Jump to content

COSMΟΤΕ: HOME: Δίκτυο, τιμές, σχόλια, παρατηρήσεις, προβλήματα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φυσικά και μπορείς να κάνεις νέα σύνδεση σε άλλο όνομα. Το Άτομο χρωστάει όχι το σπίτι.

Αλλά θα πρέπει πρώτα να έχει καταργηθεί η γραμμή που χρωστάει και όχι απλά να είναι κομμένο. Δηλαδή το καλώδιο πρέπει να είναι ελεύθερο.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και μπορείς να κάνεις νέα σύνδεση σε άλλο όνομα. Το Άτομο χρωστάει όχι το σπίτι.

Αλλά θα πρέπει πρώτα να έχει καταργηθεί η γραμμή που χρωστάει και όχι απλά να είναι κομμένο. Δηλαδή το καλώδιο πρέπει να είναι ελεύθερο.

Ευχαριστώ πολύ! Πρέπει να πάω να δηλώσω ότι θέλω να καταργηθεί το τηλέφωνο?

Link to comment
Share on other sites

τι έγινε ρε παιδιά σήμερα, όλοι πρόβλημα έβγαλαν και μιλάνε με το support? έχει εδώ και 4 ώρες που παίρνω τηλ και δεν μπορώ να τους πιάσω.
Link to comment
Share on other sites

τι έγινε ρε παιδιά σήμερα, όλοι πρόβλημα έβγαλαν και μιλάνε με το support? έχει εδώ και 4 ώρες που παίρνω τηλ και δεν μπορώ να τους πιάσω.

 

Τι να πιάσεις, νεα δεν διαβαζεις?

Το Δ.Σ. της ΟΜΕ-ΟΤΕ με μεγάλη πλειοψηφία αποφάσισε την προκήρυξη 48ωρης Απεργίας σε όλο τον Όμιλο ΟΤΕ στις 30 & 31/10.

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε σημερα email από cosmote fixed για αναβαθμιση γραμμης στο πατρικο μου από 24mbs σε 50mbs +δωρο 120λεπτα προς κινητα για 6μηνες στα 30ε.Μεχρι τωρα στο my cosmote ειχα προσφορα αναβαθμίσεις στα 30mbs στα 28ε

Εχει ερθει σε κανεναν άλλο η προσφορα ή είναι προσωποποιημενη?

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ καιρό το site αλλά δυστυχώς αναγκάζομαι να στείλω το πρώτο μου μου μήνυμα για άσχημο λόγο.

 

Τον Ιούλιο του 2017 υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία για ανανέωση συμβολαίου για σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ με την Cosmote. Συμφωνήθηκαν στο τηλέφωνο συγκεκριμένες υπηρεσίες για συγκεκριμένο ποσό. Μάλιστα πριν κλείσει οριστικά η συμφωνία από πλευράς μου επανέλαβα το πρόγραμμα ξεκάθαρα και ανέφερα το τελικό ποσό με την επισήμανση ότι αυτό περιλαμβάνει και ΦΠΑ και το τέλος τηλεφωνίας προς το κράτος. Η απάντηση από την κοπέλα στο τηλέφωνο επίσης ξεκάθαρη ότι έτσι όπως τα ανέφερα είναι. Δίνω το τελίκό οκ και κλείνουμε συμβόλαιο για 24 μήνες.

 

Μου έρχεται λογαριασμός με ΕΞΤΡΑ χρέωση στο πάγιο 5 ευρώ/μήνα. Τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών και ενημερώνω ότι δεν είχαμε συμφωνήσει αυτό. Μου λένε ότι αν θέλω μπορούν να ελέγξουν την καταγραφή της κλήσης και να με ενημερώσουν. Ζητάω να προχωρήσουν σε αυτό. Μετά από 1 εβδομάδα μου τηλεφωνούν να μου πουν ότι ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ κι ότι όντως ειχαμε συμφωνήσει για 5 ευρώ λιγότερα το μήνα ΑΛΛΑ "έχει γίνει λάθος" από πλευράς τους και έχω πλέον 3 επιλογές :

 

-Είτε να μείνω στο ίδιο ποσό που συμφωνήσαμε ΑΛΛΑ με λιγότερα λεπτά δωρεάν προς κινητά

-Είτε να πληρώνω 5 ευρώ πάνω το μήνα με τα λεπτά που είχαν συμφωνηθεί αρχικά

-Είτε να κάνουμε νέο συμβόλαιο 24μηνών (!) με 5,3 ευρώ παραπάνω αλλά πολύ περισσότερα λεπτά προς κινητά!

