Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

αυτό που πηρες ειναι το XL και στο εδωσαν απο 79,90 στα 41,20

Εμένα μόλις τωρα μου εδωσαν το L (2000+2000+ 5GB) απο 61,90 στα 28,41 .:p:p:p

 

Πολυ καλη τιμη . Μακαρι τον Οκτωβριο να παρω τετοια προσφορα. Τωρα με το παλιο xl στα 29€ 1500 1500 3.5 gb . Εχω και σταθερο cosmote. Την προσφορα πως την πηρες και σε ποιο προγραμμα ησουν πριν;

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη τιμη . Μακαρι τον Οκτωβριο να παρω τετοια προσφορα. Τωρα με το παλιο xl στα 29€ 1500 1500 3.5 gb . Εχω και σταθερο cosmote. Την προσφορα πως την πηρες και σε ποιο προγραμμα ησουν πριν;

είχα το παλιό L με 700' 150 sms και 1150 ΜΒ + Δωρο 1024 ΜΒ και με έκπτωση λόγω αλλαγης φορητοτητας και σε κινητο και σε σταθερό (με την βοήθεια κάποιου συμφορουμίστα που έχει φίλο στο cosmote)

οπότε απο 45,91 που είχε πλήρωνα 13,25 . Με πήραν και μου πρότειναν το ίδιο με 25 ευρω χωρις το δωρο 1GB που είχα , δεν το δέχτηκα και μετεφερα την εκπτωση στο νεο L.

Καλό είναι όποιο μέλος του φόρουμ (που δουλεύει στον cosmote) μπορεί να βοηθήσει ας στείλει pm . Ο αλτρουισμός ή οποιαδήποτε άλλη βοήθεια είναι καλοδεχούμενη στις δύσκολες ημέρες που περνάμε σαν καταναλωτές. Δεν είμαστε όλοι πλούσιοι , αλλά οι εταιρείες κινητής ΕΙΝΑΙ .

Edited by sotrous
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς στο pdf του λογαριασμού σου να δεις πόσο μίλησες πραγματικά (ή πόσα ΜΒ καταναλωσες) και τι χρεώθηκες εκείνον τον μήνα. Αυτό πρέπει να το κάνεις μέσο όρο για 2-3 μήνες για να βγάλεις ένα καλύτερο αποτέλεσμα.

Ευχαριστω, θα το δοκιμάσω.

 

----- προσθήκη μηνύματος 115 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

φίλτατε tagar,

στην εποχή των πάμφθηνων απεριόριστων προγραμμάτων τηλεφωνίας αναζητάς πλατφόρμα καταγραφής αναγκών συνδρομητή;

παραφράζοντας το "

" των Μάνου Λοΐζου και Δημήτρη Χριστοδούλου

 

Απεριόριστα είν' αυτά

Πάρ' τα κι ας πέσουν χάμω

 

η καλύτερη πλατφόρμα είναι οποιοδήποτε λογιστικό φύλλο (Excel\Calc\...) το οποίο θα τροφοδοτήσεις με στοιχεία από τους λογαριασμούς σου.

Το ιδανικό θα ήταν με στοιχεία από το mycosmote, αλλά χρειάζονται μεταφραστή σε κάποια σημεία.

Ευχαριστώ, πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα.Εδώ και κάποια χρόνια ανανεώνω για 2 έτη μιας και παίρνω καλες επιδοτήσεις αποκλειστικά για την σειρά galaxy s.

Ετσι και φέτος τον Απρίλη μου δόθηκε η ευκαιρία για 2ετή ανανέωση(2 νουμερα) με ποσό επιδότησης 300 και 320 ευρώ αντίστοιχα για καθ'ένα απο τα νουμερα για το S10-S1plus.

Το αμέλησα και μην γνωρίζοντας ότι κάθε μήνα βγάζουν καινούργιες προσφορές το Μάη που μπήκα στον κόπο να ανανεώσω η προσφορά δεν υπήρχε.

Κατόπιν επικοινωνίας με 13888 μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν τις προσφορές που βγαίνουν και οι οποίες αλλάζουν κάθε μήνα.

