Jump to content

CU Liquid


blizard
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 2,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

8 minutes ago, jaranor said:

έχει κανείς θέμα με την απεγγραφή από το Liquid; Δοκίμασα 2-3 φορές και το αίτημα δεν ολοκληρώνεται...

Άρχισαν παλι τα καψόνια; Δεν έχουν καμμία δικαιολογία αφου υποτίθεται ότι το έφτιαξαν τον προηγουμενο μήνα. 

Link to comment
Share on other sites

Στο chat λένε ότι "υπάρχουν καθυστερήσεις" στα αιτήματα. Τόσα πολλά είναι και δεν μπορούν να τα διαχειριστούν;

Εντωμεταξύ μου είπαν να δοκιμάσω αύριο, ενώ αύριο λήγει και το χρηματικό υπόλοιπο...

Edited by jaranor
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, jaranor said:

Στο chat λένε ότι "υπάρχουν καθυστερήσεις" στα αιτήματα. Τόσα πολλά είναι και δεν μπορούν να τα διαχειριστούν;

Εντωμεταξύ μου είπαν να δοκιμάσω αύριο, ενώ αύριο λήγει και το χρηματικό υπόλοιπο...

Εγώ πιστευω οτι είδαν ν;αυξάνονται οι συνδρομητές που μπαινοβγαίνουν για κασμπακ και τους δυσκολευουν τη ζωή... 

Παίζει να τους ενημέρωσε και κάποιος που διαβάζει τα κόλπα μας εδώ μέσα... 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, VIPdriver said:

Άρχισαν παλι τα καψόνια; Δεν έχουν καμμία δικαιολογία αφου υποτίθεται ότι το έφτιαξαν τον προηγουμενο μήνα. 

 ΜΗΝ δοκιμάζεις πολλές φορές αν δεν κάνει τίποτα την πρώτη  , νομίζω τα κάνει χειρότερα ... από τις 2 φορές που έτυχε σε εμένα την μια δοκίμαζα να αλλάζω την μπάρα συνέχεια και κόλλησε για καμια 10ρια μέρες ... την άλλη πήγα να μπω αλλά το άφησα έτσι και είχε φτιάξει την επόμενη  
Περίμενε 1-2 μερες τουλάχιστον πριν δοκιμάσεις ... κάνε κάτι άλλο ενδιάμεσαπχ πάρε τα δωρεαν απεριόριστα (αυτά που δεν εχεις παρει) ή αν είναι κοντά η μέρα που θες να βάλεις λεφτα . Μέχρι τότε με την παλιά εφαρμογή αν θέλεις κάτι.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, jaranor said:

έχει κανείς θέμα με την απεγγραφή από το Liquid; Δοκίμασα 2-3 φορές και το αίτημα δεν ολοκληρώνεται...

εγώ έβαλα χθες ένα νούμερο που είχε παύλες από τον Οκτώβρη για να το τσεκάρω και είναι ακόμα liquid σε στάδιο απεγγραφής και στο τσατ, ακόμα το κοιτάνε 

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, ParafronGR said:

εγώ έβαλα χθες ένα νούμερο που είχε παύλες από τον Οκτώβρη για να το τσεκάρω και είναι ακόμα liquid σε στάδιο απεγγραφής και στο τσατ, ακόμα το κοιτάνε 

Λογικά αν πας στο καρτοπρόγραμμα vodafone απο το 1262 και γυρίσεις θα φτιάξει ...  αν δεν βαριέσαι ψάξτο λίγο με το chat, δλδ ρώτα αν μπορούν μετά να σε αφήσουν να γυρίσεις πριν τον μήνα, να σου δώσουν κάποια ομιλία και data η κάτι τέτοιο και αν γίνει τπτ πες μας. 

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ είμαι στο δίμηνο με το κολλημένο νούμερο, επικοινωνία σχεδόν κάθε βδομάδα. Την τελευταία ο τύπος στο τσατ μου είπε "είναι γνωστό πρόβλημα αλλά σεβόμενος την καθυστέρηση που έχει υπάρξει δεν θα σας πω καν ότι θα το φτιάξουμε άμεσα". Δεν είχα καν όρεξη να του γκρινιάξω άλλο.

