Jump to content

OnePlus 12


STATYSS
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πραγματικα το ο,τι δεν υπαρχει τζαμακι (ακομα), ελαφρος με ξενερωνει...

Περιμενα η dome να ειχε βγαλει να πω την αληθεια η εστω η t-max. Προς το παρον μονο μεμβρανες βρισκω. Σιγουρα σε ενα Χ διαστημα θα αρχισουμε να εχουμε θεμα με την εργοστασιακη μεμβρανη...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

6 minutes ago, FoT1s said:

Πραγματικα το ο,τι δεν υπαρχει τζαμακι (ακομα), ελαφρος με ξενερωνει...

Περιμενα η dome να ειχε βγαλει να πω την αληθεια η εστω η t-max. Προς το παρον μονο μεμβρανες βρισκω. Σιγουρα σε ενα Χ διαστημα θα αρχισουμε να εχουμε θεμα με την εργοστασιακη μεμβρανη...

Καταρχην η εργοστασιακη μεμβρανη ειναι τρισαθλια. Μαζευει ελεεινη σκονη. Το καθαριζω 250 φορες την ημερα κ παλι σκονισμενο ειναι. Ετσι μ επεσε κιολας προσπαθωντας να βγαλω τη θηκη της spigen - που δεν βγαινει κι ευκολα - για να καθαρισω τις ακρες. Ευτυχως επεσε πριν βγει η θηκη! 

Θα την αντικαταστησω συντομα, με καμια ολεοφοβικη, τουλαχιστον μηπως ειναι καλυτερης ποιοτητας απο αυτο το πραγμα. 

Link to comment
Share on other sites

On 11/3/2024 at 7:41 ΠΜ, junglist said:

Έλα ντε, πες τα. Καποιοι νομίζουν ότι είναι τα τρομερά ταλέντα εδώ μέσα. Και το παίζουν γνώστες κιόλας στους άλλους, όταν και εμείς είχαμε ΟΡ 3T, 6Τ, 9Pro και ξέρουμε ότι τα OnePlus γενικά ΔΕ γίνεται να τα κολλήσεις μόνιμα.

Στο μεταξύ υπάρχουν τόσοι οδηγοί για τα πάντα στο ίντερνετ, που αρκεί να ψάξεις λίγο και να ακολουθήσεις τα βήματα.

 

 

 

 

Καλά κάνεις κ είχες. Κ συ γνωστης το παίζεις εδώ μέσα. .

Δεν γίνεται να τα κολλήσεις.  Αλλά πρέπει να ξέρεις και πως θα τα επαναφέρεις ..

Και για να ξέρεις... όπως έγραψα πρέπει να κάτσεις να ασχοληθείς να μαθείς.  Να κάτσεις να αφιερώσεις χρόνο. Σίγουρα δεν είναι πυρηνική φυσική.  Είναι όμως μια διαδικασία που αν δεν το κατέχεις δεν θα μπορέσεις να την κάνεις. 

Φιλάκια 

..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.... ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ..ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mikepan_1 said:

Καταρχην η εργοστασιακη μεμβρανη ειναι τρισαθλια. Μαζευει ελεεινη σκονη. Το καθαριζω 250 φορες την ημερα κ παλι σκονισμενο ειναι. Ετσι μ επεσε κιολας προσπαθωντας να βγαλω τη θηκη της spigen - που δεν βγαινει κι ευκολα - για να καθαρισω τις ακρες. Ευτυχως επεσε πριν βγει η θηκη! 

Θα την αντικαταστησω συντομα, με καμια ολεοφοβικη, τουλαχιστον μηπως ειναι καλυτερης ποιοτητας απο αυτο το πραγμα. 

Αυτο με την σκονη που λες, πραγματικα ναι, ο,τι χειροτερο!

Η μονη ισως αξιολογη μεμβρανη που υπαρχει αυτη την στιγμη και βρηκα, ειναι αυτη:

https://www.skroutz.gr/s/50407140/Ringke-Screen-Protector-OnePlus-12.html

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, FoT1s said:

Αυτο με την σκονη που λες, πραγματικα ναι, ο,τι χειροτερο!

