Jump to content

Περί... οχημάτων γενικά


tzivanas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

αν σε περνει οικονομικα περνεις το πολο. ειναι πιο καλο ποιοτικα σε θεμα πλαστικων. και βεβαια σε θεμα μεταπωλησης θα το πουλησεις πιο ευκολα.

το ιμπιζα ειναι πιο οικονομικο . προσωπικα μου αρεσει πιο πολυ σαν σουλουπι απο το πολο.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

δεν εχουν μεγαλη διαφορα τιμης.........παντως το πολακι εχει 6 μηνες αναμονη που ρωτησα........λετε να αλλαξει σε μερικους μηνες αυτο?και το μονο εξτρα που θα μπει πανω θα ναι τα χενον φωτα με τα λεντ :worry:
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Και τα 2 είναι πάρα πολύ καλά αυτοκίνητα οπότε καλύτερα να πας και στις 2 αντιπροσωπίες

και να κάνεις ένα test drive , να μπεις μέσα και να δεις ποιο θα σου αρέσει καλύτερα και θα

σε βολέψει.Από εκεί και πέρα όσο αφορά εξωτερικά και εσωτερικά ποιο είναι ποιο ωραίο

περί ορέξεος κολοκυθόπιτα :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανετα GTI , αν ημουν στη θεση σου ασυζητητι VW απο SEAT που προσωπικα ως μαρκα δε μου αρεσει καθολου .

 

ΥΓ και το καινουριο TSI φυσαει .

Link to comment
Share on other sites

Σε αλλη περιπτωση θα ελεγα cupra.. Μπορει να μην εχει την ποιοτητα πλαστικων, κυλισης του polo αλλα ειναι πιο ''αγωνιστικα'' στημενο κ φυσικα πιο φθηνο... Το θεμα ειναι ομως πως επειδη στην ελλαδα ζουμε... λιγη ανεση στους ''φρεσκοστρωμενους'' δρομους μας δεν βλαπτει... Οποτε το polo κερδιζει στο συνολο...
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Ανετα GTI , αν ημουν στη θεση σου ασυζητητι VW απο SEAT που προσωπικα ως μαρκα δε μου αρεσει καθολου.

 

Πληροφοριακα, η VW ειναι η SEAT.

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Λόγω του ότι δεν είμαι και πολύ "ειδικός" στις μηχανές, θα ήθελα τη γνώμη σας σε κάτι.

 

Έχω ένα SUZUKI DR 200 (http://www.bikez.com/pictures/browse.php?bikeid=20031&pageno=2) το οποίο αγόρασα το 2002. Έχει κάνει ~72.000 χλμ και λόγω του ότι χτύπησε μπιέλα θέλω να το αλλάξω. Το μηχανάκι δουλεύει μια χαρά αλλά υποθέτω κάποια στιγμή θα χρειαστεί επισκευή.

 

Θέλω λοιπόν να πάρω ένα ίδιο στυλ, κατα προτίμηση όχι suzuki και με προϋπολογισμό το πολύ 4.500 €.

 

Θα ήθελα να μου προτείνετε κάτι αντίστοιχο (που να έχει δοκιμαστεί και να είναι καλό και οικονομικό). Με το DR ήμουν πολύ ευχαριστήμένος γενικά.

 

Σημείωση το θέλω για μέσα στη πόλη κυρίως και ΔΕΝ θέλω σκούτερ.

If it isn't Amstrad, it isn't good enough

Amstrad CPC 6128, Zilog Z80, 4 MHz, 128 kb RAM, 64 kb ROM, 27 colours (16 on screen) 3+1 sound channels, Disk Drive 3" 178k, AMSDOS-CP/M

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι πόσα κυβικά?

