Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 minute ago, EllinikoNisi said:

Πλέον τα vdsl και οπτική ίνα, στο 99% από όποια εταιρία και αν είναι κλειδώνουν στην ονομαστική τιμή τους. Αυτό το λέω γιατί στον ανταγωνισμό παίρνεις σταθερή σε πολύ καλύτερη τιμή. 

Η κινητή όντως σε αυτά τα χρήματα είναι super.

Η Vodafone την 200αρα (με οπτικη μεχρι το καφαο) μου την εδινε 44 ευρώ αν θυμαμαι καλα
Η Wind/Nova δεν μου το εδινε τοτε που το ζητησα και η Cosmote μου εδινε μονο με οπτικη ινα μέχρι το σπίτι (πράγμα αδύνατο γιατι δεν έβγαζα άκρη με την ιδιοκτήτρια)

Οπότε γιαυτό το αναφέρω, οτι μου φάνηκε εντάξει η τιμή 33.9 ευρώ για 200αρα χωρις οπτικη μεχρι το σπίτι

Αμα μπορούσα να βάλω οπτική ινα, σίγουρα θα ηταν ακριβά τα 33.9 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

On 19/6/2023 at 10:02 ΜΜ, Dark_Lord said:

Σήμερα έκανα αίτημα φορητότητας απο Vodafone σε Cosmote για double play συν ενα οικογνεειακό πακέτο με 2 giga family unlimited. Προσχώρησε η διαδικασία όλα καλά και με παίρνουν το απόγευμα και μου λένε ότι για να προχωρήσει το συμβόλαιο των κινητών απαιτείται καταβολή εγγύησης 380 ευρώ!! Λέω γιατί; Μου λένε δεν ξέρω πάρτε στο 13888. Παίρνω εκεί και μου λέει μία υπάλληλος ότι συνήθως αυτό συμβαίνει σε πελάτες που έχουν εκκρεμότητες. τους λέω ήμουν 6 χρόνια συνδρομητής σας (2014-2020) και δεν είχα αφήσει ανεξόφλητο ούτε ευρώ. Ψάχνει λίγο, μου λέει όντως έτσι είναι. Άρα λέω; Δεν υπάρχει άρα μου λέει είναι απόφαση της cosmote. Ωραία λέω, για ποιον λόγο όμως. Δεν υπάρχει πουθενά αυτό γραμμένο ούτε με είχατε ενημερώσει για τέτοιο ενδεχόμενο. Μου λέει δεν ξέρω έτσι είναι. Τι είναι αυτό ρε παιδιά; Πρώτη φορά μου τυχαίνει!

Γνώμη μου μακριά και αγαπημένοι μην δώσεις ευρώ. 

Μου το έχει πει γνωστός μου αυτό για την cosmote αλλά είχε αφήσει απλήρωτο λογαριασμό χρόνια πριν. 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν τα δώσει όμως, θα προχωρήσει η φορητοτητα; 

Είναι πρωτοφανές αυτό, να μη χρωστάει και να του ζητείται εγγύηση. 

 

 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, p_k said:

Αν δεν τα δώσει όμως, θα προχωρήσει η φορητοτητα; 

Είναι πρωτοφανές αυτό, να μη χρωστάει και να του ζητείται εγγύηση. 

 

 

Όχι, δεν προχωράει και μου το τόνισαν ρητά. Το περίεργο είναι ότι η αίτηση για σταθερό και ίντερνετ προχωράει...μάλλον είμαι αφερεγγυος μόνο στα κινητά...στο σταθερό είμαι καλοπληρωτης..

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Dark_Lord said:

Όχι, δεν προχωράει και μου το τόνισαν ρητά. Το περίεργο είναι ότι η αίτηση για σταθερό και ίντερνετ προχωράει...μάλλον είμαι αφερεγγυος μόνο στα κινητά...στο σταθερό είμαι καλοπληρωτης..