Η μονη ισως αξιολογη μεμβρανη που υπαρχει αυτη την στιγμη και βρηκα, ειναι αυτη:

https://www.skroutz.gr/s/50407140/Ringke-Screen-Protector-OnePlus-12.html

Εγω αυτο θα παω μαλλον να δοκιμασω αν κανουν και για το OP12. Λεει για ολα τα μοντελα οτι εφαρμοζεται κ φαινεται αρκετα ενδιαφερον. 

https://irepair.gr/blog/article/προστασία-οθόνης-με-νανοτεχνολογία-fonefx/

Link to comment
Share on other sites

Κλείνει και 2η εβδομάδα που έχει το κινητό το service και ακόμα τίποτα. Στέλνω καθημερινά και στο ticket και στο chat, στο chat απλά λένε να κάνω υπομονή, στο ticket λένε πως ζήτησαν από το service να κάνουν ντε και καλά πιο γρήγορα.

Σήμερα μου είπαν, you can expect to hear from us a positive feedback soon. Το κινητό το έστειλα για αντικατάσταση εντομεταξύ.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Arinos said:

Κλείνει και 2η εβδομάδα που έχει το κινητό το service και ακόμα τίποτα. Στέλνω καθημερινά και στο ticket και στο chat, στο chat απλά λένε να κάνω υπομονή, στο ticket λένε πως ζήτησαν από το service να κάνουν ντε και καλά πιο γρήγορα.

Σήμερα μου είπαν, you can expect to hear from us a positive feedback soon. Το κινητό το έστειλα για αντικατάσταση εντομεταξύ.

Εμπλεξες αδερφε τζαμπα ... τωρα μονο υπομονη και καθημερινο τσατ να ρωτας την εξελιξη.. 

..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.... ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ..ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!!

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, STATYSS said:

Εμπλεξες αδερφε τζαμπα ... τωρα μονο υπομονη και καθημερινο τσατ να ρωτας την εξελιξη.. 

Πως έμπλεξα τσάμπα;

Αν έκανα αυτό που μου είπες με επιστροφή χρημάτων θα το πλήρωνα τουλάχιστον 100€ παραπάνω το κινητό, ίσως και 200€.

Στην αρχή μου έκανε εντύπωση το πόσο γρήγορα έστειλαν το web label ώστε να το εκτυπώσω και να καλέσω την UPS, πόσο μάλλον το ότι σε κάτω από 20 ώρες είχε παραδοθεί στο service όπου από Αθήνα πήγε Βαρσοβία. Αλλά πλέον σκέφτομαι ότι αν ήθελα μια αλλαγή μπαταρίας για παράδειγμα, τότε πόσο θα περίμενα μέχρι να μου έρθει η συσκευή πίσω; 3 εβδομάδες; 4; 5; Έχουν μια συσκευή στα χέρια τους αυτή την στιγμή και είναι εκεί απλά για έλεγχο, τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Arinos said:

Πως έμπλεξα τσάμπα;

Αν έκανα αυτό που μου είπες με επιστροφή χρημάτων θα το πλήρωνα τουλάχιστον 100€ παραπάνω το κινητό, ίσως και 200€.

Στην αρχή μου έκανε εντύπωση το πόσο γρήγορα έστειλαν το web label ώστε να το εκτυπώσω και να καλέσω την UPS, πόσο μάλλον το ότι σε κάτω από 20 ώρες είχε παραδοθεί στο service όπου από Αθήνα πήγε Βαρσοβία. Αλλά πλέον σκέφτομαι ότι αν ήθελα μια αλλαγή μπαταρίας για παράδειγμα, τότε πόσο θα περίμενα μέχρι να μου έρθει η συσκευή πίσω; 3 εβδομάδες; 4; 5; Έχουν μια συσκευή στα χέρια τους αυτή την στιγμή και είναι εκεί απλά για έλεγχο, τίποτα άλλο.

