Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

μπορουμε και μεις οι wu να το κανουμε?

 

Ανακοινώνεται η από 4.07.2016 εμπορική διάθεση της νέας υπηρεσίας COSMOTE My Internet (εφεξής «Υπηρεσία»), για νέους και υφιστάμενους συνδρομητές COSMOTE με οικονομικά προγράμματα φωνής Καρτοσυμβολαίου, COSMOTE Business Mobile Cost Control και Καρτοκινητής.

 

H COSMOTE δημιούργησε τη νέα Υπηρεσία COSMOTE My Internet με σκοπό την κατά το δυνατόν αμεσότερη πληροφόρηση του συνδρομητή αναφορικά με τη χρήση υπηρεσιών δεδομένων μέσω της σύνδεσης του.

 

Η πρόσβαση στην Υπηρεσία παρέχεται δωρεάν μέσω της ειδικής ιστοσελίδας στη διεύθυνση http://myinternet.cosmote.gr και παρέχει σε όλους τους συνδρομητές Καρτοσυμβολαίου, COSMOTE Business Mobile Cost Control και Καρτοκινητής που έχουν ενεργοποιημένη την Υπηρεσία:

Ενημέρωση για το υπόλοιπο της διαθέσιμης χρήσης (ΜΒ). Η ενημέρωση παρέχεται συγκεντρωτικά αλλά και αναλυτικά για κάθε ενεργή υπηρεσία δεδομένων στη σύνδεση του συνδρομητή  Ενημέρωση για την ημερομηνία ανανέωσης τυχόν ενσωματωμένης χρήσης (ΜΒ) στη σύνδεση του

Δυνατότητα ενεργοποίησης πρόσθετου πακέτου δεδομένων όποτε το επιθυμεί ο συνδρομητής, με χρέωση στη σύνδεση του, ώστε να συνεχίσει την πλοήγηση στο διαδίκτυο

Δυνατότητα ενημέρωσης για τις ισχύουσες χρεώσεις και τους παρόντες Όρους

Δυνατότητα απενεργοποίησης της Υπηρεσίας. Με την απενεργοποίηση της Υπηρεσίας η χρέωση για χρήση δεδομένων εκτός από τυχόν ενσωματωμένη χρήση δεδομένων του Προγράμματος του Συνδρομητή ή τυχόν πρόσθετων πακέτων δεδομένων, θα γίνεται σύμφωνα με τον εκάστοτε τιμοκατάλογο της COSMOTE.

Ενημέρωση για το διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο

Ενημέρωση για την ημερομηνία λήξης των πρόσθετων πακέτων δεδομένων που έχει ενεργοποιήσει ο συνδρομητής

 

Oι συνδρομητές ΚαρτοΣυμβολαίου και Καρτοκινητής μπορούν να ενεργοποιήσουν την Υπηρεσία και με αποστολή δωρεάν SMS με το λεκτικό «ΜΙ» στο 1333.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Ανακοινώνεται η από 4.07.2016 εμπορική διάθεση της νέας υπηρεσίας COSMOTE My Internet (εφεξής «Υπηρεσία»), για νέους και υφιστάμενους συνδρομητές COSMOTE με οικονομικά προγράμματα φωνής Καρτοσυμβολαίου, COSMOTE Business Mobile Cost Control και Καρτοκινητής.

 

H COSMOTE δημιούργησε τη νέα Υπηρεσία COSMOTE My Internet με σκοπό την κατά το δυνατόν αμεσότερη πληροφόρηση του συνδρομητή αναφορικά με τη χρήση υπηρεσιών δεδομένων μέσω της σύνδεσης του.

