Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μάλιστα. Άρα γι' αυτό σε πήραν τελευταία στιγμή από την forthnet. Εάν επιλέξεις ενεργοποίηση της υπηρεσίας μετά από 14 μέρες, ο υφιστάμενος πάροχος ενημερώνεται τελευταία στιγμή. (Δηλαδή αμέσως πριν τελειώσει το 14ήμερο ή αφού έχει τελειώσει το 14ήμερο) Κάτι τελευταίο. Τελικά η forthnet σου έκανε αντιπροσφορά αφού είχε ενεργοποιηθεί η υπηρεσία στην wind ή πριν;
Πριν ενεργοποιηθεί.. Αλλά μετά μας έγραψαν στα..... και ενώ ήμασταν έτοιμοι έτοιμοι να κάνουμε υπαναχωρηση, αυτοί μας ξέχασαν.. Έτσι πήγαμε στη wind. Μια ερώτηση όμως. Πόσο καιρό παίρνει η ενεργοποίηση της wind vision; Περιμένουμε εδώ και τρεις μέρες να ενεργοποιηθεί...

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Άρα προλάβαινες να υπαναχωρήσεις έστω και την τελευταία στιγμή. Νομίζω όμως, ότι εάν έβαζες άμεση ενεργοποίηση της υπηρεσίας θα έχεις στην ουσία περισσότερο χρόνο για να κινηθείς ανάλογα. Έτσι έκανα εγώ. Τι εννοείς σας έγραψαν; Έκανες κίνηση για υπαναχώρηση και δεν σου απάντησαν; Δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό γιατί δεν έχω wind vision..
Link to comment
Share on other sites

Είχαν πάρει τηλέφωνο και είχαν πει θα ξαναεπαιρναν την ίδια μέρα το απόγευμα. Και δεν πήραν. Οπότε εμείς το αφήσαμε.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Λύθηκε ο γρίφος. :D Ε τότε καλά έκανες. Και εγώ στην θέση σου το ίδιο θα έκανα εάν δεν με έπαιρναν ξανά.
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ενεργοποιηθηκε η wind vision. Σε γενικές γραμμές καλή είναι αλλά έχει κάποια κολλήματα. Τώρα ή έχει αποσυνδέσεις το router(και στην περιήγηση στο Internet έχουμε κολλήματα σαν να κόβεται το Internet χωρίς την τηλεόραση ενεργοποιημενη) ή φταίει το γεγονός ότι το έχουμε με WiFi και όχι με ethernet. Τι πιστεύετε;

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

αν ολη η δουλεια γινεται με ασυρματο,αναγκαστικα πρεπει να δοκιμασεις με καλωδιο για να εχεις σωστη εικονα της καταστασης. Παρακολουθησε τα λαμπακια στο ρουτερ μηπως αυτα που δειχνουν τον συγχρονισμο ή την ip αν σβηνουν. Αν υπαρχει θεμα αποσυνδεσεων δεν θα ειναι στιγμιαιες διακοπες,θα χρειαζονται λιγα περισοοτερα δευτερολεπτα ίσως και λεπτο ωσπου να επανελθει,επομενως σε ολη αυτη τη διαρκεια της διακοπης δεν θα εχεις ιντερνετ. Απ'οτι καταλαβαινω ομως δεν ειναι αποσυνδεσεις,μαλλον το ασυρματο κατι σου κανει.
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ενεργοποιηθηκε η wind vision. Σε γενικές γραμμές καλή είναι αλλά έχει κάποια κολλήματα. Τώρα ή έχει αποσυνδέσεις το router(και στην περιήγηση στο Internet έχουμε κολλήματα σαν να κόβεται το Internet χωρίς την τηλεόραση ενεργοποιημενη) ή φταίει το γεγονός ότι το έχουμε με WiFi και όχι με ethernet. Τι πιστεύετε;

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Επειδή φαντάζομαι ότι η wind σου έχει δώσει το σαπιο techinocοlor v3 router το μαύρο στο οποίο οι κεραίες WiFi είναι για κλάματα δοκίμασε να το συνδέσεις αν γίνεται ενσύρματα να δεις αν κολλάει το wind vision.

