Jump to content

Περιστατικό με την Aegean Air


GiannisKr
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αναφέρω το συμβάν που μου έτυχε για να γίνει παράδειγμα προς αποφυγή γιατί δε θέλω να την πατήσουν και άλλοι σαν εμένα και να απομυθοποιηθεί η άποψη ότι οι ιδιωτικές εταιρίες είναι καλύτερες από την Ολυμπιακή που πολλοί θέλουν να την δουν να καταστρέφεται ολοκληρωτικά.

Παραθέτω τα γεγονότα με ημερομηνίες:

28/11/2005: Σαν καλός εργαζόμενος και έχοντας αποφασίσει ποιες μέρες των Χριστουγεννιάτικων εορτών θα πάρω άδεια αποφασίζω να προχωρήσω στο κλείσιμο των εισιτηρίων.Είπα να πρωτοτυπήσω (χρόνια τώρα μόνιμος πελάτης Ολυμπιακής)και να ψάξω να βρώ για 5/1/2006 εισιτήριο προσφοράς 37€(χωρίς φόρους πάντα)με την Aegean αφού θα κέρδιζα σημαντική έκπτωση σε σχέση με το κανονικό αν το έκλεινα 15 μέρες πριν ταξιδέψω.

Φανατικός της τεχνολογίας που είμαι αποφασίζω να προχωρήσω σε διαδικασία e-booking από το site της Αegean.Κλείνω εισιτήριο με αναχώρηση από Χανιά για Αθήνα 5/1/06 17:45 και επιστροφή 10/1/06 20:10.Τελικό κόστος εισιτηρίων με την προσφορά 109,90€ και χρέωση εκείνη την ώρα στην πιστωτική.Όλα καλά μέχρι εδώ.

5/1/06: Ξεκινάω με το αυτοκίνητό μου από Ρέθυμνο για αεροδρόμιο Χανίων.100 μέτρα από το σπίτι μου σε κεντρικό δρόμο του Ρεθύμνου με ένα αψυχολόγητο ελιγμό χωρίς να ελέγξει το δρόμο καλά πέφτει μια κοπέλα με το αυτοκίνητό της στο δικό μου και τρακάραμε.Οπότε κατάλαβα ότι μέχρι να ξεμπερδέψω με Τροχαία και εμπειρογνώμονες ασφαλιστικών το αεροπλάνο θα το είχα χάσει όπως και έγινε.Φυσικά η φόρτιση εκείνου του γεγονότος με έκανε να μη σκέφτομαι την Aegean, αλλά τα διαδικαστικά Τροχαίας-ασφαλιστικών.

Αφού ξεμπέρδεψα με τα γραφειοκρατικά του ατυχήματος γύρισα το αυτοκίνητο σπίτι και πήγα στο λιμάνι του Ρεθύμνου για να ανέβω Αθήνα αφου δεν ήθελα ένα μικροατύχημα να μου χαλάσει την άδεια.

6/1/06: Φθάνω Πειραιά ξεκουράζομαι στο συγγενικό σπίτι που θα έμενα και κατά το μεσημέρι αποφάσισα να πάρω την Aegean για να δω τι γίνεται με το δρομολόγιο επιστροφής και σκεπτόμενος ότι δεν αλλάζει κάτι.

Παραθέτω το διάλογο με το 800-11-20000:

 

Τηλεφ:Γεια σας!Πως θα μπορούσα να εξυπηρετήσω;

ΕΓΩ: Είμαι ο Τάδε και είχα κάνει 28/11/05 αυτή την κράτηση με επιστροφή.Μου συνέβη ατύχημα χθες στο δρόμο για αεροδρόμιο και δεν μπόρεσα να πάρω την πτήση σας και ανέβηκα με πλοίο.(Δίνω στοιχεία δρομολογίου και εισιτηρίου που είχα)

Τηλεφ: Μάλιστα κ. Τάδε.

ΕΓΩ: Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την επιστροφή;

Τηλεφ: Ποιά επιστροφή;

ΕΓΩ: Αυτή που είχα κλείσει με την αναχώρηση από το Διαδίκτυο.(Αρχίζω και αγχώνομαι)

Τηλεφ: Κύριέ μου λυπάμαι αλλά αφου δεν ταξιδέψατε μαζί μας και δεν μας ενημερώσατε πριν φύγει το αεροπλάνο από Χανιά χάσατε και το εισιτήριο επιστροφής, γιατί για εμάς δεν ήρθατε Αθήνα.Αν μας είχατε ενημερώσει για το ατύχημά σας πριν φύγει το αεροπλάνο από Χανιά θα χάνατε το ένα εισιτήριο, ενώ με το να μην ενημερώσετε δόθηκε αυτομάτως αλλού.

