Jump to content

[temp lock] Καταστήματα Wind: Είστε ευχαριστημένοι;


billakosss
 Κοινοποίηση

Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;  

372 members have voted

  1. 1. Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;

    • Ναι
      188
    • Όχι
      152
    • Εξυπηρετούμαι από άλλα καταστήματα...
      32


Recommended Posts

Σαν καταναλωτές δεν μας ενδιαφέρουν τα κίνητρα και τα bonus που δίνει η κάθε εταιρεία στους υπαλλήλους της. Απαιτούμε όταν πηγαίνουμε σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα που έχει την ταμπέλα της εταιρείας να εξυπηρετούμαστε, οτιδήποτε και να είναι αυτό που θέλουμε. Είναι απαράδεκτο οι καταστηματάρχες ή/και οι υπάλληλοι να κατηγοριοποιούν τους πελάτες ανάλογα με το τι έξτρα κέρδος θα αποκομίσουν οι ίδιοι από αυτούς.

 

jlian να καταγγείλεις το περιστατικό στην εταιρεία, μην το αφήσεις έτσι. Αν πας αύριο στο συγκεκριμένο κατάστημα και ζητήσεις πχ να πάρεις μια data card ή κάτι άλλο για το οποίο το κατάστημα έχει στόχο, τεμενάδες θα σου κάνουνε.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 546
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Σαν καταναλωτές δεν μας ενδιαφέρουν τα κίνητρα και τα bonus που δίνει η κάθε εταιρεία στους υπαλλήλους της. Απαιτούμε όταν πηγαίνουμε σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα που έχει την ταμπέλα της εταιρείας να εξυπηρετούμαστε, οτιδήποτε και να είναι αυτό που θέλουμε. Είναι απαράδεκτο οι καταστηματάρχες ή/και οι υπάλληλοι να κατηγοριοποιούν τους πελάτες ανάλογα με το τι έξτρα κέρδος θα αποκομίσουν οι ίδιοι από αυτούς.

 

jlian να καταγγείλεις το περιστατικό στην εταιρεία, μην το αφήσεις έτσι. Αν πας αύριο στο συγκεκριμένο κατάστημα και ζητήσεις πχ να πάρεις μια data card ή κάτι άλλο για το οποίο το κατάστημα έχει στόχο, τεμενάδες θα σου κάνουνε.

πες τα πες τα!

αντι να σκυψουν το κεφαλι και να εχουν σεβασμο στον πελατη τον ταλαιπωρουν!

ουφ το'πα!

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Σαν καταναλωτές δεν μας ενδιαφέρουν τα κίνητρα και τα bonus που δίνει η κάθε εταιρεία στους υπαλλήλους της. Απαιτούμε όταν πηγαίνουμε σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα που έχει την ταμπέλα της εταιρείας να εξυπηρετούμαστε, οτιδήποτε και να είναι αυτό που θέλουμε. Είναι απαράδεκτο οι καταστηματάρχες ή/και οι υπάλληλοι να κατηγοριοποιούν τους πελάτες ανάλογα με το τι έξτρα κέρδος θα αποκομίσουν οι ίδιοι από αυτούς.

 

jlian να καταγγείλεις το περιστατικό στην εταιρεία, μην το αφήσεις έτσι. Αν πας αύριο στο συγκεκριμένο κατάστημα και ζητήσεις πχ να πάρεις μια data card ή κάτι άλλο για το οποίο το κατάστημα έχει στόχο, τεμενάδες θα σου κάνουνε.

Πίστεψε με, δεν θα γίνει και τίποτα... Οι περισσότεροι από τους στρατιωτικούς παίρνουν και κάνουν παράπονα ή καταγγελίες...

