johnnyman25 Δημ. 7 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Μαρτίου 3 minutes ago, Tips2022 said: Ένα βήμα πριν από γκρεμό σ' αυτο πήγες? Παρά τις έντονες φήμες που κυκλοφόρησαν στις αρχές του 2026 περί «διάλυσης» ή κλεισίματος της εταιρείας, η ίδια η OnePlus εξέδωσε επίσημη διάψευση. Ο CEO της εταιρείας στην Ινδία, Robin Liu, χαρακτήρισε τις αναφορές αυτές ψευδείς και ανυπόστατες, διαβεβαιώνοντας ότι οι δραστηριότητες συνεχίζονται κανονικά. Παρ' όλα αυτά, η εταιρεία βρίσκεται σε μια φάση στρατηγικής αναδιάρθρωσης: Ενοποιείται πιο στενά με τη μητρική OPPO. Έχει μειώσει την παρουσία της σε ορισμένες αγορές (π.χ. Βόρεια Αμερική και Ευρώπη). Ακύρωσε κάποια αναμενόμενα μοντέλα, όπως το αναδιπλούμενο OnePlus Open 2. Στην Ελλάδα, οι συσκευές της συνεχίζουν να υποστηρίζονται κανονικά με ενημερώσεις λογισμικού (OxygenOS)!!!! Φοβερή επιλογή!!!! Αυτή η απάντηση είναι από AI? 😅😅 Δεν μπαίνω καν στον κόπο να απαντήσω... 1 Παράθεση Device: OnePlus 15 Infinite Black 16/512GB + Oneplus Watch 3 Obsidian Titanium 46mm + Oneplus Buds 4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tips2022 Δημ. 7 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Μαρτίου (edited) 10 minutes ago, johnnyman25 said: Αυτή η απάντηση είναι από AI? 😅😅 Δεν μπαίνω καν στον κόπο να απαντήσω... Ακριβώς, βλέπω πως αρχίζεις πράγματι και καταλαβαίνεις την τεχνολογία του ultra μας. (Είδες Αλέκο τι κανει το κινητο μας; κι ας μην σε λενε Αλεκο!). Η είδηση είναι γενική για όλους και οχι μόνο για το ΑΙ που την έψαξε την βρηκε και σου την ξαναεπενθύμισε.Ποιος την ζήτησε δεν ειναι το θέμα και γι αυτό δεν απαντώ και γω διαφορετικά. Edited 7 Μαρτίου by Tips2022 3 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Prattein_Aloga Δημ. 7 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Μαρτίου H αβολη στιγμη που μπαινεις να διαβασεις για το S26 Ultra και βλεπεις διαξιφισμους με αλλες συσκευες, ενω υπαρχει ειδικο subforum για κατι τετοιο... Παιδες για πειτε λιγο οσοι το πηρατε, το S Pen πως σας φαινεται στο χερι σε σχεση με τα προηγουμενα μοντελα? Ειναι πιο μικρο διαβασα, ενοχλει αυτο στο κρατημα? 2 Παράθεση Stormrain@insomnia.gr Πέτρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Athkatla Δημ. 7 Μαρτίου Author Κοινοποίηση Δημ. 7 Μαρτίου 3 minutes ago, Prattein_Aloga said: H αβολη στιγμη που μπαινεις να διαβασεις για το S26 Ultra και βλεπεις διαξιφισμους με αλλες συσκευες, ενω υπαρχει ειδικο subforum για κατι τετοιο... Έχει ειδικο subforum αλλα νιώθουν μοναξιές και έρχονται εδώ να τους κάνουμε παρέα. 1 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kountoura Δημ. 7 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Μαρτίου (edited) Στις πρώτες σχεδόν 17 εκτός ρεύματος σε μια ΜΗ συνηθισμένη ημέρα σε ταξίδι. 28% υπόλοιπο. 