Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η φορητότητα είναι τεχνική ενέργεια. Η καταγγελία σύμβασης, υπαναχώρηση κτλ είναι νομικό.

Στην δική σου περίπτωση θα έπρεπε απ' όταν έστειλες πίσω το συμβόλαιο στην Κοσμοτέ (με email) να καταχωρήσουν το αίτημα και σε 6 ώρες το πολύ να επιστρέψεις στην Κοσμοτέ. Το γιατί δεν έγινε μάλλον διαδικαστικό θέμα της κοσμοτέ είναι και σίγουρα δεν έχει σχέση με την φορητότητα αφού τεχνικά μπορείς να μεταφερθείς και με το που πας στο νέο δίκτυο σε επόμενο τρίτο δίκτυο κοκ.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζετε αν γινεται πλεον διαγραφη του μειλ η επανασυνδεση με αλλο νουμερο στην εφαρμογη my cosmote?
Link to comment
Share on other sites

Γνωριζετε αν γινεται πλεον διαγραφη του μειλ η επανασυνδεση με αλλο νουμερο στην εφαρμογη my cosmote?

 

Εγώ πάντως στο MyCosmote μπορώ να συνδεθώ με τους παλαιούς (προ διπλής διαδοχικής φορητότητας) κωδικούς μου, όμως δεν βλέπω μέσα καμία σύνδεση, παρά μόνο το προφίλ μου. Επίσης δεν μπόρεσα να προσθέσω τις 2 συνδέσεις μου στον υπάρχοντα λογαριασμό MyCosmote, οπότε ίσως πρέπει να απευθυνθώ στην εξυπηρέτηση πελατών για να το κάνει αυτό.

 

@Panagioths: Συμφωνούμε ότι τεχνικώς είναι εφικτό να πραγματοπιηθεί (η φορητότητα) εντός 6ώρου και νομικώς είναι κατοχυρωμένες οι εταιρείες αν "βιαστούν" να διεκπεραιώσουν το αίτημα.

Ίσως όμως λέω εγώ να μην δεσμεύονται στο 6ωρο και να έγκειται στη διακριτική τους ευχέρεια τελικά, για το αν θα ανταποκριθούν άμεσα, ή όποτε διευκολυνθούν. Και το λέω αυτό διότι αν το 6ωρο ήταν ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ για τις εταιρείες, τότε θα ήταν εφικτό να μη φύγεις καθόλου από την αρχική...

Να πεθαίνεις για την Ελλάδα είναι άλλο

και άλλο εκείνη να σε πεθαίνει...

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και είναι δεσμευτικό το 6ωρο σε κάθε αίτημα φορητότητας!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, αν και τα έχω ξαναπεί τμηματικά, ας τα συνοψίσω συνοπτικά σε ένα μήνυμα.

Χρόνια ήμουν στην Cosmote και λόγο απαξίωσής μου και μηδενικών προσφορών έκανα αίτημα φορητότητας στη Vodafone μετά από τηλεφωνική επικοινωνία τους μαζί μου. Της τηλεφωνικής επικοινωνίας ακολούθησε η αποστολή με courier των συμβολαίων και της κάρτας sim, τα οποία ήρθαν στην ώρα τους όπως μου υποσχέθηκαν, δηλαδή την επόμενη μέρα. Με το που έλαβαν πίσω υπογεγραμμένο από εμένα το συμβόλαιο, μέσα σε 6 ώρες είχε ολοκληρωθεί η φορητότητα και πέρασα στο δίκτυό τους, παρόλο που στο ενδιάμεσο διάστημα δέχτηκα τηλεφωνική προσφορά από Cosmote για να μη φύγω και υπέβαλα (γραπτώς τε και τηλεφωνικώς) αίτημα προς τη Vodafone να ακυρώσει την μεταφορά μου σε αυτή.

