Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και στην Vodafone πριν 3-4 χρονια που ημουν και ηθελα να τους εξοφλησω, εκαναν 3 μηνες να με παρουν... δεν ξερω γινεται... και γιατι το κανουν αυτο... μαλιστα ενδιαφερθηκα μονος μου 3 φορες ... :X

 

Τι να πω,και τελικα ειχες βγαλει ακρη μετα απο 3 φορες?'η πηγες και το πληρωσες μονος σου σε καποιο καταστημα και στην συνεχεια ησουν χαλαρος?απ'οτι καταλαβαινω πρεπει να τους πιεσεις,αλλιως δεν...παντως,συνεχιζω να μην καταλαβαινω τον λογο που ενω θελει καποιος να πληρωσει,αυτοι δεν νοιαζονται...δεν θελω να το αφησω γιατι γενικα δεν ειμαι τετοιος χαρακτηρας,αλλα και επειδη δεν θελω να εχω την οποιαδηποτε υποχρεωση απεναντι σε κανεναν.αν μετα απο 3-4 φορες που μιλησω μαζι τους δεν βγαλω ακρη,θα παω και θα πληρωσω το ποσο σε καποιο καταστημα σε διαστημα 3-4-5-6 μηνων,οσο μπορεσω.

Link to comment
Share on other sites

@tzo5920

 

Έστω πως η καρτοσύνδεση έχει ημερομ. εκδοσης κάθε 15 του μήνα

Αν έκανε την αλλαγή στις 20 Απριλίου, το τιμολόγιο που εκδόθηκε 15 Μαίου έχει την αναλογική χρέωση παγίου του συμβολαίου από 20/04 έως 14/05 και το προπληρωμένο πάγιο του συμβολαίου για περίοδο 15/05-14/06

 

Και υποστηρίζεις πως θα έχει και τη χρέωση της καρτοσύνδεσης από 15/04 έως 14/05 χωρίς να πιστωθεί;;; Κανονικά το μέρος της Καρτοσύνδεσης που πληρώνει είναι από 15/04 έως 20/04 ΟΛΟ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΣΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ

 

Αυτό ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΠΑΝΤΟΥ !!! Τη διαφορά έχει η καρτοσύνδεση της Cosmote ;;; Μεταφέρει τα λεφτά που δεν είχε μιλήσει τη περίοδο 15/04-14/04 κάπου;;; Γιατί κάποιος από 15 Απριλίου έως 20 Απριλίου μπορεί να είχε μιλήσει 5€ και τα υπόλοιπα π.χ 20€ να τα "έχασε" αλλά τα πλήρωσε σωστά, όπως μας λες... Αν για αυτές τις 5 μέρες ειχε καταναλώσει και τα 25€ πολύ σωστά να χρεώσει κι αυτά!!!

 

Δεν τα βάζω μαζί σου, ούτε βλέπω προσωπικά το πρόβλημα, ούτε πρόκειται να αλλάξω την τιμολόγηση της Cosmote, αλλά είναι κρίμα να υποστηρίζουμε κάτι όταν δεν είναι σωστό (τουλάχιστον ηθικά)

 

Η μόνη συμβουλή που του έδωσα είναι να στείλει γραπτά το αίτημα αν δεν το κάλυψε η απάντηση του καταστήματος. Θα τον καλέσει το τμήμα λογαριασμού για το αν δικαιούται ή όχι πίστωση... Δεν σημαίνει πως αν κάτι ζητάς γραπτά θα στο εγκρίνουν κιολας!

