Jump to content

Ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; (No2)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  On 11/4/2025 at 5:54 ΠΜ, marios239 said:

Κάνει nr ca η vdf;

Δεν το ήξερα!

Expand  

Εμένα περίεργο μου φαίνεται μήπως εννοούσε Β1; δε ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

  On 11/4/2025 at 6:02 ΠΜ, elkons said:

Εμένα περίεργο μου φαίνεται μήπως εννοούσε Β1; δε ξέρω.

Expand  

Η cosmote έχω διαβάσει αρκετές φορές ότι μπορεί να κάνει nr ca πχ n1+n28.

Τώρα για vf πρώτη φορά το ακούω, αλλά δε μου φαίνεται απίθανο.

Vodafone FTTH 300mbps + Giga unlimited ultra / Cosmote What's up / Nova FREE2GO

Συσκευή: POCO X7 Pro

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι, μιας και το έχουμε ξανασυζητήσει, στο Σισμανόγλειο υπάρχει σοβαρό θέμα με το σήμα κινητής, ειδικά με Vodafone και Nova, και ακόμα και η Cosmote δεν έχει ιδιαίτερα καλή κάλυψη μέσα. Ένας συνάδελφος που δουλεύει εκεί μας το έχει πει αρκετές φορές και το έχουμε επιβεβαιώσει πολλά μέλη που το έχουμε επισκεφτεί. 

Εδώ στο νοσοκομείο της Χαλκίδας, μόλις διαπιστώθηκε πρόβλημα, έγινε επίσημο αίτημα και η Cosmote έβαλε εξοπλισμό περιμετρικά (νομίζω Ericsson), και μετά από μελέτη η Victus τοποθέτησε και για Vodafone/Nova εξοπλισμό στην οροφή. Τώρα έχει σήμα παντού και από όλους. (Φαίνεται το σχέδιο στο CellMapper στις φωτογραφίες)

Οκ, το Σισμανόγλειο είναι μεγαλύτερο, αλλά ακριβώς γι’ αυτό θα έπρεπε να έχουν γίνει ενέργειες..Μήπως να το θέσετε επίσημα στο Δ.Σ. κι εσείς στο Σισμανόγλειο μπας και γίνει κάτι αντίστοιχο; @MIKU

Screenshot_20250412_022013_Drive.thumb.jpg.8d878dba9296d8fbe01ed53da42e2ab9.jpg

Link to comment
Share on other sites

  On 11/4/2025 at 6:02 ΠΜ, elkons said:

Εμένα περίεργο μου φαίνεται μήπως εννοούσε Β1; δε ξέρω.

Expand  

 

  On 11/4/2025 at 6:25 ΠΜ, marios239 said:

Η cosmote έχω διαβάσει αρκετές φορές ότι μπορεί να κάνει nr ca πχ n1+n28.

Τώρα για vf πρώτη φορά το ακούω, αλλά δε μου φαίνεται απίθανο.

Expand  

Καλά μην πολύ εμπιστεύεστε το netmonster που έπρεπε να το λένε νοντmonster γιατί και αυτό δείχνει ότι να είναι 😂

Πάντως αυτή η βοντ με την 8αρα την μπάντα μας τα έχει κάνει τσουρέκια στο cellmapper. Έχει γίνει αίνιγμα η κατάσταση αν ποτέ θα ανοίξει και στην υπόλοιπη Ελλάδα κάποια στιγμή.

 

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100, F2G Promo Unlimited.

Link to comment
Share on other sites

  On 12/4/2025 at 9:06 ΠΜ, cmvr said:

 

Καλά μην πολύ εμπιστεύεστε το netmonster που έπρεπε να το λένε νοντmonster γιατί και αυτό δείχνει ότι να είναι 😂

Πάντως αυτή η βοντ με την 8αρα την μπάντα μας τα έχει κάνει τσουρέκια στο cellmapper. Έχει γίνει αίνιγμα η κατάσταση αν ποτέ θα ανοίξει και στην υπόλοιπη Ελλάδα κάποια στιγμή.

