Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ναι...αλλα δεν κλεινω το κινητο για να παρω απο το σταθερο.θα πεσει παλι και μετα φτου κι απο την αρχη...

 

1 λεπτο εμεινε!!!

 

 

η απαντηση κλασικη..

ολη η βορειος ελλαδα ειχε προβλημα,θα λυθει μεχρι τελος του μηνα,μπλα μπλα μπλα

 

 

jftr παλι νεκρο ειναι το τηλεφωνο..

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

ναι...αλλα δεν κλεινω το κινητο για να παρω απο το σταθερο.θα πεσει παλι και μετα φτου κι απο την αρχη...

 

1 λεπτο εμεινε!!!

 

 

η απαντηση κλασικη..

ολη η βορειος ελλαδα ειχε προβλημα,θα λυθει μεχρι τελος του μηνα,μπλα μπλα μπλα

 

 

jftr παλι νεκρο ειναι το τηλεφωνο..

 

Χμ.. μέχρι τέλος του μήνα ε; :lol::lol::lol::lol:

 

ποιανού μήνα είπανε; γιατί αυτό το ανέκδοτο είναι παλιό… το ξέρουν οι περισσότεροι εδώ πέρα. Εμείς στη Λάρισα το ακούμε από τον Αύγουστο. Δεν φταίνε οι συνδρομητές που η αξιοπιστία της Tellas «έπιασε πάτο»… Αυτοί με την ασχετοσύνη και την αδιαφορία τους την κατάντησαν έτσι!

Link to comment
Share on other sites

οχι δεν το ειπανε...αλλα τους ρωτησα:D

για αρχη τους ρωτησα για ποιον λογο εδω και 4 ωρες το τηλ μου ηταν νεκρο.

μου ειπε ο νεαρος πως εχει προβλημα ολη η βορειος ελλαδα σημερα.

οκ του λεω..εδω και 2 μηνες γτ μου το κοβετε για κανα 2ωρο την μερα?και μου απαντησε πως δεν μπορει να ξερει.

σε ερωτηση μου απο ποιον μπορω να λαβω μια υπευθυνη απαντηση μου ειπε "καθε φορα που παιρνετε τηλεφωνο ο εκαστοτε τεχνικος θα σας λεει τον λογο της βλαβης"

θα κραταμε ημερολογιο λοιπον!!

 

(σε αυτο δεν μου ειπε τπτ)

απο το τμημα λογαριασμων μου ειπαν να περιμενω ως το τελος του μηνα και μετα να στειλω φαξ για να ζητησω πιστωση στον λογαριασμο μου.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

οχι δεν το ειπανε...αλλα τους ρωτησα:D

για αρχη τους ρωτησα για ποιον λογο εδω και 4 ωρες το τηλ μου ηταν νεκρο.

μου ειπε ο νεαρος πως εχει προβλημα ολη η βορειος ελλαδα σημερα.

οκ του λεω..εδω και 2 μηνες γτ μου το κοβετε για κανα 2ωρο την μερα?και μου απαντησε πως δεν μπορει να ξερει.

σε ερωτηση μου απο ποιον μπορω να λαβω μια υπευθυνη απαντηση μου ειπε "καθε φορα που παιρνετε τηλεφωνο ο εκαστοτε τεχνικος θα σας λεει τον λογο της βλαβης"

θα κραταμε ημερολογιο λοιπον!!

 

(σε αυτο δεν μου ειπε τπτ)

απο το τμημα λογαριασμων μου ειπαν να περιμενω ως το τελος του μηνα και μετα να στειλω φαξ για να ζητησω πιστωση στον λογαριασμο μου.

 

Τι να την κάνεις την πίστωση του λογαριασμού σου κοπέλα μου? Το τηλέφωνό σου είναι επαγγελματικό και είναι «εργαλείο» στη δουλειά σου.

Το Internet το έχουμε για διασκέδαση… το τηλέφωνο όμως? φαντάζεσαι κάποιον να θέλει να καλέσει την πυροσβεστική ή το ασθενοφόρο και το τηλέφωνο να είναι νεκρό «γιατί η Tellas έχει γενικότερο πρόβλημα στη Βόρειο Ελλάδα»? Ο άνθρωπος θα καεί ή θα πεθάνει γιατί αυτοί δεν μπορούν να του παρέχουν τηλεφωνική επικοινωνία σωστή? Τι να την κάνει την πίστωση λογαριασμού μετά αυτός?

Link to comment
Share on other sites

αχ μην τα λες σε μενα...