 

Αρνήθηκα να κάνω οποιαδήποτε συζήτηση και απαιτώ να εφαρμοστούν τα συμφωνηθέντα! Είναι ή δεν είναι δεσμευτική η συμφωνία από το τηλέφωνο και για αυτό καταγράφονται και κλήσεις; Από που κι ως που μονομερώς αθετούν την συμφωνία , τη στιγμή μάλιστα που αναγνωρίζουν ότι έχουμε κάνει άλλη συμφωνία; Μιλάμε για καραμπινάτη παράνομη ενέργεια. Δηλαδή αν γούσταραν με έπαιρναν και μου έλεγαν ότι έκαναν λάθος στο ποσό κι ότι θέλουν 20.000 ευρώ το μήνα και αν δεν μου αρέσει "ορίστε τρεις επιλογές";

 

Αν νομίζουν ότι είναι η Siemens και εγώ ελληνικό κράτος , να ενημερώσω ότι είναι η deutsche telekom κι εγώ δεν δέχομαι νταβατζιλίκια! Δηλαδή αν μονομερώς άλλαζα τους όρους λέγοντας "ω συγγνώμη λάθος" θα το δέχονταν;

 

Ζήτησα 4 φορές στο τηλέφωνο να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο και να μεταφερθεί το παράπονο μου και συνέχιζε η κυρία που μιλούσα να μου λέει με θράσος ότι μόνο αυτά που μου λέει μπορούν να γίνουν. Εγώ δημοσιεύω το όλο θέμα σε πρώτη φάση, σε δεύτερη θα πάω να κάνω γραπτά καταγγελία στον Cosmote, μετά το πέρας των 20 ημερών που είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν , θα κάνω καταγγελία σε ΕΕΤΤ και τελικά θα φύγω για άλλο πάροχο ΧΩΡΙΣ να πληρώσω καμία ρήτρα συμβολαίου και πάμε σε όποιο δικαστήριο θέλουν ελληνικό ή Γερμανικό. Αφού δεν αναγνωρίζουν αυτοί τα συμφωνηθέντα γιατί να τα αναγνωρίσω εγώ;

 

Επίσης αν υπάρχει κάποιος που γνωρίζει δικηγόρο που έχει εμπειρία με παρόμοια ζητήματα ας μου στείλει στοιχεία. Δεν είναι τα 5 ευρώ, είναι ότι τα νταβατζιλίκια πέθαναν!

Edited by plato7
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς για σένα η ετιαρεία μπορεί να αλλάξει μονομερώς τους όρους όποτε θέλει (εφόσον σε ειδοποιήσει ένα μήνα πριν ) και εσύ έχεις το δικαίωμα μονομερώς να αποχωρήσεις χωρίς να έχει δικαίωμα η εταιρεία να απαιτήσει την συμφωνηθείσα παραμονή όποτε θες . Κοντολογής οποιαδήποτε συμφωνία μπορεί να καταγγελθεί.

Έτσι αυτό που μπορεις να διεκδικήσεις είναι να πληρώσεις όσα σου είπαν από τον Ιούλιο μέχρι σήμερα και για 30 ημέρες ακόμα.

Τώρα αν νομίζεις ότι σε συμφέρει να βάλεις δικηγόρο για να διεκδικήαει 20 ευρώ συνολικά ( να ενημερώσω ότι οι δικηγόροι πληρώνονται για την δουλειά τους και μάλιστα οι ειδικοί σε έναν τομέα ζητάνε μεγαλύτερη αμοιβή ) κανένα πρόβλημα. Μόνο σε παρακαλώ να μας ενημερώσεις για την εξέλιξη της υπόθεσης διότι έχω πικρή πείρα. Συγκεκριμένα ,όσοι γράψαν εδώ ότι θα βάλουν δικηγόρο ποτέ μέχρι σήμερα δεν μας ενημερώσανε ξανά... Παρόλα αυτά χαίρομαι που είσαι αποφασισμένος να διεκδικήσεις το δίκιο σου για αυτά τα 5 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα απο το καλοκαιρι εκει που τον χειμωνα συνχρονιζα στο ρουτερ 10031 , τωρα δεν συνχρονιζει στα 10031 αλλα 9070 και καποιες φορες πεφτει και στα 8907 και με επανεκκινηση του ρουτερ αντε να φτασει στα 9349 δεν εφτανε ποτε οπως συνχρονιζα τον χειμωνα , πηρα το 13888 και τους το ειπα και μου ειπανε θα κανουνε επανεκκινηση στην γραμμη σας , και λεω γιατι; που ωφειλει ; μου λεει η γραμμη μαζευει θορυβο για αυτο και χανετε συνχρονισμο απο οσο πιανατε παλια , και εγινε μου επεσε η γραμμη διοτι ητανε ευρυζωνικο το τηλεφωνο και μετα επανηληθε η ταχυτητα 10031 οπως παλια και πηρανε απο το 13888 να μου το επιβεβαιωσουνε. Οποτε αμα τυχει σε κανενανε να μην συνχρονιζει μετα απο επακκινηση του ρουτερ στο συνχρονισμο που ειχε παλια μπορει να παρει το 13888 και να ζητησει επανεκκινση της γραμμης του.
Link to comment
Share on other sites

