Jump to content

COSMΟΤΕ: HOME: Δίκτυο, τιμές, σχόλια, παρατηρήσεις, προβλήματα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

On 28/5/2024 at 9:50 ΜΜ, np60s said:

Καλησπέρα!

Ξέρει κανείς πόσα είναι τα τέλη ενεργοποίησης ή εγκατάστασης, όπως τα λένε τέλος πάντων, για 100αρα cosmote fiber με φορητότητα;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Τελικά χρέωσαν 40+ τέλη ενεργοποίησης. Ρώτησα σε κατάστημα cosmote μου είπαν ότι κακώς τα χρέωσαν, μίλησαν με κεντρικά και είπαν ότι δεν έπρεπε να τα χρεωθώ και να μην τα πληρώσω. Να πληρώσω το υπόλοιπο ποσό όπως και έγινε. Τώρα όμως που πλησιάζει η λήξη του λογαριασμού μου στέλνουν μνμ ότι χρωστάω μέρος του. Δηλαδή αυτά που αντιστοιχούν στην ενεργοποίηση. Λέτε να κόψουν τη γραμμή; Μήπως θα ήταν καλύτερα να το ξοφλησω όλο το ποσό για να μην μπουμε σε διαδικασίες διακοπής-επανασυνδεσης; Με την ελπίδα βέβαια ότι θα τα αφαιρέσουν από το δεύτερο λογαριασμό. Αν όχι το ψάχνω τότε. Έχει συμβεί σε κάποιον παρόμοια περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

θα σου το κόψουν 15 ημέρες απο την έκδοση του 2ου οπότε δεν τίθεται ζήτημα. περίμενε να δεις τον 2ο λογαριασμό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα, έχω vodafone σταθερό 100Mbps απεριόριστα σταθερά-υπεραστικά και 6 ώρες κινητά με 23,90€, το οποίο είναι σε φάση ανανέωσης. Σκέπτομαι τη μετάβαση σε κοσμοτέ σταθερό, οπότε κάλεσα στο 13888, η τιμή που μου έδωσαν σαν προσφορά ήταν 31,90€ για 100Mbps. Τους ανέφερα αυτό που διάβασα εδώ με 28,9€ τα 100Mbps + δώρο κάποιους μήνες + χρόνο σε καρτοκινητό και κάποιο ποσό ανά μήνα , αλλά δεν ...... Υπάρχει κάποιος προτεινόμενος τρόπος να πετύχουμε κάτι καλύτερο;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα 

Έχω ένα Cosmote double play advanced unlimited.  Προσφέρει απεριόριστα σταθερά κινητά και 50mbps vdsl. Πληρώνω 33€ τον μήνα και το θεωρώ πανάκριβο για 50 άρα! Το συμβόλαιο λήγει του χρόνου έχουν σταλεί προσφορές αλλά με Cosmote tv που δεν τη θέλω και με βάζει 39€. Μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο αυτή την στιγμή στη τιμή και τη ταχύτητα; με Cosmote όμως 

Έχουμε ήδη 1 καρτοσυμβόλαιο,1 Gigamax unlimited και 3 καρτοκινητά What's Up. [Gigamax και σταθερή είναι στο όνομα μου τα υπόλοιπα στης συζύγου αλλά Έχουμε one ,επίσης στις βλάβες σταθερής μόνο σε εμένα και στην σύζυγο θα στείλουν στα καρτοκινητά τίποτα]

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, elkons said:

Καλησπέρα 

Έχω ένα Cosmote double play advanced unlimited.  Προσφέρει απεριόριστα σταθερά κινητά και 50mbps vdsl. Πληρώνω 33€ τον μήνα και το θεωρώ πανάκριβο για 50 άρα! Το συμβόλαιο λήγει του χρόνου έχουν σταλεί προσφορές αλλά με Cosmote tv που δεν τη θέλω και με βάζει 39€. Μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο αυτή την στιγμή στη τιμή και τη ταχύτητα; με Cosmote όμως 

Έχουμε ήδη 1 καρτοσυμβόλαιο,1 Gigamax unlimited και 3 καρτοκινητά What's Up. [Gigamax και σταθερή είναι στο όνομα μου τα υπόλοιπα στης συζύγου αλλά Έχουμε one ,επίσης στις βλάβες σταθερής μόνο σε εμένα και στην σύζυγο θα στείλουν στα καρτοκινητά τίποτα]

Εχω το ιδιο απεριόριστα σταθερά κινητά και 50mbps vdsl με cosmote tv cinema στα 39.

