Serafeim1981 Δημ. January 22, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2019 καλύτερα καλέστε το 13788 είτε από σταθερό όλων των πάροχων είτε από κινητό όλων των παροχων είναι δωρεάν! Δεν είναι δωρεάν όταν καλείς από κινητό. Παράθεση Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SERS1612 Δημ. January 22, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2019 Δεν είναι δωρεάν όταν καλείς από κινητό.Που το είδες αυτό; Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zananiro Δημ. January 22, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2019 Που το είδες αυτό; Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΣτο αναφέρει με ηχογραφημένο μήνυμα όταν πάρεις από κινητό. Λογικά θα το γράφει και στις χρεώσεις στο site. Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk Παράθεση The day is my enemy, the night my friend Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimos_Vav Δημ. January 22, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2019 Έχω καλέσει 3 φορές στο 13888, και καμια από τις 3 το αυτόματο σύστημα δε δείχνει να καταλαβαίνει και μετά από λίγο μου κλείνει το τηλέφωνο. Έχω χρεωθεί τσάμπα 3 κλήσεις χωρίς να έχω καταφέρει να κάνω αυτό που θέλω. Γενικά λειτουργεί καλά τελευταία το 13888; Αν καλείς από σταθερό Cosmote δεν έχει χρέωση. Όσο για το σύστημα με τις φωνητικές εντολές τους είναι της πυρκαγιάς. Πότε πιάνει την φωνή σου, πότε όχι... Ίσως θέλει Deutsch για να δουλέψει σωστά;;; :p Το τραγικό είναι ότι στις αρχικές επιλογές δεν σου δίνει απευθείας σύνδεση με εκπρόσωπο αν κάτι από τα ηχογραφημένα δεν σε εξυπηρετεί και αναγκάζεσαι να επιλέγεις άσχετες υπηρεσίες και όταν επιτέλους στο απαντήσει κάποιος να περιμένεις να σε συνδέσουν στο σωστό τμήμα. Και υποτίθεται ότι αυτή η "εξυπηρέτηση πελατών" έχει πάρει και βραβείο; Μας δουλεύουν νομίζω... Παράθεση Συσκευή: Realme 8 5G 4/64 GB Carriers: 🟢 Cosmote - 🔴 Nova Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. January 22, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2019 (edited) Στο αναφέρει με ηχογραφημένο μήνυμα όταν πάρεις από κινητό. Λογικά θα το γράφει και στις χρεώσεις στο site. Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk τι λες μωρέ? . αφού έχει βγάλει δελτίο τύπου ο συνήγορος του πολίτη και το γράφει ξεκάθαρα. πάντως εγώ με Vodafone δεν με χρεώνει καθόλου στο 13788. τώρα που ξανά κάλεσα λέει η κλήση είναι δωρεάν για όλα τα δίκτυα. κάποιο λάθος θα έχεις κάνει στο νούμερο που κάλεσες! το 13788 καλείς και όχι το 13888. Edited January 22, 2019 by JOHNMEGARYTHMOS Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. January 22, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2019 Το 13888 που είναι η εξυπηρέτηση πελατών είναι δωρεάν από σταθερό cosmote και με χρέωση 19 cents ανά κλήση από κινητό cosmote. Το 13788 που είναι ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ είναι δωρεάν από σταθερά και κινητά όλων των δικτύων. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zananiro Δημ. January 22, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2019 (edited) Εδώ και 4 ημέρες η ταχύτητα έπεσε από 7-8mbps σε 4mbs. Κατά τα άλλα με έχουν ζαλίσει στα μυνηματα για να ανανεώσω το συμβόλαιο και να βάλω speed booster. Τραγικοί. τι λες μωρέ? . αφού έχει βγάλει δελτίο τύπου ο συνήγορος του πολίτη και το γράφει ξεκάθαρα. πάντως εγώ με Vodafone δεν με χρεώνει καθόλου στο 13788. τώρα που ξανά κάλεσα λέει η κλήση είναι δωρεάν για όλα τα δίκτυα. κάποιο λάθος θα έχεις κάνει στο νούμερο που κάλεσες! το 13788 καλείς και όχι το 13888.Sorry, στο 13888 αναφερόμουν. Με το 13788 δεν ξέρω τι ισχύει, αλλά όπως πάει η δουλειά με τις ταχύτητες τις τελευταίες ημέρες, μάλλον θα μάθω! Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk Edited January 22, 2019 by zananiro Παράθεση The day is my enemy, the night my friend Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. January 22, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2019 Εδώ και 4 ημέρες η ταχύτητα έπεσε από 7-8mbps σε 4mbs. Κατά τα άλλα με έχουν ζαλίσει στα μυνηματα για να ανανεώσω το συμβόλαιο και να βάλω speed booster. Τραγικοί. Εξήγησε μας αν θέλεις γιατί ακριβώς είναι τραγικοί. Επειδή έτυχε μια βλάβη, ή επειδή σε ενημερώνουν ότι λήγει το συμβόλαιό σου; Αν ξέρεις κάποια εταιρεία στον κόσμο που εγγυάται ότι δεν θα τύχει βλάβη να μας την πεις να τη μάθουμε. Επίσης να μας πεις που είναι γραμμένο ότι επειδή έτυχε βλάβη δεν πρέπει να ενημερωθείς για την επικείμενη λήξη του συμβολαίου σου με ότι αυτό σημαίνει. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zananiro Δημ. January 22, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2019 (edited) Εξήγησε μας αν θέλεις γιατί ακριβώς είναι τραγικοί. Επειδή έτυχε μια βλάβη, ή επειδή σε ενημερώνουν ότι λήγει το συμβόλαιό σου; Αν ξέρεις κάποια εταιρεία στον κόσμο που εγγυάται ότι δεν θα τύχει βλάβη να μας την πεις να τη μάθουμε. Επίσης να μας πεις που είναι γραμμένο ότι επειδή έτυχε βλάβη δεν πρέπει να ενημερωθείς για την επικείμενη λήξη του συμβολαίου σου με ότι αυτό σημαίνει. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας TapatalkΠροφανώς οι λόγοι αυτοί δεν είναι η αιτία, αλλά η αφορμή για να τους χαρακτηρίσω "τραγικούς". Όταν έχω φάει τρελή ταλαιπωρία και δούλεμα από την εταιρία τους τελευταίους μήνες και στα καπάκια βλέπω ξαφνικά την ταχύτητα να μειώνεται κατά 40%, ενώ παράλληλα με παίρνουν τηλέφωνο για νέες υπηρεσίες και προϊόντα, ο χαρακτηρισμός "τραγικοί" αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι για εμένα επιεικής. Περιμένω να δω τι θα μου πουν για τις μειωμένες ταχύτητες. Γιατί έχω την εντύπωση ότι δεν θα είναι βλάβη, αλλά μια νέα δεδομένη κατάσταση. Και ποια θα είναι η απάντηση /λύση για καλύτερες ταχύτητες? "βάλτε speed booster", το νέο προϊόν που προωθούν. Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk Edited January 22, 2019 by zananiro Παράθεση The day is my enemy, the night my friend Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. January 22, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2019 Να αλλάξεις εταιρεία εφόσον συμβαίνουν όλα αυτά τα τραγικά και εφόσον έβγαλες μόνος σου το συμπέρασμα ότι δεν είναι βλάβη. Το συμβόλαιό σου έτσι κι αλλιώς λήγει, αλλά και να μην έληγε, αν έχεις ταχύτητα 4mbps που μετά τις ενέργειες των τεχνικών δεν ανεβαίνει, σου δίνει δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης ατελώς. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makisg4 Δημ. January 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2019 .........