Είναι δύο ξεχωριστές εταιρείες. Είναι ο ΟΤΕ για την σταθερή που δεν σου ζητάει λεφτά και είναι η Cosmote για την κινητή θεωρεί ότι θέλει εγγύηση. Όχι αν δεν πληρώσεις δεν προχωρά! Εμένα όταν μου ζήτησαν εγγύηση έκαναν λάθος και μετά την πήραν πίσω. Δεν αξίζει να δώσεις τόσα χρήματα για εγγύηση. Εμ θα τους πληρώσεις εγγύηση 380€ εμ θα τους πληρώνεις και τα πάγια κάθε μήνα. Ότι να ναι 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, την εγγύηση η Κοσμοτε τη ζητάει ή η Vodafone, δεν κατάλαβα 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, p_k said:

Καλημέρα, την εγγύηση η Κοσμοτε τη ζητάει ή η Vodafone, δεν κατάλαβα 

Εγώ για την Cosmote κατάλαβα

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, p_k said:

Καλημέρα, την εγγύηση η Κοσμοτε τη ζητάει ή η Vodafone, δεν κατάλαβα 

Αφού το λέει ο άνθρωπος. Έκανε αίτηση από Vodafone σε Cosmote. Και ότι κάλεσε το 13888 όπως και ότι είναι απόφαση της Cosmote να θέλει εγγύηση 

Edited by AlexM2
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι εάν δώσεις πιστωτική κάρτα για πάγια εξόφληση των λογαριασμών σου δεν ζητάει εγγύηση . Είναι μια ασφάλεια για αυτούς . Δεν γνωρίζουν τον καθένα από εμάς , εταιρεία είναι και όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα . Δίνεις πιστωτική και ξεπερνάς όλα τα εμπόδια . 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, AlexM2 said:

Είναι δύο ξεχωριστές εταιρείες. Είναι ο ΟΤΕ για την σταθερή που δεν σου ζητάει λεφτά και είναι η Cosmote για την κινητή θεωρεί ότι θέλει εγγύηση. Όχι αν δεν πληρώσεις δεν προχωρά! Εμένα όταν μου ζήτησαν εγγύηση έκαναν λάθος και μετά την πήραν πίσω. Δεν αξίζει να δώσεις τόσα χρήματα για εγγύηση. Εμ θα τους πληρώσεις εγγύηση 380€ εμ θα τους πληρώνεις και τα πάγια κάθε μήνα. Ότι να ναι 

Εγώ έχω μιλήσει με 4 υπαλλήλους και μου λένε το ίδιο πράγμα: δεν ξέρουμε γιατί, αλλά πρέπει να δώσετε 380 ευρώ. Δηλαδή λέω ο λόγος είναι επτασφράγιστο μυστικό? Γιατί να μη δώσω 1080 ας πούμε. Και μου λένε είναι απόφαση της Cosmote..

22 minutes ago, dr. said:

Νομίζω ότι εάν δώσεις πιστωτική κάρτα για πάγια εξόφληση των λογαριασμών σου δεν ζητάει εγγύηση . Είναι μια ασφάλεια για αυτούς . Δεν γνωρίζουν τον καθένα από εμάς , εταιρεία είναι και όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα . Δίνεις πιστωτική και ξεπερνάς όλα τα εμπόδια . 

Και όμως, ήδη από την αρχή του συμβολαίου μου ζήτησαν η πληρωμή να γίνεται μέσω πιστωτικής και να είναι ο λογαριασμός ηλεκτρονικός και το αποδέχτηκα.

Με συγχωρείς αλλά αυτό δεν έχει καμία λογική που λες. Δηλαδή στο δάνειο για το αυτοκίνητο που πήρα 20.000 ευρώ με μηδέν προκαταβολή έπρεπε να μου ζητήσουν κανένα διαμέρισμα για ενέχυρο; Και αν εγώ σε ένα μήνα ακυρώσω την πιστωτική? Είναι εξασφαλισμένοι?

