Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δηλαδή αν πατήσω 200' προς όλους με 5€ θα πάρω τα 1000' του φοιτητικού; συγνώμη για τις ερωτήσεις αλλά δεν μπορώ να το καταλάβω
Aν δεν έχεις αυτό που αγαπάς, αγάπα αυτό που έχεις.
Link to comment
Share on other sites

Όχι. Δεν έχει καμία σχέση με το πακέτο 200' προς όλους. Πρέπει να σου εμφανίζει πακέτο με τίτλο 1000' προς όλους με 4€ καθώς το έχει προσφορά, όπως επίσης και 1200' και 1200' SMS με 7€. Αν το νούμερό σου είναι φοιτητικό και δε στα δείχνει δοκίμασε να κάνεις refresh ή να επαναλάβεις την προσπάθεια αργότερα.
Link to comment
Share on other sites

Έκανα εκκαθάριση δεδομένων και εμφανίστηκαν οι επιλογές μετά το συγχρονισμό, ευχαριστώ, κάτι ακόμα με τα mb τι γίνετε τι κάνω για να μην χάνω το υπόλοιπο της προσφοράς? Βάζω κάποιο πακέτο?
Aν δεν έχεις αυτό που αγαπάς, αγάπα αυτό που έχεις.
Link to comment
Share on other sites

Αν είχες βάλει κάρτα τον περασμένο μήνα παίρνεις και στην αρχή του νέου. Αν δεν έχεις βάλει και έχεις αρκετά mb μαζεμένα, μπορείς να αγοράσεις ένα πακέτο και θα παρατείνει τη διάρκειά τους. Εγώ είχα 5gb και 12€, και για να μη βάλω κάρτα πήρα το πακέτο των 60 με 3€ και πήρε παράταση ένα μήνα το σύνολο.
Link to comment
Share on other sites

Αν είχες βάλει κάρτα τον περασμένο μήνα παίρνεις και στην αρχή του νέου. Αν δεν έχεις βάλει και έχεις αρκετά mb μαζεμένα, μπορείς να αγοράσεις ένα πακέτο και θα παρατείνει τη διάρκειά τους. Εγώ είχα 5gb και 12€, και για να μη βάλω κάρτα πήρα το πακέτο των 60 με 3€ και πήρε παράταση ένα μήνα το σύνολο.

οκ. Ευχαριστώ!

Aν δεν έχεις αυτό που αγαπάς, αγάπα αυτό που έχεις.
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να κανει ότι θέλει.

Κάθε φορά που παραβιάζονται τα δικαιώματα μας προσφευγουμε στην δικαιοσύνη

Αλλά επειδή αυτό αργεί και κοστίζει οι εναλακτικές είναι

α) τηλέφωνο στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της cosmote και καταγγελία του καταστήματος

β) Καταγγελία στην E.E.T.T.

 

καλη χρονια σε ολους,

λιγο κουφο μου φαινεται αυτο δηλαδη δεν θελει πελατη νέο η κοσμοτε(απίθανο) ή εχουν κανει συμφωνια τα δικτυα δεν μου παιρνεις δεν σου παιρνω(παρα πολυ απιθανο).

 

Δεν έχει να κάνει με αυτό. Τι μπορεί να συνέβη:

 

1. Μπορεί τη συγκεκριμένη στιγμή να είχε πολλή δουλειά το κατάστημα και ο υπάλληλος να έπρεπε να περάσει στο σύστημα συνδέσεις (που μετρούν στο στόχο και έχουν προτεραιότητα) ή να εξυπηρετήσει πελάτη που ενδιαφέρεται για σύνδεση. Αν η φορητότητα αφορούσε σε καρτοκινητό, τότε ίσως αρνήθηκε να εξυπηρετήσει ή παρέπεμψε τον πελάτη σε άλλο κατάστημα (το πιο πιθανό) για να δώσει προτεραιότητα σε κάποια άλλη δουλειά εκείνη τη στιγμή.

2.Ακόμη μπορεί να είχαν λίγες κάρτες σιμ στο κατάστημα (και λόγω ημερών πολύ πιθανό) και να μην ήθελε να "χαλάσει" μια κάρτα σιμ για φορητότητα σε καρτοκινητό, τη στιγμή που μπορεί να τη χρειαζόταν λίγο αργότερα για νέα σύνδεση (που μετράει στο στόχο). Θα ήταν τραγικό να μην μπορεί να εξυπηρετήσει σε νέα σύνδεση λόγω έλλειψης σε κάρτες σιμ. Μπορεί ακόμη να είχαν τελειώσει οι κάρτες σιμ, γι αυτό να μην σε εξυπηρέτησε (τι άλλο θα μπορούσε να κάνει σε αυτή την περίπτωση; ).

