Jump to content

COSMΟΤΕ: HOME: Δίκτυο, τιμές, σχόλια, παρατηρήσεις, προβλήματα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να ρωτήσω τους πιο έμπειρους:

 

1) Ενώ η αίτησή μου γράφει για πληρωμή μέσω λογαριασμού οτε, στο shelfcare που τσεκάρω τώρα αν είναι όλα ΟΚ γράφει "πληρωμή μέσω αντιπροσώπου". Σωστό είναι; Ετσι λέει όταν πληρώνεται μέσω λογαριασμού τηλεφωνίας οτε ή έκαναν π@παριά;

 

2) Μπορώ να αλλάξω το username και για τη σύνδεση και ταυτόχρονα για το email;

 

3) με τις δοκιμές που έκανα ενεργοποίησα 4 λογαριασμούς email ακόμα. είναι δωρεάν προφανώς..

Μπορώ να τους αλλάξω αν θέλω (για user name με ενδιαφέρει η αλλαγή- όχι για κωδικό)

 

4) από όσα κατάλαβα υπάρχουν συνολικά 5 ονόματα και κωδικοί που σχετίζονται με otenet:

α) ονομα και κωδικός σύνδεσης (είναι ο ίδιος με το πρώτο email που σου δίνουν)

β) όνομα και κωδικός για +4 λογαριασμούς email

σωστά;

 

Για να αλλάξεις το πρωτο συνθετικό του εμαιλ που όρισες πρεπει να τους πάρεις τλφ να στειλεις με φαξ ταυτότητα και να ζήτησης να σου το αλλάξουν με το επιθυμητό.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω επίσης ότι εκτός από το επιθυμητό username που θα χρειαστεί να στείλεις μέσω fax, πρέπει να είναι και διαθέσιμο δηλαδή να μην χρησιμοποιείται από άλλον χρήστη το ίδιο όνομα.:)

Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S,

Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue

Link to comment
Share on other sites

Για το 1) :

 

Η αίτηση γράφει "Τρόπος πληρωμής : Μέσω λογαριασμού "

 

Υπέθεσα ότι θα ερχόταν στον ίδιο λογαριασμό του ΟΤΕ που πληρώνω το τηλέφωνο (με πάγια τραπεζική εντολή το έχω). Σαν πρόσθετη χρέωση-υπηρεσία. Δεν γίνεται έτσι; Θεωρείται εντελώς ανεξάρτητη πληρωμή;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά... πριν απο δέκα ημέρες η γραμμή μου στον ΟΤΕ νέκρωσε ξαφνικά (είχα κανονικά internet). Πήρα τις βλάβες και την επόμενη ήρθε τεχνικός ο οποίος έκανε έλεγχο στη γραμμή και την βρήκε εντάξει. Ήρθε και μέσα στο σπίτι και έκανε έλεγχο και στην τηλεφωνική πρίζα. Την βρήκε επίσης εντάξει. Μου είπε ότι λογικά φταίει το φίλτρο-διακλαδωτής και να το αλλάξω. Απο εκείνη τη στιγμή (και προτού προλάβω να κάνω την αλλαγή) δεν είχα ADSL... δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, αλλά είδα ότι όταν έκανε τον έλεγχο στην τηλεφωνική πρίζα, έσβησαν τα λαμπάκια του ίντερνετ στο modem.

 

Με τα χίλια ζόρια (και αφού πρώτα έβαλα το φίλτρο και επιτέλους είχα τηλέφωνο) καταφέραμε να βγάλουμε άκρη με το 1242 και η ADSL έπαιξε μόνο όμως με το καλώδιο ethernet. Ασύρματα πλέον δεν μπορώ να μπω... το laptop βλέπει το modem με φουλ σήμα όπως και πριν, αλλά με το που πατάω σύνδεση μου βγάζει απευθείας (χωρίς να κάνει καμία προσπάθεια να συνδεθεί) error.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος είχε ανάλογο περιστατικό στο παρελθόν και αν ναι πως έλυσε το πρόβλημα.

 

Και κάτι ακόμα... ένας υπάλληλος του 1242 μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν τεχνική υποστήριξη απο τη στιγμή που λειτουργεί κανονικά η ADSL... μου είπε χαρακτηριστικά ότι είναι δικό μου πρόβλημα πλέον. Μα το πρόβλημα δημιουργήθηκε απο τότε που ήρθε ο τεχνικός σπίτι... κανονικά δεν πρέπει να τους κυνηγήσω;

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε να κάνεις ένα Reset το router σου και να περάσεις εκ νέου το Username και το Password.