Στις εφαρμογές φαίνεται liquid αλλά δουλεύει σαν απλό cu χωρίς να έχω καν πρόσβαση στα πακέτα ή cashback.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, blizard said:

Λογικά αν πας στο καρτοπρόγραμμα vodafone απο το 1262 και γυρίσεις θα φτιάξει ...  αν δεν βαριέσαι ψάξτο λίγο με το chat, δλδ ρώτα αν μπορούν μετά να σε αφήσουν να γυρίσεις πριν τον μήνα, να σου δώσουν κάποια ομιλία και data η κάτι τέτοιο και αν γίνει τπτ πες μας. 

Σιγά μην κανουμε και 24μηνη συμβαση ουλτρα ανλιμιτεντ. Αφου εσυ εισαι υπερ των μηνιαιων 15ευρων ανανεωσεων, τι δουλειά εχεις να αλλαζεις μπαρες και να κάνεις κασμπακ (οπως ισχυριζεσαι);

Edited by VIPdriver
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, VIPdriver said:

Σιγά μην κανουμε και 24μηνη συμβαση ουλτρα ανλιμιτεντ. Αφου εσυ εισαι υπερ των μηνιαιων 15ευρων ανανεωσεων, τι δουλειά εχεις να αλλαζεις μπαρες και να κάνεις κασμπακ (οπως ισχυριζεσαι);

Ενα τηλέφωνο κάνεις και αυτόματα έχεις γίνει καρτοπρόγραμμα και λογικά οταν γυρίσεις δεν θα είναι κολλημένο  ... το θέμα είναι οτι δεν σου επιτρέπει να γυρίσεις πριν 30 μέρες και ίσως έχεις χάσει shake κλπ ... οπότε αν σε ενδιαφέρει μίλα με το chat μπας σε διευκολύνουν και φτιάξει έτσι, γενικά είναι πρόθυμοι θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε αν γίνεται.

Απο την αλλη κάποιος που χαλάει μισο ευρω το μήνα  για 30 τηλεφωνήματα και 200mb μπορεί να κάνει cash back μια χαρά  Για εμενα καλύτερα να δίνεις 15 ευρω και να τα παιρνεις πίσω μαζί με τα δώρα, αλλά υπάρχουν άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν καθόλου την νοοτροπία επιστροφής απλά μετράνε τι δίνουν και όλους αυτούς τους βολέυει.

ΥΓ 
Επίσης το πρόβλημα   αν και σπάνιο  είναι απο την αρχή του liquid - μάλλον δεν το έχουν φτιάξει τελικά - ουτε όμως έχουν αλλάξει και την δυνατότητα να έχεις παλιές εφαρμογές για όλα ωστε να μην βγαίνεις  ... οπότε εχουμε όλες τις επιλογές ανοιχτές και όσοι βλέπουν - μεταφέρουν κλπ τζαμπα χάνουν το χρόνο τους μαλλον γιατι δεν άλλάζει τίποτα  😉  . Αν βρούμε γιατι συμβαίνει ή πως φτιάχνει ακόμα καλλυτερα γιατί κανονικά το μπες - βγές είναι πολύ άνετο και υπόθεση  λεπτών.  

Edited by blizard
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι λυση να πηγαινεις σε συμβόλαιο. Και από τη στιγμή που τον προηγουμενο μηνα το έφτιαξαν, δεν γίνεται να ξαναχαλαει τον επόμενο. Άρα επίτηδες μπλοκάρουν τις διαδικασίες ώστε να αποτρέψουν τους συνδρομητές να μπαινοβγαίνουν και να αλλάζουν την μπάρα, συμπεριφορά που ακυρώνει αυτά που γράφουν ότι δήθεν μπορεί κάποιος να αλλάζει την μπαρα και να μπαινοβγαίνει όποτε θέλει.