5 ώρες και 45 λεπτά sot. Σε όλη αυτή την διάρκεια 5g. τοποθεσία on. Φωτεινότητα auto. Bluetooth on με watch. Όσον αφορά την μπαταρία δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει ημέρα που δεν θα την βγάλει. Δεν έχω προλάβει να τσεκάρω καλά καλά την συσκευή. Αλλά εκείνο το ουαου που έκανα όταν απλά έπιασα το 25 ουλτρα που άλλαξε το 24 ουλτρα,εδω δεν το έκανα. Ακόμα και με θήκη στο τραπέζι δεν κάθεται σταθερά. Χωρίς θήκη στο τραπέζι? Άστο! Σίγουρα θα είναι η τοπ συσκευή της χρονιάς, αλλά δεν αξίζει 6 κατοστάρικα παραπάνω από το 25 ultra. Δεν ζηλεύω τις 7κ μπαταρίες ούτε βασίζομαι στα νούμερα που γράφουν στα προγράμματα οι επεξεργαστές. Με το pixel 10 pro xl πχ που σε νούμερα ο επεξεργαστής του βγάζει το 1/4 του snapdragon, όταν τα βάλαμε να ανοίξουν εφαρμογές δίπλα δίπλα με ένα poco ο άλλος έκλαιγε. Αν είμαστε εντάξει με ένα από αυτά τα μαραφέτια που μας τυρανανε 20 χρόνια, ας μη κοιτάμε νούμερα και ποιο την έχει περισσότερη. 🙂 Πρώτο σχόλιο από τον kountoura με 26 ultra στα χέρια. Edited 7 Μαρτίου by kountoura 3 Παράθεση kountouraN Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OverClocker Δημ. 7 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Μαρτίου 16 minutes ago, Prattein_Aloga said: H αβολη στιγμη που μπαινεις να διαβασεις για το S26 Ultra και βλεπεις διαξιφισμους με αλλες συσκευες, ενω υπαρχει ειδικο subforum για κατι τετοιο... Παιδες για πειτε λιγο οσοι το πηρατε, το S Pen πως σας φαινεται στο χερι σε σχεση με τα προηγουμενα μοντελα? Ειναι πιο μικρο διαβασα, ενοχλει αυτο στο κρατημα? Είναι όντως πιο λεπτό αλλά προσωπικά δεν με ενόχλησε στο κράτημα. 1 Παράθεση Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra - Samsung Galaxy S26 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tips2022 Δημ. 7 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Μαρτίου (edited) Αφήστε του κυρίους...ου γαρ οίδασι τι ποιούσι (Πάσχα που έρχεται...), κλείνοντας μάλιστα τους κάνω και ένα δωράκι: Αν σας αρέσει να προσαρμόστε το τηλέφωνό σας, έχουμε καλά νέα για εσάς. Τώρα μπορείτε να κατεβάσετε ταπετσαρίες για το Galaxy S26 Ultra, σε πλήρη ποιότητα. Οι ταπετσαρίες για το Galaxy S26 Ultra διαθέτουν ένα χαρακτηριστικό μινιμαλιστικό αφηρημένο γράμμα "S" και, όπως η ταπετσαρία για το περσινό S25 Ultra, αναδεικνύονται σε πολλά ζωντανά χρώματα και ταιριαστές αποχρώσεις που ταιριάζουν με τα επίσημα χρώματα του τηλεφώνου, συμπεριλαμβανομένων των κοβαλτίων, μπλε του ουρανού, μαύρο, λευκό, ασημένιο γκρι και ροζ-χρυσό. Τα δύο τελευταία αναφέρονται είναι από τηλέφωνα, τα οποία πωλούνται αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Samsung. Όλες οι ταπετσαρίες είναι σε πλήρη ανάλυση 4K, έτσι ώστε να φαίνονται υπέροχες σε οποιοδήποτε τηλέφωνο Android με οθόνη AMOLED. Μπορείτε να τις κατεβάσετε από εδώ. https://drive.google.com/drive/folders/1OoNsydBHtt5d7qmwALSkvhYG92b-4hBR Στα δικά μας τώρα θεματάκια.....που έχουν συνέχεια με τα παραπάνω! Άλλη μια φούσκα ή ένα σοβαρό πρόβλημα του κινητού μας? Για το Galaxy S26 Ultra αναφέρουν το πρώτο πρόβλημα: Οι φακοί της κάμερας θολώνουν Η νέα ναυαρχίδα της Samsung αντιμετωπίζει την δεύτερη δυσάρεστη διαμάχη της καθώς δεν έχει εμφανιστεί ακόμη στα ράφια των καταστημάτων. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ιδιοκτήτες του Galaxy S26 Ultra αρχίζουν να διαμαρτύρονται για τη συμπύκνωση της υγρασίας στο εσωτερικό των φακούς της κάμερας, καθιστώντας αδύνατη τη λήψη οποιωνδήποτε αξιοποιήσιμων εικόνων. Η σειρά Galaxy S26 δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει μέχρι τις 11 Μαρτίου, αλλά από τις 6 Μαρτίου, έχει παραδοθεί στους πρώτους πλειοδότες που τους προπαραγγείλουν εγκαίρως. Ανήκει επίσης στο γνωστό το οποίο στο κοινωνικό δίκτυο X ανέδειξε πρώτα το πρόβλημα με τη συμπύκνωση υγρασίας. Παράλληλα, κάλεσε τους φρέσκους ιδιοκτήτες του Galaxy S26 Ultra να δοκιμάσουν τα τηλέφωνά τους σε συνθήκες κατάψυξης. Ο ίδιος ανακάλυψε ότι το κομμάτι του είχε μια πλήρη ομίχλη 3x και 5x τηλεφακού αφού βγήκε με το τηλέφωνο σε θερμοκρασία περίπου -6 °C. Αναφέρθηκε επίσης σε παρόμοιες καταγγελίες που ήταν παρόντα στα φόρουμ της κοινότητας της Νότιας Κορέας, υποδηλώνοντας ότι αυτό πιθανότατα δεν ήταν ένα μεμονωμένο ελάττωμα σε μια παρτίδα παραγωγής, αλλά ένα ευρύτερο πρόβλημα. Αλλά για κάποιο λόγο, στη συνέχεια αφαίρεσε όλες αυτές τις αναφορές από το δίκτυο, οπότε το ερώτημα είναι αν συνειδητοποίησε το λάθος του ή το έκανε κατόπιν αιτήματος στη Samsung, η οποία θα μπορούσε να έχει αρχίσει να διερευνά το πρόβλημα (αθόρυβα). Κατασκευαστική βλάβη ή φυσική; Φυσικά, το Galaxy S26 Ultra έχει πιστοποίηση αντοχής IP68, οπότε δεν πρέπει να υπάρχει υγρασία από το εξωτερικό, αλλά δεν μπορεί να αποκλειστεί. Υπάρχουν στην πραγματικότητα δύο εξηγήσεις: Ανεπαρκής σφράγιση: Η συνολική προστασία δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε και αφήνει την υγρασία στο σώμα της συσκευής (αυτή είναι η λιγότερο πιθανή παραλλαγή). Υγρασία εσωτερικού χώρου: Ο μεγάλος θάλαμος εξάτμισης μέσα στο τηλέφωνο μπορεί να δημιουργήσει εσωτερική υγρασία που, όταν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος πέφτει απότομα, συμπυκνώνεται στο πιο κρύο μέρος – σε αυτή την περίπτωση, στο εσωτερικό του γυαλιού της κάμερας. Η εσωτερική υγρασία μπορεί επίσης να είναι δεσμευμένη με τις κόλλες που χρησιμοποιούνται, οι οποίες δεν έχουν ακόμη στεγνώσει επαρκώς όταν το τηλέφωνο είναι κλειστό και μπορεί να θερμανθεί από ένα τσιπ. Αλλά όποιος κι αν είναι ο λόγος, μια τέτοια δυσλειτουργία απλά θεωρείται ως μια σημαντική αποτυχία της ποιότητας του υλικού. Τι πρέπει να κάνετε αν οι φακοί σας θολώσουν; Η χρήση ενός στεγνωτήρα μαλλιών μπορεί να επιδεινώσει την κατάσταση, επειδή μετά την ψύξη, η υγρασία θα επιστρέψει. Το παραδοσιακό “κόλπο με ρύζι” σε αυτή την περίπτωση είναι επίσης εντελώς αναποτελεσματικό και στην πραγματικότητα είναι απλώς ένας μύθος που δεν βοηθά τίποτα.Η μόνη συνιστώμενη διαδικασία είναι να αφήσετε το τηλέφωνο να ακουμπήσει σε θερμοκρασία δωματίου και να ελπίζουμε ότι η ίδια η υγρασία εξατμίζεται χωρίς να αφήνει υπολείμματα στην εσωτερική οπτική. Εάν η ομίχλη επιμένει, πρέπει να επισκεφθούμε το κέντρο εξυπηρέτησης ή να παραπονεθούμε για τον εξοπλισμό. Ωστόσο, οι χρήστες μπορούν να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα εδώ, καθώς οι κατασκευαστές συχνά ερμηνεύουν παρόμοια φαινόμενα με σφάλμα χρήστη που προκαλείται από ακατάλληλο χειρισμό. Η Samsung δεν έχει ακόμη σχολιάσει επίσημα την κατάσταση και θα δούμε αν αυτό θα συμβεί καθόλου. Κάθε χρόνο, ωστόσο, κυκλοφορεί τη σειρά Galaxy S το χειμώνα, οπότε η χρήση νέων συσκευών σε χαμηλές θερμοκρασίες δε θα αποτελεί έκπληξη. Εάν το πρόβλημα εμφανίζεται σε εσάς, σας συνιστώ να το τεκμηριώσετε έτσι ώστε να έχετε αποδείξεις για το πρόβλημα. Αλλά ας ελπίσουμε ότι, δεδομένων των διαγραμμένων αναρτήσεων, είναι απλώς μια φούσκα Edited 7 Μαρτίου by Tips2022 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
