Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Απευθίας αίτηση και δεν πληρώνεις.

Δεν θα το χρεωσουν στον τελευταιο λογαριασμο; Αυτο με ανησυχει. Μηπως πρεπει να τους ενημερωσω.

Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δεν θα το χρεωσουν στον τελευταιο λογαριασμο; Αυτο με ανησυχει. Μηπως πρεπει να τους ενημερωσω.

Όχι γιατό μόλις δουν την αίτηση στον άλλο πάροχο θα σε πάρουν να ρωτήσουν γιατί φεύγεις.Τότε εσύ θα πεις ότι φεύγεις λόγω των αυξήσεων.Αυτοί τότα θα σου κάνουν μια πολύ καλή προσφορά για να μη φύγεις!Το μόνο που δεν ξέρω είναι αν έχεις ακόμη δικαίωμα να σπάσεις το συμβόλαιο λόγω των αυξήσεων ή αν έληξε η προθεσμία!Για αυτό μπορείς να τους ρωτήσεις στο facebook ώστε να μην παίρνεις την εξυπηρέτηση και χρεωνεσαι.Ρώτα εδώ:https://www.facebook.com/vodafonegreece/?ref=ts&fref=ts

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Κατ εμέ, για να είσαι 100% σίγουρος βγάλε μια φωτοτυπία την ταυτότητα του κατόχου της γραμμής, γράψε "Ειμαι κατοχις του υπ' αριθμ....... τηλεφωνου και λόγω των επικείμενων τιμολογιακών αλλαγών που επηρεάζουν το πρόγραμμά μου θα προβω εμπρόθεσμα σε φορητοτητα της γραμμής σε άλλο παροχο, αζημίως, ως έχω δικαίωμα"

 

Ημερομηνία, υπογραφή και το στέλνεις με φαξ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 38 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Κι έπειτα κανείς την αίτηση φορητοτητας.

Link to comment
Share on other sites

Έκανα αίτηση φορητότητας από Vodafone(hol)σε wind σήμερα με online αίτηση αλλά μου είπαν από wind ότι θα στείλουν τα συμβόλαια την πέμπτη με courier,και δεν ξερω αν προλαβαινω αυτό με την καταγγελία της σύμβασης λόγω αυξησεων.

Το συμβόλαιο μου λήγει Νοέμβρη 2016 και από άλλο πάροχο μου είπαν ότι μπορώ να το κάνω μέχρι 2 Γενάρη.

Φοβάμαι μην υπογραψω στη wind και μου βγάλει κάνα φασουλι η Vodafone και τρέχω!

Τι λετε να προχωρησω στην φορητότητα θα έχω προβλήματα με voda?

Link to comment
Share on other sites

Έκανα αίτηση φορητότητας από Vodafone(hol)σε wind σήμερα με online αίτηση αλλά μου είπαν από wind ότι θα στείλουν τα συμβόλαια την πέμπτη με courier,και δεν ξερω αν προλαβαινω αυτό με την καταγγελία της σύμβασης λόγω αυξησεων.

Το συμβόλαιο μου λήγει Νοέμβρη 2016 και από άλλο πάροχο μου είπαν ότι μπορώ να το κάνω μέχρι 2 Γενάρη.

Φοβάμαι μην υπογραψω στη wind και μου βγάλει κάνα φασουλι η Vodafone και τρέχω!

Τι λετε να προχωρησω στην φορητότητα θα έχω προβλήματα με voda?

 

Θα έλεγα να προχωρήσεις την φορητότητα, μόνο κερδισμένος μπορείς να βγεις είτε πας στην Wind είτε σου κάνει καλύτερη τιμή η Vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή την περίοδο είμαστε στο ΟΤΕ και πληρώνουμε γύρω στα 80-85 ευρώ το δίμηνο, για 24άρι adsl και απεριόριστα σταθερά. Βλέπω ότι η Hol - Vodafone δείνει τα ίδια συν 300 λεπτά προς κινητά (τώρα εμείς δεν έχουμε χρόνο ομιλίας προς κινητά), προς 23 ευρώ τον μήνα ή 46 ευρώ το δίμηνο. Σχεδον μισή τιμή, οπότε σκεφτόμαστε σοβαρά να προχωρήσουμε σε αίτηση φορητότητας. Ας πούμε ότι προχωράω στην online αίτηση και την ολοκληρώνω κανονικά, μετά η διαδικασία ποια είναι; Το συμβόλαιο μας το φέρνει ο κούριερ και το υπογράφουμε; Θα περιμένει να του το δώσουμε ή θα μας το αφήσει για να το διαβάσουμε και θα έρθει να το πάρει την επόμενη μέρα; Το ρουτεράκι πως θα το παραλάβουμε; Επίσης τα 23 ευρώ τον μήνα είναι η online προσφορά για συμβόλαιο 24 μηνών στο συγκεκριμένο πρόγραμμα (24άρι dsl, απεριορίστα σταθερά, 300 κινητά), αν δεν θέλω να μπλέξω με αγορές μέσω ίντερνετ αλλά θέλω να πάω από το τοπικό κατάστημα της Hol - Vodafone, τι επιλογές υπάρχουν; Το πρόγραμμα δίνεται ακριβότερα από το κατάστημα;

