Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φιλε μου μεσα απο την φορμα επικοινωνιας στειλε την καταγγελια.Μπορεις να την σκαναρεις και να την κανεις attachment.

Δεν μπορουν μετα να σου που δεν ηρθε..παραεπεσε..την εφαγε ο σκυλια γιατι σου δινεις αριθμο κλησης.Σαν αριθμο πρωτοκολλου.

Και εισαι καλυμμενος απο παντου.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα στο κατάστημα της WIND-άρας στην Πανόρμου (νομίζω είναι εταιρικό) και ζήτησα να μου στείλουν την καταγγελία λόγω αυξήσεων με Φαξ. Τους λέω ότι θέλω και αποδεικτικό και μου λένε "Ααα, εμείς δε δίνουμε τέτοια"!! Όμως τον είδα ότι το έστειλε μπροστά μου και έκανε πάνω από 5 λεπτά. Επίσης, είπε σε μια άλλη υπάλληλο να μην πάρει τηλέφωνο ακόμα, γιατί στέλνει αυτός το Φαξ.

 

Αύριο θα κάνω αίτηση στη Cyta, για φορητότητα του αριθμού. Λέτε να έχω πρόβλημα, αν οι υπάλληλοι καλύπτουν τη WIND στην καταγγελία; :mad: Έχει τύχει τίποτα ανάλογο σε κάποιον;

 

Πήρα σήμερα το 13800, για να ρωτήσω αν πήραν την καταγγελία και μου απάντησαν θετικά. Όμως επειδή δεν εμπιστεύομαι τη WIND, θα την στείλω ξανά σήμερα από κάποιο βιβλιοπωλείο, ώστε να έχω και αποδεικτικό.

 

Είμαι 99,9% σίγουρος, ότι θα μου "πουλήσει" τρελιτσα, μόλις δει την αίτηση για Cyta (αύριο)... :down:

Link to comment
Share on other sites

Πήρα σήμερα το 13800, για να ρωτήσω αν πήραν την καταγγελία και μου απάντησαν θετικά. Όμως επειδή δεν εμπιστεύομαι τη WIND, θα την στείλω ξανά σήμερα από κάποιο βιβλιοπωλείο, ώστε να έχω και αποδεικτικό.

 

Είμαι 99,9% σίγουρος, ότι θα μου "πουλήσει" τρελιτσα, μόλις δει την αίτηση για Cyta (αύριο)... :down:

 

Θέλω να κάνω καταγγελία αλλά με ενημέρωσαν cyta ότι πρέπει να κάνω πρώτα φορητότητα και μετά καταγγελία γιατί υπάρχει περίπτωση να μην δώσει την γραμμή η wind αλλά να την κόψει.

 

Επιπλέον με ενημέρωσαν ότι πρέπει να βεβαιωθώ ότι θα γίνει αζημίως διότι πρόσφατα χρέωσαν πελάτες με πρόστιμο!

Μου είπαν να τηλεφωνήσω στο 13800 και να βεβαιώθώ ότι ισχύει το αζημίως.

Μπλεγμένα πράγματα....

 

Αν μπορείς ενημέρωσε με για την συνέχεια της καταγγελίας σου.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να κάνω καταγγελία αλλά με ενημέρωσαν cyta ότι πρέπει να κάνω πρώτα φορητότητα και μετά καταγγελία γιατί υπάρχει περίπτωση να μην δώσει την γραμμή η wind αλλά να την κόψει.

 

Επιπλέον με ενημέρωσαν ότι πρέπει να βεβαιωθώ ότι θα γίνει αζημίως διότι πρόσφατα χρέωσαν πελάτες με πρόστιμο!

Μου είπαν να τηλεφωνήσω στο 13800 και να βεβαιώθώ ότι ισχύει το αζημίως.

Μπλεγμένα πράγματα....

 

Αν μπορείς ενημέρωσε με για την συνέχεια της καταγγελίας σου.