Ήμουν έτοιμος να μεταφερω τον κυριο αριθμό μου σε λικουιντ, αλλά τώρα έχω δευτερες σκέψεις... Εντωμεταξύ έχω διαφημίσει και σε αλλά φόρουμς το liquid ως κάτι πολυ βολικό για απλή συντήρηση, αλλά όπως βλέπω δεν θα ισχύει αυτό και θα πρεπει να το διορθωσω γιατι θα είναι κρίμα να μπλέκω σε περιπετειες κόσμο επειδή η βόνταφον αποφάσισε να μην τηρήσει αυτά που διαφημιζει... 

Link to comment
Share on other sites

Λαθος το ειπα καρτο πρόγραμμα  , ειναι vodafone καρτοκινητό  ... απο cu πας εκει σε 1 λεπτο χωρις να χασεις τα λεφτά σου και είναι παρόμοιο με το cu αλλά χωρίς liquid - big bang - σμαρτ ποκετ , έχει κάποια επιπλεον πακετα απο το cu (τα you) που τα φτιαχνεις μόνος . Το πρόβλημα οτι σε αφήνουν κάθε 30 μέρες να κάνεις τετοιες αλλαγές προγραμματων και χάνεις ότι πακετο ειχες στο cu (αν είσουν liquid δεν θα είχες βέβαια κανενα πακετο) , οπότε αν σου πουν μπορούν να σε γυρίσουν αμεσως η δεν σε νοιάζει γιατι είναι αριθμός συντήρησης δοκιμασε το.

Το cashe back δουλέυει παντου προς το παρον (και στο vodafone καρτο κινητό) οπότε δεν εχεις πρόβλημα συντήρισης.

Για το κανονικό σου αριθμό φυσικά δεν υπάρχει τίποτα καλλύτερο απο liquid (και τωρα με δωρεαν ομιλία και με το 0.0065) και δεν έχεις αναγκη το cashe back αν καταλαβεις την εννοια της επιστροφής μέσο smart pocket ... αν πχ είσαι άτομο που αγοράζει απο e-food που και που, ή έστω μπορείς να αγοράσεις από το e-fresh κάποια πράγματα με παρόμοια τιμή του δικού σου σουπερμάρκετ, δεν θα σε συμφέρει να κανεις cashe back.

Με λίγα λόγια, εκει που έπερνες 15 ευρω απo efood ή αγοραζες 15 ευρω προιόντα απο σουπερ μαρκετ, σου λενε πάρε δώρο το liquid ανανεωση 2 μηνες, με δωρεαν ομιλια 1 μηνα απλά γιατι αγορασες 15 ευρω απο το efood (αυτα που ισως αγοραζες και πριν)... και το ιδιο με τα σουπερμαρκετ - αλλά αν αγοράσεις πιο ακριβά απο το e-fresh τα ιδια προιόντα  τοτε εχεις χασει την διαφορα τιμης (δεν ειναι κάτι τραγικό ακόμα και για τηλέφωνα συντήρησης)

ΥΓ
Τωρα που έκοψε η νοβα το 1 ευρω ανανεωση δεν υπάρχει ουτε καν σκεψη για αλλου όποιος θέλει συντήρηση , οπότε θα τους καψεις κανονικά αν πεις κατι αλλο .
(οχι οτι υπάρχει κάτι αναλογο για όσους θέλουν τα βασικα , αλλα και ακόμα για όσους θέλουν 200gb και απεριόριστη ομιλια)