σε αυτους μπορεις να τα πεις κι εσυ?τα ειπα κι εγω αλλα το μονο που πηρα σαν απαντηση ηατν αυτο το εντελως τυποποιημενο "το τεχνικο τμημα της τελλας κανει οτι μπορει για να αποκατασταθει το προβλημα το δυνατον συντομοτερο"

οταν τους ειπα πως οι ασθενεις μου δεν μπορουν να με βρουν και μπορει καποιος απο αυτους να ειναι εκτακτο περιστατικο,ενας αγενης υπαλληλος του οποιου το ονομα θα μπορουσα ανετα να πω, μου ειπε "αν ειναι τοσο επειγον θα σας βρει στο κινητο"

η κοπελιτσα τουλαχιστον ειπε ενα τυπικο "σας καταλαβαινω,εχετε δικιο"

 

 

 

επισης δεν καταλαβαινω γιατι στο 13800 μας ηχογραφουνε...(και μας το λενε κιολας)δεν ξερουν πως αυτο ειναι παρανομο???

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

αχ μην τα λες σε μενα...

σε αυτους μπορεις να τα πεις κι εσυ?τα ειπα κι εγω αλλα το μονο που πηρα σαν απαντηση ηατν αυτο το εντελως τυποποιημενο "το τεχνικο τμημα της τελλας κανει οτι μπορει για να αποκατασταθει το προβλημα το δυνατον συντομοτερο"

οταν τους ειπα πως οι ασθενεις μου δεν μπορουν να με βρουν και μπορει καποιος απο αυτους να ειναι εκτακτο περιστατικο,ενας αγενης υπαλληλος του οποιου το ονομα θα μπορουσα ανετα να πω, μου ειπε "αν ειναι τοσο επειγον θα σας βρει στο κινητο"

η κοπελιτσα τουλαχιστον ειπε ενα τυπικο "σας καταλαβαινω,εχετε δικιο"

 

 

 

επισης δεν καταλαβαινω γιατι στο 13800 μας ηχογραφουνε...(και μας το λενε κιολας)δεν ξερουν πως αυτο ειναι παρανομο???

 

Δεν βλέπω κάτι κακό στην ηχογράφηση.. όταν βέβαια στο λένε και το ξέρεις. Ηχογράφηση γίνεται και από τα κέντρα κλήσης ασθενοφόρων κ.τ.λ. και με Εισαγγελική παραγγελία μπορεί να απομαγνητοφωνηθούν και να χρησιμοποιηθούν σαν παραστατικά σε δικαστήρια. Εδώ πιθανόν να είναι κάποιου είδους κατοχύρωση της εταιρίας σε περίπτωση που κάποιος προσφύγει εναντίον τους και ισχυριστεί ότι δεν ζήτησε ο ίδιος την τάδε μεταβολή στην συνδρομή του ή κάτι παρόμοιο. Από τη στιγμή που σου το γνωρίζουν από την αρχή δεν νομίζω ότι είναι κακό να υπάρχει ηχογράφηση της τηλεφωνικής συνδιάλεξης… Το κακό είναι οι αρλούμπες που μας ξεφουρνίζουν σαν δικαιολογίες κάθε φορά που οι γραμμές τους είναι «φύσα να ξεβουλώσει»…

 

Δεν τους ξαναπαίρνω τηλέφωνο, τι να τους πω? Τα αυτονόητα? Πρέπει να τους πώ εγώ ότι το τηλέφωνο σε ευπαθείς ομάδες είναι κάτι περισσότερο από είδος πρώτης ανάγκης? Δεν το ξέρουν? Όταν το κόβουν απροειδοποίητα ολόκληρες νύχτες δεν μπορούν να καταλάβουν ότι κάποιος μπορεί να πεθάνει αν δεν ειδοποιήσει έγκαιρα?

 

… μένω ακόμη συνδρομητής της Tellas καθαρά από περιέργεια να δω που το πάνε… αλήθεια στο βιβλίο γκίνες πόσους μήνες πρέπει να έχει κάποιος πάροχος βλάβη για να γραφτεί στα ρεκόρ?

Link to comment
Share on other sites

το τηλεφωνο ειναι και παλι νεκρο....

 

 

εντιτ

τους καλεσα και παλι.

η πρωτη κοπελα μου το εκλεισε στα μουτρα.(την εδωσα στεγνα καθως ειχα το ονομα της)

ξανακαλεσα και ευτυχως επεσα σε μια ευγενικοτατη κοπελα η οποια μου ειπε οτι βλεπει πως απο τον σεπτεμβρη εχω προβλημα με το τηλεφωνο και πως θα το προωθησει εκ νεου,μαζι με εναν μηνα δωρεαν

της ειπα πως δεν με νοιαζει το δωρεαν παγιο και επι λεξη της ειπα "αν παθει κατι καποιος ασθενης μου και δεν μπορει να με εντοπισει,εγω τι θα του πω "εχει προβλημα η τελλας αλλα προσπαθουν να το επιλυσουν οι τεχνικοι της"?