Μιας και ο μόνος λόγος ανανέωσης ήταν οι συγκεκριμένες επιδοτήσεις ήθελα να ρωτήσω αν παίξω το χαρτί της αλλαγής σε καρτοκινητή και στα 2 νουμερα υπάρχει περίπτωση να μου την ξαναδώσουν;Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα.Εδώ και κάποια χρόνια ανανεώνω για 2 έτη μιας και παίρνω καλες επιδοτήσεις αποκλειστικά για την σειρά galaxy s.

Ετσι και φέτος τον Απρίλη μου δόθηκε η ευκαιρία για 2ετή ανανέωση(2 νουμερα) με ποσό επιδότησης 300 και 320 ευρώ αντίστοιχα για καθ'ένα απο τα νουμερα για το S10-S1plus.

Το αμέλησα και μην γνωρίζοντας ότι κάθε μήνα βγάζουν καινούργιες προσφορές το Μάη που μπήκα στον κόπο να ανανεώσω η προσφορά δεν υπήρχε.

Κατόπιν επικοινωνίας με 13888 μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν τις προσφορές που βγαίνουν και οι οποίες αλλάζουν κάθε μήνα.

Μιας και ο μόνος λόγος ανανέωσης ήταν οι συγκεκριμένες επιδοτήσεις ήθελα να ρωτήσω αν παίξω το χαρτί της αλλαγής σε καρτοκινητή και στα 2 νουμερα υπάρχει περίπτωση να μου την ξαναδώσουν;Ευχαριστώ.

 

Κάποια προσφορά, ΣΙΓΟΥΡΑ θα σου δώσουν αλλά ποια θα είναι αυτή, δεν ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Γνωρίζει κανείς τι γίνεται τιμολογιακά αν λήξει το συμβόλαιο σου και δεν έχεις ανανεώσει ακόμη σε κάποιο άλλο;

 

Αν είχες πάρει επιδότηση για συσκευή, δεν θα δεις διαφορά στην τιμή, αν δεν είχες πάρει συσκευή θα λήξει μαζί με το συμβόλαιο και η έκπτωση που είχες και θα πάει το πάγιο στην εμπορική τιμή

Link to comment
Share on other sites

Αν είχες πάρει επιδότηση για συσκευή, δεν θα δεις διαφορά στην τιμή, αν δεν είχες πάρει συσκευή θα λήξει μαζί με το συμβόλαιο και η έκπτωση που είχες και θα πάει το πάγιο στην εμπορική τιμή

Σε ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Σχετικά με τη μέθοδο φορητότητας προκειμένου να ασκηθεί πίεση για καλύτερα συμβόλαια:

αποδίδει πλέον ή έχουν αλλάξει οι χρόνοι αποδοχής από τον 2ο πάροχ,ο ώστε μετά να "εγκλωβιζόμαστε";

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει τμήμα που κάνει την προσπάθεια να σε κρατήσει. Δεν είναι όμως σίγουρο πως θα πάρεις αυτό που ονειρεύεσαι.
:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Πριν 4-5 μέρες το Cinema Pack είχε 15ευρω ..... τώρα έχει 19,90 !!!!!!!!!!!!! :X:X:X
:X«'Έλληνες ενωθείτε εναντίον του κοινού εχθρού, εναντίον του μίσους, της διχόνοιας και της διαίρεσης, που είναι ό ίδιος μας ο εαυτός» - Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ.
Link to comment
Share on other sites

Με πήρανε και μου είπαν αν θέλω να αλλάξω το xl1 που έχω στο νέο xl1.. Από 1500 λεπτα.. 1500 μηνύματα και 2900 mb στα 39.80 που είχα στα 43.40 με απεριόριστη ομιλία 4000 SMS και 15 gb.