αλλά και να μην έληγε, αν έχεις ταχύτητα 4mbps που μετά τις ενέργειες των τεχνικών δεν ανεβαίνει, σου δίνει δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης ατελώς. Αυτό φίλε από που προκύπτει? Γιατί κάτι παρόμοιο με τον zanarino συμβαίνει και σε μένα, καθώς ξαφνικά από 10-11 ταχύτητες έπεσα στα 6-8 και δεν έχω πάρει απάντηση γιατί συνέβει αυτό, παρά την επίσκεψη τεχνικού.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. January 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2019 Αυτό φίλε από που προκύπτει? Γιατί κάτι παρόμοιο με τον zanarino συμβαίνει και σε μένα, καθώς ξαφνικά από 10-11 ταχύτητες έπεσα στα 6-8 και δεν έχω πάρει απάντηση γιατί συνέβει αυτό, παρά την επίσκεψη τεχνικού.... καλεσε το 13788 και ζητα να κανουνε επανεκινηση στην γραμμη σου ; , συνηθως με επανεκκινιση στην γραμμη ο συνχρονισμος επανερχεται στα φυσιολογικα επιπεδα. αλλιως δηλωνε συνεχεια βλαβη μεχρι να αποκατασταθει. επισης κανε και μια επανεκκινση στο ρουτερ σου μην εχει κολλησει , ισως χρειαστει να κανεις και ενα reset παλι στο ρουτερ interleaved ή fasthpath εχεις; . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
afilopou Δημ. January 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2019 Καλησπέρα στο forum. Καταγράφω εδώ την εμπειρία που είχα από την Cosmote η οποία όπως έχετε ήδη καταλάβει από τον τίτλο του thread ήταν/είναι απαράδεκτη. Εδώ να σημειώσω ότι ήμουν πελάτης του ΟΤΕ (σταθερο και internet) εδώ και 18 χρόνια και πελάτης της COSMOTE 13 χρόνια. Με τον ΟΤΕ χωρίζουν λίαν συντόμως οι δρόμοι μας, κάθως οι απαράδεκτοι (επίσης) με κοροιδευαν εδω και δυο χρόνια ότι η γραμμή μου υποστηρίζει 50mbs, οι τεχνικοί που έκαναν τους ελέγχουν ζήταγαν την αλλαγή προφίλ σε 30mbs γιατί ως ΟΤΕ δεν μπορούν να υποστηρίξουν την 50αρα και ω θαύμα ζήτησα φορητότητα σε WIND και επιτέλους (έστω και προσωρινά) απολαμβάνω τις απίστευτες ταχύτητες της 30αρας γραμμής μου.Τσιμουδιά φυσικά για όλο αυτόν τον καιρό που με χρέωναν 50αρα. Εδώ να σημειώσω ότι ίσως και οι άλλοι πάροχοι να έχουν την ίδια νοοτροπία, αλλά όπως έγραψα εδω και σχεδόν 20 χρόνια είχα εμπειρία μόνο από ΟΤΕ/COSMOTE. Στο θέμα μας με την COSMOTE. Το συμβόλαιο για το κινητό μου έληξε στα μέσα Οκτωβρίου 2018. Για κάποιο άγνωστο λόγο νόμιζα ότι λήγει τον Απρίλιο του 2019. Περί τα μέσα Νοεμβρίου 2018 με κάλεσαν από την εξυπηρέτηση να με ευχαριστήσουν που ανανέωσα το συμβόλαιο μου για άλλα 2 χρόνια Εννοείται ότι ο υπάλληλος άκουσε τα εξ αμάξης και επιτόπου ζήτησα ακύρωση της σύνδεσης.Πράγματι μετά από 2 εργάσιμες με πήραν, έκανα την ακύρωση και μου έστειλαν και email με την καταγγελία της σύμβασης.όλα αυτά στις 18/11/18 . Είχε βγεί ήδη ένας λογαριασμός που έπρεπε να πληρώσω γύρω στα 47 ευρώ και στις 7 Δεκεμβρίου 2018 ήρθε ο εξοφλητικός που βγήκε πιστωτικός 53,04. Εδω να πω ότι η εξόφληση των λογαριασμών γίνεται από πιστωτική κάρτα COSMOTE αυτόματα. Συνεπώς δεν είχα κανένα ανεξόφλητο λογαριασμό. Ο αφελής πίστευα ότι μέσα σε 5-10 εργάσιμες θα δω την πίστωση στο statement της πιστωτικής μου. ΤΖΙΦΟΣ! 18/12/18 κάλεσα το 13888 όπου μια αγενέστατη υπάλληλος (πάντα από το τμήμα λογαριασμών) μου είπε εν συντομία να κάτσω στη γωνιά μου και να περιμένω την COSMOTE να μου επιστρέψει τα χρήματα. 