 

Όπως λέω και στον τίτλο, μέχρι 250cc :)

If it isn't Amstrad, it isn't good enough

Amstrad CPC 6128, Zilog Z80, 4 MHz, 128 kb RAM, 64 kb ROM, 27 colours (16 on screen) 3+1 sound channels, Disk Drive 3" 178k, AMSDOS-CP/M

Link to comment
Share on other sites

Όπως λέω και στον τίτλο, μέχρι 250cc :)

 

αν δωσεις λιγα περισσοτερα χρηματα μπορεις να παρεις το kawasaki ninja ή το klx (250cc παντα):!:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γειά!Έχει ένα παρομοιο θέμα για τουρμπο σε παπιά,αλλά αναφέρεται σε ηλεκτρονικό τούρμπο.

Λοιπόν.Στο Hyosung GT250R του 2011,που είναι δικύλινδρο και injection,μπορώ να του βάλω τούρμπο κανονικό?(όχι ηλεκτρονικό)

Δηλαδή να βρώ κάποιο τούρμπο από αμάξι ή από κάπου αλλού και να το βάλω πάνω?

Αν ήταν μονοκύλινδρο,δεν θα το συζητούσα καν να βάλω τούρμπο πάνω.αλλά από τη στιγμή που ειναι δικύλινδρο,και θα έχει τον απαραίττητο συγχρονισμό από τις 2 εξαγωγές,λέω να το δοκιμάσω...

Όποιος ξέρει τίποτα,ας μου πει!

Link to comment
Share on other sites

Γινετε φιλε αλλα θελει μεγαλη προσοχη ετσι ωστε να γινει σωστη δουλεια.Μονος σου θα το κανεις η 8α το πας σε συνεργειο?

 

Εγω ειχα δει στην κερκυρα modenas kristar 125 με τουρμπο το 2008 οταν ειχα παει με το σχολειο..τωρα αν το ειχε πανω για μοστρα η δουλευε κανονικα δεν ξερω..το μηχανακι ηταν παρκαρισμενο..

Link to comment
Share on other sites

Ολα γινονται,το θέμα είναι το κόστος.

Τα μηχανάκια καταρχάς,έχουν πολύ υψηλή συμπίεση.

Θες πολύ μικρο τούρμπο,μεταχειρισμένο απο σμαρτ η απο παλιό ταξι.

Το μεγαλύτερο θεμα σου θα είναι η συμπίεση και ΚΥΡΙΩΣ η ψύξη του μοτέρ και της τουρμπίνας.το λαδι που θα περναει μεσα απο την τουρμπινα?

Ο αερας που θα ειναι 1000 βαθμους θερμοκρασια?απο τη στιγμή που ρώτας εδώ και δεν ξερεις,αμφιβαλλω παρα πολυ οτι ξερεις ποσο δυσκολο ειναι και πως θα το κανεις να δουλεψει,θελει γνωσεις,ο μαστροτακης της γειτονιας που κωλοπειραζει τα παπιαν και τα xt δε νομιζω οτι θα μπορει να ανταπεξελθει.

Εκτος αν ειναι τελειωμενος αυτοκινητακιας και εχει ασχοληθει πολυ με τουρμπο.

 

Sent from my Milestone

Motorola m3688,nokia 6110, nokia 6150, nokia 3410, ericsson w700, ericsson w610, samsung g810,nokia n73 m.e., Samsung omnia hd,iphone 3gs,nokia n79, motorola milestone,motorola defy,Motorola Atrix, samsung galaxy note,Samsung Galaxy note 2
Link to comment
Share on other sites

Ολα γινονται,το θέμα είναι το κόστος.

Τα μηχανάκια καταρχάς,έχουν πολύ υψηλή συμπίεση.

Θες πολύ μικρο τούρμπο,μεταχειρισμένο απο σμαρτ η απο παλιό ταξι.

Το μεγαλύτερο θεμα σου θα είναι η συμπίεση και ΚΥΡΙΩΣ η ψύξη του μοτέρ και της τουρμπίνας.το λαδι που θα περναει μεσα απο την τουρμπινα?

Ο αερας που θα ειναι 1000 βαθμους θερμοκρασια?απο τη στιγμή που ρώτας εδώ και δεν ξερεις,αμφιβαλλω παρα πολυ οτι ξερεις ποσο δυσκολο ειναι και πως θα το κανεις να δουλεψει,θελει γνωσεις,ο μαστροτακης της γειτονιας που κωλοπειραζει τα παπιαν και τα xt δε νομιζω οτι θα μπορει να ανταπεξελθει.

