Jump to content

OnePlus 12


STATYSS
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

15 ώρες πριν, Mikepan_1 said:

Πως γινεται αν εχεις αγορασει απο κωτσο να πηγαινει smartec ενω απο το επισημο site να πηγαινει πολωνια; Πολυ κουφο! Εξαλλου ακομα και απο κωτσο που εχουμε αγορασει μπορεις να πας απευθειας στην OP για επισκευη. Επισης οταν τελειωσει η διετια της εγγυησης πας μονο στην OP. Εφοσον η OP εχει επισημο σερβις στην ελλαδα, γιατι δεν σου λεει να το στειλεις ελλαδα οταν βλεπει διευθυνση ελλαδα;! 

Σίγουρα δεν μπορώ να μιλήσω 100% σίγουρα ότι από Κωτσόβολο τα στέλνουν στη Smartec (υπό την έννοια ότι μόνο έχω διαβάσει κάτι τέτοιο αλλά δεν ξέρω κάποιον συγκεκριμένο που από Κωτσόβολο το έστειλαν εκεί). Επίσης στο group τους ρώτησα αν μπορείς αγοράζοντας από Πολωνία να το στείλεις για σέρβις στη Smartec και μου είπε κάποιος ότι η Smartec είναι μόνο για αγορά από Κωτσόβολο. Δεν ξέρω αν ισχύει πραγματικά, λέω τι μου είπαν.

Μάλλον δεν έχει η OnePlus επίσημο σέρβις στη Smartec αλλά μάλλον ο Κωτσόβολος έχει κάνει συμφωνία με τη Smartec να παρέχει υποστήριξη στα OnePlus που πουλάει αυτός. Εικάζω εγώ τώρα...

6 ώρες πριν, Mikepan_1 said:

Προσφατα ηταν αυτο; Γιατι και το Oxygen καποτε top ηταν αλλα πλεον μιλαμε για μια διαφορετικη Oneplus (και ουσιαστικα εχει αλλαξει το ιδιοκτησιακο καθεστως οποτε μιλαμε για αλλη εταιρεια). Το support παντως ειναι αρκετα χαμηλου επιπεδου. Περισσοτερη βοηθεια θα λαβει κανεις βαζοντας το ερωτημα του στο Oneplus community απο αλλους χρηστες παρα απο το support. 

Αυτό ισχύει ότι παλιότερα πάρα πολλοί είχαν να λένε για το πόσο άμεσο και αποτελεσματικό ήταν το service της OnePlus και τώρα τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Πέρα από το παιδί με την αντικατάσταση του κινητού και την εμπειρία μου με την αλλαγή της οθόνης, έχω διαβάσει από 3-4 ακόμα άτομα για το σέρβις της OnePlus που ήταν ακριβώς όπως και οι εμπειρίες μας.

Το καλό σέρβις της OnePlus ήταν από το OnePlus 9 και πίσω...

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

13 minutes ago, ostvarivanje said:

Μάλλον δεν έχει η OnePlus επίσημο σέρβις στη Smartec αλλά μάλλον ο Κωτσόβολος έχει κάνει συμφωνία με τη Smartec να παρέχει υποστήριξη στα OnePlus που πουλάει αυτός. Εικάζω εγώ τώρα...

Η σμαρτεκ ισχυριζεται στην ιστοσελιδα της πως ειναι authorised service center της oppo και της OnePlus. Αν ισχυει (που για να το γραφουν θα ισχυει) σημαινει πως εχουν συμφωνια με την ιδια την 1+ και την Oppo (δεν γινεται ο κωτσος να κανει συμφωνια εκ μερους της 1+). Επομενως, κανονικα μπορει ο οποιοσδηποτε που εχει συσκευη OnePlus με εγγυηση ευρωπαική να την παει σε οποιοδηποτε εξουσιοδοτημενο επισκευαστικο κεντρο (στην περιπτωση αυτή σμαρτεκ) απευθειας με την αποδειξη αγοράς. Το ερωτημα ειναι για ποιο λογο η 1+ δεν κατευθυνει τους ελληνες πελατες κατευθειαν στη σμαρτεκ αλλα υπερφορτωνει το επισκευαστικο στην πολωνια. Φανταζομαι πως ειτε η συμφωνια με τη σμαρτεκ ειναι φρεσκια ή προκειται για την κλασικη ανοργανωσια της 1+

21 ώρες πριν, Mikepan_1 said:

Η επικοινωνια μου με το support για τα θεματα του scrolling στο launcher και το delay upon switching apps (chrome, youtube etc etc) συνεχιζεται με πληρη αποτυχια. 😂 Δεν ξερουν τι τους γινεται πραγματικα, επικοινωνια για γελια.

