν και μάλιστα όπως γουσταρες...

ή κάνω λάθος; Μάλλον έπαινο πρέπει να δώσουμε στο συγκεκριμένο κατάστημα Wind που κάθονται και ασχολούνται με το καρτοκινητο σου και αυτό του φίλου σου.

Και γιατί? Για να βγάζουν λεφτά οι περιπτεράδες που θα αγοράζεις εσυ κάρτες?

Για σκέψου λίγο πριν γράψεις ότι σου κατέβει στο κεφάλι.

Τα καταστήματα πληρώνουν Franchise Μερικά χιλιάρικα το χρόνο και πρέπει να πουλησουν συσκευές και συνδέσεις για να πληρώσουν το μισθό του υπαλλήλου που πρέπει να ασχοληθεί με 200 προγραμματα συμβολαίων και άλλα τόσες διαδικασίες.

Αυτό που για σένα είναι βασικό και σημαντικό για τον υπάλληλο είναι χάσιμο χρόνου.

Η μεταφορά γίνεται πολύ εύκολα απο το τηλέφωνο με κλήση που είναι και δωρεάν και σε κατευθύνουν απο το αρμόδιο Τμήμα μια χαρά.

Ίσως θα έπρεπε πρώτα να ρωτήσεις και να μην έτρεχες στο καταστημα για ψύλου πήδημα.

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/702461_s.jpg
Link to comment
Share on other sites

Μην υπερβάλλουμε.

Είναι υποχρεωμένοι σε ΚΑΘΕ κατάστημα να μας εξυπηρετούν σωστά και υπευθυνα. Δεν μας κάνουν χάρη.

Το αντίθετο, απο τα χρήματα των συνδρομητών τους ζούνε.

Link to comment
Share on other sites

Ποιος ο λόγος ύπαρξης των καταστημάτων; Να πουλούν συσκευές και συμβόλαια που είναι τα κερδοφόρα; Γιατί εγώ νόμιζα ότι είναι για την εξυπηρέτηση του καταναλωτή! Τα χρήματα από τις κάρτες στις εταιρίες καταλήγουν και από αυτα

ζουν οι εταιρίες! Το λιγότερο που έχουν λοιπόν υποχρέωση να κάνουν είναι να μας εξυπηρετούν σωστά και άμεσα.. Δεν θεωρώ εγώ σωστή εξυπηρέτηση την αναμονή τρία τέταρτα τουλάχιστον, για μια απλή αίτηση φορητότητας και την παραπληροφόρηση με κλήσεις στο 1212 και αλλά τέτοια τα οποία τους έλεγαν από το τηλέφωνο στα παιδιά που δουλεύουν εκεί.. Στο κάτω κάτω καινούργιους συνδρομητές ήθελα να φέρω!

Επιπλέον δεν νομίζω ότι τρέχω στο κατάστημα για ψιλου πήδημα όπως λες.. Διαβάζω εδώ και πολύ καιρό σχόλια στο φόρουμ για τη φορητότητα και μπορώ να πω ότι είμαι καλύτερα ενημερωμένος από πολλούς από αυτούς που δουλεύουν στην WIND! Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν πώς λειτουργεί το σύστημα τους!

Έχω ακούσει λοιπόν πολλές περιπτώσεις που ακόμα και από το ειδικό τηλέφωνο για την φορητότητα τους παραπέμπουν σε καταστήματα για την διαδικασία.. Και πέρα από αυτό δεν θεωρώ ότι είναι παράλογο το ότι ήθελα να εξυπηρετηθώ καλύτερα από ένα κατάστημα αφού γι'αυτό ακριβώς το σκοπό υπάρχουν..

Link to comment
Share on other sites

Αλλά δε μου έδινε την καινούργια κάρτα εκείνη τη στιγμή! Θα με έπαιρνε τηλέφωνο λέει να περάσω να την πάρω μια μέρα πριν την αλλαγή.

 

Αυτο σου το ειπε επειδη ισως ειχαν αρκετη δουλεια ωστε να το κανει αργοτερα κλπ .

 

Εισαγοντας την αιτηση μπορει να σου δωσει τη καρτα ( οπως και εκανε στο τελος ) δεν ειναι θεμα γενικο αλλα μεμονωμενο (θελω να πιστευω) .