 

Επανέρχομαι στο θέμα. Δεν έχουμε προχωρήσει ακόμη σε αίτηση. Η γραμμή που έχουμε τώρα στον ΟΤΕ είναι στο όνομα του πατέρα μου. Επειδή ο πατέρας μου είναι σχετικά μεγάλος, και λίγο άσχετος με την τεχνολογία και τις εξελίξεις, είναι λιγάκι διστακτικός στο να κάνουμε την αίτηση μέσω internet. Αν πάμε από το κατάστημα για να κάνουμε αίτηση φορητότητας σε αυτό το πρόγραμμα, θα πληρώσουμε τα ίδια λεφτά; Τα 23 ευρώ τον μήνα αναφέρονται σαν online προσφορά για το αν θα κάνεις την αίτηση από το διαδίκτυο, αν πάμε από το κατάστημα να κάνουμε την αίτηση πόσο θα πάει το μαλλί; Το ρωτάω και στο αρχικό μήνυμα.

i8vv46-6.png
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πρεπει να λήγει σε κάνα χρονο το συμβολαιο.

Τι μπορω να κάνω?

 

Κάνεις αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο ή αίτηση διακοπής σε αυτόν που έχεις και στέλνεις και ένα αίτημα ακύρωσης της δέσμευσης λόγω των αυξήσεων με ανακοίνωση 4/12/15 απλά πρέπει να βιαστείς έχεις μέχρι 4/1/16

ck
Link to comment
Share on other sites

Δε προλαβαινω να κάνω κάτι τώρα....

Τι αυξήσεις υπαρχουν?

Δίνω παγιο 20 ευρώ. Θα αυξηθεί?

Ή αυξήσεις αφορούν μόνο τις κλήσεις πέραν των δωρεάν λεπτών.

Link to comment
Share on other sites

Δε προλαβαινω να κάνω κάτι τώρα....

Τι αυξήσεις υπαρχουν?

Δίνω παγιο 20 ευρώ. Θα αυξηθεί?

Αν περνάς τα παρεχόμενα λεπτά προς κινητά πλέον θα πληρώνεις 0,34 λεπτά/λεπτο ομιλίας προς κινητό από το σταθερό αντί 0,25 που ήταν.......

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εγώ ετοιμάζομαι σιγά σιγά να την κάνω από την vodafone μετά από 3 χρόνια.

Είχα το πακέτο vodafone double play gr +300 με 26€ περίπου τον μήνα.

Προχτές έληξε το συμβόλαιό μου και πήρα για ανανέωση γιατί η τιμή του παγίου θα ήταν 42,20€/μήνα.

Η κοπέλα μου πρότεινε το ίδιο πακέτο στα 27€ με 24μηνο συμβόλαιο και ότι χρειάζεται να πληρώσω 4,9€ για την ανανέωση καθώς και ένα παρόμοιο πακέτο με λιγότερο χρόνο στα κινητά με 24€/μήνα και 16€ για να γίνει η υποβάθμιση προγράμματος. Δεν έμεινα ικανοποιημένος από καμία πρόσφορα και τους είπα να μου κάνουν μία καλύτερη και ανταγωνιστικότερη πατώντας στα προβλήματα χαμηλής ταχύτητας στο ίντερνετ αλλά δεν ίδρωσε το αυτί τους, η μόνη απάντηση ήταν ότι κάνουμε συνεχώς ότι καλύτερο για την αναβάθμιση του δικτύου μας στην περιοχή σας κτλ κτλ (κάτι που ακούω από την πρώτη μέρα που είμαι συνδρομητής).