Εκτος αν ειναι τελειωμενος αυτοκινητακιας και εχει ασχοληθει πολυ με τουρμπο.

 

Sent from my Milestone

φαντάζομαι δεν υπάρχει κανα συνεργίο στην αθήνα,που να έχει εμπειρία σε τουρμπο...

Link to comment
Share on other sites

φαντάζομαι δεν υπάρχει κανα συνεργίο στην αθήνα,που να έχει εμπειρία σε τουρμπο...

Yπαρχουν πολλα...αλλα ασχολουνται με αυτοκινητιστικα τουρμπο σχεδον ολα.:)

 

Εχω δει και κανα δυο μηχανες με τουρμπο απο κοντα και ομολογω οτι εντυπωσιαστηκα αλλα......οσα εχω δει σε παπια δεν δουλευουν σωστα,δεν εχει αρκετη δυναμη το πιστονι οσα χιλιοστα και να ειναι για να σπουλαρει ικανοποιητικα μια τουρμπινα απο smart η οποια ειναι και η μικροτερη που κυκλοφορει.Τωρα με τα δυο πιστονια για να βγουν τα 250 κυβικα του Hyosung σιγουρα θα εχουν μικρα πιστονια και μεγαλη διαδρομη.Αυτο απο μονο του ειναι fail...ποσο μαλλον να του βαλεις και τουρμπο,το πιθανοτερο ειναι να γονατισεις το μηχανακι παρα να το κανεις πιο γρηγορο.:X

 

Θα σε συμβουλευα να κανεις την δουλεια σου απλα με αυτο για τωρα και κρατα καβατζα το χρημα που θες να σκασεις για βελτιωση και να παρεις ενα μεταχειρω supersport 400cc-600cc να δεις χαμογελο τρελο παντα ΜΕΣΑ απο το κρανος σου.;)

 

:!:(μην νομιζεις οτι ειναι ευκολη δουλεια το τουρμπισμα ενος ατμοσφαιρκου κινητηρα,θελει πολυ χρονο και ψαξιμο για το απο που να τραβηξεις λαδι για την τουρμπινα,πως να ψυξεις το λαδι,πως να ψυξεις τον εισερχομενα αερα,πως να βαλεις τον αερα μετα το τουρμπο στον κινητηρα,εξοδος καυσαεριων με σωστες διαμετρους,χαμηλωμα συμπιεσης για να μην παρεις στο χερι τα πιστονια/μπιελες και γενικο στησιμο της "μηχανης" σε αναρτησεις-φρενα):!:

Edited by ioannis_m
Will keep updating....Galaxy S out of the box 2.1 Eclair JM5 Cos,2.2.1 Froyo JS3 + SPEEDMOD KERNEL-k13c-500hz + Clockwork Mod,Slim ICS + Semaphore Kernel + JVU modem,Slim Bean 4.1.2 + Semaphore 2.6.0.s,Cyanogen 10.1 + Semaphore 2.9.23 ....10.2 etc....,Cyanogenmod 11 snapshot M4 + Neo kernel cma 415mb. :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Τωρα με τα δυο πιστονια για να βγουν τα 250 κυβικα του Hyosung σιγουρα θα εχουν μικρα πιστονια και μεγαλη διαδρομη.

γιαυτο ακριβώς.αμα αλλάξω κυλινροπίστονα,θα δω μεγαλη διαφορά και θα μου αντέξει? ε δεν ειναι και aprilia... :cool:

Link to comment
Share on other sites

γιαυτο ακριβώς.αμα αλλάξω κυλινροπίστονα,θα δω μεγαλη διαφορά και θα μου αντέξει? ε δεν ειναι και aprilia... :cool:

 

κοιτα για τα αυτοκινητα που ξερω (λιγα πραγματα περι τουρμπισματος) για να αντεξει με μαμα εντοσθια το τουρμπιζουν μεχρι 0,5bar αλλα και παλι ειναι βελτιωσει που μπορει να σου κανει ζημια στο μοτερ οποτε τα κανουν ολα σφυρηλατα δηλαδη πιστονια, μπιελες(εκτος απο ολα τα αλλα μηχανικα πραγματα που θα πρεπει να φτιαξεις)... θελεις αρκετα λεφτα για να το κανεις τουρμπατο το μηχανακι να δουλευει σωστα και να αντεξει στο χρονο.... εγω στν θεση σου απλα θα αγοραζα ενα ss600...