Link to comment
Share on other sites

επισης και η χειροκινητη επιλογη καναλιου wifi μπορει να βοηθησει,αντι για το αυτοματο που εχουν συνηθως τα ρουτερ.
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον είναι αποσυνδέσεις γιατί κρατάει περίπου κανένα λεπτό και δεν έχει Internet καμία συσκευή εκείνη την στιγμή.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Άλλες φορές κάνει και κάποιες μικρό διακοπές.

Edited by theo4850
Link to comment
Share on other sites

κοιτα ποιο ή ποια λαμπακια σβηνουν για να εχεις εικονα,τι ακριβως συμβαινει. Αν αποσυγχρονιζει η γραμμη ή αν χανει την ip. Αν μπορεις βαλε και στατιστικα της γραμμης εδω να δουμε.Οπωσδηποτε δοκιμασε ομως και με καλωδιο να δουμε αν υπαρχει ιδια συμπεριφορα.
Link to comment
Share on other sites

Θα πάρω ένα τηλέφωνο πρώτα στην εταιρία και βλέπουμε..

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Από ότι είδα, έχει κάποια errors, αλλά όχι πολλά.

Link to comment
Share on other sites

το θεμα δεν ειναι τα errors μονο,αλλα οι μετρησεις snr και attenuation.
Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι κι αν πήραμε τηλέφωνο στη wind; Πάλι έχουμε θέματα με την τηλεόραση και με το Internet. Για την ακρίβεια, τώρα δεν έχουμε καν τηλεόραση. Στέλνω και στατιστικά του router. Τι πιστεύετε; Πάντως εμείς θα ξαναπαρουμε τηλέφωνο. Αν δεν διορθωθεί το θέμα, μπορούμε να φύγουμε σε άλλη εταιρία με μια καταγγελία; 6b248f48fb4db4beedfc321b42cb6fbf.jpg6197cc4e1346265fc5a7b50c3a9e625b.jpg

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι κι αν πήραμε τηλέφωνο στη wind; Πάλι έχουμε θέματα με την τηλεόραση και με το Internet. Για την ακρίβεια, τώρα δεν έχουμε καν τηλεόραση. Στέλνω και στατιστικά του router. Τι πιστεύετε; Πάντως εμείς θα ξαναπαρουμε τηλέφωνο. Αν δεν διορθωθεί το θέμα, μπορούμε να φύγουμε σε άλλη εταιρία με μια καταγγελία;

 

Επειδή είχα και εγώ wind vision παλαιότερα και είχα προβλήματα με την TV, τι κι αν έκανα ενα σορό τηλεφωνήματα, τι κι αν ήρθε τεχνικός τους, τι κι αν έψαξα όλη την καλωδίωση στο σπίτι, το πρόβλημα δεν λυνόταν, ώσπου κάποια στιγμή έβγαλα από την πρίζα του ρεύματος τον αποκωδικοποιητή wind vision για λίγα λεπτά, και ω! του θαύματος επανήλθε η τηλεόραση κανονικά μόλις τον ξανά ενεργοποίησα! Έτσι κάθε φορά που έμενα χωρίς τηλεόραση έκλεινα και ξανά άνοιγα την συσκευή wind vision.

Οπότε κοίτα και αυτή την περίπτωση, αποσύνδεση και ξανά σύνδεση με το ρεύμα του αποκωδικοποιητή.