 

Expand  

Τις πληροφορίες τις παίρνει από τη συσκευή οπότε δε νομίζω μόνο εάν είχε ξέρω γω κάνα Bug εκείνη την ώρα κάνει λάθη σε bw μερικές φορές. 

Β8 έχει βάλει σε επιλεγμένα μέρη πιο πολύ σε νησιά και γενικά σε κεραίες που καλύπτουν το υποθαλάσσιο δίκτυο και βουνά ,καλύπτει πάρα πολύ καλα.

Γενικά Vodafone B8 υπάρχει σε μερικές κεραίες και όχι σε όλες σε πολλά μέρη της Ελλάδας όπως:

Σε Κύθνο, Κέα,Άνδρο, Μύκονο, Πάρο,Νάξο, Αντίπαρο, Ίο, Άγιος Χαράλαμπος Χώρα, Σχοινούσα, Σαντορίνη, Κρήτη, Κύθηρα, Σκάλα Ευρώτα, Καλαμάτα, Αίγιο, Πάτρα, Πύργος Ηλείας, Κεφαλονιά ,Ζάκυνθος, Γέφυρα Αντίρριο, Μεσολόγγι, Πρέβεζα, Τρίστενο Ζαγορίου (κοντά στο Μέτσοβο), Ικαρία, Γλυφάδα Αττικής, Επιδαύρου-Κρανιδίου Πελεοί που καλύπτει Δίδυμα, Φούρνοι και Άστρος απέναντι, Βοθίκι, Κρανίδι. ,Κάρπαθος και Ρόδος.

Πάνω κάτω εκεί έχει Β8 ειδικά Πάτρα έχει μπόλικη!  Ικανοποιητικό επίπεδο Β8 πάντως.

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

  On 12/4/2025 at 9:27 ΠΜ, elkons said:

 

Σε Κύθνο, Κέα,Άνδρο, Μύκονο, Πάρο,Νάξο, Αντίπαρο, Ίο, Άγιος Χαράλαμπος Χώρα, Σχοινούσα, Σαντορίνη, Κρήτη, Κύθηρα, Σκάλα Ευρώτα, Καλαμάτα, Αίγιο, Πάτρα, Πύργος Ηλείας, Κεφαλονιά ,Ζάκυνθος, Γέφυρα Αντίρριο, Μεσολόγγι, Πρέβεζα, Τρίστενο Ζαγορίου (κοντά στο Μέτσοβο), Ικαρία, Γλυφάδα Αττικής, Επιδαύρου-Κρανιδίου Πελεοί που καλύπτει Δίδυμα, Φούρνοι και Άστρος απέναντι, Βοθίκι, Κρανίδι. ,Κάρπαθος και Ρόδος.

Expand  

Σε όλα αυτά τα σημεία πιάνει καλά η βονταφον;

Link to comment
Share on other sites

  On 12/4/2025 at 9:56 ΠΜ, VIPdriver said:

Σε όλα αυτά τα σημεία πιάνει καλά η βονταφον;

Expand  

Έχει Β8 αυτό λέω, και έχει ικανοποιητική κάλυψη με αυτή όπου πιάνει.

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

  On 12/4/2025 at 9:56 ΠΜ, VIPdriver said:

Σε όλα αυτά τα σημεία πιάνει καλά η βονταφον;

Expand  

Για Ζάκυνθο μπορώ να σου πω στο μισό νησί που έχω γυρίσει ότι πιάνει ικανοποιητικά,αλλά είναι και η άλλη πλευρά του νησιού που ακούω παράπονα από όλες και συγκεκριμένα σημεία που η Cosmote έχει χαμηλές ταχύτητες στο ίντερνετ ενώ οι άλλες δύο με τεράστια δυσκολία βγάζουν κλήσεις και σε κάποιες περιπτώσεις καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

  On 12/4/2025 at 9:56 ΠΜ, VIPdriver said:

Σε όλα αυτά τα σημεία πιάνει καλά η βονταφον;