3. Μπορεί να είχαν τεχνικό θέμα στο συγκεκριμένο κατάστημα και να μην μπορούσε να διεκπαιρεώσει τη φορητότητα.

 

Είναι πολλές οι πιθανές αιτίες. Το πιο πιθανό, με βάση την εμπειρία μου, είναι είτε να είχαν πολύ λίγες κάρτες και να έκαναν "οικονομία" όπου μπορούσαν (να ξέρετε ότι συνήθως μια φορά τη βδομάδα τα καταστήματα παραλαμβάνουν κάρτες και είναι πακέτο με συγκεκριμένο αριθμό καρτών, αν τελειώσουν μεσοβδόμαδα δεν μπορούν να κάνουν κάτι), είτε να μην είχαν καθόλου κάρτες, είτε να είχαν τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα. Με την καταγγελία, δεν θα βρει καμία άκρη. Το κατάστημα μπορεί να δικαιολογηθεί ποικιλοτρόπως. Θα έπρεπε να ρωτήσει εκείνη τη στιγμή γιατί δεν μπορούσαν να τον εξυπηρετήσουν και να λύσει το θέμα με το κατάστημα.

Να το συγκεκριμενοποιήσω λιγάκι. Ο φίλος είχε αποφασίσει να κάνει φορητότητα στην Κοσμοτέ και από συμβόλαιο Βόνταφον να πάει σε Κοσμοκάρτα. Πήγε στο κατάστημα και τον εξυπηρέτησαν, του έκαναν την αίτηση, του έδωσαν τις σιμ.

Η Βόνταφον εν τω μεταξύ του έκανε μια πολύ καλή αντιπροσφορά παραμονής στο δίκτυό της, την αποδέχτηκε και πήγε να κάνει ακύρωση της αίτησης. Εγινε μια χαρά κι αυτό. Ως εδώ καλά.

Μετά από δυο μέρες, ειδοποιείται από την Βόνταφον πως έχει ξαναγίνει η αίτηση φορητότητας, πράγμα που δεν είχε κάνει ο ίδιος. Αναγκάστηκε να ξαναπάει στο εν λόγω κατάστημα -εδώ μπαίνω κι εγώ καθώς πήγαμε μαζί οπότε ότι έγινε τα είδα με τα ίδια μου τα μάτια- και να ξανακάει ακύρωση ενώ ζήτησε εξηγήσεις. Εκεί λοιπόν, ο υπάλληλος τον αντιμετώπισε εχθρικότατα, του είπε πως κάνει μούφα αιτήματα για να πάρει καλύτερες επιδοτήσεις από τους άλλους και πως ο ίδιος δεν θα του καταχωρούσε καν το αίτημα. Εγινε και ο δικός μου μπουρλότο κι έγινε του Αγίου Βαρθολομαίου ανήμερα εκεί μέσα.

Θεωρώ πως η όλη αντιμετώπιση ήταν απαράδεκτη, αντιεπαγγελματική και αδικαιολόγητη.Με έχει αναγκάσει κι εμένα να σκέφτομαι σοβαρά να φύγω προς άλλες εταιρείες.

Ο φίλος μου ψάχνει τρόπους να τον τρέξει. Δεν θα το αφήσει έτσι...

Edited by anderson
I see stupid people...
Link to comment
Share on other sites

Να το συγκεκριμενοποιήσω λιγάκι. Ο φίλος είχε αποφασίσει να κάνει φορητότητα στην Κοσμοτέ και από συμβόλαιο Βόνταφον να πάει σε Κοσμοκάρτα. Πήγε στο κατάστημα και τον εξυπηρέτησαν, του έκαναν την αίτηση, του έδωσαν τις σιμ.

Η Βόνταφον εν τω μεταξύ του έκανε μια πολύ καλή αντιπροσφορά παραμονής στο δίκτυό της, την αποδέχτηκε και πήγε να κάνει ακύρωση της αίτησης. Εγινε μια χαρά κι αυτό. Ως εδώ καλά.

Μετά από δυο μέρες, ειδοποιείται από την Βόνταφον πως έχει ξαναγίνει η αίτηση φορητότητας, πράγμα που δεν είχε κάνει ο ίδιος. Αναγκάστηκε να ξαναπάει στο εν λόγω κατάστημα -εδώ μπαίνω κι εγώ καθώς πήγαμε μαζί οπότε ότι έγινε τα είδα με τα ίδια μου τα μάτια- και να ξανακάει ακύρωση ενώ ζήτησε εξηγήσεις. Εκεί λοιπόν, ο υπάλληλος τον αντιμετώπισε εχθρικότατα, του είπε πως κάνει μούφα αιτήματα για να πάρει καλύτερες επιδοτήσεις από τους άλλους και πως ο ίδιος δεν θα του καταχωρούσε καν το αίτημα. Εγινε και ο δικός μου μπουρλότο κι έγινε του Αγίου Βαρθολομαίου ανήμερα εκεί μέσα.