Edited by blizard
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. @blizardθέλω τα φώτα σου γιατί ή εγώ δεν τα κατάλαβα καλά ή η εξυπηρέτηση πελατών είναι να μην πω τι...Διαχειρίζομαι 3 κάρτες cu και σε όλες έκανα εγγραφή στο liquid. Στην πρώτη ξεκίνησα δοκιμαστικά για να δώ τι παίζει και έβαλα 13 ευρώ ανανέωση που όταν έφτασε η μέρα της χρέωσης μου πιστώθηκαν στην κάρτα. Στην 2η έβαλα 15 ευρώ ανανέωση για να πάρω τα απεριόριστα τα οποία πάλι την μέρα της χρέωσης μου πιστώθηκαν στην κάρτα χωρίς να χρεωθώ και στην τρίτη αφού είδα πως λειτουργεί και την έχω στο κινητό μου για προσωπική χρήση έβαλα 30 ευρώ για να πάρω το μέγιστο σε πίστωση. Εγγραφή στο liquid 28/11, έβαλα να γίνει χρέωση στις 28/12. Προχτές όμως 28/12 αντί να μην πραγματοποιηθεί η χρέωση των 30 ευρώ και απλά να μου πιστωθεί το ποσό ως δώρο σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος, η χρέωση στην πιστωτική έγινε κανονικά. Με την εξυπηρέτηση πελατών δεν έβγαλα άκρη. Επιμένουν ότι η χρέωση είναι κανονική και ότι ο δωρεάν μήνας αναφέρεται στην περίοδο των 30 πρώτων ημερών από την εγγραφή όχι οτι δεν θα γίνει χρέωση την πρώτη φορά. Σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος αυτολεξεί αναφέρεται: "Ο πρώτος μήνας που θα εγγραφείς στην υπηρεσία είναι ΔΩΡΕΑΝ. Αυτό σημαίνει ότι την ημέρα που είναι προγραμματισμένη η πρώτη αυτόματη ανανέωση της συνδρομής σου, δεν θα χρεωθεί η πιστωτική/χρεωστική σου κάρτα. Το ποσό που έχεις επιλέξει θα πιστωθεί στον λογαριασμό σου και θα έχει διάρκεια ισχύος ένα μήνα. Μετά από αυτόν τον μήνα, η ανανέωση της συνδρομής σου θα γίνεται κανονικά μηνιαία χρεώνοντας την πιστωτική/χρεωστική σου κάρτα." Αυτό ακριβώς έγινε στις άλλες 2 κάρτες που έβαλα το liquid (πίστωση ποσού 13 και 15 ευρώ). Στο τέλος αφού δεν μπορούσαμε να βγάλουμε άκρη με 2 διαφορετικές υπαλλήλους της εξυπηρέτησης μου είπανε ότι φταίει που έχω συνδεδεμένη την ίδια πιστωτική για πληρωμή και στις 3 cu. Όταν ρώτησα που αναγράφεται αυτό μου είπε θα σας το στείλω σε sms κάτι που ακόμα περιμένω. Συνοψίζοντας είμαι χαζός και κάτι δεν καταλαβαίνω εγώ στην όλη φάση;;;

 

ΥΓ. Η κάρτα sim που υπάρχει το θέμα είχε παραγγελθεί από το διπλανό site που έδινε δώρο την κάρτα νέων σε κάθε ανανέωση για 1 χρόνο αν βοηθάει κάτι στην εξιχνίαση του προβλήματος.

Edited by nikos_1981
Link to comment
Share on other sites

Όχι ο δωρεάν μήνας ήταν στην πρώτη χρήση της αυτόματης ανανέωσης ανεξάρτητα πόσες μέρες πέρασαν αφότου έκανες liquid το νούμερο

Δοκιμασμένο στο παρελθόν από μένα, τώρα αν άλλαξε κάτι δεν ξέρω

Λάθος σου πάντως που δεν είχες κλειδώσει την χρεωστική πιστωτική σου καρτα

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι.. και που σου δώσανε δωρεάν 2 μήνες, λάθος συστημικό ήτανε. ΜΟΝΟ η πρώτη συνδρομή χρήσης της υπηρεσίας γενικότερα είναι δωρεάν.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, HEO said:

Όχι ο δωρεάν μήνας ήταν στην πρώτη χρήση της αυτόματης ανανέωσης ανεξάρτητα πόσες μέρες πέρασαν αφότου έκανες liquid το νούμερο

Δοκιμασμένο στο παρελθόν από μένα, τώρα αν άλλαξε κάτι δεν ξέρω

Λάθος σου πάντως που δεν είχες κλειδώσει την χρεωστική πιστωτική σου καρτα

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk
 

Αυτό λέω και εγώ ότι ο δωρεάν μήνας αναφέρεται στο γεγονός ότι δεν σε χρεώνει στην πρώτη αυτόματη ανανέωση, αλλά αντίθετα σε πιστώνει με το ποσό που έχεις επιλέξει. 

