Jump to content

[temp lock] Καταστήματα Wind: Είστε ευχαριστημένοι;


billakosss
 Κοινοποίηση

Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;  

372 members have voted

  1. 1. Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;

    • Ναι
      188
    • Όχι
      152
    • Εξυπηρετούμαι από άλλα καταστήματα...
      32


Recommended Posts

θα έπρεπε να μου επιστρέψει τα 0,90€. Εκείνος μου είπε "ε, και πως θα καταλάβαινα τι γίνεται αν δεν δοκίμαζα;". Δεν είπε όμως να μου επιστρέψει τα 0,90€ που με χρέωσε! :mad:

Τώρα αυτός τι πιστεύει, ότι υπάρχει περίπτωση να ξαναπάω στο κατάστημα του ή να στείλω κάποιον άλλον ποτέ;

Μάλλον αυτό ήθελε, να με ξεφορτωθεί οριστικά...

 

2. Πήγα (στο άλλο αυτή τη φορά) κατάστημα της γειτονιάς μου πριν λίγες μέρες για να κάνω το καρτοκινητό μου επώνυμο. Οι κοπελιτσες που με εξυπηρέτησαν το έκαναν αλλά με ρώτησαν "μα καλά, ΓΙΑΤΙ να θέλετε να κάνετε το καρτοκινητό σας επώνυμο;" με μεγάλη απορία και καθόλου επαγγελματικό ύφος λες και ζήταγα κάτι εντελώς παράλογο... :blink:

 

1. Μήπως τα 0,90Ε τα έβαλε στη τσέπη του για να σου τα επιστρέψει? Και αφού ήξερες γιατί πήγες στο κατάστημα, γιατί του έδωσες τα κινητά σου όταν ήξερες και με ποιό τρόπο θα σε εξυπηρετούσε (φαξ)?

 

2. Όντως, με το να έχεις 2 καρτοκινητά, σημαίνει πως καλύπτεις τις ανάγκες σου χωρίς συμβόλαιο με κάποιο-ους τρόπο-ους. Άρα γιατί ήθελες επώνυμες τις γραμμές σου?

 

Μη σου φανεί πως σε κράζω ή σε ειρωνεύομαι, αλλά και εμένα, ειδικά το δεύτερο μου κάνει εντύπωση:wacko:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 546
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Στη γειτονιά μου έχω 2 καταστήματα αλλά όποτε πηγαίνω είναι για να τους χώσω σε αγγαρεία, δυστυχώς. Έχω f2g και κάνω ανανεώσεις από το ιντερνετ (ναι, ξέρω, τυχερή είμαι :lol:) και αξεσουάρ παίρνω από Γερμανό που έχω την εντύπωση ότι έχει ποικιλία και ξέρουν καλύτερα οι πωλητές.

Οπότε μόνο για διάφορα προβλήματα και για αιτήματα προς τη WIND πηγαίνω, και τους απασχολώ χωρίς να αφήνω ούτε 1€. :(

Να αισθάνομαι άσχημα;

Με βρίζουν από μέσα τους μόλις με δουν ή η εξυπηρέτηση μου είναι μέρος της δουλειάς τους και καλώς τους απασχολώ;

 

Το γράφω γιατί ομολογώ ότι δεν είμαι ευχαριστημένη από τα καταστήματα γιατί βλέπω στη συμπεριφορά των πωλητών ότι τους "χώνω" και κάνουν αγγαρεία που με εξυπηρετούν.

 

Να σας πω και 2 περιστατικά:

1. Πήγα γιατί ήθελα να διακόψω τελείως οποιδήποτε πρόσβαση στο ίντερνετ (γιατί συνδεόμουν συχνά κατά λάθος) από τον αριθμό μου και αυτό γίνεται μόνο με αίτημα με φαξ κι εγώ δεν έχω φαξ οπότε πήγα στο κατάστημα να το κάνουν εκείνοι. Αυτός που με εξυπηρέτησε (νομίζω είναι ο μαγαζάτορας) ήθελε να τσεκάρει αν όντως μπαίνει το κινητό στο ιντερνέτ. Πάτησε λοιπόν τα κουμπιά και συνδέθηκε 2 φορές στο Wind Plus -και φυσικά με χρέωσε. Το κατάλαβα αργότερα και ξαναπήγα άλλη μέρα στο κατάστημα και διαμαρτυρήθηκα ότι με χρέωσε και πώς θα έπρεπε να μου επιστρέψει τα 0,90€. Εκείνος μου είπε "ε, και πως θα καταλάβαινα τι γίνεται αν δεν δοκίμαζα;". Δεν είπε όμως να μου επιστρέψει τα 0,90€ που με χρέωσε! :mad:

Τώρα αυτός τι πιστεύει, ότι υπάρχει περίπτωση να ξαναπάω στο κατάστημα του ή να στείλω κάποιον άλλον ποτέ;

Μάλλον αυτό ήθελε, να με ξεφορτωθεί οριστικά...