 

Η πρόσβαση στην Υπηρεσία παρέχεται δωρεάν μέσω της ειδικής ιστοσελίδας στη διεύθυνση http://myinternet.cosmote.gr και παρέχει σε όλους τους συνδρομητές Καρτοσυμβολαίου, COSMOTE Business Mobile Cost Control και Καρτοκινητής που έχουν ενεργοποιημένη την Υπηρεσία:

Ενημέρωση για το υπόλοιπο της διαθέσιμης χρήσης (ΜΒ). Η ενημέρωση παρέχεται συγκεντρωτικά αλλά και αναλυτικά για κάθε ενεργή υπηρεσία δεδομένων στη σύνδεση του συνδρομητή  Ενημέρωση για την ημερομηνία ανανέωσης τυχόν ενσωματωμένης χρήσης (ΜΒ) στη σύνδεση του

Δυνατότητα ενεργοποίησης πρόσθετου πακέτου δεδομένων όποτε το επιθυμεί ο συνδρομητής, με χρέωση στη σύνδεση του, ώστε να συνεχίσει την πλοήγηση στο διαδίκτυο

Δυνατότητα ενημέρωσης για τις ισχύουσες χρεώσεις και τους παρόντες Όρους

Δυνατότητα απενεργοποίησης της Υπηρεσίας. Με την απενεργοποίηση της Υπηρεσίας η χρέωση για χρήση δεδομένων εκτός από τυχόν ενσωματωμένη χρήση δεδομένων του Προγράμματος του Συνδρομητή ή τυχόν πρόσθετων πακέτων δεδομένων, θα γίνεται σύμφωνα με τον εκάστοτε τιμοκατάλογο της COSMOTE.

Ενημέρωση για το διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο

Ενημέρωση για την ημερομηνία λήξης των πρόσθετων πακέτων δεδομένων που έχει ενεργοποιήσει ο συνδρομητής

 

Oι συνδρομητές ΚαρτοΣυμβολαίου και Καρτοκινητής μπορούν να ενεργοποιήσουν την Υπηρεσία και με αποστολή δωρεάν SMS με το λεκτικό «ΜΙ» στο 1333.

 

ναι το εκανα απο χθες απλα πατουσα το λινκ απο το pc και γινεται μονο μεσο κινητου(απο το λινκ)ευχαριστω!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

''ΖΗΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ''

"Οι απόψεις είναι σαν τις κω@@@πίδες. Όλοι έχουν από μία."

smrtphone history:HTC Desire**SONY XPERIA SP**LG G3 32Gb**LG G4**ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ 9Τ

Link to comment
Share on other sites

Έχω ξαναπεί πως είναι για τα μπάζα όλες οι υπηρεσίες τους αλλά ας όψεται το καλό σήμα .

 

My%20internet.jpg

 

Εννοείται έχω ενεργοποιημένα τα data και πακέτο σε χρήση με 6gb υπόλοιπο . Σε όποιο σημείο της οθόνης κάνω κλικ δεν γίνεται τίποτε , βλέπω ότι και εσείς στην φωτό .

Link to comment
Share on other sites

Έχω ξαναπεί πως είναι για τα μπάζα όλες οι υπηρεσίες τους αλλά ας όψεται το καλό σήμα .

 

My%20internet.jpg

 

Εννοείται έχω ενεργοποιημένα τα data και πακέτο σε χρήση με 6gb υπόλοιπο . Σε όποιο σημείο της οθόνης κάνω κλικ δεν γίνεται τίποτε , βλέπω ότι και εσείς στην φωτό .

εμενα αυτο το εμφανιζε οταν ειχα και το WIFI ανοικτο..μετα που το εκλεισα και δουλεψα μονο DATA μια χαρα δουλευει..

Link to comment
Share on other sites

Την πρώτη φορά είχα ανοιχτό το wifi , μετά το έκλεισα και πάλι τα ίδια , έκανα εκκαθάριση cache δίχως αποτέλεσμα .
Link to comment
Share on other sites

Αυτο το μηνα ενεργοποιησα την Ευρωπαικη Καρτα νεων οπου με πρωτη ανανεωση απο 10€ καθε μηνα μου δινει 600' σε whatsup και 600 MB. Σημερα με την αναβαθμιση της εφαρμογης, στις υπηρεσιες εμφανιστηκε και μια επιλογη για την Ευρωπαικη καρτα, οπου γραφει ενεργοποιηση, και οταν μπαινω μεσα μου λεει οτι με 5€ μπορω να εχω την φοιτητικη προσφορα 1000' προς ολους με 5€. Εχει κανεις αλλος την Ευρωπαικη Καρτα; Ισχυει αυτο το πακετο;

 

 

Εγώ την έχω εδώ και 2-3 χρόνια και το έχω κανονικα αυτό το πακέτο.