Μετα απο 10+ μηνυματα, βιντεο και φωτογραφιες για το θεμα μου προτειναν σημερα....να κανω factory reset. 🤣🤣🤣 Για τα πανηγυρια λεμε. 

Τους εστειλα καμια 20ρια links απο το reddit και το oneplus community να ξεστραβωθουν πως το issue ειναι γενικευμενο και τους ρωτησα αν υπαρχει κανεις σοβαρος ανθρωπος απο το software team να μιλησω μαζι του γιατι κουραστηκα να απαντω στη γραμματειακη υποστηριξη του support που κανει copy paste μηνυματα. 

Μετά από τα καντηλια που τους εριξα, μου απαντησαν σημερα πως σκεφτηκε να πει για το factory reset μηπως και φτιαξει αλλα εφοσον λεει το εχουν και αλλες συσκευες τοτε προκειται για θεμα του Oxygen και θα πρεπει να το στειλει στο τεχνικαλ τιμ για να φτιαχτει με update (πριν απο 20 μερες υποτιθεται το ειχαν στειλει εκει περα για τον ιδιο λογο) αλλα θελουν και το imei για να γινει λεει αναφορα στο τεχνικαλ τιμ, διαφορετικα λεει το τεχνικαλ τιμ δεν ασχολειται με ριπορτς. Τι θα τους βοηθησει το Imei εφοσον το issue δεν αφορα τη συγκεκριμενη συσκευη δεν ξερω, αλλα τους εστειλα και το ιμει αν και νομιζω πως κοροιδευομαστε μεταξυ μας... Εν τω μεταξυ μου εστειλε οδηγιες πως θα βρω το imei απο τα settings (!) και οι οδηγιες μαλλον ηταν για παλιοτερο oxygen καθως τα μενου δεν υπηρχαν καν (ειχαν διαφορετικο ονομα!! - Ουτε το κοπι πειστ δν εχουν αλλαξει).

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Mikepan_1 said:

Η σμαρτεκ ισχυριζεται στην ιστοσελιδα της πως ειναι authorised service center της oppo και της OnePlus. Αν ισχυει (που για να το γραφουν θα ισχυει) σημαινει πως εχουν συμφωνια με την ιδια την 1+ και την Oppo (δεν γινεται ο κωτσος να κανει συμφωνια εκ μερους της 1+). Επομενως, κανονικα μπορει ο οποιοσδηποτε που εχει συσκευη OnePlus με εγγυηση ευρωπαική να την παει σε οποιοδηποτε εξουσιοδοτημενο επισκευαστικο κεντρο (στην περιπτωση αυτή σμαρτεκ) απευθειας με την αποδειξη αγοράς. Το ερωτημα ειναι για ποιο λογο η 1+ δεν κατευθυνει τους ελληνες πελατες κατευθειαν στη σμαρτεκ αλλα υπερφορτωνει το επισκευαστικο στην πολωνια. Φανταζομαι πως ειτε η συμφωνια με τη σμαρτεκ ειναι φρεσκια ή προκειται για την κλασικη ανοργανωσια της 1+

Το θέμα είναι ότι από τον σύνδεσμο που έστειλα με τις εταιρείες που παρέχει σέρβις, αριστερά στην εικόνα έχει και την OnePlus αλλά δεξιά που αναφέρει (με κείμενο) τις εταιρείες, δεν αναφέρει την OnePlus. Εγώ πιστεύω ότι ο Κωτσόβολος μπορεί να έχει κάνει συμφωνία με την OnePlus και για το σέρβις από τη Smartec, από τη στιγμή που έχει σίγουρα κάνει συμφωνία με την OnePlus και είναι ο μοναδικός πωλητής OnePlus συσκευών στην Ελλάδα (τουλάχιστον για τα OnePlus 11 και 12). Προφανώς η συμφωνία με την Smartec υπάρχει από τότε που ο Κωτσόβολος άρχισε να πουλάει το OnePlus στην Ελλάδα. 