έκανα αίτηση για vdsl 50 και σήμερα μου ήρθε το καινούριο ρουτερ. το χω συνδεδεμένο καμιά ώρα αλλά ακόμα έχω ταχύτητες adsl(9-10mbps,όσο έπιανα πριν). θέλει ωρίτσα για να πάρει μπρος ή να τους πάρω κάνα τηλ?
Link to comment
Share on other sites

έγινε η *******. δεν πρόσεξα καλά τις οδηγίες και το σύνδεσα με τα φίλτρα του adsl του παλιού. είχα τηλέφωνο Internet κανονικά αλλά με ταχύτητες adsl. ρίχνοντας μια ματιά πριν στις οδηγίες πήγα να το συνδέσω με τα καινούρια φίλτρα κλπ με αποτέλεσμα να μην δουλεύει τίποτα τώρα. τηλ στον ΟΤΕ, βλάβη η γραμμή, θα έρθει τεχνικός. μα μισή ώρα πριν δούλευε ****το,βάζω/βγάζω ένα καλώδιο και έγινε ζημιά? αντε περίμενε τώρα.
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα

υπαρχει καπου να δω πως αναλυεται ο λογαριασμος σταθερης του οτε,...ειναι ο 1ος λογαριασμος και θελω να κανω ελλεγχο...

ευχαριστω

LG G4
Link to comment
Share on other sites

έγινε η *******. δεν πρόσεξα καλά τις οδηγίες και το σύνδεσα με τα φίλτρα του adsl του παλιού. είχα τηλέφωνο Internet κανονικά αλλά με ταχύτητες adsl. ρίχνοντας μια ματιά πριν στις οδηγίες πήγα να το συνδέσω με τα καινούρια φίλτρα κλπ με αποτέλεσμα να μην δουλεύει τίποτα τώρα. τηλ στον ΟΤΕ, βλάβη η γραμμή, θα έρθει τεχνικός. μα μισή ώρα πριν δούλευε ****το,βάζω/βγάζω ένα καλώδιο και έγινε ζημιά? αντε περίμενε τώρα.

Πάντως το VDSL γενικά θέλει 1-14 ημερες.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

δεν ρώτησα είναι η αλήθεια πόσο χρόνο θέλει για να γίνει vdsl. ακόμα προσπαθώ να καταλάβω πως χάλασα τη γραμμή απλά ξεσυνδεοντας το παλιό φίλτρο adsl και συνδέοντας το καινούριο. και γιατί δεν μου έκαναν απλά ένα reset της γραμμής, αν γίνεται βέβαια. τι παραπάνω θα κάνει ο τεχνικός δηλαδή που θα έρθει και δεν μπορώ να το κάνω εγώ με απλές οδηγίες?
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως είναι λίγο δύσκολο να χαλάσεις τη γραμμή και κάτι άλλο συμβαίνει.

Δεν νομίζω να παίζει διαφορά σε φίλτρο για adsl και vdsl.

Τουλάχιστον στο σπίτι μου έχω τα ίδια φίλτρα χρόνια τώρα και μετά την αλλαγή σε vdsl δεν άλλαξα τίποτα.

Καμιά γραμμή δεν χάλασε και όλα δουλεύουν ρολόι.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω τι έχει, έτσι μου είπαν στο support. απλά μου φαίνεται περίεργο που έγινε αυτό απλά αλλάζοντας το φίλτρο. btw εκείνο το TAY(έτσι το λέει στο manual) δεν κάθεται πάνω στη μπριζα. συμβαίνει και σε κανέναν άλλον? είναι λες και είναι πολύ μικρό για να μπει μέχρι μέσα και να κουμπώσει.
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά,τι θα γίνει;

Είμαι πρωτοετής φοιτητής στο αιγαλεω και έχω κάνει αίτηση για ιντερνετ από τις 20 Σεπτέμβρη και ακόμα τίποτα!Ο ΟΤΕ μου είπε ότι απλά δεν υπάρχει διαθέσιμη γραμμή στη περιοχή μου και πρέπει να περιμένω.Αλλα έχει παραγίνει το κακό..περιμένω 1,5 μηνα με σταυρωμένα τα χέρια και το ιντερνετ ειναι ένα βασικό εργαλείο για τη σχολ μου..Μήπως έχει ίδια κανείς ποσό σκατα ακόμα θα περιμένω περίπου η τι άλλο μπορώ να κάνω;

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα ειχε ανανεωσει η γυναικα μου , χωρις να το καταλαβει, το σταθερο και κινητο που ηταν στο ονομα της .