 

Μόνο που το καρτοσυμβόλαιο δεν ξεκινά την ημέρα που εκδίδεται ο λογαριασμός, αλλά στην επέτειο ενεργοποίησης / μετάβασης στο οικονομικό πρόγραμμα. Δεδομένου λοιπόν ότι έχει 100% τις παροχές του καρτοσυμβολαίου απο τη πρώτη στιγμή, χρεώνεται και 100% στο λογαριασμό το εν λόγω ποσό, ακόμη και αν την αμέσως επομένη ημέρα της επετείου περάσει σε άλλο οικονομικό πρόγραμμα. Και ένα ακόμη παράδειγμα: Έστω ότι κάποιος έχει καρτοσυμβόλαιο25 ( με ποσό και όχι χρόνο ομιλίας ), το οποίο ανανεώνεται στις 15 κάθε μήνα. Έστω πάλι ότι στις 16 του ίδιου μήνα, την αμέσως επόμενη ημέρα δηλαδή, αλλάζει σε Κ/Σ ΔΧΟ25. Οι παροχές του νέου προγράμματος θα του αποδοθούν στις 15 του επομένου μήνα και φυσικά, δεν θα χρεωθεί αναλογίες παγίου. Η ουσία λοιπόν είναι ότι το καρτοσυμβόλαιο δεν υπόκειται στις διαδικασίες αναλογικών χρεώσεων / παροχών.

Φυσικά και να επικοινωνήσει γραπτώς με το τμήμα παραπόνων, αλλά η ουσία είναι να επισημάνει τη παράλειψη του καταστήματος.

edit: Περνώντας στο απεριόριστο που είναι το άκρως αντίθετο απο το καρτοσυμβόλαιο, δηλαδή χρεωνόμαστε προκαταβολικά το παγιο και όχι κατόπιν εορτής, ισχύει η αναλογία των παροχών μέχρι την έκδοση του λογαριασμού, τόσο σε χρόνο ομιλίας όσο και σε πάγιο. Έχουμε λοιπόν, το πάγιο για κάτι που είχαμε στη διάθεσή μας στο ακέραιο, το πάγιο για όσο είχαμε το απεριόριστο απο την αλλαγή μέχρι τον λογαριασμό και το πάγιο για το απεριόριστο που θα έχουμε τον μήνα που ξεκινά με την έκδοση του λογαριασμού.

Edited by UniqueGR
Link to comment
Share on other sites

@tzo5920

 

Έστω πως η καρτοσύνδεση έχει ημερομ. εκδοσης κάθε 15 του μήνα

Αν έκανε την αλλαγή στις 20 Απριλίου, το τιμολόγιο που εκδόθηκε 15 Μαίου έχει την αναλογική χρέωση παγίου του συμβολαίου από 20/04 έως 14/05 και το προπληρωμένο πάγιο του συμβολαίου για περίοδο 15/05-14/06

 

Και υποστηρίζεις πως θα έχει και τη χρέωση της καρτοσύνδεσης από 15/04 έως 14/05 χωρίς να πιστωθεί;;; Κανονικά το μέρος της Καρτοσύνδεσης που πληρώνει είναι από 15/04 έως 20/04 ΟΛΟ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΣΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ

 

Αυτό ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΠΑΝΤΟΥ !!! Τη διαφορά έχει η καρτοσύνδεση της Cosmote ;;; Μεταφέρει τα λεφτά που δεν είχε μιλήσει τη περίοδο 15/04-14/04 κάπου;;; Γιατί κάποιος από 15 Απριλίου έως 20 Απριλίου μπορεί να είχε μιλήσει 5€ και τα υπόλοιπα π.χ 20€ να τα "έχασε" αλλά τα πλήρωσε σωστά, όπως μας λες... Αν για αυτές τις 5 μέρες ειχε καταναλώσει και τα 25€ πολύ σωστά να χρεώσει κι αυτά!!!

 

Δεν τα βάζω μαζί σου, ούτε βλέπω προσωπικά το πρόβλημα, ούτε πρόκειται να αλλάξω την τιμολόγηση της Cosmote, αλλά είναι κρίμα να υποστηρίζουμε κάτι όταν δεν είναι σωστό (τουλάχιστον ηθικά)

 

Η μόνη συμβουλή που του έδωσα είναι να στείλει γραπτά το αίτημα αν δεν το κάλυψε η απάντηση του καταστήματος. Θα τον καλέσει το τμήμα λογαριασμού για το αν δικαιούται ή όχι πίστωση... Δεν σημαίνει πως αν κάτι ζητάς γραπτά θα στο εγκρίνουν κιολας!