 

Επίσης, κάνε κατάργηση του δικτύου από τον πίνακα ελέγχου και κάνε αναζήτηση σαν να ήταν η πρώτη φορά. Πιστεύω να λυθεί έτσι το πρόβλημα σου.

Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S,

Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά... πριν απο δέκα ημέρες η γραμμή μου στον ΟΤΕ νέκρωσε ξαφνικά (είχα κανονικά internet). Πήρα τις βλάβες και την επόμενη ήρθε τεχνικός ο οποίος έκανε έλεγχο στη γραμμή και την βρήκε εντάξει. Ήρθε και μέσα στο σπίτι και έκανε έλεγχο και στην τηλεφωνική πρίζα. Την βρήκε επίσης εντάξει. Μου είπε ότι λογικά φταίει το φίλτρο-διακλαδωτής και να το αλλάξω. Απο εκείνη τη στιγμή (και προτού προλάβω να κάνω την αλλαγή) δεν είχα ADSL... δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, αλλά είδα ότι όταν έκανε τον έλεγχο στην τηλεφωνική πρίζα, έσβησαν τα λαμπάκια του ίντερνετ στο modem.

 

Με τα χίλια ζόρια (και αφού πρώτα έβαλα το φίλτρο και επιτέλους είχα τηλέφωνο) καταφέραμε να βγάλουμε άκρη με το 1242 και η ADSL έπαιξε μόνο όμως με το καλώδιο ethernet. Ασύρματα πλέον δεν μπορώ να μπω... το laptop βλέπει το modem με φουλ σήμα όπως και πριν, αλλά με το που πατάω σύνδεση μου βγάζει απευθείας (χωρίς να κάνει καμία προσπάθεια να συνδεθεί) error.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος είχε ανάλογο περιστατικό στο παρελθόν και αν ναι πως έλυσε το πρόβλημα.

 

Και κάτι ακόμα... ένας υπάλληλος του 1242 μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν τεχνική υποστήριξη απο τη στιγμή που λειτουργεί κανονικά η ADSL... μου είπε χαρακτηριστικά ότι είναι δικό μου πρόβλημα πλέον. Μα το πρόβλημα δημιουργήθηκε απο τότε που ήρθε ο τεχνικός σπίτι... κανονικά δεν πρέπει να τους κυνηγήσω;

 

Εφ' οσον εχεις ιντερνετ με το καλωδιο συνεπαγετε αυτοματα οτι φταις εσυ και ο ρουτερ-πς σου.

 

Προταση

1.Διέγραψε την συνδεση απο το πς σου και δημιούργησε μια νεα.

2.Αν δεν λυθει το προβλημα επανέφερε τον ρουτερ στις εργοστασιακες ρυθμισεις και σεταρισε τον απο την αρχη.

Link to comment
Share on other sites

Εφ' οσον εχεις ιντερνετ με το καλωδιο συνεπαγετε αυτοματα οτι φταις εσυ και ο ρουτερ-πς σου.

 

Προταση

1.Διέγραψε την συνδεση απο το πς σου και δημιούργησε μια νεα.

2.Αν δεν λυθει το προβλημα επανέφερε τον ρουτερ στις εργοστασιακες ρυθμισεις και σεταρισε τον απο την αρχη.

 

Την πρώτη πρόταση που μου προτείνεις την έκανα ήδη... για τη δεύτερη υποθέτω ότι δεν μου λες να κάνω ένα απλό reset; Μάλλον μέσω της σελίδας του router πρέπει να το κάνω αυτό, έτσι;

 

Και κάτι ακόμα που δεν ανέφερα στο πρώτο μου μήνυμα... ούτε το κινητό μου καταφέρνει να συνδεθεί μέσω wifi με το router, ενώ μέχρι να γίνει το όλο θέμα δεν είχα πρόβλημα. Όταν προσπαθώ να συνδεθώ μου βγάζει αποτυχία συνέχεια... δεν μου ζητάει καν να βάλω τον κωδικό για να συνδεθώ.