 

2. Πήγα (στο άλλο αυτή τη φορά) κατάστημα της γειτονιάς μου πριν λίγες μέρες για να κάνω το καρτοκινητό μου επώνυμο. Οι κοπελιτσες που με εξυπηρέτησαν το έκαναν αλλά με ρώτησαν "μα καλά, ΓΙΑΤΙ να θέλετε να κάνετε το καρτοκινητό σας επώνυμο;" με μεγάλη απορία και καθόλου επαγγελματικό ύφος λες και ζήταγα κάτι εντελώς παράλογο... :blink:

1)δεν θεωρησε προφανως ο μαγαζοτορας οπως λες οτι τα 0,9 ειναι τραγικο ποσο. κατα κυριο λογο ομως ,πως θα το δει οτι οντως μπαινει? και επισης αφου σου βγαλει τις ρυθμισεις να ξαναδοκιμασει. ετσι ειναι το σωστο.

 

2) οι κοπελιτσες σε ρωτησαν με τετοια απορια γιατι θελεις να κανει το καρτοκινητο σου επωνυμο γιατι σας εχει πιασει μια κριση ολους με τα σχετικα συμβαντα και με τα ΜΜΕ που κανουν πολυ κακο τελικα,να βαλουν ολους τους συνδρομητες να τρεξουν να κανουν επωνυμα τα καρτοκινητα τους.ευτυχως αυτο κρατησε λιγο.

παραολαυτα,δεν θα υποστηριξω τις πωλητριες απλα θα σταθω στο γεγονος οτι ο καθε πωλητης wind κυριος θελει να νοιωθει οικειος με τον πελατη και οχι να τον σνομπαρει. αν κι εσυ ελεγες εναν λογο παραπανω ειμαι σιγουρος οτι θα ανοιγατε και κουβεντα.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

1)δεν θεωρησε προφανως ο μαγαζοτορας οπως λες οτι τα 0,9 ειναι τραγικο ποσο. κατα κυριο λογο ομως ,πως θα το δει οτι οντως μπαινει? και επισης αφου σου βγαλει τις ρυθμισεις να ξαναδοκιμασει. ετσι ειναι το σωστο.

 

2) οι κοπελιτσες σε ρωτησαν με τετοια απορια γιατι θελεις να κανει το καρτοκινητο σου επωνυμο γιατι σας εχει πιασει μια κριση ολους με τα σχετικα συμβαντα και με τα ΜΜΕ που κανουν πολυ κακο τελικα,να βαλουν ολους τους συνδρομητες να τρεξουν να κανουν επωνυμα τα καρτοκινητα τους.ευτυχως αυτο κρατησε λιγο.

παραολαυτα,δεν θα υποστηριξω τις πωλητριες απλα θα σταθω στο γεγονος οτι ο καθε πωλητης wind κυριος θελει να νοιωθει οικειος με τον πελατη και οχι να τον σνομπαρει. αν κι εσυ ελεγες εναν λογο παραπανω ειμαι σιγουρος οτι θα ανοιγατε και κουβεντα.

 

1)Θα μπορούσε εξαρχής-πριν το δοκιμάσει-να του βάλει ένα άλλο προφίλ με τα ΜΜS για παράδειγμα και δε θα χρεωνόταν ούτως ή άλλως!

 

2)Δεν έχει σημασία γιατί ήθελε να το κάνει επώνυμο!Μπορεί π.χ. να ήθελε να εγγραφεί στο site και να ενεργοποιεί/απενεργοποιεί υπηρεσίες ή για οτιδήποτε άλλο!Απλά,απ'τη στιγμή που το ζήτησε,θα έπρεπε να του το κάνουν χωρίς απορίες! :)

Link to comment
Share on other sites

1)Θα μπορούσε εξαρχής-πριν το δοκιμάσει-να του βάλει ένα άλλο προφίλ με τα ΜΜS για παράδειγμα και δε θα χρεωνόταν ούτως ή άλλως!