 

Έχεις δίκιο όσων αφορά τον τρόπο σκέψης σου, αλλά το καρτοσυμβόλαιο είναι στην ουσία ένα καρτοκινητό στο οποίο σε δεσμεύει η κάθε εταιρία να πληρώνεις ένα ποσό .Ας πάρουμε λοιπόν ένα καρτοκινητό για παράδειγμα.Το κάνεις μετατροπή σε συμβόλαιο, τα λεφτά που έχεις μέσα δεν σου επιστρέφονται στον πρώτο λογαριασμό αλλά χάνονται, έχεις όμως το δικαίωμα να τα μεταφέρεις σε ένα άλλο καρτοκινητό/καρτοσυμβόλαιο μέσω της εξυπηρέτησης πελατών. Το ίδιο ακριβώς μπορείς να κάνεις και με το καρτοσυμβόλαιο τα λεφτά που σου πιστώθηκαν μπορείς να τα μεταφέρεις. Αν δεν το κάνεις τα χάνεις και όπως είπες είναι άδικο, γιαυτό και αν κάνεις αλλαγή προγράμματος από την εξυπηρέτηση σου προτείνουν πάντα μία μέρα πριν την πίστωση του ποσού στα καρτοσυμβόλαια για να μην χάσεις τα λεφτά που θα πληρώσεις στον επόμενο λογαριασμό ασχέτως με τις αναλογίες του προγράμματος που θα μεταβείς, ενώ στα οικιακά συμβόλαιο η καλύτερη ημερομηνία για να αλλάξεις πρόγραμμα είναι μία μέρα πριν την έκδοση των λογαριασμών σου.

 

Υ.Γ

Η αλήθεια είναι πως διαβάζοντας τις απαντήσεις μας όντως κάναμε μία επιθετική συζήτηση.Ένα sorry από εμένα :D

...:::Joe:::...
Link to comment
Share on other sites

Μιας και αναφέρετε τις ιδανικές ημερομηνίες για αλλαγές προγραμμάτων κλπ., ποια θεωρείται η ιδανική ημερομηνία για διακοπή συμβολαίου;

Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S,

Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue

Link to comment
Share on other sites

30 ημέρες πριν από την λήξη της επιδότησης ( ή την λήξη τις έκπτωσης)
Link to comment
Share on other sites

καλημερα σε ολους ! περίπου στης αρχες ιουλιου θα βγει η επιδοτηση μου , ειμαι πελατης της εταιριας τα τελευταια 10 χρονια περιπου οι επιδοτησεις μου ηταν παντα περιπου 100-150 ευρω ,το τελευταιο προγραμμα που εκανα ειναι το cosmote 25 , και αναρωτιεμαι δεν δικαιουμαι σαν παλιος πελατης να απαιτησω φετος μια αρκετα μεγαλη επιδοτησει απο 300-450 ευρω ? και αυτο επειδη ειμαι πολλα χρονια στην εταιρια χωρις να καθυστερισω ουτε ενα λογαριασμο ....θα χαρω να ακουσω της αποψεις σας καθως και τον τροπο που πρεπει να κινηθω ......περιμενω προτασεις ..ευχαριστω
Yπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