anergos13 Δημ. 7 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Μαρτίου 3 ώρες πριν, johnnyman25 said: Αυτή η απάντηση είναι από AI? 😅😅 Δεν μπαίνω καν στον κόπο να απαντήσω... Πιστεύω οτι ειναι AI Agent 😂 1 1 Παράθεση 🔷 Samsung S24 Ultra-Samsung tab 9 -Samsung Watch 7🔷 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konakis Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου @OverClocker Επειδή για μένα στο καθημερινό μου επαγγελματικό και μη τηλέφωνο, αποτελούν το Α & Ω τα 6-7 που παρέθεσες, επιβεβαιώνω ότι με ταυτόχρονη χρήση δίπλα -διπλα για μια βδομάδα περίπου των τριών κινητών S23 Ultra, Xiaomi 15T pro (3200 nits) & s25 ultra , το S25 Ultra έπαιζε αλλού!!! Καλύτερο σε όλα εννοείται, απλά η παράθεση γίνεται αποκλειστικά για την φωτεινότητα όπου το peak brightness του s25u ήταν σε άλλο level... για το λογισμικό δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι παραπάνω. Υποθέτω πως το 26 ultra θα είναι ακόμη πιο βελτιωμένο μιας και δεν το έχω δει ή πιάσει ακόμη στα χέρια μου έστω και για λίγο. 1 Παράθεση Konakis. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OverClocker Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου 1 ώρα πριν, konakis said: @OverClocker Επειδή για μένα στο καθημερινό μου επαγγελματικό και μη τηλέφωνο, αποτελούν το Α & Ω τα 6-7 που παρέθεσες, επιβεβαιώνω ότι με ταυτόχρονη χρήση δίπλα -διπλα για μια βδομάδα περίπου των τριών κινητών S23 Ultra, Xiaomi 15T pro (3200 nits) & s25 ultra , το S25 Ultra έπαιζε αλλού!!! Καλύτερο σε όλα εννοείται, απλά η παράθεση γίνεται αποκλειστικά για την φωτεινότητα όπου το peak brightness του s25u ήταν σε άλλο level... για το λογισμικό δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι παραπάνω. Υποθέτω πως το 26 ultra θα είναι ακόμη πιο βελτιωμένο μιας και δεν το έχω δει ή πιάσει ακόμη στα χέρια μου έστω και για λίγο. Το αντιανακλαστικό είναι χειρότερο απ του s25-s24 κάτω από λάμπες αλλά εξακολουθεί να είναι καλύτερο από οποιαδήποτε άλλη συσκευή. Καταλαβαίνεις ότι έχει αλλάξει η διάταξη της οθόνης κάτω απ το τζάμι, στις φώτο που είχα ανεβάσει φαίνεται. Μια μεγάλη διαφορά υπάρχει στο ότι κρατάει max brightness περισσπτερο σε σχέση με τα 2 άλλα. Τουλάχιστο απ οτι εχω δει μέχρι τώρα προσωπικά. 1 1 Παράθεση Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra - Samsung Galaxy S26 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikolasn80 Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου Η Samsung κάτι έχει με τις μπαταρίες δεν ξέρω τι ,έχω το fold 7 και ενώ είναι σε γενικές γραμμές πολύ καλό η μπαταρία του είναι χάλια δίνεις 2000 και είσαι με τον φορτιστή στην τσέπη .και εδώ έχει κολλήσει πάλι στις 5000 1 Παράθεση "κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση" Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα. ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ 66 π.