Link to comment
Share on other sites

Απο μονοι τους εχουν βαλει το snr στο 6? Δεν ξέρω το ρουτερ αυτο. Βλεπω adsl uptime (συγχρονισμός?) 28' και adsl active (ip?) 13 δευτερόλεπτα. Για καποιο λογο χανεται η ip μάλλον... απο το 13700 τι ακριβώς κανουν? Δοκιμασε παλι μην πεσεις σε πιό σχετικό υπάλληλο. Θα έλεγα να παρακολουθήσεις και με αλλο ρουτερ τη γραμμή να δεις αν κανει τα ίδια...
Link to comment
Share on other sites

Απο μονοι τους εχουν βαλει το snr στο 6? Δεν ξέρω το ρουτερ αυτο. Βλεπω adsl uptime (συγχρονισμός?) 28' και adsl active (ip?) 13 δευτερόλεπτα. Για καποιο λογο χανεται η ip μάλλον... απο το 13700 τι ακριβώς κανουν? Δοκιμασε παλι μην πεσεις σε πιό σχετικό υπάλληλο. Θα έλεγα να παρακολουθήσεις και με αλλο ρουτερ τη γραμμή να δεις αν κανει τα ίδια...
Για το snr, αλλάξαμε καλώδιο και για αυτό το ανεβάσανε το snr. Τώρα για το uptime και για το active, δεν γνωρίζω. Θα ξαναπαρουμε τηλέφωνο σε αυτούς και βλέπουμε.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 80 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Επειδή είχα και εγώ wind vision παλαιότερα και είχα προβλήματα με την TV, τι κι αν έκανα ενα σορό τηλεφωνήματα, τι κι αν ήρθε τεχνικός τους, τι κι αν έψαξα όλη την καλωδίωση στο σπίτι, το πρόβλημα δεν λυνόταν, ώσπου κάποια στιγμή έβγαλα από την πρίζα του ρεύματος τον αποκωδικοποιητή wind vision για λίγα λεπτά, και ω! του θαύματος επανήλθε η τηλεόραση κανονικά μόλις τον ξανά ενεργοποίησα! Έτσι κάθε φορά που έμενα χωρίς τηλεόραση έκλεινα και ξανά άνοιγα την συσκευή wind vision.

Οπότε κοίτα και αυτή την περίπτωση, αποσύνδεση και ξανά σύνδεση με το ρεύμα του αποκωδικοποιητή.

Τώρα έχει λίγη ώρα που παίζει καλά. Βέβαια, με WiFi και κλειδωμένο δεν έπαιρνε τον κωδικό που έβαλα. Τώρα το έχω ανοιχτό χωρίς κωδικό και μόλις αγοράσουμε καλώδιο ethernet, θα το κλειδώσω ξανά.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα κατά το μεσημεράκι μου ήρθε SMS που μου έλεγε να βάλω τον εξοπλισμό της Wind γιατί πλέον έχω περάσει σε αυτούς. Έτσι και έκανα. Όμως το σταθερό παρέμεινε όχι VoIP (από το άλλο το κλασικό, δεν θυμάμαι πως λέγεται), παρόλο που το συμβόλαιο που έχω κλείσει είναι για 100Mbps.

Περιττό να αναφέρω ότι έχω μιλήσει 2 φορές μαζί τους για το γεγονός ότι δεν συγχρονίζει το ρούτερ καθόλου. Ουσιαστικά, είμαι στο κενό. Στα τηλεφωνήματα που έκανα, στο πρώτο με είπαν οτι είμαι στο μεταβατικό στάδιο και ότι μέχρι το απόγευμα θα το έχω, και όταν πήρα το απόγευμα, είπαν ότι θα με πάρουν αυτοί. Ακόμα παίρνουν

 

Edit:

Που και που συγχρονίζει στα 20mbps down 3 Mbps up και μετά το χάνει

Edited by tasosathan
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα κατά το μεσημεράκι μου ήρθε SMS που μου έλεγε να βάλω τον εξοπλισμό της Wind γιατί πλέον έχω περάσει σε αυτούς. Έτσι και έκανα. Όμως το σταθερό παρέμεινε όχι VoIP (από το άλλο το κλασικό, δεν θυμάμαι πως λέγεται), παρόλο που το συμβόλαιο που έχω κλείσει είναι για 100Mbps.

Περιττό να αναφέρω ότι έχω μιλήσει 2 φορές μαζί τους για το γεγονός ότι δεν συγχρονίζει το ρούτερ καθόλου. Ουσιαστικά, είμαι στο κενό. Στα τηλεφωνήματα που έκανα, στο πρώτο με είπαν οτι είμαι στο μεταβατικό στάδιο και ότι μέχρι το απόγευμα θα το έχω, και όταν πήρα το απόγευμα, είπαν ότι θα με πάρουν αυτοί. Ακόμα παίρνουν

 

Το γραμμή είχες πριν και τι εταιρία?