καλημερα σε ολους ! περίπου στης αρχες ιουλιου θα βγει η επιδοτηση μου , ειμαι πελατης της εταιριας τα τελευταια 10 χρονια περιπου οι επιδοτησεις μου ηταν παντα περιπου 100-150 ευρω ,το τελευταιο προγραμμα που εκανα ειναι το cosmote 25 , και αναρωτιεμαι δεν δικαιουμαι σαν παλιος πελατης να απαιτησω φετος μια αρκετα μεγαλη επιδοτησει απο 300-450 ευρω ? και αυτο επειδη ειμαι πολλα χρονια στην εταιρια χωρις να καθυστερισω ουτε ενα λογαριασμο ....θα χαρω να ακουσω της αποψεις σας καθως και τον τροπο που πρεπει να κινηθω ......περιμενω προτασεις ..ευχαριστω

 

Στο cosmote 25 η εταιρεία αν αφαιρέση τον Φ.Π.Α. εισπράτει 20,32

Σε 12μηνη βάση εισπράτει 20,32Χ12 =243,84

Οι πελάτες απαιτούν ειδότηση 400 Ευρώ.

Αλλά η cosmote είναι μια εταιρεία που αποσκοπεί στο κέρδος , και δευτερευόντος στην Φιλανθρωπία ( χορηγίες)

Έτσι αγαπητέ φίλε λυπάμε πολύ αλλά τέτια επιδότηση δεν πρόκειται να πάρεις , με όποιο τρόπο και να κινηθείς.

Όσο αφορά τα 10 χρόνια πελάτης , έχεις ήδη λάβει την επιδότηση σου για κάθε ένα από αυτά τα 10 χρόνια.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Στο cosmote 25 η εταιρεία αν αφαιρέση τον Φ.Π.Α. εισπράτει 20,32

Σε 12μηνη βάση εισπράτει 20,32Χ12 =243,84

Οι πελάτες απαιτούν ειδότηση 400 Ευρώ.

Αλλά η cosmote είναι μια εταιρεία που αποσκοπεί στο κέρδος , και δευτερευόντος στην Φιλανθρωπία ( χορηγίες)

Έτσι αγαπητέ φίλε λυπάμε πολύ αλλά τέτια επιδότηση δεν πρόκειται να πάρεις , με όποιο τρόπο και να κινηθείς.

Όσο αφορά τα 10 χρόνια πελάτης , έχεις ήδη λάβει την επιδότηση σου για κάθε ένα από αυτά τα 10 χρόνια.

 

καλος ...πως προτεινεις να κινηθω ςστε να αυξησω την επιδοτησει ? και ποιο προβλεπεις οτι θα ειναι το ποσο επιδοτησεις που θα προσφερουν ?

Yπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Φιλε ξεχνα'το φετος δεν δινουν τιποτα,εαν σου δοσουν 100 ευχαριστημενος να'σαι,εγω εκανα εκανα αιτηση φορητοτητας για 5 νουμερα που κανουν συνολικα 2300-2500 τον χρονο και μου εδωσαν 100 ευρω ανα γραμη,και στο τελος τους ειπα φευγω και μου ειπαν στο καλο!
Link to comment
Share on other sites

καλος ...πως προτεινεις να κινηθω ςστε να αυξησω την επιδοτησει ? και ποιο προβλεπεις οτι θα ειναι το ποσο επιδοτησεις που θα προσφερουν ?

 

Προβλέπω να σου δίνουν 30-40 ευρώ.

θα κάνεις αίτηση φορητότητας , Αν πιάσει η μπλόφα θα σου δώσουν μέχρι 100 ευρώ, αλλιώς θα βρεθείς σε άλλο δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις κανε αίτηση σε κατάστημα αντιπρόσωπου για την έκδοση της Cosmote Eurobank Mastercard , σου αυξάνει την επιδότηση κατά +50 ευρω με την προϋπόθεση ότι θα αλλάξει αυτόματα ο τρόπος πληρωμής του λογαριασμού μεσώ αυτής της κάρτας έστω και για 1 μήνα , μετά αν θέλεις κάνοντας αίτημα το γυρνάς πάλι σε μετρητά.
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει πιθανοτητα με καποιον τροπο να παρει κανεις ευκολο αριθμο χωρις εξτρα χρηματα?