 

 

Σχετικά με την ευρωπαικη καρτα νέων

αν κανω ανανεωση μεσω καταστηματος Γερμανος ή μεσω χρεωστικής κάρτας θα πάρω δώρο 1gb συν τις παραπανω προσφορες(5€-->1000 λεπτα προς ολους, δινει 600' σε whatsup και 600 MB) ??

Link to comment
Share on other sites

Ακομα δεν εβαλα κάποια καρτα για να το δοκιμασω να σου πω την αληθεια.

Πολλοί από τους αποτυχημένους της ζωής είναι άνθρωποι οι οποίοι δεν συνειδητοποίησαν πόσο κοντά ήταν στην επιτυχία όταν τα παράτησαν

Thomas Edison

Link to comment
Share on other sites

Την πρώτη φορά είχα ανοιχτό το wifi , μετά το έκλεισα και πάλι τα ίδια , έκανα εκκαθάριση cache δίχως αποτέλεσμα .

 

Φίλε απενεργοποίησε και την "εξοικονόμηση δεδομένων".. σε μένα αυτό ήταν πάντως στον chrome, και είναι λογικό, γιατί τότε σε συνδέει μέσω server της Google για να κάνει τη συμπίεση, οπότε τρως πόρτα...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θέλω να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου με την εξυπηρέτηση της cosmote μετά από δραματική μείωση του υπολοίπου χρόνου ομιλίας μου.

Τις προάλλες ενώ είχα διαθέσιμα MB από την φοιτητική προσφορά, τα ΜΒ τελειώνουν αλλά λόγο συνήθειας συνεχίζω και σερφάρω στο ίντερνετ με αποτέλεσμα 26.20 ευρώ να κάνουν φτερά μέσα σε 2'. (Όταν τα ΜΒ του προγράμματος σου έχουν τελειώσει αλλά το πρόγραμμα δεν έχει λήξει, σε χρεώνουν 1 ευρώ ανά ΜΒ που χαλάς) Σοκαρισμένος γυρνάω σπίτι και παίρνω κατευθείαν την εξυπηρέτηση τηλέφωνο λέγοντας του ότι δεν χάλασα τόσα ΜΒ κι ότι είναι απαράδεκτο σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα να μου φάνε 26.20 ευρώ. Προωθούν το αίτημα στην τεχνική υποστήριξη οι οποίοι μου λένε ότι είναι λογική αυτή η χρέωση καθώς όντως μπήκα στο ίντερνετ κι ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι για τα λεφτά που χάθηκαν. Αμέσως στέλνω μήνυμα στην επικοινωνία μέσω του whatsup.gr και τους αναφέρω ότι δεν θα μπορέσω να είμαι συνδρομητής σε μία τέτοιου μεγέθους εταιρία η οποία επιβάλλει αυτές τις χρεώσεις στους πελάτες της σε τέτοιους καιρούς. Να μην τα πολυλογώ με παίρνουν τηλέφωνο από την υποστήριξη 13888 και μου αναφέρουν ότι μπορούν να μου επιστρέψουν 10 ευρώ από τα 26.20 που είχα και μηδενίστηκαν. Προφανώς δέχτηκα αλλά θέλω τη γνώμη σας. Στη θέση μου παρόλα τα 10 ευρώ που επιστράφηκαν θα παραμένατε στην εταιρία συνδρομητής; Ναι μεν ήξερα ότι υπήρχε η χρέωση 1 ευρώ ανά ΜΒ αλλά δεν είναι λογικό μέσα σε 2' να γίνονται αέρα 26 ευρώ που μαζευόντουσαν μήνες πιο πριν!!!