Link to comment
Share on other sites

Αυτο σου το ειπε επειδη ισως ειχαν αρκετη δουλεια ωστε να το κανει αργοτερα κλπ .

 

Εισαγοντας την αιτηση μπορει να σου δωσει τη καρτα ( οπως και εκανε στο τελος ) δεν ειναι θεμα γενικο αλλα μεμονωμενο (θελω να πιστευω) .

 

Όχι, συνήθως την SIM την δίνουν αργότερα. Εμένα και η VODAFONE και η WIND στα καταστήματά τους μου την έδωσαν η μια 4 μέρες πριν την ενεργοποίηση και η άλλη την ίδια μέρα(:wacko:) αντιστοίχως...

Link to comment
Share on other sites

Όχι, συνήθως την SIM την δίνουν αργότερα. Εμένα και η VODAFONE και η WIND στα καταστήματά τους μου την έδωσαν η μια 4 μέρες πριν την ενεργοποίηση και η άλλη την ίδια μέρα(:wacko:) αντιστοίχως...

 

Ναι , εγω ειπα τι ειναι δυνατον να γινει .

 

Το να σου λεει υπαλληλος οτι πρεπει να ερθεις τελευταια στιγμη π.χ. ειναι λαθος κοκ ..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικα σημερα ολοκληρωθηκε η φορητοτητα. Το θεμα ειναι οτι ακομα δεν μπορω να καλεσω το 1269 (λεει οτι εχει προβλημα) ουτε και το 1342(λεει οτι ο αριθμος δεν ειναι ενεργος).

Κλησεις μπορω να κανω και να δεχτω κανονικα. Τι παιζει?

Link to comment
Share on other sites

Καλεσα σε ενα αλλο νουμερο αλλα δεν το απαντησα. Πρεπει να απαντησω για να χρεωθει?
Link to comment
Share on other sites

Ναι σωστα! Τελικα αυτο ηταν.

 

Λιγο απατη το οτι πρεπει να χρεωθεις για να σε ενεργοποιησουν...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω συμβόλαιο με τη Vodafone και θέλω να μεταφερθώ στη Wind. Τηλεφωνώ στο νούμερο 13846 ή πρέπει να πάω σε κάποιο κατάστημα; Επιδότηση δικαιούμαι σαν να κάνω καινούργια σύνδεση σωστά;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω συμβόλαιο με τη Vodafone και θέλω να μεταφερθώ στη Wind. Τηλεφωνώ στο νούμερο 13846 ή πρέπει να πάω σε κάποιο κατάστημα; Επιδότηση δικαιούμαι σαν να κάνω καινούργια σύνδεση σωστά;

 

Φυσικά και δικαιούσαι συσκευή!:).Εφόσον είναι νέα σύνδεση φυσκό είναι να σου δώσουν συσκευή.ΠΡΟΣΟΧΗ:Πρέπει να έχεις κάνει 1 χρόνο απο τότε που πήρες επιδότηση,ειδάλλως η Vodafone μετά τη φορητότητα στη Wind θα σου ζητήσει να επιστρέψεις κάποια χρήματα ανάλογα στο μήνα που φεύγεις απο τη Vodafone,ενώ άμα έχεις κάνει 1 χρόνο+ και δεν έχεις πάρει επιδότηση απο τη Vodafone δεν θα σου πουν τίποτα!:):).ΠΡΟΣΟΧΗ:Άμα θέλεις να φύγεις απο τη Vodafone και έχεις πάρει επιδότηση να θυμάσαι ότι άμα φύγεις μέχρι τους 7 μήνες θα δώσεις στη Vodafone το 100% της επιδότησης που σου έδωσαν.

Πάντως εμένα δεν μου αρέσει η φορητότητα!:mad:.Δηλαδή δεν μου αρέσει να πάω π.χ απο τη Vodafone στη Wind και στη Wind να έχω 694!:mad:.ΧΑΛΙΑ!Άμα γινόταν και έφταιχναν το πρώτο ψηφίο και το έκαναν ή 693 ή 690 θα άλλαζα στο πί και φί!