Θεωρώ πως η όλη αντιμετώπιση ήταν απαράδεκτη, αντιεπαγγελματική και αδικαιολόγητη.Με έχει αναγκάσει κι εμένα να σκέφτομαι σοβαρά να φύγω προς άλλες εταιρείες.

Ο φίλος μου ψάχνει τρόπους να τον τρέξει. Δεν θα το αφήσει έτσι...

 

Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει σε ποιό σημείο δεν τον εξυπηρέτησε ο υπάλληλος, όπως μας είπες στο αρχικό σου ποστ. Δεν φαίνεται πουθενά να μην εξυπηρετήθηκε, ίσα ίσα που του έδωσαν και κάρτα σιμ στα χέρια από την πρώτη στιγμή.

 

Άρα, μάλλον θα μπερδεύτηκες (ή μας τα είπες διαφορετικά) στο πρώτο σου ποστ που έκανες λόγο για μη εξυπηρέτηση από κατάστημα. Έτσι; Και θέλει να τρέξει τον υπάλληλο ο φίλος σου επειδή του είπε φάτσα φόρα την αλήθεια... Επειδή τον "ξεμπρόστιασε". Κι ο φίλος σου παρεξηγήθηκε που βρέθηκε κάποιος να του μιλήσει ευθέως για την τακτική του αντί τουλάχιστον να το παραδεχτεί γιατί έκανε φορητότητα εξαρχής... Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ένα μπράβο στον υπάλληλο που μίλησε ευθέως και δεν ασχολήθηκε παραπάνω με κάποιον που νομίζει ότι οι υπάλληλοι στα καταστήματα είναι χασομέρηδες. Προφανώς έχει δοθεί γραμμή από τις εταιρίες να μιλούν αναλόγως σε άτομα που τρώνε το χρόνο των υπαλλήλων για μούφα αιτήματα και γενικώς να παίξουν. Ο φίλος σου δεν μπορεί να κάνει τίποτα, παρά μόνο να του γίνει μάθημα και να μην επαναλάβει το ίδιο σκηνικό γιατί μπορεί να έχει και χειρότερη αντιμετώπιση και μπροστά σε κόσμο. Επιτέλους ας τελειώνει το παραμύθι με τις μούφα φορητότητες ή τουλάχιστον ας έχουν το θάρρος να το παραδέχονται όσοι τις κάνουν και να μην ζητάνε και τα ρέστα και να ενοχλούν συνεχόμενα τους υπαλλήλους που έχουν πολύ πιο σοβαρές δουλειές να ασχοληθούν.

 

Ένα ακόμα μπράβο στον υπάλληλο. :)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή όποιος κανει υπαναχώρηση μετα απο καλύτερη προσφορά σημαίνει οτι απο την αρχη εκανε αίτηση επιτηδες? Και μονο οτι προωθήθηκε ξανα φορητότητα μετα απο ακυρωση χωρις αιτημα του πελατη ειναι παρανομο. Απο που κι ως που θεωρησε ο υπάλληλος οτι ο πελατης το εκανε επιτηδες? Σηκωνει ανετα καταγγελια στην εεττ.
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σε υπάλληλο που έκανε φορητότητα 2η φορά μετά από ακύρωση με δική του πρωτοβουλία χωρίς καμιά τέτοια εντολή από τον πελάτη, και στη συνέχεια επειδή διαφωνεί με τη λογική του να μην κάνει την ακύρωση για να τον "τιμωρήσει"; Δεν το βλέπω λογικό να συγχαίρει κάποιος τον υπάλληλο, εκτός αν ήταν ο ίδιος ο υπάλληλος μέλος και έγραφε στο φόρουμ θέλοντας να δικαιολογήσει την απαίσια αυτή αντιμετώπιση πελάτη.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει σε ποιό σημείο δεν τον εξυπηρέτησε ο υπάλληλος, όπως μας είπες στο αρχικό σου ποστ. Δεν φαίνεται πουθενά να μην εξυπηρετήθηκε, ίσα ίσα που του έδωσαν και κάρτα σιμ στα χέρια από την πρώτη στιγμή.