ΕΓΩ: ΟΡΙΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; :shock: Τι μου λέτε τώρα;Αφού η πτήση επιστροφής είναι για την Τρίτη 10/1/06, γιατί έχασα το εισιτήριο που έχω πληρώσει;

Τηλεφ: Κύριέ μου ήταν εισιτήρια προσφοράς και από τη στιγμή που δεν πετάξατε μαζί μας για Αθήνα δεν μπορούμε να σας γυρίσουμε και στην Κρήτη.Η επιστροφή χάθηκε και η θέση σας έχει δωθεί αλλού.

ΕΓΩ: Κοπέλα μου έπαθα τροχαίο χθες, το έχει καταγράψει η Τροχαία Ρεθύμνου.Τί έπρεπε να κάνω;Να σηκωθώ να εξαφανιστώ για το αεροδρόμιο Χανίων;Πες μου μια λύση.

Τηλεφ: Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να σας κλείσουμε άλλο εισιτήριο αν βρούμε κάποια πτήση την Τρίτη και να σας κάνουμε έκπτωση μόνο στους φόρους αεροδρομίου και από 95€ που κάνει το εισιτήριο θα το πληρώσετε 68€.

 

Ε ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ Δ****Ο ΡΕ Κ*******Α ! :rocket: :shoot: :whip: :chair: :hunter: :knife: :angry: :kill: :rocket:

 

Δηλαδή, ΤΑ Κ*****Α, ΟΙ Α***ΟΙ, ΟΙ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ και ΗΛΙΘΙΟΙ επειδή μου έτυχε κάτι ανθρώπινο που μπορώ να το αποδείξω βρήκαν ευκαιρία να μου πάρουν 109,90€ και να πουλήσουν το ένα εισιτήριο 2 ΦΟΡΕΣ!!!!!Αυτοί οι ελεεινοί ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ εκμεταλλεύτηκαν την ατυχία μου για να βγάλουν κέρδη και πήγαν να μου πουλήσουν και άλλη "προσφορά".Να λοιπόν κύριοι και κυρίες πως αυτή η εταιρία παρουσιάζει κέρδη και με τι ευαισθησία αντιμετωπίζει τους πελάτες της.Αύριο μεθαύριο που ίσως διαφημίσουν καμιά ανθρωπιστική προσφορά ή πράξη να ξέρετε ότι για να το κάνουν αυτό έχουν παίξει με βρωμερό, άθλιο και ανήθικο τρόπο με τα προβλήματα κάποιων επιβατών προκειμένου να "τη λένε" στην Ολυμπιακή και να δείχνουν κοινωνικά ευαισθητοποιημένοι!

Είχα 4 χρόνια να πετάξω με Aegean γιατί φέρθηκε με ασυνέπεια σε 2 διαφορετικές πτήσεις που είχα κλείσει στο παρελθόν.Είχα πληρώσει όπως και άλλοι να πάω Χανιά όταν ήμουν Αθήνα φοιτητής και μας έστειλαν 2 φορές Ηράκλειο και μετά με λεωφορείο σε Ρέθυμνο και Χανιά και για να μας αποζημιώσουν μας έδωσαν 1 "τζάμπα" εισιτήριο (δεν περιελάμβαναν φόρους αεροδρομίου).Αιτιολογία τότε ήταν ότι είχαν προβλήματα τα αεροσκάφη, αλλά φάνηκε ότι δεν ήθελαν να κάνουν τις πτήσεις για Χανιά με 10-20 άτομα και γι αυτό μας έστειλαν Ηράκλειο ώστε να γλιτώσουν λειτουργικά έξοδα άδειων πτήσεων.

4 χρόνια μετά τα ίδια πάλι.Να πάνε στο διάολο και να χαίρονται τις προσφορές τους.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και πάλι ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ!Καλύτερα καθυστερημένος για ένα ακαδημαϊκό τέταρτο από την πάμφτωχη Ολυμπιακή παρά ΚΛΕΜΜΕΝΟΣ και ΚΟΡΟΪΔΕΜΕΝΟΣ από κερδοφόρες εταιρίες.

Γιατί ποτέ δεν άκουσα όσες φορές έχω ταξιδέψει με πλοία,λεωφορεία και αεροπλάνα (της Ολυμπιακής) την πολιτική του στυλ: Χάνετε την επιστροφή σας αν και πληρωμένη γιατί δε σας πήγαμε εμείς στον προορισμό σας και άρα για εμάς δεν ήρθατε ποτέ στον προορισμό σας.

ΑΙΣΧΟΣ!

