Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ο πρωτος κυκλος/μηνας παγιου ειναι απο 18/9-17/10.

ο επομενος θα ναι 18/10-17/11, ο μεθεπομενος 18/11-17/12, και παει λεγοντας.

καθε παγιο για αυτους ειναι 21.50€.

ΟΜΩΣ για τις μερες μεχρι να ξεκινήσει(16 και 17 σεπτεμβριου δηλαδη) βγηκε αναλογικό παγιο(2 κατι ευρω) το οποίο σωστα ηρθε στον πρωτο λογαριασμό.

 

 

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Συγγνωμη αν γινομαι ενοχλητικος αλλα και παλι δεν καταλαβαινω. Σε ολους τους συνδρομητες wind τα παγια ειναι απο 18 του ενος μηνα μεχρι τις 17 του αλλου; Δεν θα επρεπε να ξεκιναει το παγιο απο την πρωτη μερα συνδεσης; Δηλαδη εσυ αν εκανες την συνδεση στις 2/9 θα χρεωνοσουν μεχρις τις 17/9 εκτος παγιου αρκετα χρηματα;

Link to comment
Share on other sites

αυτο περιμενω να το διαπιστωσω στον επομενο λογαριασμο ή να το επιβεβαιωσει καποιος εδω περα.

αν εκανα την συνδεση 2/9 θα χρεωνομουν παγιο για τις μερες μεχρι 17/9. οχι αρκετα χρηματα, αναλογικα βγαίνει. στην ουσια θα ηταν μισο παγιο. (απ οσο καταλαβαινω βασικα)

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Xμ ναι τωρα το καταλαβα. 21.5 δια 31 μερες βγαινει περιπου 0.69 που ειναι η ημερησια χρεωση αν το πουμε ετσι. Οποτε 22.88 μειον 21.50 βγαινει 1.38. Επομενως σωστα φαινεται να ναι ο λογαριασμος. Να σαι καλα.
Link to comment
Share on other sites

κάπως έτσι.

βεβαια περιμενω όπως είπα τον επομενο να δω ποσο θα ρθει. 21.50€ πιστευω!

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ειναι εντελως της πλακας το ταμπλετ που δινουν(ή εστω αυτο που έδωσαν σε μενα)

 

ολα τα αναλαμβανει η wind. εσυ δε στελνεις κατι.

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Ναι δεν είναι κάτι το σοβαρό, αλλά ψιλόβολευέσε. Ειναι και τσάμπα. Και γενικώς η τιμή του προγράμματος σε σχέση με τις παροχές είναι σούπερ.

Link to comment
Share on other sites

για αυτόν τον λογο προχωρησα σε συμβολαιο ;)

δινει πολλα σε καλη τιμή.

επισης διαφορα στο νετ σε σχέση με βοντα, καμια. τα ιδια.

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε κάνει αίτηση για σταθερό και ίντερνετ την Παρασκευή 30/9 σε κατάστημα WIND. Μαζί με αυτά, επιλέξαμε και νέο αριθμό, για τον αδερφό μου που σπουδάζει Μυτιλήνη. Η αίτηση έγινε στο δικό μου όνομα, γιατί ο αδερφός μου, εκτός του ότι δεν ξέρει από αυτά, δεν έγινε ακόμα 18.

 

Λοιπόν, οι "τραγικούληδες" της WIND μας έχουν δώσει ως τώρα 2 ημερομηνίες που θα έρθει τεχνικός του ΟΤΕ στο σπίτι και ο αδερφός μου 2 μέρες δεν πήγε στη σχολή, για να τον περιμένει. Δεν εμφανίστηκε ποτέ κανένας τεχνικός, ούτε την Πέμπτη, ούτε και σήμερα! Πριν 5 λεπτά έλαβα κι άλλο SMS από τη WIND, ότι ο τεχνικός θα έρθει την Τετάρτη! Πως το έχουν δει τώρα, θα μας πηγαίνουν μέρα, παρά μέρα;; :mad:

 

Αν δεν έρθει ο τεχνικός ούτε την Τετάρτη, θα πάω να ακυρώσω την αίτηση στη WIND και θα πάω να κάνω σε άλλη εταιρία... Τι θέλω και μπλέκω με δαύτους... Το μαγαζί WIND στη Μυτιλήνη δεν είχε κανένα (!) ρούτερ για να αγοράσω με 19€ (ούτε πιο ακριβά είχε) και μου είπαν ότι θα έχουν σε 10 μέρες (δεν τους πίστεψα) και αναγκαστικά του πήρα ένα D-Link από τα Public με 26€... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Ταλαιπωρία μεν, αλλά δεν ξέρω αν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι το ραντεβού χαλάει λόγω wind ή τεχνικών ΟΤΕ. Αν είναι το 2ο, και σε άλλη εταιρεία να πας, πιθανώς να αντιμετωπίσεις το ίδιο(εκτός φυσικά από cosmote).
Link to comment
Share on other sites

Ταλαιπωρία μεν, αλλά δεν ξέρω αν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι το ραντεβού χαλάει λόγω wind ή τεχνικών ΟΤΕ. Αν είναι το 2ο, και σε άλλη εταιρεία να πας, πιθανώς να αντιμετωπίσεις το ίδιο(εκτός φυσικά από cosmote).