7 minutes ago, kalitexnis_g said:

Έτσι είναι.. και που σου δώσανε δωρεάν 2 μήνες, λάθος συστημικό ήτανε. ΜΟΝΟ η πρώτη συνδρομή χρήσης της υπηρεσίας γενικότερα είναι δωρεάν.

Καταρχάς δεν μου δώσανε δωρεάν 2 μήνες. Στην πρώτη κάρτα απλά δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ για ομιλία-sms-internet και στη δεύτερη όταν ξεκίνησε η συνδρομή υπήρχε υπόλοιπο 4 ευρώ που μέσα σε 10 μέρες περίπου καταναλώθηκε με τηλέφωνα που σημαίνει ότι ούτε εκεί ήταν δωρεάν. Επίσης το παρακάτω ..Αυτό σημαίνει ότι την ημέρα που είναι προγραμματισμένη η πρώτη αυτόματη ανανέωση της συνδρομής σου, δεν θα χρεωθεί η πιστωτική/χρεωστική σου κάρτα. Το ποσό που έχεις επιλέξει θα πιστωθεί στον λογαριασμό σου και θα έχει διάρκεια ισχύος ένα μήνα.. νομίζω αναγράφει αυτό που περιγράφω, δεν υπάρχει κανένα συστημικό λάθος. 

Edited by nikos_1981
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, nikos_1981 said:

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. @blizardθέλω τα φώτα σου γιατί ή εγώ δεν τα κατάλαβα καλά ή η εξυπηρέτηση πελατών είναι να μην πω τι...Διαχειρίζομαι 3 κάρτες cu και σε όλες έκανα εγγραφή στο liquid. Στην πρώτη ξεκίνησα δοκιμαστικά για να δώ τι παίζει και έβαλα 13 ευρώ ανανέωση που όταν έφτασε η μέρα της χρέωσης μου πιστώθηκαν στην κάρτα. Στην 2η έβαλα 15 ευρώ ανανέωση για να πάρω τα απεριόριστα τα οποία πάλι την μέρα της χρέωσης μου πιστώθηκαν στην κάρτα χωρίς να χρεωθώ και στην τρίτη αφού είδα πως λειτουργεί και την έχω στο κινητό μου για προσωπική χρήση έβαλα 30 ευρώ για να πάρω το μέγιστο σε πίστωση. Εγγραφή στο liquid 28/11, έβαλα να γίνει χρέωση στις 28/12. Προχτές όμως 28/12 αντί να μην πραγματοποιηθεί η χρέωση των 30 ευρώ και απλά να μου πιστωθεί το ποσό ως δώρο σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος, η χρέωση στην πιστωτική έγινε κανονικά. Με την εξυπηρέτηση πελατών δεν έβγαλα άκρη. Επιμένουν ότι η χρέωση είναι κανονική και ότι ο δωρεάν μήνας αναφέρεται στην περίοδο των 30 πρώτων ημερών από την εγγραφή όχι οτι δεν θα γίνει χρέωση την πρώτη φορά. Σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος αυτολεξεί αναφέρεται: "Ο πρώτος μήνας που θα εγγραφείς στην υπηρεσία είναι ΔΩΡΕΑΝ. Αυτό σημαίνει ότι την ημέρα που είναι προγραμματισμένη η πρώτη αυτόματη ανανέωση της συνδρομής σου, δεν θα χρεωθεί η πιστωτική/χρεωστική σου κάρτα. Το ποσό που έχεις επιλέξει θα πιστωθεί στον λογαριασμό σου και θα έχει διάρκεια ισχύος ένα μήνα. Μετά από αυτόν τον μήνα, η ανανέωση της συνδρομής σου θα γίνεται κανονικά μηνιαία χρεώνοντας την πιστωτική/χρεωστική σου κάρτα." Αυτό ακριβώς έγινε στις άλλες 2 κάρτες που έβαλα το liquid (πίστωση ποσού 13 και 15 ευρώ). Στο τέλος αφού δεν μπορούσαμε να βγάλουμε άκρη με 2 διαφορετικές υπαλλήλους της εξυπηρέτησης μου είπανε ότι φταίει που έχω συνδεδεμένη την ίδια πιστωτική για πληρωμή και στις 3 cu. Όταν ρώτησα που αναγράφεται αυτό μου είπε θα σας το στείλω σε sms κάτι που ακόμα περιμένω. Συνοψίζοντας είμαι χαζός και κάτι δεν καταλαβαίνω εγώ στην όλη φάση;;;