 

2)Δεν έχει σημασία γιατί ήθελε να το κάνει επώνυμο!Μπορεί π.χ. να ήθελε να εγγραφεί στο site και να ενεργοποιεί/απενεργοποιεί υπηρεσίες ή για οτιδήποτε άλλο!Απλά,απ'τη στιγμή που το ζήτησε,θα έπρεπε να του το κάνουν χωρίς απορίες! :)

η διαφορα ειναι οτι ρωταμε και καποια πραγματα,αλλιως δεν υπηρχαν πωλητες,αλλα ρομποτ!

δεν μπορειτε να κρινετε την καθε περιπτωση αν δεν την ζειτε..δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα αναλογα με την καθε περιπτωση.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν υπάρχει λόγος να τον ρωτάνε με απορία γιατί θέλει να κάνει επώνυμο το καρτοκινητό!!Πόσος διάλογος δηλαδή μπορεί να υπάρξει γι'αυτό το θέμα;;

 

-Καλημέρα σας,μια αίτηση επωνυμίας θα ήθελα να κάνω για το καρτοκινητό μου.

 

-Βεβαίως,μισό λεπτάκι να τελειωσω με τον κύριο και σας εξυπηρετώ.

 

Απλά πράγματα! :p

Link to comment
Share on other sites

διαφωνω! το επωνυμο καρτοκινητο μπορει να σου φερει απο μια απλη καρτοσυνδεση,τελλας και οτι αλλο θελεις! :p

παρολαυτα,το υφος αποριας απο τους πωλητες μπορει να μην ειναι παντα τετοιο! ο καθενας το βλεπει οπως θελει.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

διαφωνω! το επωνυμο καρτοκινητο μπορει να σου φερει απο μια απλη καρτοσυνδεση,τελλας και οτι αλλο θελεις! :p

παρολαυτα,το υφος αποριας απο τους πωλητες μπορει να μην ειναι παντα τετοιο! ο καθενας το βλεπει οπως θελει.

 

Αχά,ώστε εκεί το πας εσύ!! :lol: Μα δεν είπαμε ότι όλοι οι πωλητές είναι έτσι,αλλοίμονο!!

 

Πάντως,έχω πιει και καφέ σε κατάστημα Wind ενώ περίμενα για ενεργοποιηση σύνδεσης! :p

Link to comment
Share on other sites

Αχά,ώστε εκεί το πας εσύ!! :lol: Μα δεν είπαμε ότι όλοι οι πωλητές είναι έτσι,αλλοίμονο!!

 

Πάντως,έχω πιει και καφέ σε κατάστημα Wind ενώ περίμενα για ενεργοποιηση σύνδεσης! :p

ε τοτε μη κανεις παραπονα!! :p

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

ε κατάστημα Wind ενώ περίμενα για ενεργοποιηση σύνδεσης! :p

 

Το είδες και με τα μάτια σου, το ένιωσες και στο πετσί σου!!!:D:D

 

Ακόμα και με σύνδεση που λες ότι έκανες, έκατσες και περίμενες... το τίποτα, καθώς δε μπορούσε κανείς μέσα στο κατάστημα να κάνει τίποτε άλλο εκείνη τη στιγμή για να σε εξυπηρετήσει (εκτός και αν έχεις τη φαντασίωση να αρχίσουν όλοι να κάνουν ζογγλερικά για να περάσει η ώρα σου). Το λέω γιατί διάβασα στο φόρουμ για τη vodafone ότι το κατάστημα δουλεύει μόνο για τη σύνδεση κτλ.

 

Αααχ τί τραβάμε και δε το μαρτυράμεεε!!!:D:D

Link to comment
Share on other sites

Το έχω ξαναγραψει κατά καιρούς ότι γενικά δεν είχα παράπονο από κανένα κατάστημα Wind!Πιστεύω πως είναι αρκετά δυνατός τομέας για την εταιρία!Αλλά ότι υπάρχουν παράξενοι κι εκεί,είναι γεγονός!Σε μένα απλά δεν έτυχαν!! :p

 

Και σταματήστε να την εκθειάζετε!!Έχει κάνει άλλες πατάτες που δεν την ξεπλενει κανείς ποταμός :p (λέγε με αναξιοπιστία!)Ευτυχώς που τα καταστήματα κάπως τη σώζουν ως προς την προώθηση των προιόντων!

Link to comment
Share on other sites

Αλλά ότι υπάρχουν παράξενοι κι εκεί,είναι γεγονός!