Expand  

Εγώ για Κεφαλονιά θα σου πω ότι τα χωριά δίπλα στο αεροδρόμιο σήμα για δεδομένα δεν έχουν καθώς και υπάρχουν σημεία που παίζει οριακά συν δύο κενά κάλυψης στο δρόμο Αργοστολι-Σαμη και Αργοστολι-Φισκάρδο. Επισης στα χωριά απέναντι απο το Αργοστόλι όπως τα Φαρακλατα και Διλινατα η Vodafone πάσχει σε κάλυψη.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Mission impossible   
  
Είχα θεματα με το WiFi αυτές της μέρες 

Τελικά ήταν θέμα θερμοκρασίας 

Και ιδού το  δημιούργημα μου 

Υγ το AC έχει άλλη πρίζα 210 βολτ 

Χαχαχ πάντως έφτασε τα καλώδια 

IMG_6905.thumb.jpeg.d8037df4bd738a3c19db8a09c2acdd09.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Πλέον στο foritotita.gr στην αναζήτηση αριθμού φαίνεται εάν έχει γίνει φορητότητα από ποιόν σε ποιόν πάροχο

Πχ ένας αριθμός φίλης από COSMOTE σε NOVA!

image.thumb.png.bb729a1737352824cc7315aec03fed28.png

Οπότε καταγράφονται τα πάντα.

Link to comment
Share on other sites

  On 14/4/2025 at 2:18 ΜΜ, elkons said:

Πλέον στο foritotita.gr στην αναζήτηση αριθμού φαίνεται εάν έχει γίνει φορητότητα από ποιόν σε ποιόν πάροχο

Πχ ένας αριθμός φίλης από COSMOTE σε NOVA!

image.thumb.png.bb729a1737352824cc7315aec03fed28.png

Οπότε καταγράφονται τα πάντα.

Expand  

Δεν το λες και κάτι τρομερό, ως γνωστόν το 697 έχει εκχωρηθεί στην cosmote και το σε ποιον πάροχο είναι ενεργός ένας αριθμός πάντα το έλεγε στο foritotita.gr

Link to comment
Share on other sites

Γ@μεί η Εγνατία οδός και σε ομίχλη!

Έχει πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα για ενημέρωση των οδηγών και αποφυγή ατυχήματος, έχει προειδοποιητικά πολύ πριν το σταθμό διοδίων, με έντονα φώτα! Όλα κομπλέ! 

Ρε δεν την κλείνουν ή να την δώσουν σε τούρκικη εταιρεία να δούμε κι εμείς οι οδηγοί ασφάλεια και άσπρη μέρα!

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

  On 15/4/2025 at 4:13 ΜΜ, memoriesradio said:

Γ@μεί η Εγνατία οδός και σε ομίχλη!

Έχει πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα για ενημέρωση των οδηγών και αποφυγή ατυχήματος, έχει προειδοποιητικά πολύ πριν το σταθμό διοδίων, με έντονα φώτα! Όλα κομπλέ! 

Ρε δεν την κλείνουν ή να την δώσουν σε τούρκικη εταιρεία να δούμε κι εμείς οι οδηγοί ασφάλεια και άσπρη μέρα!