μου ειπε πως εχω τα δικια με το μερος μου(αφου την ειπα"εσεις δλδ ποσο υπομονη θα κανατε στη θεση μου") και μου ειπε πως θα το προωθησει.

εν συνεχεια της ζητησα να με παρει τηλεφωνο καποιος αρμοδιος οταν επιδιορθωθει το προβλημα και μου ειπε πως θα το σημειωσει..

 

ειδωμεν.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

@Freak of Nature.Αφού μας γράφεις ότι με τη Tellas έχεις συνεχώς προβλήματα δεν σκέφτεσαι να πας σε κάποια άλλη εταιρεία?(π.χ:ΟΤΕ,ON Telecoms,Forthnet κ.α).Ένα σωρό επιλογές έχεις και κάθεσαι ακόμα στην Tellas παρά τα προβλήματα που έχεις?:wacko:
Link to comment
Share on other sites

περιμενω να ληξει ο πρωτος χρονος..

αν δεν "ληξουνε" και τα προβληματα ως τοτε bb

 

μπαγιερν εχεις τηλεφωνο εσυ?εμενα ακομα νεκρο..

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Το τηλέφωνο κόβεται, τώρα τελευταία, κάθε μέρα κατά τις 20:00 και με άγνωστη διάρκεια διακοπής!

Το Internet παραμένει στα γνωστά χάλια από τον Αύγουστο και μετά…

 

Έχω την περιέργεια να δω που το πάνε…

Πάντως μην το αποκλείετε να το φτιάξουν κάποια στιγμή κιόλας… ποτέ δεν ξέρεις! γίνονται και θαύματα!

 

Μήπως περιμένουν να γραφτούν στα ρεκόρ του βιβλίου Γκίνες πρώτα? Για τη μεγαλύτερη διάρκεια γενικότερης βλάβης, για τη μεγαλύτερη ασχετοσύνη, για τη μεγαλύτερη απαξίωση των συνδρομητών (γιατί όλα τα μπάχαλα γίνονται χωρίς ούτε μία προειδοποίηση και χωρίς ούτε μία συγνώμη), αλλά και για τη μεγαλύτερη υποκρισία… ενώ εμείς δεν έχουμε internet και τηλέφωνο ο «Τέλης» στη γνωστή διαφήμιση μας σπάει τα νεύρα…

 

Τις ομαδικές καταγγελίες που λέγαμε… δεν τις δημοσιεύουν οι εφημερίδες? δεν τις παίζουν στις ειδήσεις τα ραδιόφωνα και η τηλεόραση? Όχι τίποτα άλλο αλλά αυτόν τον «Τέλη» τον μίσησα χωρίς να τον ξέρω τον «άνθρωπο»

Link to comment
Share on other sites

αν δεν επιδιορθωθει μεχρι αρχες του μηνα-τελη νοεμβρη που υποσχονται- θα προχωρησω σε αγωγη.ουτε καταγγελιες ουτε τπτ.

μια περιποιημενη αγωγη

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

μπαγιερν εχεις τηλεφωνο εσυ?εμενα ακομα νεκρο..

Μεγάλες διακοπές στο τηλ δεν έχω. Αν έχω θα είναι μικρές και δεν τις αντιλαμβάνομαι (τις τάξεις των 5 λεπτών εικάζω).

Χθες δεν έπαιρνε IP από τις 20:00 περίπου μέχρι τις 23:00

Link to comment
Share on other sites

αλλαζουμε?εγω απο ιντερνετ ειμαι σταθερη αλλα το τηλεφωνο απο τις 5 και μετα(και περιπου μεχρι τις 10 ) νεκρωνει..

σημερα λειτουργει κανονικα και ελπιζω να συνεχισει ετσι.

βεβαια δεν ειχα καποια επισημη ενημερωση αλλα...ειδωμεν!