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

23 ώρες πριν, Mikepan_1 said:

Προσφατα ηταν αυτο; Γιατι και το Oxygen καποτε top ηταν αλλα πλεον μιλαμε για μια διαφορετικη Oneplus (και ουσιαστικα εχει αλλαξει το ιδιοκτησιακο καθεστως οποτε μιλαμε για αλλη εταιρεια). Το support παντως ειναι αρκετα χαμηλου επιπεδου. Περισσοτερη βοηθεια θα λαβει κανεις βαζοντας το ερωτημα του στο Oneplus community απο αλλους χρηστες παρα απο το support. 

Αλλη κουλαμαρα που εντοπισα. Οταν σε καλουν ας πουμε οταν εισαι στην ελλαδα, στις recent κλησεις δεν βλεπει τον αριθμο με το +30. Ως αποτελεσμα αν εχεις δεχθει τελευταια κληση απ τον αριθμο οταν ησουν Ελλαδα και πας εξωτερικο και προσπαθησεις να κανεις κληση απο τις προσφατες κλησεις, βγαινει invalid number. 

Το κουλο της υποθεσης ειναι πως αυτο συμβαινει και σε επαφες που εχεις αποθηκευσει ηδη με το +30. Ας πουμε εχω μια επαφη αποθηκευμενη με ονομα ΑΒ και αριθμο +3012345678.

Οταν με καλεσει, ενω ειμαι Ελλαδα, στα recent βλεπω ΑΒ χωρις τιποτα αλλο (δεν φαινεται το νουμερο εκτος αν κανεις περαιτερω κλικς). Αν παω να καλέσω την επαφή την επομενη ημερα που ειμαι εξωτερικο απο τα recent θα βγει invalid νουμερο γιατι αφενος το βλέπει στα recent ως 12345678 και αφετερου οταν πατας απο τις τελευταιες κλησεις δεν καλει με βαση τον αριθμο οπως τον εχεις αποθηκευσει, με το +30, αλλα οπως τον ειδε με την κληση η συσκευη την τελευταια φορα, στην προκειμενη χωρις το +30.

Μηπως ξερει κανεις αν υπαρχει καποιο setting γι αυτο που μου διαφευγει; Ή μηπως αν αλλαξω app για τα contacts/ κλησεις αυτο να διορθωθει; Πρωτη φορα μου συμβαινει με οποια συσκευη εχω χρησιμοποιησει και γενικα ταξιδευω αρκετα οποτε θα ειχε χτυπησει σιγουρα. Αλλα νομιζω ειναι και η πρωτη φορα που χρησιμοποιω google εφαρμογη για κλησεις προσφατα οποτε ισως να ευθυνεται η εφαρμογη της google γι αυτο.

ΥΓ: Νοιωθω λες και δουλευω σε beta software με αυτη την μ@@@@ το Oxygen. 

Ποιο ιδιοκτησιακό καθεστώς έχει αλλάξει; Έχεις κάποιες πηγές;

Και δεν έχω δει κάποια πηγή να δηλώνει ότι άλλαξε κάτι με το σέρβις στην Πολωνία. Οπότε δεν υπάρχει και τρόπος να κρίνει κάποιος ότι χειροτερεύει το σέρβις.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Πάντως οι μέρες συνεχίζουν να περνάνε, παρόλο που έκανα αμφισβήτηση συνεχίζω να μην έχω ούτε μια ενημέρωση ακόμα. Ο κωδικός στο service δείχνει ακόμα το ίδιο, απλά inspecting. Το γράφει από την 1η μέρα αυτό. Σήμερα είναι 34 μέρες από την μέρα που το παρέλαβε το πακέτο από την UPS το service. Πέμπτη μεσημέρι προς απόγευμα παρέδωσα το δέμα στην UPS, Παρασκευή πρωί είχε παραδοθεί Πολωνία.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, junglist said:

Ποιο ιδιοκτησιακό καθεστώς έχει αλλάξει; Έχεις κάποιες πηγές;

Και δεν έχω δει κάποια πηγή να δηλώνει ότι άλλαξε κάτι με το σέρβις στην Πολωνία. Οπότε δεν υπάρχει και τρόπος να κρίνει κάποιος ότι χειροτερεύει το σέρβις.