Expand  

Φίλε μου, δεν είναι θέμα δρόμου, αλλά θέμα οδηγικής νοοτροπίας. Ίσως ναι, εκεί πάνω στα βόρεια αλλά και γενικά όπου έχει βουνό, να πρέπει να είναι αλλιώς οι δρόμοι πχ ανέβασμα για Τρίπολη από Στέρνα και μέχρι Αρτεμίσιο αλλά και μετά, είναι αρκετά χιλιόμετρα που "δεν συγχωρούν" μέσα στα βουνά και η ομίχλη είναι σίγουρη, οπότε έχει και αρκετά σημεία με φωτισμό ειδικά για ομίχλη, εννοείται θερμό φως και όχι το ψυχρό που βάζουν στα τούνελ και παντού πλέον. Δεν είναι σίγουρο όμως ότι τα ανάβουν και μέσα στη μέρα, αλλά βράδυ δεν παίζει να μη δουλεύουν όντως. Θυμάμαι το Γενάρη που ανέβηκα Καβάλα, οδηγούσα από Μαλακάσα μέχρι και μετά το ύψος της Υλίκης και Θήβα, απελπιστικά αργά λόγω απίστευτα έντονης ομίχλης, Κάποια στιγμή λέω θα γυρίσω πίσω, δεν την παλεύω να προχωράω και άλλο έτσι, γιατί άμα δεν πάει και 11 -12 η ώρα να αραιώσει η ομίχλη το χειμώνα, πρέπει να έχεις φουλ υπομονή. Εδώ απλά ο άλλος πήγαινε με τόσους τόνους στην πλάτη του κυριολεκτικά στα τυφλά, μάλλον με υπερβολική ταχύτητα και ήρθαν και οι άλλοι από πίσω τελείως και αυτοί στα τυφλά με 200 απ ό,τι φαίνεται και κάρφωσαν. Δεν φτάινε οι δρόμοι πάντα, αλλά η συμπεριφορά στο δ΄ρομο των περισσοτέρων, είναι τουλάχιστον για όσκαρ απαισιότατης οδήγησης... 

Edit: Από,τι κατάλαβα, για να μην έπαθε τίποτα κάποιος υπάλληλος από το κουβούκλιο που έγινε πίτα, θα πρέπει να ήταν κάποια λωρίδα e pass που δεν έχουν υπάλληλο έτσι και αλλιώς σ'αυτά, και σίγουρα έχεις δει ότι όλοι πάνε με 200 στα e pass να τα περάσουν πάντα... Καμία υπομονή

Edited by johnny_htc
Link to comment
Share on other sites

  On 15/4/2025 at 4:31 ΜΜ, johnny_htc said:

Φίλε μου, δεν είναι θέμα δρόμου, αλλά θέμα οδηγικής νοοτροπίας. Ίσως ναι, εκεί πάνω στα βόρεια αλλά και γενικά όπου έχει βουνό, να πρέπει να είναι αλλιώς οι δρόμοι πχ ανέβασμα για Τρίπολη από Στέρνα και μέχρι Αρτεμίσιο αλλά και μετά, είναι αρκετά χιλιόμετρα που "δεν συγχωρούν" μέσα στα βουνά και η ομίχλη είναι σίγουρη, οπότε έχει και αρκετά σημεία με φωτισμό ειδικά για ομίχλη, εννοείται θερμό φως και όχι το ψυχρό που βάζουν στα τούνελ και παντού πλέον. Δεν είναι σίγουρο όμως ότι τα ανάβουν και μέσα στη μέρα, αλλά βράδυ δεν παίζει να μη δουλεύουν όντως. Θυμάμαι το Γενάρη που ανέβηκα Καβάλα, οδηγούσα από Μαλακάσα μέχρι και μετά το ύψος της Υλίκης και Θήβα, απελπιστικά αργά λόγω απίστευτα έντονης ομίχλης, Κάποια στιγμή λέω θα γυρίσω πίσω, δεν την παλεύω να προχωράω και άλλο έτσι, γιατί άμα δεν πάει και 11 -12 η ώρα να αραιώσει η ομίχλη το χειμώνα, πρέπει να έχεις φουλ υπομονή. Εδώ απλά ο άλλος πήγαινε με τόσους τόνους στην πλάτη του κυριολεκτικά στα τυφλά, μάλλον με υπερβολική ταχύτητα και ήρθαν και οι άλλοι από πίσω τελείως και αυτοί στα τυφλά με 200 απ ό,τι φαίνεται και κάρφωσαν. Δεν φτάινε οι δρόμοι πάντα, αλλά η συμπεριφορά στο δ΄ρομο των περισσοτέρων, είναι τουλάχιστον για όσκαρ απαισιότατης οδήγησης... 