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Πωπω αυτό είναι πακετο και εμεις τα σκάμε στο bbest με τις κωλοχρεώσεις τους #+))_#$($*($&$^^$&$%

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Στην Τιμ Δαφνης που εκανα συνδεση ειναι πολυ ευγενικοι ..και ο καταστηματαρχης αλλα και οι 3 υπαλληλοι που εχει μεσα.
Link to comment
Share on other sites

Πίστεψε με, δεν θα γίνει και τίποτα... Οι περισσότεροι από τους στρατιωτικούς παίρνουν και κάνουν παράπονα ή καταγγελίες...

 

Εννοείται ότι μετά την καταγγελία δεν ξαναπατάς πόδι στο εν λόγω κατάστημα. Με τον καιρό κάτι θα γίνει, μη φοβάσαι.

Link to comment
Share on other sites

Εγω με τη σειρα μου θελω να ευχαριστησω τους υπαλληλους του καταστήματος ΤΙΜ Χαλανδρίου για την άψογη εξυπηρέτηση που είχα σε πρόβλημα που αντιμετώπισα με αξεσουάρ που αγόρασα απο το συγκεκριμένο κατάστημα! Γιατί και τα καλά πρέπει να λέγονται.

My devices: Mi 10T Pro, Sony Xperia Z Ultra

Link to comment
Share on other sites

και γω σήμερα άλλαξα την κάρτα σιμ μου γιατί είχα υποψίες οτι τα ειχε ψιλοπαίξει και οκ κατεθείαν λειτουργούσε η καινούρια κάρτα. επειδή είχα ακούσει κάτι περιπτώσεις οτι περιμέναν πολύ...

στην τιμ στο τερμα της πατησιων. ανω πατησια.

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι μετά την καταγγελία δεν ξαναπατάς πόδι στο εν λόγω κατάστημα.

 

i dinami tou katanalwti einai to dikaioma epilogis tou...an gia kapoio logo den exeis aksipiretithei swsta apo kapou,apla pas kapou allou.eidika OTAN kai AN plirwneis...

Link to comment
Share on other sites

Πίστεψε με, δεν θα γίνει και τίποτα... Οι περισσότεροι από τους στρατιωτικούς παίρνουν και κάνουν παράπονα ή καταγγελίες...

Να αναφερω και εγω οτι ενα απο τα δυο καταστηματα ΤΙΜ των τρικαλων ειναι εντελως απληροφορητο για το project του ΓΕΣ 'η δεν θελουν να εξυπηρετησουν τους πελατες εντελως ΑΣΧΕΤΟΙ.Οπως και το καταστημα της μυτιληνης εκανε λαδιες με το ιδιο project και εγιναν καταγγελιες στο διευθυντη και στο συντονιστη του προγραμματος οπου υπηρξε αμεση παρεμβαση και συμμοργωση του ιδιοκτητη του καταστηματος.ΚΡΙΜΑ..

Link to comment
Share on other sites

Να αναφερω και εγω οτι ενα απο τα δυο καταστηματα ΤΙΜ των τρικαλων ειναι εντελως απληροφορητο για το project του ΓΕΣ 'η δεν θελουν να εξυπηρετησουν τους πελατες εντελως ΑΣΧΕΤΟΙ.Οπως και το καταστημα της μυτιληνης εκανε λαδιες με το ιδιο project και εγιναν καταγγελιες στο διευθυντη και στο συντονιστη του προγραμματος οπου υπηρξε αμεση παρεμβαση και συμμοργωση του ιδιοκτητη του καταστηματος.ΚΡΙΜΑ..

τι λαμογιες δηλαδη? για πες να ξερουμε...

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

thimisoy mesa dekembrioy kai tha katalabis :)

θυμηθηκα γι'αυτο δεν με πιανει υπνος τωρα.:mad:

me ta lefta mas agorazoume o,ti theloume,sigoura,alla min ksexname na exoume kai kapoia axioprepeia kai kapoia oria stis trelles apaitiseis mas.:rocket:

ελα που εκει που εισαι δεν υπαρχουν ορια;)

και παλι ο πελατης εχει παντα δικιο που λενε...