 

Άρα, μάλλον θα μπερδεύτηκες (ή μας τα είπες διαφορετικά) στο πρώτο σου ποστ που έκανες λόγο για μη εξυπηρέτηση από κατάστημα. Έτσι; Και θέλει να τρέξει τον υπάλληλο ο φίλος σου επειδή του είπε φάτσα φόρα την αλήθεια... Επειδή τον "ξεμπρόστιασε". Κι ο φίλος σου παρεξηγήθηκε που βρέθηκε κάποιος να του μιλήσει ευθέως για την τακτική του αντί τουλάχιστον να το παραδεχτεί γιατί έκανε φορητότητα εξαρχής... Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ένα μπράβο στον υπάλληλο που μίλησε ευθέως και δεν ασχολήθηκε παραπάνω με κάποιον που νομίζει ότι οι υπάλληλοι στα καταστήματα είναι χασομέρηδες. Προφανώς έχει δοθεί γραμμή από τις εταιρίες να μιλούν αναλόγως σε άτομα που τρώνε το χρόνο των υπαλλήλων για μούφα αιτήματα και γενικώς να παίξουν. Ο φίλος σου δεν μπορεί να κάνει τίποτα, παρά μόνο να του γίνει μάθημα και να μην επαναλάβει το ίδιο σκηνικό γιατί μπορεί να έχει και χειρότερη αντιμετώπιση και μπροστά σε κόσμο. Επιτέλους ας τελειώνει το παραμύθι με τις μούφα φορητότητες ή τουλάχιστον ας έχουν το θάρρος να το παραδέχονται όσοι τις κάνουν και να μην ζητάνε και τα ρέστα και να ενοχλούν συνεχόμενα τους υπαλλήλους που έχουν πολύ πιο σοβαρές δουλειές να ασχοληθούν.

 

Ένα ακόμα μπράβο στον υπάλληλο. :)

 

Ο υπάλληλος αυτός ΔΕν ήταν αυτός που τον εξυπηρέτησε αρχικά, ούτε στη συνέχεια στην ακύρωση. Ηταν ένας... περαστικός -ναι, περαστικός- υπάλληλος ο οποίος άρχισε να μιλάει χωρίς προηγουμένως ούτε ο υπάλληλος που μας εξυπηρετούσε, ούτε ο φίλος μου του απευθυνθεί.

Η άρνηση εξυπηρέτησης πήγαινε στο ότι έλεγε πως "εγώ δε θα σου το περνούσα ποτέ" μεταξύ των άλλων.

Το δεύτερο μέρος του σκηνικού, η αψιμαχία, είχε και μένα -επαναλαμβάνω- αυτόπτη μάρτυρα και πίστεψέ με, δεν υπάρχει τίποτα στο να πεις μπράβο σε έναν υπάλληλο που δουλειά του δεν είναι να προσβάλει όποιον δεν γίνεται πελάτης στο μαγαζί του αλλά να εξυπηρετεί. Από πότε το να είσαι νταής έχει γίνει το πολιτικά ορθό σε αυτό εδώ το μέρος της Γής; Στο κάτω κάτω, μούφα ξεμούφα, δεν ξέρω τί και πώς, κανείς δεν έκανε τίποτα παράνομο, δεν ζήτησε τίποτα παράνομο ή δε του είπε του υπαλλήλου να κάνει κάτι καταχρηστικό. Στον συγκεκριμένο δε, δεν απευθύνθηκε καν... Αλλά όταν βρίσκεται καταναλωτής-πελάτης που χρησιμοποιεί τα όπλα και τις δυνατότητες που οι ίδιες οι εταιρίες του δίνουν, είναι κακός, δεν είναι στο σύστημα των προβάτων που όλοι θέλουν να αρμέγουν. Κι εγώ, εσύ πρέπει να κατακεραυνώσουμε τον σκεπτόμενο καταναλωτή και να επιβραβεύσουμε τον εντολοδόχο μπούλη. Οκ. Το πιασα.

Ο φίλος μου βρέθηκε στο κατάστημα για ΔΕΥΤΕΡΗ φορά για ένα θέμα που έπρεπε να πάει μόνο μία. Για μια απλή ακύρωση. Γιατί μια φορητότητα προωθήθηκε ΠΑΛΙ χωρίς έγκρισή του. Γιατί ΚΑΠΟΙΟΣ ήταν ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ γι'αυτό. Και αυτό ήταν η ΜΟΝΗ παρανομία σε όλη αυτή την ιστορία.

Από ηθικής απόψεως ας μην το συζητήσουμε... άστο να πάει... και μόνο που μιλάμε για μπράβο, ακυρώνονται όλα.

Τέλος πάντων, πολύ το κούρασα, μπορεί να γίνεται κι εκνευριστικό για μερικούς... παρακαλώ, συνεχίστε...

Edited by anderson
I see stupid people...
Link to comment
Share on other sites

Καλη χρονια σε ολο το φορουμ

 

σε whatup πως μπορω να δω τα υπολοιπα σμσ,μβ,ομιλια.

ΔΕν μπορω να δω με εφαρμογη whatups γιατι το κινητο ειναι δικαρτο και βαριεμαι να αλλαζω θεση σε σιμ.