Προσέχετε για να έχετε!Ξέρω ότι όσο και να διαμαρτυρηθώ δε θα δικαιωθώ.Εσεις τουλάχιστον προσέξετε.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 54
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δοκίμασες να απευθυνθείς στο ΙΝΚΑ για το πρόβλημά σου; Μπορεί να βρεις το δίκιο σου κατά αυτόν τον τρόπο.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Αυτα ειναι μεσα στους ορους των εισιτηριων. Δεν μπορεις να τους κανεις τιποτα νομιζω... Ειδικα τα εισιτηρια που ειναι σε προσφορα εχουν δικα τους ψιλα γραμματα. Οποτε Γιαννη (χρονια πολλα κιολας) μην νομιζεις πως στην Ολυμπιακη θα ειχες καλυτερη τυχη...
Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Ε το ΙΝΚΑ ημέρα των Φώτων κλειστό δεν είναι;Πάντως θα κάνω καταγγελία.Όσον αφορά τα πολύ ψιλά γράμματα θα πω το εξής:

Αφού αφήνω τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τότε μπορούν στο ίδιο email που μου στέλνουν την επιβεβαίωση και τα στοιχεία της κράτησης να μου στείλουν και όρους αυτών των εισιτηρίων μα δεν κοστίζει τίποτα η παραπάνω χωρητικότητα email.Δηλαδή γιατί αυτοί δε δίνουν αντίγραφο των όρων σε μένα;Αν τους είχα θα τους διάβαζα και θα ήξερα τι πρέπει να κάνω στην παεριπτωσή μου ή να τους έβλεπα μετάτο συμβάν και να πω ναι έχουν δίκιο δικό μου λάθος.Τώρα όμως εγώ που θα τους βρω;

Παιδιά καμία προσφορά δεν βάζει τέτοιο όρο από τη στιγμή που πληρώνεις τη θέση.Μην τρελαθούμε ότι υπάρχει η λογική που λέει: Χάνετε την επιστροφή σας αν και πληρωμένη γιατί δε σας πήγαμε εμείς στον προορισμό σας και άρα για εμάς δεν ήρθατε ποτέ στον προορισμό σας.

@Alphaleader Ευχαριστώ για τις ευχές αν και η εταιρία αυτή μου χάλασε κάθε εορταστική διάθεση που είχα.

Link to comment
Share on other sites

aposo xero einai sigekrimenes aytes oi theseis gia tis prosfores. sthn eteria sto aerodromio iparxei lista anamonis gia periptoseis san thn dikia sou i paromia. an den exei thesi diladi sto aeroplano se vazoune se mia lista kai an den emfanistei 1 tote o 1os se aythn thn lista pernei thn thesi toy. tora kati paromio egine kai me esena. afou den eidopiises gia na ginei mia exeresi gia sena me kapio bleximo kai fisika mia epivarinsi gia sena kapios pire thn thesi sou kai afou itan prosfora kai perielamvane kai epistrofi tote pire kai thn thesi pou eixes klisei gia epistrofi. an den eidopiiseis thn eteria prin figei to aeroplano tote exeis ligotera dikeomata (mikroteri epistrofi xrimaton) . otan eklines to eisitirio online klikares ena koutaki pou elege simfono me tous tede orous tous opious tous vriskeis esa sthn selida. den prokete na kerdiseis tipota kanodas katagelia. mono xrono tha xaseis
Link to comment
Share on other sites

Πέταξα με Aegean μέσα στις γιορτές. Είχα κάνει τηλεφωνικά την κράτηση (με την προσφορά €42 με φόρους ή κάτι τέτοιο). Οι ηλίθιοι είχαν κάνει το επίθετό μου λάθος (είχαν προσθέσει την κατάληξη -ίδης :blink: )

 

Μου λένε εντάξει δεν πειράζει θα πετάξετε. Έλα όμως που χρειαζόμουν το boarding pass να γράφει τα κανονικά μου στοιχεία για να το δώσω στην Ολυμπιακή να μου επιστρέψει το σπατόσημο που το είχα πληρώσει διπλό (πετούσα μετά για εξωτερικό). Και λέω αλλάξτέ το μου για να γράφει το σωστό όνομα.

 

Και όχι μόνο αρνήθηκαν να το κάνουν αν δε γινόταν επανέκδοση του εισητηρίου και να πληρώσω τη διαφορά (γιατί αντί για προσφορά θα χρεωνόμουν φουλ τιμή) αλλά μου άρχισε τα "εμείς σας αφήνουμε να πετάξετε παρά το λάθος" λες και μου έκαναν και χάρη ή λες και το λάθος ήταν δικό μου (μήπως δεν ξέρω το όνομά μου;;:X ).

 

Τελικά δεν άλλαξε τίποτα μετά από 15 λεπτά κουβέντα με την υπεύθυνη (της λέω δεν πληρώνω ούτε €, αν θες κατέβασε όλες τις βαλίτσες πάλι έξω κι ας βρει ο καθένας τη δική του και δεν πετάω) δηλαδή καταλήξαμε από εκεί που ξεκινήσαμε: πέταξα κανονικά αλλά δε μου αλλάξαν το όνομα.