Εχω και αλλο ενα σταθερο παλι απεριόριστα σταθερά κινητά και 50mbps vdsl στα 27.

Εγιναν ανανεωσεις και στα 2 πριν μισο χρονο.

Μου προτειναν οπτικη στα 100 mbps στα 43 στο πρωτο και στα 29 στο δευτερο.

Αρνηθηκα αφου δουλευουν και τα δυο ρολοι και μου φτανουν οι ταχυτητες

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, takpanos said:

Εχω το ιδιο απεριόριστα σταθερά κινητά και 50mbps vdsl με cosmote tv cinema στα 39.

Εχω και αλλο ενα σταθερο παλι απεριόριστα σταθερά κινητά και 50mbps vdsl στα 27.

Εγιναν ανανεωσεις και στα 2 πριν μισο χρονο.

Μου προτειναν οπτικη στα 100 mbps στα 43 στο πρωτο και στα 29 στο δευτερο.

Αρνηθηκα αφου δουλευουν και τα δυο ρολοι και μου φτανουν οι ταχυτητες

Με Cosmote tv cinemat είναι η υποτίθεται έκπτωση για να κάνω αναβάθμιση..

Με τόσα κινητά δεν γίνεται και να κάνουν κάτι καλύτερο όμως 🥲

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, digeo said:

Καλημέρα, έχω vodafone σταθερό 100Mbps απεριόριστα σταθερά-υπεραστικά και 6 ώρες κινητά με 23,90€, το οποίο είναι σε φάση ανανέωσης. Σκέπτομαι τη μετάβαση σε κοσμοτέ σταθερό, οπότε κάλεσα στο 13888, η τιμή που μου έδωσαν σαν προσφορά ήταν 31,90€ για 100Mbps. Τους ανέφερα αυτό που διάβασα εδώ με 28,9€ τα 100Mbps + δώρο κάποιους μήνες + χρόνο σε καρτοκινητό και κάποιο ποσό ανά μήνα , αλλά δεν ...... Υπάρχει κάποιος προτεινόμενος τρόπος να πετύχουμε κάτι καλύτερο;

Τελικά με κάλεσαν αυτοί, αφού είχα επικοινωνήσει αρχικά εγώ.

Μου έδωσαν 31,9€ για 100 Mbps

2 μήνες δώρο τα πάγια

32€ πίστωση, αλλά 31€ τα τέλη ενεργοποίησης (συνεπώς σα να είναι δωρεάν)

1 δωροεπιταγή 100€ στο Γερμανό

Απεριόριστα σταθερά και κινητά

και για 2 καρτονητά  ανά μήνα δωρεάν 1000 λεπτά και 3Gb

 

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, θέλω τα φώτα σας για να δώ τί μπορώ να κάνω.

Έχω μια γραμμή 24άρα την οποία ανανέωσα πέρσι το Νοέμβρη. Μέχρι πριν την ανανεωση εκτός της ακραία χαμηλής ταχυτητας (~10mbps), δεν είχα κανένα θέμα παρά μόνο λίγες αποσυνδέσεις. Στο δεύτερο τηλ προς τους τεχνικούς για τις αποσυνδέσεις, με έστειλαν σε Γερμανό και άλλαξα το ρούτερ από άσπρο σε μαύρο. 