Link to comment
Share on other sites

Καλη χρονια σε ολο το φορουμ

 

σε whatup πως μπορω να δω τα υπολοιπα σμσ,μβ,ομιλια.

ΔΕν μπορω να δω με εφαρμογη whatups γιατι το κινητο ειναι δικαρτο και βαριεμαι να αλλαζω θεση σε σιμ.

 

Καλημέρα και χρόνια πολλά. Στέλνεις Υ στο 1313.

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως και χωρίς mobile data δουλεύει η εφαρμογή με Wi-Fi στέλνοντας ένα SMS για να ταυτοποιήσει τον αριθμό. Ίσως απλά αν το ρυθμίσεις να στέλνει από τη συγκεκριμένη sim να δουλέψει.
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως και χωρίς mobile data δουλεύει η εφαρμογή με Wi-Fi στέλνοντας ένα SMS για να ταυτοποιήσει τον αριθμό. Ίσως απλά αν το ρυθμίσεις να στέλνει από τη συγκεκριμένη sim να δουλέψει.

 

 

Στο FAQ της εφαρμογης Whatsup λεει πως η καρτα πρεπει να ειναι στο slot1.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το δοκίμασα βάζοντας την cosmote στο 2ο slot ελπίζοντας πως με Wi-Fi ίσως δούλευε, αλλά βλέπει την πρώτη sim ότι δεν είναι cosmote και δεν προχωράει.

 

Αν μπορούσαν να το κάνουν να δουλεύει όπως η εφαρμογή της Vodafone, που μπαίνει και με λογαριασμό(username/κωδικό) θα ήταν πολύ καλύτερα. Π.χ. συνδέθηκα στην εφαρμογή της Vodafone έχοντας δεδομένα από την cosmote sim.

Link to comment
Share on other sites

εχουν ενημερωθει απο πριν τον αυγουστο αλλα τιποτα , σημερα την ξαναεγκατεστησα να δω μηπως το ειχαν φτιαξει αλλα τιποτα. Αργα τα ζα , υποστηριξη 0,
Link to comment
Share on other sites

Ο υπάλληλος αυτός ΔΕν ήταν αυτός που τον εξυπηρέτησε αρχικά, ούτε στη συνέχεια στην ακύρωση. Ηταν ένας... περαστικός -ναι, περαστικός- υπάλληλος ο οποίος άρχισε να μιλάει χωρίς προηγουμένως ούτε ο υπάλληλος που μας εξυπηρετούσε, ούτε ο φίλος μου του απευθυνθεί.

Η άρνηση εξυπηρέτησης πήγαινε στο ότι έλεγε πως "εγώ δε θα σου το περνούσα ποτέ" μεταξύ των άλλων.

 

Έχει ενδιαφέρον γιατί βάζεις συνεχώς νέα δεδομένα στο σκηνικό, που πριν δεν υπήρχαν. Τελικά ο υπάλληλος ήταν περαστικός υπάλληλος (περαστικός υπάλληλος; Είδε φως και μπήκε; ) και όχι αυτός που εξυπηρέτησε. Θα μείνω σε αυτά που είπα εξαρχής. Ακόμη και να μην έκανε μούφα αίτημα από την αρχή ο φίλος σου, από τη στιγμή που στόχος του ήταν να παραμείνει στο δίκτυό του, καλύτερα ας μην έπαιρνε καθόλου την κάρτα σιμ και ας έλεγε στον υπάλληλο ότι θα περιμένει να ακούσει την προσφορά της εταιρίας του και μετά να αποφασίσει. Τώρα αυτό που λες με τον περαστικό υπάλληλο, αλλάζει όλο το σκηνικό και προσωπικά μου αφήνει απορίες για το τι έγινε τελικά. Από την πλευρά μου, δεν βρίσκω καμία παρατυπία στο κατάστημα ή στον υπάλληλο, ήταν μια αψιμαχία που μπορεί να υπάρξει ανάμεσα σε κατάστημα και πελάτη ανά πάσα 'ωρα και στιγμή αλλά μάλλον ο φίλος σου κόλλησε και θέλει να πάρει εκδίκηση όπως είπες. Για μενα, απλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

 

Για το αίτημα φορητότητας που "ξαναπέρασε", θα μιλήσω παρακάτω.

 

Δηλαδή όποιος κανει υπαναχώρηση μετα απο καλύτερη προσφορά σημαίνει οτι απο την αρχη εκανε αίτηση επιτηδες? Και μονο οτι προωθήθηκε ξανα φορητότητα μετα απο ακυρωση χωρις αιτημα του πελατη ειναι παρανομο. Απο που κι ως που θεωρησε ο υπάλληλος οτι ο πελατης το εκανε επιτηδες? Σηκωνει ανετα καταγγελια στην εεττ.