Τους έστειλα ένα μέιλ χτες και έκανα και αίτηση για cyta. Από βδομάδα θα αρχίσουν τα τηλέφωνα για προσφορές κτλ και βλέπουμε.

Πάντως αν τελικά πάω cyta ελπίζω να έχω καλύτερη ταχύτητα στο ίντερνετ. (Δεν περιμένω να φτάσω τα 24 αλλά το 3 είναι κοροϊδία, στην Κατερίνη 3χλμ περίπου από το τηλ κέντρο).

Εσείς τι λέτε; Να την κάνω την αλλαγή; (Το πρόγραμμα στην cyta μου δίνει 24internet, απεριόριστες κλήσεις για σταθερά & 300' λεπτά με δώρο το τέλος ενεργοποίησης).

Edited by thanosp5
I'm a real producer and you're just the piano man!!!
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μετα απο φορητότητα στη wind με πήραν τηλέφωνο απο voda και μου δωσαν το 300 προς ολους και 24αρι στα 16 ευρώ και αν είχα και σύνδεση στο κινητό 13 ευρώ,την εκοψα πριν λίγο καιρό βεβαια αλλά και 16 ευρώ νομιζω είναι μια χαρά.

Πριν είχα το απεριόριστα σταθερά και 300 κινητά + 24αρι ιντερνετ στα 20 ευρώ αλλά θα ανέβαινε στα 23 αυτό το μήνα επειδή εκοψα την σύνδεση στο κινητό!

Μετα με πήραν απο wind παλι και μου ειπαν οτι μου χαρίζουν τα 30 απο τα 35 ευρώ που θα πλήρωνα για τη φορητότητα αλλά δεν το δεχθηκα και εκανα ακύρωση στη Wind.

Link to comment
Share on other sites

να κανω μια χαζη ερωτηση... αυτο ειναι το συμβολαιο μου...

http://i.imgur.com/lh7DoLB.png

 

 

Γιατι πληρωνω 23 το μηνα;;;

 

Πληρώνεις 23 διότι το 19.2 που βλέπεις κάτω είναι η έκπτωση από την προσφορά που σου έκαναν για να κλείσεις το συμβόλαιο. Ουσιαστικά, το αρχικό πάγιο του συγκεκριμένου πλάνου ανέρχεται στα 42.2€ - 19.2€ = 23€ :)

I'm a real producer and you're just the piano man!!!
Link to comment
Share on other sites

Η HOL(VODAFONE)δίνει με 33 ευρώ απεριόριστα σταθερά,300' κινητά +50mbps internet.Αφού η ταρίφα του ΟΤΕ είναι 14 ευρώ και το κράτος παίρνει 23% Φ.Π.Α. η hol παίρνει:11.41 ευρώ?Και αυτό γιατί:33-23%=25,41.Στη συνέχια 25,41-14 (η ταρίφα ΟΤΕ)=11,41.Είναι σωστό αυτό?Δηλαδή τι κέρδη έχει ο κάθε πάροχος?11,41 ευρώ από κάθε vdsl σύνδεση??

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορούμε να υπολογίσουμε. Ο Φ.Π.Α που αποδίδεται στο κράτος είναι Φ.Π.Α εσόδων - Φ.Π.Α Εξόδων.
Link to comment
Share on other sites