Είχα μόνο  μια εμπειρία με το σέρβις στην Πολωνία ...όταν είχα το 9 pro. Το είχα στείλει για το ηχείο.. Και έμεινα super ευχαριστημένος... Σε 5 μέρες το ειχα πίσω στα χέρια μου...και μένω επαρχία έτσι .

Κάτι γίνεται εκεί τώρα...

 

..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.... ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ..ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια ανακαεφαλαιωση γιατι η ηχογραφηση κλησεων ειναι κατι μου με βολευει πολυ στην καθημερινοτητα και ειναι κριτηριο για το αν θα το αγορασω

Με τον τροπο που εχετε αναφερει νωριτερα παιζει κανονικα η ηχογραφηση χωρις ρουτ?Κανει και αυτοματα την ηχογραφηση?

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, eddiedimitris said:

Παιδια μια ανακαεφαλαιωση γιατι η ηχογραφηση κλησεων ειναι κατι μου με βολευει πολυ στην καθημερινοτητα και ειναι κριτηριο για το αν θα το αγορασω

Με τον τροπο που εχετε αναφερει νωριτερα παιζει κανονικα η ηχογραφηση χωρις ρουτ?Κανει και αυτοματα την ηχογραφηση?

Ευχαριστω

παιζει αψογα ναι..!

..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.... ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ..ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!!

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, STATYSS said:

παιζει αψογα ναι..!

Αρχικα ευχαριστω για την απαντηση.

Για την ηχογραφηση τις κλησεις τις κανεις μεσω google dialer η της oneplus τον dialer?

Link to comment
Share on other sites

On 13/3/2024 at 5:03 ΜΜ, Mikepan_1 said:

Εγω αυτο θα παω μαλλον να δοκιμασω αν κανουν και για το OP12. Λεει για ολα τα μοντελα οτι εφαρμοζεται κ φαινεται αρκετα ενδιαφερον. 

https://irepair.gr/blog/article/προστασία-οθόνης-με-νανοτεχνολογία-fonefx/

Την εχω βαλει στο 11 και ειμαι αρκετα ευχαριστημένος. Για μεμβρανη ειναι καλη.

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, fanatikos said:

Την εχω βαλει στο 11 και ειμαι αρκετα ευχαριστημένος. Για μεμβρανη ειναι καλη.

Ειναι απλη πλαστικη ή TPU; Υποψιαζομαι θα ειναι tpu για να λεει οτι ειναι και αθραυστη;

Απο δαχτυλιες, σκονη και touch feeling τι λεει; Γιατι η εργοστασιακη ειναι αρκετα χαλια. 

Edited by Mikepan_1
Link to comment
Share on other sites

On 14/3/2024 at 3:08 ΜΜ, Arinos said:

Κλείνει και 2η εβδομάδα που έχει το κινητό το service και ακόμα τίποτα. Στέλνω καθημερινά και στο ticket και στο chat, στο chat απλά λένε να κάνω υπομονή, στο ticket λένε πως ζήτησαν από το service να κάνουν ντε και καλά πιο γρήγορα.

Σήμερα μου είπαν, you can expect to hear from us a positive feedback soon. Το κινητό το έστειλα για αντικατάσταση εντομεταξύ.

Καλησπέρα! Άσε τι λένε αυτοί. Αν έχεις ελεύθερο χρόνο, κάνε live chat κάθε μέρα. Και πες τους ότι είναι πολύ μεγάλο το χρονικό διάστημα που περιμένεις για ένα τηλέφωνο το οποίο χρήζει αντικατάστασης και ότι είναι εργαλείο δουλειά σου και δεν μπορείς χωρίς αυτό και τέτοια πράγματα να τους λες. Επίσης πες τους ότι είσαι  εκνευρισμένος με όλη την κατάσταση και ότι θα σκεφτείς πολύ σοβαρά αν θα ξανά προβείς σε αγορά από την oneplus. 