Απ'όταν, όμως, ανανέωσα το Νοέμβρη κάθε μέρα σχεδόν με πεθαίνουν στις αποσυνδέσεις! Δλδ εκεί που βλέπω Netflix στην τηλεόραση ή είμαι στο instagram στο κινητό, ξαφνικά σταματάει τη ροή χωρίς όμως να χάνει τη σύνδεση με το ρούτερ. Ενώ το εξηγώ πολύ όμορφα και ωραία, οι τεχνικοί καταλαβαίνουν (ή θέλουν να καταλάβουν) ότι χάνεται η σύνδεση με το WiFi προσπαθώντας να ρίξουν το φταίξιμο κάθε φορά στο ρούτερ ώστε να γίνει εκ νέου η αντικατασταση του (μόλις τους λέω ότι το έχω αλλάξει παίρνω διάφορες απαντησεις του στυλ "α τότε θα το κοιτάξουμε" ή το καλύτερο το άκουσα σήμερα, "ε, εντάξει ,δεν το αλλαξατε και πολύ πρόσφατα πέρσι το Νοέμβρη, πρόσφατα νόμιζα ότι εννοούσατε πριν 2-3 μήνες" λες και τα ρούτερ πλέον δνε γίνεται να βγάλουν χρόνο). Αφού λοιπόν, κάνουμε μαζί πειράματα με καλώδια, αλλαγή καναλιών κτλ , η απάντησή τους ειναι να το κάνω restart κάθε βράδυ και ότι "έτσι είναι οι γραμμές χαλκού" ενώ στην ερώτηση "αν εγώ καλύπτομαι πουθενά από αυτό για να διακόψω ατελώς", η συζήτηση πήγε πάλι σε αντικατασταση του ρούτερ, ότι θα το δει τεχνικός ή, το κερασακι στην τούρτα, να βάλω πρόγραμμα με κάρτα SIM με έξτρα 7,99€/μήνα. Δλδ 30€+ το μήνα για 24άρα γραμμή.

Τι μπορώ να κάνω σ'αυτή την περίπτωση ώστε να λύσω το συμβολαιο? Όταν είχα θέμα με το σήμα στην κινητή (πάλι Cosmote) κ έφυγα χωρίς πέναλτι, μια χαρά έβλεπαν το ιστορικό παραπονων και ότι δεν υπήρχε επαρκής κάλυψη - στην περίπτωση του σταθερού τώρα, κάθε φορά κανείς δεν ξέρει τίποτα για τις προηγουμενες φορές που έχω καλέσει 

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ParafronGR said:

Παίδες, θέλω τα φώτα σας για να δώ τί μπορώ να κάνω.

Έχω μια γραμμή 24άρα την οποία ανανέωσα πέρσι το Νοέμβρη. Μέχρι πριν την ανανεωση εκτός της ακραία χαμηλής ταχυτητας (~10mbps), δεν είχα κανένα θέμα παρά μόνο λίγες αποσυνδέσεις. Στο δεύτερο τηλ προς τους τεχνικούς για τις αποσυνδέσεις, με έστειλαν σε Γερμανό και άλλαξα το ρούτερ από άσπρο σε μαύρο. 

Απ'όταν, όμως, ανανέωσα το Νοέμβρη κάθε μέρα σχεδόν με πεθαίνουν στις αποσυνδέσεις! Δλδ εκεί που βλέπω Netflix στην τηλεόραση ή είμαι στο instagram στο κινητό, ξαφνικά σταματάει τη ροή χωρίς όμως να χάνει τη σύνδεση με το ρούτερ. Ενώ το εξηγώ πολύ όμορφα και ωραία, οι τεχνικοί καταλαβαίνουν (ή θέλουν να καταλάβουν) ότι χάνεται η σύνδεση με το WiFi προσπαθώντας να ρίξουν το φταίξιμο κάθε φορά στο ρούτερ ώστε να γίνει εκ νέου η αντικατασταση του (μόλις τους λέω ότι το έχω αλλάξει παίρνω διάφορες απαντησεις του στυλ "α τότε θα το κοιτάξουμε" ή το καλύτερο το άκουσα σήμερα, "ε, εντάξει ,δεν το αλλαξατε και πολύ πρόσφατα πέρσι το Νοέμβρη, πρόσφατα νόμιζα ότι εννοούσατε πριν 2-3 μήνες" λες και τα ρούτερ πλέον δνε γίνεται να βγάλουν χρόνο). Αφού λοιπόν, κάνουμε μαζί πειράματα με καλώδια, αλλαγή καναλιών κτλ , η απάντησή τους ειναι να το κάνω restart κάθε βράδυ και ότι "έτσι είναι οι γραμμές χαλκού" ενώ στην ερώτηση "αν εγώ καλύπτομαι πουθενά από αυτό για να διακόψω ατελώς", η συζήτηση πήγε πάλι σε αντικατασταση του ρούτερ, ότι θα το δει τεχνικός ή, το κερασακι στην τούρτα, να βάλω πρόγραμμα με κάρτα SIM με έξτρα 7,99€/μήνα. Δλδ 30€+ το μήνα για 24άρα γραμμή.