Link to comment
Share on other sites

ειμαι περιεργος τι lag θα εχουν τα 250cc για να φορτωσουν εστω και το σαλιγκαρι του smart..(?)

[sIGPIC][/sIGPIC] Aλέξης

rotary power

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου,χωρις να θελω να στην πω,ειλικρινα,ουτε να ειρωνευτω,εισαι τοσο ασχετος με αυτη την ιστορια που ειμαι σιγουρος οτι ρωτας για την πλακα σου κι εμεις καθομαστε και απανταμε.

Τι παει να πει θα αλλαξεις κυλινδροπιστονα?και απο τι θα βαλεις δλδ?απο punto gt? Που θα βρεις αγορι μου κυλινδροπιστονα ενισχυμενα για τουρμπο για κινεζικο μηχανακι που εχει πουλησει 13 κομματια στην ταυλανδη και στην ελλαδα?εδω με το ζορι βρισκεις για civic που τα σκυλοτουρμπιζουν χιλιαδες παγκοσμιως...

Πως θα ριξεις τη συμπιεση τοοοσο πολυ που χρειαζεται ενα μηχανακι?

Που θα βρεις τοσο μικρη τουρμπινα?

Ξερεις τι τουρμπινα θα βαλεις?

Που,ΠΟΥ θα βαλεις intercooler και σωληνωσεις αερα και λαδιου?(περα απο το αυτονοητο που θα τα βρεις)

Που θα βρεις λεφτα για τετοια ιστορια?

Εδω δεν εχεις για να παρεις καλυτερο μηχανακι (χωρις παρεξηγηση,ουτε εγω εχω) που θα κοστιζε σαφως λιγοτερο απο τουρμπο κιτ,και τελος,ποιος θα το εκανε αυτο,πολυ θα ηθελα να μαθω.

 

Edit

To οτι δεν ειναι aprilia,ειναι σαφως μειονεκτημα,αν σκεφτει κανεις ΤΙ ειναι...

 

Sent from my Milestone

Motorola m3688,nokia 6110, nokia 6150, nokia 3410, ericsson w700, ericsson w610, samsung g810,nokia n73 m.e., Samsung omnia hd,iphone 3gs,nokia n79, motorola milestone,motorola defy,Motorola Atrix, samsung galaxy note,Samsung Galaxy note 2
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου,χωρις να θελω να στην πω,ειλικρινα,ουτε να ειρωνευτω,εισαι τοσο ασχετος με αυτη την ιστορια που ειμαι σιγουρος οτι ρωτας για την πλακα σου κι εμεις καθομαστε και απανταμε.

Τι παει να πει θα αλλαξεις κυλινδροπιστονα?και απο τι θα βαλεις δλδ?απο punto gt? Που θα βρεις αγορι μου κυλινδροπιστονα ενισχυμενα για τουρμπο για κινεζικο μηχανακι που εχει πουλησει 13 κομματια στην ταυλανδη και στην ελλαδα?εδω με το ζορι βρισκεις για civic που τα σκυλοτουρμπιζουν χιλιαδες παγκοσμιως...

Πως θα ριξεις τη συμπιεση τοοοσο πολυ που χρειαζεται ενα μηχανακι?

Που θα βρεις τοσο μικρη τουρμπινα?

Ξερεις τι τουρμπινα θα βαλεις?

Που,ΠΟΥ θα βαλεις intercooler και σωληνωσεις αερα και λαδιου?(περα απο το αυτονοητο που θα τα βρεις)

Που θα βρεις λεφτα για τετοια ιστορια?