Εγώ τέτοια τους έλεγα που ουσιαστικά είχα εκνευριστεί πάρα πολύ για το έργο σε πάρα πολύ για να κινηθούν τα πράγματα με την αλλαγή οθόνης του oneplus 8 pro. Αυτά έχει έναν τέλει ιουνίου και το έστειλα αντικατάσταση και με πίεζε ο χρόνος γιατί ήταν να φύγω διακοπές. Πραγματικά είχα εκνευριστεί και για αυτό τους έκανα live chat κάθε ημέρα. Έτσι αναγκάστηκαν και μου έδωσαν ένα id στο οποίο περιγραφόταν όλη η διαδικασία στο τι έγινε στο τηλέφωνό μου. Μάλιστα μου ήρθε και ένα email από την oneplus από κάποιον ο οποίος υπέγραφε ως υπεύθυνος του σέρβις. Το τελευταίο πράγμα που αντιμετώπισα είναι ότι έστειλα τα χρήματα πέμπτη απόγευμα και μέχρι τη δευτέρα δεν τα είχαν λάβει και πραγματικά μου είχε γυρίσει το μυαλό γιατί δεν είχαν κάνει check στην τράπεζα μπήκε το ποσό και μετά από όλη αυτή τη διαδικασία και που τους έδειξα ότι ενοχλήθηκα πάρα πολύ, μου έστειλαν e-mail ότι έλαβαν κανονικά τα χρήματα και την επόμενη μέρα ήταν έτοιμο το κινητό και το έστειλα ήδη. 

Σου έγραψα πάρα πολλά αλλά σου λέω την εμπειρία που είχα και πιστεύω ότι αν δεν έκανα live chat κάθε μέρα θα αργούσε ακόμη περισσότερο συνολικά 2 εβδομάδες πέρασαν. Είχα ορκιστεί τότε ότι δεν θα ξαναπάω σε oneplus αλλά σύμφωνα με τα θέλω μου δεν υπάρχει άλλη εταιρεία που φέρνει επίσημα κινητό στην ελλάδα (δεν εννοώ μέσω του κωτσόβολου αλλά μέσω της πολωνίας) κι αν δεν αλλάξουν ριζικά τα πράγματα πάλι oneplus θα πάρω και μάλλον το 12. 

Αν χρειάζεσαι το οτιδήποτε άλλο είμαι στη διάθεσή σου

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, ostvarivanje said:

Καλησπέρα! Άσε τι λένε αυτοί. Αν έχεις ελεύθερο χρόνο, κάνε live chat κάθε μέρα. Και πες τους ότι είναι πολύ μεγάλο το χρονικό διάστημα που περιμένεις για ένα τηλέφωνο το οποίο χρήζει αντικατάστασης και ότι είναι εργαλείο δουλειά σου και δεν μπορείς χωρίς αυτό και τέτοια πράγματα να τους λες. Επίσης πες τους ότι είσαι  εκνευρισμένος με όλη την κατάσταση και ότι θα σκεφτείς πολύ σοβαρά αν θα ξανά προβείς σε αγορά από την oneplus. 

Εγώ τέτοια τους έλεγα που ουσιαστικά είχα εκνευριστεί πάρα πολύ για το έργο σε πάρα πολύ για να κινηθούν τα πράγματα με την αλλαγή οθόνης του oneplus 8 pro. Αυτά έχει έναν τέλει ιουνίου και το έστειλα αντικατάσταση και με πίεζε ο χρόνος γιατί ήταν να φύγω διακοπές. Πραγματικά είχα εκνευριστεί και για αυτό τους έκανα live chat κάθε ημέρα. Έτσι αναγκάστηκαν και μου έδωσαν ένα id στο οποίο περιγραφόταν όλη η διαδικασία στο τι έγινε στο τηλέφωνό μου. Μάλιστα μου ήρθε και ένα email από την oneplus από κάποιον ο οποίος υπέγραφε ως υπεύθυνος του σέρβις. Το τελευταίο πράγμα που αντιμετώπισα είναι ότι έστειλα τα χρήματα πέμπτη απόγευμα και μέχρι τη δευτέρα δεν τα είχαν λάβει και πραγματικά μου είχε γυρίσει το μυαλό γιατί δεν είχαν κάνει check στην τράπεζα μπήκε το ποσό και μετά από όλη αυτή τη διαδικασία και που τους έδειξα ότι ενοχλήθηκα πάρα πολύ, μου έστειλαν e-mail ότι έλαβαν κανονικά τα χρήματα και την επόμενη μέρα ήταν έτοιμο το κινητό και το έστειλα ήδη. 