Τι μπορώ να κάνω σ'αυτή την περίπτωση ώστε να λύσω το συμβολαιο? Όταν είχα θέμα με το σήμα στην κινητή (πάλι Cosmote) κ έφυγα χωρίς πέναλτι, μια χαρά έβλεπαν το ιστορικό παραπονων και ότι δεν υπήρχε επαρκής κάλυψη - στην περίπτωση του σταθερού τώρα, κάθε φορά κανείς δεν ξέρει τίποτα για τις προηγουμενες φορές που έχω καλέσει 

Θέλεις να λύσεις το πρόβλημα ή να διακόψεις το συμβόλαιο;

Στην 1η περίπτωση, ο ΟΤΕ είναι προτιμότερος, καθώς το δίκτυο χαλκού του ανήκει. Με οποιονδήποτε άλλο πάροχο, είναι πιθανό να έχεις το ίδιο πρόβλημα, απλά δεν θα μπορεί να πειράξει ο ίδιος τον χαλκό και θα καλεί τον ΟΤΕ για συνδυαστικό ραντεβού.

Είναι σημαντικό να δούνε (και να δούμε, εάν θέλεις να εκφράσουμε κάποια άποψη) τα στατιστικά DSL που καταγράφει το μόντεμ. Εφόσον δικαιολογείται από τα στατιστικά, θα πρέπει να το δει και τεχνικός για να εντοπίσει τι δημιουργεί το πρόβλημα. Την δική σου καλωδίωση την έχεις ελέγξει (πχ να έχεις αφαιρέσει τυχόν διακλαδώσεις σε τηλεφωνικά καλώδια εντός του σπιτιού).

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, minast said:

Θέλεις να λύσεις το πρόβλημα ή να διακόψεις το συμβόλαιο;

Στην 1η περίπτωση, ο ΟΤΕ είναι προτιμότερος, καθώς το δίκτυο χαλκού του ανήκει. Με οποιονδήποτε άλλο πάροχο, είναι πιθανό να έχεις το ίδιο πρόβλημα, απλά δεν θα μπορεί να πειράξει ο ίδιος τον χαλκό και θα καλεί τον ΟΤΕ για συνδυαστικό ραντεβού.

Είναι σημαντικό να δούνε (και να δούμε, εάν θέλεις να εκφράσουμε κάποια άποψη) τα στατιστικά DSL που καταγράφει το μόντεμ. Εφόσον δικαιολογείται από τα στατιστικά, θα πρέπει να το δει και τεχνικός για να εντοπίσει τι δημιουργεί το πρόβλημα. Την δική σου καλωδίωση την έχεις ελέγξει (πχ να έχεις αφαιρέσει τυχόν διακλαδώσεις σε τηλεφωνικά καλώδια εντός του σπιτιού).

Καταρχάς, σ'ευχαριστώ για την απάντηση.

Επειδή το μόνο που ξέρω από το interface του ρούτερ είναι να αλλάζω όνομα και κωδικό, γράψε μου που πρέπει να πάω και τί πρέπει να δείξω, και θα τα ανεβάσω screenshot εδώ αύριο.