Η Oneplus (οπως και η Realme) ειναι subsidiary της Oppo. Η Oppo ήταν ιδιοκτησία της BBK Electronics μαζί με Vivo (και IQOO). Εδώ και κάποια χρόνια η BBK Electronics είχε αλλάξει δραστηριοτητες (και εν τέλει έκλεισε μεσα στο 2023) και οσον αφορά το χαρτοφυλάκιο των κινητών της εδώ και κάποια χρόνια (νομιζω απο το 2021 αλλά δεν είμαι και σιγουρς γι αυτο) είχαν προκύψει 2 spin off. Ενα της Oppo (ξεχωριστή πλεον εταιρεία με τις subsidiaries της) και Vivo (δευτερη ξεχωριστή εταιρεια με τις δικες της θηγατρικες). Προφανώς η BBK ήταν κολοσσός οπότε μιλάμε για εντελώς διαφορετικα μεγεθη. Επίσης προφανώς η εταιρεία ηταν σε φάση αλλαγών για καιρό, αν το spin off εγινε το 2021. Τετοιες αλλαγές δεν γινονται σε 1 μερα και έχουν και καποια επιδραση (καλή ή κακή) στα προιοντα της εταιρείας. 

Μια απλή αναζήτηση στο ιντερνετ να κανεις θα τα βρεις ολα.

Οσον αφορά το σέρβις στην Πολωνία, το βλέπουμε καθημερινά - τι πηγές περιμένεις να δεις για να διαπιστώσεις το χάλι; 😂 Αλλά εσύ δεν μου απάντησες. Η εμπειρία σου ειναι πρόσφατη με το σερβις ή προ αμνημονεύτων;

Edited by Mikepan_1
Link to comment
Share on other sites

Μια πάρα πολύ πρόσφατη αξιολόγηση, λέει και για Κωτσόβολο https://maps.app.goo.gl/GHVU3Z2tpeJP3qzZA

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Arinos said:

Μια πάρα πολύ πρόσφατη αξιολόγηση, λέει και για Κωτσόβολο https://maps.app.goo.gl/GHVU3Z2tpeJP3qzZA

Μονο ετσι μπορεις να κανεις τη δουλεια σου με κατι τετοιους. Ξεφτιλισμα χρειαζονται σε ολες τις ιστοσελιδες τυπου google μηπως και συγκινηθουν. Ειδες πως του απαντησαν στην αξιολογηση - σε χρονο dt.

Το θεμα ειναι πως αν όντως υπαρχει εξουσιοδοτημενο σερβις στην ελλαδα, πας κατευθειαν εκει χωρις να μπλεξεις με oneplus support, πολωνιες κλπ.

Edited by Mikepan_1
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Mikepan_1 said:

Η Oneplus (οπως και η Realme) ειναι subsidiary της Oppo. Η Oppo ήταν ιδιοκτησία της BBK Electronics μαζί με Vivo (και IQOO). Εδώ και κάποια χρόνια η BBK Electronics είχε αλλάξει δραστηριοτητες (και εν τέλει έκλεισε μεσα στο 2023) και οσον αφορά το χαρτοφυλάκιο των κινητών της εδώ και κάποια χρόνια (νομιζω απο το 2021 αλλά δεν είμαι και σιγουρς γι αυτο) είχαν προκύψει 2 spin off. Ενα της Oppo (ξεχωριστή πλεον εταιρεία με τις subsidiaries της) και Vivo (δευτερη ξεχωριστή εταιρεια με τις δικες της θηγατρικες). Προφανώς η BBK ήταν κολοσσός οπότε μιλάμε για εντελώς διαφορετικα μεγεθη. Επίσης προφανώς η εταιρεία ηταν σε φάση αλλαγών για καιρό, αν το spin off εγινε το 2021. Τετοιες αλλαγές δεν γινονται σε 1 μερα και έχουν και καποια επιδραση (καλή ή κακή) στα προιοντα της εταιρείας. 

Μια απλή αναζήτηση στο ιντερνετ να κανεις θα τα βρεις ολα.

Οσον αφορά το σέρβις στην Πολωνία, το βλέπουμε καθημερινά - τι πηγές περιμένεις να δεις για να διαπιστώσεις το χάλι; 😂 Αλλά εσύ δεν μου απάντησες. Η εμπειρία σου ειναι πρόσφατη με το σερβις ή προ αμνημονεύτων;

Είναι από πριν 2 χρόνια η τελευταία φορά.

Επειδή εσύ έχεις τον πόνο σου και τα δραματοποιείς, το ότι βρίσκεις πιο πολύ προβλήματα στο ίντερνετ, δεν λέει απλά τίποτα. Γιατί πολύ απλά υπάρχουν εκατονταπλάσιοι ευχαριστημένοι πελάτες που δεν έχουν λόγο να γράψουν κάτι.