 

Αυτό που σου είπαν από τη Cyta, δεν ισχύει. Πρώτα κάνεις καταγγελία και μετά φορητότητα.

 

Εγώ το έγραψα στη WIND, πως: Δεν επιθυμώ τη διακοπή/κατάργηση των υπηρεσιών, αλλά προχωρώ σε καταγγελία της σύμβασης, διατηρώντας το δικαίωμα για φορητότητα προς άλλο πάροχο αζημίως, εντός ενός (1) μηνός, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωσή σας.

 

Είμαι όμως σίγουρος, πως η WIND θα μας απειλήσει με τέλη διακοπής. Κάνει συνεχώς αυξήσεις, αλλά δεν αφήνει τους συνδρομητές να φύγουν... Όταν μας πάρει ο υπάλληλος τηλέφωνο για προσφορά, θα μας "τρομάξει" για να μη φύγουμε. Εγγυημένο αυτό... :mad:

 

Υ.Γ. Η Vodafone με άφησε παλιότερα να φύγω δωρεάν, κάνοντας καταγγελία μέσω e-mail!!! Τ' ακούς κυρία WIND;;; :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που σου είπαν από τη Cyta, δεν ισχύει. Πρώτα κάνεις καταγγελία και μετά φορητότητα.

 

Εγώ το έγραψα στη WIND, πως: Δεν επιθυμώ τη διακοπή/κατάργηση των υπηρεσιών, αλλά προχωρώ σε καταγγελία της σύμβασης, διατηρώντας το δικαίωμα για φορητότητα προς άλλο πάροχο αζημίως, εντός ενός (1) μηνός, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωσή σας.

 

Είμαι όμως σίγουρος, πως η WIND θα μας απειλήσει με τέλη διακοπής. Κάνει συνεχώς αυξήσεις, αλλά δεν αφήνει τους συνδρομητές να φύγουν... Όταν μας πάρει ο υπάλληλος τηλέφωνο για προσφορά, θα μας "τρομάξει" για να μη φύγουμε. Εγγυημένο αυτό... :mad:

 

Υ.Γ. Η Vodafone με άφησε παλιότερα να φύγω δωρεάν, κάνοντας καταγγελία μέσω e-mail!!! Τ' ακούς κυρία WIND;;; :shifty:

 

ΣΕ ευχαριστώ

Περιμένουμε νέα σου από την wind

Link to comment
Share on other sites

Το δεν επιθυμώ που γράφεις είναι λίγο αντιφατικό. Εγώ θα έγραφα, "μετά τις αυξήσεις τάδε που αναφέρονται στην ανακοίνωση σας που έγινε την τάδε, καταγγέλω τη σύμβασή μου για τον αριθμό ___________ , που βάση του νόμου έχω το δικαίωμα να το κάνω αζημίως μιας και σας το γνωστοποιώ εντός τις προθεσμίας που ορίζει(1 μηνός), και σας γνωστοποιώ πως επιθυμώ να προχωρήσω σε φορητότητα του αριθμού μου."
Link to comment
Share on other sites

Το δεν επιθυμώ που γράφεις είναι λίγο αντιφατικό. Εγώ θα έγραφα, "μετά τις αυξήσεις τάδε που αναφέρονται στην ανακοίνωση σας που έγινε την τάδε, καταγγέλω τη σύμβασή μου για τον αριθμό ___________ , που βάση του νόμου έχω το δικαίωμα να το κάνω αζημίως μιας και σας το γνωστοποιώ εντός τις προθεσμίας που ορίζει(1 μηνός), και σας γνωστοποιώ πως επιθυμώ να προχωρήσω σε φορητότητα του αριθμού μου."

 

Αυτό είναι μόνο ένα κομμάτι από την καταγγελία. Ούτως ή άλλως δεν έχω στείλει ακόμα το συμβόλαιο στη Cyta, οπότε αύριο θα στείλω ξανά φαξ, διορθώνοντας μερικά πράγματα...