Ξαναλέω ότι ήμουν 7 χρόνια στην κοσμοτέ μέχρι το 2020. Χωρίς καμία εκκρεμότητα. Αυτό δεν τους αρκεί?Και σε κάθε περίπτωση, δεν αναφέρεται πουθενά η καταβολή εγγύησης ούτε ως ενδεχόμενο. Είναι παραπλάνηση του καταναλωτή και προσβολή ταυτόχρονα από τη στιγμή που δε σου λένε τι αφορά το ποσό αυτό. Πρέπει να υπάρχει διαφάνεια σε κάθε εμπορική συνδιαλλαγή. Η τράπεζα ας πούμε σου λέει σε περίπτωση δανείου ότι θέλω υποθήκη, ενεχυρίαση μετρητών κ.ά. Εδώ δεν αναφέρεται πουθενά κάτι τέτοιο.

Όσο για τα περί φιλανθρωπικού ιδρύματος,  αν δεν πληρώνεις, γίνεται μονομερής λύση του συμβολαίου από την εταιρεία. δε χρειάζεται να πάω να φάω με την οικογένεια του CEO για να σπάσει ο πάγος και να με γνωρίσουν

Edited by Dark_Lord

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

Αυτά συνέβαιναν πριν πολλά χρόνια, στην αρχή της κινητής. 

Βλέπω γυρνάμε στα παλιά, τέλεια. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Από θέμα αξιοπρέπειας και μόνο δεν τους ακουμπάς ούτε σέντ την οποία εταιρεία τολμήσει να κάνει τέτοιες αρλούμπες χωρίς να υπάρχει λόγος.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, zerokill said:

Από θέμα αξιοπρέπειας και μόνο δεν τους ακουμπάς ούτε σέντ την οποία εταιρεία τολμήσει να κάνει τέτοιες αρλούμπες χωρίς να υπάρχει λόγος.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Παίζουν μπάλα εκ του ασφαλούς. Ε'ιναι η πρώτη εταιρεία μακράν και ενεργούν ως μονοπώλιο. Πήρα τηλ να ακυρώσω τη φορητότητα και για το σταθερό και ούτε καν ίδρωσε το αυτί τους. Προσφέρθηκαν να με βοηθήσουν μάλιστα για να τελειώνω γρηγορότερα τη διακοπή φορητότητας. Και πριν 3 χρόνια που είχα φύγει για τη vodafone με είχαν καλέσει για να προχωρήσουν τη φορητότητα και με ρώτησαν τον λόγο. Τους είπα ότι είστε καλύτερη σε ποιότητα δικτύου εταιρεία αλλά έχω μία πρόταση στα μισά λεφτά με τις ίδιες ονομαστικά παροχές από ανταγωνιστή. Μόνο που δε μου το έκλεισαν στη μούρη ακόμη το θυμάμαι 😆

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για να είμαστε ακριβείς στους γενικούς όρους παροχής υπηρεσιών που αναρτούν οι εταιρείες στις ιστοσελίδες τους αναγράφεται ξεκάθαρα ότι είναι στην ευχέρειά τους να ζητήσουν εγγύηση οπότε ούτε απάτη είναι ούτε παραπλάνηση. Απ'οτι διάβασα δεν αναγραφει κάπου ότι είναι υποχρεωμένες να γνωστοποιούν τα κριτήρια και μια επικοινωνία με την Τηλεγνους που ανέφερε ενας φίλος παραπάνω ίσως να βοηθούσε περισσότερο. Από την άλλη στις εταιρείες ρεύματος για παράδειγμα η καταβολή εγγύησης είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση...