Τόσο απλά και ισχύει για όλες τις εταιρείες. Το τι βλέπεις εσύ καθημερινά είναι άλλη μια υπερβολή στα όσα έχουν γραφτεί. Λες και είσαι πίσω από το crm του σερβις και βλέπεις τι μπάινει και τι λύνεται ανά πρόβλημα.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Mikepan_1 said:

Μια απλή αναζήτηση στο ιντερνετ να κανεις θα τα βρεις ολα.

Καλησπέρα. Αυτό ακριβώς διάβαζα εχτές στο reddit.

4 ώρες πριν, Mikepan_1 said:

Το θεμα ειναι πως αν όντως υπαρχει εξουσιοδοτημενο σερβις στην ελλαδα, πας κατευθειαν εκει χωρις να μπλεξεις με oneplus support, πολωνιες κλπ.

Αυτή είναι η απορία μου. Γιατί δεν το έστειλε στη Smartec ή τέλος πάντων στον Κωτσόβολο;

 

Edited by ostvarivanje
ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, junglist said:

Είναι από πριν 2 χρόνια η τελευταία φορά.

Επειδή εσύ έχεις τον πόνο σου και τα δραματοποιείς, το ότι βρίσκεις πιο πολύ προβλήματα στο ίντερνετ, δεν λέει απλά τίποτα. Γιατί πολύ απλά υπάρχουν εκατονταπλάσιοι ευχαριστημένοι πελάτες που δεν έχουν λόγο να γράψουν κάτι.

Τόσο απλά και ισχύει για όλες τις εταιρείες. Το τι βλέπεις εσύ καθημερινά είναι άλλη μια υπερβολή στα όσα έχουν γραφτεί. Λες και είσαι πίσω από το crm του σερβις και βλέπεις τι μπάινει και τι λύνεται ανά πρόβλημα.

Δεν χρειάζεται να φτάσεις σε τοσο βαθια αναλυση για να κρίνεις την ποιοτητα του support. Στοιχειώδη ικανοτητα να χειριζεσαι κινητα να έχεις, μπορεις να κρίνεις την ποιότητα του service ακομα και απο μια απαντηση να λάβεις στο email σου. Μια σοβαρή εταιρεία καλείται να εχει support που δινει to the point απαντήσεις σε οποιοδήποτε πρόβλημα και οχι να λέει αρλουμπες για να περναει η ώρα, λες και απευθυνεται σε τεχνολογικά ανάπηρους εν έτει 2024. Επίσης δεν αναφέρομαι στα καλά, διοτί η καλή και σωστή εξυπηρέτηση ειναι βασική υποχρέωση της εκάστοτε επιχείρησης και οχι προσόν. Εχουμε φτάσει να θεωρούμε added value το after sale support.

10 minutes ago, ostvarivanje said:

Αυτή είναι η απορία μου. Γιατί δεν το έστειλε στη Smartec ή τέλος πάντων στον Κωτσόβολο;

Οι περισσότεροι δεν φαινεται να γνωριζουν πως η OP εχει εξουσιοδοτημενο συνεργειο στην Ελλάδα (αν οντως ειναι η σμαρτεκ). Η 1+ δεν φαινεται να εχει στην ιστοσελιδα της πληροφοριες για εξουσιοδοτημενο συνεργειο στην Ελλάδα. Και προφανώς αν περιμενεις πως ο κωτσο θα μιλησει με την OP και εν τελει θα το στειλει πολωνια, δεν πας στον κωτσο αλλα απευθειας στην OP περιμένοντας πως παραβλέποντας το στάδιο του κωτσου θα κανεις τη δουλεια σου γρηγοροτερα.Ουτε εγώ γνωριζα για τη σμαρτεκ και με το ιδιο σκεπτικο θα εκανα κοντακτ απευθειας την 1+. Το θεμα ειναι γιατι η 1+ εφοσον βλεπει ελλαδα δεν συμβουλευει τον πελατη να απευθυνθει στη σμαρτεκ (ειδικα αν και η αγορα εγινε μεσω του κωτσου που και αυτη την πληροφορια θα την εχει η 1+ με το imei) αλλά του ζηταει να το στειλει πολωνια... Αυτο ειναι το μονο κουλό, αλλά τοσο ασχετοι που ειναι στο support της 1+ δεν με εκπλήσσει πλεον αυτο να συμβαινει απο άγνοια.