 

EDIT: Λοιπόν, πριν λίγο έστειλα τα χαρτιά μου στη Cyta. Περιμένω αύριο-μεθαύριο να με πάρει η WIND, να δω τι ψέματα θα μου πει... Θα τα γράψω εδώ, να γελάσουμε/κλάψουμε όλοι μαζί... :rolleyes:

Edited by MitsosDaBest13
Link to comment
Share on other sites

Εμενα απο 9 του μηνα που δεν εχω ιντερνετ με πηγαν για 13 μετα για 16 μετα για 18 και σημερα που πηρα ακομα προσπαθουν :lol:
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι μόνο ένα κομμάτι από την καταγγελία. Ούτως ή άλλως δεν έχω στείλει ακόμα το συμβόλαιο στη Cyta, οπότε αύριο θα στείλω ξανά φαξ, διορθώνοντας μερικά πράγματα...

 

EDIT: Λοιπόν, πριν λίγο έστειλα τα χαρτιά μου στη Cyta. Περιμένω αύριο-μεθαύριο να με πάρει η WIND, να δω τι ψέματα θα μου πει... Θα τα γράψω εδώ, να γελάσουμε/κλάψουμε όλοι μαζί... :rolleyes:

 

Προχώρησα στην καταγγελία γράφοντας:

Σας ενημερώνω ότι λόγω των τιμολογιακών αλλαγών που αναγράφονται στον τελευταίο λογαριασμό που εκδόθηκε στις ******** καταγγέλλω αζημίως την σύμβαση σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στον τελευταίο λογαριασμό. που βάση του νόμου έχω το δικαίωμα να το κάνω αζημίως μιας και σας το γνωστοποιώ εντός τις προθεσμίας που ορίζει(1 μηνός) από την έκδοση του λογαριασμού

Παρακαλώ για την παροχή των υπηρεσιών στην τηλεφωνική μου γραμμή μέχρι την ολοκλήρωση της φορητότητας της τηλεφωνικής μου γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι μόνο ένα κομμάτι από την καταγγελία. Ούτως ή άλλως δεν έχω στείλει ακόμα το συμβόλαιο στη Cyta, οπότε αύριο θα στείλω ξανά φαξ, διορθώνοντας μερικά πράγματα...

 

EDIT: Λοιπόν, πριν λίγο έστειλα τα χαρτιά μου στη Cyta. Περιμένω αύριο-μεθαύριο να με πάρει η WIND, να δω τι ψέματα θα μου πει... Θα τα γράψω εδώ, να γελάσουμε/κλάψουμε όλοι μαζί... :rolleyes:

 

Αρχίσαμε τα ψέματα!! :D Καταρχήν, είχαν βάλει αυτόματα να με καλεί το 13800, κάθε 5 λεπτά από το πρωί!! Πριν λίγο το σήκωσα, γιατί βαριόμουν... Μίλησα με μία γυναίκα.

 

Ψέμα Νο1: Μου λέει "γιατί θες να φύγεις, με 6 μήνες ενεργό συμβόλαιο";; Της λέω ότι η Cyta έχει VDSL και η WIND δεν έχει... Μου λέει "Τι; Αποκλείεται! Αν δεν έχει η WIND, τότε δε θα έχει ούτε η Cyta, γιατί πρέπει να βάλει καμπίνα ο ΟΤΕ!!" :lol: :lol: :lol:

 

Ψέμα Νο2: Αν φύγετε, θα πληρώσετε Τέλη Διακοπής 160€! Μα της λέω, έχω στείλει καταγγελία από τη Δευτέρα... Όχι μου λέει, δεν υπάρχει τίποτα! :down:

 

Ψέμα Νο3: Τελικά βρίσκει την καταγγελία και μου λέει "Ααα, αυτές οι τιμολογιακες αλλαγές δε σας επηρεάζουν, γιατί έχετε δωρεάν χρόνο ομιλίας και ούτε το πάγιο θα αλλάξει"!! :lol:

 

Τελικά μου έκανε και 1 προσφορά, το ίδιο Double Play στα 18,38€ (από 23 που δίνω τώρα). Μου λέει ότι πρέπει να με πάρει ξανά, για να καταχωρηθεί η προσφορά. Της λέω "Όχι, θα σας πάρω εγώ".