 

Ο φίλος που άνοιξε το θέμα, δεν μας δίνει καμία πληροφορία για το αίτημα που ξαναπέρασε. Δεν μας λέει τι του είπε το κατάστημα γι αυτό και πώς έγινε. Μας λέει μόνο ότι αυτό του είπαν από τη βονταφον... Γιατί λοιπόν εσύ παίρνεις σαν δεδομένο ότι ο υπάλληλος (που δεν είναι αυτός που του μίλησε άσχημα) μπήκε στη διαδικασία να ξαναπεράσει το αίτημα χωρίς την έγκριση του πελάτη; Πώς να το κάνει αυτό; Να παίξει ο υπάλληλος το κεφάλι του και να ρισκάρει να "τα ακούσει" (στην καλύτερη περίπτωση) για να πετύχει τι; Αφού ο πελάτης δεν ήθελε εν τέλει τη φορητότητα. Άσε που και να την ήθελε (ας πούμε), καρτοκινητό θα το έκανε, όχι σύνδεση. Οι συνδέσεις είναι στο στόχο. Οπότε ούτε το κατάστημα ούτε προσωπικά ο υπάλληλος είχε κανενα λόγο να ξαναπεράσει το αίτημα.

 

Αυτό που μπορεί να έγινε, αν και δεν μας δίνεται καμία πληροφορία σχετικά με αυτό, είναι ή κάτι να μην έγινε σωστά στην ακύρωση και τελικά το αίτημα να μην ακυρώθηκε (αποκλείεται να έγινε επίτηδες, ξαναλέω οι συνδέσεις ενδιαφέρουν τα καταστήματα), ή να ξαναπέρασε το αίτημα φορητότητας όχι το κατάστημα, αλλά η ίδια η cosmote από τα κεντρικά της (έχει συμβεί). Ξαναλέω όμως ότι κάνουμε υποθέσεις αυτή τη στιγμή, αφού δεν έχουμε καμία παραπάνω πληροφορία για αυτό το θέμα.

 

Μπράβο σε υπάλληλο που έκανε φορητότητα 2η φορά μετά από ακύρωση με δική του πρωτοβουλία χωρίς καμιά τέτοια εντολή από τον πελάτη, και στη συνέχεια επειδή διαφωνεί με τη λογική του να μην κάνει την ακύρωση για να τον "τιμωρήσει"; Δεν το βλέπω λογικό να συγχαίρει κάποιος τον υπάλληλο, εκτός αν ήταν ο ίδιος ο υπάλληλος μέλος και έγραφε στο φόρουμ θέλοντας να δικαιολογήσει την απαίσια αυτή αντιμετώπιση πελάτη.

 

Για τη φορητότητα, τα είπα και πιο πάνω. Υποθέσεις κάνουμε, δεν ξέρουμε και δεν μπορούμε να ξέρουμε τι έγινε με αυτό. Άσε που τελικά δεν διαφώνησε αυτός ο υπάλληλος με τον πελάτη, αλλά...ένας περαστικός υπάλληλος! Αν ξαναδιαβάσεις λοιπόν τα τελευταία ποστ, θα δεις ότι μιλάμε για 2 υπαλλήλους, έναν που εξυπηρέτησε τον πελάτη χωρίς να έρθει σε αντιπαράθεση μαζί του κι έναν...περαστικό που μίλησε για τον εαυτό του και μόνο. Κάτι δεν διάβασες μάλλον και έχεις μπερδευτεί στην απάντησή σου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το ότι ένα κατάστημα - υπάλληλοι θεωρούν πως μόνο οι πελάτες που θέλουν συνδέσεις είναι κανονικοι πελάτες και όλοι οι άλλοι να πάνε να γάμ...... Πορεψου εν ειρήνη και αν θεωρείς πως το αίτημα ακύρωση δεν είναι σοβαρή δουλειά, όπως είπες σε προηγούμενο ποστ, διάβασε λίγο αστικό δίκαιο, το νόμο περί καταναλωτών κι ύστερα κρινε τι είναι σοβαρό ή μη.
Link to comment
Share on other sites

Το γραφει ο φιλος εδω

 

##Μετά από δυο μέρες, ειδοποιείται από την Βόνταφον πως έχει ξαναγίνει η αίτηση φορητότητας, πράγμα που δεν είχε κάνει ο ίδιος##

 

kostas_v πολυ το αναλύσαμε το θεμα. Καποιος εν πασι περιπτωση είτε η εταιρία ειτε ο υπαλληλος που μιλησε ασχημα ειτε ο προηγούμενος υπαλληλος ειτε δεν ξέρω ποιος, προώθησε φορητότητα μετα την ακύρωση χωρίς την συγκαταθεση του πελατη και αυτό ειναι παρανομο.