Χωρίς να αλλάξει το συμβόλαιο μου.. Η ημερομηνία λήξης παραμένει έως το 20 που ήταν.. Το έκανα

 

Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ζω την απόλυτη κοροϊδία με την Cosmote. 15/5/2019 έκλεισα για ανανέωση δύο συμβολαίων. Τελικά όπως εκρινα με βάση αυτά που μου ΕΙΠΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ είναι ότι με συμφέρει να γυρίσω σε καρτοσυμβολαιο. Όμως το βασικό θέμα που προέκυψε είναι ότι:

 

--ενώ μου είπαν για SMS το πρόγραμμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ SMS (εμένα αυτό με νοιάζει)

-- ενώ μου είπαν ότι είναι ΑΝΑ ΛΕΠΤΟ η χρέωση, για τα COSMOTE η ελάχιστη είναι 3 λεπτά!

-- ενώ μου είπαν ότι θα μεταφερθεί μια προσφορά που είχα λόγω ενός συμβολαίου Cosmote tv, αυτό ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ

 

Έχω επικοινωνήσει 5 φορές μαζί τους και ΜΕ ΓΡΑΦΟΥΝ! Μου λένε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και δεν γίνεται ποτέ.

 

Τι άλλο μπορώ να κάνω; Συνήγορος του Καταναλωτή;;

 

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ζω την απόλυτη κοροϊδία με την Cosmote. 15/5/2019 έκλεισα για ανανέωση δύο συμβολαίων. Τελικά όπως εκρινα με βάση αυτά που μου ΕΙΠΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ είναι ότι με συμφέρει να γυρίσω σε καρτοσυμβολαιο. Όμως το βασικό θέμα που προέκυψε είναι ότι:

 

--ενώ μου είπαν για SMS το πρόγραμμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ SMS (εμένα αυτό με νοιάζει)

-- ενώ μου είπαν ότι είναι ΑΝΑ ΛΕΠΤΟ η χρέωση, για τα COSMOTE η ελάχιστη είναι 3 λεπτά!

-- ενώ μου είπαν ότι θα μεταφερθεί μια προσφορά που είχα λόγω ενός συμβολαίου Cosmote tv, αυτό ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ

 

Έχω επικοινωνήσει 5 φορές μαζί τους και ΜΕ ΓΡΑΦΟΥΝ! Μου λένε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και δεν γίνεται ποτέ.

 

Τι άλλο μπορώ να κάνω; Συνήγορος του Καταναλωτή;;

 

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στείλε τους γραπτώς (μέηλ κλπ) τις όποιες εναντιώσεις σου.

Πέρα από τις ηχογραφήσεις, είναι σημαντικό να αρχειοθετείται και γραπτά η επικοινωνία των παραπόνων σου.

Link to comment
Share on other sites

Να ζητήσεις την ηχογράφηση όπως δικαιούσε.
Αυτό το έχω κάνει 4 φορές και κάθε φορά λένε "θα κάνουμε αίτηση στο αρμόδιο τμήμα" κλπ κλπ. Και εννοείται ούτε φωνή ούτε ακρόαση..

 

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει τμήμα που κάνει την προσπάθεια να σε κρατήσει. Δεν είναι όμως σίγουρο πως θα πάρεις αυτό που ονειρεύεσαι.

Σε ευχαριστώ και πάλι.

 

Αυτό που θέλω να ξέρω είναι: εφόσον προχωρήσει η φορητότητα σε άλλο πάροχο αν και για πόσο χρονικό διάστημα μπορούμε να υπαναχωρήσουμε και να μείνουμε στον αρχικό πάροχο (εφόσον βέβαια μας έχει κάνει έστω την τελευταία στιγμή, καλύτερη πρόταση).

Γνωρίζει κανείς;

Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζεται να αγωνίας. Πήγαινε κανονικά στον άλλον πάροχο. Υπάρχει τμήμα της Cosmote που σε παίρνει τηλέφωνο και σου κάνει καλύτερη προσφορά για να γυρίσεις πίσω σε αυτήν μέσα σε ένα διάστημα 15 ημερών. Έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης δηλαδή ακόμα και αν ενεργοποιηθείς στην άλλη εταιρεία.

 

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ισχύει μόνο σε φορητότητα μέσω call center ή τηλεφωνικής προσφοράς (εξ αποστάσεως). Αν την κάνεις σε κατάστημα τότε δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης..