 

Σιγά μην τους πάρω ξανά... Μακριά από αυτούς!! Τι θέλω και μπλέκω με αυτή την εταιρία, δεν ξέρω... Είμαι σίγουρος ότι θα μου βγάλουν Τέλη Διακοπής στον τελευταίο λογαριασμό και μετά θα κάνω ένα σωρό τηλεφωνήματα στο 13800 και καταγγελίες στην ΕΕΤΤ, για να λυθεί το θέμα.. :down: Αυτή είναι η WIND! Αυξάνει τις τιμές κάθε μήνα, αλλά παρανομεί και δε σε αφήνει να φύγεις δωρεάν!

Link to comment
Share on other sites

Πότε έστειλες τα χαρτιά στην cyta;

Εγώ τα έστειλα σήμερα το πρωϊ με email.

Ποτε να περιμένω τηλέφωνο;

Σε πήραν στο κινητό;

Καλά τα 160 πως προκύπτουν σε εξάμηνο 40-23=17 * 6 =102 παράνομο και αυτά αλλά λένε ότι να ναι

Edited by d1969
Link to comment
Share on other sites

Πότε έστειλες τα χαρτιά στην cyta;

Εγώ τα έστειλα σήμερα το πρωϊ με email.

Ποτε να περιμένω τηλέφωνο;

Σε πήραν στο κινητό;

Καλά τα 160 πως προκύπτουν σε εξάμηνο 40-23=17 * 6 =102 παράνομο και αυτά αλλά λένε ότι να ναι

 

Χτες το μεσημέρι τα έστειλα, με e-mail στη Cyta. Από το πρωί με πρήζει η WIND με το 13800. Ενώ μίλησα μαζί τους, περίπου 1 ώρα μετά συνεχίζουν να με παίρνουν τηλέφωνο! Τους μπλόκαρα τον αριθμό με την εφαρμογή TrueCaller στο κινητό και "κατέβασα" το σταθερό... Νισάφι πια... :down: Δε μένω στην εταιρία τους, ούτε τζάμπα...

Link to comment
Share on other sites

Εμενα σημερα μου ειπαν οτι η τελικη ημερομηνια για την επισκευη ειναι 21/1 και φυσικα ηχογραφησα την συνομιλια :D
Link to comment
Share on other sites

Χτες το μεσημέρι τα έστειλα, με e-mail στη Cyta. Από το πρωί με πρήζει η WIND με το 13800. Ενώ μίλησα μαζί τους, περίπου 1 ώρα μετά συνεχίζουν να με παίρνουν τηλέφωνο! Τους μπλόκαρα τον αριθμό με την εφαρμογή TrueCaller στο κινητό και "κατέβασα" το σταθερό... Νισάφι πια... :down: Δε μένω στην εταιρία τους, ούτε τζάμπα...

Πότε σου έδωσε η cyta ημερομηνία ενεργοποίησης;

Σε ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!Στις 29/01 λήγει το συμβόλαιό μου με τον οτε και σήμερα δέχτηκα τηλέφωνο για προσφορά από wind.Αν δεχτώ, θα πληρώσω πρόστιμο στον οτε για το χρονικό διάστημα που απομένει;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!Στις 29/01 λήγει το συμβόλαιό μου με τον οτε και σήμερα δέχτηκα τηλέφωνο για προσφορά από wind.Αν δεχτώ, θα πληρώσω πρόστιμο στον οτε για το χρονικό διάστημα που απομένει;

 

Πες στους συνεργάτες της WIND, να σε πάρουν σε 10 μέρες πάλι. Μην κάνεις συμβόλαιο νωρίτερα, γιατί ίσως έχεις πρόβλημα, ακόμα και για λίγες μέρες...