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

εμενα δεν μου ετυχε ποτε να σηκωσω το τηλ και να μην λειτουργει.. και μιλαμε και αρκετα... απο νετ ολα καλα εκτος που μερικες φορες το βλεπω και σερνεται... γενικα ειναι οκ
Link to comment
Share on other sites

εμενα δεν μου ετυχε ποτε να σηκωσω το τηλ και να μην λειτουργει.. και μιλαμε και αρκετα... απο νετ ολα καλα εκτος που μερικες φορες το βλεπω και σερνεται... γενικα ειναι οκ

 

 

 

Ποιόν έβαλες μέσον παιδάκι μου? :lol: Τι? γίνονται και διακρίσεις? Δεν το ήξερα αυτό!!!:lol:

Δηλαδή εσύ βλέπεις στη διαφήμιση τον Τέλη και χαίρεσαι ε? :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Και μένα τελευταία καμιά φορά σέρνεται το δίκτυο. Για το τηλέφωνο δεν ξέρω αν έχει κοπεί ποτέ μιας και δεν το πολυχρησιμοποιώ αλλά χθες τουλάχιστον δεν είχα internet για κάποιες ώρες.
Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει η Wind (Tellas) να ελέγξει πιο καλά την παροχή τηλεφώνου και internet.Η Wind φαίνεται δεν πήρε την κατάλληλη εταιρεία στον όμιλος της.Τα προβλήματα που έχουν οι πελάτες της Tellas τα ξέρει η Wind??:worry:(και αν ναι μπράβο της.:chair:)
Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει η Wind (Tellas) να ελέγξει πιο καλά την παροχή τηλεφώνου και internet.Η Wind φαίνεται δεν πήρε την κατάλληλη εταιρεία στον όμιλος της.Τα προβλήματα που έχουν οι πελάτες της Tellas τα ξέρει η Wind??:worry:(και αν ναι μπράβο της.:chair:)

 

Προφανώς και τα ξέρει. Και βέβαια δεν κάνει κάτι από οικονομικής πλευράς (αναβάθμισεις υποδομών) ώστε να στρώσει η κατάσταση.

 

Κατα τη γνώμη μου η Wind βρήκε τη Tellas σαν μια εύκολη λύση. Εξαγόρασε έναν από τους δύο μεγαλύτερους εναλλακτικούς για να αποκτήσει άμεσα μια ισχυρή θέση στην αγορά της σταθερής, και ως εκεί.

 

Το ότι το σχήμα Wind/Tellas θα παραμείνει δυναμικά στο τομέα αυτό είναι δεδομένο εκ των πραγμάτων αφού η Wind είναι ο τρίτος μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός παίκτης της χώρας με καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Ο τρόπος όμως με τον οποίο η διοίκηση της Wind χειρίζεται το συγκεκριμένο θέμα είναι τουλάχιστον πρόχειρος. Και εξηγούμαι:

 

Αρχικά η Wind θεώρησε πως ήταν σωστό να μεταπωλεί συνδρομές της Tellas με το δικό της brand (wind) στα καταστήματα της (white label). Βέβαια παρείχε μόνο shared llu άρα όχι απαλλαγή από το πάγιο του ΟΤΕ κάτι που ήταν φυσικό να μην έχει καμία επιτυχία.

 

Mετά αποφάσισαν να καταργήσουν ουσιαστικά τα πακέτα αυτά και να κρατήσουν τη Tellas ανεξάρτητη εταιρεία (λόγω της αναγνωρισιμότητας της στην αγορά) που θα λειτουργούσε μαζί με τη Wind στα καταστήματα της τελευταίας. Είδαμε πολλά υποσχόμενες ανακοινώσεις από τη Wind, είδαμε διαφημίσεις με το Τέλη και πάλι ως εκεί. Τα πακέτα μια από τα ίδια (όπως όλα τα double play πακέτα της αγοράς), καμία ουσιαστική εκμετάλλευση των καταστημάτων Wind (ούτε καν modem/router δεν σου δίνουν, απλώς συμπληρώνουν την αίτηση και μετά κάθεσαι και περιμένεις courier, σε αντίθεση με τη Vodafone που τουλάχιστον σου δίνει στο κατάστημα τον εξοπλισμό και στον αντικαθιστά σε περίπτωση προβλήματος...), πολλά προβλήματα με το δίκτυο για τα οποία κανείς δεν ενδιαφέρεται, καμία βελτίωση στη τεχνική υποστήριξη της Tellas και η κάλυψη έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με hol και forthnet. Επίσης κανένα ουσιαστικά συμφέρον πακέτο συνδυασμού κινητής και σταθερής.

 

Tώρα σκέφτονται να απορροφηθεί η Tellas από τη Wind και να υπάρχει μόνο η τελευταία και για κινητή και για σταθερή. Το πότε θα γίνει αυτό, το πως θα γίνει αυτό (αν δηλαδή το επιτρέπει η οικονομική κατάσταση του ομίλου), το αν θα δούμε καλύτερα πακέτα, καλύτερες υπηρεσίες και υποστήριξη, μεγαλύτερη κάλυψη και ουσιαστική εξυπηρέτηση στα καταστήματα κανείς δεν το ξέρει. Ούτε καν για iptv δεν έχει ξεκινήσει κάτι...