 

ΥΓ. Η κάρτα sim που υπάρχει το θέμα είχε παραγγελθεί από το διπλανό site που έδινε δώρο την κάρτα νέων σε κάθε ανανέωση για 1 χρόνο αν βοηθάει κάτι στην εξιχνίαση του προβλήματος.

Χρησιμοποίησες την ίδια πιστωτική και στα τρία νούμερα; Κάπου νομίζω λέει ότι η προσφορά του πρώτου μήνα δωρεάν δίνεται μόνο στα δύο πρώτα που θα συνδέσεις σε μια πιστωτική.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, kalitexnis_g said:

Έτσι είναι.. και που σου δώσανε δωρεάν 2 μήνες, λάθος συστημικό ήτανε. ΜΟΝΟ η πρώτη συνδρομή χρήσης της υπηρεσίας γενικότερα είναι δωρεάν.

Ναι, αλλά ανά νούμερο. Δεν λέει κατι εάν βάλεις άλλο νούμερο. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nikos_1981 said:

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. @blizardθέλω τα φώτα σου γιατί ή εγώ δεν τα κατάλαβα καλά ή η εξυπηρέτηση πελατών είναι να μην πω τι...Διαχειρίζομαι 3 κάρτες cu και σε όλες έκανα εγγραφή στο liquid. Στην πρώτη ξεκίνησα δοκιμαστικά για να δώ τι παίζει και έβαλα 13 ευρώ ανανέωση που όταν έφτασε η μέρα της χρέωσης μου πιστώθηκαν στην κάρτα. Στην 2η έβαλα 15 ευρώ ανανέωση για να πάρω τα απεριόριστα τα οποία πάλι την μέρα της χρέωσης μου πιστώθηκαν στην κάρτα χωρίς να χρεωθώ και στην τρίτη αφού είδα πως λειτουργεί και την έχω στο κινητό μου για προσωπική χρήση έβαλα 30 ευρώ για να πάρω το μέγιστο σε πίστωση. Εγγραφή στο liquid 28/11, έβαλα να γίνει χρέωση στις 28/12. Προχτές όμως 28/12 αντί να μην πραγματοποιηθεί η χρέωση των 30 ευρώ και απλά να μου πιστωθεί το ποσό ως δώρο σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος, η χρέωση στην πιστωτική έγινε κανονικά. Με την εξυπηρέτηση πελατών δεν έβγαλα άκρη. Επιμένουν ότι η χρέωση είναι κανονική και ότι ο δωρεάν μήνας αναφέρεται στην περίοδο των 30 πρώτων ημερών από την εγγραφή όχι οτι δεν θα γίνει χρέωση την πρώτη φορά. Σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος αυτολεξεί αναφέρεται: "Ο πρώτος μήνας που θα εγγραφείς στην υπηρεσία είναι ΔΩΡΕΑΝ. Αυτό σημαίνει ότι την ημέρα που είναι προγραμματισμένη η πρώτη αυτόματη ανανέωση της συνδρομής σου, δεν θα χρεωθεί η πιστωτική/χρεωστική σου κάρτα. Το ποσό που έχεις επιλέξει θα πιστωθεί στον λογαριασμό σου και θα έχει διάρκεια ισχύος ένα μήνα. Μετά από αυτόν τον μήνα, η ανανέωση της συνδρομής σου θα γίνεται κανονικά μηνιαία χρεώνοντας την πιστωτική/χρεωστική σου κάρτα." Αυτό ακριβώς έγινε στις άλλες 2 κάρτες που έβαλα το liquid (πίστωση ποσού 13 και 15 ευρώ). Στο τέλος αφού δεν μπορούσαμε να βγάλουμε άκρη με 2 διαφορετικές υπαλλήλους της εξυπηρέτησης μου είπανε ότι φταίει που έχω συνδεδεμένη την ίδια πιστωτική για πληρωμή και στις 3 cu. Όταν ρώτησα που αναγράφεται αυτό μου είπε θα σας το στείλω σε sms κάτι που ακόμα περιμένω. Συνοψίζοντας είμαι χαζός και κάτι δεν καταλαβαίνω εγώ στην όλη φάση;;;