 

Πρόσεχε, μη δώσεις στοιχεία από τώρα, γιατί αυτοί είναι ικανοί να στείλουν την αίτηση με το ζόρι, χωρίς υπογραφή! Κάποιοι συνεργάτες-απατεώνες, τα κάνουν αυτά...

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Πότε σου έδωσε η cyta ημερομηνία ενεργοποίησης;

Σε ευχαριστώ

 

Δε μου έχουν δώσει ακόμα, ίσως ξέρω αύριο. Μάλλον από βδομάδα θα πάει η ενεργοποίηση.

 

Θα κάνεις κι εσύ τη διαδρομή WIND>>Cyta;

Edited by MitsosDaBest13
Link to comment
Share on other sites

Πες στους συνεργάτες της WIND, να σε πάρουν σε 10 μέρες πάλι. Μην κάνεις συμβόλαιο νωρίτερα, γιατί ίσως έχεις πρόβλημα, ακόμα και για λίγες μέρες...

 

Πρόσεχε, μη δώσεις στοιχεία από τώρα, γιατί αυτοί είναι ικανοί να στείλουν την αίτηση με το ζόρι, χωρίς υπογραφή! Κάποιοι συνεργάτες-απατεώνες, τα κάνουν αυτά...

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Δε μου έχουν δώσει ακόμα, ίσως ξέρω αύριο. Μάλλον από βδομάδα θα πάει η ενεργοποίηση.

 

Θα κάνεις κι εσύ τη διαδρομή WIND>>Cyta;

Ναι γιατί κουράστηκα να προσέχω τι θα αυξήσει τον επόμενο μήνα η wind,

Το κάνω γιατί δεν σέβεται τον καταναλωτή με τις συνεχείς αναπροσαρμογές σταθερά κινητά κλπ.

Κάποια στιγμή πρέπει να αντιδράσουμε μαζικά 'ετσι για να περιοριστεί αυτό το φαινόμενο!

Το μόνο που εύχομαι να μην αγοράσει την cyta η WIND

Link to comment
Share on other sites

Πες στους συνεργάτες της WIND, να σε πάρουν σε 10 μέρες πάλι. Μην κάνεις συμβόλαιο νωρίτερα, γιατί ίσως έχεις πρόβλημα, ακόμα και για λίγες μέρες...

 

Πρόσεχε, μη δώσεις στοιχεία από τώρα, γιατί αυτοί είναι ικανοί να στείλουν την αίτηση με το ζόρι, χωρίς υπογραφή! Κάποιοι συνεργάτες-απατεώνες, τα κάνουν αυτά...

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Δε μου έχουν δώσει ακόμα, ίσως ξέρω αύριο. Μάλλον από βδομάδα θα πάει η ενεργοποίηση.

 

Θα κάνεις κι εσύ τη διαδρομή WIND>>Cyta;

 

Ευχαριστώ για την απάντηση (στο πρώτο σκέλος).Μου τηλεφώνησε ο ίδιος συνεργάτης για να με ρωτήσει πότε λήγει το παλιό συμβόλαιό μου, ώστε να το ξεκινήσει από την επόμενη μέρα και να μην πληρώσω κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι σε φάση φορητότητας και με ενδιαφέρει adsl +χρόνος προς κινητά για το σταθερό.Απο Κότες...

Εχει κανείς τηλέφωνο συνεργάτη της wind για "ειδικη" προσφορά,χαμηλότερη από αυτές του site?

Είδα για ένα φίλο 5-6 σελίδες πιο πίσω που έγραφε για πακέτο 15,5€ /μήνα χωρίς tablet...Παίζει κάτι τέτοιο;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι σε φάση φορητότητας και με ενδιαφέρει adsl +χρόνος προς κινητά για το σταθερό.Απο Κότες...

Εχει κανείς τηλέφωνο συνεργάτη της wind για "ειδικη" προσφορά,χαμηλότερη από αυτές του site?