 

Επειδή όμως με τσάτισαν πάρα πολύ έχω σκοπό να τους στείλω ένα περιποιημένο γράμμα και αν δεν απαντήσουν ικανοποιητικά, να τους κάνω καταγγελία όχι μόνο στο ΙΝΚΑ αλλά και στις αρμόδιες αρχές. Γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί να πετάει πελάτης με άλλο όνομα από αυτο που γράφει στα χαρτιά/λίστα/εισητήριο. Κι αν ημουν τρομοκράτης δλδ;; :ninja: :shoot:

 

Γιατί εγώ ζήτησα την αλλαγή αλλά αρνήθηκαν. Τώρα θα δούμε τι θα γίνει ;)

 

Και όσον αφορά την Ολυμπιακή, να γυρίσω πίσω σε αυτούς;; Αποκλείεται :fool: Αν έχω ένα κακό περιστατικό από την Aegean, από αυτούς έχω 10. Παραμονή Xmas από Λονδίνο για Αθήνα καθυστέρηση 2 ώρες (και να ήταν η εξαίρεση;;) και αφού φτάσαμε στο Bενιζέλος, 45 λεπτά καθυστέρηση από τη στιγμή που πήγαμε στον ιμάντα (ΟΧΙ από όταν προσγειώθηκε) μέχρι να βγουν οι βαλίτσες. Ούτε σέρνοντας να τις φέρνανε.

Link to comment
Share on other sites

ayto me to onoma mia fora thn patisa kapos etsi me dimosia ipiresia kai etrexa kai apo tote kathe fora pou mou dinei opiosdipote ena xarti pistopiitiko eisitorio klp pou na periexei stoixeis pou me endiaferoun pada kathome kai to elegxo prin figo apo ekei giati einai sinithismeno to fenomeno ayto
Link to comment
Share on other sites

ayto me to onoma mia fora thn patisa kapos etsi me dimosia ipiresia kai etrexa kai apo tote kathe fora pou mou dinei opiosdipote ena xarti pistopiitiko eisitorio klp pou na periexei stoixeis pou me endiaferoun pada kathome kai to elegxo prin figo apo ekei giati einai sinithismeno to fenomeno ayto

 

Ναι αλλά εγώ το αγόρασα τηλεφωνικά. Δε μου έστειλαν ποτέ εισητήριο ή κάποια επιβεβαίωση οπότε δεν είχα τρόπο να το τσεκάρω.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι απιστευτο το περιστατικο.....

 

Ειναι ο ορισμος της κοροιδιας. Μη το αφησεις ετσι....

 

Για αλλη μια φορα αποδεικνυεται οτι οι ιδιωτικες εταιριες δεν ειναι η λυση σε ολα τα προβληματα....

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

Ειναι γνωστο πως η aegean ειναι ιδιωτικη εταιρια με...αθανατη ελληνικη νοοτροπια,δηλαδη αδιαφορια & προχειροτητα στην αντιμετωπιση των πελατων της.Το θεμα δεν ειναι να ειναι μονο η φιρμα ιδιωτικη,αλλα & οι πραξεις των υπαλληλων της.Κατι που δυστυχως,δεν ισχυει πουθενα στη χωρα μας.:rolleyes:

 

Οσο για το φιλο που ανεφερε περιστατικο καθυστερησης βαλιτσων,δεν ευθυνεται καμια αεροπορικη εταιρια,αλλα το προσωπικο του αεροδρομιου.Προσωπικα,απο τοτε που φτιαχτηκε το "Βενιζελος",ποτε δεν περιμενα πανω απο 15-20 λεπτα για βαλιτσα,με οποιαδηποτε εταιρια κι αν ταξιδευα.;)

Link to comment
Share on other sites

Προτείνω να επικοινωνήσεις με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Aegean και όχι με απλή υπάλληλο του αεροδρομίου.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Προτείνω να επικοινωνήσεις με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Aegean και όχι με απλή υπάλληλο του αεροδρομίου.

 

Γράμμα θα τους γράψω. Επίσημα. Στο αεροδρόμιο δεν είχα μιλήσει με απλή υπάλληλο αλλά με την υπεύθυνη της βάρδιας. Και με προειδοποίηση ότι θα κοινοποιηθεί σε όλους τους αρμόδιους και ΜΜΕ αν δε λάβω ικανοποιητική απάντηση εντός 15νθημέρου.