Edited by Mikepan_1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Mikepan_1 said:

Οι περισσότεροι δεν φαινεται να γνωριζουν πως η OP εχει εξουσιοδοτημενο συνεργειο στην Ελλάδα (αν οντως ειναι η σμαρτεκ). Και προφανώς αν περιμενεις πως ο κωτσο θα μιλησει με την OP και εν τελει θα το στειλει πολωνια, δεν πας στον κωτσο αλλα απευθειας στην OP περιμένοντας πως παραβλέποντας το στάδιο του κωτσου θα κανεις τη δουλεια σου γρηγοροτερα.Ουτε εγώ γνωριζα για τη σμαρτεκ και με το ιδιο σκεπτικο θα εκανα κοντακτ απευθειας την 1+. Το θεμα ειναι γιατι η 1+ εφοσον βλεπει ελλαδα δεν συμβουλευει τον πελατη να απευθυνθει στη σμαρτεκ (ειδικα αν και η αγορα εγινε μεσω του κωτσου που και αυτη την πληροφορια θα την εχει η 1+ με το imei) αλλά του ζηταει να το στειλει πολωνια... Αυτο ειναι το μονο κουλό, αλλά τοσο ασχετοι που ειναι στο support της 1+ δεν με εκπλήσσει πλεον αυτο να συμβαινει απο άγνοια.

Κοίταξε, και εγώ 100% δεν είμαι σίγουρος για τον Κωτσόβολο, γιατί απλά κάποιοι χρήστες εξέφρασαν αυτήν την άποψη. Αν δεν ξέρουμε κάποιον συγκεκριμένο που πήγε στη Smartec και εξυπηρετήθηκε, δεν μπορούμε να πούμε κάτι με ασφάλεια. Αυτό που έλεγαν είναι ότι καλύτερα να το στείλεις στον Κωτσόβολο. Βασικά μόλις έκανα μια ερώτηση να δούμε αν υπάρχει κάποιος που έλαβε σέρβις από την Smartec και έχει αγοράσει από Κωτσόβολο.

Και κάτι τελευταίο: όταν άρχισε να κυκλοφορεί το OnePlus 11 είχα πάει σε έναν Κωτσόβολο στη Θεσσαλονίκη και ρωτούσα αν το στέλνουν Πολωνία ή το φτιάχνουν στην Ελλάδα και μου έστελνε ο ένας υπάλληλος στον άλλο και μου έλεγαν ότι έπρεπε να επικοινωνήσουν με τα κεντρικά κλπ. Μετά από κανένα εξάμηνο διάβασα στο insomnia για πρώτη φορά για smartec.

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ostvarivanje said:

Κοίταξε, και εγώ 100% δεν είμαι σίγουρος για τον Κωτσόβολο, γιατί απλά κάποιοι χρήστες εξέφρασαν αυτήν την άποψη. Αν δεν ξέρουμε κάποιον συγκεκριμένο που πήγε στη Smartec και εξυπηρετήθηκε, δεν μπορούμε να πούμε κάτι με ασφάλεια. Αυτό που έλεγαν είναι ότι καλύτερα να το στείλεις στον Κωτσόβολο. Βασικά μόλις έκανα μια ερώτηση να δούμε αν υπάρχει κάποιος που έλαβε σέρβις από την Smartec και έχει αγοράσει από Κωτσόβολο.

Και κάτι τελευταίο: όταν άρχισε να κυκλοφορεί το OnePlus 11 είχα πάει σε έναν Κωτσόβολο στη Θεσσαλονίκη και ρωτούσα αν το στέλνουν Πολωνία ή το φτιάχνουν στην Ελλάδα και μου έστελνε ο ένας υπάλληλος στον άλλο και μου έλεγαν ότι έπρεπε να επικοινωνήσουν με τα κεντρικά κλπ. Μετά από κανένα εξάμηνο διάβασα στο insomnia για πρώτη φορά για smartec.

Μπορουμε να ρωτησουμε απευθειας τη σμαρτεκ και να μαθουμε ποιες περιπτωσεις εξυπηρετει και γιατι η 1+ στελνει τις συσκευες πολωνια και οχι σε αυτους. Στελνω ενα email και αν λαβω απαντηση θα ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτούσα πάλι τις αξιολογήσεις που έχει το service, βλέπω αυτή https://maps.app.goo.gl/B4nN83V5rBqMEih36

Οπότε η CTDI Πολωνίας συνεχίζει να κάνει επισκευές άμεσα αλλά οι συσκευές OnePlus αφήνονται σε δεύτερη μοίρα.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Arinos said:

Κοιτούσα πάλι τις αξιολογήσεις που έχει το service, βλέπω αυτή https://maps.app.goo.gl/B4nN83V5rBqMEih36

Οπότε η CTDI Πολωνίας συνεχίζει να κάνει επισκευές άμεσα αλλά οι συσκευές OnePlus αφήνονται σε δεύτερη μοίρα.