w 395 --> Nokia 6303i classic --> Nokia 3720 classic --> Nokia c2-01 --> Nokia c5-00 --> Nokia Lumia 735 τώρα: Nokia Lumia 930
Link to comment
Share on other sites

Γι αυτό έβγαλαν αυτήν την υπηρεσία http://myinternet.cosmote.gr/ για να αποφεύγονται τέτοια πράγματα.

Το λάθος είναι δικό σου. Δε σου ρθε SMS όταν τελείωναν τα MB?:blink:

Προφανώς αν είσαι ευχαριστημένος από σήμα/κάλυψη/ταχύτητες μένεις. Εντάξει άσχημο αυτό που έγινε αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου.

Ενεργοποίησε την παραπάνω υπηρεσία να είσαι ασφαλής από εδώ και πέρα.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι δυστυχώς σε όλες. Όταν έχεις πακέτο δεδομένων με συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης και τα καταναλώσεις πριν από αυτή, η χρέωση στη συνέχεια είναι τεράστια. Δηλαδή και να πας αλλού, τον ίδιο κίνδυνο θα έχεις. Αν είναι περίπου 1€ ανά MB, και μιλάς για 26mb σε 2 λεπτά, προσωπικά μου φαίνεται όχι ανέφικτο.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θέλω να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου με την εξυπηρέτηση της cosmote μετά από δραματική μείωση του υπολοίπου χρόνου ομιλίας μου.

Τις προάλλες ενώ είχα διαθέσιμα MB από την φοιτητική προσφορά, τα ΜΒ τελειώνουν αλλά λόγο συνήθειας συνεχίζω και σερφάρω στο ίντερνετ με αποτέλεσμα 26.20 ευρώ να κάνουν φτερά μέσα σε 2'. (Όταν τα ΜΒ του προγράμματος σου έχουν τελειώσει αλλά το πρόγραμμα δεν έχει λήξει, σε χρεώνουν 1 ευρώ ανά ΜΒ που χαλάς) Σοκαρισμένος γυρνάω σπίτι και παίρνω κατευθείαν την εξυπηρέτηση τηλέφωνο λέγοντας του ότι δεν χάλασα τόσα ΜΒ κι ότι είναι απαράδεκτο σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα να μου φάνε 26.20 ευρώ. Προωθούν το αίτημα στην τεχνική υποστήριξη οι οποίοι μου λένε ότι είναι λογική αυτή η χρέωση καθώς όντως μπήκα στο ίντερνετ κι ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι για τα λεφτά που χάθηκαν. Αμέσως στέλνω μήνυμα στην επικοινωνία μέσω του whatsup.gr και τους αναφέρω ότι δεν θα μπορέσω να είμαι συνδρομητής σε μία τέτοιου μεγέθους εταιρία η οποία επιβάλλει αυτές τις χρεώσεις στους πελάτες της σε τέτοιους καιρούς. Να μην τα πολυλογώ με παίρνουν τηλέφωνο από την υποστήριξη 13888 και μου αναφέρουν ότι μπορούν να μου επιστρέψουν 10 ευρώ από τα 26.20 που είχα και μηδενίστηκαν. Προφανώς δέχτηκα αλλά θέλω τη γνώμη σας. Στη θέση μου παρόλα τα 10 ευρώ που επιστράφηκαν θα παραμένατε στην εταιρία συνδρομητής; Ναι μεν ήξερα ότι υπήρχε η χρέωση 1 ευρώ ανά ΜΒ αλλά δεν είναι λογικό μέσα σε 2' να γίνονται αέρα 26 ευρώ που μαζευόντουσαν μήνες πιο πριν!!!