Edited by cuibono
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, cuibono said:

Πάντως για να είμαστε ακριβείς στους γενικούς όρους παροχής υπηρεσιών που αναρτούν οι εταιρείες στις ιστοσελίδες τους αναγράφεται ξεκάθαρα ότι είναι στην ευχέρειά τους να ζητήσουν εγγύηση οπότε ούτε απάτη είναι ούτε παραπλάνηση. Απ'οτι διάβασα δεν αναγραφει κάπου ότι είναι υποχρεωμένες να γνωστοποιούν τα κριτήρια και μια επικοινωνία με τον Τηλεγνους που ανέφερε ενας φίλος παραπάνω ίσως να βοηθούσε περισσότερο. Από την άλλη στις εταιρείες ρεύματος για παράδειγμα η καταβολή εγγύησης είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση...

1)Ισχύει φυσικά αυτό που γράφεις. Όμως όφειλαν να με ενημερώσουν για το ενδεχόμενο αυτό κατά την (ηχογραφημένη) κλήση στην οποία μου αναφέρθηκαν όλες οι οικονομικές παράμετροι και συμφώνησα, ενώ στη συνέχεια υπέγραψα ηλεκτρονικά τη σύμβαση που μου απεστάλη. Συγκεκριμένα, όταν μου είπαν ότι για τη σταθερή θα πρέπει να πληρώσω τέλη φορητότητας 35 ευρώ, τους είπα ότι αν απαιτηθεί από μέρους μου οποιαδήποτε καταβολή ποσού πέραν των συμφωνημένων παγίων, τότε επιθυμώ την άρση της φορητότητας. Η υπάλληλος τότε μου είπε ότι στον επόμενο λογαριασμό τα τέλη φορητότατας θα αφαιρεθούν με τη δικαιολογία "αναβάθμιση εμπειρίας χρήστη" , Πριν λοιπόν μου σταλεί το λινκ για να υπογράψω, ρώτησα ρητά αν υπάρχει ενδεχόμενο από μέρους μου να πρέπει να καταβληθεί οποιοδήποτε ποσο πέραν των παγίων και μου απάντησε "όχι, ακόμη και τα τέλη σύνδεσης οπτικής ίνας (50 ευρώ) είναι δώρο από εμάς. Εκεί συνίσταται η εξαπάτηση, εκτός αν είναι σφάλμα του υπαλλήλου για το οποίο δεν ευθύνομαι εγώ φυσικά.

2) στους όρους τώρα που ανέφερες, η cosmote γράφει "Κατά την έναρξη ή κατά τη διάρκεια της παροχής των Υπηρεσιών, ο Συνδρομητής υποχρεούται να καταβάλει στην COSMOTE, ύστερα από σχετική απαίτηση της, ως προϋπόθεση για την έναρξη ή τη συνέχιση της παροχής σε αυτόν των Υπηρεσιών, εύλογες εγγυήσεις μέχρι εννιακόσια (900,00) ευρώ. Το όριο αυτό δεν ισχύει σε περίπτωση υψηλής χρήσης που υπερβαίνει τα 900 ευρώ ανά μήνα.Οι ζητούμενες εγγυήσεις θα είναι ανάλογες με την πιστοληπτική ικανότητα του Συνδρομητή, τη χρήση των Υπηρεσιών (π.χ. ρυθμός πραγματοποίησης κλήσεων, ασυνήθιστη ή υψηλή χρήση κλπ.) και με τυχόν προηγούμενη αντισυμβατική συμπεριφορά του προς την COSMOTE ή προς τρίτους."

Εγώ δεν αρνήθηκα να καταβάλω το ποσό. Ρώτησα απλώς να μάθω τον λόγο για τον οποίο θα πρέπει να το καταβάλω, αφού δεν υπάγομαι σε καμία από τις ανωτέρω κατηγορίες. Οι ίδιοι μάλιστα μου είπαν "ναι έχετε δίκιο, η πιστοληπτική σας ικανότητα ήταν πάντα άψογη προς κοσμοτε και τρίτους, αλλά δεν παύει να είναι απόφαση της εταιρείας. Αν αυτό δεν είναι αντιδεοντολογικό τουλάχιστον δεν ξέρω πώς αλλιώς να το χαρακτηρίσω.