Edit: Από,τι κατάλαβα, για να μην έπαθε τίποτα κάποιος υπάλληλος από το κουβούκλιο που έγινε πίτα, θα πρέπει να ήταν κάποια λωρίδα e pass που δεν έχουν υπάλληλο έτσι και αλλιώς σ'αυτά, και σίγουρα έχεις δει ότι όλοι πάνε με 200 στα e pass να τα περάσουν πάντα... Καμία υπομονή

Expand  

1. Η Εγνατία στις pass λωρίδες, έχει πολύ αργά response, όπου η μπάρα ανοίγει το πολύ με 20-30χλμ το πολύ , ενώ στους άλλους αυτοκινητόδρομους η απόκριση είναι άμεση ακόμη και σε 40χλμ, για να μην την αγοράσεις.

2. Δε μίλησα για τον δρόμο, αλλά για όλα τα υπόλοιπα (φώτα, προειδοποίηση, κτλ).

3. Ναι χάλια η οδηγική συμπεριφορά αλλά σε καιρό ομίχλης κάνεις και εσύ κάτι προληπτικά σαν αυτοκινητόδρομος.

4. ΓΤΠ ΤΡ

Edited by memoriesradio

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

  On 15/4/2025 at 4:54 ΜΜ, memoriesradio said:

1. Η Εγνατία στις pass λωρίδες, έχει πολύ αργά response, όπου η μπάρα ανοίγει το πολύ με 30χλμ για να μην την αγοράσεις.

2. Δε μίλησα για τον δρόμο, αλλά για όλα τα υπόλοιπα (φώτα, προειδοποίηση, κτλ).

3. Ναι χάλια η οδηγική συμπεριφορά αλλά σε καιρό ομίχλης κάνεις και εσύ κάτι προληπτικά σαν αυτοκινητόδρομος.

4. ΓΤΠ ΤΡ

Expand  

Αργό response έχουν όλα τα e pass, αλλά πάντα στο τσακ κόβουν όλοι, ακριβώς πριν εισέλθουν, μόνο άγκυρα δεν ρίχνουν οι περισσότεροι για να κόψουν, λολ.. 

Ναι όταν λέω δρόμο, αυτό εννοόυσα, όλο το πακέτο. 

Συμφωνώ, σε καιρό ομίχλης πρέπει να γίνονται παρεμβάσεις στην οδική κυκλοφορία

Link to comment
Share on other sites

  On 15/4/2025 at 4:59 ΜΜ, johnny_htc said:

Αργό response έχουν όλα τα e pass, αλλά πάντα στο τσακ κόβουν όλοι, ακριβώς πριν εισέλθουν, μόνο άγκυρα δεν ρίχνουν οι περισσότεροι για να κόψουν, λολ.. 

Ναι όταν λέω δρόμο, αυτό εννοόυσα, όλο το πακέτο. 

Συμφωνώ, σε καιρό ομίχλης πρέπει να γίνονται παρεμβάσεις στην οδική κυκλοφορία

Expand  

Το συγκεκριμένο response (αργό σε επικίνδυνο βαθμό) είναι καρατσεκαρισμένο. Δοκίμασε Εγνατία, δοκίμασε και Ολυμπία Ιόνια κτλ.

Ιχ πήγε να περάσει το epass και δεν σηκωθηκαν οι μπάρες (είτε δεν ειχε η οδηγός epass ή δυσλειτουργία του συστήματος).

Edited by memoriesradio

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

  On 15/4/2025 at 4:31 ΜΜ, johnny_htc said:

Φίλε μου, δεν είναι θέμα δρόμου, αλλά θέμα οδηγικής νοοτροπίας. Ίσως ναι, εκεί πάνω στα βόρεια αλλά και γενικά όπου έχει βουνό, να πρέπει να είναι αλλιώς οι δρόμοι πχ ανέβασμα για Τρίπολη από Στέρνα και μέχρι Αρτεμίσιο αλλά και μετά, είναι αρκετά χιλιόμετρα που "δεν συγχωρούν" μέσα στα βουνά και η ομίχλη είναι σίγουρη, οπότε έχει και αρκετά σημεία με φωτισμό ειδικά για ομίχλη, εννοείται θερμό φως και όχι το ψυχρό που βάζουν στα τούνελ και παντού πλέον. Δεν είναι σίγουρο όμως ότι τα ανάβουν και μέσα στη μέρα, αλλά βράδυ δεν παίζει να μη δουλεύουν όντως. Θυμάμαι το Γενάρη που ανέβηκα Καβάλα, οδηγούσα από Μαλακάσα μέχρι και μετά το ύψος της Υλίκης και Θήβα, απελπιστικά αργά λόγω απίστευτα έντονης ομίχλης, Κάποια στιγμή λέω θα γυρίσω πίσω, δεν την παλεύω να προχωράω και άλλο έτσι, γιατί άμα δεν πάει και 11 -12 η ώρα να αραιώσει η ομίχλη το χειμώνα, πρέπει να έχεις φουλ υπομονή. Εδώ απλά ο άλλος πήγαινε με τόσους τόνους στην πλάτη του κυριολεκτικά στα τυφλά, μάλλον με υπερβολική ταχύτητα και ήρθαν και οι άλλοι από πίσω τελείως και αυτοί στα τυφλά με 200 απ ό,τι φαίνεται και κάρφωσαν. Δεν φτάινε οι δρόμοι πάντα, αλλά η συμπεριφορά στο δ΄ρομο των περισσοτέρων, είναι τουλάχιστον για όσκαρ απαισιότατης οδήγησης... 

Edit: Από,τι κατάλαβα, για να μην έπαθε τίποτα κάποιος υπάλληλος από το κουβούκλιο που έγινε πίτα, θα πρέπει να ήταν κάποια λωρίδα e pass που δεν έχουν υπάλληλο έτσι και αλλιώς σ'αυτά, και σίγουρα έχεις δει ότι όλοι πάνε με 200 στα e pass να τα περάσουν πάντα... Καμία υπομονή

Expand  

Επειδή έκανα πολλές φορές το χρόνο εγώ και οι γονείς μου το Θεσσαλονίκη-Κεφαλονιά και ειδικά το κομμάτι της εγνατιας Θεσσαλονικη-Ιωάννινα το ξέρουμε απ έξω και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε όσο ο αδερφός μου σπουδάζει στην ίδια σχολή με εμένα. Καταρχάς έχει τρελή ομίχλη από Ιωάννινα μέχρι Καστοριά και από Κοζάνη έως Βέροια. Θέλει προσοχή στους σταθμούς διοδίων και γενικά στο δρόμο διότι η κατάσταση του είναι κακή το λιγότερο και ουκ ολίγες φορές θέλουν να περάσουν απ το e-pass όσοι δεν έχουν μηχανάκι. Τώρα για οδηγική παιδεία, ας μη το συζητήσουμε… έχω δει αρκετά και έχω οδηγήσει αρκετή επαρχία. Τα ίδια χάλια είναι παντού.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Γιαπωνέζικο κλάμα 

 😢 b8 10 MHz 

softbank το χειρότερο που έχω δει 

IMG_6920.thumb.jpeg.c02cea34fb1a31ca63ef9fbf755179fa.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  On 16/4/2025 at 3:44 ΠΜ, Harry636 said:

Γιαπωνέζικο κλάμα 

 😢 b8 10 MHz 

softbank το χειρότερο που έχω δει 

IMG_6920.thumb.jpeg.c02cea34fb1a31ca63ef9fbf755179fa.jpeg

Expand  

Χαρακίρι.. ハラキリ😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

  On 15/4/2025 at 10:05 ΜΜ, Nikolas14 said:

Επειδή έκανα πολλές φορές το χρόνο εγώ και οι γονείς μου το Θεσσαλονίκη-Κεφαλονιά και ειδικά το κομμάτι της εγνατιας Θεσσαλονικη-Ιωάννινα το ξέρουμε απ έξω και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε όσο ο αδερφός μου σπουδάζει στην ίδια σχολή με εμένα. Καταρχάς έχει τρελή ομίχλη από Ιωάννινα μέχρι Καστοριά και από Κοζάνη έως Βέροια. Θέλει προσοχή στους σταθμούς διοδίων και γενικά στο δρόμο διότι η κατάσταση του είναι κακή το λιγότερο και ουκ ολίγες φορές θέλουν να περάσουν απ το e-pass όσοι δεν έχουν μηχανάκι. Τώρα για οδηγική παιδεία, ας μη το συζητήσουμε… έχω δει αρκετά και έχω οδηγήσει αρκετή επαρχία. Τα ίδια χάλια είναι παντού.