 

Οσο για το φιλο που ανεφερε περιστατικο καθυστερησης βαλιτσων,δεν ευθυνεται καμια αεροπορικη εταιρια,αλλα το προσωπικο του αεροδρομιου.Προσωπικα,απο τοτε που φτιαχτηκε το "Βενιζελος",ποτε δεν περιμενα πανω απο 15-20 λεπτα για βαλιτσα,με οποιαδηποτε εταιρια κι αν ταξιδευα.;)

 

Υπάρχουν 3-4 εταιρίες handling στο έδαφος, τις οποίες χρησιμοποιούν όλες οι αεροπορικές. Μία από αυτές είναι θυγατρική της Ολυμπιακής, που προφανώς χρησιμοποιείται (και) από την ίδια. Άρα δεν έχω άδικο να τους κατηγορώ ;)

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν 3-4 εταιρίες handling στο έδαφος, τις οποίες χρησιμοποιούν όλες οι αεροπορικές. Μία από αυτές είναι θυγατρική της Ολυμπιακής, που προφανώς χρησιμοποιείται (και) από την ίδια. Άρα δεν έχω άδικο να τους κατηγορώ ;)

 

Eνταξει,ισως ετυχε...:worry: παντως,εχοντας ταξιδεψει σε αρκετα αεροδρομια,μπορω να πω πως το "Βενιζελος" εχει & γρηγορη παραδοση αποσκευων & εγγυημενη.Δεν εχω χασει ποτε βαλιτσα οπως καπου αλλου(πχ. Ρωμη).

Link to comment
Share on other sites

Όποιος πετάει συχνά καλά θα κάνει να τσεκάρει αυτή την διεύθυνση

http://www.airlinequality.com/

α και..χρόνια πολλά Γιάννη!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αυτα ειναι μεσα στους ορους των εισιτηριων. Δεν μπορεις να τους κανεις τιποτα νομιζω... Ειδικα τα εισιτηρια που ειναι σε προσφορα εχουν δικα τους ψιλα γραμματα. Οποτε Γιαννη (χρονια πολλα κιολας) μην νομιζεις πως στην Ολυμπιακη θα ειχες καλυτερη τυχη...

Φίλε πλάκα μας κάνεις; :blink: Ήθελα νά 'βλεπα αν συνέβαινε σε σένα πώς θα αντιδρούσες.

 

Λοιπόν επί του θέματος. Μια εταιρεία την κρίνεις πρωτίστως (εγώ τουλάχιστον) από την ηλεκτρονική εξυπηρέτησή της. Από τη στιγμή και μόνο που μέχρι πριν λίγο καιρό για να έβλεπες διαθεσιμότητα θέσης και τιμή εισιτηρίου από το σάιτ της Aegean έπρεπε απαραιτήτως να τους δώσεις στοιχεία πιστωτικής :blink: τι να πεις... Αφού έφαγαν πολλά βρισίδια (ευγενικά στις αρχές) για το ηλίθιο του συγκεκριμένου θέματος, παρατήρησα ότι μετά από λίγο καιρό αφαίρεσαν την πιστωτική ως προϋπόθεση για να δεις διαθεσιμότητα+τιμή εισιτηρίου.

 

Ακόμα και τώρα όμως έχουν το άλλο ηλίθιο: Και που σου βγάζει τιμή, τι να την κάνεις εφόσον είναι μια τιμή ψιλοελεεινή που δεν την πληρώνεις ποτέ. :wacko: Μετά σου λένε συν φόρους συν το ένα συν τα σ(κ)πατόσημα κλπ.

 

Είναι η μοναδική εταιρεία από αυτές που γνωρίζω που έχει λυσσάξει να λέει 39€ και 49€ κλπ. Με τους φόρους η τιμή βγαίνει διπλάσια σχεδόν. Τι με νοιάζει εμένα ως ταξιδιώτη πόσα θα πάρει η εταιρεία, πόσα ο ΦΠΑ και πόσα το αεροδρόμιο; Εμένα με ενδιαφέρει πόσα θα φύγουν από την τσέπη μου. Αυτή η τιμή με ενδιαφέρει. Και άντε να τα διαχωρίζουν. Όχι όμως να πρέπει να φτάσω ένα βήμα πριν την πληρωμή και αφού έχω δώσει όλα μου τα προσωπικά στοιχεία, πιστωτικές κλπ. να μου λέει πόσα θα μου φύγουν συνολικά.

 

Όσο για τον φίλο από το Ηράκλειο τώρα (μάλλον από το Ρέθυμνο :p). Δίκιο έχεις με τα 1000. Απορώ πώς δε τους έβρισες χειρότερα. Καλά είναι σοβαροί; Να το κυνηγήσεις το θέμα, μην το αφήσεις έτσι. Μαζί σου.

 

Η ΟΛυμπιακή μπορεί να έχει τα μύρια προβλήματα, αλλά όλα τα προβλήματά της σταματούνε τη στιγμή της απογείωσης. :!: Από κει και πέρα, άψογο προσωπικό, άψογο φαγητό κλπ. Είναι να μη σου τύχει καθυστέρηση. Κατά τ'άλλα και στην έκδοση εισιτηρίων και στην διεκπεραίωση προβλημάτων πριν την πτήση είναι άψογοι.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και πρόσφατα ταξίδεψα με Aegean έχοντας αγοράσει τα εισιτήρια μέσω Internet θα σου πω ότι όταν έχεις κλείσει μετ'επιστροφής εισιτήριο, το παίρνεις στο χέρι (το εκδίδουν) στο check-in που θα κάνεις στην πρώτη διαδρομή. Στην επιστροφή δεν εκδίδουν εισιτήριο αλλά μόνο το boarding pass.