Είδα για ένα φίλο 5-6 σελίδες πιο πίσω που έγραφε για πακέτο 15,5€ /μήνα χωρίς tablet...Παίζει κάτι τέτοιο;

 

Αν δε βρεις άκρη με τους συνεργάτες (δεν ξέρω να σου πω), ρώτα και σε κάποιο κατάστημα WIND. Κι εκεί δίνουν χαμηλότερες τιμές, σε σχέση με το σάιτ. Όμως να ξέρεις ότι δε δικαιούσαι ακύρωση φορητότας, σε περίπτωση που υπογράψεις σε κατάστημα...

Link to comment
Share on other sites

Αν δε βρεις άκρη με τους συνεργάτες (δεν ξέρω να σου πω), ρώτα και σε κάποιο κατάστημα WIND. Κι εκεί δίνουν χαμηλότερες τιμές, σε σχέση με το σάιτ. Όμως να ξέρεις ότι δε δικαιούσαι ακύρωση φορητότας, σε περίπτωση που υπογράψεις σε κατάστημα...

 

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.Καποιος για τηλέφωνα συνεργατών;

Link to comment
Share on other sites

Πότε έστειλες τα χαρτιά στην cyta;

Εγώ τα έστειλα σήμερα το πρωϊ με email.

Ποτε να περιμένω τηλέφωνο;

Σε πήραν στο κινητό;

Καλά τα 160 πως προκύπτουν σε εξάμηνο 40-23=17 * 6 =102 παράνομο και αυτά αλλά λένε ότι να ναι

 

160 ειναι βάση συμβασης η ποινή διακοπής μέχρι να τελειώσει ο πρώτος 1 ή 1,5 χρονος του 2ετούς συμβολαίου.

Ο υπολογισμός που κανεις ισχύει σε περίπτωση που κάνεις νέα συμφωνία μετά το πέρας της διετίας.

Όπως και να έχει εφ'οσον έχει γίνει καταγγελία λόγω αύξησης ο mitsosdabest δικαιούται να φύγει αζημίως. Αυτα με τον δωρεάν χρόνο κλπ που του είπαν απλά δεν υπάρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Αν δε βρεις άκρη με τους συνεργάτες (δεν ξέρω να σου πω), ρώτα και σε κάποιο κατάστημα WIND. Κι εκεί δίνουν χαμηλότερες τιμές, σε σχέση με το σάιτ. Όμως να ξέρεις ότι δε δικαιούσαι ακύρωση φορητότας, σε περίπτωση που υπογράψεις σε κατάστημα...

 

Γιατι να μη γινεται;; και εκει συμβολαιο υπογραφεις οπως και με courier γιατι να μη μπορεις να ακυρωσεις; Δε ξερω σε wind αλλα πολλοι φιλοι μου σε φορητοτητα προς voda σταθερη εκαναν ακυρωση σε καλυτερη προσφορα απο προηγουμενο παροχο και μια χαρα, δε νομιζω οτι μπορει η wind να μην αποδεχτει ακυρωση υποχρεωμενη ειναι

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Το έχουμε συζητήσει ξανά. Ακύρωση μπορείς να κάνεις πριν ενεργοποιηθείς, δηλαδή λίγες μέρες που μπορεί να μην προλάβεις. Αν κάνεις αίτηση εξ αποστάσεως (τηλεφωνικά/internet) έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών.

 

Sent from my XT1562

Link to comment
Share on other sites

Το έχουμε συζητήσει ξανά. Ακύρωση μπορείς να κάνεις πριν ενεργοποιηθείς, δηλαδή λίγες μέρες που μπορεί να μην προλάβεις. Αν κάνεις αίτηση εξ αποστάσεως (τηλεφωνικά/internet) έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών.

 

Sent from my XT1562

 

Μάλλον αυτό είναι. Έκανα λάθος εγώ. Απλά από κατάστημα ίσως δεν προλάβεις για ακύρωση.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...