 

Επίσης δεν ειναι σίγουρο οτι θα σε καλέσουν για αντιπροσφορά. Εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το προφιλ του κάθε πελάτη καθώς και από το ποσοστό επίτευξης του μηνιαίου στόχου retention / win back πελατών

Link to comment
Share on other sites

https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0837.html

 

Εδώ ο σχετικός κανονισμός..

Link to comment
Share on other sites

Με πήρανε και μου είπαν αν θέλω να αλλάξω το xl1 που έχω στο νέο xl1.. Από 1500 λεπτα.. 1500 μηνύματα και 2900 mb στα 39.80 που είχα στα 43.40 με απεριόριστη ομιλία 4000 SMS και 15 gb.

Χωρίς να αλλάξει το συμβόλαιο μου.. Η ημερομηνία λήξης παραμένει έως το 20 που ήταν.. Το έκανα

 

Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Έχω το ίδιο μαζί με τον αδερφό μου αλλά με 4,9 γιγα (2,9 + 1 από σταθερο - vdsl + 1 από την ανανεωση) το κάθε νούμερο και πληρώνω σύνολο και για τα δυο 59,50. Με πήραν τηλέφωνο αν θέλουμε να πάμε στο νέο προγραμμα που είπες με 67,80€ συνολικα. Το σκέφτομαι, τα 15γιγα είναι δελεαστικά, τα λεπτά δεν με απασχολούν μιας και τα 1500 με καλύπτουν.

GATE 13...TILL THE END OF THE WORLD...
Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζεται να αγωνίας. Πήγαινε κανονικά στον άλλον πάροχο. Υπάρχει τμήμα της Cosmote που σε παίρνει τηλέφωνο και σου κάνει καλύτερη προσφορά για να γυρίσεις πίσω σε αυτήν μέσα σε ένα διάστημα 15 ημερών. Έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης δηλαδή ακόμα και αν ενεργοποιηθείς στην άλλη εταιρεία.

 

Δεν ισχύει αυτο μετα την 4 Ιουνίου 2018...

Σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕΤΕ που ισχύει απο 4 Ιουνίου 2018 ο παλιός πάροχος εμημερώνετε για το αιτημα σου αφου 'εχει παρέλθει το χρονικό διάστημα για υπαναχώρηση.... που σημαίνει οτι δεν υπαρχει επιστροφή χωρίς κόστος...

 

"Σε αυτό το πλαίσιο, ισχύουν τα ακόλουθα:

 

H αίτηση φορητότητας προωθείται στον υφιστάμενο πάροχο μετά την πάροδο των 14 ημερών, οπότε και ξεκινά η διαδικασία υλοποίησής της.

Σε περίπτωση που ο συνδρομητής επιθυμεί το αίτημα να υλοποιηθεί νωρίτερα από τις 14 ημέρες, πρέπει να υποβάλει σχετική δήλωση στη νέα εταιρία. Σημειώνεται, ότι η εταιρία έχει δικαίωμα είτε να μην κάνει αποδεκτό το αίτημα, είτε να ζητήσει από τον συνδρομητή γραπτή δήλωση ότι αποδέχεται να απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αυτή, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα, μέχρι την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σε νέα εταιρία και εφόσον δεν έχει παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών, να υποβάλει αίτηση ακύρωσης της φορητότητας.

Ο συνδρομητής για να ακυρώσει τη φορητότητα, πρέπει να αποστείλει σχετική αίτηση αποκλειστικά στην εταιρία στην οποία είχε υποβάλει το αίτημα φορητότητας και με έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που διαθέτει η εταιρία για τον σκοπό αυτό."

 

https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0837.html

Link to comment
Share on other sites

Άρα το win back ουσιαστικά δεν ισχύει από πέρσι, σωστά;

Δεν πρόκειται να πάρουν για αντιπροσφορά.

Link to comment
Share on other sites

Και να παρουν, όταν θα έχει πάει το αίτημα φορητότητας σε αυτούς εσύ για να το ακυρώσεις θα πρέπει να πληρώσεις την ποινή στον νέο πάροχο.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...