 

απο την στιγμη που εισαι ενήμερος για αυτες τις χρεωσεις δεν μπορεις να κανεις κατι και σωστα το αναφερεις παραπανω ηταν λαθος δικο σου καθαρα επομένως δεν νομιζω να υπαρχει λογος να φυγεις απο αυτoύς γιατι και στους αλλους να πας παλι τα ιδια θα εκαναν ενεργοποίησε αυτη την επιλογη να κοβεται το ιντερενετ οταν τελειώσουν τα μβ και για να μην την ξαναπαθεις.Οσον αφορα το 10ευρω που σου εκοψαν να ξερεις πως ηταν κατι που δεν το κανουν αρα και απο αυτο κατι βηγκε απο την χασουρα!!!αρα παραμένεις και περισσότερο προσοχη γιατι αυτοι δεν εχουν ελεος!!εμενα επειδη τωρα το γυρισα σε wu η κοπελα στο τηλ μου ειπε να προσεχω γιατι αν τελειωσουν θα ματωσω και μαλιστα μου το ειπε 3-4 φορες!!

Edited by Mark_K
αφαίρεση προσβλητικού χαρακτηρισμού

[sIGPIC][/sIGPIC]

''ΖΗΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ''

"Οι απόψεις είναι σαν τις κω@@@πίδες. Όλοι έχουν από μία."

smrtphone history:HTC Desire**SONY XPERIA SP**LG G3 32Gb**LG G4**ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ 9Τ

Link to comment
Share on other sites

Απλα φεύγεις. 1 ευρω το mb ειναι αρκετο να καταλάβεις οτι μιλάμε *********

Παιδιά θέλω να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου με την εξυπηρέτηση της cosmote μετά από δραματική μείωση του υπολοίπου χρόνου ομιλίας μου.

Τις προάλλες ενώ είχα διαθέσιμα MB από την φοιτητική προσφορά, τα ΜΒ τελειώνουν αλλά λόγο συνήθειας συνεχίζω και σερφάρω στο ίντερνετ με αποτέλεσμα 26.20 ευρώ να κάνουν φτερά μέσα σε 2'. (Όταν τα ΜΒ του προγράμματος σου έχουν τελειώσει αλλά το πρόγραμμα δεν έχει λήξει, σε χρεώνουν 1 ευρώ ανά ΜΒ που χαλάς) Σοκαρισμένος γυρνάω σπίτι και παίρνω κατευθείαν την εξυπηρέτηση τηλέφωνο λέγοντας του ότι δεν χάλασα τόσα ΜΒ κι ότι είναι απαράδεκτο σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα να μου φάνε 26.20 ευρώ. Προωθούν το αίτημα στην τεχνική υποστήριξη οι οποίοι μου λένε ότι είναι λογική αυτή η χρέωση καθώς όντως μπήκα στο ίντερνετ κι ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι για τα λεφτά που χάθηκαν. Αμέσως στέλνω μήνυμα στην επικοινωνία μέσω του whatsup.gr και τους αναφέρω ότι δεν θα μπορέσω να είμαι συνδρομητής σε μία τέτοιου μεγέθους εταιρία η οποία επιβάλλει αυτές τις χρεώσεις στους πελάτες της σε τέτοιους καιρούς. Να μην τα πολυλογώ με παίρνουν τηλέφωνο από την υποστήριξη 13888 και μου αναφέρουν ότι μπορούν να μου επιστρέψουν 10 ευρώ από τα 26.20 που είχα και μηδενίστηκαν. Προφανώς δέχτηκα αλλά θέλω τη γνώμη σας. Στη θέση μου παρόλα τα 10 ευρώ που επιστράφηκαν θα παραμένατε στην εταιρία συνδρομητής; Ναι μεν ήξερα ότι υπήρχε η χρέωση 1 ευρώ ανά ΜΒ αλλά δεν είναι λογικό μέσα σε 2' να γίνονται αέρα 26 ευρώ που μαζευόντουσαν μήνες πιο πριν!!!