Το θέμα μου δεν είναι τόσο να διακόψω το συμβόλαιο με τη λογική ότι θα πάω σε άλλη εταιρεία γιατί καμία δεν μου προσφέρει κάτι παραπάνω από 24αρα γραμμή και δεν θα ρίσκαρα για 2-3€ κέρδος να πάω κάπου αλλού - εμένα με νοιάζει είτε να μου επιβεβαιωσουν αν υπάρχει κάποιο υπαρκτό πρόβλημα και να μπορώ να ακυρωσω και να δώ μετά πώς θα το βολέψω πχ ή θα παίζω με την i4s και το MiFi της VF σε οικιακό επίπεδο ή θα πάω σε κάποιο πρόγραμμα με 5G όπως της VF/Nova είτε έστω να μου δώσουν το πρόγραμμα με τη SIM αλλά με το κόστος που τη δίνουν σε όσους αδυνατούν να παρέχουν υπηρεσίες δλδ 3€/μήνα. Θεωρώ πως είναι απόλυτη παράνοια να παίρνεις μετά από 15 μέρες για να ξανα αναφέρεις πρόβλημα, να ζητάς να τους δώσεις παραπάνω χρήματα για την άλλη υπηρεσία και να σου λένε, "δεν το δικαιούστε γιατί ΟΤΑΝ έχετε ίντερνετ, έχετε έως 10mbps, αυτή την έκπτωση (3€) την δίνουμε μόνο όταν κάποιος πιάνει έως 5mbps, οπότε για σας ειναι 7,99€". 

Βέβαια, το πιο απάραδεκτο κατ'εμέ στην όλη ιστορία ήταν σήμερα όταν είπα στον τεχνικό ότι τα προβλήματα ξεκίνησαν μετά την ανανεωση του συμβολαιου και ότι για 2 χρόνια (έχω τη γραμμή από το 21) - εκτός από τις χαμηλές ταχύτητες - όλα ήταν κομπλέ και ότι πρέπει να βρεθεί μια λύση γιατί δεν μπορώ κάθε τρεις και λίγο να έχω αποσυνδεσεις και να παίρνω τηλ, η απάντηση του ήταν "δεν σας υποχρέωσε κανείς να ανανεωσετε πέρσι". 

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Παίζει ρόλο και ποιο ρούτερ έχεις, αλλά ψάχνεις κάτι σαν "DSL status".

Μας ενδιαφέρουν παράμετροι όπως: attenuation, SNR (Signal to Noise) Margin, FEC errors, CRC errors και βεβαίως uptime (πόση ώρα από το τελευταίο reboot).

Θυμίζω ότι το καλώδιο θα πρέπει να μπαίνει στο χώρο σου σε μία μοναδική (την πρώτη) πρίζα, χωρίς διακλαδώσεις προς άλλες πρίζες και εάν η τηλεφωνία σου δεν είναι VoIP θα πρέπει να έχεις και DSL splitter.

Επίσης παίζει ρόλο και πώς έχεις επικοινωνήσει το πρόβλημα. Εφόσον έχεις κάνει σαφές ότι έχεις αποσυνδέσεις και αστάθεια, θα έπρεπε να έχει έρθει τουλάχιστον ένας τεχνικός να κάνει μετρήσεις στην πρίζα σου και έξω από το κτίριο για να έχει εικόνα της γραμμής. Οι μετρήσεις είναι όμοιες με αυτές που περιγράφω παραπάνω, αλλά γίνονται με εξειδικευμένο όργανο και είναι πιο "πλούσιες" από αυτές που μπορείς να δεις στο μόντεμ.

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, ParafronGR said:

Καταρχάς, σ'ευχαριστώ για την απάντηση.

Επειδή το μόνο που ξέρω από το interface του ρούτερ είναι να αλλάζω όνομα και κωδικό, γράψε μου που πρέπει να πάω και τί πρέπει να δείξω, και θα τα ανεβάσω screenshot εδώ αύριο.

