Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Απορία, λήγει το συμβόλαιο σταθερού και θέλω να ανανεώσω. Προσπαθώ να βρω τηλέφωνο επικοινωνίας και έχει μόνο το 18300 με χρέωση. Δεν έχουν τηλέφωνο χωρίς χρέωση για τέτοια θέματα;

13800 ειναι,και δυστυχως οχι πρεπει να παρεις εκει γι'αυτο που θες.Ή να προσπαθησεις μεσω fb μπας και σε καλεσουν,αλλά χλωμό το κόβω,στο 13800 θα σε παραπέμψουν πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Απορία, λήγει το συμβόλαιο σταθερού και θέλω να ανανεώσω. Προσπαθώ να βρω τηλέφωνο επικοινωνίας και έχει μόνο το 18300 με χρέωση. Δεν έχουν τηλέφωνο χωρίς χρέωση για τέτοια θέματα;

 

Email εδω https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/ απαντανε σε 1-2 μερες, εγω ετσι εκανα και εχω και τις απαντησεις τους αρχειοθετημενες

Link to comment
Share on other sites

Email εδω https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/ απαντανε σε 1-2 μερες, εγω ετσι εκανα και εχω και τις απαντησεις τους αρχειοθετημενες

 

Αυτό που στέλνεις πως το κρατάς αντίγραφο μέσα από την φόρμα τους???

Link to comment
Share on other sites

13800 ειναι,και δυστυχως οχι πρεπει να παρεις εκει γι'αυτο που θες.Ή να προσπαθησεις μεσω fb μπας και σε καλεσουν,αλλά χλωμό το κόβω,στο 13800 θα σε παραπέμψουν πάλι.

 

 

μπορείς να καλέσεις στο +30 693 561 3800

παραθέτω απόσπασμα απο σελίδα wind

 

Για ιδιώτες: 13800

 

Από σταθερό WIND με χρέωση 0,26€/ κλήση συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και τελών σταθερής τηλεφωνίας. Από κινητό WIND με χρέωση 0,25€/ κλήση συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και εφαρμόζεται επιπλέον τέλος κινητής τηλεφωνίας 12,15,18 ή 20% ανάλογα με το, προ ΦΠΑ, ύψος του μηνιαίου λογαριασμού. Η χρέωση για κλήση από άλλο πάροχο ορίζεται με βάση τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου.

 

• Από Εξωτερικό & από κινητό WIND σε περιαγωγή με χρέωση: +30 693 561 3800

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι στο εξωτερικο ναι. Αν το δοκιμασεις στο εσωτερικο φυσικα δεν δουλεύει
Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι στο εξωτερικο ναι. Αν το δοκιμασεις στο εσωτερικο φυσικα δεν δουλεύει

 

συγνώμη για την παραπληροφόρηση

για την ιστορία πάντως το καλώ μέσω mobilevoip app κάνοντας χρήση του dialcheap λογαριασμού μου με callerID το frog καρτοκινητό μου και απαντά κανονικά...

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά γιατί καλείς από εξωτερικό , φυσικά με το νούμερο σου όταν παίρνεις από εξωτερικό δουλεύει.
Link to comment
Share on other sites

αυτο ναι,μιας και το ανεφερες σε ορισμενα voip apps δουλευει,στην περιπτωση μου σε telz καλούσε κανονικά.Σε viber μια φορά εβγαινε,αλλη φορα οχι.
Link to comment
Share on other sites

η κάθε αστεία εταιρία προσπαθεί να βγάλει χρήματα από τα θύματά της που καλούν στην εξυπηρέτηση πελατών

από καρτοκινητό frog η χρέωση για κλήση στο 13800 είναι 0,714/λεπτό

από dialcheap είναι 0,008/λεπτο

ετσι για μια 5λεπτη κλήση απαιτούνται 3,57€ από frog και μόλις 0,40€ από dialcheap

όπως και να το κάνεις έχει διαφορά!

 

τέλος πάντων... ελπίζω ο Dj kourampies να βγάλει άκρη με την ανανέωσή του

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που στέλνεις πως το κρατάς αντίγραφο μέσα από την φόρμα τους???

 

Με την αποστολη του μηνυματος σου θα σου ερθει αντιγραφο στη διευθυνση mail που θα βαλεις.