Link to comment
Share on other sites

Το γραμμή είχες πριν και τι εταιρία?

Nova VDSL 50MBPS αλλά και πάλι δεν ήταν VoIP εκείνο

 

 

Κανε υπομονη 1-2 μέρες, η ενεργοποίηση απαιτεί χρόνο..

Δεν έχω και άλλη επιλογη, απλά με χάλασε που η Wind τα βλέπει όλα άψογα μέσα στην γραμμή της και δεν μου λέει ότι θα καθυστερήσει η ενεργοποίηση ή κάτι τέτοιο

Link to comment
Share on other sites

Nova VDSL 50MBPS αλλά και πάλι δεν ήταν VoIP εκείνο

 

Κανονικά θέλει 1 με 2 μέρες αφού ήσουν vdsl θα ενεργοποιηθείς γρήγορα. Εγώ ήμουν σε adsl και χρειάστηκαν 5 μέρες για να με γυρίσει ο ΟΤΕ σε καμπίνα vdsl (συμβόλαιο wind). Και εμένα μου φαινόταν περίεργο που δεν είναι voip γιατί πριν είχα adsl + voip αλλά νομίζω καλύτερα έτσι. Μπορείς να αλλάξεις το ρουτερ του παροχου με ένα καλύτερο γιατί αν ήταν voip αυτό είναι αδύνατο. Βέβαια κάποια στιγμή θα τα γυρίσουν όλα σε voip αλλά κανείς δεν ξέρει σε πόσα χρόνια θα γίνει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά συνέδεσα την vision με ethernet. Τα προβλήματα υπάρχουν ακόμα όμως, με αποσυνδέσεις(λογικά) και στις συσκευές και στη vision.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πήραμε στην wind και μας παραδέχτηκα πως δεν την υποστηρίζει η περιοχή μας την wind vision(βεβαια αυτό δεν μας το είπαν όταν κάναμε το συμβόλαιο με την βρωμοεταιρια αυτή). Το χειρότερο είναι πως έχουμε θέμα και με το Internet.. Μετά και με την παραδοχή αυτή από την εξυπηρέτηση πελατών, τι κάνω; Μπορώ να φύγω και να πάω σε άλλη εταιρία χωρίς να πληρώσω την ρήτρα η οποία λογικά θα είναι τεράστια;

Edited by theo4850
Link to comment
Share on other sites

Τελικά συνέδεσα την vision με ethernet. Τα προβλήματα υπάρχουν ακόμα όμως, με αποσυνδέσεις(λογικά) και στις συσκευές και στη vision.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πήραμε στην wind και μας παραδέχτηκα πως δεν την υποστηρίζει η περιοχή μας την wind vision(βεβαια αυτό δεν μας το είπαν όταν κάναμε το συμβόλαιο με την βρωμοεταιρια αυτή). Το χειρότερο είναι πως έχουμε θέμα και με το Internet.. Μετά και με την παραδοχή αυτή από την εξυπηρέτηση πελατών, τι κάνω; Μπορώ να φύγω και να πάω σε άλλη εταιρία χωρίς να πληρώσω την ρήτρα η οποία λογικά θα είναι τεράστια;