Link to comment
Share on other sites

Την πρώτη πρόταση που μου προτείνεις την έκανα ήδη... για τη δεύτερη υποθέτω ότι δεν μου λες να κάνω ένα απλό reset; Μάλλον μέσω της σελίδας του router πρέπει να το κάνω αυτό, έτσι;

 

Και κάτι ακόμα που δεν ανέφερα στο πρώτο μου μήνυμα... ούτε το κινητό μου καταφέρνει να συνδεθεί μέσω wifi με το router, ενώ μέχρι να γίνει το όλο θέμα δεν είχα πρόβλημα. Όταν προσπαθώ να συνδεθώ μου βγάζει αποτυχία συνέχεια... δεν μου ζητάει καν να βάλω τον κωδικό για να συνδεθώ.

Το Reset δεν το κάνεις μέσα από τις ρυθμίσεις του router σου αλλά κάτω από τη συσκευή του router έχει ένα κουμπάκι το οποίο είναι προσβάσιμο με μυτερό αντικείμενο όπως καρφίτσα, οδοντογλυφίδα, μολύβι

 

Αν καταφέρεις και διορθώσεις με το Reset το router, τότε λογικό είναι να δουλέψει και το wi-fi στο κινητό/laptop

Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S,

Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue

Link to comment
Share on other sites

Το Reset δεν το κάνεις μέσα από τις ρυθμίσεις του router σου αλλά κάτω από τη συσκευή του router έχει ένα κουμπάκι το οποίο είναι προσβάσιμο με μυτερό αντικείμενο όπως καρφίτσα, οδοντογλυφίδα, μολύβι

 

Αν καταφέρεις και διορθώσεις με το Reset το router, τότε λογικό είναι να δουλέψει και το wi-fi στο κινητό/laptop

 

Φίλε το έκανα και αυτό που λες, αλλά δεν είδα φως... έχω γεμίσει το σπίτι με καλώδια γιατί στο σημείο που έχω το router δεν μπορώ να κάτσω με το laptop... έχω αρχίσει να σκέφτομαι να την κάνω απο τον ΟΤΕ μόνο και μόνο για να ξαναέχω ασύρματο ίντερνετ

Link to comment
Share on other sites

Φίλε το έκανα και αυτό που λες, αλλά δεν είδα φως... έχω γεμίσει το σπίτι με καλώδια γιατί στο σημείο που έχω το router δεν μπορώ να κάτσω με το laptop... έχω αρχίσει να σκέφτομαι να την κάνω απο τον ΟΤΕ μόνο και μόνο για να ξαναέχω ασύρματο ίντερνετ

 

...και απο 10 εταιρείες να την κάνεις αν δεν φτιάξεις τον ρουτερ ιντερνετ δεν πρόκειται να εχεις!!

 

Έκανες "Restore Factory Defaults" ?

Link to comment
Share on other sites

...και απο 10 εταιρείες να την κάνεις αν δεν φτιάξεις τον ρουτερ ιντερνετ δεν πρόκειται να εχεις!!

 

Έκανες "Restore Factory Defaults" ?

 

Μωρέ άμα πάω σε άλλη εταιρία, θα μου δώσουν και καινούργιο :rolleyes:

 

Το restore πως το κάνω, γιατί δεν είμαι και ο πιο ειδικός επί του θέματος;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε το έκανα και αυτό που λες, αλλά δεν είδα φως... έχω γεμίσει το σπίτι με καλώδια γιατί στο σημείο που έχω το router δεν μπορώ να κάτσω με το laptop... έχω αρχίσει να σκέφτομαι να την κάνω απο τον ΟΤΕ μόνο και μόνο για να ξαναέχω ασύρματο ίντερνετ

Ειλικρινά θα σου μιλήσω, να ΜΗΝ αλλάξεις επ' ουδενί εταιρεία. Φίλος με Forthnet τραβιέται εδώ κι ένα μήνα με την εν λόγω εταιρεία και ακόμα χαΐρι δεν έχει δει. Η εξυπηρέτηση τους είναι το κάτι άλλο(με τη χειρότερη έννοια που μπορώ να το πω).

 

Αν εξακολουθείς να μην βλέπεις φως, τότε άλλαξε router. Υπάρχουν φθηνά και καλά modem-routers στην αγορά.

 

@nikos_kallithea Δεν χρειάζεται να πατήσει Restore Factory Settings από τη στιγμή που το κάνει Reset. Το ίδιο είναι.

Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S,

Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά θα σου μιλήσω, να ΜΗΝ αλλάξεις επ' ουδενί εταιρεία. Φίλος με Forthnet τραβιέται εδώ κι ένα μήνα με την εν λόγω εταιρεία και ακόμα χαΐρι δεν έχει δει. Η εξυπηρέτηση τους είναι το κάτι άλλο(με τη χειρότερη έννοια που μπορώ να το πω).