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Οταν πηγαν να κανουν συνδεση στο προγραμμα του ΓΕΣ η ιδιοκτητρια του καταστηματος Μυτιληνης ειπε σε αρκετους οτι οσοι δεν ειναι παντρεμενοι δικαιουνται μονο για αυτους συνδεσεις και για κανενα αλλον συνδεση,ομως καποιος απο αυτους ειχε συγγενη καποιον εμπορικο διευθυντη της ΤΙΜ και οταν τον πηρε και του ειπε το παραπονο του αυτος κοντεψε να πεθανει απο τα γελια.Η αντιδραση παντως ηταν ΑΜΕΣΗ και εγιναν σοβαρες συστασεις στην κυρια οπου και πλεον τηρει κανονικα τους ορους του προγραμματος αυτου.

Το αλλο καταστημα των Τρικαλων καποιο απο τα δυο οταν πηγαν να κανουν συνδεσει στο ιδιο προγραμμα τους ειπαν οτι δεν υπαρχουν νουμερα και συσκευες για αυτο το πακετο :lol: ενω στο αλλο καταστημα των Τρικαλων εκαναν κανονικα συνδεσεις οπως ελεγε η συμβαση.Παντως ειναι αρκετοι αυτοι που νοιωθουν οτι καποιοι υπαλληλοι βαριουνται και δεν θελουν να εξυπηρετησουν τον κοσμο.ΚΡΙΜΑ...

Link to comment
Share on other sites

εγω θα το ξαναπω και παλι,η δουλεια ενος πωλητη ειναι να εξυπηρετει κοσμο ασχετα με το κερδος ή οχι.

και τα αξεσουαρ δεν εχουν κερδος αλλα τα δινουν.

 

επισης ενα απλο παραδειγμα.αν πας σ'ενα μαγαζι με ρουχα, η πωλητρια δεν ξερει αν εσυ αγορασεις κατι..γιατι να σε εξυπηρετησει?

μ'αυτο το σκεπτικο δεν προχωραει η αγορα.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτως μαζι σου,ειδικα τωρα που θα βγει απο τον ΓΕΡΜΑΝΟ η ΤΙΜ εδω ειναι το μεγαλο στοιχημα και θα πρεπει να το κερδισει αν θελει περαιτερω ανπτυξη και εμπιστοσυνη
Link to comment
Share on other sites

Στο Βόλο στο καινούργιο κατάστημα πήγα τις προάλλες να πληρωσω το λογαριασμό.Περίμενα 10-15 λεπτά χωρίς να μου δίνουν σημασία και αφού επιτέλους αντιλήφθηκαν την παρουσία μου έκαναν άλλα 10 λεπτά μέχρι να βγάλουν άκρη στον υπολογιστή:wacko: .Στο τέλος αγανάκτησα και τους ρώτησα μήπως ήθελαν βοήθεια:worry: !!!!!!!!!!Σε όσα καταστήματα ΤΙΜ και αν έχω πάει(που γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος) χειρότερη εξυπηρέτηση από τα 3 καταστήματα του Βόλου δεν είδα ποτέ!!!!Τσάμπα η χαρά που είχα όταν έμαθα ότι θα ανοίξει το τελευταίο και σκέφτηκα ότι θα γλυτώσω απο τα παλιά που ήταν χάλια (κυρίως αυτό στην Τοπάλη γιατί εκτός του ότι είναι άσχετοι και κατα καιρούς με έχουν χρεώσει με τις βλακείες τους,είναι και υπερβολικα αγενείς!).Κρίμα:(
Link to comment
Share on other sites

δεν ειμαι ευχαριστημενος γιατι εχοντας παραγγειλει ενα κινητο με εχουν στο περιμενε 1 μηνα χωρις να ξερουν ποτε θα ερθει ,ουτε μια ενημερωση ουτε τιποτα.
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...