Σου έγραψα πάρα πολλά αλλά σου λέω την εμπειρία που είχα και πιστεύω ότι αν δεν έκανα live chat κάθε μέρα θα αργούσε ακόμη περισσότερο συνολικά 2 εβδομάδες πέρασαν. Είχα ορκιστεί τότε ότι δεν θα ξαναπάω σε oneplus αλλά σύμφωνα με τα θέλω μου δεν υπάρχει άλλη εταιρεία που φέρνει επίσημα κινητό στην ελλάδα (δεν εννοώ μέσω του κωτσόβολου αλλά μέσω της πολωνίας) κι αν δεν αλλάξουν ριζικά τα πράγματα πάλι oneplus θα πάρω και μάλλον το 12. 

Αν χρειάζεσαι το οτιδήποτε άλλο είμαι στη διάθεσή σου

Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Από την Δευτέρα είχα ξεκινήσει και έστελνα στο live chat αλλά και ρώταγα στο ticket. Αλλά στο ticket έλεγαν απλά να περιμένω μέχρι που την Πέμπτη είπαν πως έγινε escalated. Σήμερα πάλι μίλησα στο chat, θα συνεχίσω να γράφω καθημερινά.

Αν και από εχθές άρχισα να κοιτάω διάφορα κινητά μήπως και πάρω κάτι άλλο, δυστυχώς όμως δεν υπάρχει κάτι στα γούστα μου για την ώρα.

Πάντως αν είναι να λάβω το καινούργιο κινητό τέλη του μήνα, αρχές του επόμενου θα ζητήσω τα λεφτά μου πίσω εκτός αν ανανεώσουν την εγγύηση.

Εντελώς απαράδεκτο αυτό που συνέβη σε εσένα όπως και σε εμένα.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, ostvarivanje said:

Καλησπέρα! Άσε τι λένε αυτοί. Αν έχεις ελεύθερο χρόνο, κάνε live chat κάθε μέρα. Και πες τους ότι είναι πολύ μεγάλο το χρονικό διάστημα που περιμένεις για ένα τηλέφωνο το οποίο χρήζει αντικατάστασης και ότι είναι εργαλείο δουλειά σου και δεν μπορείς χωρίς αυτό και τέτοια πράγματα να τους λες. Επίσης πες τους ότι είσαι  εκνευρισμένος με όλη την κατάσταση και ότι θα σκεφτείς πολύ σοβαρά αν θα ξανά προβείς σε αγορά από την oneplus. 

Εγώ τέτοια τους έλεγα που ουσιαστικά είχα εκνευριστεί πάρα πολύ για το έργο σε πάρα πολύ για να κινηθούν τα πράγματα με την αλλαγή οθόνης του oneplus 8 pro. Αυτά έχει έναν τέλει ιουνίου και το έστειλα αντικατάσταση και με πίεζε ο χρόνος γιατί ήταν να φύγω διακοπές. Πραγματικά είχα εκνευριστεί και για αυτό τους έκανα live chat κάθε ημέρα. Έτσι αναγκάστηκαν και μου έδωσαν ένα id στο οποίο περιγραφόταν όλη η διαδικασία στο τι έγινε στο τηλέφωνό μου. Μάλιστα μου ήρθε και ένα email από την oneplus από κάποιον ο οποίος υπέγραφε ως υπεύθυνος του σέρβις. Το τελευταίο πράγμα που αντιμετώπισα είναι ότι έστειλα τα χρήματα πέμπτη απόγευμα και μέχρι τη δευτέρα δεν τα είχαν λάβει και πραγματικά μου είχε γυρίσει το μυαλό γιατί δεν είχαν κάνει check στην τράπεζα μπήκε το ποσό και μετά από όλη αυτή τη διαδικασία και που τους έδειξα ότι ενοχλήθηκα πάρα πολύ, μου έστειλαν e-mail ότι έλαβαν κανονικά τα χρήματα και την επόμενη μέρα ήταν έτοιμο το κινητό και το έστειλα ήδη. 