 

H καλύτερη λύση είναι να πάμε πρώτα στον ΟΤΕ, μόνο για νέο αριθμό και μετά φορητότητα σε άλλο πάροχο. Την επόμενη μέρα θα έχουν έρθει και θ' ανοίξουν τον αριθμό!!! Αν είναι για άλλο πάροχο, πολύ που τους νοιάζει...

 

Έλα που όμως η WIND λέει ότι μας κάνει το νέο αριθμό δώρο και ο ΟΤΕ θα μας ζητήσει 60+€... :wacko: Αν βέβαια δε μας στείλει η πρώτη κάνα λογαριασμό 100€ και μετά τρέχουμε...

Link to comment
Share on other sites

θεμα τεχνικών οτε ειναι. μονο αν οας σε αυτους θα το κάνουν γρήγορα

ομως που θα βρεις καλη τιμη/προσφορα στον (κοσμ) οτε?????

επισης η νεα αριθμοδοτηση στον οτε πρέπει να έχει χαμηλο κοστος.

 

υπομονη κανε.

 

μπα, δε θα σε στείλει υψηλο λογαριασμο. και αν γινει, πας ΑΜΕΣΑ στο καταστημα.

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχω συμβόλαιο σταθερής στη Wind και πριν κλήση ο χρόνος ζητάω να το κάνω μεταφορά από την Θεσσαλονίκη στο χωριό μου που βρίσκεται στη Ημαθία.

Στο κατάστημα wind στη βέροια με είπανε ότι επειδή δεν έχουνε δίκτυο wind στο χωριό δεν θα χρεωθώ το κόστος διακοπής το οποίο είναι 160 ευρώ.

Σήμερα μετά από τρεις μήνες που έκανα τη διακοπή μαθαίνω ότι χρωστάω φυσιολογικά τρεις μήνες κόστος 51€ + extra άλλα 150€ το πρόστιμο.

Μιλάω τηλεφωνικά με τη wind από το κατάστημά τους εξηγώ τι με είχανε πει και με λένε ότι δεν ισχύει αυτό και πρέπει να πληρώσω το πρόστιμο.

Τους τρεις μήνες οκ να τους πληρώσω το πρόστιμο όμως βάσει νόμου το πληρώνω η είναι παράνομοι και πάνε να με φάνε λεφτά;

Edited by Mark_K
Vw CC 1.8TSI K04.. :D
Link to comment
Share on other sites

H καλύτερη λύση είναι να πάμε πρώτα στον ΟΤΕ, μόνο για νέο αριθμό και μετά φορητότητα σε άλλο πάροχο. Την επόμενη μέρα θα έχουν έρθει και θ' ανοίξουν τον αριθμό!!! Αν είναι για άλλο πάροχο, πολύ που τους νοιάζει...

 

Έλα που όμως η WIND λέει ότι μας κάνει το νέο αριθμό δώρο και ο ΟΤΕ θα μας ζητήσει 60+€... :wacko: Αν βέβαια δε μας στείλει η πρώτη κάνα λογαριασμό 100€ και μετά τρέχουμε...

 

 

Μα και να πας στον (Cosm)ΟΤΕ για να σε συνδέσει πιο γρήγορα, έχει νόημα αν θες στη συνέχεια να κάνεις φορητότητα; Συμβόλαιο δεν θα έχεις υπογράψει;

 

Έχω συμβόλαιο σταθερής στη Wind και πριν κλήση ο χρόνος ζητάω να το κάνω μεταφορά από την Θεσσαλονίκη στο χωριό μου που βρίσκεται στη Ημαθία.

Στο κατάστημα wind στη βέροια με είπανε ότι επειδή δεν έχουνε δίκτυο wind στο χωριό δεν θα χρεωθώ το κόστος διακοπής το οποίο είναι 160 ευρώ.

Σήμερα μετά από τρεις μήνες που έκανα τη διακοπή μαθαίνω ότι χρωστάω φυσιολογικά τρεις μήνες κόστος 51€ + extra άλλα 150€ το πρόστιμο.

Μιλάω τηλεφωνικά με τη wind από το κατάστημά τους εξηγώ τι με είχανε πει και με λένε ότι δεν ισχύει αυτό και πρέπει να πληρώσω το πρόστιμο.