μιλαω για περιπτωση νεου συμβολαιου

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει πιθανοτητα με καποιον τροπο να παρει κανεις ευκολο αριθμο χωρις εξτρα χρηματα?

μιλαω για περιπτωση νεου συμβολαιου

 

Εννοείται! Τί έξτρα λεφτά να δώσεις;;;!!!

Πήγαινε σε ένα κατάστημα ζήτα να σου βρουν ένα εύκολο ή διάλεξε ένα καρτοκινητό (αν υπάρχει κανα έυκολο νούμερο) να στο κάνουν σύνδεση... Εδώ κάνουν πως και πως να βγουν γραμμές, σιγά μην τους πληρώσεις και από πάνω να σου βρουν έυκολο!

Link to comment
Share on other sites

Εχω το απεριοριστα 35 παλιο και απο 41 πληρωνω 37 ευρω.

Βγηκε η επιδοτηση και επειδη δεν ηθελα νεο κινητο μου ειπαν αν αυτο που δινουμε ειναι εκπτωση...3 ευρω σε 12μηνο συμβολαιο η..4 σε 18μηνο!!

Τους ειπα κατι καλυτερο και ειπαν οχι.

Πηρα και κωδικο διακοπης συμβολαιου αν και δεν ηθελα να φυγω γιατι οι πιο πολλοι γνωστοι μου ειναι σε κοτε και σε σταθερα που εχει το old 35.

Τελικα λογο υποχρεωσεων ξεχασα να χρησιμοποιησω το κωδικο και πριν λιγες μερες ειπα να κανω 1 ακομα προσπαθεια αποφασισμενος να το κανω καρτα αυτη τη φορα και βλεπουμε!

Με λιγα λογια η προσφορα η τελικη τους ηταν πλεον στα 32.4 ευρω κατι που μου αρεσε αλλα ειπα να πιεσω λιγο παραπανω οποτε ζητησα και δωρεαν ιντερνετ στη γραμμη μου εστω 60ΜΒ να τσεκαρω τα mail και το καιρο βρε αδερφε:p

Και τελικα παρ ολο που μου ειπαν δε γινετε με περνουν σε λιγο και μου λενε εχετε και..300ΜΒ δωρεαν ιντερνετ στη γραμμη σας για παντα!!:)

Οποτε και εγω δεχτηκα καθως και ετσι εχω τωρα και τα απεριοριστα σε κοτε και σταθερα,και 130 λεπτα σε ολους και 120 sms σε ολους αλλα και 300ΜΒ για ιντερνετ το μηνα!

Παντα φιλικα Μανος

Παρε το Nexus στα δικα σου χερια

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται! Τί έξτρα λεφτά να δώσεις;;;!!!

Πήγαινε σε ένα κατάστημα ζήτα να σου βρουν ένα εύκολο ή διάλεξε ένα καρτοκινητό (αν υπάρχει κανα έυκολο νούμερο) να στο κάνουν σύνδεση... Εδώ κάνουν πως και πως να βγουν γραμμές, σιγά μην τους πληρώσεις και από πάνω να σου βρουν έυκολο!

 

ειχα κανει αποπειρα να ζητησω ευκολο και μου το επαιζαν δυσκολοι...

και μου λενε θα δουμε στο συστημα τι εχουμε και διαλεγεις,αλλα γιατι να μην μπορω κ εναν ευκολο?

εγω δεν καιγομαι για συνδεση αλλα ενα ευκολο νουμερακι θα το ηθελα..

Link to comment
Share on other sites

ειχα κανει αποπειρα να ζητησω ευκολο και μου το επαιζαν δυσκολοι...

και μου λενε θα δουμε στο συστημα τι εχουμε και διαλεγεις,αλλα γιατι να μην μπορω κ εναν ευκολο?