03/01/19 ακόμα ΤΖΙΦΟΣ. Κλήση στο 13888. Η υπάλληλος προσπαθεί να με ηρεμήσει λέγοντας μου ότι θα προωθήσει το αίτημα μου στις Οικονομικές Υπηρεσίες και θα με καλέσουν αυτοί. Επίσης προσπαθεί να με πείσει ότι το πρόβλημα το έχει η τράπεζα μου (wtf???). 11/01/19 Εννοείται ακόμα ΤΖΙΦΟΣ. Κλήση στο 13888. Μια από τα ίδια! Εν ολίγοις "τί μας ενοχλείτε? όταν έχουμε νέα θα σας πάρουμε εμείς" 18/01/19 Εννοείται ακόμα ΤΖΙΦΟΣ. Κλήση στο 13888. Ζητάω να μιλήσω με τον προϊστάμενο. Δεν μου τον δίνουν και αρνούνται ότι αυτοί καθυστερούν την πληρωμή. 22/01/19 Έχω χάσει πια την υπομονή μου και φυσικά καταθέτω καταγγελία στην Αρχή Προστασίας του Καταναλωτή. Ελπίζω να βγάλω άκρη και επιτέλους να μου επιστρέψουν τα χρήματα που μου χρωστάνε. Παράθεση Αργύρης :w00t: "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ilovemetal Δημ. January 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2019 Καλησπέρα, Άξιον απορίας πως δεν έγινε downgrade από τα 50mbps στα 30mbps. Κατά τα άλλα να προσθέσω πως ίσως έχει να κάνει με την περιοχή, μιας και στην Κατερίνη η Cosmote είναι κορυφή σε ταχύτητες. Στη δουλειά μου σε απλή 24αρα πιάνω και τα 24mbps και σπίτι και τα 50mbps. Όσον αφορά το συμβόλαιό σου, πάλι άξιον απορίας γι'αυτά που αναφέρεις. Προτείνω να κάνεις και μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ, αλλά και να επιμείνεις-ζητήσεις, τον προϊστάμενο του τμήματος που υπάγεται η περίπτωση του ποσού που πρέπει να σου επιστραφεί. Παράθεση Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
afilopou Δημ. January 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2019 Καλησπέρα, Άξιον απορίας πως δεν έγινε downgrade από τα 50mbps στα 30mbps. Κατά τα άλλα να προσθέσω πως ίσως έχει να κάνει με την περιοχή, μιας και στην Κατερίνη η Cosmote είναι κορυφή σε ταχύτητες. Στη δουλειά μου σε απλή 24αρα πιάνω και τα 24mbps και σπίτι και τα 50mbps. Όσον αφορά το συμβόλαιό σου, πάλι άξιον απορίας γι'αυτά που αναφέρεις. Προτείνω να κάνεις και μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ, αλλά και να επιμείνεις-ζητήσεις, τον προϊστάμενο του τμήματος που υπάγεται η περίπτωση του ποσού που πρέπει να σου επιστραφεί. Μα φυσικά έχει να κάνει με την περιοχή και μάλιστα είχαν εισηγηθεί δύο τεχνικοί του ΟΤΕ για υποβάθμιση του προφίλ.Με έγραφαν στα παλιά τους υποδήματα. Η ΕΕΤΤ δεν είναι αρμόδια για χρηματικές διάφορες. Για τον προϊστάμενο έχει πέσει πολύ κλάμα, μιλάμε για μια ώρα τηλέφωνο στο 13888 να απαιτώ να μιλήσω στον προϊστάμενο.Στα παπάκια τους.Κριμα για τα τόσα λεφτά που τους έχω δώσει όλα αυτά τα χρόνια Παράθεση Αργύρης :w00t: "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ilovemetal Δημ. January 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2019 Μα φυσικά έχει να κάνει με την περιοχή και μάλιστα είχαν εισηγηθεί δύο τεχνικοί του ΟΤΕ για υποβάθμιση του προφίλ.Με έγραφαν στα παλιά τους υποδήματα. Η ΕΕΤΤ δεν είναι αρμόδια για χρηματικές διάφορες. Για τον προϊστάμενο έχει πέσει πολύ κλάμα, μιλάμε για μια ώρα τηλέφωνο στο 13888 να απαιτώ να μιλήσω στον προϊστάμενο.Στα παπάκια τους.