 

Edited by Dark_Lord

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

Σε είδαν ματσωμένο και είπαν να το εκμεταλλευτούν. Αυτοί έχασαν........

Large εταιρία my ass....... Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές! 

Link to comment
Share on other sites

Μου κάνει εντύπωση αν σου είπαν στο τηλέφωνο ότι δεν υπάρχει οφειλή προς τρίτους γιατί ακούγεται λίγο ακραίο κάθε εκπρόσωπος τηλεφωνικού κεντρου να έχει πρόσβαση σε τέτοιο αρχείο. Εκτός αν το έβγαλε από το μυαλό του οπότε έχεις δίκιο στην περίπτωση αυτή. Οι εταιρείες στα πλαίσια του πιστοληπτικου ελέγχου έχουν τέτοια δυνατότητα όντως μέσω της Τηλεγνους (πολύ χοντρικά είναι ο Τειρεσιας των τηλεπικοινωνιών), η nova στους όρους που έχει αναρτημενους στη δική της σελίδα κάνει σχετική αναφορα. Τώρα το να σου έλεγε ο εκπρόσωπος στην αρχικη τηλεφωνική επικοινωνία "να ξέρετε υπάρχει ενδεχόμενο να ζητηθεί εγγύηση" χωρίς να έχει δει ότι υπάρχει οφειλή από παλιά δε νομίζω ότι είναι κοινή πρακτική ή ότι το έχεις συναντήσει ξανά και σε άλλη αντίστοιχη σύναψη συμβολαίου. Αν το καλοσκεφτείς ίσως σε προσέβαλε και περισσότερο να σου έλεγαν κάτι τέτοιο από το πουθενά, ούτως ή άλλως στη σύμβαση που υπεγραψες αναγράφεται 

ΥΓ. Για να μην παρεξηγηθω και εγώ στη θέση σου δεν θα πλήρωνα την εγγύηση, είναι πολύ μεγάλο το ποσο

Edited by cuibono
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, cuibono said:

Μου κάνει εντύπωση αν σου είπαν στο τηλέφωνο ότι δεν υπάρχει οφειλή προς τρίτους γιατί ακούγεται λίγο ακραίο κάθε εκπρόσωπος τηλεφωνικού κεντρου να έχει πρόσβαση σε τέτοιο αρχείο. Εκτός αν το έβγαλε από το μυαλό του οπότε έχεις δίκιο στην περίπτωση αυτή. Οι εταιρείες στα πλαίσια του πιστοληπτικου ελέγχου έχουν τέτοια δυνατότητα όντως μέσω της Τηλεγνους (πολύ χοντρικά είναι ο Τειρεσιας των τηλεπικοινωνιών), η nova στους όρους που έχει αναρτημενους στη δική της σελίδα κάνει σχετική αναφορα. Τώρα το να σου έλεγε ο εκπρόσωπος στην αρχικη τηλεφωνική επικοινωνία "να ξέρετε υπάρχει ενδεχόμενο να ζητηθεί εγγύηση" χωρίς να έχει δει ότι υπάρχει οφειλή από παλιά δε νομίζω ότι είναι κοινή πρακτική ή ότι το έχεις συναντήσει ξανά και σε άλλη αντίστοιχη σύναψη συμβολαίου. Αν το καλοσκεφτείς ίσως σε προσέβαλε και περισσότερο να σου έλεγαν κάτι τέτοιο από το πουθενά, ούτως ή άλλως στη σύμβαση που υπεγραψες αναγράφεται 

ΥΓ. Για να μην παρεξηγηθω και εγώ στη θέση σου δεν θα πλήρωνα την εγγύηση, είναι πολύ μεγάλο το ποσο

Ναι, το καταλαβαίνω πώς το λές, πιο πολύ με πείραξε το ότι 4! διαφορετικοί υπάλληλοι μου επιβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει κανένα red flag για την περίπτωσή μου, αλλά παρόλα αυτά θα πρέπει να καταβάλω εγγύηση. Άβυσσος η ψυχή....