Τα βήματα που θεωρώ πως πρέπει να κάνεις είναι: 1)Αφού υπάρχουν τα προβλήματα και το έχουν παραδεχτεί να τους πεις να διακόψεις για να δεις τι θα σου πουν. Αν σε χρεώνουν τέλος διακοπής, γράφεις ένα ωραίο γράμμα με τους λόγους που στο επιβάλουν και περιμένεις απάντηση. Αν δεν σου απαντήσουν(μόνο εγγράφως), στέλενεις στην ΕΕΤΤ αναφέροντας το πρόβλημά σου. Εκεί πιστεύω θα μπορέσεις να φύγεις χωρίς ποινή αν όντως είναι προβληματική η υπηρεσια. 2)Ενημερώνεις συνέχεια για βλάβη και ζητάς να έρθει τεχνικός, είτε μέχρι να λυθεί το πρόβλημα είτε μέχρι να σου πουν δεν λύνεται μπορείς να διακόψεις χωρίς ποινή (άλλωστε εσύ πληρώνεις κανονική τιμή και οι παρεχόμενες υπηρεσίες δεν είναι αυτές που πρέπει). 3)Για όλους τους λόγους που τους έχεις αναφέρει σε αφήνουν να σπάσεις συμβόλαιο χωρίς ποινή και γλυτώνεις όλα τα παραπάνω.

Προσωπικά σε βλέπω για 2 και να καταλήγεις στο 1. Στο τέλος να ξέρεις, βγαίνει άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Τα βήματα που θεωρώ πως πρέπει να κάνεις είναι: 1)Αφού υπάρχουν τα προβλήματα και το έχουν παραδεχτεί να τους πεις να διακόψεις για να δεις τι θα σου πουν. Αν σε χρεώνουν τέλος διακοπής, γράφεις ένα ωραίο γράμμα με τους λόγους που στο επιβάλουν και περιμένεις απάντηση. Αν δεν σου απαντήσουν(μόνο εγγράφως), στέλενεις στην ΕΕΤΤ αναφέροντας το πρόβλημά σου. Εκεί πιστεύω θα μπορέσεις να φύγεις χωρίς ποινή αν όντως είναι προβληματική η υπηρεσια. 2)Ενημερώνεις συνέχεια για βλάβη και ζητάς να έρθει τεχνικός, είτε μέχρι να λυθεί το πρόβλημα είτε μέχρι να σου πουν δεν λύνεται μπορείς να διακόψεις χωρίς ποινή (άλλωστε εσύ πληρώνεις κανονική τιμή και οι παρεχόμενες υπηρεσίες δεν είναι αυτές που πρέπει). 3)Για όλους τους λόγους που τους έχεις αναφέρει σε αφήνουν να σπάσεις συμβόλαιο χωρίς ποινή και γλυτώνεις όλα τα παραπάνω.

 

Προσωπικά σε βλέπω για 2 και να καταλήγεις στο 1. Στο τέλος να ξέρεις, βγαίνει άκρη.

Τελικά μετά από πολλά τηλεφωνήματα, το πρόβλημα διορθώθηκε. Δεν έχουμε θέματα ούτε στο Internet ούτε στην τηλεόραση. Άρα ήταν κάποιο θέμα σε αυτούς.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εξακολουθεί να έχει κάποια μικρά κολλήματα αλλά θέλω να πιστεύω πως είναι λόγω της κακοκαιρίας. Διαφορετικά, ξανά πάλι τηλέφωνα.

Edited by theo4850
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά από πολλά τηλεφωνήματα, το πρόβλημα διορθώθηκε. Δεν έχουμε θέματα ούτε στο Internet ούτε στην τηλεόραση. Άρα ήταν κάποιο θέμα σε αυτούς.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εξακολουθεί να έχει κάποια μικρά κολλήματα αλλά θέλω να πιστεύω πως είναι λόγω της κακοκαιρίας. Διαφορετικά, ξανά πάλι τηλέφωνα.

 

ΆΘΛΙΟ δίκτυο, άθλια υποστήριξη και ψεύτες...κατέφυγα κι εγώ στην ΕΕΤΤ για ανάλογα προβλήματα που αντιμετώπιζα με το double play και έχοντας εγκυμονούσα σύζυγο στο σπίτι ( που σημαίνει απουσία τηλέφωνο είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα!) και ακόμα και την αναφορά - ΕΓΓΡΑΦΗ του τεχνικού τους από την επίσκεψη στο σπίτι μου, την μετέφρασαν ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΑΝ!

Αλλά την πατήσανε... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!!!

Και τα 150€ που ζητάνε σαν penalty... θα πάρουν τα @@ρια μου!

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...