Μόλις έκανα αίτηση για να φύγω για cyta, έσκασε τηλέφωνο από vodafone για προσφορά. Η νέα προσφορά: 24mbps internet, απεριόριστα σταθερά, 4 ώρες για κινητά, 1600' εξωτερικό στα 17,50€. Η αλήθεια είναι πως η προσφορά συμφέρει απίστευτα αλλά δεν την δέχτηκα διότι με ενόχλησε η όλη διαδικασία μέχρι να φτάσουν να μου την κάνουν, ενώ τους είπα αρκετές φορές προηγουμένως ότι δεν με βρίσκεται σύμφωνο με καμία προηγούμενη προσφορά οπότε και θα αλλάξω εταιρεία. Η κυρία στο τηλέφωνο μόνο που δε με έβρισε μετά από ένα σημείο, καθόλου ευγενική και όλη την ώρα επέμενε ότι άμα πάω στην cyta θα το μετανιώσω κτλ. Τέλος πάντων είχαμε μία συζήτηση περίπου 20 λεπτών χωρίς κάποιο αποτέλεσμα μιας και ήμουν ανένδοτος σε ό,τι και αν μου έλεγε. Στο τέλος όμως μου πετάει ότι θα πρέπει να πληρώσω την ρήτρα ώστε να φύγω και της απαντώ ότι το συμβόλαιο έχει λήξει και μάλιστα σε τελευταίες συνομιλίες υπάρχει η ερώτηση μου αν θα πληρώσω κάτι για να φύγω και η απάντηση της υπαλλήλου που με διαβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται να πληρώσω κάτι αφού έχει λήξει το συμβόλαιο. Εν ολίγοις, αν μου έρθει να πληρώσω ρήτρα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ; Η κοπέλα μου είπε ότι όλες οι συνομιλίες είναι καταγγεγραμμένες και δόξα τω γκαντ θυμάμαι πολύ καλά τι έχω πει μαζί τους σε όλες μας τις συνομιλίες.
I'm a real producer and you're just the piano man!!!
Link to comment
Share on other sites

Μόλις έκανα αίτηση για να φύγω για cyta, έσκασε τηλέφωνο από vodafone για προσφορά. Η νέα προσφορά: 24mbps internet, απεριόριστα σταθερά, 4 ώρες για κινητά, 1600' εξωτερικό στα 17,50€. Η αλήθεια είναι πως η προσφορά συμφέρει απίστευτα αλλά δεν την δέχτηκα διότι με ενόχλησε η όλη διαδικασία μέχρι να φτάσουν να μου την κάνουν, ενώ τους είπα αρκετές φορές προηγουμένως ότι δεν με βρίσκεται σύμφωνο με καμία προηγούμενη προσφορά οπότε και θα αλλάξω εταιρεία. Η κυρία στο τηλέφωνο μόνο που δε με έβρισε μετά από ένα σημείο, καθόλου ευγενική και όλη την ώρα επέμενε ότι άμα πάω στην cyta θα το μετανιώσω κτλ. Τέλος πάντων είχαμε μία συζήτηση περίπου 20 λεπτών χωρίς κάποιο αποτέλεσμα μιας και ήμουν ανένδοτος σε ό,τι και αν μου έλεγε. Στο τέλος όμως μου πετάει ότι θα πρέπει να πληρώσω την ρήτρα ώστε να φύγω και της απαντώ ότι το συμβόλαιο έχει λήξει και μάλιστα σε τελευταίες συνομιλίες υπάρχει η ερώτηση μου αν θα πληρώσω κάτι για να φύγω και η απάντηση της υπαλλήλου που με διαβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται να πληρώσω κάτι αφού έχει λήξει το συμβόλαιο. Εν ολίγοις, αν μου έρθει να πληρώσω ρήτρα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ; Η κοπέλα μου είπε ότι όλες οι συνομιλίες είναι καταγγεγραμμένες και δόξα τω γκαντ θυμάμαι πολύ καλά τι έχω πει μαζί τους σε όλες μας τις συνομιλίες.

 

μακάρι να ήταν όλοι σαν εσένα φίλε!!!! μόνο τότε θα έβαζαν μυαλό οι εταιρίες!!!

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έκανα αίτηση για να φύγω για cyta, έσκασε τηλέφωνο από vodafone για προσφορά. Η νέα προσφορά: 24mbps internet, απεριόριστα σταθερά, 4 ώρες για κινητά, 1600' εξωτερικό στα 17,50€. Η αλήθεια είναι πως η προσφορά συμφέρει απίστευτα αλλά δεν την δέχτηκα διότι με ενόχλησε η όλη διαδικασία μέχρι να φτάσουν να μου την κάνουν, ενώ τους είπα αρκετές φορές προηγουμένως ότι δεν με βρίσκεται σύμφωνο με καμία προηγούμενη προσφορά οπότε και θα αλλάξω εταιρεία. Η κυρία στο τηλέφωνο μόνο που δε με έβρισε μετά από ένα σημείο, καθόλου ευγενική και όλη την ώρα επέμενε ότι άμα πάω στην cyta θα το μετανιώσω κτλ. Τέλος πάντων είχαμε μία συζήτηση περίπου 20 λεπτών χωρίς κάποιο αποτέλεσμα μιας και ήμουν ανένδοτος σε ό,τι και αν μου έλεγε. Στο τέλος όμως μου πετάει ότι θα πρέπει να πληρώσω την ρήτρα ώστε να φύγω και της απαντώ ότι το συμβόλαιο έχει λήξει και μάλιστα σε τελευταίες συνομιλίες υπάρχει η ερώτηση μου αν θα πληρώσω κάτι για να φύγω και η απάντηση της υπαλλήλου που με διαβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται να πληρώσω κάτι αφού έχει λήξει το συμβόλαιο. Εν ολίγοις, αν μου έρθει να πληρώσω ρήτρα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ; Η κοπέλα μου είπε ότι όλες οι συνομιλίες είναι καταγγεγραμμένες και δόξα τω γκαντ θυμάμαι πολύ καλά τι έχω πει μαζί τους σε όλες μας τις συνομιλίες.