Αν υπήρχε λαθος ή κατι αλλο,του οφείλουν μια εξήγηση τουλάχιστον.

Σε καμμία περίπτωση δεν νομιζω οτι δικαιούται υπαλληλος να την λεει στον οποιονδήποτε,ειδικα αν ο πελάτης διαμαρτύρεται και δεν φταιει οπως αναφέρεται εδω. Εμεις δεν νομιζω να κατσουμε τωρα να κανουμε δικαστηριο εδω μεσα.Εσυ δεν μας ειπες,εισαι υπάλληλος σε κάποιο κατάστημα κινητης? Πολυ ζηλο για την υπεράσπιση υπαλλήλων βλέπω...

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

 

 

Για τη φορητότητα, τα είπα και πιο πάνω. Υποθέσεις κάνουμε, δεν ξέρουμε και δεν μπορούμε να ξέρουμε τι έγινε με αυτό. Άσε που τελικά δεν διαφώνησε αυτός ο υπάλληλος με τον πελάτη, αλλά...ένας περαστικός υπάλληλος! Αν ξαναδιαβάσεις λοιπόν τα τελευταία ποστ, θα δεις ότι μιλάμε για 2 υπαλλήλους, έναν που εξυπηρέτησε τον πελάτη χωρίς να έρθει σε αντιπαράθεση μαζί του κι έναν...περαστικό που μίλησε για τον εαυτό του και μόνο. Κάτι δεν διάβασες μάλλον και έχεις μπερδευτεί στην απάντησή σου.

 

Λάθος. Εσύ κάνεις υποθέσεις ψάχνοντας ποια περίπτωση μπορεί να έχει συμβεί έτσι ώστε όλα όσα έγραψε ο φίλος μας να δικαιολογούν τη συμπεριφορά του υπαλλήλου, με συνδυασμούς ενεργειών που έχουν πολύ μικρή πιθανότητα να συμπέσουν. Ακόμα και κάτι να βρουν σαν δικαιολογία(που δύσκολα δικαιολογείται αλλά λέμε τώρα) για να καλύψουν τη χοντράδα που έκαναν στην περίπτωση που τους κυνηγούσε κάποιος με καταγγελίες, νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουμε τι έχει συμβεί. Το γεγονός και μόνο ότι προβάλλεις σαν επιχείρημα πως ο υπάλληλος έχει σημαντικότερα πράγματα να κάνει, και η συγκεκριμένη ενέργεια δεν έχει όφελος(αντίθετα έχει κόστος) για το κατάστημα, φανερώνει πως η τοποθέτησή σου στερείται αντικειμενικότητας.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι τις απόψεις μας λέμε σε αυτό το foroum. Και οι απόψεις μας είναι πάντα υποκειμενικές.

Για αντικειμενικές απόψεις παρακαλώ να απευθεινθείτε στα site των εταιρειών Π.χ της Cosmote για το συγκεκριμένο θέμα.

Παρακαλώ να σταματήσετε τις προσωπικές αντιπαραθέσεις οι οποίες δεν αφορούν τα μέλη του site.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι τα πραγματα ειναι πολυ απλα και αν κανω λαθος διορθωστε με. Ο καθε εργαζομενος η μονη υποχρεωση που εχει ειναι να εξυπηρετεί τον πελατη με βαση τους κανονισμους της εταιρειας και μονον, το τι κανει ο πελατης δεν ειναι δικη του δουλεια.

Το αν ο καθε πελατης δεχεται προσφορες και αντιπροσφορες ειναι πολιτικες των εταιρειων και αυτες ειναι υπευθυνες για τα περαιτέρω.

Διαβαζω τοσα ποστ για τον υπάλληλο γατα και τσακαλι που τον πηρε πρεφα και εκεινος δεν θα το εκανε και διαφορα αλλα. Η δουλεια του ειναι να κανει αιτησεις και μονον τελος. Αν η εκαστοτε εταιρεια δεν θελει καποιον για πελατη δεν δεχεται το αιτημα και τελειωνει το θεμα. Ολα τα ειχαμε οι super υπαλληλοι μας ελειψαν.

 

Καλη χρονια να εχουμε.

SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3
Link to comment
Share on other sites

Το γραφει ο φιλος εδω

 

##Μετά από δυο μέρες, ειδοποιείται από την Βόνταφον πως έχει ξαναγίνει η αίτηση φορητότητας, πράγμα που δεν είχε κάνει ο ίδιος##

 

kostas_v πολυ το αναλύσαμε το θεμα. Καποιος εν πασι περιπτωση είτε η εταιρία ειτε ο υπαλληλος που μιλησε ασχημα ειτε ο προηγούμενος υπαλληλος ειτε δεν ξέρω ποιος, προώθησε φορητότητα μετα την ακύρωση χωρίς την συγκαταθεση του πελατη και αυτό ειναι παρανομο.