Expand  

Είναι και υπερσύγχρονη η σηματοδότηση (φωτεινά σήματα λωρίδας) στα διόδια της Εγνατίας, πάνω από κάθε λωρίδα, και ιδίως για τα e-pass όπου δεν τους έκαναν τα αρχικά φωτεινά ενδεικτικά που ήταν μόνο για τρίλιζα (πράσινο και Χ) και έβαλαν τσόντα κάποιες άλλες φωτεινές επιγραφές για τα e-pass με που δεν είναι και ότι καλύτερο για ευδιάκριτο (βλέπε και κάνε σύγκριση με Ολυμπία οδό σταθμός Ελαιώνα, όπου τα φωτεινά σήματα της κάθε λωρίδας φαίνονται μέχρι το σπίτι μου (6+χλμ)). Εξάλλου η Εγνατία οδός χρόνια τώρα δεν είχε (και ούτε είχε σκοπό να βάλει) το σύστημα e-pass και ήταν ο μόνος αυτοκινητόδρομος που το έβαλε τελευταίος και σχετικά πρόσφατα με διαγωνισμό αρπαχτή ή τίποτα trial αλχημείες του παλιού κρατικού epass...
Επίσης να θυμίσω πριν από 2-3 χρόνια καρατσεκαρισμένο πρόβλημα σε λωρίδα  e-pass στα Σιάτιστα, όπου όταν περνούσα στο e-pass πίσω από φορτηγό, η λωρίδα κολλούσε (Χ) στο σύστημα τους (πέρασε και δεν κόλλησε - trial σαν του μετρό), έμενε κολλημένο και ήθελε restart για να επανέλθει. Το αποτέλεσμα να πρέπει να κάνω όπισθεν για να πάω σε άλλη λωρίδα. Τουλάχιστον 3-4 φορές το έζησα και επιβεβαιωμένο και από υπάλληλο.

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

  On 16/4/2025 at 8:09 ΠΜ, memoriesradio said:

Είναι και υπερσύγχρονη η σηματοδότηση (φωτεινά σήματα λωρίδας) στα διόδια της Εγνατίας, πάνω από κάθε λωρίδα, και ιδίως για τα e-pass όπου δεν τους έκαναν τα αρχικά φωτεινά ενδεικτικά που ήταν μόνο για τρίλιζα (πράσινο και Χ) και έβαλαν τσόντα κάποιες άλλες φωτεινές επιγραφές για τα e-pass με που δεν είναι και ότι καλύτερο για ευδιάκριτο (βλέπε και κάνε σύγκριση με Ολυμπία οδό σταθμός Ελαιώνα, όπου τα φωτεινά σήματα της κάθε λωρίδας φαίνονται μέχρι το σπίτι μου (6+χλμ)). Εξάλλου η Εγνατία οδός χρόνια τώρα δεν είχε (και ούτε είχε σκοπό να βάλει) το σύστημα e-pass και ήταν ο μόνος αυτοκινητόδρομος που το έβαλε τελευταίος και σχετικά πρόσφατα με διαγωνισμό αρπαχτή ή τίποτα trial αλχημείες του παλιού κρατικού epass...
Επίσης να θυμίσω πριν από 2-3 χρόνια καρατσεκαρισμένο πρόβλημα σε λωρίδα  e-pass στα Σιάτιστα, όπου όταν περνούσα στο e-pass πίσω από φορτηγό, η λωρίδα κολλούσε (Χ) στο σύστημα τους (πέρασε και δεν κόλλησε - trial σαν του μετρό), έμενε κολλημένο και ήθελε restart για να επανέλθει. Το αποτέλεσμα να πρέπει να κάνω όπισθεν για να πάω σε άλλη λωρίδα. Τουλάχιστον 3-4 φορές το έζησα και επιβεβαιωμένο και από υπάλληλο.