 

ΥΓ. Η κάρτα sim που υπάρχει το θέμα είχε παραγγελθεί από το διπλανό site που έδινε δώρο την κάρτα νέων σε κάθε ανανέωση για 1 χρόνο αν βοηθάει κάτι στην εξιχνίαση του προβλήματος.

thanks καλή χρονιά   ... δυστυχώς υπάρχει κάπου όρος που λέει ότι μέσα σε ενα χρόνο μπορείς να πάρεις μέχρι 2 δώρα πρώτου μήνα στο liquid , απο 2 σιμ , με κάθε πιστωτική κάρτα.  Θυμάμαι που το συζητούσαμε στην αρχή και είχα αναφέρει οτι μάλλον δεν ίσχυε  γιατι είχα πάρει δώρο σε 4 σιμ και αν όχι και στις 4 , στις 3 πρέπει να είχα είχα βάλει την ιδια κάρτα (2 είχα σύνολο) 

Βέβαια ετσι θεωρητικά μιλώντας υπάρχει και περίπτωση να φταίνει η κάρτα με τα 10 ευρω δώρο , η δικιά μου απο τα λαγωνικά βγάζει λάθος οταν παω να πάρω shake 30 ημερών !! και το πρώτο δώρο 10 ημερών απεριόριστα Χmas ...  υπάρχει ενας όρος που λέει πριν τους 3 μηνες οι νέες κάρτες δεν μπορούν να παίρνουν άλλα δώρα και το είχα δει και παλαιότερα που στους 3 μηνες ακριβώς δούλεψε το cashe back , αλλά γενικά είναι σπάνιο και τα έχουν όλα ανοιχτά κανονικά.

Εψαξα λίγο να βρώ τον όρο που θα σου εστελναν και αυτοί και δεν τον βρήκα, αλλά θα κάνω  edit το 1ο ποστ του τιπικ, λάθος που δεν το είχα γραμμένο. Εσυ δοκίμασε να βάλεις μαι αλλη καρτα (κλειστή) μπας στο δωσει αν και δύσκολο

ΥΓ
Με την ευκαιρία βηκα και κάτι που δεν ήξερα !!

Το Vodafone CU καινοτομεί και παρουσιάζει το CU Liquid . Πρόκειται για το πρώτο σχετικό προϊόν που διατίθεται από τον όμιλο Vodafone σε παγκόσμιο επίπεδο και το οποίο σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά από την Vodafone Ελλάδας.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, spiliot said:

Χρησιμοποίησες την ίδια πιστωτική και στα τρία νούμερα; Κάπου νομίζω λέει ότι η προσφορά του πρώτου μήνα δωρεάν δίνεται μόνο στα δύο πρώτα που θα συνδέσεις σε μια πιστωτική.

Δεν γίνεται καν η πιστωτική να δηλωθεί για πάνω από 2 liquid.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, spiliot said:

Χρησιμοποίησες την ίδια πιστωτική και στα τρία νούμερα; Κάπου νομίζω λέει ότι η προσφορά του πρώτου μήνα δωρεάν δίνεται μόνο στα δύο πρώτα που θα συνδέσεις σε μια πιστωτική.