 

Ο αναμάρτητος πρώτος το λύθο βαλέτω.

 

Μα αν δεν υπήρχαν θα ήταν παράξενο!!!

Link to comment
Share on other sites

Ο αναμάρτητος πρώτος το λύθο βαλέτω.

Μα αν δεν υπήρχαν θα ήταν παράξενο!!!

 

Και ο αναλφάβητος πρώτος στην πίστα μπαλέτο...

 

Ελάχιστοι πωλητές στην Ελλάδα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων που θα έπρεπε να τους διακρίνει. Οι περισσότεροι είναι άξεστοι, είρωνες, αγενείς και έχουν και υφάκι...

I used to be arrogant, but now I am PERFECT! :D

Link to comment
Share on other sites

Και ο αναλφάβητος πρώτος στην πίστα μπαλέτο...

 

χαχαχαχαχα!!!

 

Μαι πρόσυαλλαι!! Μαι είπαι μπαλαίττο!!

Link to comment
Share on other sites

1. Μήπως τα 0,90Ε τα έβαλε στη τσέπη του για να σου τα επιστρέψει? Και αφού ήξερες γιατί πήγες στο κατάστημα, γιατί του έδωσες τα κινητά σου όταν ήξερες και με ποιό τρόπο θα σε εξυπηρετούσε (φαξ)?

Τώρα είδα τις απαντήσεις...

Νομίζω πως κανένας υπάλληλος δεν πρέπει να κάνει κάτι χρεώσιμο από το κινητό πελάτη χωρίς να τον ρωτήσει και αυτός δεν με ρώτησε "να δοκιμάσω να συνδεθώ", απλά το έκανε.

Από την άλλη, έχεις δίκιο, τι μου'ρθε και του έδειξα τη συσκευή κι εγώ η χαζή;

Αφού ήξερα ότι ήθελα απλά να στείλει ένα φαξ...

 

Και όντως, τότε μου πάσαρε και ένα φυλλάδιο Τελλάς και γενικά ήταν "πωλητής" μέχρι τη φορά που πήγα και διαμαρτύρηθηκα. Από τότε δεν με χαιρετάει ούτε στο δρόμο που με βλέπει :lol: και καλά κάνει! :p

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλοί, ευγενικοί και ενημερωμένοι στο franchise κατάστημα μέσα στο athens heart. Ειδικά η κοπέλα άψογη (γιατί ο άντρας είναι νέος και μαθαίνει ακόμα).

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Σε γενικές γραμμές είμαι αρκετά ευχαριστημένος βέβαια πάντα εξαρτάτε σε ποιόν υπάλληλο θα πέσεις.Όσο για το άν πολλοί δέν έχουν τις γνώσεις που απαιτούνται τότε δεν φταίνε οι υπάλληλοι πιστεύω αλλά οι υπεύθυνοι καταστημάτων.
Link to comment
Share on other sites

οχι μονο οι υπεύθυνοι..αλλα΄και οι υπάλληλοι...γιατί αν κάποιος κλαίγεται ότι βγάζει 600-700 αλλά μόνο το αραλίκι τον νοιάζει στην δουλειά, τότε καλά να πάθει..και όταν κάποιος επιλέγει να κάνει αυτή τη δουλειά, πρέπει να είναι συνεπής και στον εργοδότη του, αλλά και στον πελάτη που είναι και το βασικότερο και να ενημερώνεται σωστά και συνέχεια.γι αυτό άλλωστε υπάρχει και η σελίδα της wind με τις νέες ενημερώσεις..
Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

Είσαι λίίίγο υπερβολικός και συ! :) Η πλειονότητα των καταστημάτων σε Θεσσαλία και Θεσσαλονίκη είναι άψογη..Και δεν είναι μικρό το ποσοστο!

 

Το θέμα δεν είναι τα καταστήματά της,αλλά η ίδια η Wind!Αν είναι η ίδια η εταιρία μπάχαλο,πώς περιμένεις να οργανώσει το σύνολο των καταστημάτων της;Τα παιδιά μια χαρά προσπαθούν πάντως,πιστεύω!