Χ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Athkatla Δημ. 8 Μαρτίου Author Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου 51 minutes ago, OverClocker said: Μια μεγάλη διαφορά υπάρχει στο ότι κρατάει max brightness περισσπτερο σε σχέση με τα 2 άλλα. Τουλάχιστο απ οτι εχω δει μέχρι τώρα προσωπικά. Υπάρχει και η επιλογή brightness limit profile sto display assistant. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OverClocker Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου 22 minutes ago, Athkatla said: Υπάρχει και η επιλογή brightness limit profile sto display assistant. Ναι, και πάλι, στο ίδιο προφιλ, κρατάει παραπάνω στο 26. 1 Παράθεση Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra - Samsung Galaxy S26 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Athkatla Δημ. 8 Μαρτίου Author Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου 13 minutes ago, OverClocker said: Ναι, και πάλι, στο ίδιο προφιλ, κρατάει παραπάνω στο 26. Καλό αυτό! 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
EricssonyFan Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου (edited) ... Edited 19 Μαρτίου by EricssonyFan 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OverClocker Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα. Κρατάς το s25u τελικά και περιμένεις για το oppo? Καλά αυτό για τη θαμπάδα στους -10 είναι για γέλια και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για αναφορά του ice universe. 1 Παράθεση Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra - Samsung Galaxy S26 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yorgos00 Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου Με έχουν μπερδέψει οι YouTubers. Μπορεί κάποιος που το έχει να το βάλει δίπλα σε S25, S24U με το privacy display off τελείως και να μας πει αν έχει πρόβλημα στις γωνίες θέασης (αν αλλοιώνεται η ποιότητα αν το κοιτάς από πλάγια) σε σχέση με το άλλο; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alizeas Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου 5 minutes ago, yorgos00 said: Με έχουν μπερδέψει οι YouTubers. Μπορεί κάποιος που το έχει να το βάλει δίπλα σε S25, S24U με το privacy display off τελείως και να μας πει αν έχει πρόβλημα στις γωνίες θέασης (αν αλλοιώνεται η ποιότητα αν το κοιτάς από πλάγια) σε σχέση με το άλλο; Έχει διαφορά μεγάλη απ' ότι φαίνεται 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
margianniss Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου Υπάρχει η προσφορά για gemini pro δωρεάν για κάποιους μήνες με την καινούρια συσκευή όπως στα προηγούμενα galaxy? 6 μήνες δεν δίνανε αν θυμάμαι καλά? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OverClocker Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου (edited) 19 minutes ago, yorgos00 said: Με έχουν μπερδέψει οι YouTubers. Μπορεί κάποιος που το έχει να το βάλει δίπλα σε S25, S24U με το privacy display off τελείως και να μας πει αν έχει πρόβλημα στις γωνίες θέασης (αν αλλοιώνεται η ποιότητα αν το κοιτάς από πλάγια) σε σχέση με το άλλο; Έχει καλυφθεί και εδώ μέσα αρκετές φορές και οι youtubers το έχουν αναφέρει αρκετά. Αν κοιτάς το κινητό με την οθόνη παράλληλα στο βλέμμα σου, ναι έχει ένα color tint/shift. Σε οποιαδήποτε περίπτωση καθημερινότητας, δεν υπάρχει διαφορά και δεν καταλαβαίνεις τίποτα, μάλιστα η οθόνη είναι ελαφρώς καλύτερη στην αποτύπωση χρωμάτων. 