ζητησε το transcript της συνομιλιας ανανεωσης απο τον οτε με αιτηση της αλλα εδω και 15 ημερες δεν εχουν κανει καμια ενεργεια για αποστολη του transcript.

επισης δεν ειχαν στειλει τα χαρτια για υπαναχωρηση και το νεο συμβολαιο μετα την τηλεφωνικη ανανεωση.

τα νουμερο (επαγγελματικο) εχουν γινει απο τις 12/10 μεταφορα στην wind.

λογαριασμο ο οτε δεν εχει στειλει ακομα......τι πρεπει να περιμενω? θα διεκδικουν καποια τελη αποσβεσης?(ειχαν δωσει εκπτωση με μετατροπη σε vdsl οχι συσκευη).

ΥΠΟΓΡΑΦΗ δεν υπαρχει για την παραταση συμβολαιου.Η υποτιθεμενη παραταση ηταν για 18 μηνες και ηεκινησε τον μαιο του 2017.

ευχαριστω παρα πολυ

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά,τι θα γίνει;

Είμαι πρωτοετής φοιτητής στο αιγαλεω και έχω κάνει αίτηση για ιντερνετ από τις 20 Σεπτέμβρη και ακόμα τίποτα!Ο ΟΤΕ μου είπε ότι απλά δεν υπάρχει διαθέσιμη γραμμή στη περιοχή μου και πρέπει να περιμένω.Αλλα έχει παραγίνει το κακό..περιμένω 1,5 μηνα με σταυρωμένα τα χέρια και το ιντερνετ ειναι ένα βασικό εργαλείο για τη σχολ μου..Μήπως έχει ίδια κανείς ποσό σκατα ακόμα θα περιμένω περίπου η τι άλλο μπορώ να κάνω;

 

Ευχαριστώ

 

Δεν μπορεις κατι να κανεις εκτος αν κανεις αιτηση αλλου.Ή αν μπουν καμπινες vdsl στη περιοχη και συνδεθεις ειτε εχεις Adsl κατ εξαιρεση με 24/1 κλειδωμενο προφιλ ειτε πας σε vdsl.

Ψαξε το λιγο,αν μπορεις να πας σε vdsl 30 και οχι σε adsl 24.Αν εχεις καμπινες θα εχεις και πιο ευκολα γραμμη και θα εχεις καλυτερες ταχυτητες.Τα εως 30 ανετα θα ειναι 25-30Mbps αν ειναι μικρη αποσταση(κατω απο 600 μετρα).Ενω η 24 ακομα και σε ακτινα 1km απο το Α/Κ που παιρνεις γραμμη θα ειναι 8-12Mbps μεσο ορο.

Εγω τοσο εχω στο σπιτι τα τελευταια 6 χρονια αλλα βελτιωσαν την γραμμη μου και εχω γυρω στα 14 οπως οι αλλοι.Αλλα η αποσταση μου ειναι κοντα στο 1km.

Τωρα ψαξε να μοιραστεις συνδεση με κανα γειτονα αν πληρωνεις συνεχεια για gb στο κινητο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω τι έχει, έτσι μου είπαν στο support. απλά μου φαίνεται περίεργο που έγινε αυτό απλά αλλάζοντας το φίλτρο. btw εκείνο το TAY(έτσι το λέει στο manual) δεν κάθεται πάνω στη μπριζα. συμβαίνει και σε κανέναν άλλον? είναι λες και είναι πολύ μικρό για να μπει μέχρι μέσα και να κουμπώσει.
Και σ'μενα το ίδιο ,είναι από το ντιζάιν της πρίζας. Σε ποιο φλατ μπριζα είναι οκ.
Link to comment
Share on other sites

Αυτο το ταφ δεν καθοτανε και σε εμενα , η *******! Εβαλα κατευθειαν το σπιντπορτ στην μπριζα και το τηλ στο line1 του σπιντπορτ!
:superman:
Link to comment
Share on other sites

ξαναπήρα τηλ και αποτι κατάλαβα μάλλον έχει κάποιο θέμα η καινούρια καμπίνα. μου είχαν πει ότι θα με πάρουν τηλ σήμερα αλλά για να μην με πήραν λογικά δεν χρειάζεται να περάσουν από εδώ.
Link to comment
Share on other sites

Αυτο το ταφ δεν καθοτανε και σε εμενα , η *******! Εβαλα κατευθειαν το σπιντπορτ στην μπριζα και το τηλ στο line1 του σπιντπορτ!
Σε τι τύπο τηλεφωνίας,pstn;
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...