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που με προβληματίζει είναι το εξής:

Το 2010 ή 2011, είχα κάνει μια σύνδεση σταθερού στο σπίτι μου που συγκατοικούσα με αδελφό φίλης μου.

Μετά απο κάποιο διάστημα, εγώ έφυγα απο το σπίτι και ενοικίασα τότε μόνος μου. Καλή τη πίστει άφησα τότε, άφησα το σταθερό στο όνομα μου στο σπίτι. Κάποια στιγμή, έφυγε και αυτός για εξωτερικό αλλά εγώ το είχα ξεχάσει εντελώς ότι υπήρχε αυτή η "εκκρεμότητα" στο όνομα μου. Το 2017 πέθανε ο πατέρας μου και το σταθερό στο χωριό ήταν στο όνομα του. Το 2018 πήγα να κάνω μεταβίβαση της γραμμής σε εμένα και εκεί αποκαλύφθηκε ότι χρωστάω σχεδόν 1984€ (θυμάμαι το νούμερο καθώς είναι το έτος γέννησης μου) στον ΟΤΕ. Αντιλαμβάνεστε το σοκ που υπέστην απο το πουθενά;

Αρχίζω να το ψάχνω και μου στέλνουν μία λίστα με τους ανεξόφλητους λογαριασμούς καθώς επίσης ΚΑΙ την αγορά συσκευής κινητού με χρώση σε δόσεις στον λογαριασμό. Χωρίς ποτέ εγώ να υπογράψω κάτι ή να συμφωνήσω σε κάτι.

Για να μην χαλάσω την σχέση μου με την φίλη μου, και κουμπαρά μου πλέον, δεν είπα τίποτα απλά το ανέφερα σαν περιστατικό και είπαμε ότι όταν μπορούμε θα τσοντάρουμε απο κοινού να το ξεχρεώσουμε.

Η μεταβίβαση δεν προχώρησε τότε και έμεινε το σταθερό στα στοιχεία του πατέρα μου.

ΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΚΕΙ...

Το καλοκαίρι του 2019 ή 2020 (δεν θυμάμαι αρκιβως) έρχεται διακοπές ο αδερφός της και τυχαία βρισκόμαστε, το συζητάμε και μου λέει πέρα απο τα προφανή (συγνώμες κ.λπ) να μου δώσει τα χρήματα να πάμε να το εξοφλήσουμε. Εκείνες τις ημέρες εγώ έφευγα απο Κρήτη για Αθήνα οπότε είπαμε να το δω και να πάρω πληροφορίες απο την Cosmote για να τα περάσει αυτός κατευθείαν στην εταιρία.

Λίγες ημέρες μετά και πριν προλάβω εγώ να ενημερωθώ με καλούν απο την Cosmote να μου κάνουν μια προσφορά για το σταθερό κλπ κλπ. Δεν αναφέρω τίποτα για το παραπάνω χρέος, τους εξηγώ όμως ότι έχει πεθάνει ο πατέρας μου και πρέπει να πάρω το τηλ στο όνομα μου για να γίνει όλο αυτό και μου λένε να κάνουμε μαζί την διαδικασία εκείνη την στιγμή. Κάνουμε την διαδικασία όντως, στέλνω τα δικαιολογητικά και μετά από μερικές ημέρες, έγινε η μεταβίβαση, άλλαξε και το πακέτο του σταθερού και όλα καλά.

Εμένα όμως με έτρωγε όλο αυτό. Πως γίνεται να φαίνομαι ότι χρωστάω ένα αρκετά μεγάλο ποσό και να προχωρήσει η μεταβίβαση; Λέω τυχαίο θα είναι ή κάτι τους ξέφυγε. Δεν ασχολούμαι περεταίρω μιας και ξέρω ότι θα πληρωθεί.