13 minutes ago, alizeas said: Έχει διαφορά μεγάλη απ' ότι φαίνεται Το καταλαβαίνω ότι θες να βγάλεις τα απωθημένα σου για πολλοστή φορά, αλλά αυτό που πόσταρες δεν δείχνει απολύτως τίποτα και είναι και στα όρια της ανακρίβειας ο σχολιασμός σου. Έχεις κάνει περισσότερα ποστ στο θρεντ του S25u και S26u για να βγάλεις του πεταματού τα Ultra και καλύτερο το oppo, απ ότι στο θρεντ του oppo.(βασικά περισσότερα σχόλια απ ότι έχει το θρεντ του oppo 😄 ) Edited 8 Μαρτίου by OverClocker 3 1 Παράθεση Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra - Samsung Galaxy S26 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alizeas Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου 5 minutes ago, OverClocker said: Έχει καλυφθεί και εδώ μέσα αρκετές φορές και οι youtubers το έχουν αναφέρει αρκετά. Αν κοιτάς το κινητό με την οθόνη παράλληλα στο βλέμμα σου, ναι έχει ένα color tint/shift. Σε οποιαδήποτε περίπτωση καθημερινότητας, δεν υπάρχει διαφορά και δεν καταλαβαίνεις τίποτα, μάλιστα η οθόνη είναι ελαφρώς καλύτερη στην αποτύπωση χρωμάτων. Το καταλαβαίνω ότι θες να βγάλεις τα απωθημένα σου για πολλοστή φορά, αλλά αυτό που πόσταρες δεν δείχνει απολύτως τίποτα και είναι και στα όρια της ανακρίβειας ο σχολιασμός σου. Έχεις κάνει περισσότερα ποστ στο θρεντ του S25u και S26u για να βγάλεις του πεταματού τα Ultra και καλύτερο το oppo, απ ότι στο θρεντ του oppo.(βασικά περισσότερα σχόλια απ ότι έχει το θρεντ του oppo 😄 ) Ελπίζω να μην απαντάς σοβαρά... Εγώ πάντως πλάκα κάνω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NOS_KOS Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου Καλησπερα αν υπάρχει κανένα κουπόνι απο το eshop samsung για προπαραγγελια θα με ενδιέφερε Αλλιώς θα περιμένω μέχρι δευτέρα να πάρω από το chat Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Prattein_Aloga Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου 1 hour ago, NOS_KOS said: Καλησπερα αν υπάρχει κανένα κουπόνι απο το eshop samsung για προπαραγγελια θα με ενδιέφερε Αλλιώς θα περιμένω μέχρι δευτέρα να πάρω από το chat Μου εχουν στειλει κωδικο -10% απο τα Αλτερλαηφ, SAMSUNG_ALTERLIFE Παράθεση Stormrain@insomnia.gr Πέτρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thalassi Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου Καλησπερα κι απο μενα! Ας ελπισουμε αυτο με το θολωμα στους φακους να ειναι παραμυθι.. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OverClocker Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου 2 ώρες πριν, alizeas said: Ελπίζω να μην απαντάς σοβαρά... Εγώ πάντως πλάκα κάνω. Σοβαρά απαντάω. Και στην προκειμενη περίπτωση, εξηγησέ μου σε παρακαλώ, πως γίνεται κάποιος να καταλάβει ότι κάνεις πλακά διαβάζοντας το ποστ σου? 1 Παράθεση Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra - Samsung Galaxy S26 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.