Αφού ήδη είχα μεταφερθεί στη Vodafone, έπρεπε πλέον με την ίδια διαδικασία αλλά αντίστροφα πλέον, να με τραβήξει η Cosmote πίσω. Όπως είπε ένας φίλος παραπάνω, είναι διαδικασία pull και όχι push. Με την Cosmote επειδή είχα ήδη την προηγούμενη sim, δεν χρειάστηκε courier αλλά στάλθηκε μόνο το συμβόλαιο με email. Υπέγραψα και το έστειλα πίσω (επίσης με email) ώστε να αιτηθούν αυτοί πλέον φορητότητα προς τη Vodafone. Ε, λοιπόν αυτό κράτησε 2 εβδομάδες... Στο διάστημα αυτό λειτουργούσα με την κάρτα της Vodafone και φυσικά μου ήρθε ήδη ένας λογαριασμός από αυτήν, με ολόκληρο το πάγιο ενός μηνός. Δεν το πλήρωσα ακόμη γιατί αφού έμεινα μισό μήνα σε αυτούς, θα ακολουθήσει εκκαθαριστικός λογαριασμός (από ότι με ενημέρωσε κατάστημα της Vodafone) όπου θα μου αφαιρείται το αντίστοιχο ποσό του παγίου, με αποτέλεσμα να πληρώσω μόνο μία φορά το ποσό που θα αντιστοιχεί στις 2 εβδομάδες που με εξυπηρέτησε το δίκτυό τους.

Συμπέρασμα: Το 6ωρο της φορητότητας ίσχυσε για τη Vodafone, όχι όμως και για την Cosmote.

Υπόθεση: Ίσως είναι στη διακριτική ευχαίρεια της εταιρείας το πόσο γρήγορα θα κινηθεί, ή απλά να εξαρτάται από τον όγκο των εκκρεμών αιτήσεων που έχει να διεκπεραιώσει. Υποθέτω ότι σε αυτήν την περίπτωση, η εταιρεία στην οποία μεταβαίνεις από την αρχική σου, δρα άμεσα για να κερδίσει έστω και μισό πάγιο από εσένα, ενώ η αρχική εταιρεία σου, ξέροντας ότι με την αντιπροσφορά που θα σου κάνει θα σε πάρει σίγουρα πίσω, δεν καίγεται να ενεργήσει άμεσα, δίνοντας με τον τρόπο αυτό τη δυνατότητα και στην άλλη, να κερδίσει το κατιτίς της από εσένα που τη "χρησιμοποίησες" για να πάρεις μια καλύτερη προσφορά από την εταιρείας κινητής στην οποία αρχικά ήσουν.

Αυτά τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία.

Μπορει η vodafone να επικαλεστεί οτιδηποτε και να μη γυρισει πισω τη γραμμη στην cosmote?Το λεω αυτο γιατι απο τη στιγμη που υπογράφεις συμβολαιο για 18 μηνες πχ μηπως μπορει να πει οτι αφου υπεγραψες ενεργοποιηθηκε η sim δε γινεται να επιστρεψεις πισω ? Ισχυει το χρονικο περιθωριο των 14 ημερών για επιστροφη στον παλιο παροχο η οχι ?Αλλαζει δηλαδη κατι εκτός απο το γεγονος οτι απο εδω και περα περνας σε 6 ωρες στον αλλο παροχο και ουσιαστικα πληρωνεις μισο παγιο για την αλλαγη ?

s7 edge 935F

LG Gpad V500

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεί να το αρνηθεί και γιαυτό προβλέπει στο συμβόλαιο ότι αν μετανιώσεις και διακόψεις τη σύνδεση νωρίτερα από τη λήξη του συμβολαίου (ακόμη και τον πρώτο μήνα), πρέπει να τους επιστρέψεις ποσοστό επί της έκπτωσης του παγίου που έχεις επωφεληθεί για το διάστημα που ήσουν στο δίκτυό τους, ανάλογα με το ποσοστό της απόσβεσης που έχουν κάνει ως εταιρεία, από την προσφορά που σου έδωσαν. Ή αντίστοιχα, αν έχεις πάρει επιδότηση συσκευής, πράγμα που σημαίνει ότι το πήρες εφάπαξ το ποσό και όχι τμηματικώς μηνιαία ως έκπτωση στο πάγιο, να τους επιστρέψεις το ποσό αυτό ολόκληρο.