Το θέμα μου δεν είναι τόσο να διακόψω το συμβόλαιο με τη λογική ότι θα πάω σε άλλη εταιρεία γιατί καμία δεν μου προσφέρει κάτι παραπάνω από 24αρα γραμμή και δεν θα ρίσκαρα για 2-3€ κέρδος να πάω κάπου αλλού - εμένα με νοιάζει είτε να μου επιβεβαιωσουν αν υπάρχει κάποιο υπαρκτό πρόβλημα και να μπορώ να ακυρωσω και να δώ μετά πώς θα το βολέψω πχ ή θα παίζω με την i4s και το MiFi της VF σε οικιακό επίπεδο ή θα πάω σε κάποιο πρόγραμμα με 5G όπως της VF/Nova είτε έστω να μου δώσουν το πρόγραμμα με τη SIM αλλά με το κόστος που τη δίνουν σε όσους αδυνατούν να παρέχουν υπηρεσίες δλδ 3€/μήνα. Θεωρώ πως είναι απόλυτη παράνοια να παίρνεις μετά από 15 μέρες για να ξανα αναφέρεις πρόβλημα, να ζητάς να τους δώσεις παραπάνω χρήματα για την άλλη υπηρεσία και να σου λένε, "δεν το δικαιούστε γιατί ΟΤΑΝ έχετε ίντερνετ, έχετε έως 10mbps, αυτή την έκπτωση (3€) την δίνουμε μόνο όταν κάποιος πιάνει έως 5mbps, οπότε για σας ειναι 7,99€". 

Βέβαια, το πιο απάραδεκτο κατ'εμέ στην όλη ιστορία ήταν σήμερα όταν είπα στον τεχνικό ότι τα προβλήματα ξεκίνησαν μετά την ανανεωση του συμβολαιου και ότι για 2 χρόνια (έχω τη γραμμή από το 21) - εκτός από τις χαμηλές ταχύτητες - όλα ήταν κομπλέ και ότι πρέπει να βρεθεί μια λύση γιατί δεν μπορώ κάθε τρεις και λίγο να έχω αποσυνδεσεις και να παίρνω τηλ, η απάντηση του ήταν "δεν σας υποχρέωσε κανείς να ανανεωσετε πέρσι". 

Σε αντίστοιχο πρόβλημα σε vodafone,  τελικά ήταν το ζευγάρι καλωδίου  που ερχόταν από την καμπίνα. Όταν  άλλαξαν τη γραμμή με άλλο διαθέσιμο ζευγάρι  διορθώθηκε το πρόβλημα. Το καλώδιο που έφερνε τα ζευγάρια στην πολυκατοικία ήταν σχετικά καινούργιο και ερχόταν υπόγεια. 

Σε μετρήσεις που έκαναν φαινόταν κανονικά η γραμμή καθώς κλείδωνε ψηλά, 100mbps με διαθέσιμο 140. Μέσω γνωστού από ΟΤΕ έβγαλα άκρη ....

Όσον αφορά το ρούτερ, είχα fritz 7530

Edited by digeo
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα 

εάν έχω το σταθερό στο όνομα της ξαδέρφης μου στο σπίτι μου, και έχω και τα κινητά της οικογένειας στο όνομα μου θα είναι εφικτό να φτιάξουμε σχήμα One με το σταθερό σε άλλο όνομα ή δεν έχει σχέση και γίνεται κανονικά? Δηλαδή πχ 3 κινητά στο όνομα μου και το σταθερό σε εκείνη μπορώ να φτιάξω one και να εχω το σταθερό στο id που θα φτιάξω ή μόνο αν ήταν δικά της τα κινητά;

τέλος,  επειδή δεν κατέχει τόσο με τη τεχνολογία μπορώ να έχω το σταθερό που είναι στο όνομα της, στο δικό μου Cosmote id ώστε να μπορούμε να κάνουμε εύκολη τη διαχείριση?

Link to comment
Share on other sites

Άσχετα με το ID τους, πρέπει να είναι όλα δηλωμένα στην ίδια διεύθυνση. 
Μπορείς να προσθέσεις όλες τις συνδέσεις του ΑΦΜ της στο ID σου και μετά να κάνεις το One, ξανά όμως με την προϋπόθεση ότι όλα είναι δηλωμένα στην ίδια διεύθυνση. Η διεύθυνση των κινητών αλλάζει εύκολα μέσω chat 

Link to comment
Share on other sites

Ο οτε επεκτείνει το δικτυο ftth σε πολλες περιοχες της ελλαδας μεσα σε αυτες ειναι και η καλλιθεα που εχει μηδενικο δικτυο οπτικών ινών.