 

Πολύ καλή η προσφορά που σου έκαναν...Για την ίδια ακριβώς πληρώνω 23...Κάτι μου λέει οτι θα έχω καλό χαρτί θεωρητικής διαπραγμάτευσής :)

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή η προσφορά που σου έκαναν...Για την ίδια ακριβώς πληρώνω 23...Κάτι μου λέει οτι θα έχω καλό χαρτί θεωρητικής διαπραγμάτευσής :)

 

Ω ναι, τελικά πρέπει να κκάνεις την διαδικασία να φύγεις για να σε εκτιμήσουν ούτε απειλές δέχονται, ούτε τίποτα. Μόνο όταν πάει το αίτημα από την άλλη εταιρεία μπαίνουν στην διαδικασία για καλή προσφορά, για αυτό δε δέχτηκα κιόλας.

Και αυτό που με νευριάζει απίστευτα σε τέτοιες τηλεφωνικές επικοινωνίες είναι ότι σε αντιμετωπίζουν σαν να μην έχεις ιδέα του τι γίνεται και ότι η εταιρεία νοιάζεται για το καλό το πελάτη ενώ στην ουσία νοιάζεται να μη χάσει το μηνιαίο ποσό που τους δίνεις, όποιο και αν είναι αυτό.

I'm a real producer and you're just the piano man!!!
Link to comment
Share on other sites

Μόλις έκανα αίτηση για να φύγω για cyta, έσκασε τηλέφωνο από vodafone για προσφορά. Η νέα προσφορά: 24mbps internet, απεριόριστα σταθερά, 4 ώρες για κινητά, 1600' εξωτερικό στα 17,50€. Η αλήθεια είναι πως η προσφορά συμφέρει απίστευτα αλλά δεν την δέχτηκα διότι με ενόχλησε η όλη διαδικασία μέχρι να φτάσουν να μου την κάνουν, ενώ τους είπα αρκετές φορές προηγουμένως ότι δεν με βρίσκεται σύμφωνο με καμία προηγούμενη προσφορά οπότε και θα αλλάξω εταιρεία. Η κυρία στο τηλέφωνο μόνο που δε με έβρισε μετά από ένα σημείο, καθόλου ευγενική και όλη την ώρα επέμενε ότι άμα πάω στην cyta θα το μετανιώσω κτλ. Τέλος πάντων είχαμε μία συζήτηση περίπου 20 λεπτών χωρίς κάποιο αποτέλεσμα μιας και ήμουν ανένδοτος σε ό,τι και αν μου έλεγε. Στο τέλος όμως μου πετάει ότι θα πρέπει να πληρώσω την ρήτρα ώστε να φύγω και της απαντώ ότι το συμβόλαιο έχει λήξει και μάλιστα σε τελευταίες συνομιλίες υπάρχει η ερώτηση μου αν θα πληρώσω κάτι για να φύγω και η απάντηση της υπαλλήλου που με διαβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται να πληρώσω κάτι αφού έχει λήξει το συμβόλαιο. Εν ολίγοις, αν μου έρθει να πληρώσω ρήτρα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ; Η κοπέλα μου είπε ότι όλες οι συνομιλίες είναι καταγγεγραμμένες και δόξα τω γκαντ θυμάμαι πολύ καλά τι έχω πει μαζί τους σε όλες μας τις συνομιλίες.

 

Έχεις κάποια επιπλέον έκπτωση από κινητό Vodafone, ή είναι μόνο του?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...