Να πεθαίνεις για την Ελλάδα είναι άλλο

και άλλο εκείνη να σε πεθαίνει...

Link to comment
Share on other sites

Οποιαδήποτε στιγμή μπορείς να φύγεις από οποιαδήποτε εταιρία κάνοντας φορητότητα ή διακοπή συμβολαίου. Στον τελευταίο λογαριασμό έρχεται η ρήτρα. Δεν υπάρχει δέσμευση να παραμείνεις σε καμία εταιρία. Μπορεί να γίνει φορητότητα ακόμη κι αν είχε γίνει και πριν από 3 μέρες. Δεν έχει σημασία. Καμία εταιρία δεν κραταέι πελάτη με το ζόρι.

 

Αυτό που είπε ο φίλος πιο πάνω είναι το εξής. Εφόσον του πέρασαν νέα σύνδεση, άλλαξε δίκτυο. Δεν υπάρχει διαδικασία ακύρωσης φορητότητας σε αυτή την περίπτωση γιατί δεν μιλάμε για τη φορητότητα πια αλλά για την ενεργοποίηση της νέας σύνδεσης η οποία και δεν ακυρώνεται. Δηλαδή έφυγε από το στάδιο της φορητότητας και πέρασε στο άλλο δίκτυο. Μετά για να φύγει έπρεπε να κάνει φορητότητα αναγκαστικά. Δεν μπορούσε να ακυρώσει την προηγούμενη φορητότητα απλά και να παραμείνει στο δίκτυό του γιατί τον είχαν αλλάξει.

Link to comment
Share on other sites

βρε τι παιχνιδια ειναι αυτα που μας κανουν; το μαρτιο ληγουν τα 2 ρεντ 1 που εχω και να δουμε θα παιζει καμια καλη προσφορα απο κοσμοτε τοτε;
Link to comment
Share on other sites

... Αυτό που είπε ο φίλος πιο πάνω είναι το εξής. Εφόσον του πέρασαν νέα σύνδεση, άλλαξε δίκτυο. Δεν υπάρχει διαδικασία ακύρωσης φορητότητας σε αυτή την περίπτωση γιατί δεν μιλάμε για τη φορητότητα πια αλλά για την ενεργοποίηση της νέας σύνδεσης η οποία και δεν ακυρώνεται. Δηλαδή έφυγε από το στάδιο της φορητότητας και πέρασε στο άλλο δίκτυο. Μετά για να φύγει έπρεπε να κάνει φορητότητα αναγκαστικά. Δεν μπορούσε να ακυρώσει την προηγούμενη φορητότητα απλά και να παραμείνει στο δίκτυό του γιατί τον είχαν αλλάξει.

 

Αν αναφέρεσαι στο δικό μου παράδειγμα, δεν το κατάλαβες καλά. Προτού ολοκληρωθεί η φορητότητα προς Vodafone, δέχτηκα προσφορά από Cosmote (τηλεφωνικά) και υπέβαλλα δήλωση ακύρωσης της φορητότητας προκειμένου να μην ολοκηρωθεί αυτή ποτέ. Και με φαξ και τηλεφωνικά (με αποδεικτικά ότι το αίτημά μου παρελήφθη), παρόλα αυτά η Vodafone με τράβηξε, οπότε αναγκάστηκα στη συνέχεια να υποβάλλω αίτημα φορητότητας (αντίστροφης φοράς) για να επανέλθω στην Cosmote, διαδικασία που καθυστέρησε αρκετές ημέρες.

Να πεθαίνεις για την Ελλάδα είναι άλλο

και άλλο εκείνη να σε πεθαίνει...