Περαν αυτου μηπως ξερει καποιος που μπορούμε να βρούμε απο που εχει σχεδιαστεί να περασει, κάποιο χάρτη;

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, nikos_kallithea said:

Ο οτε επεκτείνει το δικτυο ftth σε πολλες περιοχες της ελλαδας μεσα σε αυτες ειναι και η καλλιθεα που εχει μηδενικο δικτυο οπτικών ινών.

Περαν αυτου μηπως ξερει καποιος που μπορούμε να βρούμε απο που εχει σχεδιαστεί να περασει, κάποιο χάρτη;

Απ’ όσο βλέπω αυτή την εποχή δουλεύει η Nova στα βόρεια. Είδα αδειοδότηση της Cosmote την περασμένη εβδομάδα από το Δήμο, για 21 νέες καμπίνες νότια, Τζιτζιφιές. Ο δήμαρχος λέει ότι μέσα στη χρονιά θα καλυφθούν όλες οι περιοχές. Χάρτη δεν έχω, θα βρω τις διευθύνσεις των νέων 21 καμπίνων, αν θες. 

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, nikos_kallithea said:

Ο οτε επεκτείνει το δικτυο ftth σε πολλες περιοχες της ελλαδας μεσα σε αυτες ειναι και η καλλιθεα που εχει μηδενικο δικτυο οπτικών ινών.

Περαν αυτου μηπως ξερει καποιος που μπορούμε να βρούμε απο που εχει σχεδιαστεί να περασει, κάποιο χάρτη;

IMG_20240714_012145_425.jpg.394d4feccd18eff39661878c463b635f.jpg

Θυμήθηκαν πως υπάρχειυπάρχει ο Δήμος Χαλκιδέων 🥸

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους ξεκινάνε το UFBB που είναι ΣΔΙΤ, όχι απλά επένδυση του εκάστοτε παρόχου.

Τυχεροί όσοι είναι στο κομμάτι που έχει αναλάβει ο ΟΤΕ, γιατί η ΤΕΡΝΑ ακόμα παρατάσεις ζητάει.

Link to comment
Share on other sites

On 12/7/2024 at 8:24 ΠΜ, minast said:

Παίζει ρόλο και ποιο ρούτερ έχεις, αλλά ψάχνεις κάτι σαν "DSL status".

Μας ενδιαφέρουν παράμετροι όπως: attenuation, SNR (Signal to Noise) Margin, FEC errors, CRC errors και βεβαίως uptime (πόση ώρα από το τελευταίο reboot).

Θυμίζω ότι το καλώδιο θα πρέπει να μπαίνει στο χώρο σου σε μία μοναδική (την πρώτη) πρίζα, χωρίς διακλαδώσεις προς άλλες πρίζες και εάν η τηλεφωνία σου δεν είναι VoIP θα πρέπει να έχεις και DSL splitter.

Επίσης παίζει ρόλο και πώς έχεις επικοινωνήσει το πρόβλημα. Εφόσον έχεις κάνει σαφές ότι έχεις αποσυνδέσεις και αστάθεια, θα έπρεπε να έχει έρθει τουλάχιστον ένας τεχνικός να κάνει μετρήσεις στην πρίζα σου και έξω από το κτίριο για να έχει εικόνα της γραμμής. Οι μετρήσεις είναι όμοιες με αυτές που περιγράφω παραπάνω, αλλά γίνονται με εξειδικευμένο όργανο και είναι πιο "πλούσιες" από αυτές που μπορείς να δεις στο μόντεμ.

Σ ευχαριστώ για την απάντηση!

Παραθέτω το screenshot από το σουτέρ & θα επανέλθω με λεπτομέρειες - είναι το μαύρο που δίνει ο ΟΤΕ στις adsl συνδέσεις (spectrum νομίζω) και δεν έχω βάλει τπτ πάνω πχ splitter κτλ , ούτε καν τηλ δεν έχω , μόνο Ίντερνετ 

IMG_0059.png

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, ParafronGR said:

Σ ευχαριστώ για την απάντηση!