 

Με λίγα λόγια προχειροδουλειές...

Link to comment
Share on other sites

Ποιόν έβαλες μέσον παιδάκι μου? :lol: Τι? γίνονται και διακρίσεις? Δεν το ήξερα αυτό!!!:lol:

Δηλαδή εσύ βλέπεις στη διαφήμιση τον Τέλη και χαίρεσαι ε? :lol::lol:

 

περα απο μια μεγαλη βλαβη που ειχα (περιπου 2 μηνες) απο τοτε δεν εχει περασει ουτε λεπτο χωρις να εχω ιντερνετ... εκεινη την περιοδο επαιζε ο Τελης συνεχεια.. καθε φορα που επαιζε δεν μπορεις να φανταστεις τι βρισιδια του εχωνα...

Link to comment
Share on other sites

εκλεισα 24 ωρες χωρις να ειναι το τηλεφωνο μου νεκρο..

φτυστε την τελλας μην την ματιασουμε!!

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

εκλεισα 24 ωρες χωρις να ειναι το τηλεφωνο μου νεκρο..

φτυστε την τελλας μην την ματιασουμε!!

 

Δηλαδή όποιος έχει Tellas πρέπει να κάνει τάμα κάθε μέρα για να μην είναι το τηλέφωνο του νεκρό ή να μη μείνει χωρίς internet??:p

Link to comment
Share on other sites

εκλεισα 24 ωρες χωρις να ειναι το τηλεφωνο μου νεκρο..

φτυστε την τελλας μην την ματιασουμε!!

 

Σημερα ειχα και εχω προβλημα με τα εξερχομενα mail.....:cry::angry::angry:

 

Γιατρέ τα χάπια μου.....!!!:w00t::w00t:

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Συνεχείς διακοπές στο ίντερνετ (κυρίως τα βράδια) και ενδιάμεσες διακοπές και στο τηλέφωνο....

Οι τύποι δεν παίζονται. Τους έχω πάρει 5 φορές τηλέφωνο τον τελευταίο μήνα και κάθε φορά μου λένε άλλα! Την πρώτη φορά μου είπαν "πόσα μέτρα καλώδιο έχετε ;" λέω 10 γιατί ; "Α με συγχωρείτε πολύ δεν μπορώ να κάνω αναγγελία βλάβης με 10 μέτρα καλώδιο...βάλτε το στο 1 μέτρο και μετά ξαναπάρτε μας!!!! Καλά τους λέω τόσα χρόνια ήμουν στον ΟΤΕ με 10 μέτρα καλώδιο...σε εσάς επίσης 5 μήνες με το ίδιο καλώδιο...τώρα ξαφνικά το καλώδιο είναι πρόβλημα ; Λυπάμαι μου λέει δεν γίνεται τίποτα...Παίρνω σε 10 λεπτά...αναμονή 20 λεπτά....έβαλα 2 μέτρα καλώδιο τους λέω και πάλι τα ίδια...¨α ναι...θα το ελένξει ο τεχνικός μας...π@π@ρια....μετά από 5 μέρες πάλι τηλέφωνο....¨μήπως βρέχει στην περιοχή σας"; (!!!!!!!!!!!!:wacko::wacko::wacko:) Την επόμενη μέρα : ...χμμμ ναι βλέπω συνεχείς διακοπές στο μόντεμ σας....μήπως το σβήνετε ; ...λεπτομέρεια : δεν με ρώτησε καν το username, το τηλέφωνο μου....αλλά κατά τα άλλα έβλεπε το μόντεμ μου...πως γίνεται αυτό;;;

Προφανώς έχουν μία λίστα με δικαιολογίες μπροστά τους και κάθε φορά λένε και από μία μέχρι να έρθει η ώρα να σχολάσουν, γιατί έχουν καταλάβει και αυτοί ότι δεν γίνεται τίποτα, έχουν χάσει τα αυγά... Ευτυχώς που τους έβαλα μόνο στο σπίτι και όχι και στο γραφείο...Απρίλιο που τελειώνω...επιστρέφω στον ΟΤΕ ή το πολύ πολύ καμία εκτροπή κλήσεων μέσω άλλου αλλά πάγιο και ίντερνετ μόνο από ΟΤΕ. Και αν συνεχίσουν έτσι λέω να στείλω και μια καταγγελία να βρίσκεται.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...