εγω δεν καιγομαι για συνδεση αλλα ενα ευκολο νουμερακι θα το ηθελα..[/QUOT

 

μπορείς να γυρίσεις πίσω τον χρόνο μερικά χρόνια όταν υπήρχαν ακόμη ελέυθερα εύκολα νούμερα.

 

τώρα πλέον για να πάρεις πραγματικά εύκολο νούμερο πρέπει να είσαι μεγάλος (εταιρικός πελάτης)

Nokia και ξερό ψωμί ... :p
Link to comment
Share on other sites

δλδ αν τους πω οτι αν βρουνε, θα κανω συνδεση θα αρνηθουν??

σιγουρα πολλα νουμερα θα εχουν καταργηθει..

Link to comment
Share on other sites

δε νομίζω ότι έχουν τη δυνατότητα από ένα απλό κατάστημα να δώσουν "εύκολο" νούμερο σε οποιοδήποτε πελάτη. ίσως θα έπρεπε να απευθυνθείς στα κεντρικά (μέσω τηλεφώνου)
Nokia και ξερό ψωμί ... :p
Link to comment
Share on other sites

δλδ αν τους πω οτι αν βρουνε, θα κανω συνδεση θα αρνηθουν??

σιγουρα πολλα νουμερα θα εχουν καταργηθει..

 

Εάν μιλήσεις με την εξυπηρέτηση της Cosmote κάτι μπορεί να γίνει! Αλλά και από εκεί δύσκολο το κόβω μόνο σε εταιρικούς δίνουν συνήθως.

...:::Joe:::...
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε σε κατάστημα WIND ή VODAFONE βρες ένα εξυπηρετικό υπάλληλο και μια χαρά εύκολο νούμερο θα σου βρει να κάνεις σύνδεση. Αν δεν έχουν δυνατότητα τα καταστήματα της Cosmote να ζητούσαν αυτά για σένα ένα ψιλό-εύκολο νούμερο. Κράτα το, και κάνε φορητότητα μετά!

Αυτά είναι αν έχεις 50% των συνδρομητών (τουλάχιστον σε What's Up)

Link to comment
Share on other sites

εαν δεν καταφερω αυτο με το νουμερο, μπορω να 'παρω' πιο μεγάλη επιδότηση αλλα να την αξιοποιησω για τα παγια και οχι για κινητο?
Link to comment
Share on other sites

δε νομίζω ότι έχουν τη δυνατότητα από ένα απλό κατάστημα να δώσουν "εύκολο" νούμερο σε οποιοδήποτε πελάτη. ίσως θα έπρεπε να απευθυνθείς στα κεντρικά (μέσω τηλεφώνου)

Έχεις δίκιο, όταν εγώ είχα υπογράψει συμβόλαιο σε κατάστημα Γερμανός, η υπάλληλος που ήταν φίλη μου πήρε τηλέφωνο τα κεντρικά.

Edited by achillesgk
Link to comment
Share on other sites

Προσώπικα ξέρω ότι τουλάχιστον σε ιδιόκτητο κατάστημα είχαν λίστα με gold νούμερα. Δεν ξέρω βέβαια αν τα έδιναν όπου να ναι, τον παλιό καλό καιρό με εξυπηρετούσαν, τότε που τα έσκαγα, αλλά τώρα πια που λεφτά για σύνδεση. :p
Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά έχουν στο σύστημα 3 κατηγορίες με αριθμούς που τους έχει δώσει από πριν η εταιρεία: Την κλασσική λίστα με τυχαίους αριθμούς που δίνει ο υπάλληλος, την λίστα με τα gold που δίνουν κατά βούληση του καταστήματος και μια άλλη που δεν θυμάμαι πως την λένε. Στην λίστα με τα gold μόνο gold δεν είναι γιατί είναι κάτι επαναλαμβανόμενες χαζομάρες του στυλ 697-841-9-841 ή τίποτα μπερδευτικό του στυλ 6978999902 που για κάποιο περίεργο λόγο τα θεωρούν εύκολα...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...