Μοιάζει χαζό αλλά θα έχουν κάποιο λόγο που το κάνουν, και έτσι μάλλον λογικό είναι που ακυρώθηκε η πτήση της επιστροφής σου.

 

Προσωπικά έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την Aegean και τώρα και παλαιότερα που ξαναπέταξα. Η διαδικασία του ebook ήταν πολύ απλή και αν δεν είχα και αποσκευές θα χρησιμοποιούσα και το e-checkin για να μην στήνομαι στην ουρά για check-in. Στην περίπτωση αυτή εκτυπώνεις μόνος σου το εισιτήριο (ίσως τότε να μην είχες πρόβλημα εσύ).

 

Κάτι άλλο τώρα: δες μήπως μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση από την ασφαλιστική της κοπέλας που σε χτύπησε για την πτήση που έχασες. Σε περίπτωση που αρνηθεί η ασφαλιστική να σε αποζημιώσει, μπορείς να τα διεκδικήσεις και από την ίδια την κοπέλα νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά θα έπρεπε η θέση της επιστροφής να σε περιμένει εφόσον την πλήρωσες. Υποψιάζομαι όμως ότι οι θέσεις σε προσφορά πωλούνται ως "πακέτο" αναχώρησης-επιστροφής και το no-show στη μετάβαση εκλαμβάνεται ως παραίτησή σου από το πλήρες πακέτο. Μ@λ@κία, αλλά έτσι είναι οι όροι.

 

Τους χρειάζεται ένα μποϊκοτάζ αλλά τι να κανεις με το ολιγοπώλιο που έχουμε μπλέξει? Δεν μπορεις να κανεις αλλιως. Αναγκαστικα πετάς ελπίζοντας ότι όλα θα πανε καλα.

 

Καλά ξεμπερδέματα φίλε μου και χρόνια πολλά.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Φίλε πλάκα μας κάνεις; :blink: Ήθελα νά 'βλεπα αν συνέβαινε σε σένα πώς θα αντιδρούσες.

 

 

 

Καμια απολυτως.... εχω ταξιδεψει μερικες εκατονταδες φορες εως τωρα, και ας πουμε πως ξερω τα δικαιωματα μου και τους συνηθεις ορους. Το να καθεσαι και φωναζεις για το οτι σε "εκλεψαν" απο την στιγμη που δεν εχεις δει τι ακριβως αγορασες ειναι λιγο ασκοπο.

 

Εαν οι οροι του εισιτηριου λενε αλλα, και αυτοι επραξαν αλλα... τοτε ναι θα απαιτησω να γινουν τα πραγματα οπως πρεπει. Εαν ομως αναγραφοταν στα ψιλα γραμματα.... τοτε it's definately YOUR PROBLEM.

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Εάν όμως τα ψιλά γράμματα παραβιάζουν τα δικαιώματά σου, τότε σαφώς και μπορείς να τα διεκδηκίσεις.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Simfono me ton Alphaleader.

Epeidi mou exei simvei kai epeidi tuxainei na exo mia idea pos douleuei to sistima kratiseon,to olo zitima einai se ti CLASS kopike to eisitirio, pou analoga dilonei an einai restrictive i oxi.An einai eisitirio meta epistrofis restrictive(pou einai apolutos sigouro afou to pires se prosfora),tote file mou den exeis dikaio na fonazeis giati theoritika eprepe na gnorizeis oti agorazes kati tetoio.Auto simainei oti exei meiomeni timi alla de sou dinei kanena dikaioma na upanaxoriseis(na allakseis imerominia anahorisis i epistrofis ktl ktl). Episis auta ta eisitira epeidi tsekarontai mazi sto sistima akironontai kai mazi.Etsi afou den ekanes check-in to eisitirio akirothike automata me tin epistrofi.

Opos kai na'xei an enimerones tin etairia prin tin ptisi,pithanotata na sou ekanan tin dieukolinsi na sou allaksoun class to eisitirio tis epistrofis oste na min akirothei kai na mporouses na to hrisimopoiseis mono tou,alla kai pali mallon tha eprepe na pliroseis kapoia diafora.

Apo ekei kai pera an sou epetrepan na petakseis stin ptisi tis epistrofis vrisketai stin euxeria tis etairias.Kapoies(sinithos megales) etairies dieukolinoune tous epivates kapoies oxi. Megales etairies oute diannoountai na afisoun epivates se tetoies periptoseis ektos ptisis,an uparxoun theseis.

To oti omos den to ekane i Aegean de simainei oti den eixe to dikaioma.