Link to comment
Share on other sites

Αυτός όμως είναι και ο σκοπός της φορητότητας! Αν άλλαξε το πρόθεμα, ποιος ο λόγος να κρατήσει κάνεις το υπόλοιπο νούμερο; Το θέμα είναι να αλλάζεις δίκτυο χωρίς να αλλάζεις αριθμό, και να μπορούν τα άτομα που σε καλούσαν πριν, να σε καλούν και στο νέο σου δίκτυο στον ίδιο αριθμό..

Η αλήθεια βέβαια είναι ότι με τις φορητότητες δεν μπορείς να ξέρεις σίγουρα σε ποιο δίκτυο ανήκει ο κάθε αριθμός, και γίνεται ένας ψιλόχαμός! Μπροστά στην ευκολία όμως να κρατάς τον αριθμό σου ίδιο σε κάθε δίκτυο, τέτοια θέματα είναι ασήμαντα...

Link to comment
Share on other sites

Εχω εναν αριθμο q-card. Μπορω να τον παω f2g αμεσα?

 

Άμεσα όχι.. Μόνο με φορητότητα, δηλαδή θέλει από 10 έως 15 εργάσιμες ημέρες..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Έτσι όπως τα λέει ο παραπάνω φίλος... Το ίδιο είχα κάνει κι εγώ, άρα δεν θα έχεις πρόβλημα. Απλώς υπομονή θα χρειαστείς
Υγεία να έχουμε και προχωράμε...
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, αν καταλαβαίνω καλά, η wind επιτρέπει μεταφορά από Q (και momad?) σε f2g; Αν ισχύει, μπράβο της γιατί απ' ό,τι ξέρω στα αντίστοιχα πακέτα frog και carrefour των cosmote και vodafone αντίστοιχα δε γίνεται κάτι τέτοιο, με αποτέλεσμα τη διπλή φορητότητα.
Link to comment
Share on other sites

μονο σε q. σε mo'mad δεν το επιτρεπει, μονο αν πληρωσεις την αλλαγη πακετου..

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

μονο σε q. σε mo'mad δεν το επιτρεπει, μονο αν πληρωσεις την αλλαγη πακετου..

 

Σωστός.Θα σου πούν να καλέσεις σε ένα αριθμό απο το Mo'Mad κινητό σου και έπειτα αυτοί θα σου πουν ότι οι αλλαγή σε F2G κοστίζει 30€ μαζί με το Courrier που θα σου φέρει το F2G:mad:.Σκέτη απάτη είς βάρος του Mo'Mad καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

Σωστός.Θα σου πούν να καλέσεις σε ένα αριθμό απο το Mo'Mad κινητό σου και έπειτα αυτοί θα σου πουν ότι οι αλλαγή σε F2G κοστίζει 30€ μαζί με το Courrier που θα σου φέρει το F2G:mad:.Σκέτη απάτη είς βάρος του Mo'Mad καταναλωτή.

 

Έλεος... 30€? :mad: Καλύτερα διπλή φορητότητα... :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να γυρίσω στα παλιά!!!

Εδώ και τώρα...

 

Η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο.

 

Από τη μια ανεβαίνουν οι χρεώσεις και από την άλλη πέφτουν οι επιδοτήσεις!!!:(

 

Για ηλίθιους μας περνάνε;:mad:

 

Παίζει να γίνει τπτ να επιστρέψω στο παλιό μου πρόγραμμα (μη διαθέσιμο πλέον) στη Wind;(ρητορική ερώτηση)

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά μια ερώτηση: Έχω κάνει αίτηση φορητότητας από καρτοκινητό wind σε σύνδεση vodafone από την προηγούμενη Παρασκευή στις 9 το πρωί!

 

Ακόμα είναι σε αναμονή έγκρισης, είναι φυσιολογικό αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά μια ερώτηση: Έχω κάνει αίτηση φορητότητας από καρτοκινητό wind σε σύνδεση vodafone από την προηγούμενη Παρασκευή στις 9 το πρωί!

 

Ακόμα είναι σε αναμονή έγκρισης, είναι φυσιολογικό αυτό;

 

Φυσιολογικό είναι αφού η έγκριση απο το ένα δίκτυο (Wind) στο άλλο (Vodafone) χρειάζεται 10 με 15 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...