Σου έγραψα πάρα πολλά αλλά σου λέω την εμπειρία που είχα και πιστεύω ότι αν δεν έκανα live chat κάθε μέρα θα αργούσε ακόμη περισσότερο συνολικά 2 εβδομάδες πέρασαν. Είχα ορκιστεί τότε ότι δεν θα ξαναπάω σε oneplus αλλά σύμφωνα με τα θέλω μου δεν υπάρχει άλλη εταιρεία που φέρνει επίσημα κινητό στην ελλάδα (δεν εννοώ μέσω του κωτσόβολου αλλά μέσω της πολωνίας) κι αν δεν αλλάξουν ριζικά τα πράγματα πάλι oneplus θα πάρω και μάλλον το 12. 

Αν χρειάζεσαι το οτιδήποτε άλλο είμαι στη διάθεσή σου

Αδιανοητο οτι πρεπει να ριξεις τετοιο κυνηγητό για να κανουν το αυτονοητο....

Link to comment
Share on other sites

Η καλή μέρα από το πρωί λένε ότι φαίνεται. Έτσι και στην περίπτωση με την oneplus, επειδή με ένα στην επαρχία έπρεπε να στείλει το rma στην τοπική courier οποία αυτή να  επικοινωνήσει μαζί μου. Περίμενα δυο τρεις μέρες και δεν υπήρχε καμία απόκριση από καμία κούριερ και μετά έψαξα και βρήκα το τηλέφωνο στην Αθήνα της ups και τους ενημέρωσα για το ticket που πρέπει να με αποσταλεί και έτσι την επόμενη μέρα συγκεκριμένες speedex μου είπε για την παραλαβή του κινητού από εμένα. Στην επιστροφή έγινε άλλο λάθος και έστειλαν το τηλέφωνο σε άλλη πόλη. Φυσικά για αυτό δεν ευθύνεται η oneplus αλλά θέλω να σας πω πώς μπορώ να στραβώσουν τα πράγματα. Τέλος καλό όλα καλά βέβαια γιατί η οθόνη κανονικά κανένα πρόβλημα δεν είχα από τότε αλλά όπως και να το κάνεις 316€ πλήρωσα!

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, eddiedimitris said:

Αρχικα ευχαριστω για την απαντηση.

Για την ηχογραφηση τις κλησεις τις κανεις μεσω google dialer η της oneplus τον dialer?

Mε OnePlus ναι.. πολύ καλός.. δεν έχει θέμα.

..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.... ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ..ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!!

Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια μέρα που μίλησα με το chat και απλά είπαν "I'm sorry" και ότι "it has already been escalated, there's nothing else I can do" ενώ στο ticket καμία απάντηση.

Ελπίζω να κλείσει αυτή την εβδομάδα γιατί ήδη έχει πάρει πάρα πολύ, 18 μέρες σήμερα που το έχει παραλάβει το service.

Θυμίζω ότι πρόκειται για αντικατάσταση και όχι κάποια επιδιόρθωση.

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Arinos said:

Άλλη μια μέρα που μίλησα με το chat και απλά είπαν "I'm sorry" και ότι "it has already been escalated, there's nothing else I can do" ενώ στο ticket καμία απάντηση.

Ελπίζω να κλείσει αυτή την εβδομάδα γιατί ήδη έχει πάρει πάρα πολύ, 18 μέρες σήμερα που το έχει παραλάβει το service.

Θυμίζω ότι πρόκειται για αντικατάσταση και όχι κάποια επιδιόρθωση.