Εδω δεν εχεις για να παρεις καλυτερο μηχανακι (χωρις παρεξηγηση,ουτε εγω εχω) που θα κοστιζε σαφως λιγοτερο απο τουρμπο κιτ,και τελος,ποιος θα το εκανε αυτο,πολυ θα ηθελα να μαθω.

 

Edit

To οτι δεν ειναι aprilia,ειναι σαφως μειονεκτημα,αν σκεφτει κανεις ΤΙ ειναι...

 

Sent from my Milestone

+ θα οδηγειται ενα τετοιο μηχανακι ή θα κυνηγαει τα πεζοδρομια;

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου,χωρις να θελω να στην πω,ειλικρινα,ουτε να ειρωνευτω,εισαι τοσο ασχετος με αυτη την ιστορια που ειμαι σιγουρος οτι ρωτας για την πλακα σου κι εμεις καθομαστε και απανταμε.

Τι παει να πει θα αλλαξεις κυλινδροπιστονα?και απο τι θα βαλεις δλδ?απο punto gt? Που θα βρεις αγορι μου κυλινδροπιστονα ενισχυμενα για τουρμπο για κινεζικο μηχανακι που εχει πουλησει 13 κομματια στην ταυλανδη και στην ελλαδα?εδω με το ζορι βρισκεις για civic που τα σκυλοτουρμπιζουν χιλιαδες παγκοσμιως...

Πως θα ριξεις τη συμπιεση τοοοσο πολυ που χρειαζεται ενα μηχανακι?

Που θα βρεις τοσο μικρη τουρμπινα?

Ξερεις τι τουρμπινα θα βαλεις?

Που,ΠΟΥ θα βαλεις intercooler και σωληνωσεις αερα και λαδιου?(περα απο το αυτονοητο που θα τα βρεις)

Που θα βρεις λεφτα για τετοια ιστορια?

Εδω δεν εχεις για να παρεις καλυτερο μηχανακι (χωρις παρεξηγηση,ουτε εγω εχω) που θα κοστιζε σαφως λιγοτερο απο τουρμπο κιτ,και τελος,ποιος θα το εκανε αυτο,πολυ θα ηθελα να μαθω.

 

Edit

To οτι δεν ειναι aprilia,ειναι σαφως μειονεκτημα,αν σκεφτει κανεις ΤΙ ειναι...

 

Sent from my Milestone

φιλε μαλλον εσυ δεν καταλάβες...

δεν είπα να αλλάξω κυλινδροπίστονα για να το κάνω τουρμπο.

είπα απλά αν αντέχει το συγκεκριμένο μηχανάκι,αλλο κυλινδροπίστονο.ΜΟΝΟ κυλινδροπίστονο.όχι να το κάνω και τούρμπο.και μεχρι στιγμής,δεν μου έχει απαντήσει κανεις αν μπορώ να του κάνω πατέντα...

 

τωρα όσο αφορά το τούρμπο,δεν μου ήρθε ξαφνικά η ιδέα να το κάνω τούρμπο.είδα αρκετά βιντεο(και σε μονοκύλινδρο κιολας),και αναρωτήθηκα πως μπορώ να το κάνω και εγω:

Link to comment
Share on other sites

http://www.google.gr/#hl=el&biw=1024&bih=601&q=Hyosung+GT250R+turbo&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=40640d67726bcfbe

το μοναδικο τουρμπο που εχω δει απο κοντα ειναι σε r1 και θελει καποιον που να ξερει το μοντελο αλλιως ολο συνεργειο θα σαι.θυμαμαι τοτε μου χαν πει για το συνεργειο power house(παρομοια συνεργεια θα βρεις μεσα απο τα forum για dragster)

ψαξε στο google μπας και βρεις κανεναν που χει βαλει να σου πει τι και πως.

αξιζει να βαλεις σε 250?τα 250 ειναι γιατι εισαι στην κατηγορια α1 διπλωμα(περιμενεις να γινεις 21)?

δεν νομιζω να μπαινει κανονικο τουρμπο στα μικρα κυβικα μαλλον Hybrid turbocharger

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... οχημάτων γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...