Αυτό μου το είπε ως επιχείρημα και η υπάλληλος στο τηλέφωνο αλλά τον λινκ που το αναγράφει και θα μου το έστελνε ακόμη το περιμένω. Όσο και αν έψαξα δεν το βρήκα, αν ξέρεις που το γράφει πες μου.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, kalitexnis_g said:

Δεν γίνεται καν η πιστωτική να δηλωθεί για πάνω από 2 liquid.

Την έχω βάλει σε τέσσερα, το τελευταίο Σεπτέμβρη.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, blizard said:

thanks καλή χρονιά   ... δυστυχώς υπάρχει κάπου όρος που λέει ότι μέσα σε ενα χρόνο μπορείς να πάρεις μέχρι 2 δώρα πρώτου μήνα στο liquid , απο 2 σιμ , με κάθε πιστωτική κάρτα.  Θυμάμαι που το συζητούσαμε στην αρχή και είχα αναφέρει οτι μάλλον δεν ίσχυε  γιατι είχα πάρει δώρο σε 4 σιμ και αν όχι και στις 4 , στις 3 πρέπει να είχα είχα βάλει την ιδια κάρτα (2 είχα σύνολο) 

Βέβαια ετσι θεωρητικά μιλώντας υπάρχει και περίπτωση να φταίνει η κάρτα με τα 10 ευρω δώρο , η δικιά μου απο τα λαγωνικά βγάζει λάθος οταν παω να πάρω shake 30 ημερών !! και το πρώτο δώρο 10 ημερών απεριόριστα Χmas ...  υπάρχει ενας όρος που λέει πριν τους 3 μηνες οι νέες κάρτες δεν μπορούν να παίρνουν άλλα δώρα και το είχα δει και παλαιότερα που στους 3 μηνες ακριβώς δούλεψε το cashe back , αλλά γενικά είναι σπάνιο και τα έχουν όλα ανοιχτά κανονικά.

Εψαξα λίγο να βρώ τον όρο που θα σου εστελναν και αυτοί και δεν τον βρήκα, αλλά θα κάνω  edit το 1ο ποστ του τιπικ, λάθος που δεν το είχα γραμμένο. Εσυ δοκίμασε να βάλεις μαι αλλη καρτα (κλειστή) μπας στο δωσει αν και δύσκολο

ΥΓ
Με την ευκαιρία βηκα και κάτι που δεν ήξερα !!

Το Vodafone CU καινοτομεί και παρουσιάζει το CU Liquid . Πρόκειται για το πρώτο σχετικό προϊόν που διατίθεται από τον όμιλο Vodafone σε παγκόσμιο επίπεδο και το οποίο σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά από την Vodafone Ελλάδας.

Άρα μιλάμε για έναν όρο "φάντασμα"; Έκατσα και διάβασα τόσες φορές τους όρους χρήσης. Αν το έγραφε κάπου προφανώς και δεν θα έβαζα την ίδια πιστωτική και στα 3. 

3 minutes ago, spiliot said:

Την έχω βάλει σε τέσσερα, το τελευταίο Σεπτέμβρη.

Και σε πόσα από τα 4 πήρες την δωρεάν πίστωση;

Edited by nikos_1981
Link to comment
Share on other sites

Βαζεις όσες sim θες σε μια κάρτα , αλλα μόνο σε 2 το χρόνο  θα παρεις δώρο από την ίδια καρτα ... δώρο δίνει με οποιαδήποτε πάντως, ακόμα και virtual , χωρις να τσεκαρει τιποτα την μερα που βάζει τα 30 ευρω .

5 minutes ago, nikos_1981 said:

Άρα μιλάμε για έναν όρο "φάντασμα"; 

Πρέπει να υπάρχει στο cu app κάπου όταν μπαίνεις στο liquid ...  δεν θυμάμαι που ειχαμε βρει τοςυ όρους

Edited by blizard
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...