Πιθανόν το σερβις σεντερ να εχει απαντησει στην 1+ για το θεμα σου και για καποιο λογο να μην παιρνεις απαντηση απο την 1+. Αν ησουν εκτος εγγυησης και καλυπτες το κοστος ο ιδιος, μια χαρα δουλεια θα ειχες κανει και θα σου ειχαν ηδη επιστρεψει την συσκευη........

Εχεις δοκιμάσει να επικοινωνήσεις απευθειας με το επισκευαστικο κεντρο..;

Edited by Mikepan_1
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, Arinos said:

Πάντως οι μέρες συνεχίζουν να περνάνε, παρόλο που έκανα αμφισβήτηση συνεχίζω να μην έχω ούτε μια ενημέρωση ακόμα. Ο κωδικός στο service δείχνει ακόμα το ίδιο, απλά inspecting. Το γράφει από την 1η μέρα αυτό. Σήμερα είναι 34 μέρες από την μέρα που το παρέλαβε το πακέτο από την UPS το service. Πέμπτη μεσημέρι προς απόγευμα παρέδωσα το δέμα στην UPS, Παρασκευή πρωί είχε παραδοθεί Πολωνία.


To κοβω να το εχουν χασει πουθενα το κινητο σου και να μη βρίσκεται κ να κανουν τις παπιες ξερω εγω 😛 
ελπιζω να παρεις τα λεφτα σου συντομα απο την αμφισβητηση

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Mikepan_1 said:

Εχεις δοκιμάσει να επικοινωνήσεις απευθειας με το επισκευαστικο κεντρο..;

Όχι, δεν μπήκα στον κόπο. Ίσως θα έπρεπε να είχα κάνει μια προσπάθεια τόσο καιρό.

Όπως και να έχει, πήρα ένα λοκο μοκο ποκο χ6 προ 12/512 στα 265€ να μπορώ να κάνω την δουλειά μου καλύτερα για την ώρα και γιατί όσο και να μην μου αρέσει το σκιν της xiaomi και οι διαφημίσεις ήξερα τι αγόρασα σε σύγκριση με εδώ. Απλά αυτή την στιγμή θέλω τα λεφτά μου πίσω είτε άμεσα αν κάνει την χάρη η oneplus αλλιώς περιμένω την αμφισβήτηση 2-3 μήνες, όσο πάρει.

1 ώρα πριν, Mikepan_1 said:

Πιθανόν το σερβις σεντερ να εχει απαντησει στην 1+ για το θεμα σου και για καποιο λογο να μην παιρνεις απαντηση απο την 1+. Αν ησουν εκτος εγγυησης και καλυπτες το κοστος ο ιδιος, μια χαρα δουλεια θα ειχες κανει και θα σου ειχαν ηδη επιστρεψει την συσκευη........

Συμφωνώ και επ αυξάνω στο 2ο κομμάτι, το service έχει πάρα μα πάρα πολύ καλά σχόλια για την αμεσότητα του. Τα πιο πολλά αρνητικά που διάβασα, όλα είναι που γράφουν ότι το έστειλαν με εγγύηση σαν εμένα.

52 minutes ago, xirosiman said:


To κοβω να το εχουν χασει πουθενα το κινητο σου και να μη βρίσκεται κ να κανουν τις παπιες ξερω εγω 😛 
ελπιζω να παρεις τα λεφτα σου συντομα απο την αμφισβητηση

Αρχικά σε ευχαριστώ πολύ, κι εγώ το ελπίζω.

Μου έχει περάσει από το μυαλό και αυτό αλλά μετά από τις αξιολογήσεις του service που διάβαζα τόση ώρα καταλαβαίνω πως είναι σοβαροί και όταν μπλέκεται η εγγύηση της oneplus έχει κατά πλειοψηφία αρνητικά σχόλια.

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, Arinos said:

Όχι, δεν μπήκα στον κόπο. Ίσως θα έπρεπε να είχα κάνει μια προσπάθεια τόσο καιρό.