 

Τι να πούμε π.χ. για την Vodafone που πήγα τις προάλλες στο ιδιόκτητο στην Τσιμισκή και είχαν προσλάβει κάτι 19χρονες φοιτητριούλες(στην τρίχα εννοείται,με ό,τι αυτό συνεπάγεται :p )και επειδή ήταν νεοπροσληφθείσες είχαν μαζευτεί και οι 5 γύρω μου για να δουν την "μεγαλύτερη" να μου κάνει σύνδεση συμβολαίου;1η φορά ένιωσα άβολα με τόσες γυναίκες γύρω μου :lol: Η νοημοσύνη τους βέβαια χτυπούσε ταβάνι,αφού δεν ήξεραν ότι αυτο που κάνει τσικ-τσικ όταν το πατάς λέγεται ποντίκι!!Πλήρως άσχετες!Αλλά εμφανίσιμες!Και μη μιλήσουμε για την κατάρτιση,που ένα χρόνο μετά την κατάργησή του,προτείνουν το Vodafone 10 και το μηδενικό για νέα σύνδεση;Μη μιλήσουμε επίσης για mobile broadband..Θα τους κάνουμε ν'ανοίγουν λεξικά να βρουν τη μετάφραση!!Ευτυχώς που υπάρχει το 1399 που στελεχώνεται από διαμάντια(συνήθως)

 

Στην Wind τέτοια φαινόμενα ΟΥΔΕΠΟΤΕ συνάντησα!Και γενικά είναι πιο εξυπηρετικοι και ευγενικοί οι περισσότεροι εκεί!

Link to comment
Share on other sites

Στην Wind τέτοια φαινόμενα ΟΥΔΕΠΟΤΕ συνάντησα!Και γενικά είναι πιο εξυπηρετικοι και ευγενικοί οι περισσότεροι εκεί!

Εγώ όμως συνάντησα. Και ξέρω και συγκεκριμένο κατάστημα Wind όπου αντί για φοιτητριούλες 19ρες που λες έχει κάτι τύπισσες με μέσο όρο βάρους περίπου 100...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όμως συνάντησα. Και ξέρω και συγκεκριμένο κατάστημα Wind όπου αντί για φοιτητριούλες 19ρες που λες έχει κάτι τύπισσες με μέσο όρο βάρους περίπου 100...

Και το κακό που είναι; Δηλαδή απαγορεύεται να δουλεύουν γυναίκες με βάρος πάνω από το κανονικό;

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

... για την Vodafone που πήγα τις προάλλες στο ιδιόκτητο στην Τσιμισκή και είχαν προσλάβει κάτι 19χρονες φοιτητριούλες(στην τρίχα εννοείται,με ό,τι αυτό συνεπάγεται :p ) ...

 

Άτυχο σε βρίσκω... :lol: Και εγώ το έχω παρατηρήσει αυτό στην Αθήνα στα περισσότερα shops της Vodafone.

I used to be arrogant, but now I am PERFECT! :D

Link to comment
Share on other sites

Και το κακό που είναι; Δηλαδή απαγορεύεται να δουλεύουν γυναίκες με βάρος πάνω από το κανονικό;

Φυσικά και όχι, το λέω σε αντιδιαστολή με τις 19χρονες φοιτητριούλες που λέει ο από πάνω. Όσο κακό είναι το ένα, είναι και το άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Μωρέ ας υπάρχουν ό,τι υπάλληλοι νά'ναι!Το θέμα είναι να γίνεται σωστή εκπαίδευση ώστε και η ενημέρωση στον πελάτη να είναι πλήρης!Έχω βαρεθεί π.χ. ν'ακούω πάρτε στο 1260 ή στο 13830 ή στο 1212,για πολύ απλά θέματα που εμπίπτουν στις αρμόδιότητές τους.
Link to comment
Share on other sites

Μωρέ ας υπάρχουν ό,τι υπάλληλοι νά'ναι!Το θέμα είναι να γίνεται σωστή εκπαίδευση ώστε και η ενημέρωση στον πελάτη να είναι πλήρης!Έχω βαρεθεί π.χ. ν'ακούω πάρτε στο 1260 ή στο 13830 ή στο 1212,για πολύ απλά θέματα που εμπίπτουν στις αρμόδιότητές τους.

 

αφου ξερουν το νουμερο τησ εξυπηρετησησ πελατων παλι καλα να λεσ

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μωρέ ας υπάρχουν ό,τι υπάλληλοι νά'ναι!Το θέμα είναι να γίνεται σωστή εκπαίδευση ώστε και η ενημέρωση στον πελάτη να είναι πλήρης....

 

Σωστό, αλλά αν υπάρχουν "κακές" 19χρονες φοιτητριούλες, αυτό είναι καλοοοό!

I used to be arrogant, but now I am PERFECT! :D

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...