Παραθέτω το screenshot από το σουτέρ & θα επανέλθω με λεπτομέρειες - είναι το μαύρο που δίνει ο ΟΤΕ στις adsl συνδέσεις (spectrum νομίζω) και δεν έχω βάλει τπτ πάνω πχ splitter κτλ , ούτε καν τηλ δεν έχω , μόνο Ίντερνετ 

IMG_0059.png

Η γραμμή σου είναι οριακή.

Το 8.3 dB SNR margin είναι λίγο. Τα 1150 errors/2μιση μέρες δεν είναι πάρα πολλά, αλλά εφόσον παρατηρείς αστάθεια πρέπει να γίνει επιτόπιος έλεγχος της γραμμής από τεχνικό, μέσα και έξω από το σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, elkons said:

ποιο ειναι το ποστ εδω στο οποιο αναφέρονται? Για πολλοστη φορα φανφαρες απο το εν λογω site. Κανείς σοβαρος υπαλληλος που δεν θελει να χασει στο επομενο λεπτο τη θεση του, δεν αποκρυπτει την τιμολογηση. Η κληση ηχογραφειται περαν του οτι και στα συμβολαια και στα email πρεπει να αναγράφονται τα παντα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι το ποστ αλλά σε μια περίπτωση που είδα, ήταν μέσω της εφαρμογής. Στην εφαρμογή όντως στην προσφορά έλεγε ότι είναι για 24 μήνες το μειωμένο πάγιο και ο συνδρομητής το είδε στο συμβόλαιο. Τηλεφωνικά στο λένε 

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, kmpatra said:

ποιο ειναι το ποστ εδω στο οποιο αναφέρονται? Για πολλοστη φορα φανφαρες απο το εν λογω site. Κανείς σοβαρος υπαλληλος που δεν θελει να χασει στο επομενο λεπτο τη θεση του, δεν αποκρυπτει την τιμολογηση. Η κληση ηχογραφειται περαν του οτι και στα συμβολαια και στα email πρεπει να αναγράφονται τα παντα.

https://myphone.gr/forum/topic/18647/?do=findComment&comment=7292977

Φαντάζομαι αναφέρεσαι στα συμβόλαια που κατά κανόνα αναγράφουν διαφορετικά ποσά από τα συμφωνηθέντα και περιμένεις στην πρίζα για να δεις αν θα σου αποδοθεί το 2ο μήνα η έκπτωση...

Link to comment
Share on other sites

Το άρθρο εγραψε το εξης ακυρο,ασχετο με την περιπτωση του φιλου ο οποιος  ειδε την παραπλανητικη οντως εκ πρώτης όψεως τιμή στο app.

"Και ακριβώς εδώ είναι η παγίδα. Πολλοί πωλητές από το τηλέφωνο κατά τη διάρκεια εξ’ αποστάσεως ανανέωσης μπορεί να σου πουν ότι θα πληρώνεται μόνο 22 ευρώ για παράδειγμα, χωρίς αυτό απαραίτητα να ισχύει."

Σε αυτό αναφερθηκα. Και ο φιλος εδω απ'οτι βλέπω στο ποστ λογικα μπηκε στις λεπτομέρειες του προγράμματος στο app και είδε τα υπόλοιπα (συμβολαιο συνηθως στελνεται αν ζητησεις να υπογράψεις νομίζω)

Αυτο που αναφερεις για τα συμβολαια μπορεί να ισχύει γιατι για καποιο λογο δεν αναφερονται ειδικά στις αρχικες συμβασεις ολες οι εκπτωσεις. Οταν εκανα σταθερο στην vodafone καποιες επιπλέον εκπτωσεις που μου εκανε ο πωλητής δεν αναφερονταν,εμοιαζε να είναι το συμβολαιο "προτυπωμένο" με τις φιξ εκπτωσεις. Πάντα όμως υπάρχει συνοδευτικό e-mail και ηχογράφηση της επικοινωνίας. Στην προσφορα ανανέωσης ομως μετα απο 1,5 χρόνο (ισως επειδή μεσολάβησε και κάποια αλλαγή από πλευράς εεττ) η τροποποιητική συμβαση ειχε τα πάντα ευκρινως και αναλυτικά με ολες τις εκπτώσεις. Φαντάζομαι οτι και η κοσμοτε δεν κανει κατι διαφορετικό.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...