Σου είπαν από το σέρβις ότι θα γίνει αντικατάσταση;

Το έχεις γραπτό;

Αν όχι, τότε γιατί το έχεις δεδομένο;

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, junglist said:

Σου είπαν από το σέρβις ότι θα γίνει αντικατάσταση;

Το έχεις γραπτό;

Ναι σωστά, βασικά από την ίδια την oneplus. Πρόσφεραν αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, επέλεξα αντικατάσταση, μου είπαν θα περάσει έναν τυπικό έλεγχο από από το service ctdi και θα προχωρήσει για αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Arinos said:

Άλλη μια μέρα που μίλησα με το chat και απλά είπαν "I'm sorry" και ότι "it has already been escalated, there's nothing else I can do" ενώ στο ticket καμία απάντηση.

Ελπίζω να κλείσει αυτή την εβδομάδα γιατί ήδη έχει πάρει πάρα πολύ, 18 μέρες σήμερα που το έχει παραλάβει το service.

Θυμίζω ότι πρόκειται για αντικατάσταση και όχι κάποια επιδιόρθωση.

Συγγνώμη αλλά τι "there's nothing else I can do" όταν περιμένεις ήδη 18 μέρες. Να τους πεις να βιαστούν γιατί δε γίνεται να περιμένεις τόσο καιρό χωρίς να κάνουν κάτι να καθυστερούν πάρα πολύ. Ρώτησέ τους σε ποια φάση βρίσκεται το θέμα και πότε θα αποσταλεί το καινούριο τηλέφωνο.

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, ostvarivanje said:

Συγγνώμη αλλά τι "there's nothing else I can do" όταν περιμένεις ήδη 18 μέρες. Να τους πεις να βιαστούν γιατί δε γίνεται να περιμένεις τόσο καιρό χωρίς να κάνουν κάτι να καθυστερούν πάρα πολύ. Ρώτησέ τους σε ποια φάση βρίσκεται το θέμα και πότε θα αποσταλεί το καινούριο τηλέφωνο.

Αυτό ακριβώς κάνω εδώ και μια εβδομάδα από τότε που μου το είχες αναφέρει, σήμερα είπαν και αυτό. Δεν ξέρω αλλά μεγάλη ντροπή τότε, τόσες μέρες για αντικατάσταση. Που να χρειάζονταν πράγματι service.

Στα θετικά ρώτησα με την εγγύηση τι θα γίνει; Μου είπαν ότι θα ανανεωθεί με την αντικατάσταση.

Έστειλα και στο ticket ένα κείμενο ότι είμαι πολύ δυσαρεστημένος από αυτή την αντιμετώπιση με μια απλή αντικατάσταση συσκευής και ότι αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο που συμβαίνει όπως και η έλλειψη πληροφόρησης από την στιγμή που δεν γνωρίζουν ούτε πότε θα στείλουν την καινούργια συσκευή, ούτε πότε εγώ περίπου θα την έχω στα χέρια μου.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Arinos said:

Έστειλα και στο ticket ένα κείμενο ότι είμαι πολύ δυσαρεστημένος από αυτή την αντιμετώπιση με μια απλή αντικατάσταση συσκευής και ότι αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο που συμβαίνει όπως και η έλλειψη πληροφόρησης από την στιγμή που δεν γνωρίζουν ούτε πότε θα στείλουν την καινούργια συσκευή, ούτε πότε εγώ περίπου θα την έχω στα χέρια μου.

Η γνώμη μου είναι ότι είναι πολύ πιθανόν να σου στείλουν κάποιο mail αύριο που να σου ζητάν εμμέσως συγγνώμη για την καθυστέρηση και ότι θα επιταχυνθεί η διαδικασία. Εύχομαι να σου στείλουν, βέβαια, ότι σου απέστειλαν το κινητό, πράγμα που δεν το βρίσκω απίθανο.

Κάτι παρόμοιο είχε γίνει και με εμένα και μου έστειλαν την άλλη μέρα ότι σύντομα θα το αποστείλουν.

ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...