Μετά απο λίγο καιρό με καλούν για να με ευχαριστήσουν για την εμπιστοσύνη μου και για φερεγγυότητα μου προς το δίκτυο τους και μου προτείνουν να μετατρέψω το καρτοκινητό μου (προνομιακό what's up) σε σύνδεση. Δεν με συνέφερε τότε οπότε τους είπα όχι. Στο άσχετο εκεί τους ρώτησα για οφειλές και μου είπαν ότι βλέπουν την καρτέλα μου καθαρή.

Πάω σε κατάστημα και λέω έχω μια οφειλή που θέλω να κάνω διακανονισμό. Με βλέπουν καθαρό. Άλλο σοκ!

Αρχίζω να το ψάχνω και διαπιστώνω ότι ο ΟΤΕ, είχε διαγράψει οφειλές πελατών του και μάλλον, μέσα σε αυτούς ήμουν και εγώ.

Εκ τότε, έχω στο όνομα μου 2 κινητά και το σταθερό αλλά είμαι συνεπέστατος με πάγιες εντολές κλπ.

Θέλω να καταλήξω ότι όλα αυτά περί εγγυήσεων είναι τρίχες κατσαρές γιατί εδώ έχουμε το δικό μου παράδειγμα ότι υπήρχε ασυνέπεια πληρωμών στο ΑΦΜ μου και του φίλου παραπάνω ότι ήταν συνεπείς.

Επίσης, όσοι έχετε παλιές οφειλές με ένα τηλ στο 13888 θα σας πουν αν έχουν διαγραφεί ή όχι. Δεν μπορούν να δουν αν είχατε και διαγράφηκαν αλλά αν έχετε τώρα στο ΑΦΜ σας. Αυτό μου το είπε πρόσφατα σε παρέα που βρέθηκα και το συζητάγαμε ένας που δούλευε μέσα παλιότερα και μου επιβεβαίωσε ότι όντως διαγράφηκαν πολλές οφειλές για να φαίνεται η εδώ εταιρία ότι δεν έχει ληξιπρόθεσμες προς την μαμα εταιρία. 

 

Με τα λεφτά που θα πληρώναμε για την οφειλή (μαζί με την κουμπάρα μου) πήγαμε ταξίδι οικογενειακώς πέρυσι να δούμε τον αδερφό της στην Ισπανία που ζει και όλοι μαζί μετά πήγαμε Μαγιόρκα. Παρεμπιπτόντως καταπληκτικός προορισμός. 

Τα μυαλά, όπως και τα αλεξίπτωτα, δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτά!
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο story με πολλές ερωτήσεις...
1. Ειδοποιήσεις πληρωμής δεν έστελνε τότε η Cosmote? Μέσω κινητού ή επιστολής ή μέσω του application?
2. Όταν έφυγε και ο φίλος σου από το σπίτι, δεν είδε ότι υπάρχει μια γραμμή με ένα ρούτερ επάνω που λειτουργεί? Τί έκανε, έκλεισε το ρούτερ και έφυγε?
3. Δεν του φάνηκε περίεργο με έχει μια γραμμή σπίτι χωρίς να την πληρώνει?
4. Όσο έμενε εκεί δεν του ήρθε κανένας λογαριασμός να πληρώσει?
5. Όταν ήρθε ο επόμενος ενοικιαστής βρήκε γραμμή έτοιμη για ίντερνετ και πληρωμένη?

Γενικά κάνεις δεν διερωτήθηκε το οτιδήποτε για αυτή την γραμμή φάντασμα?

Εγώ πιστεύω ότι φταίει η Cosmote. Αν κάποια υπηρεσία μένει απλήρωτη, την κόβουν μετά από 2-3 το πολύ πάγια. Δεν την αφήνουν να τρέχει επ αόριστον.