Edited by johnsot-1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Στον τελευταίο λογαριασμό που εκδόθηκε πριν 1 βδομάδα, εκεί που πλήρωνα τελική τιμή 32,77 ευρώ μου ήρθε ποσό 36,16 ευρώ. Από την ανάλυση λογαριασμού σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα βλέπω ότι στον τρέχοντα λογαριασμό δεν έχει εφαρμοστεί η έκπτωση των 2,44 ευρώ που αφορά το πάγιο της υπηρεσίας wind 300. Με άλλα λόγια αυτόν το μήνα μου χρέωσαν τα 300 λεπτά προς κινητά αντί να μου τα παρέχουν δωρεάν, όπως ήταν το πακέτο μου. Παίζει λάθος ή κάτι άλλο που αγνοώ; Το πρόγραμμα που έχω: VDSL 50 με απεριόριστα αστικά-υπεραστικά και δωρεάν 300 λεπτά προς κινητά.

NOKIA 8

LG G2 32Gb (DEU)

Link to comment
Share on other sites

Η έκπτωση μαλλον αφορα ολο το πρόγραμμα και οχι αποκλειστικά καποια υπηρεσία,ασχετα αν σου την πλασαρουν ως δωρο τη συγκεκριμενη παροχή. Ή καποιο λάθος θα εγινε απο το λογιστηριο τους ή θα εληξε η 2ετης δέσμευση που ειχες. Αλλη έκπτωση φαίνεται στο λογαριασμό ή μόνο αυτή υπηρχε παντα?
Link to comment
Share on other sites

Στο λογαριασμό φαίνονται άλλες 2 εκπτώσεις:

Μηνιαίο Πάγιο WIND Double Play από 12/08 έως 11/09 34,67 €

Μηνιαίο Πάγιο Αναγνώριση Κλήσεων από 12/08 έως 11/09 0,40 €

Μηνιαίο Πάγιο WIND VDSL. από 12/08 έως 11/09 16,26 €

Μηνιαίο Πάγιο WIND 300 από 12/08 έως 11/09 2,44 €

Μηνιαίο Πάγιο Βασικές Τηλ. Υπηρεσίες από 12/08 έως 11/09 0,22 €

Μηνιαίο Πάγιο Λοιπές Τηλ. Υπηρεσίες από 12/08 έως 11/09 0,18 €

Έκπτωση υπηρεσιών σταθερής -14,73 €

Εκπτωση Υπηρεσίας WIND VDSL -11,65

 

Κανονικά υπήρχε και η έκπτωση των 2,44 ευρώ που στον τρέχοντα λογαριασμό εξαφανίστηκε. Οι άλλες 2 παραμένουν όπως φαίνεται. Τον περασμένο Σεπτέμβρη του 2017 έκανα μετατροπή σε VDSL με 2ετή δέσμευση, οπότε λήξη χρόνου έκπτωσης δεν παίζει.

NOKIA 8

LG G2 32Gb (DEU)

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να την ξεχασαν ή να ισχυε η συγκεκριμένη εκπτωση για 1 χρονο για καποιο λογο. Δεν εχει ξανακουστει βέβαια,λιγο δυσκολο το βλεπω. Απλα συμπιπτει με την συμπληρωση του χρονου. Δεν ξερω μηπως επαιζε καποια τέτοια προσφορα τοτε.
Link to comment
Share on other sites

O 1 χρόνος συμπληρώνεται μετά τις 11/9, αλλά αυτοί μου αφαίρεσαν την έκπτωση μετά τον 11ο μήνα κι όχι μετά τον 12ο, αφού η τιμολόγηση της υπηρεσίας είναι για το διάστημα από 12/8-11/9, ήτοι για τη διάρκεια του 12ου μήνα, πριν κλείσει χρόνος. Μάλλον για κουτοπονηριά της Wind το κόβω.

NOKIA 8

LG G2 32Gb (DEU)

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κανείς που να λήγει το συμβόλαιο του αυτό τον καιρό και να πήρε προσφορά από την wind, και σε τι τιμή.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Εγώ,αλλά το μόνο που έδωσαν ήταν το ήδη υπάρχον σε αυξημένη τιμή.....