 

Prosopika pisteuo pos apla de sou ekatse i fasi kai kurios de to heiristikes diplomatika!

Exo hasei ptiseis (pano apo treis fores!) me Aegean me Olumpiaki kathos kai alles kai me vazoun se waiting list gia epomeni ptisi k panta mpaino.Pantos den exo agorasei mexri tora eisitiria se prosfora kai auto isos dieukolinei ta pramata.

Pantos opos kai na'xei pisteuo pos an kai stin anahorisi pigenes sto aerodromio,an eixe keni thesi kapoia alli ptisi tha se evazan.To idio kai stin epistrofi,an pigenes sto aerodromio to pio pithano htane na se evazan stin ptisi.

An kathesai kai to sizitas me tin tilefonitria,auti panta sou leei ti theoritika ginetai.Sto aerodromio pou tous sumvainoune kathe mera tetoia gegonota,sinithos einai pio elastikoi k dieukolinoune kapos ta pramata.

Fasten Your Seatbelt Dorothy Because Cansas is going Bye Bye
Link to comment
Share on other sites

Simfono me ton Alphaleader.

Epeidi mou exei simvei kai epeidi tuxainei na exo mia idea pos douleuei to sistima kratiseon,to olo zitima einai se ti CLASS kopike to eisitirio, pou analoga dilonei an einai restrictive i oxi.An einai eisitirio meta epistrofis restrictive(pou einai apolutos sigouro afou to pires se prosfora),tote file mou den exeis dikaio na fonazeis giati theoritika eprepe na gnorizeis oti agorazes kati tetoio.Auto simainei oti exei meiomeni timi alla de sou dinei kanena dikaioma na upanaxoriseis(na allakseis imerominia anahorisis i epistrofis ktl ktl). Episis auta ta eisitira epeidi tsekarontai mazi sto sistima akironontai kai mazi.Etsi afou den ekanes check-in to eisitirio akirothike automata me tin epistrofi.

Opos kai na'xei an enimerones tin etairia prin tin ptisi,pithanotata na sou ekanan tin dieukolinsi na sou allaksoun class to eisitirio tis epistrofis oste na min akirothei kai na mporouses na to hrisimopoiseis mono tou,alla kai pali mallon tha eprepe na pliroseis kapoia diafora.

Apo ekei kai pera an sou epetrepan na petakseis stin ptisi tis epistrofis vrisketai stin euxeria tis etairias.Kapoies(sinithos megales) etairies dieukolinoune tous epivates kapoies oxi. Megales etairies oute diannoountai na afisoun epivates se tetoies periptoseis ektos ptisis,an uparxoun theseis.

To oti omos den to ekane i Aegean de simainei oti den eixe to dikaioma.

 

Prosopika pisteuo pos apla de sou ekatse i fasi kai kurios de to heiristikes diplomatika!

Exo hasei ptiseis (pano apo treis fores!) me Aegean me Olumpiaki kathos kai alles kai me vazoun se waiting list gia epomeni ptisi k panta mpaino.Pantos den exo agorasei mexri tora eisitiria se prosfora kai auto isos dieukolinei ta pramata.

Pantos opos kai na'xei pisteuo pos an kai stin anahorisi pigenes sto aerodromio,an eixe keni thesi kapoia alli ptisi tha se evazan.To idio kai stin epistrofi,an pigenes sto aerodromio to pio pithano htane na se evazan stin ptisi.

An kathesai kai to sizitas me tin tilefonitria,auti panta sou leei ti theoritika ginetai.Sto aerodromio pou tous sumvainoune kathe mera tetoia gegonota,sinithos einai pio elastikoi k dieukolinoune kapos ta pramata.

Φίλε δεν είπαμε να μας αναλύσεις όλο το καθεστώς με τις κρατήσεις. Σίγουρα αυτό που λένε οι υπάλληλοί τους, αυτό θα ισχύει. Ισχύει όπως είπε και ο Οβελίξ το ας πρόσεχες. Δε συζητάμε όμως αυτό. Συζητάμε αν είναι δίκαιο και σωστό να συμβαίνει κάτι τέτοιο, και κατά πόσο ο επιβάτης είναι καλυμμένος και ασφαλισμένος σε αυτό που αγοράζει.

 

Την έκφραση ο πελάτης έχει πάντα δίκιο την έχετε ξανακούσει; Έστω και ότι έχει άδικο σύμφωνα με τους κανονισμούς, η εταιρεία ως οφείλει πρέπει να βρει τρόπο να μην δυσαρεστήσει τον πελάτη της.

 

Υ.Γ. Την επόμενη φορά γράψε στην ελληνική να σε καταλάβουμε. Θα μας υποχρεώσεις. Μας βγήκαν τα μάτια να διαβάσουμε μια σελίδα greeklish... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Το τι είναι δίκαιο και τι όχι εξαρτάται απο την πλευρά που βρίσκεσαι.