Αν υπήρχε λαθος ή κατι αλλο,του οφείλουν μια εξήγηση τουλάχιστον.

Σε καμμία περίπτωση δεν νομιζω οτι δικαιούται υπαλληλος να την λεει στον οποιονδήποτε,ειδικα αν ο πελάτης διαμαρτύρεται και δεν φταιει οπως αναφέρεται εδω. Εμεις δεν νομιζω να κατσουμε τωρα να κανουμε δικαστηριο εδω μεσα.Εσυ δεν μας ειπες,εισαι υπάλληλος σε κάποιο κατάστημα κινητης? Πολυ ζηλο για την υπεράσπιση υπαλλήλων βλέπω...

 

Δεν μας δίνει λεπτομέριες, ούτε μας λέει τελικά τι εξήγηση έδωσαν για το "αίτημα που ξαναπέρασε".

Όχι δεν είναι αυτή η δουλειά μου τώρα, αλλά έχοντας υπάρξει σε παρόμοια θέση και έχοντας ακούσει ό,τι πιο άκυρο-άτοπο μπορεί να φανταστεί κανείς και με δεδομένα τα όσα μας είπε ο φίλος στο πρώτο του ποστ, πήρα το μέρος του υπαλλήλου, που τελικά δεν ήταν υπάλληλος αλλά...περαστικός υπάλληλος. Έχω δικαίωμα να υποστηρίξω όποιον θέλω άλλωστε, ακόμη και αν φταίει αυτός. Εδώ μέσα ακούγονται όλες οι απόψεις. Αν σε ενοχλεί αυτό, ξέρεις τι να κάνεις.

 

Λάθος. Εσύ κάνεις υποθέσεις ψάχνοντας ποια περίπτωση μπορεί να έχει συμβεί έτσι ώστε όλα όσα έγραψε ο φίλος μας να δικαιολογούν τη συμπεριφορά του υπαλλήλου, με συνδυασμούς ενεργειών που έχουν πολύ μικρή πιθανότητα να συμπέσουν. Ακόμα και κάτι να βρουν σαν δικαιολογία(που δύσκολα δικαιολογείται αλλά λέμε τώρα) για να καλύψουν τη χοντράδα που έκαναν στην περίπτωση που τους κυνηγούσε κάποιος με καταγγελίες, νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουμε τι έχει συμβεί. Το γεγονός και μόνο ότι προβάλλεις σαν επιχείρημα πως ο υπάλληλος έχει σημαντικότερα πράγματα να κάνει, και η συγκεκριμένη ενέργεια δεν έχει όφελος(αντίθετα έχει κόστος) για το κατάστημα, φανερώνει πως η τοποθέτησή σου στερείται αντικειμενικότητας.

 

Κι εγώ κάνω υποθέσεις, κι εσύ κάνεις υποθέσεις κατηγορώντας τον υπάλληλο ότι αυτός ξαναπέρασε το αίτημα τη στιγμή που αυτό δεν αναφέρεται πουθενά.

 

Στο πρώτο του ποστ, ο συνφορουμίτης και άλλοι αναρωτιόταν γιατί δεν εξυπηρετήθηκε. Του έγραψα λοιπόν κάποιες πιθανές αιτίες. Αυτό εσύ το μεταφράζεις σαν έλλειψη αντικειμενικότητας. Ε ας κρατήσουμε τη δικιά σου άποψη για αντικειμενική που δεν έχεις καμία απολύτως σχέση με κατάστημα κινητής τηλεφωνίας, που δεν μπορείς ούτε καν να υποθέσεις τι μπορεί να έγινε και που δεν έχεις τίποτα επί της ουσίας να πεις στο θέμα. :)

Link to comment
Share on other sites

Πιθανές αιτίες και συγχαρητήρια στον υπάλληλο. Σίγουρα οι προθέσεις σου ήταν αντικειμενικες και μόνο να βοηθήσεις τον συμφορουμιτη και όλους τους υπόλοιπους.

Ειδικά αυτό το " έχει πιο σοβαρές δουλειές να κάνει ", πελάτης και ευρώ είναι συγκοινωνουντα δοχεία. Τουλάχιστον μας επιβεβαιώνεις πως οι εταιρίες διδάσκουν τους υπαλλήλους να " εξυπηρετούν " τους πελάτες. Το μόνο που κρατάω από τα τελευταία σου ποστ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, με συγχωρείτε. Ξέχασα πως σε φόρουμ είναι αυτονόητο πως είμαστε υποκειμενικοί. Χρησιμοποίησα λάθος έκφραση. Όπου λέω αντικειμενικότητα γράψτε αδικαιολόγητη μεροληψία.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...