 

Μάλλον θα αλλάξω εταιρία

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

εμενα στο απλο πακετο (broadband) δεν με πηραν καν για προσφορα.Μονο ενα μηνυμα οτι ειχαν βγει οι προσφορες πριν τη ληξη του συμβολαιου.Η προσφορα που υπηρχε (για το ιδιο πακετο) ηταν μια μειωση 1,5€ και συμπεριληψη της αναγνωρισης και των ψηφιακων ευκολιων στην τελικη τιμη,Το περιεργο επισης ειναι οτι 2ος συνεχομενος λογαριασμος βγηκε με την ιδια εκπτωση (αντι το παγιο να παει στην ονομαστικη τιμη).Τα πακετα double play τα εδιναν γυρω στα 22€ (το 2play basic) και το 2play plus στα 25 ή στα 27€.Τελικη τιμη με φορους αναγνωριση και ψηφιακες ευκολιες.Για τα 50αρια κλπ (fiber) δεν ξερω γιατι συμφωνα με το 13800 δεν εχει διαθεσιμοτητα.Αν και στο καταστημα κατα περιεργο τροπο ειχαν τιμες και γι'αυτα (δεν τις θυμαμαι) λες και υπηρχε.... Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

καλά μιλάμε για πολύ βλήματα εκεί στην wind... αίτηση φορητοτητας, υπογραφή συμβολαίου 29/6 τους παίρνω σήμερα γιατί ακόμα είμαστε κοσμοτε και μου λένε 10 Αυγούστου ακυρώθηκε η αίτηση σας!! πόσο μλκες είναι;;;; ;ποιος και γιατί την ακύρωσε δεν ξέρουν λένε! είναι δυνατόν?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7
καλά μιλάμε για πολύ βλήματα εκεί στην wind... αίτηση φορητοτητας, υπογραφή συμβολαίου 29/6 τους παίρνω σήμερα γιατί ακόμα είμαστε κοσμοτε και μου λένε 10 Αυγούστου ακυρώθηκε η αίτηση σας!! πόσο μλκες είναι;;;; ;ποιος και γιατί την ακύρωσε δεν ξέρουν λένε! είναι δυνατόν?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

Αντίστοιχο έγινε και σε μένα, αλλά με φορητότητα κινητού από Cosmote σε Wind. Είχα κάνει αίτηση απ' τα Public, όπου μ' ενημέρωσαν πως η Cosmote αιτήθηκε την ακύρωση.

Link to comment
Share on other sites

Αντίστοιχο έγινε και σε μένα, αλλά με φορητότητα κινητού από Cosmote σε Wind. Είχα κάνει αίτηση απ' τα Public, όπου μ' ενημέρωσαν πως η Cosmote αιτήθηκε την ακύρωση.

γιατί όμως; αφού το συμβόλαιο έχει λήξει

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει να κανει με την ληξη του συμβολαιου ή οχι. Αν εχει ληξει το συμβολαιο δεν πληρωνετε επιπλέον αλλιως αν δεν εχει ληξει υπαρχει ποινη διακοπης.

Θα πρέπει να ζητησετε εξηγησεις απο την εταιρία που ακυρωνει την αιτηση για ποιο λόγο την ακυρωνει. Μπορει να υπάρχουν π.χ. ληξιπρόθεσμες οφειλές ή ασυμφωνιες στα στοιχεια που δηλωνετε στην νεα εταιρία σε σχεση με αυτα που υπαρχουν στην τωρινη.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7
γιατί όμως; αφού το συμβόλαιο έχει λήξει

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Στην περίπτωσή μου, έγινε σε κινητό. Εικάζω, για περιθώριο αντιπροσφορών και για να μη χάσουν πελάτη. (ασχέτως αν το έκαναν με δόλο, χωρίς ύπαρξη καλύτερης προσφοράς μιας κι είχαν την καραμέλα "εμείς δεν προσφέρουμε χαμηλές τιμές, αλλά ποιότητα" :lol: )

 

Checkαρε κι αυτό που γράφει ο/η kmpatra και κάλεσέ τους για περαιτέρω εξηγήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξα πάροχο. Πήγα στην κόκκινη. Εκτός του ότι μου στείλαν λογαριασμό κ για τον επόμενο μήνα με όλες τις χρεώσεις και τα πάγια μου χρέωσαν και

"Τέλ.διακοπής προσφοράς ανανέωσης 23,04"

Ξέρει κανείς τι είναι αυτό; Φρόντισα να αλλάξω πάροχο μετά τη λήξη του συμβολαίου, οπότε δεν είναι πρόωρη αποχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...