Όπως και να έχει, πήρα ένα λοκο μοκο ποκο χ6 προ 12/512 στα 265€ να μπορώ να κάνω την δουλειά μου καλύτερα για την ώρα και γιατί όσο και να μην μου αρέσει το σκιν της xiaomi και οι διαφημίσεις ήξερα τι αγόρασα σε σύγκριση με εδώ. Απλά αυτή την στιγμή θέλω τα λεφτά μου πίσω είτε άμεσα αν κάνει την χάρη η oneplus αλλιώς περιμένω την αμφισβήτηση 2-3 μήνες, όσο πάρει.

Συμφωνώ και επ αυξάνω στο 2ο κομμάτι, το service έχει πάρα μα πάρα πολύ καλά σχόλια για την αμεσότητα του. Τα πιο πολλά αρνητικά που διάβασα, όλα είναι που γράφουν ότι το έστειλαν με εγγύηση σαν εμένα.

Αρχικά σε ευχαριστώ πολύ, κι εγώ το ελπίζω.

Μου έχει περάσει από το μυαλό και αυτό αλλά μετά από τις αξιολογήσεις του service που διάβαζα τόση ώρα καταλαβαίνω πως είναι σοβαροί και όταν μπλέκεται η εγγύηση της oneplus έχει κατά πλειοψηφία αρνητικά σχόλια.

Δεν εισαι ο μονος απ οτι φαινεται... Δες εδω, αυτος περασε τις 40 ημερες:IMG_20240403_204243.thumb.jpg.abda7db864ca0d3f1bc902424ee62249.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Arinos said:

Αρχικά σε ευχαριστώ πολύ, κι εγώ το ελπίζω.

Μου έχει περάσει από το μυαλό και αυτό αλλά μετά από τις αξιολογήσεις του service που διάβαζα τόση ώρα καταλαβαίνω πως είναι σοβαροί και όταν μπλέκεται η εγγύηση της oneplus έχει κατά πλειοψηφία αρνητικά σχόλια.


Παιζει να τα εχουν σπασει με την op η να μη τους πληρωνει ξερω εγω και το κανουν επίτηδες.. 
Η να μην εχουν προσωπικο και να υπαρχει τοσος φορτος εργασιας που ακομα το κινητο σου ειναι σε ενα σακο κ δεν εχει ανοιχτει..  

Στο nord 2 το ειχα στειλει 2 φορες στο ιδιο σερβις στη πολωνια με εγγύηση.. Και τις δυο φορες μεσα σε μια εβδομαδα το ειχα στα χερια μου.. τη πρωτη φορα γιατι το ειχα μπρικαρει κ αλλαξανε τη μητρικη, και τη δευτερη ειχε χαλασει ο αισθητηρας εγγύτητας και αλλαχθηκε ολη η οθονη.  Αυτα τα τελευταια 3 χρονια 
 

Link to comment
Share on other sites

Just now, xirosiman said:

Παιζει να τα εχουν σπασει με την op η να μη τους πληρωνει ξερω εγω και το κανουν επίτηδες.. 
Η να μην εχουν προσωπικο και να υπαρχει τοσος φορτος εργασιας που ακομα το κινητο σου ειναι σε ενα σακο κ δεν εχει ανοιχτει..  

Αν δεις τα reviews του service γράφουν το πόσο γρήγοροι είναι. Τα σχόλια που έχουν αναφορά συσκευές oneplus δεν είναι και τόσο καλά όμως. Είχα διαβάσει πάρα πολύ καλά σχόλια τύπου Δευτέρα το έστειλα και Παρασκευή το είχα στα χέρια μου.

Πραγματικά ελπίζω να είμαι μεμονωμένη περίπτωση αλλά δεν βλέπω αυτό, βέβαια σίγουρα ισχύει ότι όταν κάποιος είναι ευχαριστημένος, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα το σχολιάσει. Προσπαθώ να είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ.

Link to comment
Share on other sites

Θετικό που όντως έρχονται οι λειτουργίες oppo εικόνων που είχαν προβλέψει και διαρρεύσει πριν κάμποσες εβδομάδες πριν.

Link to comment
Share on other sites

Στο Facebook το είδα, πριν λίγο πρόσεξα πως είναι για Πακιστάν και Ινδία ...
Φαντάζομαι δεν θ' αργήσει και Ευρώπη!
Αρχίζει και παίρνει μπρος νομίζω η 1+ στις αναβαθμίσεις.
Το κινητό είναι ένα διαμάντι με μόνο μελανό σημείο το σερβις που είναι στην Πολωνία!
 

Edited by hasiotis_john
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...