Link to comment
Share on other sites

Όλα καλα με αυτά που λέτε αυτό που δεν κατάλαβα ειναι ποιο ειναι το ποσο που χρεώνεσαι άπαξ και θέλεις να διακόψεις την προσωρινή πλέον σύνδεση του νέου παρόχου και να γυρίσεις στον παλιό .Υπαρχει κάποια ρήτρα αποδέσμευσης η χρεώνεσαι μόνο αναλογικά το πάγιο ;

s7 edge 935F

LG Gpad V500

Link to comment
Share on other sites

Αν αναφέρεσαι στο δικό μου παράδειγμα, δεν το κατάλαβες καλά. Προτού ολοκληρωθεί η φορητότητα προς Vodafone, δέχτηκα προσφορά από Cosmote (τηλεφωνικά) και υπέβαλλα δήλωση ακύρωσης της φορητότητας προκειμένου να μην ολοκηρωθεί αυτή ποτέ. Και με φαξ και τηλεφωνικά (με αποδεικτικά ότι το αίτημά μου παρελήφθη), παρόλα αυτά η Vodafone με τράβηξε, οπότε αναγκάστηκα στη συνέχεια να υποβάλλω αίτημα φορητότητας (αντίστροφης φοράς) για να επανέλθω στην Cosmote, διαδικασία που καθυστέρησε αρκετές ημέρες.

 

Αν δεν είχε ολοκληρωθεί (εγκριθεί στη γλώσσα του συστήματος) η φορητότητα, δεν θα μπορούσαν να περάσουν νέα σύνδεση και να σε τραβήξουν όπως λες. Επίσης αν δεν είχε ολοκληρωθεί η φορητότητα και ζήτησες ακύρωση, θα έπρεπε να ακυρωθεί και να μην σε τραβήξουν. Αν σου είπαν ότι δεν ολοκληρώθηκε η φορητότητα και παρόλα αυτά δεν την ακύρωσαν μετά το αίτημά σου, σε κορόιδεψαν και πρέπει να το καταγγείλεις στην ΕΕΤΤ και να διεκδικήσεις αποζημίωση ή πίστωση του ποσού του λογαριασμού που είναι να πληρώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως αυτό που περιέγραψα συνέβη.

Να πεθαίνεις για την Ελλάδα είναι άλλο

και άλλο εκείνη να σε πεθαίνει...

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως αυτό που περιέγραψα συνέβη.

 

Τότε αγνόησαν την ακύρωση της φορητότητας, την ολοκλήρωσαν και σου άλλαξαν δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να κάνω ένα καρτοκινητό σε συμβόλαιο με μηδενικό πάγιο. Ο λογαριασμός που θα έρχεται θα είναι όντως μηδενικός αν δεν κάνω κλήσεις ή θα πληρώνω τον φόρο κινητής τηλεφωνίας; Επίσης μπορεί να συνδεθεί το συμβόλαιο αυτό με την πιστωτική κάρτα Cosmote MasterCard ώστε να παίρνει την έκπτωση;
Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να κάνω ένα καρτοκινητό σε συμβόλαιο με μηδενικό πάγιο. Ο λογαριασμός που θα έρχεται θα είναι όντως μηδενικός αν δεν κάνω κλήσεις ή θα πληρώνω τον φόρο κινητής τηλεφωνίας; Επίσης μπορεί να συνδεθεί το συμβόλαιο αυτό με την πιστωτική κάρτα Cosmote MasterCard ώστε να παίρνει την έκπτωση;

 

Εντελώς μηδενικός δεν νομίζω να είναι. Αλλά λογικά γύρω στα 0,3Ε θα έρχεται αν δεν γίνεται καμία κλήση. Τι έκπτωση να πάρει; :p

Link to comment
Share on other sites

Εντελώς μηδενικός δεν νομίζω να είναι. Αλλά λογικά γύρω στα 0,3Ε θα έρχεται αν δεν γίνεται καμία κλήση. Τι έκπτωση να πάρει; :p

Να γίνεται αρνητικός, ώστε σε επόμενες κλήσεις να μην χρεωθώ. Σε κανονικά συμβόλαια γίνεται. Στο μηδενικό δεν ξέρω.

Από που προκύπτει η χρέωση 0,30€;

Link to comment
Share on other sites

Να γίνεται αρνητικός, ώστε σε επόμενες κλήσεις να μην χρεωθώ. Σε κανονικά συμβόλαια γίνεται. Στο μηδενικό δεν ξέρω.