Στάλθηκε από το M2007J3SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, MeddlingMageGR said:

Ωραίο story με πολλές ερωτήσεις...
1. Ειδοποιήσεις πληρωμής δεν έστελνε τότε η Cosmote? Μέσω κινητού ή επιστολής ή μέσω του application?
2. Όταν έφυγε και ο φίλος σου από το σπίτι, δεν είδε ότι υπάρχει μια γραμμή με ένα ρούτερ επάνω που λειτουργεί? Τί έκανε, έκλεισε το ρούτερ και έφυγε?
3. Δεν του φάνηκε περίεργο με έχει μια γραμμή σπίτι χωρίς να την πληρώνει?
4. Όσο έμενε εκεί δεν του ήρθε κανένας λογαριασμός να πληρώσει?
5. Όταν ήρθε ο επόμενος ενοικιαστής βρήκε γραμμή έτοιμη για ίντερνετ και πληρωμένη?

Γενικά κάνεις δεν διερωτήθηκε το οτιδήποτε για αυτή την γραμμή φάντασμα?

Εγώ πιστεύω ότι φταίει η Cosmote. Αν κάποια υπηρεσία μένει απλήρωτη, την κόβουν μετά από 2-3 το πολύ πάγια. Δεν την αφήνουν να τρέχει επ αόριστον.

Στάλθηκε από το M2007J3SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


 

Σε άτομο της οικογένειας μου δεν είχαν στείλει λογαριασμό για αρκετό καιρό (το εκμεταλλεύτηκε) και δεν του είχαν κόψει το σταθερό μετά δεν ξέρω τι έγινε και το λογαριασμό 400 ευρώ μαζεμένα και όταν κάλεσε να τους ζητήσει τα ρέστα του είπαν απλά ότι μπορεί να φύγει χωρίς ποινή αλλά το χρέος θα μείνει μετά έκανε διακανονισμό και το εξόφλησε όλο.

Link to comment
Share on other sites

Έχω έναν γνωστό που είναι manager στην Cosmote. Τον κάλεσα για να ζητήσω τη γνώμη του. Μου είπε ότι μίλησε με τα αρμόδια τμήματα και του είπαν off the record ότι σε "βαρβάτα" συμβόλαια μπορεί να ζητήσουν εγγύηση..Αυτό τι ερμηνεία έχει? Ότι δηλαδή αφού έχει ο μάγκας να τον αρμέξουμε? Επίσης μου είπε ότι το αν θα βγάλει το σύστημα καταβολή εγγύησης είναι καθαρά θέμα τύχης, εκτός αν υπάρχουν οικονομικές οφειλές....Cosmote 2023....

Edited by Dark_Lord

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

Εδώ όμως δεν υπήρχαν οφειλές...

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, p_k said:

Εδώ όμως δεν υπήρχαν οφειλές...

Επί λέξει μου είπε "μπορεί 2 άτομα ίδιας πιστοληπτικής ικανότητας να κάνουν αίτηση για το ίδιο πρόγραμμα και στον έναν να βγάλει εγγύηση και στον άλλον όχι". Βγάλτε τα συμπεράσματά σας..

nokia 3330 - motorola V560 -  sony ericsson K800i - LG KU990 - nokia E5 - huawei ideos x5 pro - sony xperia ray - Lg optimus L7 II - HTC one x- iphone 4- iphone 5 - ipad mini - samsung galaxy note 4 - iphone 6 - ipad air - iphone 7 plus - samsung galaxy s10+ - xiaomi pad 5 - samsung galaxy s22 ultra - samsung galaxy s23 ultra

samsung galaxy watch, samsung galaxy watch 5 pro

Toshiba Satellite L775, Dell Latitude 3420, Asus Zenbook 14 Oled

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που θα πω είναι ότι όταν κάνουν έλεγχο πιστοληπτικής ικανότητας δεν αποφασίζουν στην τύχη. Ελέγχουν αρκετές βάσεις δεδομένων και αποφασίζουν (αυτόματα ή μη) λαμβάνοντας υπόψιν το ύψος των παγίων και το σύνολο των γραμμών. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...