 

Αν εξακολουθείς να μην βλέπεις φως, τότε άλλαξε router. Υπάρχουν φθηνά και καλά modem-routers στην αγορά.

 

@nikos_kallithea Δεν χρειάζεται να πατήσει Restore Factory Settings από τη στιγμή που το κάνει Reset. Το ίδιο είναι.

 

Να σαι καλά φίλε, μάλλον αυτό θα κάνω (αγορά νέου router)... όσο για τις λοιπές εταιρίες η κατάσταση είναι όντως τραγική... έπαθα μεγάλη ζημιά (επαγγελματική) όταν πριν απο τρία χρόνια αποφάσισα να βάλω TELLAS και ήμουν 1.5-2 μήνες χωρίς internet. Και στον ΟΤΕ δεν έλειψαν τα προβλήματα αφότου επέστρεψα... τον Δεκέμβριο έμεινα για δέκα ημέρες χωρίς ίντερνετ και έπρεπε να βάλω μια γνωριμία που είχα μέσα στην εταιρία για να τους τρίξει τα δόντια και να έρθουν να δουν τη βλάβη.

 

Την μοναδική περίοδο που δεν είχα πρόβλημα ήταν όταν είχα γραμμή ΟΤΕ και ιντερνετ απο τη HOL... για έναν χρόνο κανένα πρόβλημα... και πήγα ο βλάκας το νούμερο στην TELLAS με τα επακόλουθα που αναφέρω παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα

 

θα θελα να ρωτήσω κάτι για οσους ξέρουν :)

 

είχα σύνδεση 8mb και μου την αναβαθμίσανε 24mb χωρίς extra κόστος

στο router όμως όταν ειχα 8mb, έγραφε 8mb ενώ τώρα γραφει downstream: 13771 Kbps δεν θα πρέπε να λέει 24mb?

 

επίσης όταν είχα 8mb είχα SNR margin (dB): 20 και τώρα με την 24mb έχει πάει στα 9.

και το θέμα είναι ότι το internet έπεφτε συνεχεια

 

έκανα και restart το router,έφτιαξε για λίγο και μετά πάλι τα ίδια.

καμια ιδέα?

ένας μου είπε το margin τόσο πρέπει να είναι :/

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ΕΩΣ 24 και οχι 24 ακριβως. Αυτο παιζει αναλογα με την αποσταση σου απο το κεντρο του ΟΤΕ. Οσο πιο κοντα τοσο καλυτερα και φυσικα μεγαλυτερες ταχυτητες.

 

Εσυ αυτη την στιγμη πιανεις συμφωνα με την αποσταση σου 13771. Τοσο μπορει η γραμμη σου.

 

Το 9 ειναι σωστο για 24αρα. Μην σε ανησυχεί αυτο. Στην forthnet ειναι 6 για παραδειγμα.

 

Το θεμα ειναι εαν εχεις αποσυνδεσεις ή οχι με το 9....

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

χθες είχα συνεχεια αποσυνδέσεις, και γενικά δεν είχα internet.

 

μετά το έβγαλα τελείως από την μπρίζα να "ξεφορτισει" για κάνα 5λεπτό και τώρα δεν μου έχει κάνει κάποια αποσύνδεση ακόμα ..

 

έκανα ένα speedtest download 11.52 και upload 0.77mb δεν ξέρω κατά ποσο είναι καλά αυτά τα νούμερα.

δηλαδή όσο μεγαλύτερο είναι το margin τόσο πέφτει η ταχύτητα σου?

 

αλλα λένε όσο μεγαλύτερο το margin τόσο πιο σταθερό, έχω μπερδευτεί :S

Link to comment
Share on other sites

Το να εχεις αποσυνδεσεις αυτη την περιοδο δεν ειναι περιεργο. Οσο κανουν την αναβαθμιση ειναι λογικο.
Link to comment
Share on other sites

Τωρα εχω (απο τον οτε) εναν ρουτερ SpeedTouch585 αλλα τελευταία μου κανει νερα και θελω να τον αντικαταστησω, βλεπω οτι υπαρχουν οι παρακατω ρουτερς

 

Ποιον λέτε να πάρω?