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Edited by impreza_sti
Ασκούμε κριτική σε ιδέες και όχι σε ανθρώπους
Link to comment
Share on other sites

Απλα φεύγεις. 1 ευρω το mb ειναι αρκετο να καταλάβεις οτι μιλάμε *********

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

ναι πανε στην βονταφον το εχει 0,98λεπτα!!! 0.3 λεπτα ειναι κερδος !!θα τους πουλησεις και τρελα!!

Edited by impreza_sti

[sIGPIC][/sIGPIC]

''ΖΗΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ''

"Οι απόψεις είναι σαν τις κω@@@πίδες. Όλοι έχουν από μία."

smrtphone history:HTC Desire**SONY XPERIA SP**LG G3 32Gb**LG G4**ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ 9Τ

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι δυστυχώς σε όλες. Όταν έχεις πακέτο δεδομένων με συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης και τα καταναλώσεις πριν από αυτή, η χρέωση στη συνέχεια είναι τεράστια. Δηλαδή και να πας αλλού, τον ίδιο κίνδυνο θα έχεις. Αν είναι περίπου 1€ ανά MB, και μιλάς για 26mb σε 2 λεπτά, προσωπικά μου φαίνεται όχι ανέφικτο.

 

Αυτό προσπαθούσα να τους εξηγήσω κι εγώ. Έφυγαν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα τόσα ΜΒ. Αν και στο φβ να μπεις από την εφαρμογή για 2' μπορεί και να τα χαλάσεις ολα.

 

Το θέμα δεν είναι αν έφταιγα εγώ ή όχι. Το θέμα είναι όπως είπε ο φίλος παραπάνω πως είναι αισχρό το κόστος και όπως σου συμπεριφέρονται θα τους συμπεριφερθείς. Δυστυχώς απειλές θέλουν γιατί αν βαρέσεις 2 φορητότητες συμβόλαια κινητής και 1 φορητότητα σταθερού και ιντερνετ να δεις πως θα σε σεβαστούν μετά. Γι αυτό σε περίπτωση που κι εσείς έχετε τέτοιο θέμα μην το αφήσετε έτσι σκεπτόμενοι ότι "εγώ έφταιγα καλά να πάθω" κυνηγήστε το όσο δεν πάει. Είναι πολλά 26€ παιδιά δεν είναι λίγα.

w 395 --> Nokia 6303i classic --> Nokia 3720 classic --> Nokia c2-01 --> Nokia c5-00 --> Nokia Lumia 735 τώρα: Nokia Lumia 930
Link to comment
Share on other sites

Εδώ διαφωνώ λιγάκι. Από τη στιγμή που γνωρίζω τι παίζει με τη συγκεκριμένη χρέωση πάντα προσέχω και ανανεώνω το πακέτο αρκετά πριν φτάσει στο τέλος του. Ειδικά αν έχω αρκετά χρήματα μέσα σαν υπόλοιπο. Από εκεί και πέρα δεν έχω δίκιο αν διαμαρτηρηθώ, και το γεγονός ότι σου έδωσαν 10€, είναι απλά μία καλή κίνηση εκ μέρους τους.

 

Sent from my XT1562

Link to comment
Share on other sites

Εδώ διαφωνώ λιγάκι. Από τη στιγμή που γνωρίζω τι παίζει με τη συγκεκριμένη χρέωση πάντα προσέχω και ανανεώνω το πακέτο αρκετά πριν φτάσει στο τέλος του. Ειδικά αν έχω αρκετά χρήματα μέσα σαν υπόλοιπο. Από εκεί και πέρα δεν έχω δίκιο αν διαμαρτηρηθώ, και το γεγονός ότι σου έδωσαν 10€, είναι απλά μία καλή κίνηση εκ μέρους τους.