Από που προκύπτει η χρέωση 0,30€;

 

Δεν ξέρω να σου απαντήσω. Εμπειρικά σου το έγραψα από λογαριασμούς που έχω πάρει στα χέρια μου και ό,τι θυμάμαι. Και σε κατάστημα να το ρωτήσεις, δεν θα σου απαντήσουν με σιγουριά.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω συμβόλαιο οικογενειακό στο οποίο το συμβόλαιο από το ένα νούμερο λήγει 09/01 και από το άλλο 17/02 .Εχω αποφασίσει να κάνω φορητότητα στο πακέτο σε wind f2g κάρτα.ποτε μπορώ να κάνω αίτηση για φορητότητα ώστε να μην πληρώσω κατι στην cosmote ?ενα μήνα πριν μπορώ δηλ 17/01 η πρέπει να τελειώσει το αυμβολαιο πρώτα ;;

s7 edge 935F

LG Gpad V500

Link to comment
Share on other sites

Την ημέρα που λήγει θα κάνεις αίτηση διότι ολοκληρώνεται σε μία μέρα.

Μόνο αν θές κάρτα της ίδιας εταιρείας θα το ζητήσεις 30 ημέρες πριν.

Link to comment
Share on other sites

Να γίνεται αρνητικός, ώστε σε επόμενες κλήσεις να μην χρεωθώ. Σε κανονικά συμβόλαια γίνεται. Στο μηδενικό δεν ξέρω.

Από που προκύπτει η χρέωση 0,30€;

Στο μηδενικό πάγιο όντως χωρίς καθόλου κίνηση δεν υπάρχει λογαριασμός , ούτε έρχεται κάτι λόγο φόρου κινητής , ο φόρος εφαρμόζεται μόνο εάν γίνει κίνηση .

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έρθει και αρνητικός λογαριασμός. Υπό προϋποθέσεις βεβαια.

Στο δικό μου, οπου εχω και μια cosmote visa, την οποία και χρησιμοποιώ αρκετά, πλεον εχω -12€ στο λογαριασμο μου, καθώς πλεον δεν κανω χρηση αυτού του αριθμού που ειναι συνδεμένο με την κάρτα. Τωρα, οταν θυμάμαι, κανω και μερικές κλήσεις απο το συγκεκριμένο αριθμό.

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έρθει και αρνητικός λογαριασμός. Υπό προϋποθέσεις βεβαια.

Στο δικό μου, οπου εχω και μια cosmote visa, την οποία και χρησιμοποιώ αρκετά, πλεον εχω -12€ στο λογαριασμο μου, καθώς πλεον δεν κανω χρηση αυτού του αριθμού που ειναι συνδεμένο με την κάρτα. Τωρα, οταν θυμάμαι, κανω και μερικές κλήσεις απο το συγκεκριμένο αριθμό.

Πρόσεξα ότι στο μηδενικό πάγιο υπάρχει όρος όπου αν για 6 μήνες έρθει μηδενικός λογαριασμός, έχει το δικαίωμα να σου κλείσει το λογαριασμό η COSMOTE αφού πρώτα σε ενημερώσει εγγράφως. Ισχύει κάτι τέτοιο ή έτσι απλά το γράφει;

Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς το φοιτητικό με τα 15 ευρώ που διαφημίζεται? Τα λεπτά είναι προς όλους ή μόνο προς Cosmote??

1500 λεπτά προς cosmote, 500 προς όλους, 100 sms προς ολους, 2gb

(εκτός αν έχει βγάλει καινούριο και δεν το έχω πάρει χαμπάρι)

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι επειδη θα παω εξωτερικο σκεφτομαι να βαλω την υπηρεσια Travel & Surf με τα 15ε που κανεις χρηση για μια βδομαδα το εχει χρησιμοποησει κανεις αξιζει λειτουργει απροσκοπτα;

Ως χρεωση περαν των 15ε υπαρχει κατι αλλο ;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...