Κριμα για τα τόσα λεφτά που τους έχω δώσει όλα αυτά τα χρόνια Δεν μπορούν να αρνηθούν τη σύνδεση με τον προϊστάμενο του εκάστοτε τμήματος. Τους πίεσες; Στείλε τα παράπονά σου στην εταιρεία, αναφέροντας - εκθέτοντας τα ονόματα των υπαλλήλων, που δεν σε εξυπηρέτησαν επιτυχώς. Να είσαι σίγουρος ότι θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν, μιας και υπάρχει καταγραφή στις κλήσεις. Παράθεση Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimdem582 Δημ. January 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2019 Κι εμένα μου είχαν πει οτι θα πιάνω άνετα 50άρα. Έβαλα 50 αλλά κλείδωνα στα 32. το άφησα 1-2 μέρες να δω πως θα πάει και μιας που δεν υπήρχε βελτίωση, με γύρισαν σε 30άρα χωρίς πολλά-πολλά. Το μόνο φάουλ ήταν οτι το συμβόλαιο ήταν 33,5ε για 50άρα και ενώ στην 30άρα υπήρχε προσφορά στα 29.9ε αυτοί μου έλεγαν θα σας υποβαθμίσουμε στην 30άρα με πάγιο 31.9ε! Τους λεω μα αφού λέτε 29.9 προσφορά γιατί 31.9? Μετά (και καλά δεν ήξερε) χίλια συγγνώμη μου διέφυγε κλπ όντως είναι 29.9. Όπως και τώρα που σε παίρνουν τηλέφωνο με 42.9ε "προσφορά" για 50άρα την οποία τη βρίσκεις στα 35.5 μέσω του website (παραγγέλνεις μέσω site και έχεις φθηνότερο πάγιο, μέσω τηλεφώνου δε στο αναφέρουν καν) . Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makisg4 Δημ. January 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2019 (edited) καλεσε το 13788 και ζητα να κανουνε επανεκινηση στην γραμμη σου ; , συνηθως με επανεκκινιση στην γραμμη ο συνχρονισμος επανερχεται στα φυσιολογικα επιπεδα. αλλιως δηλωνε συνεχεια βλαβη μεχρι να αποκατασταθει. επισης κανε και μια επανεκκινση στο ρουτερ σου μην εχει κολλησει , ισως χρειαστει να κανεις και ενα reset παλι στο ρουτερ interleaved ή fasthpath εχεις; . Αλλο σε ρωτησα. Απο που προκυπτει οτι με χαμηλη ταχυτητα μπορεις να αιτηθεις αζημιως διακοπη συμβολαιου? Το τεχνικο κομματι δεν με ενδιαφερει πλεον Edited January 24, 2019 by makisg4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. January 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2019 Αλλο σε ρωτησα. Απο που προκυπτει οτι με χαμηλη ταχυτητα μπορεις να αιτηθεις αζημιως διακοπη συμβολαιου? Το τεχνικο κομματι δεν με ενδιαφερει πλεονΔεν μίλησα για χαμηλή ταχύτητα γενικά κι αόριστα. Μίλησα για αυτόν που πιάνει 4 mbps και είπα ότι θα πρέπει να διαπιστώσουν οι τεχνικοί ότι δεν μπορεί να πάει παραπάνω. Επίσης εξυπακούεται ότι για τη χαμηλή ταχύτητα θα πρέπει να ευθύνεται ο οτε και όχι η υποδομή του συνδρομητή. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makisg4 Δημ. January 25, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2019 Δεν μίλησα για χαμηλή ταχύτητα γενικά κι αόριστα. Μίλησα για αυτόν που πιάνει 4 mbps και είπα ότι θα πρέπει να διαπιστώσουν οι τεχνικοί ότι δεν μπορεί να πάει παραπάνω. Επίσης εξυπακούεται ότι για τη χαμηλή ταχύτητα θα πρέπει να ευθύνεται ο οτε και όχι η υποδομή του συνδρομητή. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Από όλα αυτά το μόνο που μπορεί να σου δώσει δικαίωμα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης είναι το να παραδεχτεί ο τεχνικός ότι το πρόβλημα είναι του δικτύου του ΟΤΕ. Και βρες μου εσύ τεχνικό που θα υπογράψει χαρτί που να λέει ότι το δίκτυο της εταιρείες του έχει πρόβλημα.... Τέλος πάντων εγώ απλά επειδή είχα ακούσει για "κατώτατο όριο" ταχύτητας είπα να σε ρωτήσω μήπως ήξερες κάτι παραπάνω... Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. January 25, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2019 Από όλα αυτά το μόνο που μπορεί να σου δώσει δικαίωμα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης είναι το να παραδεχτεί ο τεχνικός ότι το πρόβλημα είναι του δικτύου του ΟΤΕ. Και βρες μου εσύ τεχνικό που θα υπογράψει χαρτί που να λέει ότι το δίκτυο της εταιρείες του έχει πρόβλημα.... Τέλος πάντων εγώ απλά επειδή είχα ακούσει για "κατώτατο όριο" ταχύτητας είπα να σε ρωτήσω μήπως ήξερες κάτι παραπάνω... ΕυχαριστώΑπό τη στιγμή που οι adsl ταχύτητες δεν είναι εγγυημένες, λαμβάνονται υπόψη διάφοροι παράγοντες στην απόφαση τεχνικού τμήματος για το αν παρέχονται, ή δεν παρέχονται καλές υπηρεσίες. Οι 2 σημαντικότεροι είναι το πλήθος των αποσυνδεσεων και φυσικά η ταχύτητα εφόσον είναι πολύ χαμηλή (πχ 4-5mbps), όπως και το αν έχει απόκλιση από το μέσο όρο της περιοχής. Από εκεί και πέρα κάθε συνδρομητής έχει φυσικά δικαίωμα να προσφύγει στην εποπτευουσα αρχή εφόσον θεωρεί ότι λαμβάνει προβληματικές υπηρεσίες. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sonic Δημ. January 31, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2019 Έβαλα πριν 5 μέρες το πρόγραμμα Fiber 50 Μ στα 31,70€ με εγγύηση όπως λένε minimum τα 30Mbps. Ήρθε το τεχνικός σύνδεσε, μέτρησε και έβγαλε 28 up 5 down. Μέτρησε έξω από την πολυκατοικία μου 38Mbps και μπαινοντας μέσα στον κατανεμητή πέφτει στα 34Mbps. Από το ρούτερ (Entry 2i) βλέπω πως συγχρονίζω σε 28 με μαξιμουμ γραμμής τα 31. Τι με συμβουλεύετε να κάνω; Να ζητήσω downgrade σε 30αρα; Να πάω για ADSL 24? Υποθετικά με την "εγγύηση ταχύτητας" κάτι δεν πρέπει να κάνουν; Τι λέτε κι εσείς; Παράθεση (1998) Siemens C11/Bosch 509/Motorola V3688/Siemens A35/Siemens C55/Nokia 6600/Sony Ericsson P990/Sony Ericsson K810/Sony Ericsson X10 mini/Motorola Defy/Apple iPhone 4S/Apple iPhone 5/Apple iPhone 6/Apple iPhone 6S/Apple iPhone 7 Plus (2017) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AnDas Δημ. January 31, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2019 Αν σε ενδιαφέρει το upload μείνε στην 50άρα. Αν όχι πήγαινε στην 30άρα. Για την 24άρα πέρα που θα χάσεις λίγο σε download , νομίζω χωρίς να είμαι σίγουρος ότι το profile που βάζει ο οτε όταν σου δίνει από το κέντρο για να μην υπάρχουν διακοπές και λάθη στην γραμμή είναι στα 16. Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα ή αν μπορεί αυτό να αλλάξει κατά το δοκούν. Δες πόσα είναι τα αντίστοιχα πάγια και κρίνεις... Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
arjuna Δημ. January 31, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2019 Το πρόγραμμα Fiber 50 Μ, βάση ιστοσελίδας cosmote, προσφέρεται στα 31,70€ από αρχική τιμή 52€ Το πρόγραμμα Fiber 30 Μ δεν υπάρχει σε προσφορά αυτή την περίοδο. Αν ζητήσεις υποβάθμιση στο Fiber 30 Μ ενδέχεται να βγει ακριβότερο. Σε περίπτωση αυτή μπορείς να ζητήσεις υποβάθμιση σε ADSL24 αζημίως και σε δεύτερη φάση να αναβαθμίσεις τη σύνδεσή σου στο fiber πρόγραμμα της αρεσκείας σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. February 1, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2019 Η εμπορική διάθεση πακέτων 30mbps έχει παύσει από αρχές Δεκεμβρίου. Ή μένεις όπως είσαι και μιλάς με τεχνικό τμήμα μήπως μπορεί να βελτιωθεί η ταχύτητα, ή κάνεις υπαναχώρηση. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.