 

716

http://cgi.ebay.ie/Thomson-SpeedTouch-716-Wired-VoIP-Modem-Router_W0QQitemZ110523821787QQcmdZViewItemQQptZUK_Computing_Networking_SM?hash=item19bbbbaedb

 

780

http://cgi.ebay.ie/SpeedTouch-780WL-ADSL2-MODEM-WIFI-VOIP-ROUTER_W0QQitemZ290426021911QQcmdZViewItemQQptZUK_Computing_Networking_SM?hash=item439ebd6817

 

Και αυτος που μαλλον ειναι καινούργιος

http://cgi.ebay.ie/NEW-Thomson-Business-Speedtouch-DSL-Wireless-Router_W0QQitemZ180498323140QQcmdZViewItemQQptZUK_Computing_Networking_SM?hash=item2a0689d6c4

Link to comment
Share on other sites

χθες είχα συνεχεια αποσυνδέσεις, και γενικά δεν είχα internet.

 

μετά το έβγαλα τελείως από την μπρίζα να "ξεφορτισει" για κάνα 5λεπτό και τώρα δεν μου έχει κάνει κάποια αποσύνδεση ακόμα ..

 

έκανα ένα speedtest download 11.52 και upload 0.77mb δεν ξέρω κατά ποσο είναι καλά αυτά τα νούμερα.

δηλαδή όσο μεγαλύτερο είναι το margin τόσο πέφτει η ταχύτητα σου?

 

αλλα λένε όσο μεγαλύτερο το margin τόσο πιο σταθερό, έχω μπερδευτεί :S

 

Εαν συνεχιστουν οι αποσυνδεσεις δηλωσε βλαβη στο 121.

 

Οσο μεγαλυτερο το margin πιο "σταθερη" η συνδεση. Αλλα οσο πιο "σταθερη" η συνδεση τοσο μικροτερη η ταχυτητα.

 

Δηλαδη ειναι ας το πω αντιστροφως αναλογα το margin με την ταχυτητα. Οσο μεγαλυτερο margin τοσο μικροτερη ταχυτητα. Και το αντιθετο... (μεχρι ενος σημειου βεβαια) :shifty:

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Εαν συνεχιστουν οι αποσυνδεσεις δηλωσε βλαβη στο 121.

 

Οσο μεγαλυτερο το margin πιο "σταθερη" η συνδεση. Αλλα οσο πιο "σταθερη" η συνδεση τοσο μικροτερη η ταχυτητα.

 

Δηλαδη ειναι ας το πω αντιστροφως αναλογα το margin με την ταχυτητα. Οσο μεγαλυτερο margin τοσο μικροτερη ταχυτητα. Και το αντιθετο... (μεχρι ενος σημειου βεβαια) :shifty:

 

thank you :rolleyes:

 

αρα δεν ειναι κακο το οτι εχω margin 9.

αλλα αν εχω αποσυνδεσεις μου ανεβαζουν το margin αλλα θα μου ρίξουν και την ταχύτητα

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά θα σου μιλήσω, να ΜΗΝ αλλάξεις επ' ουδενί εταιρεία. Φίλος με Forthnet τραβιέται εδώ κι ένα μήνα με την εν λόγω εταιρεία και ακόμα χαΐρι δεν έχει δει. Η εξυπηρέτηση τους είναι το κάτι άλλο(με τη χειρότερη έννοια που μπορώ να το πω).

 

Αν εξακολουθείς να μην βλέπεις φως, τότε άλλαξε router. Υπάρχουν φθηνά και καλά modem-routers στην αγορά.

 

@nikos_kallithea Δεν χρειάζεται να πατήσει Restore Factory Settings από τη στιγμή που το κάνει Reset. Το ίδιο είναι.

 

Το έλυσα το πρόβλημα... ήταν μία ρύθμιση (που δεν μπορώ να καταλάβω πως είχε αλλάξει) στο δίκτυο... οπότε είμαι οκ και ευτυχώς μένω στο Conn-x...

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως αλεξανδρουπολη δεν ειδα διαφορα...

να μην πω οτι ειμαι και λιγο πεσμενος σε σχεση με πριν....

(εχω 8 mb.....)

Link to comment
Share on other sites

thank you :rolleyes:

 

αρα δεν ειναι κακο το οτι εχω margin 9.

αλλα αν εχω αποσυνδεσεις μου ανεβαζουν το margin αλλα θα μου ρίξουν και την ταχύτητα

 

Ακριβως. Για αρχη το πανε στα 11... :p

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

 

Το speedtouch 585 είναι αυτό, δεν είναι καινούργιο. Εκτός αν έχεις το v6, γιατί αυτό είναι το v7.

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...