Expand  

Έμαθα πριν από λίγο τι έγινε. 
 1 δεν θα έπρεπε μέσα στην εθνική να υπάρχουν διόδια. Όταν μπαίνεις και βγαίνεις. 
  2 γιατί να πρέπει να κάνεις όπισθεν? Εδώ άμα γίνει κάτι ανοίγει η μπάρα σταματάς και πληρώνεις. 
 3 γελοία σηματοδοτησει 

   και γιατί ακόμα υπάρχει πχ με λεφτα και διαφορετική κάρτα κλπ κλπ κλπ 

Link to comment
Share on other sites

  On 16/4/2025 at 8:16 ΠΜ, Harry636 said:

Έμαθα πριν από λίγο τι έγινε. 
 1 δεν θα έπρεπε μέσα στην εθνική να υπάρχουν διόδια. Όταν μπαίνεις και βγαίνεις. 
  2 γιατί να πρέπει να κάνεις όπισθεν? Εδώ άμα γίνει κάτι ανοίγει η μπάρα σταματάς και πληρώνεις. 
 3 γελοία σηματοδοτησει 

   και γιατί ακόμα υπάρχει πχ με λεφτα και διαφορετική κάρτα κλπ κλπ κλπ 

Expand  

Διόδια δεν έπρεπε να υπάρχουν χρόνια τώρα ή τουλάχιστον έπρεπε να περνάς "αέρα"σε περιπτώσεις συμφόρησης ώστε να μην καταλήγει να είναι "μαγαζί", όπως θα δεις να γίνεται τώρα το Πάσχα και να κόβει dollars με το κιλό 🤑🤑🤑 💰💰💰Παλιότερα η Ολυμπία άφηνε στο ένα ρεύμα να περνάς πχ στον γυρισμό που πλήρωνες όταν πήγαινες μόνο πχ Ελευσίνα θυμάμαι από Κόρινθο που ερχόμουν, έμπαινα "αέρα", αλλά στο φεύγα, πλήρωνα πάντα. Τελείωσαν αυτά φυσικά. 

Όπισθεν κάνουν γιατί κάποιοι (πάρα πολλοί) κάνουν λάθος με την λωρίδα e pass ή δεν έχουν χρηματικό υπόλοιπο και διάφορα άλλα, το συναντάς και σε άλλους δρόμους, όχι μόνο στην Εγνατία αυτό. Το θέμα είναι ότι δεν φταίει αυτός που έκανε πίσω για ό, τι έγινε. Η πρόσκρουση ήταν θέμα χρόνου, γιατί για να έγιναν σμπαράλια όλα, έτρεχαν κάργα.. 

Edited by johnny_htc
Link to comment
Share on other sites

  On 16/4/2025 at 8:33 ΠΜ, johnny_htc said:

Διόδια δεν έπρεπε να υπάρχουν χρόνια τώρα ή τουλάχιστον έπρεπε να περνάς "αέρα"σε περιπτώσεις συμφόρησης ώστε να μην καταλήγει να είναι "μαγαζί", .. 

Expand  

Τώρα π είπες διόδια σκέφτονται να φέρουν και σε εμάς εδώ λες και έχουμε κάνα δρόμο της προκοπής🤣

Ευκαιρία δεν είχαμε...

Link to comment
Share on other sites

  On 16/4/2025 at 9:14 ΠΜ, elkons said:

Τώρα π είπες διόδια σκέφτονται να φέρουν και σε εμάς εδώ λες και έχουμε κάνα δρόμο της προκοπής🤣

Ευκαιρία δεν είχαμε...

Expand  

Που ρε συ;; Στην Υψηλή της Χαλκίδας;;  Ρίο - Αντίρριο την είδαν οι τύποι, ας χαλαρώσουν λίγο 😂🤣🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...