Να στο θέσω αλλιώς. Η εταιριά σου πουλάει ένα εισητήριο κάτω απο το συνήθες κόστος με έναν πολυ συγκεκριμένο όρο:Θα πετάξεις με αυτή τη συγκεκριμένη πτήση και καμία άλλη.Αν χάσεις την πτήση έχασες και το εισητήριο. Αν πιστεύεις οτι η συμφωνία σε αδικεί πιστέυω οτι έχεις την δυνατότητα να αγοράσεις και το εισητήριο στην κανονική τιμή και να κάνεις όσες αλλαγές θέλεις. Άγνοια του νόμου δεν συγχωρείται, και στη συγκεκριμένη περίπτωση άγνοια του όρου. (μιλάω μόνος για την άρνηση επιβίβασης και όχι για το λανθασμένο επώνυμο όπου ο φίλος μας έχει 100% δίκαιο όπως το βλέπω)

Είπα ήδη οτι είναι επιλογή της εταίριας τι θα κάνει απο εκεί και πέρα αλλα δε σημαίνει οτι είναι κακή εταιρία επειδή δεν έγινε όπως τα θέλαμε η περιμέναμε.Απλά όπως το έχω ζήσει εξαρτάται απο την ώρα και τη στιγμή τι θα κάτσει.

Fasten Your Seatbelt Dorothy Because Cansas is going Bye Bye
Link to comment
Share on other sites

Καμια απολυτως.... εχω ταξιδεψει μερικες εκατονταδες φορες εως τωρα, και ας πουμε πως ξερω τα δικαιωματα μου και τους συνηθεις ορους. Το να καθεσαι και φωναζεις για το οτι σε "εκλεψαν" απο την στιγμη που δεν εχεις δει τι ακριβως αγορασες ειναι λιγο ασκοπο.

 

Εαν οι οροι του εισιτηριου λενε αλλα, και αυτοι επραξαν αλλα... τοτε ναι θα απαιτησω να γινουν τα πραγματα οπως πρεπει. Εαν ομως αναγραφοταν στα ψιλα γραμματα.... τοτε it's definately YOUR PROBLEM.

 

 

Οχι αγαπητε δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Οταν η καθε εταιρια σου δινει ενα συμβολαιο να υπογραψεις δε μπορεις να το διαπραγματευτεις.

 

Οι οροι μπορει καλιστα να ειναι καταχριστικοι. Πολλες φορες τα δικαστιρια εχουν βγαλει καταχριστικους τους ορους που οι καταναλωτες υποχρεωθηκαν να υπογραψουν....

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

Με την Aegean εχω ταξιδέψει πολλές φορές και αρκετές Αθήνα - Ηράκλειο. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με αυτή την εταιρία και την προτιμώ διότι δεν έχει καθυστερήσεις όπως η Ολυμπιακή.Έχω αλλάξει ημερομηνία πτήσης στο παραένα και δεν υπήρξε πρόβλημα, το θέμα είναι οτι τους ενημέρωσα. Άμα κλείσεις ραντεβού σε έναν γιατρό και δεν πατήσεις χρεώνεσε την επίσκεψη για την ώρα που σε περίμενε και δεν εξυπηρέτησε κάποιον άλλο, το ίδιο είναι και με τις αεροπορικές εταιρίες, τώρα γιατί έχασες την επιστροφή δεν ξέρω, είναι το μόνο που θα μπορούσες να απαιτήσεις. Όσο να αφορά το πρώτο εισιτήριο που δεν ενημέρωσες σου παρέθεσα τα παραπάνω! Όλες οι εταιρίες έχουν ψιλά γράμματα μην ψάχνεις να βρείς καμιά χωρίς.
Link to comment
Share on other sites

Οχι αγαπητε δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Οταν η καθε εταιρια σου δινει ενα συμβολαιο να υπογραψεις δε μπορεις να το διαπραγματευτεις.

 

Οι οροι μπορει καλιστα να ειναι καταχριστικοι. Πολλες φορες τα δικαστιρια εχουν βγαλει καταχριστικους τους ορους που οι καταναλωτες υποχρεωθηκαν να υπογραψουν....

 

Φυσικα... δεν το διαπραγματευεσαι. Το δεχεσε η οχι... Σε καθε περιπτωση ΠΡΕΠΕΙ να διαβαζεις προτου υπογραψεις για να μην βρεθεις προ εκπληξεων.

 

Το αν οι οροι ειναι καταχριστικοι η οχι... δεν ειναι κατι που θα καθισεις να ασχοληθεις εκτος και αν μιλαμε για μεγαλο "χασιμο" (βλεπε τραπεζες).

 

Σε καθε περιπτωση, οπως και να εχει δεν μας υποχρεωνει κανεις να υπογραψουμε/αγορασουμε. Γι αυτο προσοχη...

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...