 

Sent from my XT1562

 

Δηλαδή έπρεπε να ζητήσω και ευχαριστώ που μου έδωσαν 10€ πίσω και έκανα λάθος που τους έστειλα μήνυμα και απαίτησα να επιστραφούν αλλιώς θα πάω σε άλλη εταιρία; άσχετα αν η Vodafone ή η wind χρεώνουν το ίδιο. Αν εγώ κι εσύ δεν διαμαρτυρηθούμε στο ελάχιστο γι αυτές τις χρεώσεις και είμαστε παθητικοί, τόσο αυτές οι χρεώσεις θα συνεχίσουν να υφίστανται από το καρτέλ και την κλίκα, αλλιώς και "εταιρίες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας". Με όλο το σεβασμό παιδιά, δεν είναι νοοτροπία αυτή. Πόσο μάλλον όταν σε ξεζουμίζουν τόσα χρόνια με αυτές τις χρεώσεις

w 395 --> Nokia 6303i classic --> Nokia 3720 classic --> Nokia c2-01 --> Nokia c5-00 --> Nokia Lumia 735 τώρα: Nokia Lumia 930
Link to comment
Share on other sites

Όπως δεν είναι νοοτροπία να διαμαρτύρεσαι όταν πληρώνεις τις χρεώσεις αυτές κι όχι όταν επιβάλλονται - ανακοινώνονται από την εταιρία.

 

Κακά τα ψέματα, δεν διαμαρτυρήθηκες για τις υπερβολικές χρεώσεις άλλα για τα 26 € που χρεώθηκες, αν και υπ ευθύνη σου.

Link to comment
Share on other sites

Διαμαρτυρήθηκα για τα 26€ από τη στιγμή που τους είπα ότι ειναι απαράδεκτοι σε τέτοιες εποχές, μια τέτοιου μεγέθους εταιρία να χρεώνει με 1€/ΜΒ τους πελάτες της; δεν μίλησα για μένα φίλε, μίλησε και για σένα και για όλους. Κι επειδή η κοσμοτέ και η κάθε κοσμοτέ έβγαλε την υπηρεσία που δεν σε αφήνει να μπεις στο ίντερνετ όταν τελειώσουν τα ΜΒ δεν σημαίνει ότι το έκανε με την καλή της την καρδιά. Σημαίνει ότι ορισμένοι άνθρωποι διαμαρτυρήθηκαν γι αυτή την τιμολογιακή πολιτική και όχι μόνο όταν τους έφαγαν λεφτά. Γιαν πέρνα μια βόλτα από τη σελίδα του φβ του what's up να δεις σχόλια ανθρώπων που είδαν το υπόλοιπο τους να μηδενίζεται σε λίγα λεπτά. Τέλος πάντων, όταν κι εσείς δείτε κάποια στιγμή 26€ να γίνονται 0 μέσα σε 2' ίσως σκεφτείτε το ίδιο
w 395 --> Nokia 6303i classic --> Nokia 3720 classic --> Nokia c2-01 --> Nokia c5-00 --> Nokia Lumia 735 τώρα: Nokia Lumia 930
Link to comment
Share on other sites

Μπα, εμείς φωνάζουμε και όταν καίγεται το χωράφι του διπλανού μας, όχι μόνο όταν καεί ο δικός μας ο πισινός.

 

BRUTAL

SAVAGE

REKT

 

Ευχαριστώ που επιβεβαιώνεις αυτά που λέω ;)

w 395 --> Nokia 6303i classic --> Nokia 3720 classic --> Nokia c2-01 --> Nokia c5-00 --> Nokia Lumia 735 τώρα: Nokia Lumia 930
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω οτι είναι χρέος του χρήστη να φροντίσει να μην βρεθεί στην κατάσταση αυτή που θα χάσει χρήματα. Μένουν 20-30-50-80mb; Από τη στιγμή που έχεις χρήματα μέσα, και κάνεις έναν στοιχειώδη έλεγχο και βλέπεις με τι ρυθμό τα καταναλώνεις, πάρε ένα νέο πακέτο όταν έχεις φτάσει εκεί. Είναι απλό.

 

Sent from my XT1562

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...