Τους τρεις μήνες οκ να τους πληρώσω το πρόστιμο όμως βάσει νόμου το πληρώνω η είναι παράνομοι και πάνε να με φάνε λεφτά;

 

Κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Νομίζω πως έχουν υπάρξει παρόμοιες περιπτώσεις στο παρελθόν, που μετά από μετακόμιση του πελάτη σε περιοχή που δεν καλύπτει το δίκτυο του παρόχου, και ο τελευταίος απαιτούσε penalty για να διακόψει, με καταγγελία το γλύτωσε.

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

θεμα τεχνικών οτε ειναι. μονο αν οας σε αυτους θα το κάνουν γρήγορα

ομως που θα βρεις καλη τιμη/προσφορα στον (κοσμ) οτε?????

επισης η νεα αριθμοδοτηση στον οτε πρέπει να έχει χαμηλο κοστος.

υπομονη κανε.

 

μπα, δε θα σε στείλει υψηλο λογαριασμο. και αν γινει, πας ΑΜΕΣΑ στο καταστημα.

 

Μα και να πας στον (Cosm)ΟΤΕ για να σε συνδέσει πιο γρήγορα, έχει νόημα αν θες στη συνέχεια να κάνεις φορητότητα; Συμβόλαιο δεν θα έχεις υπογράψει;

 

Το έχω ξανακάνει. Έκανα αίτηση στον ΟΤΕ μόνο για νέο αριθμό, ήρθαν την επόμενη (!) μέρα στο σπίτι και τον άνοιξαν και μετά "καπάκι" φορητότητα σε άλλο πάροχο! Το μόνο "penalty" που πλήρωσα στον ΟΤΕ, ήταν 2 μήνες πάγιο "απλής γραμμής" μπροστά (2x15€)+ 36€ η ενεργοποίηση.

 

Πήρα πριν λίγο τη WIND και μου λένε ότι ο ΟΤΕ άλλαξε την επίσκεψή του για Τετάρτη και δεν ξέρουν γιατί. Καλά κρασιά... :dizzy:

Link to comment
Share on other sites

 

Κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Νομίζω πως έχουν υπάρξει παρόμοιες περιπτώσεις στο παρελθόν, που μετά από μετακόμιση του πελάτη σε περιοχή που δεν καλύπτει το δίκτυο του παρόχου, και ο τελευταίος απαιτούσε penalty για να διακόψει, με καταγγελία το γλύτωσε.

 

Θα πάρω αύριο τηλέφωνο στην εεττ να τους ρωτήσω. Ευχαριστώ..

Vw CC 1.8TSI K04.. :D
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι συνδρομητης σταθερης τηλεφωνιας στη Wind τα τελευταια 5 χρονια. γενικα εχω καλη εντυπωση.

Σε αυτα τα χρονια ειχαμε 3 μικρης διαρκειας βλαβες που αποκτασταθηκαν χωρις την επισκεψη τεχνικου σε σχετικα συντομο χρόνο.

Τις βραδυνες ωρες της περασμενης Παρασκευης ειχαμε ισχυρη νεροποντη στην περιοχη μας,

Το Σαββατο το πρωι διαπιστωσα βλαβη στη σταθερη τηλεφωνικη γραμμη. (Το ιντερνετ λειτουργουσε κανονικα)

Τηλεφωνησα στο 1212 και δηλωσα τη βλαβη

Ο υπαλληλος της Wind, κατεγραψε τη βλαβη, προσπαθησε να δει τη συμβαινει και ισως να λυσει το προβλημα, δεν τα καταφερε και μου δηλωσε οτι :.

1. προοωθει τη βλαβη στο τεχνικό τμημα

2. Κανει εκτροπή κλησεων που γινονται στο σταθερο, προς το κινητό μου (το εκανε αμεσα)

3. Θα μου δωσει 100 λεπτα δωρεαν κλησεις προς ολους απο το κινητο λογω της βλαβης του σταθερου (τα εδωσαν σημερα το απογευμα)

Το Σαββατο το απογευμα με ενημερωσαν οτι θα με επισκεφτει τεχνικος για τη βλαβη, και αν η βλαβη οφειλεται σε μενα, θα χρεωθω. Συμφωνησα.

Σημερα Δευτερα το πρωι ο τεχνικος μου τηλεφωνησε και ορισε ραντεβου για το απογευμα σημερα,

Απο τη στιγμη ου δηλωσα τη βλαβη μεχρι την επισκεψη του κινητου οι κλησεις προς το σταθερο προωθουνταν στο κινητο μου και το σταθερό ΔΕΝ εδινε σημα επιλογης για εξερχομενες κλήσεις,

Σημερα το απογευμα μας επισκεφτηκε ο τεχνικός και απλα διαπιστωσε οτι το τηλεφωνο λειτουργει, αλλα δεν το ειχαμε αντιληφθει λογω της προωθησης κλησεων που ειχαν κανει.

Ακυρωσε την προωθηση και ολα καλα.

Απο εκεινη τη στιγμη το τηλεφωνο εδωσε το γνωστο σημα που κανει πριν κανεις εξερχομενη κληση, και λειτουργει κανονικα.

Το τρελο της υποθεσης ειναι οτι μας ενημερωσε οτι ηρθς ασκοπα και οτι θα χρεωθουμε με 30€ για την επισκεψη του.

Πιστευετε οτι πρεπει να πληρωσω αυτο το ποσό ;

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

κανονικά πρέπει να πληρωθεί γιατί ηρθε.

ομως δε ξρω αν είναι σωστό να τομ πληρώσεις, καθως δεν οφείλεται σε σένα η βλαβη.

μιλα με την εταιρία

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

κανονικά πρέπει να πληρωθεί γιατί ηρθε.

ομως δε ξρω αν είναι σωστό να τομ πληρώσεις, καθως δεν οφείλεται σε σένα η βλαβη.

μιλα με την εταιρία

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

Αυτο εννοω, Οτι δεν ηταν δικη μου η βλαβη,

Αυτοι εκαναν την εκτροπη και αυτοι επρεπε να την ακυρωσουν οταν αποκατασταθηκε η βλαβη που υπηρξε. Εγω δεν μπορουσα να το διαπιστωσω οτι αποκατασταθηκε η βλαβη, αφου δεν εδινε σημα για εξερχομενες και οι εισερχομενες χτυπουσαν στο κινητο μου

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτο είπε. Μεθαυριο 12 του μηνα εκδιδεται ο λογαριασμος. Θα περιμενω να δω, και θαπαρω μετα, αν υπάρξει χρεωση
Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Έχω συμβόλαιο σταθερής στη Wind και πριν κλήση ο χρόνος ζητάω να το κάνω μεταφορά από την Θεσσαλονίκη στο χωριό μου που βρίσκεται στη Ημαθία.

Στο κατάστημα wind στη βέροια με είπανε ότι επειδή δεν έχουνε δίκτυο wind στο χωριό δεν θα χρεωθώ το κόστος διακοπής το οποίο είναι 160 ευρώ.

Σήμερα μετά από τρεις μήνες που έκανα τη διακοπή μαθαίνω ότι χρωστάω φυσιολογικά τρεις μήνες κόστος 51€ + extra άλλα 150€ το πρόστιμο.

Μιλάω τηλεφωνικά με τη wind από το κατάστημά τους εξηγώ τι με είχανε πει και με λένε ότι δεν ισχύει αυτό και πρέπει να πληρώσω το πρόστιμο.

Τους τρεις μήνες οκ να τους πληρώσω το πρόστιμο όμως βάσει νόμου το πληρώνω η είναι παράνομοι και πάνε να με φάνε λεφτά;

 

Κοίτα να δεις, το ότι μετακόμισες κάπου και δεν είχες δίκτυο δεν είναι θέμα της Wind, και το ίδιο συμβαίνει σε όλους τους παρόχους. Πρόσφατα φίλος μετακόμισε λίγα χιλιόμετρα έξω από την πόλη και η HOL δεν είχε δίκτυο,, πλήρωσε κανονικά τέλη διακοπής.

 

Δες αν την γραμμή της Wind την θέλει κανείς και μπορείς να την μεταβιβάσεις να γλιτώσεις την διακοπή, η κάνε μια απόπειρα εποικινωνίας πάλι στο τηλεφωνικό κέντρο της Wind μήπως τα γλιτώσεις

Link to comment
Share on other sites

παρόμοιο θέμα είχα και εγώ. λύθηκε μονο με email που έστειλα αναφέροντας λεπτομερώς τι είχε συμβεί. μου απάντησαν μετά από κάποιες μέρες ότι θα υπάρξει πίστωση στο λογαριασμό μου, όπως και έγινε. τηλεφωνικώς δεν έβγαζα άκρη.
Link to comment
Share on other sites

Το οτι η wind δεν έχει δίκτυο στο μέρος που πας προφανώς είναι δική της ευθύνη. Κάνε μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ να δούμε τι θα σου πουν.
Link to comment
Share on other sites

παρόμοιο θέμα είχα και εγώ. λύθηκε μονο με email που έστειλα αναφέροντας λεπτομερώς τι είχε συμβεί. μου απάντησαν μετά από κάποιες μέρες ότι θα υπάρξει πίστωση στο λογαριασμό μου, όπως και έγινε. τηλεφωνικώς δεν έβγαζα άκρη.

 

Αμεσως μετα την εκδοση του λογαριασμού θα στείλω mail και θα ενημερώσω και εδω

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...